7 Ağustos 2017 Pazartesi

Emirates, A380’in 9’uncu yılını, yenilenen Onboard Lounge ile kutluyor!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vevhVa

Emirates, A380’in 9’uncu yılını, yenilenen Onboard Lounge ile kutluyor! Emirates’in yenilenen A380 Onboard Lounge’ı, havayolunun ödüllü A380 hizmetinin 9’uncu yılında Kuala Lumpur uçuşu ile görücüye çıktı.   İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, ilk defa 1 Ağustos 2008 yılında hizmete sunduğu A380 Onboard Lounge’ın 9’uncu yılını yenilikler ile kutluyor. Havayolu’nun lüks ve seçkin Onboard Lounge’ı, 40 bin fit yükseklikteki en popüler sosyalleşme merkezi.   Lounge’ın özel yat kabinlerinden ilham alan yeni görünümünde, daha fazla özel ve sosyal alan bulunuyor. Exclusive lounge; A380’in Business ve First Class yolcularının da aralarında bulunduğu 26 yolcuyu ağırlayabiliyor ve tüm dünyadan en kaliteli şarapları sunuyor. 6 şarap bölgelerine göre değişiklik gösterse de Moët & Chandon veya Veuve Clicquot da her zaman sunulan içkiler arasında bulunuyor.   Emirates’in barmenlik eğitimi almış 6 binden fazla kabin üyesi, ünlü Bloody Mary veya alkolsüz Apple Spritzer’in de aralarında bulunduğu 14 farklı kokteyli yolculara sunabiliyor. Lounge’da Hennesy XO Cognac ve 18 yıllık İskoç viskisi Chivas Regal gibi özel içkiler de bulunuyor. Aynı zamanda çok sevilen isli somon bagel ve taze meyvelerin de aralarında bulunduğu 18’den fazla bar atıştırmalığı da misafirlere sunuluyor.   Menüde meyve suları, Illy kahve ve Dilmah’tan birbirinden farklı çay çeşitleri de bulunuyor. Yolcular, Lounge’ın arka bölümündeki 55 inç LCD ekrandan uçuş bilgilerini, canlı TV yayınlarını, güncel haberleri ve spor karşılaşmalarını takip edebiliyor. Emirates son olarak, lounge’daki Skyward üyelerine tüm uçuşları boyunca ücretsiz Wi-Fi hizmeti de sağlıyor.   Emirates; 6 kıtada, 48 şehre A380 ile uçuyor. Emirates, filosundaki 96 ve siparişteki 46 çift katlı uçağı ile dünyanın en büyük A380 operatörü. Seyahat edenlerin ilk tercihi Emirates A380, 2008’den bugüne 80 milyon yolcu taşıdı.   Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 157 destinasyona taşıyor. 259 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 108 milyar doların üzerinde 215 uçak siparişi bulunuyor.

Emirates’in yenilenen A380 Onboard Lounge’ı, havayolunun ödüllü A380 hizmetinin 9’uncu yılında Kuala Lumpur uçuşu ile görücüye çıktı.

 

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, ilk defa 1 Ağustos 2008 yılında hizmete sunduğu A380 Onboard Lounge’ın 9’uncu yılını yenilikler ile kutluyor. Havayolu’nun lüks ve seçkin Onboard Lounge’ı, 40 bin fit yükseklikteki en popüler sosyalleşme merkezi.

 

Lounge’ın özel yat kabinlerinden ilham alan yeni görünümünde, daha fazla özel ve sosyal alan bulunuyor. Exclusive lounge; A380’in Business ve First Class yolcularının da aralarında bulunduğu 26 yolcuyu ağırlayabiliyor ve tüm dünyadan en kaliteli şarapları sunuyor. 6 şarap bölgelerine göre değişiklik gösterse de Moët & Chandon veya Veuve Clicquot da her zaman sunulan içkiler arasında bulunuyor.

 

Emirates’in barmenlik eğitimi almış 6 binden fazla kabin üyesi, ünlü Bloody Mary veya alkolsüz Apple Spritzer’in de aralarında bulunduğu 14 farklı kokteyli yolculara sunabiliyor. Lounge’da Hennesy XO Cognac ve 18 yıllık İskoç viskisi Chivas Regal gibi özel içkiler de bulunuyor. Aynı zamanda çok sevilen isli somon bagel ve taze meyvelerin de aralarında bulunduğu 18’den fazla bar atıştırmalığı da misafirlere sunuluyor.

