6 Aralık 2017 Çarşamba

2017 ‘nin Top 15 Havalimanı 2017 Havaalanı Sıralaması – Yolcu Büyümesi – 2017 Yıllık Tahmini Yolcu Sayısı 1- Atlanta* (0.05%) – 104,296,050 2- Beijing** (0.07%) – 95,032,524 3- Dubai** (5.86%) – 88,559,312 4- Los Angeles** (4.61%) – 84,036,909 5- Tokyo Haneda** (3.09%) – 82,051,683 6- Chicago** (1.69%) – 79,281,834 7- Heathrow** (3.04%) – 77,978,609 8- Hong Kong** (2.72%) – 72,122,000 9- Shanghai Pudong** (5.48%) – 69,617,451 10- Paris CDG** (5.36%) – 68,930,638 11- Amsterdam** (7.74%) – 67,819,914 12- Dallas DFW* (1.36%) – 66,565,820 13- Guangzhou*** (10.12%) – 65,781,777 14- Frankfurt** (4.83%) – 63,728,741 15- Istanbul*** (5.30%) – 63,304,435 Source: CAPA As of *: Sep, **: Oct, ***: Nov    

2017 Havaalanı Sıralaması – Yolcu Büyümesi – 2017 Yıllık Tahmini Yolcu Sayısı

1- Atlanta* (0.05%) – 104,296,050
2- Beijing** (0.07%) – 95,032,524
3- Dubai** (5.86%) – 88,559,312
4- Los Angeles** (4.61%) – 84,036,909
5- Tokyo Haneda** (3.09%) – 82,051,683
6- Chicago** (1.69%) – 79,281,834
7- Heathrow** (3.04%) – 77,978,609
8- Hong Kong** (2.72%) – 72,122,000
9- Shanghai Pudong** (5.48%) – 69,617,451
10- Paris CDG** (5.36%) – 68,930,638
11- Amsterdam** (7.74%) – 67,819,914
12- Dallas DFW* (1.36%) – 66,565,820
13- Guangzhou*** (10.12%) – 65,781,777
14- Frankfurt** (4.83%) – 63,728,741
15- Istanbul*** (5.30%) – 63,304,435

Source: CAPA As of *: Sep, **: Oct, ***: Nov

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2j0apQ0
via IFTTT

2017 ‘nin Top 15 Havalimanı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2j0apQ0

