4 Temmuz 2017 Salı

Ürdün’lü Royal Wings’in Yeni Yazılım Partneri Hitit


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2tEKqk7

Ürdün’lü Royal Wings’in Yeni Yazılım Partneri Hitit HİTİT’E ÜRDÜN’DEN YENİ İŞ ORTAĞI ROYAL WINGS HAVAYOLLARI   Hitit Bilgisayar Hizmetleri büyük bir hızla müşterilerine yenilerini eklemeye devam ediyor. Geçtiğimiz 12 ay içinde Hitit’in yedinci müşterisi olan Ürdünlü havayolu firması Royal Wings, Crane ürünlerine güvenen havayolu firmaları arasında yerini aldı.   Havacılık ve seyahat IT teknolojileri alanında dünyanın sayılı firmalarından olan Hitit, Ürdünlü Royal Wings Havayolları ile iş birliği anlaşması imzaladı. 1996 yılında kurulan Royal Jordan Havayolları’nın yan kuruluşu olan Royal Wings bundan böyle, bir rezervasyon ve biletleme çözüm sistemi olan Crane PAX’ı kullanacak. Güçlü ve yenilikçi bir operasyonel altyapı tesis etmeyi hedefleyen Royal Wings bundan böyle uçuşlarını Crane PAX sistemi üzerinden gerçekleştirecek. Ürdünlü havayolu firması ayrıca Royal Jordan’ın uçuşlarını da Hitit sistemi üzerinden satacak olup, önümüzdeki dönemde Royal Jordan ile paylaşımlı uçuşlar ve GDS bağlantıları gerçekleştirmeyi planlamaktadır. Royal Wings havayollarının yeni yazılım partneri olmaktan mutluluk duyduğunu belirten Hitit Genel Müdürü Nur Gökman konuya ilişkin olarak şu açıklamalarda bulundu: “Crane markası altında sunduğumuz yüksek teknoloji ürünü yazılımlarımız ve hosting hizmetlerimizle, havayollarının operasyonlarını mükemmelleştirerek, müşteri memnuniyeti sağlamalarında kilit bir rol oynuyoruz. Bu konumumuzun bilinciyle, iş birliği yaptığımız her yeni havayolunu iş ortağımız olarak görüyor, yaşadıkları problemleri kendi problemimiz addederek, sınırsız bir destek sunuyoruz. Yeni iş ortağımız Nijerya’lı Royal Wings’in büyüme sürecinde en büyük yardımcıları olacağız.” Royal Wings Yönetim Direktörü Osama Quntar da konuya ilişkin olarak; “Küresel havayolu endüstrisi hızla büyümeye devam ederken; Royal Wings olarak stratejimizi; operasyonlarımızın sürekliliğini garanti altına alacak, en son teknolojilere yatırım yapmak olarak belirledik. Bu çerçevede esnek, güvenilir ve adaptasyon yeteneği gelişmiş havacılık IT sistemleri arayışımız sonunda yolumuz Hitit ile kesişti. Hitit’in Crane PAX çözümü, mükemmel geçiş ve yüksek uyum kapasitesi sayesinde satış süreçleri ve envanter yönetimi başta olmak üzere yolcu hizmet sistemleri alanında ihtiyacımız olan tüm servisleri en iyi şekilde karşılıyor. Royal Wings’in giderek artan büyüme dinamiğine çok değerli katkılar sağlayacağına emin olduğumuz Hitit’in yeni yazılım partnerimiz olmasından büyük bir mutluluk duyuyoruz” dedi. Hitit’in yenilikçi teknolojilerinden olan Crane PAX; envanter yönetimi, ücret tarifeleri, pazarlama araçları, merkezi rezervasyon (CRC), internet / mobil rezervasyon ve biletleme, acente dağıtımı, check-in / kalkış kontrol ve çağrı merkezi hizmetlerinin tümünü kapsamakta olup, tüm büyük GDS’lerle (Küresel Dağıtım Kanalları) tam entegre bir şekilde çalışmaktadır. Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında 1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. Crane PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken, Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.  

HİTİT’E ÜRDÜN’DEN YENİ İŞ ORTAĞI ROYAL WINGS HAVAYOLLARI

 

Hitit Bilgisayar Hizmetleri büyük bir hızla müşterilerine yenilerini eklemeye devam ediyor. Geçtiğimiz 12 ay içinde Hitit’in yedinci müşterisi olan Ürdünlü havayolu firması Royal Wings, Crane ürünlerine güvenen havayolu firmaları arasında yerini aldı.

