6 Kasım 2017 Pazartesi

Emirates, çocuklarınızı uçuş sırasında eğlendirmenin sırrını açıklıyor! Emirates araştırması, 12 yaş altı çocukların uzun uçak yolculuklarında 49 dakika içinde sıkıldığını ortaya koyuyor 12 yaşın altındakiler uzun yolculuklarda, 49 dakika 47 saniyede sıkılıyor. Ebeveynlerin çocukları ile seyahat ederken en çok endişelendiği üç şey; çocuklarını eğlendirmek (yüzde 64), diğer yolcuları rahatsız etmek (yüzde 43) ve çocuklarına yeterli sıvı tükettirebilmek (yüzde 23). Tatlı tatlı oturmak: Ebeveynlerin yüzde 41’i, uçuş sırasında uslu durmaları için çocuklarına rüşvet olarak şeker, çikolata ve cips verdiğini kabul ediyor. Ebeveynlerin üçte biri de (yüzde 33) telefon veya tabletlerine çocuklarının en sevdiği oyunu, aplikasyonları, televizyon dizisi ve filmleri yükleyerek elektronik bakıcılardan destek alıyor. Emirates, Child Boredom Quotient (Çocuk Can Sıkıntısı Oranı) ile ebeveynlere çocuklarının ne zaman sıkılacağı ve sıkıldıkları zaman ne yapmaları gerektiği ile ilgili yardımcı oluyor. Emirates, Central Lancashire Üniversitesi’nde psikolog ve can sıkıntısı uzmanı (boredom specialist) olan Dr. Sandi Mann ile genç yolcuların 49 dakika 47 saniye sonra sorduğu korkunç “daha gelmedik mi?” sorusuna yanıt bulmak için iş birliği yaptı. Dr. Mann, havayolu ile birlikte Child Boredom Quotient (CBQ)’ı bulmak için çalışarak ebeveynlere çocuklarının sıkılacağı zamanı tespit etme ve böylece stressiz bir seyahat geçirme konusunda yardımcı oluyor. 12 yaşın altında çocuğa sahip 2,000’den fazla İngiliz ebeveyn ile yapılan çalışma ve çocukların oyun zamanının gözlenmesi, Dr. Sandi Mann’a CBQ’yu formüle etmesi için aktiviteleri Aktif (A), Pasif (P), İnteraktif (I), Yaratıcı (C) ve Duyusal (S) olarak sınıflandırmasında ve nihayetinde ebeveynlere aktiviteleri en iyi şekilde birleştirerek can sıkıntısının önüne geçme konusunda yardımcı oldu. Sonuçlara göre ebeveynlerin yüzde 64’ü çocuklarını eğlendirme konusunda endişelenirken, özellikle 3 – 4 yaş arası minik yolcular daha değişken olmak üzere yüzde 43’ü diğer yolcuları rahatsız etme konusunda endişeleniyor. Uslu durma karşılığında rüşvet olarak abur cubur verme tekniği ise huzurlu bir ortam için sıklıkla kullanılıyor (yüzde 41). Ebeveynler tarafından dikkat dağıtmak için kullanılan diğer teknikler arasında elektronik ürünler (yüzde 33), evde kullanılmalarına izin verilmese bile, mutlu etmek için yeni oyuncaklar (yüzde 27) veya uçağa binmeden önce çocukların havaalanında koşturulması ile onları yormak geliyor (yüzde 16). Central Lancashire Üniversitesi psikolog ve can sıkıntısı uzmanı (boredom specialist) Dr. Sandi Mann’in konuya dair yaptığı açıklamada: “3 – 4 yaş arası çocuklara sahip ebeveynler; çocukları fiziksel olarak aktif olduğunda, bağımsızlık kazandığında ve onları eğlendirmek için daha küçük oldukları zamandan daha sofistike şeylere ihtiyaç duyduklarında bunu fark etmeye başlayacak”. “Örneğin ‘elektronik bakıcı’ uçuşlarda popüler olsa da tüm yaş grupları için ilgi çekici olmayabilir ve daha küçük çocukların ebeveynleri, daha büyüklere göre bu ürünlerin daha az ilgi çekici olduğunu fark edebilir. Bu pasif aktiviteyi daha aktif ve yaratıcı olanlar ile değiştirmek çocukların sıkılmasını ve rahatsız olmasını önleyebilir” dedi. Fakat bu rüşvetler, ebeveynlerin uçakta başvurduğu tek yöntem değil. Yüzde 7’lik dürüst bir kesim, göz maskesi ile dış etkileri engelleyerek rahatladığını itiraf etti. Filmler, en genç yaş grubunu (0-2) yaklaşık 40 dakika, en büyük grubu ise (11-12) 1 saat 45 dakikaya kadar meşgul etmesi ile en popüler aktivitelerden. Filmleri akıllı ürünlerde veya uçak içi eğlence sistemlerindeki oyunlar takip ediyor (en küçük çocukları 30 dakikaya kadar, en büyüklerini ise 1,5 saate kadar) Çizim gibi yaratıcı aktiviteler, soru – cevap ve bulmaca daha ilgi çekici olmaya başlayana kadar, 9 yaşına kadarki çocuklar için en popüler aktivitelerden. Boya ve yapıştırma kitapları daha ufak çocuklar için ilgi çekici. Dr Sandi Mann ayrıca: “Çok küçük çocukların bir uçak yolculuğu için sofistike oyuncaklara ihtiyacı yok ve çevresel faktörler ile vakit geçirebilirler – insanlar ve tabii ki ebeveynleri de dahil olmak üzere. Örneğin bu ‘I Spy’ olabilecekken koridorda yürüyüş, yeni yürümeye başlayan çocuklar için iyi bir egzersiz ve henüz yürümeyenler içinse görsel çevrenin değişimi için iyi bir aktivite olabilir. Şarkı söylemeyi unutmayın ve peekaboo gibi interaktif oyunlar da çok iyi olabilir.” “Daha büyük çocuklara defter ve kalem, bulmaca ve çizgi roman kitabı gibi daha basit şeyler verilebilir. Sıklıkla uçak içinde yürüyüş yapmalarını sağlayın ve evdekinin aksine gözünüz üzerlerinde daha çok olsun. Bir kaç ufak malzeme ile oynarken sıkılacaklar diye endişelenmeyin, onlar beyinlerini kullanacak şekilde yaratıcı yollar bulabilirler” dedi. Emirates Cabin Süpervizörü Jade Cobbs’un konu ile ilgili yaptığı yorumda ise: “Ebeveynlerin sıkılan çocukları ile uzun yolculuklara çıkma fikrinden korktuklarını anlayabiliyoruz. Fakat ebeveynlerin, can sıkıntısı alarmı çalana kadar beklemelerine gerek yok. Kabin ekibinden, Emirates’in ice uçak içi eğlence sistemindeki aileler için uygun TV programlarını ve filmleri talep ederek can sıkıntısından, önceden hazırlanmış aktiviteler, interaktif oyunlar veya uçak içi eğlenceler sayesinde kaçınabilirler” dedi. Dr. Sandi Mann, her bir yaş grubu için nasıl bir uçak yolculuğu tasarlanabileceğine dair bir öneri kılavuzu hazırladı. Bu aktiviteler Aktif (A), Pasif (P), İnteraktif (I), Yaratıcı (C) ve Duyusal / Duyumsal (S) olarak kategorilere ayrıldı ve tüm bunları birleştirerek ve bir aktiviteyi doğru zamanda bırakarak, can sıkıntısı ve rahatsızlık en aza indirgenebilir. Pasif – film izleme, müzik dinleme Aktif – koridorda yürümek, kartlarla oynamak Yaratıcı – çizim, boya kitapları Duyusal / Duyumsal – ferahlatıcı içecekler İnteraktif – kitap okumak, sohbet etmek Araştırma hakkında Araştırma Haziran 2017’de Emirates adına Censuswide tarafından gerçekleştirildi. Veriler internet üzerinden bir anket ile toplandı ve daha önce uçağa binmiş, 0 -12 yaş arası çocuklara sahip 2,006 İngiliz aile bu ankete katıldı. Çocuk Can Sıkıntısı Oranı’nı oluşturmak için Dr. Sandi Mann, 6 ay – 11 yaş arası 90 çocuğu, çocukların gerçek hayatta nasıl davrandığını belirlemek için, oyun oynarken gözlemledi.   Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 156 destinasyona taşıyor. 263 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 104 milyar doların üzerinde 209 uçak siparişi bulunuyor.

