8 Haziran 2017 Perşembe

TURKISH TECHNIC EASA VE SHGM ONAYLI HAVA ARACI BAKIM LİSANSI TEMEL EĞİTİM KURSU EASA VE SHGM ONAYLI HAVA ARACI BAKIM LİSANSI TEMEL EĞİTİM KURSU Kursun Başlangıcı : Eylül 2017 (Kesin tarih katılımcı öğrencilere ayrıca bildirilecektir) Kursun Süresi : 2400 Saat (Toplam; 361 iş günü) 1200 Saat Teorik Eğitim (Toplam; 207 iş günü) 1200 Saat Pratik Eğitim (Toplam; 154 iş günü) Kursun Bedeli : 49.233 TL (Kurs bedeli; biri peşin olmak üzere, kurs süresinde altışar aylık ara ile 4 eşit taksitte ödenir) Genel Kabul Şartları : 18 yaşını doldurmuş olmak CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) kriterlerine göre en az A2 Seviyesinde İngilizce bilgisine sahip olmak (Örnek; YDS:45 ve üzeri) Meslek Yüksek Okullarının Uçak Teknolojisi bölümlerinden mezun olmak Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. tarafından eğitim programı öncesinde yapılacak olan ön mülakatı geçmiş olmak Programa İlişkin Açıklamalar 1. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., “Hava Aracı Bakım Eğitimi ve Sınav Kuruluşu” olma özelliği ile hem EASA Part-147 ve hem de SHY-147 Kategori A1, B1.1 ve B2 “eğitim verme ve sınav yapma” yetkisine sahip olan Türkiye’nin ilk ve tek kuruluşudur. 2. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., teorik eğitimleri; Temel Eğitim Merkezindeki sınıflarında, pratik eğitimleri; aviyonik, mekanik, yapısal, kompozit ve motor atölyelerinde, Boeing B737-300 tipi eğitim uçağında ve Airbus A320/A330 Bakım Eğitimleri Simülatöründe uygulamalı olarak, konusunda uzman ve deneyimli eğitmenlerle gerçekleştirmektedir. 3. Bu kursu başarıyla tamamlayan öğrencilere; EASA Part-147/SHY-147 “yeterlilik sertifikası” verilecek olup, bu sertifikayı alan öğrenciler; bir uçak bakım kuruluşunda 2 yıllık bakım deneyimi kazandıktan sonra EASA üyesi bir ülkeden (Part 66) veya SHGM’den, Kategori B1.1 Lisansı alabileceklerdir (Bu kursun tamamlanmasıyla; lisans alabilmek ve yetkili teknisyen olabilmek için otoriteler tarafından istenen tecrübe süresi 5 yıldan 2 yıla düşmektedir). 4. Bu kursu başarı ile bitirip, bir uçak bakım kuruluşunda 2 yıllık bakım deneyimini tamamlayarak Kategori B1.1 (Part 66) Lisansı alanlar dünya çapında kabul edilen bir lisans ile dünyanın birçok ülkesinde uçak bakım teknisyeni olarak çalışabilirler. 5. Yine bu kursu başarı ile bitirip “yeterlilik sertifikası” alan öğrencilere, Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’de “bakım deneyimi” ve “istihdam imkânı” tanınabilir. İletişim ve Daha Fazla Bilgi İçin Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. Temel Eğitim Merkezi Telefon: 0212 463 63 63/72160 E-Posta: 147basiccustomer@thy.com  

EASA VE SHGM ONAYLI HAVA ARACI BAKIM LİSANSI TEMEL EĞİTİM KURSU

Kursun Başlangıcı : Eylül 2017 (Kesin tarih katılımcı öğrencilere ayrıca bildirilecektir)

Kursun Süresi : 2400 Saat (Toplam; 361 iş günü)

  • 1200 Saat Teorik Eğitim (Toplam; 207 iş günü)
  • 1200 Saat Pratik Eğitim (Toplam; 154 iş günü)

Kursun Bedeli : 49.233 TL (Kurs bedeli; biri peşin olmak üzere, kurs süresinde altışar aylık ara ile 4 eşit taksitte ödenir)

Genel Kabul Şartları :

