3 Ağustos 2017 Perşembe

Airbus A380 üretimini tekrar kesiyor Avrupalı uçak üreticisi Airbus, satışı yavaş giden A380 süperjumbo üretimini bir yıl içinde ikinci kez kesmiş durumda. Airbus, A380’in teslimatlarının bu yıl 15’den 2018’de 12’ye ve 2019’da sekiz’e düşeceğini açıkladı. Uçak üreticisi sadece bir yıl önce, üretim oranını 2015’te 27’den 2018’de yılda 12’ye düşüreceğini söyledi. Süperjumbo için iki yıl sipariş verilmedi. Airbus’ın duyurusu, 2017 yılının ilk altı ayında sabit gelir olarak 28.7 milyar € bildirdiği ancak faiz ve vergi öncesi düzeltilmiş kazançların % 35 düşerek 1.1 milyar € ‘ya düştüğü zamanda geldi. Airbus’un sipariş alımı 2017 yılının ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine kıyasla 39,1 milyar avro düşerek 372 milyar avroya geriledi. Ticari uçak gelirleri, 239 A320 ailesi, 30 A350 XWB, 31 A330 ve altı A380’den oluşan 306 uçağın teslimatı ile yüzde 3 arttı. Grup, haziran ayında bayrak satışlarını artırma çabalarının bir parçası olarak A380’i upgrade planlarını açıkladı. Yeni versiyonun, havayolu şirketlerinin masraflarını koltuk başına yüzde 13 azaltacağı belirtildi. Bir Airbus araştırması aerodinamik iyileştirmeleriyle; özellikle yeni geniş kanatların ve diğer kanat iyileştirmeleriyle,  A380 plus’un yüzde 4 daha az yaktığını keşfetti. Airbus COO John Leahy, “İkonik uçaklarımızın dünya çapında hızla büyüyen trafik ve A380 müşterilerinin gelişen ihtiyaçlarına en iyi şekilde hizmet etmek için attığı yeni bir adım” dedi. “A380, büyük havaalanlarında tıkanıklığı çözmenin iyi bir yolu olmasının yanısıra eşsiz, yolcu tercihi olan bir deneyim sunuyor.” İçerik:routesonline.com

Avrupalı uçak üreticisi Airbus, satışı yavaş giden A380 süperjumbo üretimini bir yıl içinde ikinci kez kesmiş durumda.

Airbus, A380’in teslimatlarının bu yıl 15’den 2018’de 12’ye ve 2019’da sekiz’e düşeceğini açıkladı.

Uçak üreticisi sadece bir yıl önce, üretim oranını 2015’te 27’den 2018’de yılda 12’ye düşüreceğini söyledi. Süperjumbo için iki yıl sipariş verilmedi.

Airbus’ın duyurusu, 2017 yılının ilk altı ayında sabit gelir olarak 28.7 milyar € bildirdiği ancak faiz ve vergi öncesi düzeltilmiş kazançların % 35 düşerek 1.1 milyar € ‘ya düştüğü zamanda geldi.

Airbus’un sipariş alımı 2017 yılının ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine kıyasla 39,1 milyar avro düşerek 372 milyar avroya geriledi.

Ticari uçak gelirleri, 239 A320 ailesi, 30 A350 XWB, 31 A330 ve altı A380’den oluşan 306 uçağın teslimatı ile yüzde 3 arttı.

Grup, haziran ayında bayrak satışlarını artırma çabalarının bir parçası olarak A380’i upgrade planlarını açıkladı. Yeni versiyonun, havayolu şirketlerinin masraflarını koltuk başına yüzde 13 azaltacağı belirtildi.

Bir Airbus araştırması aerodinamik iyileştirmeleriyle; özellikle yeni geniş kanatların ve diğer kanat iyileştirmeleriyle,  A380 plus’un yüzde 4 daha az yaktığını keşfetti.

Airbus COO John Leahy, “İkonik uçaklarımızın dünya çapında hızla büyüyen trafik ve A380 müşterilerinin gelişen ihtiyaçlarına en iyi şekilde hizmet etmek için attığı yeni bir adım” dedi.

A380, büyük havaalanlarında tıkanıklığı çözmenin iyi bir yolu olmasının yanısıra eşsiz, yolcu tercihi olan bir deneyim sunuyor.”