Emirates araştırması, 12 yaş altı çocukların uzun uçak yolculuklarında 49 dakika içinde sıkıldığını ortaya koyuyor

  • 12 yaşın altındakiler uzun yolculuklarda, 49 dakika 47 saniyede sıkılıyor.
  • Ebeveynlerin çocukları ile seyahat ederken en çok endişelendiği üç şey; çocuklarını eğlendirmek (yüzde 64), diğer yolcuları rahatsız etmek (yüzde 43) ve çocuklarına yeterli sıvı tükettirebilmek (yüzde 23).
  • Tatlı tatlı oturmak: Ebeveynlerin yüzde 41’i, uçuş sırasında uslu durmaları için çocuklarına rüşvet olarak şeker, çikolata ve cips verdiğini kabul ediyor.
  • Ebeveynlerin üçte biri de (yüzde 33) telefon veya tabletlerine çocuklarının en sevdiği oyunu, aplikasyonları, televizyon dizisi ve filmleri yükleyerek elektronik bakıcılardan destek alıyor.
  • Emirates, Child Boredom Quotient (Çocuk Can Sıkıntısı Oranı) ile ebeveynlere çocuklarının ne zaman sıkılacağı ve sıkıldıkları zaman ne yapmaları gerektiği ile ilgili yardımcı oluyor.