 

Havacılık ve seyahat IT teknolojileri alanında dünyanın sayılı firmalarından olan Hitit, Ürdünlü Royal Wings Havayolları ile iş birliği anlaşması imzaladı. 1996 yılında kurulan Royal Jordan Havayolları’nın yan kuruluşu olan Royal Wings bundan böyle, bir rezervasyon ve biletleme çözüm sistemi olan Crane PAX’ı kullanacak.

Güçlü ve yenilikçi bir operasyonel altyapı tesis etmeyi hedefleyen Royal Wings bundan böyle uçuşlarını Crane PAX sistemi üzerinden gerçekleştirecek. Ürdünlü havayolu firması ayrıca Royal Jordan’ın uçuşlarını da Hitit sistemi üzerinden satacak olup, önümüzdeki dönemde Royal Jordan ile paylaşımlı uçuşlar ve GDS bağlantıları gerçekleştirmeyi planlamaktadır.

Royal Wings havayollarının yeni yazılım partneri olmaktan mutluluk duyduğunu belirten Hitit Genel Müdürü Nur Gökman konuya ilişkin olarak şu açıklamalarda bulundu: “Crane markası altında sunduğumuz yüksek teknoloji ürünü yazılımlarımız ve hosting hizmetlerimizle, havayollarının operasyonlarını mükemmelleştirerek, müşteri memnuniyeti sağlamalarında kilit bir rol oynuyoruz. Bu konumumuzun bilinciyle, iş birliği yaptığımız her yeni havayolunu iş ortağımız olarak görüyor, yaşadıkları problemleri kendi problemimiz addederek, sınırsız bir destek sunuyoruz. Yeni iş ortağımız Nijerya’lı Royal Wings’in büyüme sürecinde en büyük yardımcıları olacağız.”

Royal Wings Yönetim Direktörü Osama Quntar da konuya ilişkin olarak; “Küresel havayolu endüstrisi hızla büyümeye devam ederken; Royal Wings olarak stratejimizi; operasyonlarımızın sürekliliğini garanti altına alacak, en son teknolojilere yatırım yapmak olarak belirledik. Bu çerçevede esnek, güvenilir ve adaptasyon yeteneği gelişmiş havacılık IT sistemleri arayışımız sonunda yolumuz Hitit ile kesişti. Hitit’in Crane PAX çözümü, mükemmel geçiş ve yüksek uyum kapasitesi sayesinde satış süreçleri ve envanter yönetimi başta olmak üzere yolcu hizmet sistemleri alanında ihtiyacımız olan tüm servisleri en iyi şekilde karşılıyor. Royal Wings’in giderek artan büyüme dinamiğine çok değerli katkılar sağlayacağına emin olduğumuz Hitit’in yeni yazılım partnerimiz olmasından büyük bir mutluluk duyuyoruz” dedi.

Hitit’in yenilikçi teknolojilerinden olan Crane PAX; envanter yönetimi, ücret tarifeleri, pazarlama araçları, merkezi rezervasyon (CRC), internet / mobil rezervasyon ve biletleme, acente dağıtımı, check-in / kalkış kontrol ve çağrı merkezi hizmetlerinin tümünü kapsamakta olup, tüm büyük GDS’lerle (Küresel Dağıtım Kanalları) tam entegre bir şekilde çalışmaktadır.

Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında

1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu, havaalanı ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. Crane PAX / DCS ürünleri, rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi ihtiyaçlarını karşılarken, Crane RA, Crane CA, Crane SP, Crane OCC, Crane CREW ve Crane ALM, sırasıyla, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetim ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

Müşterileriyle kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, ürünleri ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 55 milyondan fazla yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan müşteri portföyünü hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2tEKqk7
via IFTTT

Drone ile can simiti 1000 kişi kurtardı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2sHHcrH