İçerik:routesonline.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2u6CyZX
via IFTTT

Kabin Emniyet Grubu Toplantısı Başladı Kabin Emniyet Grubu Toplantısı‘nın ilki 1 Ağustosta start aldı. Toplantı; emniyet bilinci, raporlama, eğitim gibi gündemlerle bugün de devam edecek. Sahipsiz telefonlarla ilgili önemleri vakit kaybetmeden alan kabin ekiplerimize teşekkürler. Bugünkü toplantının da konusu “Emniyet bilinci” Kabin Emniyet Grubu Toplantısı'nın ilki dün start aldı. Toplantı; emniyet bilinci, raporlama, eğitim gibi gündemlerle bugün de devam edecek. http://pic.twitter.com/XSjUUFdzNc — Sivil Havacılık GM (@SHGM) August 3, 2017

Kabin Emniyet Grubu Toplantısı‘nın ilki 1 Ağustosta start aldı. Toplantı; emniyet bilinci, raporlama, eğitim gibi gündemlerle bugün de devam edecek.

Sahipsiz telefonlarla ilgili önemleri vakit kaybetmeden alan kabin ekiplerimize teşekkürler. Bugünkü toplantının da konusu “Emniyet bilinci



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2uYXP6E
via IFTTT

Kabin Emniyet Grubu Toplantısı Başladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2uYXP6E

2 Ağustos 2017 Çarşamba

Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı Bu Yarış Kaçmaz . . . ” Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı ” 16-17 Eylül 2017 Ücretsiz Kayıt için: nergiz@acromach.com . . . Bu Yarış Kaçmaz . . . " Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı " 16-17 Eylül 2017 Ücretsiz Kayıt için: nergiz@acromach.com http://pic.twitter.com/joY9AqVrsF — SHG AIRSHOWS (@SHG_Airshow) August 2, 2017

Bu Yarış Kaçmaz . . . ” Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı ” 16-17 Eylül 2017

Ücretsiz Kayıt için: nergiz@acromach.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2uXlRPx
via IFTTT

Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2uXlRPx

“Hindistan havacılığı büyümeye devam ederken 2.100 uçağa ihtiyacı olacak” Havacılık pazarındaki büyüme nedeniyle Hindistan havayollarının gelecek 20 yılda 290 milyar $ ‘lık 2.100 yeni uçak sipariş etmesi bekleniyor. Hindistan’ın sivil havacılık sektörü, son on yılda başlıca olağanüstü iç gelişme nedeniyle patladı. OAG istatistiklerine göre, 2007 yılında 69.9 milyon olan içhat koltuk sayısı 2016’da 125.9 milyona yükseldi. Yıllık bazda, yurtiçi kapasite 2015 yılında 2016’ya göre% 18.7 artarken, uluslararası kapasite% 9.1 arttı. ABD uçak üreticisi Boeing, Hindistan’ın 2036 yılına kadar 2,100 yeni uçak teslim alacağını tahmin etti ve bunun Asya’nın üçüncü büyük ekonomisi ile ilgili şimdiye kadarki en yüksek tahmin olduğunu söyledi. Ülkenin payı, 41.030 adet uçaklık toplam küresel talebinin % 5.1’den fazlasını oluşturacak. Boeing Ticari Uçaklar Asya Pasifik ve Hindistan kıdemli başkan yardımcısı Dinesh Keskar, “Hindistan havacılık piyasası, artan yolcu sayısı, güçlü döviz kuru, düşük yakıt fiyatları ve yüksek yük faktörü birleştiğinde özellikle düşük maliyetli taşıyıcılar için  iyi” dedi. “Hindistan’daki ticari havacılık talebi benzeri görülmemiş oranlarda büyümeye devam ediyor.” Hindistan’ın Bölgesel Bağlantı Şeması’nın (RCS) önümüzdeki yıllarda dahada fazla büyümesi bekleniyor. Programın amacı, yetersiz bölgelerdeki uçuşları sübvanse ederek Hindistan’ın çalışan ve orta sınıfının hava seyahatlerini artırmayı amaçlıyor. Mart 2017’de, beş havayolu, Hindistan’ın Sivil Havacılık Bakanlığı tarafından, 45 servis verilmeyen havalimanına bağlanacak 128 yeni güzergahı işletmek üzere seçildi. Boeing, RCS’nin yeni rotalar açılmasına izin vereceğine ve böylece daha fazla bağlantı sağlanacağına inanıyor . Keskar ; “Önümüzdeki dört-beş yıl boyunca, bu güzergâhtaki büyüme Boeing 737‘yi yaşatacak, eğer başarılı olursa, faydalanıcılardan biri olacağımıza çok inanıyoruz “dedi. Boeing, gelecek nesil 737 ve 737 Max gibi tek koridorlu uçakları önümüzdeki 20 yıl içinde yeni uçak sevkiyatlarının büyük kısmını oluşturacağını beklediğini ve Hindistan’ın bu tür uçakların 1.780 adedini alacak gibi göründüğünü söyledi . Uçak üreticisi, Airbus ‘A321neo’nun güçlü satışlarıyla rekabet etmek isteğiyle Haziran ayında Paris Havacılık Fuarı’nda 737 MAX 10 jetini piyasaya sundu. Hindistan’ın düşük maliyetli taşıyıcısı SpiceJet, 40 adet 737 MAX 10 satın almak için geçici bir anlaşma imzaladı. Bu sipariş, 4.7 milyar dolar değerinde bir siparişti. SpiceJet başkanı Ajay Singh, 190-230 koltuklu uçağın kapasitesini tüketen Hindistan hava limanları için “mükemmel” olduğunu söyledi. Hindistan’ın havacılık piyasasına yönelik büyüme tahminleri ülkenin altyapısının talebe ayak uydurabilmesine bağlı. İçerik:routesonline.com By David Casey