Emirates, Central Lancashire Üniversitesi’nde psikolog ve can sıkıntısı uzmanı (boredom specialist) olan Dr. Sandi Mann ile genç yolcuların 49 dakika 47 saniye sonra sorduğu korkunç “daha gelmedik mi?” sorusuna yanıt bulmak için iş birliği yaptı. Dr. Mann, havayolu ile birlikte Child Boredom Quotient (CBQ)’ı bulmak için çalışarak ebeveynlere çocuklarının sıkılacağı zamanı tespit etme ve böylece stressiz bir seyahat geçirme konusunda yardımcı oluyor.

12 yaşın altında çocuğa sahip 2,000’den fazla İngiliz ebeveyn ile yapılan çalışma ve çocukların oyun zamanının gözlenmesi, Dr. Sandi Mann’a CBQ’yu formüle etmesi için aktiviteleri Aktif (A), Pasif (P), İnteraktif (I), Yaratıcı (C) ve Duyusal (S) olarak sınıflandırmasında ve nihayetinde ebeveynlere aktiviteleri en iyi şekilde birleştirerek can sıkıntısının önüne geçme konusunda yardımcı oldu.

Sonuçlara göre ebeveynlerin yüzde 64’ü çocuklarını eğlendirme konusunda endişelenirken, özellikle 3 – 4 yaş arası minik yolcular daha değişken olmak üzere yüzde 43’ü diğer yolcuları rahatsız etme konusunda endişeleniyor. Uslu durma karşılığında rüşvet olarak abur cubur verme tekniği ise huzurlu bir ortam için sıklıkla kullanılıyor (yüzde 41). Ebeveynler tarafından dikkat dağıtmak için kullanılan diğer teknikler arasında elektronik ürünler (yüzde 33), evde kullanılmalarına izin verilmese bile, mutlu etmek için yeni oyuncaklar (yüzde 27) veya uçağa binmeden önce çocukların havaalanında koşturulması ile onları yormak geliyor (yüzde 16).

Central Lancashire Üniversitesi psikolog ve can sıkıntısı uzmanı (boredom specialist) Dr. Sandi Mann’in konuya dair yaptığı açıklamada: “3 – 4 yaş arası çocuklara sahip ebeveynler; çocukları fiziksel olarak aktif olduğunda, bağımsızlık kazandığında ve onları eğlendirmek için daha küçük oldukları zamandan daha sofistike şeylere ihtiyaç duyduklarında bunu fark etmeye başlayacak”.

“Örneğin ‘elektronik bakıcı’ uçuşlarda popüler olsa da tüm yaş grupları için ilgi çekici olmayabilir ve daha küçük çocukların ebeveynleri, daha büyüklere göre bu ürünlerin daha az ilgi çekici olduğunu fark edebilir. Bu pasif aktiviteyi daha aktif ve yaratıcı olanlar ile değiştirmek çocukların sıkılmasını ve rahatsız olmasını önleyebilir” dedi.

Fakat bu rüşvetler, ebeveynlerin uçakta başvurduğu tek yöntem değil. Yüzde 7’lik dürüst bir kesim, göz maskesi ile dış etkileri engelleyerek rahatladığını itiraf etti. Filmler, en genç yaş grubunu (0-2) yaklaşık 40 dakika, en büyük grubu ise (11-12) 1 saat 45 dakikaya kadar meşgul etmesi ile en popüler aktivitelerden. Filmleri akıllı ürünlerde veya uçak içi eğlence sistemlerindeki oyunlar takip ediyor (en küçük çocukları 30 dakikaya kadar, en büyüklerini ise 1,5 saate kadar)

Çizim gibi yaratıcı aktiviteler, soru – cevap ve bulmaca daha ilgi çekici olmaya başlayana kadar, 9 yaşına kadarki çocuklar için en popüler aktivitelerden. Boya ve yapıştırma kitapları daha ufak çocuklar için ilgi çekici.