 

Menüde meyve suları, Illy kahve ve Dilmah’tan birbirinden farklı çay çeşitleri de bulunuyor. Yolcular, Lounge’ın arka bölümündeki 55 inç LCD ekrandan uçuş bilgilerini, canlı TV yayınlarını, güncel haberleri ve spor karşılaşmalarını takip edebiliyor. Emirates son olarak, lounge’daki Skyward üyelerine tüm uçuşları boyunca ücretsiz Wi-Fi hizmeti de sağlıyor.

 

Emirates; 6 kıtada, 48 şehre A380 ile uçuyor. Emirates, filosundaki 96 ve siparişteki 46 çift katlı uçağı ile dünyanın en büyük A380 operatörü. Seyahat edenlerin ilk tercihi Emirates A380, 2008’den bugüne 80 milyon yolcu taşıdı.

 

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 157 destinasyona taşıyor. 259 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 108 milyar doların üzerinde 215 uçak siparişi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vevhVa
via IFTTT

THY “Şehir ve Çocuk” temalı Uluslararası Fotoğraf Yarışması 2017-056 – 2017-439 Türk Hava Yolları (THY) Skylife 2. Uluslararası Fotoğraf Yarışması ”Şehir ve Çocuk” – SKT: 01.11.2017 Çocuklar, şehri güzelleştiren en önemli detaydır. “Şehir ve Çocuk” temalı Uluslararası Fotoğraf Yarışmasına başvuru: Çocuklar, şehri güzelleştiren en önemli detaydır. "Şehir ve Çocuk" temalı Uluslararası Fotoğraf Yarışmamıza başvuru: https://t.co/2DxMnQLgpn http://pic.twitter.com/9tul4upp0q — Türk Hava Yolları (@TK_TR) August 7, 2017 Düzenleyen Kurum Türk Hava Yolları (THY) TFSF Onay No 2017-056 Kategoriler Digital  –    –    –    –    – Başlama Tarihi 11.06.2017 Son Katılım Tarihi 01.11.2017 Seçici Kurul Toplanması 11.11.2017 Sonuç Bildirim Tarihi 15.11.2017 İlgili Kişi Elif KAHVECİ ve Müge GÜVEN Tfsf Temsilcisi Ömer GEMİCİ  

2017-056 – 2017-439 Türk Hava Yolları (THY) Skylife 2. Uluslararası Fotoğraf Yarışması ”Şehir ve Çocuk” – SKT: 01.11.2017

Çocuklar, şehri güzelleştiren en önemli detaydır. “Şehir ve Çocuk” temalı Uluslararası Fotoğraf Yarışmasına başvuru:

Düzenleyen Kurum
Türk Hava Yolları (THY)
TFSF Onay No
2017-056
Kategoriler
Digital  –    –    –    –    –
Başlama Tarihi
11.06.2017
Son Katılım Tarihi
01.11.2017
Seçici Kurul Toplanması
11.11.2017
Sonuç Bildirim Tarihi
15.11.2017
İlgili Kişi
Elif KAHVECİ ve Müge GÜVEN
Tfsf Temsilcisi
Ömer GEMİCİ
 


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2flPdBK
via IFTTT

THY “Şehir ve Çocuk” temalı Uluslararası Fotoğraf Yarışması


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2flPdBK

THY Spor Kulübü Haberleri THY Spor Kulübü Bayan Voleybol takımı 50. Yıl spor salonunda yaptığı antrenmanla sezon hazırlıklarına başladı. THY Spor Kulübü Bayan Voleybol takımı 50. Yıl spor salonunda yaptığı antrenmanla sezon hazırlıklarına başladı. http://pic.twitter.com/QXv9rKty5o — THY SPOR KULÜBÜ (@THYSPORKULUBU) August 7, 2017 2017 Türkiye İş Bankası Satranç Süper Ligi’nde THY takımı 2. olmuştur.   THY Spor Kulübü sporcuları ve Teknik Ekibi Cevizağacı’nda kahvaltıda bir araya geldiler. 2017-2018 Türkiye İş Bankası Satranç Süper Ligi’nde THY Spor Kulübü namağlup ilk sırada yoluna devam ediyor.   #uçuşahazırız #TürkHavaYolları #ThySporKulübü #turkishairlines #TVF #voleybol #TFF #futbol #u19 #u16 #u14 #masatenisi #satranç #cimnastik http://pic.twitter.com/mkGudemWxu — THY SPOR KULÜBÜ (@THYSPORKULUBU) March 3, 2017

THY Spor Kulübü Bayan Voleybol takımı 50. Yıl spor salonunda yaptığı antrenmanla sezon hazırlıklarına başladı.

