2 Ağustos 2017 Çarşamba

Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı Bu Yarış Kaçmaz . . . ” Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı ” 16-17 Eylül 2017 Ücretsiz Kayıt için: nergiz@acromach.com . . . Bu Yarış Kaçmaz . . . " Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı " 16-17 Eylül 2017 Ücretsiz Kayıt için: nergiz@acromach.com http://pic.twitter.com/joY9AqVrsF — SHG AIRSHOWS (@SHG_Airshow) August 2, 2017

Bu Yarış Kaçmaz . . . ” Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı ” 16-17 Eylül 2017

Ücretsiz Kayıt için: nergiz@acromach.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2uXlRPx
via IFTTT

Uçak Pistinde Bisiklet Yarışı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2uXlRPx

“Hindistan havacılığı büyümeye devam ederken 2.100 uçağa ihtiyacı olacak” Havacılık pazarındaki büyüme nedeniyle Hindistan havayollarının gelecek 20 yılda 290 milyar $ ‘lık 2.100 yeni uçak sipariş etmesi bekleniyor. Hindistan’ın sivil havacılık sektörü, son on yılda başlıca olağanüstü iç gelişme nedeniyle patladı. OAG istatistiklerine göre, 2007 yılında 69.9 milyon olan içhat koltuk sayısı 2016’da 125.9 milyona yükseldi. Yıllık bazda, yurtiçi kapasite 2015 yılında 2016’ya göre% 18.7 artarken, uluslararası kapasite% 9.1 arttı. ABD uçak üreticisi Boeing, Hindistan’ın 2036 yılına kadar 2,100 yeni uçak teslim alacağını tahmin etti ve bunun Asya’nın üçüncü büyük ekonomisi ile ilgili şimdiye kadarki en yüksek tahmin olduğunu söyledi. Ülkenin payı, 41.030 adet uçaklık toplam küresel talebinin % 5.1’den fazlasını oluşturacak. Boeing Ticari Uçaklar Asya Pasifik ve Hindistan kıdemli başkan yardımcısı Dinesh Keskar, “Hindistan havacılık piyasası, artan yolcu sayısı, güçlü döviz kuru, düşük yakıt fiyatları ve yüksek yük faktörü birleştiğinde özellikle düşük maliyetli taşıyıcılar için  iyi” dedi. “Hindistan’daki ticari havacılık talebi benzeri görülmemiş oranlarda büyümeye devam ediyor.” Hindistan’ın Bölgesel Bağlantı Şeması’nın (RCS) önümüzdeki yıllarda dahada fazla büyümesi bekleniyor. Programın amacı, yetersiz bölgelerdeki uçuşları sübvanse ederek Hindistan’ın çalışan ve orta sınıfının hava seyahatlerini artırmayı amaçlıyor. Mart 2017’de, beş havayolu, Hindistan’ın Sivil Havacılık Bakanlığı tarafından, 45 servis verilmeyen havalimanına bağlanacak 128 yeni güzergahı işletmek üzere seçildi. Boeing, RCS’nin yeni rotalar açılmasına izin vereceğine ve böylece daha fazla bağlantı sağlanacağına inanıyor . Keskar ; “Önümüzdeki dört-beş yıl boyunca, bu güzergâhtaki büyüme Boeing 737‘yi yaşatacak, eğer başarılı olursa, faydalanıcılardan biri olacağımıza çok inanıyoruz “dedi. Boeing, gelecek nesil 737 ve 737 Max gibi tek koridorlu uçakları önümüzdeki 20 yıl içinde yeni uçak sevkiyatlarının büyük kısmını oluşturacağını beklediğini ve Hindistan’ın bu tür uçakların 1.780 adedini alacak gibi göründüğünü söyledi . Uçak üreticisi, Airbus ‘A321neo’nun güçlü satışlarıyla rekabet etmek isteğiyle Haziran ayında Paris Havacılık Fuarı’nda 737 MAX 10 jetini piyasaya sundu. Hindistan’ın düşük maliyetli taşıyıcısı SpiceJet, 40 adet 737 MAX 10 satın almak için geçici bir anlaşma imzaladı. Bu sipariş, 4.7 milyar dolar değerinde bir siparişti. SpiceJet başkanı Ajay Singh, 190-230 koltuklu uçağın kapasitesini tüketen Hindistan hava limanları için “mükemmel” olduğunu söyledi. Hindistan’ın havacılık piyasasına yönelik büyüme tahminleri ülkenin altyapısının talebe ayak uydurabilmesine bağlı. İçerik:routesonline.com By David Casey

Havacılık pazarındaki büyüme nedeniyle Hindistan havayollarının gelecek 20 yılda 290 milyar $ ‘lık 2.100 yeni uçak sipariş etmesi bekleniyor.

