4 Aralık 2017 Pazartesi

Geleceğin Ulaşım Ağı İçin En Önemli İhtiyaç: Güvenlik


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2BwGfHt

Emirates, Özel Fiyat Kampanyası ile 2018’e Merhaba Diyor! İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu; Economy Class ve Business Class yolcularına yönelik hazırladığı 2018’e Merhaba kampanyası ile 75 noktaya çok özel fırsatlar sunuyor   Emirates Havayolu, 04 -17 Aralık 2017 tarihleri arasında satın alınan Economy Class ve Business Class biletlere, özel fiyat imkânı sunuyor. Yeni yılda sevdiklerini ziyaret etmek isteyen ve rüya tatilini planlayan yolcular, bu kampanya kapsamında satın aldıkları biletler ile 3 Ocak – 7 Haziran 2018 tarihleri arasında, havayolunun 75 popüler uçuş noktasına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalıyorlar.   Yolcular uçuşları boyunca, Türkçe filmlerin de yer aldığı Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ‘ice’ın 2,500’den fazla film ve eğlence kanalının, taze malzemelerle hazırlanan gurme yemeklerin, çeşitli kaliteli şarapların keyfini çıkarabiliyor. Ayrıca havayolunun aralarında Türk’lerin de bulunduğu çok uluslu kabin ekibinin ünlü misafirperverliğinin eklendiği konfor ile rahat bir yolculuk geçirebiliyorlar. Emirates yolcularına ayrıca, Economy Class’ta 35 kg.’a, Business Class’ta 40 kg.’a ve First Class’ta 50 kg’a kadar geniş bir bagaj hakkı sunuyor.   Emirates’in 2017 Yılındaki Kilometre Taşları 100. A380‘ini teslim alan ve B777 uçaklarında iç mekanların yenilendiğini duyuran Emirates, Atina, Phnom Penh ve Zagreb’den sonra Newark’ı da küresel ağına ekledi. Ayrıca Emirates, yenilenen A380 uçak içi dinlenme salonu ile hem filosunu hem de ürün kalitesini geliştirmeye ve yolcu beklentilerini karşılamak için çalışmalarına devam ediyor.   Emirates’in diğer 2017 başarıları arasında, TripAdvisor Travelers ‘Choice Ödülleri’nde Dünyanın En İyi Havayolu seçilmesi, 2017 Business Traveller Ödülleri’nde dört ödül alması, prestijli ULTRAS 2017 Ödülleri’nde iki ödüle layık görülmesi, 2017 APEX Yolcu Seçimi Ödülleri’nde En İyi Eğlence ve Skytrax World Airline Ödülleri 2017’de Dünyanın En İyi Uçuş Eğlencesi ödülünü alması yer alıyor.   Emirates, flydubai ile gerçekleştirdiği ortaklık sayesinde 40 yeni Boeing 787 Dreamliner sipariş verdi. Bu gelişmeler doğrultusunda uçuş ağını daha da genişleterek, önümüzdeki yıllarda büyümeye devam etmeyi planlıyor.   Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler, biletlerini www.emirates.com.tr sitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor. Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için: Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr   Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 157 destinasyona taşıyor. 263 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 104 milyar doların üzerinde 209 uçak siparişi bulunuyor.

İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu; Economy Class ve Business Class yolcularına yönelik hazırladığı 2018’e Merhaba kampanyası ile 75 noktaya çok özel fırsatlar sunuyor

 

Emirates Havayolu, 04 -17 Aralık 2017 tarihleri arasında satın alınan Economy Class ve Business Class biletlere, özel fiyat imkânı sunuyor. Yeni yılda sevdiklerini ziyaret etmek isteyen ve rüya tatilini planlayan yolcular, bu kampanya kapsamında satın aldıkları biletler ile 3 Ocak – 7 Haziran 2018 tarihleri arasında, havayolunun 75 popüler uçuş noktasına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalıyorlar.

 

Yolcular uçuşları boyunca, Türkçe filmlerin de yer aldığı Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ‘ice’ın 2,500’den fazla film ve eğlence kanalının, taze malzemelerle hazırlanan gurme yemeklerin, çeşitli kaliteli şarapların keyfini çıkarabiliyor. Ayrıca havayolunun aralarında Türk’lerin de bulunduğu çok uluslu kabin ekibinin ünlü misafirperverliğinin eklendiği konfor ile rahat bir yolculuk geçirebiliyorlar. Emirates yolcularına ayrıca, Economy Class’ta 35 kg.’a, Business Class’ta 40 kg.’a ve First Class’ta 50 kg’a kadar geniş bir bagaj hakkı sunuyor.