AtlasGlobal ‘4 Yıldızlı Havayolu’ ödülüne layık görüldü


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2AByJvB

AtlasGlobal ‘4 Yıldızlı Havayolu’ ödülüne layık görüldü Yolcularına sunduğu kaliteli ürün ve hizmet anlayışıyla tüm dikkatleri üzerine çeken Atlasglobal, dünyanın en saygın havacılık araştırma şirketi Skytrax’in verdiği ‘4 Yıldızlı Havayolu’ ödülüne layık görüldü.  Dünyanın en iyi havayolu şirketlerinden biri olma hedefiyle yatırımlarına devam eden Atlasglobal, Skytrax’tan Online Rezervasyon Kolaylığı, Koltuk Konfigürasyonu, Uçak İçi İkramları ve Ürünleri, Servis Sistemi gibi pek çok konu başlığında tam not aldı. Atlasglobal’in küresel prestijli havayolu şirketlerinden biri oldugu, kısa-orta menzil Business/Ekonomi Sınıf kategorilerinde Atlasglobal’in çok kuvvetli bir ürün/hizmet performansı gösterdiği Skytrax tarafından yapılan denetlemelerle tescillenmiş oldu. Havacılık sektörünün en saygın havacılık derecelendirme şirketi Skytrax’ten pek çok alanda tam not alan Atlaslobal, ‘4 Yıldızlı Havayolu Şirketi Sertifikası’na layık görüldü. 2004’te ilk iç hat tarifeli uçuşunu yapan ve 2015 yılında küresel havayolu olma hedefiyle dalga tarife uygulamaya ve İstanbul merkezli olarak topla&dağıt sistemini kurarak bağlantılı tarifeli taşımacılığa başlayan Atlasglobal, büyümesini hız kesmeden sürdürürken yolcularına sunduğu kaliteli ürün ve hizmetleriyle de tüm dikkatleri üzerine çekiyor. İstanbul’da Raffles Otel’de düzenlenen ödül töreninde Atlasglobal Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, Skytrax CEO’su Edward Plaisted’ten sertifikasını aldı. Yurt içi ve yurt dışından çok sayıda basın mensubunun katıldığı ödül töreninde katılımcılar Atlasglobal’in uçak içinde sunulan menülerini de tatma fırsatı buldu. Murat Ersoy, törende yaptığı konuşmada kendileri için çok önemli ve gururlu bir gün yaşadıklarını belirterek ”Birçok lider havayoluyla, rekabet edebileceğimizi, aynı hizmet standartlarını yakalayabileceğimizi gösterdik”dedi. ”Dünyada bizden iyi 10 havayolu var” İlk başvuruda dört yıldız alan tek havayolu olduklarını  vurgulayan Ersoy, dünyada 400 civarında ticari havayolu taşıyıcısı bulunduğunu ifade ederek ”Atlasglobal’den daha iyi dünyada 10 havayolu şirketi var”şeklinde konuştu. Atlasglobal Havayolları’nın standartlarının birçok havayolu standartlarını aştığını  anlatan Ersoy, şöyle devam etti: ”Bugün Atlasglobal olarak, yaptığı araştırmalarla sektöründe eşsiz bir konumda bulunan Skytrax tarafından “4 Yıldızlı Havayolu şirketi sertifikası ile ödüllendirilmekten onur duyduk. Yer hizmetlerimizden kabin ekiplerimize kadar hepimiz Atlasglobal markasını en üst seviyelere taşımak için çalışıyoruz. Biz “yolcusunu en çok seven” ve “yolcularımızın da en çok sevdiği” havayoluyuz. Bu özelliğimizi sürdürmek için yolcularımıza sunduğumuz ürün ve hizmetleri her zaman bir üst seviyeye çıkararak yolumuza devam ediyoruz. Küresel tarifeli pazarlara açıldığımız 3 yıl içinde ve ilk denetimimizde bu kadar önemli bir ödüle layık görülmek, uluslararası hava sahalarında ülkemizin konukseverliğini temsil etmek, bunun devamlılığını sağlamak aynı zamanda büyük bir sorumluluğu da beraberinde getirmektedir. Mükemmelliğe giden yolda birlikte ilerlediğimiz başta Sancak İkram Firması ve Çelebi Yer Hizmetleri firması olmak üzere tüm paydaşlarımızın bu başarıda katkısı büyüktür, kendilerine işbirlikleri ve çabalarından dolayı teşekkür ederim” dedi. “En iyisi olmak için elimizden geleni yapacağız” Atlasglobal olarak müşteri deneyimi ve beklentileri konusunda sürekli gelişme kaydediyoruz diyen Ersoy, “Bu süreç boyunca Skytrax, iç ve dış uçuşlarımızda ürün ve hizmetlerimizi yakından takip etti. Bizi rakiplerimizden ayıran en temel özelliğimiz, misafirlerimize sunduğumuz ayrıcalıklı hizmet anlayışımızdır. Türkiye’nin 4 yıldızlı havayolu olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da bu alandaki standartlarda en iyisi olmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı. Atlasglobal Türk konukseverliliğini sunan en iyi havayolu Skytrax CEO’su Edward Plaisted ise yaptığı konuşmada, Skytrax olarak havayolu şirketlerinin karlılığına bakmadıklarını standart seyahat deneyimlerini ölçtüklerini söyledi. Atatürk Havalimanı’nın kapasitesini aştığını ve yeni havalimanının hizmete girmesini dörtgözle beklediklerini ifade eden Plaisted, çok zor koşullarda bile Atlasglobal’in bu başarıyı yakalamasının çok önemli olduğunu vurguladı. Plaisted, dört yıldız çok güçlü bir kalite standardı, tutarlılık demek. Atlasglobal yeni havalimanı açıldıktan sonra yeni fırsatları değerlendirerek büyümesini  sürdürecektir. Atlasglobal Türk konukseverliliğini sunan en iyi havayoludur.  Atlasglobal’i bu başarıyı çok kısa sürede yakaladığı için tebrik ederim” diye konuştu. Skytrax Hakkında 1989’dan bu yana havacılık sektörüne yönelik araştırma ve değerlendirmeleri ile saygı gören İngiltere merkezli bağımsız bir denetleme kurumu olan Skytrax, dünyadaki havayolu ve havaalanı şirketlerini, ürün ve hizmetlerini uluslararası kalite standartlarına göre değerlendirerek, derecelendirmektedir. Dünyada sadece 10 havayolu 5 yıldıza sahiptir. Yıldızlar, her yıl gerçekleştirilen denetlemelerle yenilenmektedir.