Havacılık pazarındaki büyüme nedeniyle Hindistan havayollarının gelecek 20 yılda 290 milyar $ ‘lık 2.100 yeni uçak sipariş etmesi bekleniyor.

Hindistan’ın sivil havacılık sektörü, son on yılda başlıca olağanüstü iç gelişme nedeniyle patladı.

OAG istatistiklerine göre, 2007 yılında 69.9 milyon olan içhat koltuk sayısı 2016’da 125.9 milyona yükseldi. Yıllık bazda, yurtiçi kapasite 2015 yılında 2016’ya göre% 18.7 artarken, uluslararası kapasite% 9.1 arttı.

ABD uçak üreticisi Boeing, Hindistan’ın 2036 yılına kadar 2,100 yeni uçak teslim alacağını tahmin etti ve bunun Asya’nın üçüncü büyük ekonomisi ile ilgili şimdiye kadarki en yüksek tahmin olduğunu söyledi. Ülkenin payı, 41.030 adet uçaklık toplam küresel talebinin % 5.1’den fazlasını oluşturacak.

Boeing Ticari Uçaklar Asya Pasifik ve Hindistan kıdemli başkan yardımcısı Dinesh Keskar, “Hindistan havacılık piyasası, artan yolcu sayısı, güçlü döviz kuru, düşük yakıt fiyatları ve yüksek yük faktörü birleştiğinde özellikle düşük maliyetli taşıyıcılar için  iyi” dedi.

Hindistan’daki ticari havacılık talebi benzeri görülmemiş oranlarda büyümeye devam ediyor.”

Hindistan’ın Bölgesel Bağlantı Şeması’nın (RCS) önümüzdeki yıllarda dahada fazla büyümesi bekleniyor. Programın amacı, yetersiz bölgelerdeki uçuşları sübvanse ederek Hindistan’ın çalışan ve orta sınıfının hava seyahatlerini artırmayı amaçlıyor.

Mart 2017’de, beş havayolu, Hindistan’ın Sivil Havacılık Bakanlığı tarafından, 45 servis verilmeyen havalimanına bağlanacak 128 yeni güzergahı işletmek üzere seçildi.

Boeing, RCS’nin yeni rotalar açılmasına izin vereceğine ve böylece daha fazla bağlantı sağlanacağına inanıyor .

Keskar ; “Önümüzdeki dört-beş yıl boyunca, bu güzergâhtaki büyüme Boeing 737‘yi yaşatacak, eğer başarılı olursa, faydalanıcılardan biri olacağımıza çok inanıyoruz “dedi.

Boeing, gelecek nesil 737 ve 737 Max gibi tek koridorlu uçakları önümüzdeki 20 yıl içinde yeni uçak sevkiyatlarının büyük kısmını oluşturacağını beklediğini ve Hindistan’ın bu tür uçakların 1.780 adedini alacak gibi göründüğünü söyledi . Uçak üreticisi, Airbus ‘A321neo’nun güçlü satışlarıyla rekabet etmek isteğiyle Haziran ayında Paris Havacılık Fuarı’nda 737 MAX 10 jetini piyasaya sundu.

Hindistan’ın düşük maliyetli taşıyıcısı SpiceJet, 40 adet 737 MAX 10 satın almak için geçici bir anlaşma imzaladı. Bu sipariş, 4.7 milyar dolar değerinde bir siparişti. SpiceJet başkanı Ajay Singh, 190-230 koltuklu uçağın kapasitesini tüketen Hindistan hava limanları için “mükemmel” olduğunu söyledi.

Hindistan’ın havacılık piyasasına yönelik büyüme tahminleri ülkenin altyapısının talebe ayak uydurabilmesine bağlı.

İçerik:routesonline.com By David Casey



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vpWJ4D
via IFTTT

“Hindistan havacılığı büyümeye devam ederken 2.100 uçağa ihtiyacı olacak”


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vpWJ4D