4 Ekim 2017 Çarşamba

​Sosyal Medyada Başarısız mısınız?


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2fIXWLd

​Sosyal Medyada Başarısız mısınız? Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesiyle önemli bir boyut kazanan  sosyal medyada markaların başarısızlık nedenleri ve çözümleri neler? Dijital dünyanın gereksinimlerini, yaratıcılıklarını, analitik bakış açılarını hem marka hem de marka çalışanları tarafından ele alan Red and Grey Media Kurucu Ortağı Furkan Reis, sosyal medyada markaların başarısızlık nedenlerini anlatıyor. Furkan Reis’in “Sosyal Medyada Markalar Neden Başarısız Olur? Çözüm Nedir?” başlıklı yazısı: Özellikle çok büyük hacimli sosyal mecraların hayatımıza girmesi ile birlikte içerik markalar için çok büyük bir başlık haline geldi. Hala bunun farkına varamamış marklar var. Ancak bu yazıda bahsedeceğimiz konular bu markalara değil, bunun farkına varıp ne yapacağını, nasıl yapacağını düşünen markalara yönelik. Tüketici, müşteri, hedef kitle… Hangi kategoriden bakarsanız bakın karşınızda insan var. İnsanların deneyimleri ise büyük medya hamleleri ile değişiyor. Örneğin Facebook’un yaş ortalamasının giderek yükselmesi, Instagram’ın kullanıcı sayısının artması bu medya hamleleri ile oluyor. Facebook’a ilk girdiğiniz zamanı düşünün, ortaokul arkadaşınızı bulduğunuz zamanlar. İşte o zamanlar piyasada dönen içerik sayısı daha azdı ve kullanıcının içerik tüketimi daha toleranslıydı. Artık o kadar çok içerik var ki kullanıcılar bir içeriğe 2 saniyeden fazla zaman vermiyorlar. Bu da bizi iyi içerik üretmeye zorluyor. Sosyal medyada içerik üretmenin genel hedefleri arasında; potansiyel müşteri yakalama, marka bilinirliğini ve farkındalığını artırma, sadakat, farkındalık, marka bağlılığı gibi kavramlar var. Bunları yakalayabilmenin ilk kuralı “Müşteriye yakaladığı yerde tanıtım yapan marka” tanıtımından çıkmaktır. Tüm ekranlarda tanıtım gören tüketici sosyal medyada her ne kadar markaların hayatına girmesine izin verse de abartan markayı anında çıkartıyor. Bu sebeple markaların iletişim rengini tanıtımdan iletişime çekmesi gerekiyor. Hedef kitlenin hayatını anlayıp o hayata stiline girebilen, paylaşmak isteyeceği içerikler üretebilen, beğenmekten imtina etmeyeceği görece az tanıtım içeren içerikler üretmek kullanıcının markamızla etkileşime geçmesinin altın kuralı. Sosyal medya başka hiçbir pazarlama enstrümanının sahip olmadığı çift taraflı iletişim kabiliyetine sahip. Bu özelliği bir kenara bırakıp eğer sosyal medyayı billboard gibi kullanmaya başlarsanız kullanıcıların markayla bir bağ kurmayacağını tahmin etmek çok zor değil. Çözüm iletişimden geçiyor. Sohbet eden, cevap veren, seviyeye inen ya da çıkan, anlayışlı, sempatik bir havaya bürünen markanın sosyal medyada yolu açık.

Günümüzde iletişim teknolojilerinin gelişmesiyle önemli bir boyut kazanan

 sosyal medyada markaların başarısızlık nedenleri ve çözümleri neler?

Dijital dünyanın gereksinimlerini, yaratıcılıklarını, analitik bakış açılarını hem marka hem de marka çalışanları tarafından ele alan Red and Grey Media Kurucu Ortağı Furkan Reis, sosyal medyada markaların başarısızlık nedenlerini anlatıyor.

