2 Kasım 2017 Perşembe

​Atlasglobal’in Tel Aviv Uçuşları Başladı Ortadoğu’da uçtuğu destinasyonlara her geçen gün bir yenisini ekleyen Atlasglobal İsrail’in en büyük şehirlerinde Tel Aviv’e 30 Ekim Pazartesi tarihinden itibaren uçuşlarını başlattı. Global bir havayolu şirketi olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Atlasglobal, yurt içi ve yurt dışındaki bağlantı noktalarıyla Tel Aviv uçuşları, İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan gerçekleştirilecek. Küresel ölçekte büyümesini hızla sürdüren Atlasglobal, Ortadoğu’da uçtuğu destinasyonlara her geçen gün bir yenisini ekliyor. Atlasglobal, İsrail’in ikinci büyük kenti; doğu ile batı kültürlerinin harmanlandığı Tel Aviv’e 30 Ekim Pazartesi tarihinden itibaren uçuşlarına başladı. 199 dolardan başlayan bilet fiyatı ile Tel Aviv uçuşları, İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan gerçekleştirilecek. Atlasglobal’in Tel Aviv – İstanbul uçuşları Ben Gurion Uluslararası Havalimanı’ndan Atatürk Havalimanı’na Salı, Çarşamba, Cuma ve Cumartesi günleri, İstanbul – Tel Aviv uçuşları ise Atatürk Havalimanı’ndan Pazartesi, Salı, Perşembe ve Cuma günleri karşılıklı olarak yapılacak. EkonomiPlus ile özel uçuş keyfi Tel Aviv’den Atlasglobal EkonomiPlus’ta seyahat eden yolcularımız, özel olarak tasarlanmış 77 cm genişliğindeki deri kaplı koltuklarda konforlu bir uçuş yaşarken, ücretsiz zengin çeşitli yiyecek ve içecek ikramı, 30 kilogram bagaj hakkı, ücretsiz koltuk seçimi gibi hizmetlerden yararlanıyor. Business Class ayrıcalığı Arzu eden Atlasglobal yolcuları, Business Class’ta seyahat etmeyi tercih ederek seyahatlerini daha ayrıcalıklı bir hale getirebiliyor. Business Class’ta seyahat eden yolcular 100 cm aralıklı geniş koltuklarda uçuş yaparak, Uçan şeflerin özenle hazırladığı zengin ikram çeşitleri, 40 kilogram bagaj taşıma hakkı, bagaj önceliği, Atatürk Havalimanı’nda uçaktan V.I.P araç ile transfer gibi özel hizmetlerden yararlanıyor.

Ortadoğu’da uçtuğu destinasyonlara her geçen gün bir yenisini ekleyen Atlasglobal İsrail’in en büyük şehirlerinde Tel Aviv’e 30 Ekim Pazartesi tarihinden itibaren uçuşlarını başlattı.

Global bir havayolu şirketi olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Atlasglobal, yurt içi ve yurt dışındaki bağlantı noktalarıyla Tel Aviv uçuşları, İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan gerçekleştirilecek.

Küresel ölçekte büyümesini hızla sürdüren Atlasglobal, Ortadoğu’da uçtuğu destinasyonlara her geçen gün bir yenisini ekliyor. Atlasglobal, İsrail’in ikinci büyük kenti; doğu ile batı kültürlerinin harmanlandığı Tel Aviv’e 30 Ekim Pazartesi tarihinden itibaren uçuşlarına başladı. 199 dolardan başlayan bilet fiyatı ile Tel Aviv uçuşları, İstanbul Atatürk Havalimanı’ndan gerçekleştirilecek.

Atlasglobal’in Tel Aviv – İstanbul uçuşları Ben Gurion Uluslararası Havalimanı’ndan Atatürk Havalimanı’na Salı, Çarşamba, Cuma ve Cumartesi günleri, İstanbul – Tel Aviv uçuşları ise Atatürk Havalimanı’ndan Pazartesi, Salı, Perşembe ve Cuma günleri karşılıklı olarak yapılacak.