 

Emirates’in 2017 Yılındaki Kilometre Taşları

100. A380‘ini teslim alan ve B777 uçaklarında iç mekanların yenilendiğini duyuran Emirates, Atina, Phnom Penh ve Zagreb’den sonra Newark’ı da küresel ağına ekledi. Ayrıca Emirates, yenilenen A380 uçak içi dinlenme salonu ile hem filosunu hem de ürün kalitesini geliştirmeye ve yolcu beklentilerini karşılamak için çalışmalarına devam ediyor.

 

Emirates’in diğer 2017 başarıları arasında, TripAdvisor Travelers ‘Choice Ödülleri’nde Dünyanın En İyi Havayolu seçilmesi, 2017 Business Traveller Ödülleri’nde dört ödül alması, prestijli ULTRAS 2017 Ödülleri’nde iki ödüle layık görülmesi, 2017 APEX Yolcu Seçimi Ödülleri’nde En İyi Eğlence ve Skytrax World Airline Ödülleri 2017’de Dünyanın En İyi Uçuş Eğlencesi ödülünü alması yer alıyor.

 

Emirates, flydubai ile gerçekleştirdiği ortaklık sayesinde 40 yeni Boeing 787 Dreamliner sipariş verdi. Bu gelişmeler doğrultusunda uçuş ağını daha da genişleterek, önümüzdeki yıllarda büyümeye devam etmeyi planlıyor.

 

Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler, biletlerini www.emirates.com.tr sitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor.

Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için:

Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr

 

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 157 destinasyona taşıyor. 263 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 104 milyar doların üzerinde 209 uçak siparişi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2iIxQgp
via IFTTT

Emirates, Özel Fiyat Kampanyası ile 2018’e Merhaba Diyor!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2iIxQgp

En Büyük Kayıp Yaşayan Avrupa Destinasyonu İstanbul Konaklamada bugüne kadar Türkiye’nin en yüksek fiyatlı kenti olan İstanbul, bu unvanını kaybediyor. Her şey dahil sistemin uygulandığı kıyı bölgeler ile İstanbul’un oda gelirleri hemen hemen aynı seviyeye geldi. TÜROB Başkanı Timur Bayındır, doluluk artışına rağmen turist profilinde çeşitlilik sağlanamadığı için oda fiyatlarının da artmadığını belirtti. Bayındır, “Türkiye’de her şey dahil sistemin uygulandığı şehirler ile İstanbul’un oda gelirlerinde aynı seviyede olması dikkat çekici” dedi. STR’nin Ekim 2017 Ülke Performans Raporu’na göre Konaklama sektöründe global düzeyde en pahalı segment olarak kabul edilen şehir otelciliğinde İstanbul’un aşınan imajı gelirleri etkilemeye devam ediyor. Konaklamada bugüne kadar Türkiye’nin en yüksek fiyatlı kenti olan ve dünya çapında çok kaliteli konaklama tesisleri bulunan İstanbul, bu unvanını kaybetme noktasına geldi. Türkiye’de her şey dahil sistemin uygulandığı kıyı bölgeler ile İstanbul’un oda gelirleri hemen hemen aynı seviyeye geldi. Türkiye Otelciler Birliği’nin (TÜROB) açıkladığı, veri ve analiz şirketi STR’nin Ekim 2017 Ülke Performans Raporu’na göre, İstanbul’da Ekim 2017 ortalama otel dolulukları bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 31 artarak, yüzde 68.2 olarak gerçekleşti. Ekim 2016’da bu oran yüzde 52 olarak gerçekleşmişti. Average Daily Rate (ADR) olarak adlandırılan ortalama günlük satılan oda bedeli geçen yılın aynı ayına göre yüzde 9.5 düşüşle 76.1 Euro’ya geriledi. Ekim 2016’daki bu rakam 84.1 Euro olmuştu. Toplam oda sayısı üzerinden odabaşı elde edilen gelirlerde ise (RevPAR) geçen yıla oranla yüzde 18.5 artış yaşandı ve 51.9 Euro olarak ölçüldü. Ekim 2016’da bu rakam 43.8 Euro seviyesindeydi. Hem kazandı hem kaybetti Ekim 2017 verilerine göre, Avrupa’da doluluk oranlarında en yüksek artışı yaşayan destinasyon İstanbul oldu. Buna karşılık Ocak-Ekim 2017’yi kapsayan 10 ayda oda fiyatlarında en büyük kaybı yaşayan Avrupa destinasyonu yine İstanbul oldu. Ocak–Ekim 2017 döneminde İstanbul’da doluluk oranı 2016’nın aynı dönemindeki yüzde 49’dan yüzde 62.2’ye yükselirken, ortalama günlük satılan oda bedeli 92.2 Euro’dan 78.0 Euro’ya geriledi. Söz konusu dönemde oda başı elde edilen gelir ise 45.2 Euro’dan 48.5 Euro’ya yükseldi. Kongre ve iş turisti geri dönmeli TÜROB Başkanı Timur Bayındır, İstanbul’da doluluk oranlarında 2015 yılı rakamlarının yakalandığını, ancak turist profilindeki çeşitlilikte geri dönüş sağlanamadığı için oda fiyatlarında da istenilen seviyeye ulaşılamadığını belirtti. Bayındır, “İstanbul otellerinde doluluklarda yükseliş başlamasına rağmen iş, toplantı ve kongre turizmi trafiğinde henüz yükseliş olmaması nedeniyle fiyat artışının önü açılamıyor. Fiyatların artışını sağlayacak en önemli etken kongre ve toplantı turizminin yeniden canlanması olur. Doluluklarla doğru orantılı olarak, ortalama oda gelirlerinde hafif de olsa artış yaşanırken, ortalama oda fiyatlarındaki düşüş devam ediyor. Türkiye’de her şey dahil sistemin uygulandığı şehirler ile İstanbul’un oda gelirlerinde aynı seviyede olması dikkat çekici bir unsur” diye konuştu. Kaynak:www.uzakrota.com  