Furkan Reis’in “Sosyal Medyada Markalar Neden Başarısız Olur? Çözüm Nedir?” başlıklı yazısı:

Özellikle çok büyük hacimli sosyal mecraların hayatımıza girmesi ile birlikte içerik markalar için çok büyük bir başlık haline geldi. Hala bunun farkına varamamış marklar var. Ancak bu yazıda bahsedeceğimiz konular bu markalara değil, bunun farkına varıp ne yapacağını, nasıl yapacağını düşünen markalara yönelik.

Tüketici, müşteri, hedef kitle… Hangi kategoriden bakarsanız bakın karşınızda insan var. İnsanların deneyimleri ise büyük medya hamleleri ile değişiyor. Örneğin Facebook’un yaş ortalamasının giderek yükselmesi, Instagram’ın kullanıcı sayısının artması bu medya hamleleri ile oluyor.

Facebook’a ilk girdiğiniz zamanı düşünün, ortaokul arkadaşınızı bulduğunuz zamanlar. İşte o zamanlar piyasada dönen içerik sayısı daha azdı ve kullanıcının içerik tüketimi daha toleranslıydı. Artık o kadar çok içerik var ki kullanıcılar bir içeriğe 2 saniyeden fazla zaman vermiyorlar. Bu da bizi iyi içerik üretmeye zorluyor.

Sosyal medyada içerik üretmenin genel hedefleri arasında; potansiyel müşteri yakalama, marka bilinirliğini ve farkındalığını artırma, sadakat, farkındalık, marka bağlılığı gibi kavramlar var. Bunları yakalayabilmenin ilk kuralı “Müşteriye yakaladığı yerde tanıtım yapan marka” tanıtımından çıkmaktır.

Tüm ekranlarda tanıtım gören tüketici sosyal medyada her ne kadar markaların hayatına girmesine izin verse de abartan markayı anında çıkartıyor. Bu sebeple markaların iletişim rengini tanıtımdan iletişime çekmesi gerekiyor.

Hedef kitlenin hayatını anlayıp o hayata stiline girebilen, paylaşmak isteyeceği içerikler üretebilen, beğenmekten imtina etmeyeceği görece az tanıtım içeren içerikler üretmek kullanıcının markamızla etkileşime geçmesinin altın kuralı.

Sosyal medya başka hiçbir pazarlama enstrümanının sahip olmadığı çift taraflı iletişim kabiliyetine sahip. Bu özelliği bir kenara bırakıp eğer sosyal medyayı billboard gibi kullanmaya başlarsanız kullanıcıların markayla bir bağ kurmayacağını tahmin etmek çok zor değil.

Çözüm iletişimden geçiyor. Sohbet eden, cevap veren, seviyeye inen ya da çıkan, anlayışlı, sempatik bir havaya bürünen markanın sosyal medyada yolu açık.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2fIXWLd
via IFTTT

Bombardier Jetlerine Yüzde 220’lik Gümrük Vergisi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xXTrGh