Dr Sandi Mann ayrıca: Çok küçük çocukların bir uçak yolculuğu için sofistike oyuncaklara ihtiyacı yok ve çevresel faktörler ile vakit geçirebilirler – insanlar ve tabii ki ebeveynleri de dahil olmak üzere. Örneğin bu ‘I Spy’ olabilecekken koridorda yürüyüş, yeni yürümeye başlayan çocuklar için iyi bir egzersiz ve henüz yürümeyenler içinse görsel çevrenin değişimi için iyi bir aktivite olabilir. Şarkı söylemeyi unutmayın ve peekaboo gibi interaktif oyunlar da çok iyi olabilir.”

“Daha büyük çocuklara defter ve kalem, bulmaca ve çizgi roman kitabı gibi daha basit şeyler verilebilir. Sıklıkla uçak içinde yürüyüş yapmalarını sağlayın ve evdekinin aksine gözünüz üzerlerinde daha çok olsun. Bir kaç ufak malzeme ile oynarken sıkılacaklar diye endişelenmeyin, onlar beyinlerini kullanacak şekilde yaratıcı yollar bulabilirler” dedi.

Emirates Cabin Süpervizörü Jade Cobbs’un konu ile ilgili yaptığı yorumda ise: Ebeveynlerin sıkılan çocukları ile uzun yolculuklara çıkma fikrinden korktuklarını anlayabiliyoruz. Fakat ebeveynlerin, can sıkıntısı alarmı çalana kadar beklemelerine gerek yok. Kabin ekibinden, Emirates’in ice uçak içi eğlence sistemindeki aileler için uygun TV programlarını ve filmleri talep ederek can sıkıntısından, önceden hazırlanmış aktiviteler, interaktif oyunlar veya uçak içi eğlenceler sayesinde kaçınabilirler” dedi.

Dr. Sandi Mann, her bir yaş grubu için nasıl bir uçak yolculuğu tasarlanabileceğine dair bir öneri kılavuzu hazırladı. Bu aktiviteler Aktif (A), Pasif (P), İnteraktif (I), Yaratıcı (C) ve Duyusal / Duyumsal (S) olarak kategorilere ayrıldı ve tüm bunları birleştirerek ve bir aktiviteyi doğru zamanda bırakarak, can sıkıntısı ve rahatsızlık en aza indirgenebilir.

Pasif – film izleme, müzik dinleme

Aktif – koridorda yürümek, kartlarla oynamak

Yaratıcı – çizim, boya kitapları

Duyusal / Duyumsal – ferahlatıcı içecekler

İnteraktif – kitap okumak, sohbet etmek

Araştırma hakkında

Araştırma Haziran 2017’de Emirates adına Censuswide tarafından gerçekleştirildi. Veriler internet üzerinden bir anket ile toplandı ve daha önce uçağa binmiş, 0 -12 yaş arası çocuklara sahip 2,006 İngiliz aile bu ankete katıldı.

Çocuk Can Sıkıntısı Oranı’nı oluşturmak için Dr. Sandi Mann, 6 ay – 11 yaş arası 90 çocuğu, çocukların gerçek hayatta nasıl davrandığını belirlemek için, oyun oynarken gözlemledi.

 

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 156 destinasyona taşıyor. 263 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 104 milyar doların üzerinde 209 uçak siparişi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zlruJP
via IFTTT

Emirates, çocuklarınızı uçuş sırasında eğlendirmenin sırrını açıklıyor!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zlruJP

Emirates’ten Özel Kasım Fiyatları!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zfJRA5

