2 Kasım 2017 Perşembe

Cam Filmine ‘Ağır Kusur’ Düzenlemesi Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın belirlediği standartlarda araç muayene hizmeti veren TÜVTÜRK, cam filmi ve sonradan boyanmış camlar ile ilgili düzenleme hakkında araç sahiplerini uyarıyor. Kusurlar tablosunda yapılan güncellemeye göre daha önce ‘Hafif Kusur’ olarak değerlendirilen filmli camlar ve sonradan boyanmış camlar ‘Ağır Kusur’ olarak değerlendirilecek ve bu araçlar muayeneden geçemeyecek. Ülkemizde trafik ve yol güvenliğinin artırılması amacıyla, son 10 yılın araç muayene istatistikleri dikkate alınarak hazırlanan ve TÜVTÜRK’ün araç muayene hizmeti sırasında yaptığı değerlendirmeleri belirleyen kusurlar tablosu güncellendi. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından yayımlanan kusurlar tablosu ile ilgili değişiklik 1 Kasım 2017 tarihinden itibaren yürürlüğe girdi. TÜVTÜRK, muayene hizmetinin daha hızlı ve sağlıklı bir biçimde gerçekleştirilebilmesi amacıyla araç sahiplerini cam filmi ve sonradan boyanmış camlar ile ilgili gerçekleşen düzenleme konusunda uyardı. Buna göre, daha önce ‘Hafif Kusur’ olarak değerlendirilen araç cam filmleri ve sonradan boyanan camlar yeni düzenleme ile ‘Ağır Kusur’ sayılacak. Bu araçlar, araç muayenesinden geçemeyecek. Cam filmi ve sonradan boyanmış camı bulunan araç sahiplerinin, araçlarını orjinal haline getirerek muayeneye gelmeleri gerekmektedir.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın belirlediği standartlarda araç muayene hizmeti veren TÜVTÜRK, cam filmi ve sonradan boyanmış camlar ile ilgili düzenleme hakkında araç sahiplerini uyarıyor.

Kusurlar tablosunda yapılan güncellemeye göre daha önce ‘Hafif Kusur’ olarak değerlendirilen filmli camlar ve sonradan boyanmış camlar ‘Ağır Kusur’ olarak değerlendirilecek ve bu araçlar muayeneden geçemeyecek.

Ülkemizde trafik ve yol güvenliğinin artırılması amacıyla, son 10 yılın araç muayene istatistikleri dikkate alınarak hazırlanan ve TÜVTÜRK’ün araç muayene hizmeti sırasında yaptığı değerlendirmeleri belirleyen kusurlar tablosu güncellendi. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından yayımlanan kusurlar tablosu ile ilgili değişiklik 1 Kasım 2017 tarihinden itibaren yürürlüğe girdi.

TÜVTÜRK, muayene hizmetinin daha hızlı ve sağlıklı bir biçimde gerçekleştirilebilmesi amacıyla araç sahiplerini cam filmi ve sonradan boyanmış camlar ile ilgili gerçekleşen düzenleme konusunda uyardı. Buna göre, daha önce ‘Hafif Kusur’ olarak değerlendirilen araç cam filmleri ve sonradan boyanan camlar yeni düzenleme ile ‘Ağır Kusur’ sayılacak. Bu araçlar, araç muayenesinden geçemeyecek. Cam filmi ve sonradan boyanmış camı bulunan araç sahiplerinin, araçlarını orjinal haline getirerek muayeneye gelmeleri gerekmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2A6xF2p
via IFTTT

Cam Filmine ‘Ağır Kusur’ Düzenlemesi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2A6xF2p

Aeroflot ile 2 adet ücretsiz bagaj hakkı Aeroflot ile İstanbul çıkışlı Beijing & Shanghai 2 adet ücretsiz bagaj hakkını kaçırmayın! İstanbul çıkışlı Beijing ve Shanghai uçuşlarında Aeroflot ile seyahat eden yolcuların 2 adet ücretsiz bagaj taşıma hakları bulunuyor. Havayolu 1 parça 23kg olan bagaj hakkına bir parça 23kg daha ilave bagaj hakkı sunuyor. Bu avantajlı bagaj taşıma hakkı bu belirlenen rotalarda ve havayolunun değişiklik uygulama hakkı saklı kalınarak gerçekleştirilmektedir. Detaylı bilgi için havayolunun internet sitesi takip edilebilir.