Hindistan’ın sivil havacılık sektörü, son on yılda başlıca olağanüstü iç gelişme nedeniyle patladı.

OAG istatistiklerine göre, 2007 yılında 69.9 milyon olan içhat koltuk sayısı 2016’da 125.9 milyona yükseldi. Yıllık bazda, yurtiçi kapasite 2015 yılında 2016’ya göre% 18.7 artarken, uluslararası kapasite% 9.1 arttı.

ABD uçak üreticisi Boeing, Hindistan’ın 2036 yılına kadar 2,100 yeni uçak teslim alacağını tahmin etti ve bunun Asya’nın üçüncü büyük ekonomisi ile ilgili şimdiye kadarki en yüksek tahmin olduğunu söyledi. Ülkenin payı, 41.030 adet uçaklık toplam küresel talebinin % 5.1’den fazlasını oluşturacak.

Boeing Ticari Uçaklar Asya Pasifik ve Hindistan kıdemli başkan yardımcısı Dinesh Keskar, “Hindistan havacılık piyasası, artan yolcu sayısı, güçlü döviz kuru, düşük yakıt fiyatları ve yüksek yük faktörü birleştiğinde özellikle düşük maliyetli taşıyıcılar için  iyi” dedi.

Hindistan’daki ticari havacılık talebi benzeri görülmemiş oranlarda büyümeye devam ediyor.”

Hindistan’ın Bölgesel Bağlantı Şeması’nın (RCS) önümüzdeki yıllarda dahada fazla büyümesi bekleniyor. Programın amacı, yetersiz bölgelerdeki uçuşları sübvanse ederek Hindistan’ın çalışan ve orta sınıfının hava seyahatlerini artırmayı amaçlıyor.

Mart 2017’de, beş havayolu, Hindistan’ın Sivil Havacılık Bakanlığı tarafından, 45 servis verilmeyen havalimanına bağlanacak 128 yeni güzergahı işletmek üzere seçildi.

Boeing, RCS’nin yeni rotalar açılmasına izin vereceğine ve böylece daha fazla bağlantı sağlanacağına inanıyor .

Keskar ; “Önümüzdeki dört-beş yıl boyunca, bu güzergâhtaki büyüme Boeing 737‘yi yaşatacak, eğer başarılı olursa, faydalanıcılardan biri olacağımıza çok inanıyoruz “dedi.

Boeing, gelecek nesil 737 ve 737 Max gibi tek koridorlu uçakları önümüzdeki 20 yıl içinde yeni uçak sevkiyatlarının büyük kısmını oluşturacağını beklediğini ve Hindistan’ın bu tür uçakların 1.780 adedini alacak gibi göründüğünü söyledi . Uçak üreticisi, Airbus ‘A321neo’nun güçlü satışlarıyla rekabet etmek isteğiyle Haziran ayında Paris Havacılık Fuarı’nda 737 MAX 10 jetini piyasaya sundu.

Hindistan’ın düşük maliyetli taşıyıcısı SpiceJet, 40 adet 737 MAX 10 satın almak için geçici bir anlaşma imzaladı. Bu sipariş, 4.7 milyar dolar değerinde bir siparişti. SpiceJet başkanı Ajay Singh, 190-230 koltuklu uçağın kapasitesini tüketen Hindistan hava limanları için “mükemmel” olduğunu söyledi.

Hindistan’ın havacılık piyasasına yönelik büyüme tahminleri ülkenin altyapısının talebe ayak uydurabilmesine bağlı.

İçerik:routesonline.com By David Casey



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vpWJ4D
via IFTTT

“Hindistan havacılığı büyümeye devam ederken 2.100 uçağa ihtiyacı olacak”


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vpWJ4D

Gümrükler 10 Yıl Sonra Kalkacak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2hoOZdo

