5 Ekim 2017 Perşembe

Lufthansa’ya Platinum Ödül IATA’dan Lufthansa’ya Platinum Ödül   Lufthansa, mobil servis hizmetlerinde birinci sırada yer alıyor   Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA), Lufthansa’nın mobil self-servis uygulamasındaki başarısını ‘Fast Travel Platinum Ödülü’ ile taçlandırdı.   IATA, ‘Fast Travel Program’ı ile yolcuların seyahatlerini daha keyifli hale getirmeyi hedefleyerek misafirlerinin seyahatlerini daha kolay gerçekleştirmesini ve bekleme sürelerini azaltmayı amaçlıyor. Ayrıca program check-in, bagaj check-in, belge kontrolü, uçuş transferleri, self-boarding ve bagaj teslim uygulamalarını da içeriyor. ‘Fast Travel Platinum Ödülü’ bu alanda müşterilerine mobil self-servis hizmetlerinin %80’ini sunarak havayollarının itibarını yükseltmesini sağlıyor.    Lufthansa yolcularına dijital alanda sunduğu hizmetler ile sektörde her zaman öncü olmuştur. Örneğin, ‘Home Printed Bag Tag’ (evde basılabilen bagaj etiketi) ve ‘Smart Tag’ (elektronik bagaj etiketi) mobil biniş kartları ile uçuşlarla ilgili değişimlerin gerçek zamanlı bildirimleri sayesinde yolcuların zaman kazanmasını ve daha konforlu seyahat etmelerini sağlıyor.   Yolcular, Lufthansa ile seyahatleri sırasında ve öncesinde sunulan hizmetlerin %96’sını bireysel olarak kullanabiliyor. Bu sayede Lufthansa, IATA’nın dünya sıralamasında ilk sırada yer alıyor. Lufthansa müşterileri, bu self-servis hizmetlerini dünya çapında kullanarak zamandan tasarruf edebiliyor ve seyahatlerini daha hızlı ve kolay gerçekleştirebiliyorlar.

IATA’dan Lufthansa’ya Platinum Ödül

 

Lufthansa, mobil servis hizmetlerinde birinci sırada yer alıyor

 

Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA), Lufthansa’nın mobil self-servis uygulamasındaki başarısını ‘Fast Travel Platinum Ödülü’ ile taçlandırdı.

 

IATA, ‘Fast Travel Program’ı ile yolcuların seyahatlerini daha keyifli hale getirmeyi hedefleyerek misafirlerinin seyahatlerini daha kolay gerçekleştirmesini ve bekleme sürelerini azaltmayı amaçlıyor. Ayrıca program check-in, bagaj check-in, belge kontrolü, uçuş transferleri, self-boarding ve bagaj teslim uygulamalarını da içeriyor. ‘Fast Travel Platinum Ödülü’ bu alanda müşterilerine mobil self-servis hizmetlerinin %80’ini sunarak havayollarının itibarını yükseltmesini sağlıyor. 

 

Lufthansa yolcularına dijital alanda sunduğu hizmetler ile sektörde her zaman öncü olmuştur. Örneğin, ‘Home Printed Bag Tag’ (evde basılabilen bagaj etiketi) ve ‘Smart Tag’ (elektronik bagaj etiketi) mobil biniş kartları ile uçuşlarla ilgili değişimlerin gerçek zamanlı bildirimleri sayesinde yolcuların zaman kazanmasını ve daha konforlu seyahat etmelerini sağlıyor.

 

Yolcular, Lufthansa ile seyahatleri sırasında ve öncesinde sunulan hizmetlerin %96’sını bireysel olarak kullanabiliyor. Bu sayede Lufthansa, IATA’nın dünya sıralamasında ilk sırada yer alıyor. Lufthansa müşterileri, bu self-servis hizmetlerini dünya çapında kullanarak zamandan tasarruf edebiliyor ve seyahatlerini daha hızlı ve kolay gerçekleştirebiliyorlar.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2wyfuAj
via IFTTT

Twitter üzerinden duyuru yapılması hukuka aykırı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2fMxL6g

Twitter üzerinden duyuru yapılması hukuka aykırı SHGM uçaklarda bagajın kilitlenmemesi duyurusunu Twitter’dan yaptı, Danıştay yöntemi hukukdışı buldu. Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü nün iki yıl önce Twitter üzerinden yayınlandığı, “bagajların güvenlik gerekçesiyle kilitlenmemesi” duyurusunun yürütmesini durdurdu. Kurul kararında, güvenlik gerekçesiyle bu tedbirin alınabileceğinde kuşku olmadığını, ancak yönetmelik ya da genelge yerine Twitter üzerinden duyuru yapılmasının hukuka aykırı olduğunu bildirdi. Danıştay kararıyla, bu tip idari işlemlerin Twitter gibi sosyal medya paylaşım hesapları üzerinden yapılmasının yasada belirlenmiş bir yöntem olmadığı ve hukuka aykırı olduğu kayda geçirildi. İstanbul Barosu, duyurunun hukuka aykırı olduğu iddiasıyla iptali ve yürütmesinin durdurulması istemiyle Danıştay 10. Dairesi’nde dava açmıştı. Oya ARMUTÇU/Hürriyet  

SHGM uçaklarda bagajın kilitlenmemesi duyurusunu Twitter’dan yaptı, Danıştay yöntemi hukukdışı buldu.

Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü nün iki yıl önce Twitter üzerinden yayınlandığı, “bagajların güvenlik gerekçesiyle kilitlenmemesi” duyurusunun yürütmesini durdurdu. Kurul kararında, güvenlik gerekçesiyle bu tedbirin alınabileceğinde kuşku olmadığını, ancak yönetmelik ya da genelge yerine Twitter üzerinden duyuru yapılmasının hukuka aykırı olduğunu bildirdi.

Danıştay kararıyla, bu tip idari işlemlerin Twitter gibi sosyal medya paylaşım hesapları üzerinden yapılmasının yasada belirlenmiş bir yöntem olmadığı ve hukuka aykırı olduğu kayda geçirildi.

İstanbul Barosu, duyurunun hukuka aykırı olduğu iddiasıyla iptali ve yürütmesinin durdurulması istemiyle Danıştay 10. Dairesi’nde dava açmıştı.

Oya ARMUTÇU/Hürriyet

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2fMxL6g
via IFTTT

43 uçak 32 saatten fazladır yerde


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xUZ7iX

Kral Selman ‘adım atmak zorunda kaldı’


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xiYR08

43 uçak 32 saatten fazladır yerde Son 32 saattir uçmayan 43 Türk uçağının listesi Pegasus 7 adet THY 24 adet Anadolujet karışık ACT 1 adet Saudia adına uçuyor MNG 1 adet Onur Air 7 adet Sunexpress 1 adet Anadolujet adına uçuyor ULS 1 adet THY adına uçuyor Atlasglobal 1 adet 43 aircraft are not flying for more than 32 hours. By @AnalystTK http://pic.twitter.com/TKoXK5HhAA — Turkish Air News (@AnalystTK) October 5, 2017  

Son 32 saattir uçmayan 43 Türk uçağının listesi

Pegasus 7 adet

THY 24 adet Anadolujet karışık

ACT 1 adet Saudia adına uçuyor

MNG 1 adet

Onur Air 7 adet

Sunexpress 1 adet Anadolujet adına uçuyor

ULS 1 adet THY adına uçuyor

Atlasglobal 1 adet

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xUZ7iX
via IFTTT

Kral Selman ‘adım atmak zorunda kaldı’ Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz dün Rusya’nın başkenti Moskova’ya yaptığı ve bir ilk niteliğindeki ziyaretinin henüz ilk dakikalarında yürüyen merdivenin azizliğine uğradı. Vnukovo Havalimanı’na iniş yapan Kral Selman, merdivenin bozulması nedeniyle kısa bir süre bekledi, ardından yürüyerek inmek zorunda kaldı Moskova’da 3 gün kalması beklenen Kral Selman, yarın Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile görüşecek. Kremlin Sözcüsü Dmitriy Peskov, Putin’in Kral Selman ile petrol üretiminin kısıtlandığı şartlarda petrol pazarındaki durumu, askeri-teknik işbirliğini, ayrıca Ortadoğu ve Kuzey Afrika’daki durumu ele almasının ve bölgelerdeki krizlerin çözümüne vurgu yapılmasının beklendiğini belirtti. Kaynak:tr.sputniknews.com  

Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz dün Rusya’nın başkenti Moskova’ya yaptığı ve bir ilk niteliğindeki ziyaretinin henüz ilk dakikalarında yürüyen merdivenin azizliğine uğradı.

Vnukovo Havalimanı’na iniş yapan Kral Selman, merdivenin bozulması nedeniyle kısa bir süre bekledi, ardından yürüyerek inmek zorunda kaldı

Moskova’da 3 gün kalması beklenen Kral Selman, yarın Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile görüşecek.

Kremlin Sözcüsü Dmitriy Peskov, Putin’in Kral Selman ile petrol üretiminin kısıtlandığı şartlarda petrol pazarındaki durumu, askeri-teknik işbirliğini, ayrıca Ortadoğu ve Kuzey Afrika’daki durumu ele almasının ve bölgelerdeki krizlerin çözümüne vurgu yapılmasının beklendiğini belirtti.

Kaynak:tr.sputniknews.com

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xiYR08
via IFTTT