Bombardier Jetlerine Yüzde 220’lik Gümrük Vergisi Boeing’in Şikâyetiyle ABD Yönetiminin Bombardier Jetlerine Uygulama Kararı Aldığı Yüzde 220’lik Gümrük Vergisi 19. Yüzyıl’ın ortalarından bu yana dünya ekonomi-politiği, petrolle başlayıp, günümüzde nükleer, yenilenebilir, füzyon enerjisiyle süregelen acımasız ve kanlı bir rekabetin, savaşın içinde. Her iki dünya savaşının da tetikleyici unsurlarından biri konumunda olan enerji savaşı, ABD’nin kapitalist sistemin liderliğini 1941’de üstlenmesi ve 1950’den itibaren sömürgecilik hareketinin çözülmeye başlaması ile birlikte, büyük ölçüde durulmuştu. IMF, Dünya Bankası, Birleşmiş Milletler ve NATO’nun devreye girmesiyle, ABD Kuzey-Kuzey İttifakı’nın da patronu oldu. 2000’lı yılların başından itibaren yükselişe geçen Güney-Güney İttifakı ise, 2008 küresel finans krizi sonrasında, dünya ekonomi politiğindeki ağırlığını hızla artırmaya başladı ve 60 yıllık Kuzey-Kuzey İttifakı’nda çatlama ve çözülme belirtileri gözlemlemeye başladık. Bugün, ABD ile İngiltere ve AB arasında ticaret ve enerji savaşlarının hızlanmasıyla, çatlaklar derinleşiyor gözüküyor. Baltık Denizi doğalgaz hattı anlaşması ile ülkesi Almanya üzerinden Rusya’nın Avrupa enerji pazarındaki etkinliğine katkı sağlamış olan eski başbakanlarından Schröder, siyasi kariyeri sonrası Gazprom Avrupa’nın yönetim kurulu başkanı olmuştu. Schröder, geçtiğimiz hafta da Rusya’nın en büyük petrol üretici firması Rosneft’in Denetleme Kuruluna seçildi. Rusya’nın Doğu Ukrayna’daki askeri harekâtı nedeniyle, ABD ve AB’nin aldığı kararlar doğrultusunda, Rosneft, 2014 sonbaharından bu yana AB’nin yaptırım listesinde. Schröder ise, bu görevlerle Avrupa ve Almanya’nın enerji ihtiyacını güvence altına almaya katkı sağlamayı hedeflediğini belirtiyor. 44 yıl sonra, enerjideki ihracat yasağını kaldıran ABD ile Rusya arasındaki enerji rekabeti, Ortadoğu’dan Körfez’e, Orta Asya steplerinden Alpler’e kadar uzanmış durumda. Irak ve Suriye de kanlı enerji kapışmasından ne yazık ki nasiplerini almış durumda. ABD ile menfaatleri giderek ayrışmakta olan İngiltere ise hayli sessiz. Şimdi, ABD ile AB arasındaki ticaret savaşı tırmanırken, Boeing ve Kanadalı Bombardier arasındaki gerilim, İngiltere’ye de sıçramış durumda. Boeing’in şikâyetiyle ABD yönetiminin Bombardier jetlerine uygulama kararı aldığı yüzde 220’lik gümrük vergisi, Kuzey İrlanda’daki fabrikayı zora sokunca, İngiltere Savunma Bakanı da Boeing’in bu tavrına, savunma ihalelerinde sıkıntı yaşabileceği uyarısıyla cevap verdi. Kuzey-Kuzey İttifakı’nda menfaat çatışması tırmanırken, Rusya, Çin ve İran’la olası stratejik işbirliği fırsatlarını göz ardı etmeyelim. Kaynak:sabah.com.tr

Boeing’in Şikâyetiyle ABD Yönetiminin Bombardier Jetlerine Uygulama Kararı Aldığı Yüzde 220’lik Gümrük Vergisi

19. Yüzyıl’ın ortalarından bu yana dünya ekonomi-politiği, petrolle başlayıp, günümüzde nükleer, yenilenebilir, füzyon enerjisiyle süregelen acımasız ve kanlı bir rekabetin, savaşın içinde. Her iki dünya savaşının da tetikleyici unsurlarından biri konumunda olan enerji savaşı, ABD’nin kapitalist sistemin liderliğini 1941’de üstlenmesi ve 1950’den itibaren sömürgecilik hareketinin çözülmeye başlaması ile birlikte, büyük ölçüde durulmuştu.

IMF, Dünya Bankası, Birleşmiş Milletler ve NATO’nun devreye girmesiyle, ABD Kuzey-Kuzey İttifakı’nın da patronu oldu. 2000’lı yılların başından itibaren yükselişe geçen Güney-Güney İttifakı ise, 2008 küresel finans krizi sonrasında, dünya ekonomi politiğindeki ağırlığını hızla artırmaya başladı ve 60 yıllık Kuzey-Kuzey İttifakı’nda çatlama ve çözülme belirtileri gözlemlemeye başladık. Bugün, ABD ile İngiltere ve AB arasında ticaret ve enerji savaşlarının hızlanmasıyla, çatlaklar derinleşiyor gözüküyor.

