
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
5 Aralık 2017 Salı
Air France’dan yenilikçi bir yaklaşım; Yeni neslin havayolu Joon, havacılığa getireceği pek çok ilklerle beraber uçuşlarına başlıyor

İnsan-Robot ilişkisindeki etik sınır, Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası’nda tartışılacak Etkinlik kapsamında Türkiye’ye gelecek robot bilimci Profesör Noel Sharkey, robotla-insan arasındaki ilişkiyi ve yapay zekanın yaratabileceği problemleri anlatacak. Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) Ekonomi Bakanlığı koordinasyonunda 2012 yılından bu yana düzenlediği Türkiye İnovasyon Haftası, bu yıl girişimcilik ruhunu da kapsıyor. Yeni adıyla Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası olarak düzenlenecek etkinlik, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi’nin ev sahipliğinde 6-9 Aralık tarihleri arasında ICC-İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Türkiye’de inovasyon kültürünün yaygınlaşmasında büyük rol oynayan etkinlikte, dört gün boyunca yerli ve yabancı 201 konuk, 19 konferans ile 36 panelde konuşma yapacak. Etkinliğin önemli isimlerinden robotik ve yapay zeka konusunda görüşlerine sıkça başvurulan Noel Sharkey, robotlar ve insanlar arasındaki ilişkinin geleceğini anlatacak. Robotlar dostumuz mu düşmanımız mı? Oyuncak askerlerden öldüren robotlara geçişi anlattığı konuşmasıyla yapay zeka ve robotlar konusundaki tehditlere dikkat çeken Noel Sharkey, barışçıl robotlar üretilmesi konusunda çalışmalar yapıyor ve robotlar ile insanlar arasındaki etik sınırları inceliyor. Robotların ve yapay zekanın insan yaşamının her alanına girdiği şu günlerde, yardımcı direktörlüğünü yaptığı Responsible Robotics’in robotlarla cinsellik üzerine yaptığı anket çalışması ise robotlarla insan arasındaki etkileşimin hangi boyuta geldiğinin bir göstergesi. Robotlar ve yapay zeka konusunda sınırları zorlayacak Noel Sharkey, Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası’nda. Professor Noel Sharkey of Sheffield University with ‘eMo’ his emotional robot showing its ‘happy face’ today, Wednesday 22nd October 2003. ‘eMo’ which goes on show at the ‘Think Tank’, Birmingham’s Science Museum on the 25th October was developed by Prof. Sharkey a world leading robotics expert and judge in TV’s ‘Robot Wars’ to show a range of emotions from joy,sadness, anger and surprise. The robot is just a bit of fun but part of research to help scientists understand how people aqttribute emotions to machines. Emotion being the final frontier in robot evolution. Picture DAVID JONES/PA
İnsan-Robot ilişkisindeki etik sınır, Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası’nda tartışılacak

Kağıt paralar yok mu olacak? Paranın geleceği, Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası’nda tartışılacak Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) bu yıl altıncısını düzenleyeceği Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi’nin ev sahipliğinde 6-9 Aralık tarihleri arasında ICC-İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Bitcoin Vakfı’nın kurucu direktörü Jon Matonis, sanal paranın geldiği noktayı ve para kavramının geleceğini anlatacak. Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) Ekonomi Bakanlığı koordinasyonunda 2012 yılından bu yana düzenlediği Türkiye İnovasyon Haftası, bu yıl girişimcilik ruhunu da kapsıyor. Yeni adıyla Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası olarak düzenlenecek etkinlik, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi’nin ev sahipliğinde 6-9 Aralık tarihleri arasında ICC-İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Türkiye’de inovasyon kültürünün yaygınlaşmasında büyük rol oynayan etkinlikte, dört gün boyunca yerli ve yabancı 201 konuk, 19 konferans ile 36 panelde konuşma yapacak. Bitcoin Vakfı’nın kurucu direktörü Jon Matonis, sanal paranın geldiği noktayı ve para kavramının geleceğini anlatacak. Kağıt paralar yok mu olacak? Teknolojiyle birlikte geleneksel araçlar, yöntemler değişiyor. Bu değişime ödeme yöntemleri ve para birimleri de katıldı ve sanal para artık hayatımızda. Sanal para birimlerinin ortaya çıkması finansal alanda bir çok yeniliğin ve fırsatın kapısını araladı. Bunun yanında ortaya çıkan tehditler ve güvenlik zaafları da meydana geldi. Bitcoin Vakfı’nın kurucu üyelerinden Jon Matonis, sanal paranın geldiği noktayı, fırsatları ve tehditleri, paranın geleceğini Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası’nda anlatacak.