EkonomiPlus ile özel uçuş keyfi

Tel Aviv’den Atlasglobal EkonomiPlus’ta seyahat eden yolcularımız, özel olarak tasarlanmış 77 cm genişliğindeki deri kaplı koltuklarda konforlu bir uçuş yaşarken, ücretsiz zengin çeşitli yiyecek ve içecek ikramı, 30 kilogram bagaj hakkı, ücretsiz koltuk seçimi gibi hizmetlerden yararlanıyor.

Business Class ayrıcalığı

Arzu eden Atlasglobal yolcuları, Business Class’ta seyahat etmeyi tercih ederek seyahatlerini daha ayrıcalıklı bir hale getirebiliyor. Business Class’ta seyahat eden yolcular 100 cm aralıklı geniş koltuklarda uçuş yaparak, Uçan şeflerin özenle hazırladığı zengin ikram çeşitleri, 40 kilogram bagaj taşıma hakkı, bagaj önceliği, Atatürk Havalimanı’nda uçaktan V.I.P araç ile transfer gibi özel hizmetlerden yararlanıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zrJFhW
via IFTTT

​Atlasglobal’in Tel Aviv Uçuşları Başladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2zrJFhW

Turkish Cargo QEP Akreditasyonu Almaya Devam Ediyor Turkish Cargo QEP Akreditasyonu Almaya Devam Ediyor Taşıdığı kargo hacmi, yeni uçuş noktaları ve filosuna eklediği kargo uçakları ile dünyanın en hızlı gelişim gösteren hava kargo taşıyıcısı olan Turkish Cargo dünyanın 120 ülkesindeki müşterilerine sunduğu hizmetlerini de geliştirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz haftalarda başarılı performansının bir ödülü olarak Asya’da “Yılın en iyi hava kargo taşıyıcısı” seçilen Turkish Cargo; ilaç taşımacılığı konusunda vermiş olduğu hizmetin kalite göstergesi olarak ısı kontrollü konteyner sağlayıcısı  Envirotainer‘dan iki yeni istasyon için daha (Berlin ve Atlanta) Kalifiye Envirotainer Tedarikçileri (QEP) Akreditasyonu aldı. QEP akreditasyonuna sahip olduğu sekiz istasyonda (Mumbai, Frankfurt, Haydarabad, Seul, İstanbul, Tel Aviv, Brüksel, Atlanta) soğuk zincir taşımacılığı gerektiren medikal ürünleri dünyanın en büyük ilaç şirketlerine ulaştıracak olan Turkish Cargo, müşterilerine daha yüksek kalitede hizmet sunarken mevcut iş potansiyelinin artmasına da olanak sağlayacak. İlaç ve medikal malzeme içerikli gönderiler için oluşturduğu özel ürünü ile Turkish Cargo, uluslararası hava kargo taşıma ağı kapsamındaki 300’den fazla noktaya hizmetlerini genişletmektedir. Turkish Cargo Envirotainer konteynerlerini 2015 yılından bu yana kullanmakta ve sevkiyat kalitesini dünyanın en büyük ilaç şirketleriyle buluşturmaktadır. Turkish Cargo ve uçuş tarifeleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere http://ift.tt/1D2zkm6 web sitesinden, +90 850 333 0777 numaralı Çağrı Merkezi’nden ulaşılabilir.   Turkish Cargo Hakkında: 1936 yılında ilk uluslararası hava kargo taşımasını yapan Türk Hava Yolları bugün 329 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile dünyada 303 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketi. Türk Hava Yolları’nın alt markası olan Turkish Cargo, 2000’li yılların başından bu yana havayolu şirketinin kargo hizmetlerini sürdürmekte. Uluslararası anlamda en hızlı büyüyen ve dünyanın en çok ülkesine hava kargo taşımacılığı sağlayan Turkish Cargo ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishcargo.com.tr web adresinden ulaşılabilir.  