Gümrükler 10 Yıl Sonra Kalkacak Endüstri 4.0 Ortak Akıl Toplantıları’nın ikincisi geçtiğimz günlerde Turkishtime ve Bahçeşehir Üniversitesi işbirliğinde düzenlendi. Türkiye’de ve dünyada Endüstri 4.0 devriminin izleri, artıları ve eksileri konuşulurken toplantıya lojistik sektörünün önde gelen isimleri katıldı. Katılımcılar toplantıda gümrüklerin Endüstri 4.0 devriminden nasıl etkileneceğine dair fikirlerini açıkladı. “Gümrüklere Gerek Kalmayacak”Uluslararası Nakliyeciler Derneği Başkanı ÇETİN NUHOĞLU, Endüstri 4.0’ın hayata geçirilmesinin ardından 10 yıl sonra gümrüklere gerek kalmayacağını ve gümrüklerin kaldırılacağını dile getrdi. Nuhoğlu konuşmasında şu ifadeleri kullandı: “On yıl sonra gümrükler kalkacak. Niye kalkmasın? Bütün mal hareketlerini barkodlarla beraber sensörlere bağlayacağız. Bu mal nereden geldi, nereye gitti? Bunu artık günlük takip edebiliyorsunuz. Bir trilyon nesne birbirine bağlı konuşabiliyor. Hangi mal, hangi sürede, hangi depoya inecek, öncelikleri nedir diye takip ediyorsunuz. Treyler kalıyor ama çekicini hızı artıyor. Lojistik ölmeyecek ama kim en verimli yapabiliyorsa o ayakta kalacak.” “Ulus Devlet Varsa, Gümrük de Vardır”Çetin Nuhoğlu’nun gümrüklerin kalkacağı yönündeki açıklamalarının ardından Solmaz Group Yönetim kurulu Başkanı ASIM BARLIN, gümrüklerin kalkmasının mümkün olmadığını söyledi. Barlın, “Ulus devlet varsa, gümrük de vardır. Firavunlardan beri var olan mekanizma. Bunu değiştirmeyi düşünmüyor kimse ve zorlanmıyor da, ticaretin kolaylaştırılmasının mevzuatında da gümrük müşavirleriyle ilgili ciddi yapılanmayı teşvik ediliyor. Lojistik Gümrük müşavirliği işin içinde değilmiş gibi ama yeni anlayışla bakıldığında gümrük müşavirliği içinde var. Ticarette alan ve satan var. Mevzuatları eşleşiyor ki ticaret olsun. Bunu için alan ülke standartları gündeme geliyor. Sonra üretici o standartlarda üretim yapıyorsa ticaretin önü açılıyor. Sonra mevzuat gündeme geliyor. Bütün bunlar düşünüldüğünde gümrük olayı her zaman gündemde olmaya devam edecek.” dedi. “Gümrükler Teknik Olarak Kalkmayacak Ama İşleyişi Değişecek”Güler Dinamik Gümrük Müşavirliği A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı KENAN GÜLER de Asım Barlın’ın sözlerine katıldığını belirterek, “Asım bey gümrüklerin kaldırılması konusuna çok detaylı cevap verdi ben de şunu eklemek istiyorum. Gümrükler hiçbir zaman teknik anlamda kaldırılması mümkün olmayan ancak içinde bulunduğumuz devrimden kaynaklı olarka işleyişinde farklılıklar olacak ve olabildiğince herşeyin dijitalleştiği bir ortamda görevlerini yapmaya devam edecektir. Diğer taraftan Endüstri 4.0’ın iş gücü ile ilgili en önemli kısmı uzmanlaşmanın çok önem kazanacağı işlerinde uzmanlaşmış kişilerlere her zaman ihtyaç duyulacağıdır. Gümrük müşavirleri de bu işleyişte tedarik zinciri koordinatörleri olarak yerlerini almış ve teknolojiyi en üst seviye kullanarak Endüstri 4.0 gereksinimlerini karşılamaya başlamışlardır.” ifadelerini kullandı. Toplantıya Uluslararası Nakliyeciler Derneği Başkanı ÇETİN NUHOĞLU liderliğinde ve Bahçeşehir Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. BURAK KÜNTAY’ın moderatörlüğünde gerçekleşen toplantıya Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. ŞENAY YALÇIN ve Turkishtime Yönetim Kurulu Başkanı FİLİZ ÖZKAN’ın yanı sıra UTİKAD Başkanı EMRE ELDENER, Mars Logistics Karayolu ve Demiryolu Genel Müdürü ALİ TULGAR, Solmaz Group Yönetim Kurulu Başkanı ASIM BARLIN, ColliCare Logistics Türkiye Operasyon Müdürü CENK HERDEM, NETLOG Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı GÖKALP ÇAK, Güler Dinamik Gümrük Müşavirliği A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı KENAN GÜLER, Borusan Lojistik Genel Müdürü İBRAHİM DÖLEN, UTİKAD Başkan Yardımcısı TURGUT ERKESKİN, UPS Türkiye Genel Müdürü UFKU AKALTAN, Demiryolu Taşımacılığı Derneği Genel Müdürü YAŞAR ROTA ve Galata Uluslararası Taşımacılık CEO’su ve YK Başkan Yardımcısı VITTORIO ZAGAIA katıldılar. Kaynak:Gümrük TV

Endüstri 4.0 Ortak Akıl Toplantıları’nın ikincisi geçtiğimz günlerde Turkishtime ve Bahçeşehir Üniversitesi işbirliğinde düzenlendi. Türkiye’de ve dünyada Endüstri 4.0 devriminin izleri, artıları ve eksileri konuşulurken toplantıya lojistik sektörünün önde gelen isimleri katıldı.

Katılımcılar toplantıda gümrüklerin Endüstri 4.0 devriminden nasıl etkileneceğine dair fikirlerini açıkladı.