Paranın geleceği, Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası’nda tartışılacak
Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) bu yıl altıncısını düzenleyeceği Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi’nin ev sahipliğinde 6-9 Aralık tarihleri arasında ICC-İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.
Bitcoin Vakfı’nın kurucu direktörü Jon Matonis, sanal paranın geldiği noktayı ve para kavramının geleceğini anlatacak.
Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) Ekonomi Bakanlığı koordinasyonunda 2012 yılından bu yana düzenlediği Türkiye İnovasyon Haftası, bu yıl girişimcilik ruhunu da kapsıyor. Yeni adıyla Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası olarak düzenlenecek etkinlik, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi’nin ev sahipliğinde 6-9 Aralık tarihleri arasında ICC-İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Türkiye’de inovasyon kültürünün yaygınlaşmasında büyük rol oynayan etkinlikte, dört gün boyunca yerli ve yabancı 201 konuk, 19 konferans ile 36 panelde konuşma yapacak.
Bitcoin Vakfı’nın kurucu direktörü Jon Matonis, sanal paranın geldiği noktayı ve para kavramının geleceğini anlatacak.
Kağıt paralar yok mu olacak?
Teknolojiyle birlikte geleneksel araçlar, yöntemler değişiyor. Bu değişime ödeme yöntemleri ve para birimleri de katıldı ve sanal para artık hayatımızda. Sanal para birimlerinin ortaya çıkması finansal alanda bir çok yeniliğin ve fırsatın kapısını araladı. Bunun yanında ortaya çıkan tehditler ve güvenlik zaafları da meydana geldi. Bitcoin Vakfı’nın kurucu üyelerinden Jon Matonis, sanal paranın geldiği noktayı, fırsatları ve tehditleri, paranın geleceğini Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik Haftası’nda anlatacak.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2AyBwFZ
via IFTTT
İstanbul`un banliyö hattında günde 1,5 milyon yolcu taşınacak Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, İstanbul’un her iki yakasında yapımı süren banliyö hatlarının 2018 sonu itibarıyla hizmete gireceğini belirterek, “Banliyö hattındaki 77 kilometrelik güzergahın tamamını kesintisiz hale getirip günde 1,5 milyon yolcuya hizmet edecek sistemi İstanbulluların ve kente gelen misafirlerin hizmetine sunmayı amaçlıyoruz.” dedi. Bakan Arslan, yaptığı açıklamada, İstanbul’da “Asrın projesi” olarak nitelendirilen Marmaray’ı vatandaşların yoğun şekilde kullandığını ifade ederek, “Marmaray Projesi‘ni yaklaşık 15 kilometrelik Ayrılıkçeşme’den Kazlıçeşme’ye kadar insanımızın hizmetine sunduk ve 4 yıllık periyotta da insanımız çok yoğun bir teveccühle kullandı. 300 milyona yakın yolcu bu hattı kullandı.” diye konuştu. Avrupa ve Anadolu yakasındaki hatlarda da çalışmaların yoğun şekilde devam ettiğini anlatan Arslan, şöyle konuştu: “Marmaray’daki konforu görünce hem Anadolu hem Avrupa yakasındaki banliyö hatlarının Marmaray gibi metro standartlarına getirilmesi ve sürüşün kesintisiz haline gelmesi yönündeki beklentileri biliyoruz. O yüzden de Gebze’den Ayrılıkçeşme’ye gelip Marmaray ile birleşecek Kazlıçeşme’den de Halkalı’ya kadar banliyö hatlarının metro standardına dönüştürüleceği ve Marmaray araçlarının kullanacağı sistemde, bütün güzergah boyunca çalışmalarımız çok yoğun devam ediyor.” “2018’de banliyö hatlarının inşaatlarını tamamen bitireceğiz” Arslan, İstanbul’un her iki yakasındaki banliyö hatlarının yapımının sürdüğünü belirterek, “2018 sonu itibarıyla hem Anadolu yakasındaki hem Avrupa yakasındaki banliyö hatlarının inşaatlarını tamamen bitireceğiz ve sene sonu itibarıyla hizmete sunacağız.” şeklinde konuştu. Banliyö hatlarının inşaatını gelecek yıl bitirmeyi hedeflediklerini vurgulayan Arslan, şu ifadeleri kullandı: “2018 Ağustos ayında inşaatı bitirmek bir ayda da elektrik ve sinyal kısımlarını tamamlayıp yaklaşık 3 aylık test sürecinden sonra 2018 yıl sonu itibarıyla banliyö hattındaki 77 kilometrelik güzergahın tamamını kesintisiz hale getirip günde 1,5 milyon yolcuya hizmet edecek sistemi İstanbulluların ve kente gelen misafirlerin hizmetine sunmayı amaçlıyoruz. Çalışmalar bu anlamda çok güzel gidiyor, İstanbullular 13 ay daha sabredecekler.”