Turkish Cargo QEP Akreditasyonu Almaya Devam Ediyor

Taşıdığı kargo hacmi, yeni uçuş noktaları ve filosuna eklediği kargo uçakları ile dünyanın en hızlı gelişim gösteren hava kargo taşıyıcısı olan Turkish Cargo dünyanın 120 ülkesindeki müşterilerine sunduğu hizmetlerini de geliştirmeye devam ediyor.

Geçtiğimiz haftalarda başarılı performansının bir ödülü olarak Asya’da “Yılın en iyi hava kargo taşıyıcısı” seçilen Turkish Cargo; ilaç taşımacılığı konusunda vermiş olduğu hizmetin kalite göstergesi olarak ısı kontrollü konteyner sağlayıcısı  Envirotainer‘dan iki yeni istasyon için daha (Berlin ve Atlanta) Kalifiye Envirotainer Tedarikçileri (QEP) Akreditasyonu aldı.

QEP akreditasyonuna sahip olduğu sekiz istasyonda (Mumbai, Frankfurt, Haydarabad, Seul, İstanbul, Tel Aviv, Brüksel, Atlanta) soğuk zincir taşımacılığı gerektiren medikal ürünleri dünyanın en büyük ilaç şirketlerine ulaştıracak olan Turkish Cargo, müşterilerine daha yüksek kalitede hizmet sunarken mevcut iş potansiyelinin artmasına da olanak sağlayacak.

İlaç ve medikal malzeme içerikli gönderiler için oluşturduğu özel ürünü ile Turkish Cargo, uluslararası hava kargo taşıma ağı kapsamındaki 300’den fazla noktaya hizmetlerini genişletmektedir. Turkish Cargo Envirotainer konteynerlerini 2015 yılından bu yana kullanmakta ve sevkiyat kalitesini dünyanın en büyük ilaç şirketleriyle buluşturmaktadır.

Turkish Cargo ve uçuş tarifeleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere http://ift.tt/1D2zkm6 web sitesinden, +90 850 333 0777 numaralı Çağrı Merkezi’nden ulaşılabilir.

 

Turkish Cargo Hakkında:

1936 yılında ilk uluslararası hava kargo taşımasını yapan Türk Hava Yolları bugün 329 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile dünyada 303 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketi. Türk Hava Yolları’nın alt markası olan Turkish Cargo, 2000’li yılların başından bu yana havayolu şirketinin kargo hizmetlerini sürdürmekte. Uluslararası anlamda en hızlı büyüyen ve dünyanın en çok ülkesine hava kargo taşımacılığı sağlayan Turkish Cargo ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishcargo.com.tr web adresinden ulaşılabilir.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2inXvql
via IFTTT

Turkish Cargo QEP Akreditasyonu Almaya Devam Ediyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2inXvql