Drone ile can simiti 1000 kişi kurtardı İstanbul´da drone ile can simitleri de kullanarak 45 günde yaklaşık 1000 kişi boğulmaktan kurtarıldı Sıcaklardan bunalan İstanbullular plajlara koştu. Sahillerde önlem alan İstanbul Büyükşehir Belediyesi´ne (İBB) bağlı cankurtaran ekipleri, drone ile can simitleri de kullanarak  45 günde bin 61  kişiyi boğulmaktan kurtardı. DRONE İLE CAN SİMİDİ ATILIYOR İBB İtfaiye Daire Başkanlığı´na bağlı cankurtaran ekipleri, deniz sezonun açıldığı 15 Mayıs’tan itibaren 47 bin 800 metre uzunluğundaki 38 plajda, 2 Drone (hava aracı), 35 jet-ski, 7 Kurtarma Botu, 2 Amfibik Kurtarma Jeti (Kara & Deniz Aracı), 14 ATV aracı, 190 Gözetleme Kulesi ve 481 cankurtaran personeli ile hizmet veriyor. Hava aracı olarak kullanılan `drone´a yerleştirilen can simitleri, acil bir durumda havalanarak denizin ortasında boğulma tehlikesi geçiren vatandaşlara ulaştırılıyor. İBB’den yapılan açıklamaya göre, İstanbullular yaz sezonu boyunca Anadolu yakasındaki Caddebostan 1-2-3 ve Avrupa yakasındaki Güneş ve Menekşe Plajları hlizmet veriyor.  İstanbul Büyükşehir Belediyesi Plajları, haftanın yedi günü sabah saat 8:30 ile akşam 19:00 saatleri açık. Menekşe Plajı: Küçükçekmece Gölü yanında bulunan ve ücretsiz olarak hizmet verilen Menekşe Plajı, 620 metrelik sahil şeridine sahip. Olası durumlara karşı kurtarma botu ve ambulansın hazır bekletildiği Menekşe Plajı´nın 100 araçlık bir de otoparkı bulunuyor. Güneş Plajı: 840 metre uzunluğundaki Güneş Plajı´nda iki bölüm halinde hizmet veriliyor. Florya Tren İstasyonu karşısında yer alan ve yaz aylarında İstanbullar için serin bir tatil köşesi olan Güneş Plajı’nda, plaj voleybol sahası ve 300 araçlık otopark bulunuyor. Müzik yayını yapılan ve 0-7 yaş arası çocuklar ile engelli vatandaşlar ile refakatçisi olan bir kişinin ücretsiz olarak yararlanabildiği Güneş Plajı´nda; şezlong, şemsiye, soyunma kabini, duş ve WC alanlarının kullanım bedeli yetişkinler için 20, öğrenciler içinse 10 TL. Caddebostan Sahili: Caddebostan sahilinde toplam 1000 metre uzunluğunda 3 ayrı belediye plajı bulunuyor. Olası durumlara karşı zodyak kurtarma botu ve ambulansın hazır bekletildiği plajlarda gün boyunca müzik yayını yapılıyor. 450 metre uzunluğundaki Caddebostan 1 Plajı´nda 7 yaş ve üzeri için şezlong, şemsiye, soyunma kabini, duş ve WC alanlarının kulanım bedeli yetişkinler için 20 TL, öğrenciler içinse 10 TL. Caddebostan 1 Plajı´ndan da engelli vatandaşlar ile refakatçisi olan bir kişi yine ücretsiz olarak yararlanabiliyor. 300 metre uzunluğundaki Caddebostan 2 Plajı ve 250 metre uzunluğundaki Caddebostan 3 Plajları ise ücretsiz olarak hizmet veriyor. Ücretsiz olarak hizmet verilen Menekşe ve Caddebostan 2-3 Plajları´nda şezlong ve şemsiye kiralamak da mümkün. Dileyen vatandaşlar her biri için 9 TL ödeyerek bu hizmetlerden yararlanabiliyor.  Bu plajlarda WC ücreti ise 1 TL. PLAJLARDAN 17 BİN METREKÜP ATIK TEMİZLENDİ Öte yandan, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Deniz Hizmetleri Müdürlüğü ve çevre şirketi İSTAÇ, 256 personel ile plajlar ve sahillerde temizlik hizmeti veriyor. Kum eleme ve plaj temizleme makinelerinin çalıştığı plajlardan 2016 yılında 17 bin 534 metreküp atık toplandığı belirtildi. İBB´NİN TEMİZLİK VE CANKURTARAN HİZMETİ VERDİĞİ PLAJLAR: Çatalca: Çilingoz, Yalıköy, Karacaköy, Ormanlı. Arnavutköy: Durusu Karaburun, Yeniköy. Eyüp: Ağaçlı. Sarıyer: Kısırkaya, Riva Merkez, Beykoz: Riva Elmasburnu, Riva MYO. Şile: Sahilköy, Doğancılı, Alacalı, Sofular, Kızılcaköy, Kumbaba, Ayazma, Ağlayankaya, Uzunkum, Akçakese, Kabakoz, Kurfalı, Ağva, Kilimli. Kadıköy: Caddebostan 1, Caddebostan 2. Bakırköy: Çiroz, Güneş. Küçükçekmece: Menekşe. Beylikdüzü: Gürpınar. Büyükçekmece: Kumburgaz, Kamiloba (Celaliye). Silivri: Selimpaşa, Silivri, Semizkum, Çanta, Gümüşyaka. Kaynak:sozcu.com.tr

İstanbul´da drone ile can simitleri de kullanarak 45 günde yaklaşık 1000 kişi boğulmaktan kurtarıldı

Sıcaklardan bunalan İstanbullular plajlara koştu. Sahillerde önlem alan İstanbul Büyükşehir Belediyesi´ne (İBB) bağlı cankurtaran ekipleri, drone ile can simitleri de kullanarak  45 günde bin 61  kişiyi boğulmaktan kurtardı.

