30 Haziran 2017 Cuma

Turkish Cargonun filosu 15 uçağa çıktı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2txfuTd

Turkish Cargonun filosu 15 uçağa çıktı Turkish Cargo , Kalitta Air’e ait N403KZ tescilli Boeing 747 -400 Kargo uçağını kiraladı. Dün itibariyle Turkish Cargo adına uçuşlara başlayan uçak 26 Haziran tarihinden  bu yana kendi İzmir Doha arasında uçtu. Turkish Cargo adına ilk kez TK6403 sefer sayısı ile Frankfurt’a uçtu. Kalitta Air, Amerikan menşeili olup 2000 yılının Kasım ayında 3 uçakla hizmet vermeye başladı. Turkish Cargo, daha önce ACT My Cargo’dan B747 kiralamış, Kırgızistan’da yaşan kaza sonrası sözleşmesini feshetmişti. Daha sonra halen uçmakta olan Atlas Air N412MC tescilli B747F uçağını kiralamıştı. Atlas Air 747’si Mart’tan beri kiralik  ve  ACT Cargo uçağının yerine geldi. Turkish Cargonun 9 adet A330 Kargo Uçağı mevcut. Aynı zamanda MNG cargo dan da 1 A300 uçağı ve ULS Cargo dan da 3 adet A310 kargo uçağı kiralık olarak hizmet veriyor. Turkish Cargonun filosu 15 uçağa çıktı. Haberi oluşturulmasında emeği geçenlere teşekkür ederim  Resmi Twitter’da görüntüle  Takip et AilenizinLoadMasterı @LaodmasteR @AnalystTK görüntüdeki uçak dün itibari ile Thy kargo bünyesinde uçuşlara başladı.     http://ift.tt/2sp76VN

Turkish Cargo , Kalitta Air’e ait N403KZ tescilli Boeing 747 -400 Kargo uçağını kiraladı. Dün itibariyle Turkish Cargo adına uçuşlara başlayan uçak 26 Haziran tarihinden  bu yana kendi İzmir Doha arasında uçtu.

Turkish Cargo adına ilk kez TK6403 sefer sayısı ile Frankfurt’a uçtu.

Kalitta Air, Amerikan menşeili olup 2000 yılının Kasım ayında 3 uçakla hizmet vermeye başladı.

Turkish Cargo, daha önce ACT My Cargo’dan B747 kiralamış, Kırgızistan’da yaşan kaza sonrası sözleşmesini feshetmişti. Daha sonra halen uçmakta olan Atlas Air N412MC tescilli B747F uçağını kiralamıştı. Atlas Air 747’si Mart’tan beri kiralik  ve  ACT Cargo uçağının yerine geldi.

Turkish Cargonun 9 adet A330 Kargo Uçağı mevcut.

Aynı zamanda MNG cargo dan da 1 A300 uçağı ve ULS Cargo dan da 3 adet A310 kargo uçağı kiralık olarak hizmet veriyor.

Turkish Cargonun filosu 15 uçağa çıktı.

Haberi oluşturulmasında emeği geçenlere teşekkür ederim 🙂

@AnalystTK görüntüdeki uçak dün itibari ile Thy kargo bünyesinde uçuşlara başladı.

 

 

http://ift.tt/2sp76VN



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2txfuTd
via IFTTT

Turkish Cargo, Johannesburg ve Madagaskar’a kargo seferi başlatıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ttd1bD