Emirates’ten Özel Kasım Fiyatları! İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu; 06-10 Kasım 2017 tarihleri arasında Economy Class’ta 53 noktaya beş gün boyunca avantajlı fiyatlar sunuyor Emirates Havayolu, 06-10 Kasım 2017 tarihleri arasında satın alınan Economy Class biletlere, özel fiyat imkânı sunuyor. Yolcular, bu kampanya kapsamında satın aldıkları biletler ile 6 Kasım 2017 – 28 Şubat 2018 tarihleri arasında Dubai, Maldivler, Singapur, Melbourne ve Sidney gibi Emirates Havayolu’nun popüler uçuş noktalarına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalıyorlar. Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler, biletlerini www.emirates.com.tr sitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor. Rüya şehir Dubai Dubai’nin büyüleyici atmosferini keşfetmek isteyen yolcular kampanya kapsamında çok özel fiyatlarla seyahat edebilecek. Seyahat severler dünyanın en yüksek binası olan ve en çok selfie çekilen ilk 3 yerden biri olarak bilinen Burj Khalifa’da muhteşem Dubai manzarasının tadını çıkarabilirler. Dubai, dünyaca ünlü eğlence ve tema parkları ile ailecek tatil yapmak isteyenler için unutulmaz bir eğlence ve deneyim sunuyor. Dünyanın en büyük kapalı eğlence parkı olan Img Worlds Of Adventure, Marvel, Cartoon Network, Lost Valley ve IMG bulvarı olmak üzere dört bölümden oluşuyor. 13 Hollywood filmini içeren Motiongate Park ise Ghostbusters, The Hunger Games, Kung Fu Panda, Shrek and How to Train Your Dragon gibi filmlerin tema ve karakterlerini görme şansı sağlıyor, Dubai Bollywood Parks Bollywood’ta da renkli filmleri, müzikleri, canlı performansları ve temalı restaurantları, sinema klasikleri eşliğinde keşfetmek mümkün. 2 ve 12 yaş arası çocuklar için 40’tan fazla tur, şov ve altı tema adasından oluşan Legoland Dubai ise 60 milyon LEGO parçasından yaratılan 15,000 modele ev sahipliği yapıyor. Ayrıca, küçük çocuklar için oyun bölümü ve 15 su kaydırağı bulunduruyor. Yıl boyunca birbirinden farklı etkinliklere ev sahipliği yapan Dubai, 15 -19 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek Mücevher Fuarı ile takı severleri ağırlamaya gün sayıyor. 26-29 Kasım tarihlerinde ise Big 5, Uluslararası Yapı Ve İnşaat Fuarı ile inşaat sektörünü ve meraklılarını bu büyük etkinliğe bekliyor. Ayrıca, 17 Kasım tarihinde, dünyaca ünlü star Jennifer Lopez hayranlarına unutulmaz bir müzik ziyafeti yaşatmaya hazırlanıyor. Yeni yıl ile birlikte etkinliklerine devam eden Dubai, 29 Ocak- 1 Şubat 2018 tarihleri arasında gerçekleşecek Arab Health etkinliğine dünyanın pek çok yerindeki sağlıkçıyı son trendleri sunmak üzere davet ediyor. Ayrıca, 18-22 Şubat 2018 tarihleri arasında gerçekleşecek olan Dubai Gulfood ile yemek severleri birbirinden lezzetli yiyecekler ile tanıştırmayı bekliyor. Skywards Milleriniz ile daha fazlasını gerçekleştirin Müşteri memnuniyeti odaklı bir mil programı olan Emirates Skywards, üyelerine daha fazla, seçenek ve esneklik sağlamak üzere özel ortaklıklar kurmaya ve yeni girişimlerde bulunmaya devam ediyor. Nakit ve Skywards Mil kombinasyonu ile uçak bileti almayı mümkün kılan, Cash+Miles yeniliğini kısa süre önce hayata geçiren Emirates Skywards; Blue, Silver, Gold ve Platinum üyelerine 2.000 mil gibi cüzi miktarlardan başlayan Mil ve Nakit kullanımlarla uçak bileti alabilme olanağı sağlıyor. Cash+Miles herhangi bir Emirates uçuşunda, tüm sınıflarda kullanılabiliyor. Emirates Skywards üyeleri, ayrıca kazandıkları Milleri, Dubai Uluslararası Havalimanı ve Güney Dubai’deki Al Maktoum Uluslararası Havalimanı’ndaki Dubai Duty Free mağazalarında harcayabiliyor. Dubai Uluslararası Havalimanı’ndan Emirates’in küresel ağındaki 150’nin üzerinde uçuş noktasına direkt ya da transit seyahat eden Emirates yolcuları, Dubai Duty Free’deki 34,000 metrekarelik alışveriş alanının keyfini çıkarabiliyor. Ayrıca, Emirates Skywards üyeliği ile moda aksesuarlarından parfüme, elektroniğe ve daha fazlasına uzanan uluslararası ve lüks markalardan oluşan 35,000’den fazla ürün yelpazesinde Millerini kullanarak dilediklerince alışveriş yapabiliyorlar.   Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için: Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 157 destinasyona taşıyor. 263 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 104 milyar doların üzerinde 209 uçak siparişi bulunuyor.

İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu; 06-10 Kasım 2017 tarihleri arasında Economy Class’ta 53 noktaya beş gün boyunca avantajlı fiyatlar sunuyor

Emirates Havayolu, 06-10 Kasım 2017 tarihleri arasında satın alınan Economy Class biletlere, özel fiyat imkânı sunuyor. Yolcular, bu kampanya kapsamında satın aldıkları biletler ile 6 Kasım 2017 – 28 Şubat 2018 tarihleri arasında Dubai, Maldivler, Singapur, Melbourne ve Sidney gibi Emirates Havayolu’nun popüler uçuş noktalarına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalıyorlar.

Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler, biletlerini www.emirates.com.tr sitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor.