Rus Hava Sahası Hollandalı Taşıyıcılara Kapanacak Mı? Schiphol’teki iniş slotları AirBridge Kargo’ya (ABC) geri verilmezse Rusya, Hollandalı taşıyıcıları Cumartesi gününden itibaren hava sahasından men edecek. Sektör kaynakları, ABC‘nin Hollanda’daki yöneticisi Henk-Jan van Keulen, De Telegraaf ile yaptığı görüşmede, tehditlerin gerçek olduğunu belirtti. Bir kaynak, taşıyıcıların Rus hava sahasını kullanamaması durumunda,  Asya uçuş saatlerinin üç ila dört saat uzayacağını söyledi. Hollandalı nakliye şirketleri birliği Evofenedex, KLM’nin en kötü darbeye maruz kalacağını, ancak birçok hava kargo operatörünün Schiphol’den ayrılmak zorunda kalmasından  endişeli olduğunu söyledi. Havaalanının geçen ay tam kapasiteye ulaşmasının ardından ABC, IATA’nın 80:20 kuralı gereğince Schiphol’deki 21 iniş izninin yarısını kaybetti . IATA ve AB kuralları uyarınca, slotlar(iniş-kalkış izni) sınırlandığında, slotlarının % 80’ini tarifesine uygun şekilde kullanmayan herhangi bir havayolu şirketi, iniş hakkını kaybeder. Evofenedex: “1 Kasım’dan itibaren havaalanında yaklaşık% 30 daha az uçuş olacak ve Schiphol’un konumu üzerinde baskı oluşturacak.” Schiphol’teki durumla ilgili politikanın hızla tekrar gözden geçirilmesi ve “hava taşıyıcılarının yeniden alana kavuşturması”nın hayati bir önem taşıdığını da sözlerine ekledi. ABC, Loadstar’a yaptığı açıklamada, yayınlanan kış tarifesine göre Schiphol’e uçuşlar yapacağını ve bir ülkenin hava sahasının kullanımının sivil havacılık otoritesinin yetkisinde olduğunu söyledi. Bir kaynak şöyle dedi: “Hollandalılar bunu bütüncül bir şekilde halledemedi: uzun yıllar boyunca bir taşıyıcının elde ettiği uçuş haklarının yarısını öylece alamazlar.” “Schiphol ile ilgili olarak , altyapı bakanlığı ve KLM birbirlerini işaret ediyorlar, Hollanda’da demokratik bir ülke, tartışmalar bol ancak kararlar genellikle yavaş” dedi. IATA’yla 70: 30’luk moduna geçmesi için kulis yapan Evofenedex, Hollanda havacılığının KLM ile “yükselip alçaldığını ” ve operatör üzerindeki herhangi bir etkinin Hollanda ekonomisine yansıyacağını söyledi. Taşıyıcı yorumda bulunmayı reddetti, ne Schiphol yönetimine ne de bakanlığa ulaşılamadı – ancak bir kaynak, hükümetin IATA’nın 80:20 kuralının arkasında saklanmaktan çok, daha güçlü bir konuma sahip olması gerektiğini ileri sürdü. “Hem Hollanda ekonomisindeki hem de lojistik sektöründeki dezavantajların yanı sıra, şimdi de Liege, rüzgarın yönünden faydalanmak için depolara yatırım yapacak.” Belçika havalimanı bu ay ABC’ye slot verildiğini ve uçuş sayısını haftada 12’ye çıkarmayı planladığını açıkladı. Hava kargo oyuncuları arasında  80:20’nin,  AF-KLM’ye fayda sağlamak için, Hollanda hükümetince koruma amaçlı bir hareket olduğu konusunda güçlü bir algı var. Bir yetkili The Loadstar’a şunları söyledi: “Hollanda pazarında büyük bir korumacılık var, bu da lojistik üzerine inşa edildi.” Bir diğeri : “Açıkçası, KLM 80:20 uygulamasından faydalanıyor; hatta KLM Schiphol’de kendisi kargo taşıması yapmıyor, tacın mücevheri Martinair’in batmasına izin vermesi ise üzücü. “Bir transit ve lojistik ülkesi olan Hollanda, öncelikli bir kargo ağ geçidine ihtiyaç duyuyor ve dar gövdeli yolcu uçağının frekansını korumak için yük taşıyıcısının frekansını iptal etmek kötü bir ticaret gibi gözüküyor” dedi. İçerik:theloadstar.co.uk      

Schiphol’teki iniş slotları AirBridge Kargo’ya (ABC) geri verilmezse Rusya, Hollandalı taşıyıcıları Cumartesi gününden itibaren hava sahasından men edecek.

Sektör kaynakları, ABC‘nin Hollanda’daki yöneticisi Henk-Jan van Keulen, De Telegraaf ile yaptığı görüşmede, tehditlerin gerçek olduğunu belirtti.

Bir kaynak, taşıyıcıların Rus hava sahasını kullanamaması durumunda,  Asya uçuş saatlerinin üç ila dört saat uzayacağını söyledi.

Hollandalı nakliye şirketleri birliği Evofenedex, KLM’nin en kötü darbeye maruz kalacağını, ancak birçok hava kargo operatörünün Schiphol’den ayrılmak zorunda kalmasından  endişeli olduğunu söyledi.