2017 Türkiye İş Bankası Satranç Süper Ligi’nde THY takımı 2. olmuştur.

 

THY Spor Kulübü sporcuları ve Teknik Ekibi Cevizağacı’nda kahvaltıda bir araya geldiler.

2017-2018 Türkiye İş Bankası Satranç Süper Ligi’nde THY Spor Kulübü namağlup ilk sırada yoluna devam ediyor.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vFGIrf
via IFTTT

THY Spor Kulübü Haberleri


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vFGIrf

Arik Air’in Bütün Yazılım İhtiyaçlarını Hitit Karşılayacak BATI AFRİKA’NIN EN BÜYÜĞÜ HİTİT’İ SEÇTİ   Hitit, Batı Afrika’nın ve Nijerya’nın en büyük havayolu firması olan Arik Air ile iş birliği anlaşması imzaladı. Yapılan anlaşmayla, havayolu şirketinin tüm IT altyapısı Hitit tarafından geliştirilen Crane çözümlerine emanet edildi. 26 uçaklık filoya ve yıllık 2.2 milyon yolcu trafiğine sahip olan Arik Air’in Hitit ailesine katılmasıyla, Hitit Afrika’daki müşteri sayısını sekize çıkarttı.   Geliştirdiği havayolu ve seyahat IT çözümleriyle havacılık teknolojileri alanında dünyanın sayılı firmaları arasından gösterilen Hitit, müşteri portföyünü genişletmeye devam ediyor. Rotasını bir kez daha Afrika kıtasına çeviren Hitit, Arik Air’in bütün yazılım ihtiyaçlarını Crane markalı çözümleri ile karşılayacak. Arik Air yerel, ulusal ve uluslararası tüm uçuşlarında ihtiyaç duyduğu yolcu hizmetleri sisteminin (PSS) tüm alt bileşenleri ile kendi operasyonel planlama ve muhasebe yönetimi için gerekli sistemleri Hitit’e devretti. Arik Air’in Hitit’ten alacağı 360 derece, kapsamlı havayolu yazılım hizmetleri arasında; rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama, sadakat yönetimi, tarife planlama, tur operatörü /charter yönetimi, gelir ve gider muhasebesi bulunuyor. Batı Afrika ve Nijerya’nın En Büyüğü Batı Afrika ve Nijerya’daki en büyük filoya ve yolcu trafiğine sahip olan ve ülkedeki yerel uçuşların %60’ını gerçekleştiren Arik Air; aralarında Johannesburg, Londra ve New York’un da bulunduğu; Batı, Merkez ve Güney Afrika, Avrupa ile Kuzey Amerika kıtalarındaki 26 farklı destinasyona ulaşım sağlıyor. Yeni iş ortaklığı hakkında konuşan Hitit Genel Müdürü Nur Gökman; “23 yıldır havacılık yazılımları geliştiren bir firma olarak bugün geldiğimiz nokta itibariyle, bir havayolunun a’dan z’ye tüm ihtiyaçlarını Crane markalı çözümlerimizle karşılayabiliyoruz. Batı Afrika’nın en büyüğü Arik Air’la olan anlaşmamız, Hitit’in bütünlüklü ürün ve ürün sonrası hizmet yaklaşımını yansıtan çok başarılı bir örnek. Sayıları hızla artan ortaklıklarımıza yenilerini ekleyerek, %100 yerli yazılımlarımızı dünya çapında ihraç etmeye devam edeceğiz.” dedi. Arik Air CEO’su Roy Ilegbodu: ‘Arik Air olarak en büyük hedefimiz pazardaki lider konumumuzu sürdürerek, yolcularımıza en mükemmel uçuş deneyimini yaşatmak. Bu hedefimiz doğrultusunda tüm IT altyapımızı emanet ettiğimiz Hitit‘in en önemli iş ortağımız olacağını düşünüyorum.“ dedi. 2002 yılından bu yana faaliyet gösteren ve “uluslararası altın kalite ödülü”, “yılın şirketi” ve “yılın havayolu” gibi birçok ödüle sahip olan Arik Air, Lagos’taki Murtala Mohammed Uluslararası Havalimanı ve Abuja’daki Nnamdi Azikiwe Uluslararası Havalimanı olmak üzere iki ayrı merkezden tarifeli ve charter uçuşlar gerçekleştiriyor. Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında 1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken, Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.