Turkish Cargo, Johannesburg ve Madagaskar’a kargo seferi başlatıyor Turkish Cargo, Johannesburg  ve Madagaskar’a kargo seferi başlatıyor.   Sahip olduğu geniş taşıma ağı ile dünyanın 120 ülkesine hizmet sağlayan Turkish Cargo, Güney Afrika’nın en büyük sanayi ve ticaret merkezi  Johannesburg ve Vanilya Adaları’nın en büyüğü olan Madagaskar için planladığı tarifeli kargo seferlerine 1 Temmuz 2017 itibariyle başlıyor.   İstanbul(IST)-Johannesburg (JNB)–Madagaskar(TNR)-İstanbul tarife bilgileri;   ​ ​ ​ ​ ​ ​ Uçuş Numarası Tarih Rota Kalkış Varış Gün Uçak Tipi 6506 1.07.2017 IST JNB 13:45 22:25 Cumartesi A330F 6506 1.07.2017 JNB TNR 00:25 04:25 Cumartesi ​ 6506 2.07.2017 TNR IST 06:25 15:25 Pazar ​   *LMT        *Tarife izinlere bağlı olarak revize edilebilir.   İhracatının büyük bir kısmını Avrupa ve Amerika ülkelerine gerçekleştiren Güney Afrika, dünyanın dört bir yanına çeşitli ürünler ihraç etmektedir. Güney Afrika’nın genel ihracat ürünleri; makine, elektrik – elektronik ekipmanlar, kimyasal ürünler ve otomotiv parçalarından oluşmakla birlikte, halihazırda bu ürünlerin bir kısmı hava kargo ile ihraç edilmekte ve Türk Hava Yolları yolcu seferleri ile taşınmaktadır. Afrika kıtasının yanı başında yer alan Madagaskar ise farklı niteliklerdeki ürünleri ihraç eden bir pazar olarak öne çıkmaktadır. Madagaskar’dan Avrupa ve Amerika ülkelerine vanilya, tropikal meyve ve tekstil ürünleri, uzakdoğu noktalarına ise canlı yengeç ve deniz ürünleri gönderilmektedir. Turkish Cargo, kargo uçağı seferlerine başlayacağı bu iki nokta ile taşıdığı ürün çeşitliliğini de artıracaktır. Dünyanın önemli üretim ve ticaret merkezlerine en iyi bağlantıları sağlayan Turkish Cargo, kaliteli hizmet anlayışı ile sunduğu cazip olanakları, müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak adına geliştirmeye devam ediyor. Turkish Cargo ve uçuş tarifeleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere http://ift.tt/1D2zkm6 web sitesinden, +90 850 333 0777 numaralı Çağrı Merkezi’nden ulaşılabilir.   Turkish Cargo Hakkında: 1936 yılında ilk uluslararası hava kargo taşımasını yapan Türk Hava Yolları bugün 335 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile dünyada 302 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketi. Türk Hava Yolları’nın alt markası olan Turkish Cargo, 2000’li yılların başından bu yana havayolu şirketinin kargo hizmetleri ni sürdürmekte. Uluslararası anlamda en hızlı büyüyen ve dünyanın en çok ülkesine hava kargo taşımacılığı sağlayan Turkish Cargo ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishcargo.com.tr web adresinden ulaşılabilir.

Turkish Cargo, Johannesburg  ve Madagaskar’a kargo seferi başlatıyor.

 

Sahip olduğu geniş taşıma ağı ile dünyanın 120 ülkesine hizmet sağlayan Turkish Cargo, Güney Afrika’nın en büyük sanayi ve ticaret merkezi  Johannesburg ve Vanilya Adaları’nın en büyüğü olan Madagaskar için planladığı tarifeli kargo seferlerine 1 Temmuz 2017 itibariyle başlıyor.

 

İstanbul(IST)-Johannesburg (JNB)–Madagaskar(TNR)-İstanbul tarife bilgileri;

 
Uçuş Numarası Tarih Rota Kalkış Varış Gün Uçak Tipi
6506 1.07.2017 IST JNB 13:45 22:25 Cumartesi A330F
6506 1.07.2017 JNB TNR 00:25 04:25 Cumartesi
6506 2.07.2017 TNR IST 06:25 15:25 Pazar

 

*LMT       

*Tarife izinlere bağlı olarak revize edilebilir.

 

İhracatının büyük bir kısmını Avrupa ve Amerika ülkelerine gerçekleştiren Güney Afrika, dünyanın dört bir yanına çeşitli ürünler ihraç etmektedir. Güney Afrika’nın genel ihracat ürünleri; makine, elektrik – elektronik ekipmanlar, kimyasal ürünler ve otomotiv parçalarından oluşmakla birlikte, halihazırda bu ürünlerin bir kısmı hava kargo ile ihraç edilmekte ve Türk Hava Yolları yolcu seferleri ile taşınmaktadır.

Afrika kıtasının yanı başında yer alan Madagaskar ise farklı niteliklerdeki ürünleri ihraç eden bir pazar olarak öne çıkmaktadır. Madagaskar’dan Avrupa ve Amerika ülkelerine vanilya, tropikal meyve ve tekstil ürünleri, uzakdoğu noktalarına ise canlı yengeç ve deniz ürünleri gönderilmektedir.

Turkish Cargo, kargo uçağı seferlerine başlayacağı bu iki nokta ile taşıdığı ürün çeşitliliğini de artıracaktır.

Dünyanın önemli üretim ve ticaret merkezlerine en iyi bağlantıları sağlayan Turkish Cargo, kaliteli hizmet anlayışı ile sunduğu cazip olanakları, müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak adına geliştirmeye devam ediyor.