Baltık Denizi doğalgaz hattı anlaşması ile ülkesi Almanya üzerinden Rusya’nın Avrupa enerji pazarındaki etkinliğine katkı sağlamış olan eski başbakanlarından Schröder, siyasi kariyeri sonrası Gazprom Avrupa’nın yönetim kurulu başkanı olmuştu. Schröder, geçtiğimiz hafta da Rusya’nın en büyük petrol üretici firması Rosneft’in Denetleme Kuruluna seçildi. Rusya’nın Doğu Ukrayna’daki askeri harekâtı nedeniyle, ABD ve AB’nin aldığı kararlar doğrultusunda, Rosneft, 2014 sonbaharından bu yana AB’nin yaptırım listesinde. Schröder ise, bu görevlerle Avrupa ve Almanya’nın enerji ihtiyacını güvence altına almaya katkı sağlamayı hedeflediğini belirtiyor. 44 yıl sonra, enerjideki ihracat yasağını kaldıran ABD ile Rusya arasındaki enerji rekabeti, Ortadoğu’dan Körfez’e, Orta Asya steplerinden Alpler’e kadar uzanmış durumda. Irak ve Suriye de kanlı enerji kapışmasından ne yazık ki nasiplerini almış durumda. ABD ile menfaatleri giderek ayrışmakta olan İngiltere ise hayli sessiz.

Şimdi, ABD ile AB arasındaki ticaret savaşı tırmanırken, Boeing ve Kanadalı Bombardier arasındaki gerilim, İngiltere’ye de sıçramış durumda. Boeing’in şikâyetiyle ABD yönetiminin Bombardier jetlerine uygulama kararı aldığı yüzde 220’lik gümrük vergisi, Kuzey İrlanda’daki fabrikayı zora sokunca, İngiltere Savunma Bakanı da Boeing’in bu tavrına, savunma ihalelerinde sıkıntı yaşabileceği uyarısıyla cevap verdi. Kuzey-Kuzey İttifakı’nda menfaat çatışması tırmanırken, Rusya, Çin ve İran’la olası stratejik işbirliği fırsatlarını göz ardı etmeyelim.

Kaynak:sabah.com.tr



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xXTrGh
via IFTTT

MÜSİAD Vizyoner’17 Türkiye’nin Geleceğini Şekillendirecek


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xZXwdu

MÜSİAD Vizyoner’17 Türkiye’nin Geleceğini Şekillendirecek MÜSİAD Vizyoner’17 Türkiye’nin Geleceğini Şekillendirecek Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği’nin (MÜSİAD) iki yılda bir düzenlediği MÜSIAD Vizyoner Sektörler Zirvesi, 11-12 Ekim 2017 tarihleri arasında İstanbul Wow Convention Center’da gerçekleştirilecek. Dünyanın en hızlı gelişen ülkelerinden biri olan Türkiye için bir yol haritası niteliğinde olan Vizyoner’17 Sektörler Zirvesi’ne; Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat ALBAYRAK, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim KALIN, Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Selçuk BAYRAKTAR, MÜSİAD Genel Başkanı Abdurrahman KAAN ile iş dünyasından önemli isimler katılacak. İkincisinin gerçekleştirileceği MÜSİAD Vizyoner’17 Sektörler Zirvesi’nin ana temasını, gelecekte var olmanın en önemli unsuru olarak karşımıza çıkan ‘dönüşüm’ kavramı oluşturuyor. Sırasıyla, MÜSİAD Sektör Kurulları Komisyonu Başkanı ve Vizyoner’17 İcra Kurulu Başkanı Bayram Şenocak, MÜSİAD Genel Başkanı Abdurrahman Kaan ve T.C. Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak açılış konuşmalarını yapacak. Cumhurbaşkanı Sözcüsü İbrahim Kalın’ın da bir konuşma yapacağı etkinlikte ‘Niçin Dönüşüm’, ‘Nasıl Dönüşüm’, ‘Ne’ye Dönüşüm’ ve ‘Türkiye’nin Dönüşümü’ ana başlıklarında görüşler sunulacak. Türkiye İçin Çalışıyoruz MÜSİAD Genel Başkanı Abdurrahman Kaan, Türkiye’nin atılım yapması ve daha iyi yarınlara sahip olması için, hem STK hem de iş adamları derneği olarak ellerini taşın altına koymaya her zaman hazır olduklarını belirterek, “Yurt içinde 86 irtibat nokta, yurt dışında 68 farklı ülkede toplamda 181 nokta ile Türkiye’mizin geleceğini hep birlikte inşa edeceğiz. Daha çok çalışacağız, daha çok üreteceğiz. ‘Dönüşen Dünyada Yeni Türkiye’ temasıyla gerçekleştireceğimiz Vizyoner’17 Sektörler Zirvesi, dönüşümün stratejisini inşa ettiğimiz uluslararası bir organizasyon olarak bu çabanın bir parçası” dedi.