Konaklamada bugüne kadar Türkiye’nin en yüksek fiyatlı kenti olan İstanbul, bu unvanını kaybediyor. Her şey dahil sistemin uygulandığı kıyı bölgeler ile İstanbul’un oda gelirleri hemen hemen aynı seviyeye geldi. TÜROB Başkanı Timur Bayındır, doluluk artışına rağmen turist profilinde çeşitlilik sağlanamadığı için oda fiyatlarının da artmadığını belirtti. Bayındır, “Türkiye’de her şey dahil sistemin uygulandığı şehirler ile İstanbul’un oda gelirlerinde aynı seviyede olması dikkat çekici” dedi.

STR’nin Ekim 2017 Ülke Performans Raporu’na göre

Konaklama sektöründe global düzeyde en pahalı segment olarak kabul edilen şehir otelciliğinde İstanbul’un aşınan imajı gelirleri etkilemeye devam ediyor. Konaklamada bugüne kadar Türkiye’nin en yüksek fiyatlı kenti olan ve dünya çapında çok kaliteli konaklama tesisleri bulunan İstanbul, bu unvanını kaybetme noktasına geldi. Türkiye’de her şey dahil sistemin uygulandığı kıyı bölgeler ile İstanbul’un oda gelirleri hemen hemen aynı seviyeye geldi. Türkiye Otelciler Birliği’nin (TÜROB) açıkladığı, veri ve analiz şirketi STR’nin Ekim 2017 Ülke Performans Raporu’na göre, İstanbul’da Ekim 2017 ortalama otel dolulukları bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 31 artarak, yüzde 68.2 olarak gerçekleşti. Ekim 2016’da bu oran yüzde 52 olarak gerçekleşmişti. Average Daily Rate (ADR) olarak adlandırılan ortalama günlük satılan oda bedeli geçen yılın aynı ayına göre yüzde 9.5 düşüşle 76.1 Euro’ya geriledi. Ekim 2016’daki bu rakam 84.1 Euro olmuştu. Toplam oda sayısı üzerinden odabaşı elde edilen gelirlerde ise (RevPAR) geçen yıla oranla yüzde 18.5 artış yaşandı ve 51.9 Euro olarak ölçüldü. Ekim 2016’da bu rakam 43.8 Euro seviyesindeydi.