BATI AFRİKA’NIN EN BÜYÜĞÜ HİTİT’İ SEÇTİ

 

Hitit, Batı Afrika’nın ve Nijerya’nın en büyük havayolu firması olan Arik Air ile iş birliği anlaşması imzaladı. Yapılan anlaşmayla, havayolu şirketinin tüm IT altyapısı Hitit tarafından geliştirilen Crane çözümlerine emanet edildi. 26 uçaklık filoya ve yıllık 2.2 milyon yolcu trafiğine sahip olan Arik Air’in Hitit ailesine katılmasıyla, Hitit Afrika’daki müşteri sayısını sekize çıkarttı.

 

Geliştirdiği havayolu ve seyahat IT çözümleriyle havacılık teknolojileri alanında dünyanın sayılı firmaları arasından gösterilen Hitit, müşteri portföyünü genişletmeye devam ediyor. Rotasını bir kez daha Afrika kıtasına çeviren Hitit, Arik Air’in bütün yazılım ihtiyaçlarını Crane markalı çözümleri ile karşılayacak.

Arik Air yerel, ulusal ve uluslararası tüm uçuşlarında ihtiyaç duyduğu yolcu hizmetleri sisteminin (PSS) tüm alt bileşenleri ile kendi operasyonel planlama ve muhasebe yönetimi için gerekli sistemleri Hitit’e devretti. Arik Air’in Hitit’ten alacağı 360 derece, kapsamlı havayolu yazılım hizmetleri arasında; rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama, sadakat yönetimi, tarife planlama, tur operatörü /charter yönetimi, gelir ve gider muhasebesi bulunuyor.

Batı Afrika ve Nijerya’nın En Büyüğü

Batı Afrika ve Nijerya’daki en büyük filoya ve yolcu trafiğine sahip olan ve ülkedeki yerel uçuşların %60’ını gerçekleştiren Arik Air; aralarında Johannesburg, Londra ve New York’un da bulunduğu; Batı, Merkez ve Güney Afrika, Avrupa ile Kuzey Amerika kıtalarındaki 26 farklı destinasyona ulaşım sağlıyor.

Yeni iş ortaklığı hakkında konuşan Hitit Genel Müdürü Nur Gökman; “23 yıldır havacılık yazılımları geliştiren bir firma olarak bugün geldiğimiz nokta itibariyle, bir havayolunun a’dan z’ye tüm ihtiyaçlarını Crane markalı çözümlerimizle karşılayabiliyoruz. Batı Afrika’nın en büyüğü Arik Air’la olan anlaşmamız, Hitit’in bütünlüklü ürün ve ürün sonrası hizmet yaklaşımını yansıtan çok başarılı bir örnek. Sayıları hızla artan ortaklıklarımıza yenilerini ekleyerek, %100 yerli yazılımlarımızı dünya çapında ihraç etmeye devam edeceğiz.” dedi.

Arik Air CEO’su Roy Ilegbodu: ‘Arik Air olarak en büyük hedefimiz pazardaki lider konumumuzu sürdürerek, yolcularımıza en mükemmel uçuş deneyimini yaşatmak. Bu hedefimiz doğrultusunda tüm IT altyapımızı emanet ettiğimiz Hitit‘in en önemli iş ortağımız olacağını düşünüyorum.“ dedi.

2002 yılından bu yana faaliyet gösteren ve “uluslararası altın kalite ödülü”, “yılın şirketi” ve “yılın havayolu” gibi birçok ödüle sahip olan Arik Air, Lagos’taki Murtala Mohammed Uluslararası Havalimanı ve Abuja’daki Nnamdi Azikiwe Uluslararası Havalimanı olmak üzere iki ayrı merkezden tarifeli ve charter uçuşlar gerçekleştiriyor.

Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında

1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken, Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2hCobqh
via IFTTT