Yolcularına sunduğu kaliteli ürün ve hizmet anlayışıyla tüm dikkatleri üzerine çeken Atlasglobal, dünyanın en saygın havacılık araştırma şirketi Skytrax’in verdiği ‘4 Yıldızlı Havayolu’ ödülüne layık görüldü. 

Dünyanın en iyi havayolu şirketlerinden biri olma hedefiyle yatırımlarına devam eden Atlasglobal, Skytrax’tan Online Rezervasyon Kolaylığı, Koltuk Konfigürasyonu, Uçak İçi İkramları ve Ürünleri, Servis Sistemi gibi pek çok konu başlığında tam not aldı.

Atlasglobal’in küresel prestijli havayolu şirketlerinden biri oldugu, kısa-orta menzil Business/Ekonomi Sınıf kategorilerinde Atlasglobal’in çok kuvvetli bir ürün/hizmet performansı gösterdiği Skytrax tarafından yapılan denetlemelerle tescillenmiş oldu. Havacılık sektörünün en saygın havacılık derecelendirme şirketi Skytrax’ten pek çok alanda tam not alan Atlaslobal, ‘4 Yıldızlı Havayolu Şirketi Sertifikası’na layık görüldü.

2004’te ilk iç hat tarifeli uçuşunu yapan ve 2015 yılında küresel havayolu olma hedefiyle dalga tarife uygulamaya ve İstanbul merkezli olarak topla&dağıt sistemini kurarak bağlantılı tarifeli taşımacılığa başlayan Atlasglobal, büyümesini hız kesmeden sürdürürken yolcularına sunduğu kaliteli ürün ve hizmetleriyle de tüm dikkatleri üzerine çekiyor.

İstanbul’da Raffles Otel’de düzenlenen ödül töreninde Atlasglobal Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy, Skytrax CEO’su Edward Plaisted’ten sertifikasını aldı. Yurt içi ve yurt dışından çok sayıda basın mensubunun katıldığı ödül töreninde katılımcılar Atlasglobal’in uçak içinde sunulan menülerini de tatma fırsatı buldu.

Murat Ersoy, törende yaptığı konuşmada kendileri için çok önemli ve gururlu bir gün yaşadıklarını belirterek ”Birçok lider havayoluyla, rekabet edebileceğimizi, aynı hizmet standartlarını yakalayabileceğimizi gösterdik”dedi.

”Dünyada bizden iyi 10 havayolu var”

İlk başvuruda dört yıldız alan tek havayolu olduklarını  vurgulayan Ersoy, dünyada 400 civarında ticari havayolu taşıyıcısı bulunduğunu ifade ederek ”Atlasglobal’den daha iyi dünyada 10 havayolu şirketi var”şeklinde konuştu.

Atlasglobal Havayolları’nın standartlarının birçok havayolu standartlarını aştığını  anlatan Ersoy, şöyle devam etti:

”Bugün Atlasglobal olarak, yaptığı araştırmalarla sektöründe eşsiz bir konumda bulunan Skytrax tarafından “4 Yıldızlı Havayolu şirketi sertifikası ile ödüllendirilmekten onur duyduk. Yer hizmetlerimizden kabin ekiplerimize kadar hepimiz Atlasglobal markasını en üst seviyelere taşımak için çalışıyoruz. Biz “yolcusunu en çok seven” ve “yolcularımızın da en çok sevdiği” havayoluyuz. Bu özelliğimizi sürdürmek için yolcularımıza sunduğumuz ürün ve hizmetleri her zaman bir üst seviyeye çıkararak yolumuza devam ediyoruz. Küresel tarifeli pazarlara açıldığımız 3 yıl içinde ve ilk denetimimizde bu kadar önemli bir ödüle layık görülmek, uluslararası hava sahalarında ülkemizin konukseverliğini temsil etmek, bunun devamlılığını sağlamak aynı zamanda büyük bir sorumluluğu da beraberinde getirmektedir. Mükemmelliğe giden yolda birlikte ilerlediğimiz başta Sancak İkram Firması ve Çelebi Yer Hizmetleri firması olmak üzere tüm paydaşlarımızın bu başarıda katkısı büyüktür, kendilerine işbirlikleri ve çabalarından dolayı teşekkür ederim” dedi.