Aeroflot ile İstanbul çıkışlı Beijing & Shanghai 2 adet ücretsiz bagaj hakkını kaçırmayın!

İstanbul çıkışlı Beijing ve Shanghai uçuşlarında Aeroflot ile seyahat eden yolcuların 2 adet ücretsiz bagaj taşıma hakları bulunuyor. Havayolu 1 parça 23kg olan bagaj hakkına bir parça 23kg daha ilave bagaj hakkı sunuyor.

Bu avantajlı bagaj taşıma hakkı bu belirlenen rotalarda ve havayolunun değişiklik uygulama hakkı saklı kalınarak gerçekleştirilmektedir.

Detaylı bilgi için havayolunun internet sitesi takip edilebilir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xMVgDM
via IFTTT

Aeroflot ile 2 adet ücretsiz bagaj hakkı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xMVgDM

Etihad, Sadece El bagajı ile Ucuz Uçak Bileti için Deneme Gerçekleştiriyor Etihad Havayolları, bu kış sezonunda iki önemli güzergaha “Fırsat fiyatı” denemesiyle uçuş gerçekleştirecek. Bu fırsat sayesinde, yolcular el bagajı harici bagajlarının bulunmaması halinde Ekonomi Sınıfı’ndan daha düşük fiyatlı ve tarifeli uçak bileti satın alabilirler. Bu fırsata 7 kg’a kadar el bagajı dahil ve 31 Mart 2018’e kadar Abu Dabi, Kuveyt ve Bahreyn’e bilet satışı devam edecek. Etihad Havayolları Ticari Genel Müdür Yardımcısı Mohammad Al Bulooki, “Yolcu geri bildirimi ve seyahat alışkanlıkları, gösteriyor ki Etihad Havayolları müşterilerinin birçoğu özellikle de iş seyahati gerçekleştirenler, hafta sonu kaçamağı gerçekleştirenler veya günübirlik geziler yapanlar gibi çoğu müşterimiz yanlarına bagaj almaya gerek duymamakta.Bu yüzden de önemli rotalar üzerinde yeni düşük fiyatlı bilet denemesi gerçekleştiriyoruz. “Müşteriler için önemli bir teklif olmakla birlikte bu deneme, gerçek dünyada müşteri tepkisini ölçmek ve ürünün uygulanabilirliğini test etmek için etkili bir araç” dedi. Bu, ürün ve hizmetlerini tüketici talebine göre özelleştiren dijital yeteneklerine paralel olarak, müşteri seçimini artırmaya ve gelirlerini çeşitlendirmeye çalışan havayolunun önümüzdeki aylarda başlatmayı planladığı birçok denemenin ilk örneği. Ekstra bacak alanı olan koltuklar, tek koltuklar ve tercih edilen koltuklar da dahil olmak üzere bu deneme birkaç yeni yardımcı ürünün başarıya ulaşmasını izliyor. Al Bulooki, “Etihad Airways, ürün sunumunu müşteri geri bildirimleriyle uyumlu hale getirerek daha fazla seçenek sunuyor. Müşteriler son iki yılda ekstra aralığa sahip koltuklar satın alabildiler ve kısa süre önce kendilerine yanındaki koltukları da makul bir ücret karşılığında rezerve ederek tek başına oturmalarını sağlayan ürünümüz aracılığıyla ilave bir seçenek de sunduk. Yolcuların, istedikleri deneyim ve hizmeti seçmelerine izin veren ürünler için bir iştah olduğunu biliyoruz. “Temel müşteri tekliflerimi, sektör lideri olarak hizmet ve ağırlama üzerine yoğunlaşmaya devam ederken, bu deneme, kısa süreli seyahatlerde daha uygun ücretler arayanlar için bir seçenek sağlamak üzere tasarlandı” dedi. Kaynak:www.uzakrota.com  

Etihad Havayolları, bu kış sezonunda iki önemli güzergaha “Fırsat fiyatı” denemesiyle uçuş gerçekleştirecek.

Bu fırsat sayesinde, yolcular el bagajı harici bagajlarının bulunmaması halinde Ekonomi Sınıfı’ndan daha düşük fiyatlı ve tarifeli uçak bileti satın alabilirler.