Rüya şehir Dubai

Dubai’nin büyüleyici atmosferini keşfetmek isteyen yolcular kampanya kapsamında çok özel fiyatlarla seyahat edebilecek. Seyahat severler dünyanın en yüksek binası olan ve en çok selfie çekilen ilk 3 yerden biri olarak bilinen Burj Khalifa’da muhteşem Dubai manzarasının tadını çıkarabilirler.

Dubai, dünyaca ünlü eğlence ve tema parkları ile ailecek tatil yapmak isteyenler için unutulmaz bir eğlence ve deneyim sunuyor. Dünyanın en büyük kapalı eğlence parkı olan Img Worlds Of Adventure, Marvel, Cartoon Network, Lost Valley ve IMG bulvarı olmak üzere dört bölümden oluşuyor. 13 Hollywood filmini içeren Motiongate Park ise Ghostbusters, The Hunger Games, Kung Fu Panda, Shrek and How to Train Your Dragon gibi filmlerin tema ve karakterlerini görme şansı sağlıyor, Dubai Bollywood Parks Bollywood’ta da renkli filmleri, müzikleri, canlı performansları ve temalı restaurantları, sinema klasikleri eşliğinde keşfetmek mümkün. 2 ve 12 yaş arası çocuklar için 40’tan fazla tur, şov ve altı tema adasından oluşan Legoland Dubai ise 60 milyon LEGO parçasından yaratılan 15,000 modele ev sahipliği yapıyor. Ayrıca, küçük çocuklar için oyun bölümü ve 15 su kaydırağı bulunduruyor.

Yıl boyunca birbirinden farklı etkinliklere ev sahipliği yapan Dubai, 15 -19 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek Mücevher Fuarı ile takı severleri ağırlamaya gün sayıyor. 26-29 Kasım tarihlerinde ise Big 5, Uluslararası Yapı Ve İnşaat Fuarı ile inşaat sektörünü ve meraklılarını bu büyük etkinliğe bekliyor. Ayrıca, 17 Kasım tarihinde, dünyaca ünlü star Jennifer Lopez hayranlarına unutulmaz bir müzik ziyafeti yaşatmaya hazırlanıyor.

Yeni yıl ile birlikte etkinliklerine devam eden Dubai, 29 Ocak- 1 Şubat 2018 tarihleri arasında gerçekleşecek Arab Health etkinliğine dünyanın pek çok yerindeki sağlıkçıyı son trendleri sunmak üzere davet ediyor. Ayrıca, 18-22 Şubat 2018 tarihleri arasında gerçekleşecek olan Dubai Gulfood ile yemek severleri birbirinden lezzetli yiyecekler ile tanıştırmayı bekliyor.

Skywards Milleriniz ile daha fazlasını gerçekleştirin

Müşteri memnuniyeti odaklı bir mil programı olan Emirates Skywards, üyelerine daha fazla, seçenek ve esneklik sağlamak üzere özel ortaklıklar kurmaya ve yeni girişimlerde bulunmaya devam ediyor.

Nakit ve Skywards Mil kombinasyonu ile uçak bileti almayı mümkün kılan, Cash+Miles yeniliğini kısa süre önce hayata geçiren Emirates Skywards; Blue, Silver, Gold ve Platinum üyelerine 2.000 mil gibi cüzi miktarlardan başlayan Mil ve Nakit kullanımlarla uçak bileti alabilme olanağı sağlıyor. Cash+Miles herhangi bir Emirates uçuşunda, tüm sınıflarda kullanılabiliyor.

Emirates Skywards üyeleri, ayrıca kazandıkları Milleri, Dubai Uluslararası Havalimanı ve Güney Dubai’deki Al Maktoum Uluslararası Havalimanı’ndaki Dubai Duty Free mağazalarında harcayabiliyor.

Dubai Uluslararası Havalimanı’ndan Emirates’in küresel ağındaki 150’nin üzerinde uçuş noktasına direkt ya da transit seyahat eden Emirates yolcuları, Dubai Duty Free’deki 34,000 metrekarelik alışveriş alanının keyfini çıkarabiliyor. Ayrıca, Emirates Skywards üyeliği ile moda aksesuarlarından parfüme, elektroniğe ve daha fazlasına uzanan uluslararası ve lüks markalardan oluşan 35,000’den fazla ürün yelpazesinde Millerini kullanarak dilediklerince alışveriş yapabiliyorlar.