  1. 18 yaşını doldurmuş olmak
  2. CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) kriterlerine göre en az A2 Seviyesinde İngilizce bilgisine sahip olmak (Örnek; YDS:45 ve üzeri)
  3. Meslek Yüksek Okullarının Uçak Teknolojisi bölümlerinden mezun olmak
  4. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. tarafından eğitim programı öncesinde yapılacak olan ön mülakatı geçmiş olmak

Programa İlişkin Açıklamalar

1. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., “Hava Aracı Bakım Eğitimi ve Sınav Kuruluşu” olma özelliği ile hem EASA Part-147 ve hem de SHY-147 Kategori A1, B1.1 ve B2 “eğitim verme ve sınav yapma” yetkisine sahip olan Türkiye’nin ilk ve tek kuruluşudur.

2. Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., teorik eğitimleri; Temel Eğitim Merkezindeki sınıflarında, pratik eğitimleri; aviyonik, mekanik, yapısal, kompozit ve motor atölyelerinde, Boeing B737-300 tipi eğitim uçağında ve Airbus A320/A330 Bakım Eğitimleri Simülatöründe uygulamalı olarak, konusunda uzman ve deneyimli eğitmenlerle gerçekleştirmektedir.

3. Bu kursu başarıyla tamamlayan öğrencilere; EASA Part-147/SHY-147 “yeterlilik sertifikası” verilecek olup, bu sertifikayı alan öğrenciler; bir uçak bakım kuruluşunda 2 yıllık bakım deneyimi kazandıktan sonra EASA üyesi bir ülkeden (Part 66) veya SHGM’den, Kategori B1.1 Lisansı alabileceklerdir (Bu kursun tamamlanmasıyla; lisans alabilmek ve yetkili teknisyen olabilmek için otoriteler tarafından istenen tecrübe süresi 5 yıldan 2 yıla düşmektedir).

4. Bu kursu başarı ile bitirip, bir uçak bakım kuruluşunda 2 yıllık bakım deneyimini tamamlayarak Kategori B1.1 (Part 66) Lisansı alanlar dünya çapında kabul edilen bir lisans ile dünyanın birçok ülkesinde uçak bakım teknisyeni olarak çalışabilirler.

5. Yine bu kursu başarı ile bitirip “yeterlilik sertifikası” alan öğrencilere, Türk Hava Yolları Teknik A.Ş.’de “bakım deneyimi” ve “istihdam imkânı” tanınabilir.

İletişim ve Daha Fazla Bilgi İçin

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. Temel Eğitim Merkezi Telefon: 0212 463 63 63/72160

E-Posta: 147basiccustomer@thy.com

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rFaKJi
via IFTTT

Bolluğun Önündeki Engeller


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2sXbYgI

Bolluğun Önündeki Engeller Bolluk her ne kadar fiziksel ortamda gördüğümüz şeyler olsa da önünde onu engelleyen duygusal tutumlarımız olabilir. Ruhsal alanda çalışma yapan uzmanlar bolluğun oluşumuna ve devamına en büyük engeller negatif duygularımız olduğunu ifade etmekte ve onları temizleme üzerine çalışmalar yapmamızı önermektedir. Ne tür duygular bolluğu kendimize çekmemizi ve yaşamamızı engellemektedir: 1- DARGINLIK- İÇERLEME, 2- ÖFKE DUYMA, 3- KİN BESLEME, 4- KISKANÇLIK- HASET, 5- AÇGÖZLÜLÜK, 6- ŞÜPHE- ENDİŞE, 7- SIZLANMA- SÖYLENME- ENDİŞE. Dargınlık- İçerlenme; Dargınlık çok istediğimiz birşeyin bizim için olmaması olabilir, ya da işte istediğimiz pozisyonu almamak, istediğimiz sonuçların gelmemesi. Neyin bizim için hayırlı olduğunu o zaman sürecinde bilemeyiz. Bu nedenle negatif duyguda kalıp, mevcut durumda olanları da görmemeyi seçmek yerine bu duyguları dönüştürmek üzere çalışmak daha iyi değil midir? “Kırgınlıklar stress yaratır, kalbi kitler, gözleri şüpheyle doldurur.” Maryann Ehmann /Koç Öfke Duyma; öfke duymak ve onu tutmak zehiri kendimiz içip karşı tarafın ölmesini beklemek gibi zehirleyici duygudur. Bunun yerine öfkenin arkasındaki karşılanmamış ihtiyacınızı tespit edip, sağlıklı şekilde gidermeniz hayatınıza rahatlık, huzur ve neşe getirecektir. Bu da bolluk değil midir? Yazının devamını okumak için tıklayın…. Nilgün Yetiş Dönüşüm Liderliği ve Yönetim Koçu www.nilgunyetis.com  