Hem kazandı hem kaybetti

Ekim 2017 verilerine göre, Avrupa’da doluluk oranlarında en yüksek artışı yaşayan destinasyon İstanbul oldu. Buna karşılık Ocak-Ekim 2017’yi kapsayan 10 ayda oda fiyatlarında en büyük kaybı yaşayan Avrupa destinasyonu yine İstanbul oldu. Ocak–Ekim 2017 döneminde İstanbul’da doluluk oranı 2016’nın aynı dönemindeki yüzde 49’dan yüzde 62.2’ye yükselirken, ortalama günlük satılan oda bedeli 92.2 Euro’dan 78.0 Euro’ya geriledi. Söz konusu dönemde oda başı elde edilen gelir ise 45.2 Euro’dan 48.5 Euro’ya yükseldi.

Kongre ve iş turisti geri dönmeli

TÜROB Başkanı Timur Bayındır, İstanbul’da doluluk oranlarında 2015 yılı rakamlarının yakalandığını, ancak turist profilindeki çeşitlilikte geri dönüş sağlanamadığı için oda fiyatlarında da istenilen seviyeye ulaşılamadığını belirtti. Bayındır, “İstanbul otellerinde doluluklarda yükseliş başlamasına rağmen iş, toplantı ve kongre turizmi trafiğinde henüz yükseliş olmaması nedeniyle fiyat artışının önü açılamıyor. Fiyatların artışını sağlayacak en önemli etken kongre ve toplantı turizminin yeniden canlanması olur. Doluluklarla doğru orantılı olarak, ortalama oda gelirlerinde hafif de olsa artış yaşanırken, ortalama oda fiyatlarındaki düşüş devam ediyor. Türkiye’de her şey dahil sistemin uygulandığı şehirler ile İstanbul’un oda gelirlerinde aynı seviyede olması dikkat çekici bir unsur” diye konuştu.

Kaynak:www.uzakrota.com

 


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2kmg5Ed
via IFTTT

En Büyük Kayıp Yaşayan Avrupa Destinasyonu İstanbul


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2kmg5Ed

3 Aralık 2017 Pazar

HAVA KARGO İLE 5 BİN TON YAŞ MEYVE SEBZE


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zY77Ux

HAVA KARGO İLE 5 BİN TON YAŞ MEYVE SEBZE Yaş sebze ve meyve sektöründe ürünlerin tüketiciye en hızlı şekilde ulaşması ve pazar payının artırılması için Turkish Cargo ile yapılan anlaşmayla devreye sokulan hava kargo uygulaması kapsamında yılın 10 ayında yaklaşık 9,6 milyon dolarlık ihracat yapıldı. AA muhabirinin Ege İhracatçı Birlikleri verilerinden derlediği bilgiye göre Türkiye, yılın 10 ayında 1 milyar 319 milyon dolarlık yaş mevye ve sebze ihracatı yaptı. Yaş meyve ve sebze ihracatçılarının “özel indirim ve yeni destinasyonlara uçulması” konusunda Türk Hava Yolları’nın (THY) kargo şirketi Turkish Cargo ile mayıs ayında yaptığı anlaşma sonrası, bu ürünlerin ihracatında artış yaşandı. Hava kargo yoluyla 10 aylık dönemde yapılan ihracat, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 42 artarak 5 bin tona ulaştı. Havadan gönderilen yaş sebze meyve ürünleri karşılığı 9 milyon 600 bin dolarlık döviz geliri elde edildi. Bu yolla en fazla ihracat 1 milyon 936 bin dolarla Hong-Kong’a yapılırken, 951 bin dolarla Fransa ikinci, 947 bin dolarla Singapur üçüncü sırada yer aldı. Ürün bazında ise ilk sırayı 81 tonla mantar aldı. Türkiye hava kargo yoluyla mantar ihracatından 2 milyon 774 bin dolar elde etti. Bu ürünü incir ve kiraz takip etti. “Hava kargoda yüzde 75’e varan indirim” Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Yönetim Kurulu Üyesi ve Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Başkanı Rıza Seyyar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2015 yılında bölgede yaşanan siyasi krizler sonrası yeni pazar arayışlarına hız verdiklerini söyledi. Hava kargoyla ihracat için çalışmalara başladıktan sonra Turkish Cargo’yla anlaştıklarını hatırlatan Seyyar, anlaşma sonrası yüzde 75’e varan indirimler ve yeni destinasyonlarla ihracatta yeni ve uzak pazarlara hızlı ulaşım sağladıklarını kaydetti. “Bu senenin yıldızı yaş incir” Hava kargoyla en fazla mantar taşındığını belirten Seyyar, “Ama bu senenin yıldızı ise yaş incir. Geçen yıl 1 milyon 350 bin dolarlık incir taşınırken bu yıl rakam 2 milyon 212 bin dolara çıktı.” ifadelerini kullandı. Türkiye’nin hava kargoyla en fazla yaş meyve ve sebze ihraç ettiği 10 yer şöyle: ÜLKE HAVA KARGOYLA İHRACAT (BİN $) Hong-Kong 1936 Fransa 951 Singapur 947 İsviçre 872 Norveç 608 Irak 400 Malezya 386 Suudi Arabistan 327 Maldivler 306 Birleşik Arap Emirlikleri 288 Hava kargoyla taşınan ilk 5 ürün şöyle: ÜRÜN (Bin dolar) Mantar 2774 İncir 2212 Kiraz 2000 Kayısı 533 Çilek 364