Turkish Cargo ve uçuş tarifeleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere http://ift.tt/1D2zkm6 web sitesinden, +90 850 333 0777 numaralı Çağrı Merkezi’nden ulaşılabilir.

 

Turkish Cargo Hakkında:
1936 yılında ilk uluslararası hava kargo taşımasını yapan Türk Hava Yolları bugün 335 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile dünyada 302 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketi. Türk Hava Yolları’nın alt markası olan Turkish Cargo, 2000’li yılların başından bu yana havayolu şirketinin kargo hizmetleri ni sürdürmekte. Uluslararası anlamda en hızlı büyüyen ve dünyanın en çok ülkesine hava kargo taşımacılığı sağlayan Turkish Cargo ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishcargo.com.tr web adresinden ulaşılabilir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ttd1bD
via IFTTT

28 Haziran 2017 Çarşamba

Havalimanlarımız dünya sıralamasında gerilerde kaldı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2t0aBz9

Havalimanlarımız dünya sıralamasında gerilerde kaldı Dünyanın en yoğun limanları arasında olan Atatürk Havalimanı hizmet kalitesinde geriye düşerken, THY ise kalite sıralamasında 31’inciliğe kadar geriledi. İstanbul’daki iki havalimanının yolcuların beklentilerini karşılamaktan uzak kaldığı belirtildi. Yolcu hakları ve tazminat talepleri konularında danışmanlık hizmeti veren Hong Kong merkezli AirHelp şirketinin 76 havalimanı ve 87 havayolu arasında yaptığı değerlendirmeye göre, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı 42’nci, İstanbul Atatürk Havalimanı ise 60’ıncı oldu. Başta dakiklik ve hizmet kalitesi, ayrıca yolcuların hissiyatları dikkate alınarak yapılan havalimanları sıralamasında Singapur’un Changi Havalimanı birinci olurken, onun gibi hizmet kalitesinde 10’ar puan alan Münih ve Hong Kong havalimanları ikinci ve üçüncü oldu. DAKİKLİKTE DURUM Genel değerlendirmede 7.02 puanla 42’nci sırada yer bulan Sabiha Gökçen Havalimanı 8.5’lik zamanlama puanıyla, Arjantin’in  Buenos Aires Havalimanı’nın ardından 17’nci oldu. Toplamda 60’ıncı sıraya oturan İstanbul Atatürk Havalimanı ise dakiklikte 7.9 puanla Las Vegas ve Pekin havalimanları arasında 43’üncü sıraya yerleşti. İki Türk havalimanının hizmet kalitesi de 10 üzerinden 6 puanda kaldı. HAVAYOLLARINDA DURUM Singapur, havayolu şirketleri sıralamasında da birinciliği elde etti. Toplamda 8.73 puan tutturan Singapur Havayolları, dakiklikte 8.7, hizmet kalitesinde 10, tazminat taleplerini karşılamada 7.5 puan aldı. Geçen dönemlerde ilk sırada yer alan Birleşik Arap Emirlikleri’nden Etihad ve Katar’dan Qatar Airways ise Kış 2017 döneminde Uzakdoğulu rakiplerinin hemen arkasında yer aldı. HİZMET KALİTESİ Türk Hava Yolları (THY) Sonbahar 2016’da 7.82 puanla 18’inci olurken, son dönemde 7.57 puanla 31’inciliğe geriledi. THY’nin zamanlama puanı 8.6’dan 7.9’a, tazminatları karşılama puanı 6.9’dan 6.8’e düşerken, hizmet kalitesi puanı 8’de kaldı. Genel değerlendirmede bir önceki döneme göre puanı 7.02’den 6.86’ya düşen Pegasus Havayolları ise 49’uncu sıradan 58’inci sıraya indi. Hizmet kalitesi puanı 4’te kalan Pegasus’un zamanlama puanı 8.6’dan 8.3’e, tazminatları karşılama puanı da 8.5’ten 8.3’e düştü. İNGİLİZ HAVALİMANLARI DÖKÜLÜYOR AirHelp değerlendirmesinde İngiliz havalimanlarının gerilere düşmesi de dikkat çekti. Dünyanın en yoğun havalimanlarından olan ve geçen ay British Airways’in bilgisayar sistemlerinin çökmesi nedeniyle binlerce yolcunun mahsur kaldığı Heathrow Havalimanı 20’nci sırada yer alırken, Londra’nın diğer havalimanlarından Stansted 72’nci, Gatwick ise en son sıradaki Kuveyt Havalimanı’nın önünde 75’inci oldu. AirHelp Birleşik Krallık Müdürü Marius Fermi, “Bu çalışma özellikle İngiltere’deki havayollarını ve havalimanlarını kalitelerini hızla geliştirmeleri için dürtmeli” dedi. Bu arada ülkedeki 50’den fazla havalimanına 5 yıl içinde 10 milyar sterlin yatırım yapılması planlanıyor. sözcü