Bolluk her ne kadar fiziksel ortamda gördüğümüz şeyler olsa da önünde onu engelleyen duygusal tutumlarımız olabilir. Ruhsal alanda çalışma yapan uzmanlar bolluğun oluşumuna ve devamına en büyük engeller negatif duygularımız olduğunu ifade etmekte ve onları temizleme üzerine çalışmalar yapmamızı önermektedir. Ne tür duygular bolluğu kendimize çekmemizi ve yaşamamızı engellemektedir:

1- DARGINLIK- İÇERLEME,

2- ÖFKE DUYMA,

3- KİN BESLEME,

4- KISKANÇLIK- HASET,

5- AÇGÖZLÜLÜK,

6- ŞÜPHE- ENDİŞE,

7- SIZLANMA- SÖYLENME- ENDİŞE.

Dargınlık- İçerlenme; Dargınlık çok istediğimiz birşeyin bizim için olmaması olabilir, ya da işte istediğimiz pozisyonu almamak, istediğimiz sonuçların gelmemesi. Neyin bizim için hayırlı olduğunu o zaman sürecinde bilemeyiz. Bu nedenle negatif duyguda kalıp, mevcut durumda olanları da görmemeyi seçmek yerine bu duyguları dönüştürmek üzere çalışmak daha iyi değil midir?

“Kırgınlıklar stress yaratır, kalbi kitler, gözleri şüpheyle doldurur.” Maryann Ehmann /Koç

Öfke Duyma; öfke duymak ve onu tutmak zehiri kendimiz içip karşı tarafın ölmesini beklemek gibi zehirleyici duygudur. Bunun yerine öfkenin arkasındaki karşılanmamış ihtiyacınızı tespit edip, sağlıklı şekilde gidermeniz hayatınıza rahatlık, huzur ve neşe getirecektir. Bu da bolluk değil midir?

Yazının devamını okumak için tıklayın….

Nilgün Yetiş

Dönüşüm Liderliği ve Yönetim Koçu

www.nilgunyetis.com

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2sXbYgI
via IFTTT

THY Nisan-Mayıs 2017 Sonuçları Açıklandı Nisan-Mayıs 2017 Sonuçları   2017 Nisan ve Mayıs aylarında toplam kapasite artışı geçen yılın aynı dönemine göre %2,7 olarak gerçekleşmiştir.   2017 Nisan ve Mayıs aylarında taşınan toplam yolcu sayısı geçen yılın aynı dönemine göre %6,2, dış hat yolcu sayısı ise %9,1 artmıştır.   Aynı dönem içerisinde tüm seferlerde Ücretli Yolcu Km (ÜYK) artışı %9, dış hatlarda ise %10 olarak gerçekleşmiştir.   Yolcu doluluk oranı 2017 Nisan ve Mayıs aylarında geçen yılın aynı dönemine göre tüm seferlerde 4,5 puanlık artış ile %78,3, dış hatlarda ise 5,1 puanlık artışla %77,3 olarak gerçekleşmiştir.   Dıştan dışa transfer yolcu sayısında geçen yılın Nisan ve Mayıs aylarına göre %11,1 lik artış olmuştur.   Taşınan Kargo-Posta, Nisan ve Mayıs 2016 dönemine göre %34,1 artmıştır.   Nisan-Mayıs 2017 döneminde bölgesel sonuçlara bakıldığında; Ücretli Yolcu Km (ÜYK) Uzak Doğu’da %14,7, Afrika’da %12,6, Yolcu doluluk oranı Uzak Doğu’da 7,3 puan, Orta Doğu’da 7,6 puan, Yolcu Sayısı ise Uzak Doğu’da %14,8, Afrika’da %12,4 ve Orta Doğu’da %10,8 artış göstermiştir.   Mayıs 2017 Sonuçları   2017 Mayıs ayında toplam kapasite artışı geçen yılın aynı dönemine göre %2 olarak gerçekleşmiştir.   Geçen yılın aynı dönemine göre Mayıs 2017 döneminde yolcu sayısı tüm seferlerde %4,5 dış hat hatlarda ise %6,7 oranında artmıştır.   Yolcu doluluk oranı Mayıs 2017 döneminde 3,2 puanlık artış ile %77,6 olarak gerçekleşmiştir. Aynı dönemde dış hat seferlerde doluluk oranı 3,5 puanlık artış göstermiştir.   Ücretli Yolcu Km (ÜYK), Mayıs 2017 döneminde geçen yılın aynı dönemine göre %6,4, dış hatlarda ise  %7,2 artmıştır.   Dıştan Dışa Transfer Yolcu sayısında Mayıs 2016 dönemine kıyasla %5 artış gerçekleşmiştir.   Taşınan Kargo-Posta, Mayıs 2016 dönemine göre %33,2 artmıştır.   Mayıs 2017 döneminde bölgesel sonuçlara bakıldığında; Ücretli Yolcu Km (ÜYK) Uzak Doğu’da %12, Afrika’da %8,3, Yolcu doluluk oranı Uzak Doğu’da 6,4 puan, Orta Doğu’da 4,1 puan, Yolcu Sayısı ise Uzak Doğu’da %11,8, Afrika’da %6,8 ve Avrupa’da %5,3 artış göstermiştir.