Bu fırsata 7 kg’a kadar el bagajı dahil ve 31 Mart 2018’e kadar Abu Dabi, Kuveyt ve Bahreyn’e bilet satışı devam edecek.

Etihad Havayolları Ticari Genel Müdür Yardımcısı Mohammad Al Bulooki, “Yolcu geri bildirimi ve seyahat alışkanlıkları, gösteriyor ki Etihad Havayolları müşterilerinin birçoğu özellikle de iş seyahati gerçekleştirenler, hafta sonu kaçamağı gerçekleştirenler veya günübirlik geziler yapanlar gibi çoğu müşterimiz yanlarına bagaj almaya gerek duymamakta.Bu yüzden de önemli rotalar üzerinde yeni düşük fiyatlı bilet denemesi gerçekleştiriyoruz.

“Müşteriler için önemli bir teklif olmakla birlikte bu deneme, gerçek dünyada müşteri tepkisini ölçmek ve ürünün uygulanabilirliğini test etmek için etkili bir araç” dedi.

Bu, ürün ve hizmetlerini tüketici talebine göre özelleştiren dijital yeteneklerine paralel olarak, müşteri seçimini artırmaya ve gelirlerini çeşitlendirmeye çalışan havayolunun önümüzdeki aylarda başlatmayı planladığı birçok denemenin ilk örneği. Ekstra bacak alanı olan koltuklar, tek koltuklar ve tercih edilen koltuklar da dahil olmak üzere bu deneme birkaç yeni yardımcı ürünün başarıya ulaşmasını izliyor.

Al Bulooki, “Etihad Airways, ürün sunumunu müşteri geri bildirimleriyle uyumlu hale getirerek daha fazla seçenek sunuyor. Müşteriler son iki yılda ekstra aralığa sahip koltuklar satın alabildiler ve kısa süre önce kendilerine yanındaki koltukları da makul bir ücret karşılığında rezerve ederek tek başına oturmalarını sağlayan ürünümüz aracılığıyla ilave bir seçenek de sunduk. Yolcuların, istedikleri deneyim ve hizmeti seçmelerine izin veren ürünler için bir iştah olduğunu biliyoruz.

“Temel müşteri tekliflerimi, sektör lideri olarak hizmet ve ağırlama üzerine yoğunlaşmaya devam ederken, bu deneme, kısa süreli seyahatlerde daha uygun ücretler arayanlar için bir seçenek sağlamak üzere tasarlandı” dedi.

Kaynak:www.uzakrota.com

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2yng2Oq
via IFTTT

Etihad, Sadece El bagajı ile Ucuz Uçak Bileti için Deneme Gerçekleştiriyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2yng2Oq

Havaş antrepoda depolama ücreti sorgulama artık çok kolay! Havaş antrepoda depolama ücreti sorgulama artık çok kolay! Türkiye’nin öncü yer hizmetleri şirketlerinden Havaş, antrepolarındaki ithalat kargoların depolama ücretleri için kargo müşterilerine havas.net ve Havaş Mobile app üzerinden hızlı ve kolay erişim imkanı sunuyor. Antrepo hizmetlerinde son teknolojiye uygun elektronik sistemlerle hizmet sunan ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı merkezine alan Havaş, İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes Havalimanları’nda bulunan antrepolarında ithalat kargo müşterilerinin depolama ücretlerine daha kolay erişebilmeleri için web sitesi ve mobil uygulama üzerinde oluşturduğu arama motoruyla, sorgulama hizmeti sunmaya başladı. Devreye alınan geliştirmeyle havas.net adresinde bulunan online işlemler menüsünden veya IOS/Android cihazlardan indirilebilen Havaş Mobile uygulamasında antrepo hizmetleri bölümünden ‘Depolama Ücreti Sorgulama’ ara yüzüne ulaşılabiliyor. Kendi ağı içerisinde yaklaşık 345 bin ton kargo hizmeti sunan Havaş, İstanbul, Ankara ve İzmir’deki toplam 9 bin 300 metrekare alanda yer alan antrepolarıyla ithalat ve ihracat kargoların sevk ve idaresini üstleniyor. Havaş, yer hizmetleri alanındaki bilgi birikimi ve deneyimini aktardığı lojistik faaliyetlerinde; genel kargo, değerli kargo, tehlikeli madde içerikli ve soğutma gerektiren kargolara ev sahipliği yapıyor. Havaş’ın mobile uygulaması, iPhone, iPad ve Android cihazlara Havaş Mobile ismi ile indirilebiliyor. Ayrıca, Havaş Mobile uygulamasındaki antrepo hizmetleri menüsünde ve havas.net’de online işlemler alanında yer alan ‘Konşimento Sorgulama’ fonksiyonuyla da kargo takibi yapılabiliyor. Havaş hakkında Merkezi İstanbul’da bulunan ve Türkiye’nin en büyük ve en köklü yer hizmetleri kuruluşu olan Havaş; Türkiye, Letonya ve Suudi Arabistan olmak üzere toplamda 3 ülkedeki 28 havalimanında 200’den fazla havayolu şirketine yer hizmetleri sunuyor. Airport Service Association (ASA) ile IATA Ground Handling Council (IGHC) üyesi olan Havaş, kendi ağı içerisinde yaklaşık 292 bin uçuş (ATM) ve 345 bin ton kargo hizmeti verip 23 milyon bagaj taşıyarak yılda 36 milyonun üzerinde yolcuya hizmet veriyor. Havaş ayrıca, 19 ilde havalimanı ile şehir merkezi ve şehirlerarası güzergâhlarda, havayolu taşımacılığı ile aynı konfora sahip otobüslerle yolcu taşımacılığı hizmeti de sunuyor.