 

Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için:

Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 157 destinasyona taşıyor. 263 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 104 milyar doların üzerinde 209 uçak siparişi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zfJRA5
via IFTTT

İhracatçılar Güneydoğu Asya pazarına odaklandı Yaş meyve ve sebze ihracatçısı 14 firma, Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (URGE) Projesi kapsamında Güneydoğu Asya ülkelerine ihracatı artırmak için Malezya ve Vietnam’a gidecek. Yaş meyve ve sebzede ihracatının önemli bölümünü AB ve Rusya pazarına  yapan Türkiye’de pazar çeşitlendirmesi çalışmaları kapsamında Güneydoğu Asya  ülkeleri hedef pazar olarak belirlendi. Nüfus yoğunluğu, tüketim potansiyeli ve hava kargoyla hızlı lojistik  imkanı sağlanan pazarlarda ihracatın kısa sürede hızla yükseltilmesi amaçlanıyor. Geçen hafta Güney Kore’de düzenlenen “Food Week Korea” fuarına katılan  ihracatçılar, 5-12 Kasım’da da Güneydoğu Asya pazarının potansiyelini ve  taleplerini yerinde görmek için Malezya ve Vietnam’a ziyarette bulunacak. “BUGÜNÜN EN BÜYÜK PAZARI GÜNEY ASYA” Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Yönetim Kurulu Üyesi ve Ege Yaş  Meyve ve Sebze Mamulleri İhracatçı Birlikleri Başkanı Rıza Seyyar, AA muhabirine  yaptığı açıklamada, Türk yaş sebze ve meyve ihracatçısının en büyük pazar Rusya  ile 2015’te yaşanan uçak krizi sonrası yeni pazar arayışına girdiğine dikkat  çekti. O süreçte eldeki ürünleri başka pazarlara hızlı bir şekilde satmak  gerektiğini ve bunu başardıklarını belirten Seyyar, bu kapsamda Türkiye’nin  kirazda en büyük rakibi olan Şili’ye ziyarette bulunduklarını anlattı. Şili’nin ürünleri hava kargo vasıtasıyla dünyaya gönderdiğini  gördüklerini aktaran Seyyar, “Biz de Türkiye’ye gelince bu kapsamda çalışmalara  başladık. Türk Hava Yolları‘nın (THY) kargo şirketi Turkish Cargo ile ihracatçıya  özel indirimle ve yeni destinasyonlarla anlaşmalar imzaladık.” dedi. Hava kargonun meyvesini bu yıl içerisinde topladıklarını dile getiren  Seyyar, özellikle yaş incir ihracatında uzak pazarlara yüzde 400’e varan artışlar  olduğunu vurguladı. Güney Asya pazarının uzun yıllar Türk ihracatçının dilinden  düşmediğini ancak bunun rakamlara yansımadığına değinen Seyyar, şöyle konuştu: “Önceleri Avrupa ve Rusya bizim hedef pazarlarımızdı. Şimdi bu  pazarlarda oturmuş bir ihracatımız var. Ancak Güney Asya artık geleceğin değil,  bugünün en büyük pazarı. Bu pazarda varlığımız, ülkelerin ithalatlarına bakacak  olursak çok az. Bu pastadan pay almak, tüketicinin taleplerini yerinde görmek  için 14 firma yola çıkıyoruz.” ÖNCELİKLİ ÜRÜN KİRAZ VE ÜZÜM URGE Projesi kapsamında Güneydoğu Asya ülkesi olan Malezya ve  Vietnam’a gideceklerini söyleyen Seyyar, Güneydoğu Asya Ülkeleri Birliği (ASEAN)  ülkelerinin 630 milyonluk nüfusuyla alım gücünün her yıl arttığını aktardı. Türkiye’nin kiraz ve üzüm alanında rakiplerine karşı kalitesiyle çok  önde olduğunu belirten Seyyar, ASEAN ülkelerinin 560 milyon dolarlık kiraz ve  üzüm ithal ettiğini belirtti. “Türkiye’de bu pastadan hiç pay almıyor diyebiliriz. İhracatımızda  pazar çeşitliliği için bu ülkeleri radarımıza aldık.” diyen Seyyar, ziyaretler  sonrası ihracat rakamlarında hızlı artışlar yaşanmasını beklediklerini sözlerine  ekledi. Yılda ortalama 560 milyon dolarlık kiraz ve üzüm ihracatı yapan ASEAN  ülkelerine Türkiye, 2017’nin 10 ayında 300 bin dolarlık kiraz ve üzüm ihracatı  gerçekleştirdi. Öte yandan Malezya 2016 yılında 2 milyar 700 milyon dolarlık yaş meyve  sebze ve mamulü ithalatı yaparken bunun 19 milyon dolarlık kısmını Türkiye’den  aldı. Kaynak:http://ift.tt/Y2Rkt2  

Yaş meyve ve sebze ihracatçısı 14 firma, Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (URGE) Projesi kapsamında Güneydoğu Asya ülkelerine ihracatı artırmak için Malezya ve Vietnam’a gidecek.