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, İstanbul’un her iki yakasında yapımı süren banliyö hatlarının 2018 sonu itibarıyla hizmete gireceğini belirterek, “Banliyö hattındaki 77 kilometrelik güzergahın tamamını kesintisiz hale getirip günde 1,5 milyon yolcuya hizmet edecek sistemi İstanbulluların ve kente gelen misafirlerin hizmetine sunmayı amaçlıyoruz.” dedi.
Bakan Arslan, yaptığı açıklamada, İstanbul’da “Asrın projesi” olarak nitelendirilen Marmaray’ı vatandaşların yoğun şekilde kullandığını ifade ederek, “Marmaray Projesi‘ni yaklaşık 15 kilometrelik Ayrılıkçeşme’den Kazlıçeşme’ye kadar insanımızın hizmetine sunduk ve 4 yıllık periyotta da insanımız çok yoğun bir teveccühle kullandı. 300 milyona yakın yolcu bu hattı kullandı.” diye konuştu.
Avrupa ve Anadolu yakasındaki hatlarda da çalışmaların yoğun şekilde devam ettiğini anlatan Arslan, şöyle konuştu:
“Marmaray’daki konforu görünce hem Anadolu hem Avrupa yakasındaki banliyö hatlarının Marmaray gibi metro standartlarına getirilmesi ve sürüşün kesintisiz haline gelmesi yönündeki beklentileri biliyoruz. O yüzden de Gebze’den Ayrılıkçeşme’ye gelip Marmaray ile birleşecek Kazlıçeşme’den de Halkalı’ya kadar banliyö hatlarının metro standardına dönüştürüleceği ve Marmaray araçlarının kullanacağı sistemde, bütün güzergah boyunca çalışmalarımız çok yoğun devam ediyor.”
“2018’de banliyö hatlarının inşaatlarını tamamen bitireceğiz”
Arslan, İstanbul’un her iki yakasındaki banliyö hatlarının yapımının sürdüğünü belirterek, “2018 sonu itibarıyla hem Anadolu yakasındaki hem Avrupa yakasındaki banliyö hatlarının inşaatlarını tamamen bitireceğiz ve sene sonu itibarıyla hizmete sunacağız.” şeklinde konuştu.
Banliyö hatlarının inşaatını gelecek yıl bitirmeyi hedeflediklerini vurgulayan Arslan, şu ifadeleri kullandı:
“2018 Ağustos ayında inşaatı bitirmek bir ayda da elektrik ve sinyal kısımlarını tamamlayıp yaklaşık 3 aylık test sürecinden sonra 2018 yıl sonu itibarıyla banliyö hattındaki 77 kilometrelik güzergahın tamamını kesintisiz hale getirip günde 1,5 milyon yolcuya hizmet edecek sistemi İstanbulluların ve kente gelen misafirlerin hizmetine sunmayı amaçlıyoruz. Çalışmalar bu anlamda çok güzel gidiyor, İstanbullular 13 ay daha sabredecekler.”
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zN3CMv
via IFTTT
İstanbul`un banliyö hattında günde 1,5 milyon yolcu taşınacak

