
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
3 Kasım 2017 Cuma
İstanbul Yeni Havalimanı’na ait en yeni görüntüler 3 Kasım 2017

İstanbul Yeni Havalimanı’na ait en yeni görüntüler 3 Kasım 2017 3. Havalimanı( İstanbul Yeni Havalimanı) Yeni apron . 3.havalimanı’na ait en yeni görüntüler. Apron bölgesi son durum. 3 Kasım 2017. iyi seyirler. Kaynak : Super Plus
3. Havalimanı( İstanbul Yeni Havalimanı) Yeni apron .
3.havalimanı’na ait en yeni görüntüler.
Apron bölgesi son durum.
3 Kasım 2017.
iyi seyirler.
Kaynak : Super Plus
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lKFqI5
via IFTTT
STM’den havacılıkta bir ilk STM’DEN HAVACILIKTA ULUSLARARASI BAŞARI STM EASA ONAYI ALDI STM Savunma Teknolojileri Mühendislik ve Ticaret A.Ş., havacılık sektöründe edindiği tecrübeyi EASA’dan (European Aviation Safety Agency) aldığı DOA (Design Organization Approval) belgesiyle tescillendirdi. Bu onayla birlikte STM, sivil uçaklarda yapılacak tasarım değişiklikleri konusunda yetkili haline geldi. Askeri havacılık sertifikasyonu konusunda Türkiye’deki tek firma olan STM, dünyada az sayıda şirketin almaya hak kazandığı Avrupa Havacılık Emniyeti Ajansı (EASA) “Tasarım Organizasyon Onayı”nı (DOA) aldı. EASA DOA yetkisiyle; STM her türlü sivil uçağın kabin içi, aviyonik, yapısal ve çevresel sistemlerine ait belli seviyelerde yapılacak değişiklikleri uluslararası havacılık standartlarına göre denetleyip onay verebilecek. EASA-DOA onayıyla, kokpit ve yolcu bölümlerinde iyileştirme, yenileme, ek sistemler takılması vb. her türlü uçak içi değişiklik konusunda hem Türk firmalara hem de uluslararası şirketlere hizmet sunabilecek. Bu kapsamda yerel ve uluslararası tüm sivil havayolu şirketleri, kamunun hizmetindeki uçaklar, eğitim uçakları, şirketlere ait özel jetler, özel uçak kiralama şirketleri STM’nin radarında yer alıyor. Bunun yanı sıra STM, EASA-DOA sertifikasıyla havacılık yeteneğini tescillediği için, havacılık sanayinde üretim yapan tüm şirketlere tasarım ve sertifikasyonla ilgili danışmanlık konusunda artık daha güçlü hale geldi.
STM’DEN HAVACILIKTA ULUSLARARASI BAŞARI
STM EASA ONAYI ALDI
STM Savunma Teknolojileri Mühendislik ve Ticaret A.Ş., havacılık sektöründe edindiği tecrübeyi EASA’dan (European Aviation Safety Agency) aldığı DOA (Design Organization Approval) belgesiyle tescillendirdi. Bu onayla birlikte STM, sivil uçaklarda yapılacak tasarım değişiklikleri konusunda yetkili haline geldi.
Askeri havacılık sertifikasyonu konusunda Türkiye’deki tek firma olan STM, dünyada az sayıda şirketin almaya hak kazandığı Avrupa Havacılık Emniyeti Ajansı (EASA) “Tasarım Organizasyon Onayı”nı (DOA) aldı. EASA DOA yetkisiyle; STM her türlü sivil uçağın kabin içi, aviyonik, yapısal ve çevresel sistemlerine ait belli seviyelerde yapılacak değişiklikleri uluslararası havacılık standartlarına göre denetleyip onay verebilecek.
EASA-DOA onayıyla, kokpit ve yolcu bölümlerinde iyileştirme, yenileme, ek sistemler takılması vb. her türlü uçak içi değişiklik konusunda hem Türk firmalara hem de uluslararası şirketlere hizmet sunabilecek. Bu kapsamda yerel ve uluslararası tüm sivil havayolu şirketleri, kamunun hizmetindeki uçaklar, eğitim uçakları, şirketlere ait özel jetler, özel uçak kiralama şirketleri STM’nin radarında yer alıyor. Bunun yanı sıra STM, EASA-DOA sertifikasıyla havacılık yeteneğini tescillediği için, havacılık sanayinde üretim yapan tüm şirketlere tasarım ve sertifikasyonla ilgili danışmanlık konusunda artık daha güçlü hale geldi.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2gXMuvQ
via IFTTT
Parsiyel deniz yolu