Yaş meyve ve sebzede ihracatının önemli bölümünü AB ve Rusya pazarına  yapan Türkiye’de pazar çeşitlendirmesi çalışmaları kapsamında Güneydoğu Asya  ülkeleri hedef pazar olarak belirlendi.

Nüfus yoğunluğu, tüketim potansiyeli ve hava kargoyla hızlı lojistik  imkanı sağlanan pazarlarda ihracatın kısa sürede hızla yükseltilmesi amaçlanıyor.

Geçen hafta Güney Kore’de düzenlenen “Food Week Korea” fuarına katılan  ihracatçılar, 5-12 Kasım’da da Güneydoğu Asya pazarının potansiyelini ve  taleplerini yerinde görmek için Malezya ve Vietnam’a ziyarette bulunacak.

“BUGÜNÜN EN BÜYÜK PAZARI GÜNEY ASYA”

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Yönetim Kurulu Üyesi ve Ege Yaş  Meyve ve Sebze Mamulleri İhracatçı Birlikleri Başkanı Rıza Seyyar, AA muhabirine  yaptığı açıklamada, Türk yaş sebze ve meyve ihracatçısının en büyük pazar Rusya  ile 2015’te yaşanan uçak krizi sonrası yeni pazar arayışına girdiğine dikkat  çekti.

O süreçte eldeki ürünleri başka pazarlara hızlı bir şekilde satmak  gerektiğini ve bunu başardıklarını belirten Seyyar, bu kapsamda Türkiye’nin  kirazda en büyük rakibi olan Şili’ye ziyarette bulunduklarını anlattı.

Şili’nin ürünleri hava kargo vasıtasıyla dünyaya gönderdiğini  gördüklerini aktaran Seyyar, “Biz de Türkiye’ye gelince bu kapsamda çalışmalara  başladık. Türk Hava Yolları‘nın (THY) kargo şirketi Turkish Cargo ile ihracatçıya  özel indirimle ve yeni destinasyonlarla anlaşmalar imzaladık.” dedi.

Hava kargonun meyvesini bu yıl içerisinde topladıklarını dile getiren  Seyyar, özellikle yaş incir ihracatında uzak pazarlara yüzde 400’e varan artışlar  olduğunu vurguladı.

Güney Asya pazarının uzun yıllar Türk ihracatçının dilinden  düşmediğini ancak bunun rakamlara yansımadığına değinen Seyyar, şöyle konuştu: “Önceleri Avrupa ve Rusya bizim hedef pazarlarımızdı. Şimdi bu  pazarlarda oturmuş bir ihracatımız var. Ancak Güney Asya artık geleceğin değil,  bugünün en büyük pazarı. Bu pazarda varlığımız, ülkelerin ithalatlarına bakacak  olursak çok az. Bu pastadan pay almak, tüketicinin taleplerini yerinde görmek  için 14 firma yola çıkıyoruz.”

ÖNCELİKLİ ÜRÜN KİRAZ VE ÜZÜM

URGE Projesi kapsamında Güneydoğu Asya ülkesi olan Malezya ve  Vietnam’a gideceklerini söyleyen Seyyar, Güneydoğu Asya Ülkeleri Birliği (ASEAN)  ülkelerinin 630 milyonluk nüfusuyla alım gücünün her yıl arttığını aktardı.

Türkiye’nin kiraz ve üzüm alanında rakiplerine karşı kalitesiyle çok  önde olduğunu belirten Seyyar, ASEAN ülkelerinin 560 milyon dolarlık kiraz ve  üzüm ithal ettiğini belirtti.

“Türkiye’de bu pastadan hiç pay almıyor diyebiliriz. İhracatımızda  pazar çeşitliliği için bu ülkeleri radarımıza aldık.” diyen Seyyar, ziyaretler  sonrası ihracat rakamlarında hızlı artışlar yaşanmasını beklediklerini sözlerine  ekledi.

Yılda ortalama 560 milyon dolarlık kiraz ve üzüm ihracatı yapan ASEAN  ülkelerine Türkiye, 2017’nin 10 ayında 300 bin dolarlık kiraz ve üzüm ihracatı  gerçekleştirdi.

Öte yandan Malezya 2016 yılında 2 milyar 700 milyon dolarlık yaş meyve  sebze ve mamulü ithalatı yaparken bunun 19 milyon dolarlık kısmını Türkiye’den  aldı.

Kaynak:http://ift.tt/Y2Rkt2

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zi4yM5
via IFTTT

İhracatçılar Güneydoğu Asya pazarına odaklandı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zi4yM5