Dünyanın en yoğun limanları arasında olan Atatürk Havalimanı hizmet kalitesinde geriye düşerken, THY ise kalite sıralamasında 31’inciliğe kadar geriledi.

İstanbul’daki iki havalimanının yolcuların beklentilerini karşılamaktan uzak kaldığı belirtildi. Yolcu hakları ve tazminat talepleri konularında danışmanlık hizmeti veren Hong Kong merkezli AirHelp şirketinin 76 havalimanı ve 87 havayolu arasında yaptığı değerlendirmeye göre, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı 42’nci, İstanbul Atatürk Havalimanı ise 60’ıncı oldu.

Başta dakiklik ve hizmet kalitesi, ayrıca yolcuların hissiyatları dikkate alınarak yapılan havalimanları sıralamasında Singapur’un Changi Havalimanı birinci olurken, onun gibi hizmet kalitesinde 10’ar puan alan Münih ve Hong Kong havalimanları ikinci ve üçüncü oldu.

DAKİKLİKTE DURUM

Genel değerlendirmede 7.02 puanla 42’nci sırada yer bulan Sabiha Gökçen Havalimanı 8.5’lik zamanlama puanıyla, Arjantin’in  Buenos Aires Havalimanı’nın ardından 17’nci oldu. Toplamda 60’ıncı sıraya oturan İstanbul Atatürk Havalimanı ise dakiklikte 7.9 puanla Las Vegas ve Pekin havalimanları arasında 43’üncü sıraya yerleşti. İki Türk havalimanının hizmet kalitesi de 10 üzerinden 6 puanda kaldı.

HAVAYOLLARINDA DURUM

Singapur, havayolu şirketleri sıralamasında da birinciliği elde etti. Toplamda 8.73 puan tutturan Singapur Havayolları, dakiklikte 8.7, hizmet kalitesinde 10, tazminat taleplerini karşılamada 7.5 puan aldı. Geçen dönemlerde ilk sırada yer alan Birleşik Arap Emirlikleri’nden Etihad ve Katar’dan Qatar Airways ise Kış 2017 döneminde Uzakdoğulu rakiplerinin hemen arkasında yer aldı.

HİZMET KALİTESİ

Türk Hava Yolları (THY) Sonbahar 2016’da 7.82 puanla 18’inci olurken, son dönemde 7.57 puanla 31’inciliğe geriledi. THY’nin zamanlama puanı 8.6’dan 7.9’a, tazminatları karşılama puanı 6.9’dan 6.8’e düşerken, hizmet kalitesi puanı 8’de kaldı. Genel değerlendirmede bir önceki döneme göre puanı 7.02’den 6.86’ya düşen Pegasus Havayolları ise 49’uncu sıradan 58’inci sıraya indi. Hizmet kalitesi puanı 4’te kalan Pegasus’un zamanlama puanı 8.6’dan 8.3’e, tazminatları karşılama puanı da 8.5’ten 8.3’e düştü.

İNGİLİZ HAVALİMANLARI DÖKÜLÜYOR

AirHelp değerlendirmesinde İngiliz havalimanlarının gerilere düşmesi de dikkat çekti. Dünyanın en yoğun havalimanlarından olan ve geçen ay British Airways’in bilgisayar sistemlerinin çökmesi nedeniyle binlerce yolcunun mahsur kaldığı Heathrow Havalimanı 20’nci sırada yer alırken, Londra’nın diğer havalimanlarından Stansted 72’nci, Gatwick ise en son sıradaki Kuveyt Havalimanı’nın önünde 75’inci oldu. AirHelp Birleşik Krallık Müdürü Marius Fermi, “Bu çalışma özellikle İngiltere’deki havayollarını ve havalimanlarını kalitelerini hızla geliştirmeleri için dürtmeli” dedi. Bu arada ülkedeki 50’den fazla havalimanına 5 yıl içinde 10 milyar sterlin yatırım yapılması planlanıyor. sözcü



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2t0aBz9
via IFTTT