Yaş sebze ve meyve sektöründe ürünlerin tüketiciye en hızlı şekilde ulaşması ve pazar payının artırılması için Turkish Cargo ile yapılan anlaşmayla devreye sokulan hava kargo uygulaması kapsamında yılın 10 ayında yaklaşık 9,6 milyon dolarlık ihracat yapıldı.

AA muhabirinin Ege İhracatçı Birlikleri verilerinden derlediği bilgiye göre Türkiye, yılın 10 ayında 1 milyar 319 milyon dolarlık yaş mevye ve sebze ihracatı yaptı.

Yaş meyve ve sebze ihracatçılarının “özel indirim ve yeni destinasyonlara uçulması” konusunda Türk Hava Yolları’nın (THY) kargo şirketi Turkish Cargo ile mayıs ayında yaptığı anlaşma sonrası, bu ürünlerin ihracatında artış yaşandı.

Hava kargo yoluyla 10 aylık dönemde yapılan ihracat, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 42 artarak 5 bin tona ulaştı. Havadan gönderilen yaş sebze meyve ürünleri karşılığı 9 milyon 600 bin dolarlık döviz geliri elde edildi.

Bu yolla en fazla ihracat 1 milyon 936 bin dolarla Hong-Kong’a yapılırken, 951 bin dolarla Fransa ikinci, 947 bin dolarla Singapur üçüncü sırada yer aldı.

Ürün bazında ise ilk sırayı 81 tonla mantar aldı. Türkiye hava kargo yoluyla mantar ihracatından 2 milyon 774 bin dolar elde etti. Bu ürünü incir ve kiraz takip etti.

“Hava kargoda yüzde 75’e varan indirim”

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Yönetim Kurulu Üyesi ve Ege Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Başkanı Rıza Seyyar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2015 yılında bölgede yaşanan siyasi krizler sonrası yeni pazar arayışlarına hız verdiklerini söyledi.

Hava kargoyla ihracat için çalışmalara başladıktan sonra Turkish Cargo’yla anlaştıklarını hatırlatan Seyyar, anlaşma sonrası yüzde 75’e varan indirimler ve yeni destinasyonlarla ihracatta yeni ve uzak pazarlara hızlı ulaşım sağladıklarını kaydetti.

“Bu senenin yıldızı yaş incir”

Hava kargoyla en fazla mantar taşındığını belirten Seyyar, “Ama bu senenin yıldızı ise yaş incir. Geçen yıl 1 milyon 350 bin dolarlık incir taşınırken bu yıl rakam 2 milyon 212 bin dolara çıktı.” ifadelerini kullandı.

Türkiye’nin hava kargoyla en fazla yaş meyve ve sebze ihraç ettiği 10 yer şöyle:

ÜLKE HAVA KARGOYLA İHRACAT (BİN $)
Hong-Kong 1936
Fransa 951
Singapur 947
İsviçre 872
Norveç 608
Irak 400
Malezya 386
Suudi Arabistan 327
Maldivler 306
Birleşik Arap Emirlikleri 288

Hava kargoyla taşınan ilk 5 ürün şöyle:

ÜRÜN (Bin dolar)
Mantar 2774
İncir 2212
Kiraz 2000
Kayısı 533
Çilek 364

Otomatik alternatif metin yok.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zY77Ux
via IFTTT