MÜSİAD Vizyoner’17 Türkiye’nin Geleceğini Şekillendirecek

Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği’nin (MÜSİAD) iki yılda bir düzenlediği MÜSIAD Vizyoner Sektörler Zirvesi, 11-12 Ekim 2017 tarihleri arasında İstanbul Wow Convention Center’da gerçekleştirilecek. Dünyanın en hızlı gelişen ülkelerinden biri olan Türkiye için bir yol haritası niteliğinde olan Vizyoner’17 Sektörler Zirvesi’ne; Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat ALBAYRAK, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim KALIN, Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Selçuk BAYRAKTAR, MÜSİAD Genel Başkanı Abdurrahman KAAN ile iş dünyasından önemli isimler katılacak.

İkincisinin gerçekleştirileceği MÜSİAD Vizyoner’17 Sektörler Zirvesi’nin ana temasını, gelecekte var olmanın en önemli unsuru olarak karşımıza çıkan ‘dönüşüm’ kavramı oluşturuyor. Sırasıyla, MÜSİAD Sektör Kurulları Komisyonu Başkanı ve Vizyoner’17 İcra Kurulu Başkanı Bayram Şenocak, MÜSİAD Genel Başkanı Abdurrahman Kaan ve T.C. Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak açılış konuşmalarını yapacak. Cumhurbaşkanı Sözcüsü İbrahim Kalın’ın da bir konuşma yapacağı etkinlikte ‘Niçin Dönüşüm’, ‘Nasıl Dönüşüm’, ‘Ne’ye Dönüşüm’ ve ‘Türkiye’nin Dönüşümü’ ana başlıklarında görüşler sunulacak.

Türkiye İçin Çalışıyoruz

MÜSİAD Genel Başkanı Abdurrahman Kaan, Türkiye’nin atılım yapması ve daha iyi yarınlara sahip olması için, hem STK hem de iş adamları derneği olarak ellerini taşın altına koymaya her zaman hazır olduklarını belirterek, “Yurt içinde 86 irtibat nokta, yurt dışında 68 farklı ülkede toplamda 181 nokta ile Türkiye’mizin geleceğini hep birlikte inşa edeceğiz. Daha çok çalışacağız, daha çok üreteceğiz. ‘Dönüşen Dünyada Yeni Türkiye’ temasıyla gerçekleştireceğimiz Vizyoner’17 Sektörler Zirvesi, dönüşümün stratejisini inşa ettiğimiz uluslararası bir organizasyon olarak bu çabanın bir parçası” dedi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xZXwdu
via IFTTT

Eurowings ve South African Airways’ten Anlaşma


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2xRONuw