“En iyisi olmak için elimizden geleni yapacağız”

Atlasglobal olarak müşteri deneyimi ve beklentileri konusunda sürekli gelişme kaydediyoruz diyen Ersoy, “Bu süreç boyunca Skytrax, iç ve dış uçuşlarımızda ürün ve hizmetlerimizi yakından takip etti. Bizi rakiplerimizden ayıran en temel özelliğimiz, misafirlerimize sunduğumuz ayrıcalıklı hizmet anlayışımızdır. Türkiye’nin 4 yıldızlı havayolu olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da bu alandaki standartlarda en iyisi olmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Atlasglobal Türk konukseverliliğini sunan en iyi havayolu

Skytrax CEO’su Edward Plaisted ise yaptığı konuşmada, Skytrax olarak havayolu şirketlerinin karlılığına bakmadıklarını standart seyahat deneyimlerini ölçtüklerini söyledi.

Atatürk Havalimanı’nın kapasitesini aştığını ve yeni havalimanının hizmete girmesini dörtgözle beklediklerini ifade eden Plaisted, çok zor koşullarda bile Atlasglobal’in bu başarıyı yakalamasının çok önemli olduğunu vurguladı.

Plaisted, dört yıldız çok güçlü bir kalite standardı, tutarlılık demek. Atlasglobal yeni havalimanı açıldıktan sonra yeni fırsatları değerlendirerek büyümesini  sürdürecektir. Atlasglobal Türk konukseverliliğini sunan en iyi havayoludur.  Atlasglobal’i bu başarıyı çok kısa sürede yakaladığı için tebrik ederim” diye konuştu.

Skytrax Hakkında

1989’dan bu yana havacılık sektörüne yönelik araştırma ve değerlendirmeleri ile saygı gören İngiltere merkezli bağımsız bir denetleme kurumu olan Skytrax, dünyadaki havayolu ve havaalanı şirketlerini, ürün ve hizmetlerini uluslararası kalite standartlarına göre değerlendirerek, derecelendirmektedir.

Dünyada sadece 10 havayolu 5 yıldıza sahiptir. Yıldızlar, her yıl gerçekleştirilen denetlemelerle yenilenmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2AByJvB
via IFTTT

SANİ ŞENER,TAV’IN AKILLI BÜYÜME STRATEJİSİNİ ANLATTI! TAV Havalimanları CEO’su Sani Şener, Umman’ın başkenti Muscat’ta bugün başlayan Uluslararası Havalimanları Konseyi ACI tarafından düzenlenen Airport Exchange konferansında açılış konuşmasını gerçekleştirdi. “Global Leaders Masterclass” başlıklı bölümde konuşan Şener sektördeki değişim trendlerini ve TAV’ın “akıllı büyüme” stratejisini anlattı. TAV’ın küresel ayak izinin 18 ülkede 77 havalimanına ulaştığını vurgulayan Şener, verimlilik, çevresel sürdürülebilirlik, risk yönetimi ve uyum konusunda kapsamlı ve sistemli çalışmalar yürütmenin öneminin altını çizdi. Şener, sektörün geleceği ve büyümenin önündeki fırsatlar ve engelleri aktardı. Oman Airports Management Company (OAMC) ev sahipliğinde düzenlenen ACI Airport Exchange, havalimanı işletmeciliği sektörünü şekillendiren 1000’den fazla üst düzey yöneticiyi üç günlük konferansta bir araya getiriyor. Kaynak:Apron24

TAV Havalimanları CEO’su Sani Şener, Umman’ın başkenti Muscat’ta bugün başlayan Uluslararası Havalimanları Konseyi ACI tarafından düzenlenen Airport Exchange konferansında açılış konuşmasını gerçekleştirdi.

“Global Leaders Masterclass” başlıklı bölümde konuşan Şener sektördeki değişim trendlerini ve TAV’ın “akıllı büyüme” stratejisini anlattı. TAV’ın küresel ayak izinin 18 ülkede 77 havalimanına ulaştığını vurgulayan Şener, verimlilik, çevresel sürdürülebilirlik, risk yönetimi ve uyum konusunda kapsamlı ve sistemli çalışmalar yürütmenin öneminin altını çizdi. Şener, sektörün geleceği ve büyümenin önündeki fırsatlar ve engelleri aktardı. Oman Airports Management Company (OAMC) ev sahipliğinde düzenlenen ACI Airport Exchange, havalimanı işletmeciliği sektörünü şekillendiren 1000’den fazla üst düzey yöneticiyi üç günlük konferansta bir araya getiriyor.

Kaynak:Apron24



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zTpy8B
via IFTTT