“Gümrüklere Gerek Kalmayacak”
Uluslararası Nakliyeciler Derneği Başkanı ÇETİN NUHOĞLU, Endüstri 4.0’ın hayata geçirilmesinin ardından 10 yıl sonra gümrüklere gerek kalmayacağını ve gümrüklerin kaldırılacağını dile getrdi. Nuhoğlu konuşmasında şu ifadeleri kullandı: “On yıl sonra gümrükler kalkacak. Niye kalkmasın? Bütün mal hareketlerini barkodlarla beraber sensörlere bağlayacağız. Bu mal nereden geldi, nereye gitti? Bunu artık günlük takip edebiliyorsunuz. Bir trilyon nesne birbirine bağlı konuşabiliyor. Hangi mal, hangi sürede, hangi depoya inecek, öncelikleri nedir diye takip ediyorsunuz. Treyler kalıyor ama çekicini hızı artıyor. Lojistik ölmeyecek ama kim en verimli yapabiliyorsa o ayakta kalacak.”

“Ulus Devlet Varsa, Gümrük de Vardır”
Çetin Nuhoğlu’nun gümrüklerin kalkacağı yönündeki açıklamalarının ardından Solmaz Group Yönetim kurulu Başkanı ASIM BARLIN, gümrüklerin kalkmasının mümkün olmadığını söyledi. Barlın, “Ulus devlet varsa, gümrük de vardır. Firavunlardan beri var olan mekanizma. Bunu değiştirmeyi düşünmüyor kimse ve zorlanmıyor da, ticaretin kolaylaştırılmasının mevzuatında da gümrük müşavirleriyle ilgili ciddi yapılanmayı teşvik ediliyor. Lojistik Gümrük müşavirliği işin içinde değilmiş gibi ama yeni anlayışla bakıldığında gümrük müşavirliği içinde var. Ticarette alan ve satan var. Mevzuatları eşleşiyor ki ticaret olsun. Bunu için alan ülke standartları gündeme geliyor. Sonra üretici o standartlarda üretim yapıyorsa ticaretin önü açılıyor. Sonra mevzuat gündeme geliyor. Bütün bunlar düşünüldüğünde gümrük olayı her zaman gündemde olmaya devam edecek.” dedi.

“Gümrükler Teknik Olarak Kalkmayacak Ama İşleyişi Değişecek”
Güler Dinamik Gümrük Müşavirliği A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı KENAN GÜLER de Asım Barlın’ın sözlerine katıldığını belirterek, “Asım bey gümrüklerin kaldırılması konusuna çok detaylı cevap verdi ben de şunu eklemek istiyorum. Gümrükler hiçbir zaman teknik anlamda kaldırılması mümkün olmayan ancak içinde bulunduğumuz devrimden kaynaklı olarka işleyişinde farklılıklar olacak ve olabildiğince herşeyin dijitalleştiği bir ortamda görevlerini yapmaya devam edecektir. Diğer taraftan Endüstri 4.0’ın iş gücü ile ilgili en önemli kısmı uzmanlaşmanın çok önem kazanacağı işlerinde uzmanlaşmış kişilerlere her zaman ihtyaç duyulacağıdır. Gümrük müşavirleri de bu işleyişte tedarik zinciri koordinatörleri olarak yerlerini almış ve teknolojiyi en üst seviye kullanarak Endüstri 4.0 gereksinimlerini karşılamaya başlamışlardır.” ifadelerini kullandı.

Toplantıya Uluslararası Nakliyeciler Derneği Başkanı ÇETİN NUHOĞLU liderliğinde ve Bahçeşehir Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. BURAK KÜNTAY’ın moderatörlüğünde gerçekleşen toplantıya Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. ŞENAY YALÇIN ve Turkishtime Yönetim Kurulu Başkanı FİLİZ ÖZKAN’ın yanı sıra UTİKAD Başkanı EMRE ELDENER, Mars Logistics Karayolu ve Demiryolu Genel Müdürü ALİ TULGAR, Solmaz Group Yönetim Kurulu Başkanı ASIM BARLIN, ColliCare Logistics Türkiye Operasyon Müdürü CENK HERDEM, NETLOG Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı GÖKALP ÇAK, Güler Dinamik Gümrük Müşavirliği A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı KENAN GÜLER, Borusan Lojistik Genel Müdürü İBRAHİM DÖLEN, UTİKAD Başkan Yardımcısı TURGUT ERKESKİN, UPS Türkiye Genel Müdürü UFKU AKALTAN, Demiryolu Taşımacılığı Derneği Genel Müdürü YAŞAR ROTA ve Galata Uluslararası Taşımacılık CEO’su ve YK Başkan Yardımcısı VITTORIO ZAGAIA katıldılar.

Kaynak:Gümrük TV



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2hoOZdo
via IFTTT