Havaalanının geçen ay tam kapasiteye ulaşmasının ardından ABC, IATA’nın 80:20 kuralı gereğince Schiphol’deki 21 iniş izninin yarısını kaybetti .

IATA ve AB kuralları uyarınca, slotlar(iniş-kalkış izni) sınırlandığında, slotlarının % 80’ini tarifesine uygun şekilde kullanmayan herhangi bir havayolu şirketi, iniş hakkını kaybeder.

Evofenedex: “1 Kasım’dan itibaren havaalanında yaklaşık% 30 daha az uçuş olacak ve Schiphol’un konumu üzerinde baskı oluşturacak.”

Schiphol’teki durumla ilgili politikanın hızla tekrar gözden geçirilmesi ve “hava taşıyıcılarının yeniden alana kavuşturması”nın hayati bir önem taşıdığını da sözlerine ekledi.

ABC, Loadstar’a yaptığı açıklamada, yayınlanan kış tarifesine göre Schiphol’e uçuşlar yapacağını ve bir ülkenin hava sahasının kullanımının sivil havacılık otoritesinin yetkisinde olduğunu söyledi.

Bir kaynak şöyle dedi: “Hollandalılar bunu bütüncül bir şekilde halledemedi: uzun yıllar boyunca bir taşıyıcının elde ettiği uçuş haklarının yarısını öylece alamazlar.”

“Schiphol ile ilgili olarak , altyapı bakanlığı ve KLM birbirlerini işaret ediyorlar, Hollanda’da demokratik bir ülke, tartışmalar bol ancak kararlar genellikle yavaş” dedi.

IATA’yla 70: 30’luk moduna geçmesi için kulis yapan Evofenedex, Hollanda havacılığının KLM ile “yükselip alçaldığını ” ve operatör üzerindeki herhangi bir etkinin Hollanda ekonomisine yansıyacağını söyledi.

Taşıyıcı yorumda bulunmayı reddetti, ne Schiphol yönetimine ne de bakanlığa ulaşılamadı – ancak bir kaynak, hükümetin IATA’nın 80:20 kuralının arkasında saklanmaktan çok, daha güçlü bir konuma sahip olması gerektiğini ileri sürdü.

“Hem Hollanda ekonomisindeki hem de lojistik sektöründeki dezavantajların yanı sıra, şimdi de Liege, rüzgarın yönünden faydalanmak için depolara yatırım yapacak.”

Belçika havalimanı bu ay ABC’ye slot verildiğini ve uçuş sayısını haftada 12’ye çıkarmayı planladığını açıkladı.

Hava kargo oyuncuları arasında  80:20’nin,  AF-KLM’ye fayda sağlamak için, Hollanda hükümetince koruma amaçlı bir hareket olduğu konusunda güçlü bir algı var. Bir yetkili The Loadstar’a şunları söyledi: “Hollanda pazarında büyük bir korumacılık var, bu da lojistik üzerine inşa edildi.”

Bir diğeri : “Açıkçası, KLM 80:20 uygulamasından faydalanıyor; hatta KLM Schiphol’de kendisi kargo taşıması yapmıyor, tacın mücevheri Martinair’in batmasına izin vermesi ise üzücü.

“Bir transit ve lojistik ülkesi olan Hollanda, öncelikli bir kargo ağ geçidine ihtiyaç duyuyor ve dar gövdeli yolcu uçağının frekansını korumak için yük taşıyıcısının frekansını iptal etmek kötü bir ticaret gibi gözüküyor” dedi.

İçerik:theloadstar.co.uk

 

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ymZ1nP
via IFTTT

Rus Hava Sahası Hollandalı Taşıyıcılara Kapanacak Mı?


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ymZ1nP

Depolama ücreti sorgulama


via Uçak Kargo | Hava Kargo | Kargo Taşımacılığı | Hava Kargo Türkiye http://ift.tt/2zcCE3F