DRONE İLE CAN SİMİDİ ATILIYOR

İBB İtfaiye Daire Başkanlığı´na bağlı cankurtaran ekipleri, deniz sezonun açıldığı 15 Mayıs’tan itibaren 47 bin 800 metre uzunluğundaki 38 plajda, 2 Drone (hava aracı), 35 jet-ski, 7 Kurtarma Botu, 2 Amfibik Kurtarma Jeti (Kara & Deniz Aracı), 14 ATV aracı, 190 Gözetleme Kulesi ve 481 cankurtaran personeli ile hizmet veriyor. Hava aracı olarak kullanılan `drone´a yerleştirilen can simitleri, acil bir durumda havalanarak denizin ortasında boğulma tehlikesi geçiren vatandaşlara ulaştırılıyor.

İBB’den yapılan açıklamaya göre, İstanbullular yaz sezonu boyunca Anadolu yakasındaki Caddebostan 1-2-3 ve Avrupa yakasındaki Güneş ve Menekşe Plajları hlizmet veriyor.  İstanbul Büyükşehir Belediyesi Plajları, haftanın yedi günü sabah saat 8:30 ile akşam 19:00 saatleri açık.

Menekşe Plajı: Küçükçekmece Gölü yanında bulunan ve ücretsiz olarak hizmet verilen Menekşe Plajı, 620 metrelik sahil şeridine sahip. Olası durumlara karşı kurtarma botu ve ambulansın hazır bekletildiği Menekşe Plajı´nın 100 araçlık bir de otoparkı bulunuyor.

Güneş Plajı: 840 metre uzunluğundaki Güneş Plajı´nda iki bölüm halinde hizmet veriliyor. Florya Tren İstasyonu karşısında yer alan ve yaz aylarında İstanbullar için serin bir tatil köşesi olan Güneş Plajı’nda, plaj voleybol sahası ve 300 araçlık otopark bulunuyor. Müzik yayını yapılan ve 0-7 yaş arası çocuklar ile engelli vatandaşlar ile refakatçisi olan bir kişinin ücretsiz olarak yararlanabildiği Güneş Plajı´nda; şezlong, şemsiye, soyunma kabini, duş ve WC alanlarının kullanım bedeli yetişkinler için 20, öğrenciler içinse 10 TL.

Caddebostan Sahili: Caddebostan sahilinde toplam 1000 metre uzunluğunda 3 ayrı belediye plajı bulunuyor. Olası durumlara karşı zodyak kurtarma botu ve ambulansın hazır bekletildiği plajlarda gün boyunca müzik yayını yapılıyor.

450 metre uzunluğundaki Caddebostan 1 Plajı´nda 7 yaş ve üzeri için şezlong, şemsiye, soyunma kabini, duş ve WC alanlarının kulanım bedeli yetişkinler için 20 TL, öğrenciler içinse 10 TL. Caddebostan 1 Plajı´ndan da engelli vatandaşlar ile refakatçisi olan bir kişi yine ücretsiz olarak yararlanabiliyor.

300 metre uzunluğundaki Caddebostan 2 Plajı ve 250 metre uzunluğundaki Caddebostan 3 Plajları ise ücretsiz olarak hizmet veriyor. Ücretsiz olarak hizmet verilen Menekşe ve Caddebostan 2-3 Plajları´nda şezlong ve şemsiye kiralamak da mümkün. Dileyen vatandaşlar her biri için 9 TL ödeyerek bu hizmetlerden yararlanabiliyor.  Bu plajlarda WC ücreti ise 1 TL.

PLAJLARDAN 17 BİN METREKÜP ATIK TEMİZLENDİ

Öte yandan, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Deniz Hizmetleri Müdürlüğü ve çevre şirketi İSTAÇ, 256 personel ile plajlar ve sahillerde temizlik hizmeti veriyor. Kum eleme ve plaj temizleme makinelerinin çalıştığı plajlardan 2016 yılında 17 bin 534 metreküp atık toplandığı belirtildi.