Havaş antrepoda depolama ücreti sorgulama artık çok kolay!

Türkiye’nin öncü yer hizmetleri şirketlerinden Havaş, antrepolarındaki ithalat kargoların depolama ücretleri için kargo müşterilerine havas.net ve Havaş Mobile app üzerinden hızlı ve kolay erişim imkanı sunuyor.

Antrepo hizmetlerinde son teknolojiye uygun elektronik sistemlerle hizmet sunan ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı merkezine alan Havaş, İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa ve İzmir Adnan Menderes Havalimanları’nda bulunan antrepolarında ithalat kargo müşterilerinin depolama ücretlerine daha kolay erişebilmeleri için web sitesi ve mobil uygulama üzerinde oluşturduğu arama motoruyla, sorgulama hizmeti sunmaya başladı. Devreye alınan geliştirmeyle havas.net adresinde bulunan online işlemler menüsünden veya IOS/Android cihazlardan indirilebilen Havaş Mobile uygulamasında antrepo hizmetleri bölümünden ‘Depolama Ücreti Sorgulama’ ara yüzüne ulaşılabiliyor.

Kendi ağı içerisinde yaklaşık 345 bin ton kargo hizmeti sunan Havaş, İstanbul, Ankara ve İzmir’deki toplam 9 bin 300 metrekare alanda yer alan antrepolarıyla ithalat ve ihracat kargoların sevk ve idaresini üstleniyor. Havaş, yer hizmetleri alanındaki bilgi birikimi ve deneyimini aktardığı lojistik faaliyetlerinde; genel kargo, değerli kargo, tehlikeli madde içerikli ve soğutma gerektiren kargolara ev sahipliği yapıyor. Havaş’ın mobile uygulaması, iPhone, iPad ve Android cihazlara Havaş Mobile ismi ile indirilebiliyor. Ayrıca, Havaş Mobile uygulamasındaki antrepo hizmetleri menüsünde ve havas.net’de online işlemler alanında yer alan ‘Konşimento Sorgulama’ fonksiyonuyla da kargo takibi yapılabiliyor.

Havaş hakkında

Merkezi İstanbul’da bulunan ve Türkiye’nin en büyük ve en köklü yer hizmetleri kuruluşu olan Havaş; Türkiye, Letonya ve Suudi Arabistan olmak üzere toplamda 3 ülkedeki 28 havalimanında 200’den fazla havayolu şirketine yer hizmetleri sunuyor. Airport Service Association (ASA) ile IATA Ground Handling Council (IGHC) üyesi olan Havaş, kendi ağı içerisinde yaklaşık 292 bin uçuş (ATM) ve 345 bin ton kargo hizmeti verip 23 milyon bagaj taşıyarak yılda 36 milyonun üzerinde yolcuya hizmet veriyor. Havaş ayrıca, 19 ilde havalimanı ile şehir merkezi ve şehirlerarası güzergâhlarda, havayolu taşımacılığı ile aynı konfora sahip otobüslerle yolcu taşımacılığı hizmeti de sunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2A08f5u
via IFTTT