APG World Connect Monaco’da Başladı

APG World Connect Monaco’da Başladı Avrupa’nın en büyük havacılık platformlarından APG Network tarafından organize edilen APG World Connect bu yıl Hitit Bilgisayar Hizmetleri’nin altın sponsorluğunda 1-3 Kasım’da Monoca’da düzenleniyor. Sivil havacılık sektöründen 400’ü aşkın profesyonelin buluştuğu etkinliğin ana gündem maddesi “Düşük Maliyetli Havayolları vs. Tam Hizmet Sunan Havayolları: Rekabetten İş Birliğine” Dünyanın sayılı, Avrupa’nın ise en büyük havacılık platformlarından biri olan Fransa menşeili APG Network tarafından her yıl düzenlenen APG World Connect, dünyanın bir çok yerinden havayolu ve hava taşımacılığı firmaları ile dünyanın önde gelen seyahat acentalarından yüzlerce profesyoneli bir araya getiriyor. Hitit’in altın sponsorluğunda bu yıl dokuzuncusu düzenlenen etkinlik, 1- 3 Kasım tarihleri arasında Monaco, Fairmont Otel’de gerçekleşiyor. Sivil havacılık sektörünün önde gelen oyuncularının bir araya geldiği APG World Connect, havacılığa dair önemli gündem maddelerinin tartışıldığı bir platform olarak da her yıl büyük ilgi görüyor. Bu sene, “Düşük Maliyetli Havayolları vs. Tam Hizmet Sunan Havayolları: Rekabetten İş Birliğine” ana temasının işleneceği etkinlikte; son 20 yılda havayolu şirketleri arasında derinleşen rekabetin, sektörün zenginleşmesine yol açacak bir iş birliğine dönüşme potansiyeli tartışılıyor. Altın sponsor olarak fuarda havacılık yazılım çözümlerini tanıtan Hitit, “Uber Çağında Havayolu Dağıtımı” sunumuyla, havayolu yazılımının sivil havacılık alanındaki son trendlere göre sektöre getirdiği yenilikleri anlatan bir sunum gerçekleştirdi. Yaptığı sunumda Hitit Altyapı ve Operasyon Direktörü Semra Kandemir şu hususları belirtmiştir; “Havayolu dağıtımı, yazılım rezervasyon sistemlerinin yavaş yavaş geliştiği 1950’li yıllardan bu güne büyük bir gelişme kaydetti. Sektörde; Bilgisayar Rezervasyon Sistemlerinden (CRS), Global Dağıtım Sistemlerine (GDS), dolaylı satış kanallarından doğrudan satış kanallarına evrilen büyük bir gelişim ivmesi yaşandı. Günümüzde ise düşük maliyetli havayollarının (LCC) sayısındaki artış ve tam hizmet sunan havayollarının LCC’ler ile büyük bir rekabet içine girmesi son on yılda dengeleri LCC’ler lehine değiştirdi. Karşı karşıya kalınan bu rekabetçi ortam, havayolu şirketlerinin yolculara kişiselleştirilmiş uçuş deneyimleri sunması noktasına ulaşmış durumda. Mevcut tabloda; yolcular arasında segmentasyon yaparak, onlara kişiselleştirilmiş uçuş deneyimi sunabilecek PSS ve CRM yazılımlarının önemi arttı ve artmaya da devam edecek.” Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında 1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken, Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.
Avrupa’nın en büyük havacılık platformlarından APG Network tarafından organize edilen APG World Connect bu yıl Hitit Bilgisayar Hizmetleri’nin altın sponsorluğunda 1-3 Kasım’da Monoca’da düzenleniyor.
Sivil havacılık sektöründen 400’ü aşkın profesyonelin buluştuğu etkinliğin ana gündem maddesi “Düşük Maliyetli Havayolları vs. Tam Hizmet Sunan Havayolları: Rekabetten İş Birliğine”
Dünyanın sayılı, Avrupa’nın ise en büyük havacılık platformlarından biri olan Fransa menşeili APG Network tarafından her yıl düzenlenen APG World Connect, dünyanın bir çok yerinden havayolu ve hava taşımacılığı firmaları ile dünyanın önde gelen seyahat acentalarından yüzlerce profesyoneli bir araya getiriyor. Hitit’in altın sponsorluğunda bu yıl dokuzuncusu düzenlenen etkinlik, 1- 3 Kasım tarihleri arasında Monaco, Fairmont Otel’de gerçekleşiyor.
Sivil havacılık sektörünün önde gelen oyuncularının bir araya geldiği APG World Connect, havacılığa dair önemli gündem maddelerinin tartışıldığı bir platform olarak da her yıl büyük ilgi görüyor. Bu sene, “Düşük Maliyetli Havayolları vs. Tam Hizmet Sunan Havayolları: Rekabetten İş Birliğine” ana temasının işleneceği etkinlikte; son 20 yılda havayolu şirketleri arasında derinleşen rekabetin, sektörün zenginleşmesine yol açacak bir iş birliğine dönüşme potansiyeli tartışılıyor.
Altın sponsor olarak fuarda havacılık yazılım çözümlerini tanıtan Hitit, “Uber Çağında Havayolu Dağıtımı” sunumuyla, havayolu yazılımının sivil havacılık alanındaki son trendlere göre sektöre getirdiği yenilikleri anlatan bir sunum gerçekleştirdi.
Yaptığı sunumda Hitit Altyapı ve Operasyon Direktörü Semra Kandemir şu hususları belirtmiştir; “Havayolu dağıtımı, yazılım rezervasyon sistemlerinin yavaş yavaş geliştiği 1950’li yıllardan bu güne büyük bir gelişme kaydetti. Sektörde; Bilgisayar Rezervasyon Sistemlerinden (CRS), Global Dağıtım Sistemlerine (GDS), dolaylı satış kanallarından doğrudan satış kanallarına evrilen büyük bir gelişim ivmesi yaşandı. Günümüzde ise düşük maliyetli havayollarının (LCC) sayısındaki artış ve tam hizmet sunan havayollarının LCC’ler ile büyük bir rekabet içine girmesi son on yılda dengeleri LCC’ler lehine değiştirdi. Karşı karşıya kalınan bu rekabetçi ortam, havayolu şirketlerinin yolculara kişiselleştirilmiş uçuş deneyimleri sunması noktasına ulaşmış durumda. Mevcut tabloda; yolcular arasında segmentasyon yaparak, onlara kişiselleştirilmiş uçuş deneyimi sunabilecek PSS ve CRM yazılımlarının önemi arttı ve artmaya da devam edecek.”
Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında
1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken, Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır.
Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zbmcys
via IFTTT