İBB´NİN TEMİZLİK VE CANKURTARAN HİZMETİ VERDİĞİ PLAJLAR:

Çatalca: Çilingoz, Yalıköy, Karacaköy, Ormanlı. Arnavutköy: Durusu Karaburun, Yeniköy. Eyüp: Ağaçlı. Sarıyer: Kısırkaya, Riva Merkez, Beykoz: Riva Elmasburnu, Riva MYO. Şile: Sahilköy, Doğancılı, Alacalı, Sofular, Kızılcaköy, Kumbaba, Ayazma, Ağlayankaya, Uzunkum, Akçakese, Kabakoz, Kurfalı, Ağva, Kilimli. Kadıköy: Caddebostan 1, Caddebostan 2. Bakırköy: Çiroz, Güneş. Küçükçekmece: Menekşe. Beylikdüzü: Gürpınar. Büyükçekmece: Kumburgaz, Kamiloba (Celaliye). Silivri: Selimpaşa, Silivri, Semizkum, Çanta, Gümüşyaka.

Kaynak:sozcu.com.tr



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2sHHcrH
via IFTTT

Pegasus Havayolları, 10’uncu Airbus A320NEO tipi uçağına filosuna dahil etti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2sBnx1n

Pegasus Havayolları, 10’uncu Airbus A320NEO tipi uçağına filosuna dahil etti 2012 yılında Airbus’a verdiği sipariş kapsamında filosuna yeni uçağını dahil eden Pegasus’un en yeni üyesi Sabiha Gökçen’e ulaştı. Pegasus’un yeni uçağına TC-NBJ kuyruk tescili verdiği öğrenildi. Pegasus 2012 yılında 25’i opsiyonlu olmak üzere Airbus’a toplamda 100 uçaklık sipariş vermişti. Sipariş değeri de 12 milyar dolar olarak açıklanmıştı. YAKIT TASARRUFU Yeni motorlar ve Airbus’n ‘sharklet’ olarak adlandırılan özel kanat uçları sayesinde uçaklar yüzde 15 yakıt tasarrufu sağlıyor. Bu oran günümüz uçuş maliyetlerinde önemli bir miktar. Yakıt tüketiminin azaltılması ile yıllık olarak uçak başına karbon dioksit salınımını 3 bin 600 ton azaltıyor. A320neo, A320 ailesi uçakları ile yüzde 95 aynı gövde yapısına sahip olacak ve böylece havayollarının filolarında ciddi yatırımlara gerek kalmadan hızla yer alabiliyor. Bir önceki model A320’ye göre daha uzun bir menzile sahip olan A320neo aynı zamanda 2 ton daha fazla yük taşıyabiliyor. A320 NEO TEKNİK ÖZELLİKLER Yolcu kapasitesi: 180 (maksimum) Seyir Hızı: 828 km/saat Gövde Uzunluğu: 35,57 metre Maksimum Kalkış Ağırlığı: 79 bin kg Menzil: 5 bin 200 km

2012 yılında Airbus’a verdiği sipariş kapsamında filosuna yeni uçağını dahil eden Pegasus’un en yeni üyesi Sabiha Gökçen’e ulaştı. Pegasus’un yeni uçağına TC-NBJ kuyruk tescili verdiği öğrenildi.

Pegasus 2012 yılında 25’i opsiyonlu olmak üzere Airbus’a toplamda 100 uçaklık sipariş vermişti. Sipariş değeri de 12 milyar dolar olarak açıklanmıştı.

YAKIT TASARRUFU

Yeni motorlar ve Airbus’n ‘sharklet’ olarak adlandırılan özel kanat uçları sayesinde uçaklar yüzde 15 yakıt tasarrufu sağlıyor. Bu oran günümüz uçuş maliyetlerinde önemli bir miktar. Yakıt tüketiminin azaltılması ile yıllık olarak uçak başına karbon dioksit salınımını 3 bin 600 ton azaltıyor.

A320neo, A320 ailesi uçakları ile yüzde 95 aynı gövde yapısına sahip olacak ve böylece havayollarının filolarında ciddi yatırımlara gerek kalmadan hızla yer alabiliyor. Bir önceki model A320’ye göre daha uzun bir menzile sahip olan A320neo aynı zamanda 2 ton daha fazla yük taşıyabiliyor.

A320 NEO TEKNİK ÖZELLİKLER

Yolcu kapasitesi: 180 (maksimum)

Seyir Hızı: 828 km/saat

Gövde Uzunluğu: 35,57 metre

Maksimum Kalkış Ağırlığı: 79 bin kg

Menzil: 5 bin 200 km



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2sBnx1n
via IFTTT

Akrobasi uçuşlarına kadın pilot damga vurdu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2sHzbmI