Nisan-Mayıs 2017 Sonuçları

 

  • 2017 Nisan ve Mayıs aylarında toplam kapasite artışı geçen yılın aynı dönemine göre %2,7 olarak gerçekleşmiştir.

 

  • 2017 Nisan ve Mayıs aylarında taşınan toplam yolcu sayısı geçen yılın aynı dönemine göre %6,2, dış hat yolcu sayısı ise %9,1 artmıştır.

 

  • Aynı dönem içerisinde tüm seferlerde Ücretli Yolcu Km (ÜYK) artışı %9, dış hatlarda ise %10 olarak gerçekleşmiştir.

 

  • Yolcu doluluk oranı 2017 Nisan ve Mayıs aylarında geçen yılın aynı dönemine göre tüm seferlerde 4,5 puanlık artış ile %78,3, dış hatlarda ise 5,1 puanlık artışla %77,3 olarak gerçekleşmiştir.

 

  • Dıştan dışa transfer yolcu sayısında geçen yılın Nisan ve Mayıs aylarına göre %11,1 lik artış olmuştur.

 

  • Taşınan Kargo-Posta, Nisan ve Mayıs 2016 dönemine göre %34,1 artmıştır.

 

  • Nisan-Mayıs 2017 döneminde bölgesel sonuçlara bakıldığında; Ücretli Yolcu Km (ÜYK) Uzak Doğu’da %14,7, Afrika’da %12,6, Yolcu doluluk oranı Uzak Doğu’da 7,3 puan, Orta Doğu’da 7,6 puan, Yolcu Sayısı ise Uzak Doğu’da %14,8, Afrika’da %12,4 ve Orta Doğu’da %10,8 artış göstermiştir.

 

Mayıs 2017 Sonuçları

 

  • 2017 Mayıs ayında toplam kapasite artışı geçen yılın aynı dönemine göre %2 olarak gerçekleşmiştir.

 

  • Geçen yılın aynı dönemine göre Mayıs 2017 döneminde yolcu sayısı tüm seferlerde %4,5 dış hat hatlarda ise %6,7 oranında artmıştır.

 

  • Yolcu doluluk oranı Mayıs 2017 döneminde 3,2 puanlık artış ile %77,6 olarak gerçekleşmiştir. Aynı dönemde dış hat seferlerde doluluk oranı 3,5 puanlık artış göstermiştir.

 

  • Ücretli Yolcu Km (ÜYK), Mayıs 2017 döneminde geçen yılın aynı dönemine göre %6,4, dış hatlarda ise  %7,2 artmıştır.

 

  • Dıştan Dışa Transfer Yolcu sayısında Mayıs 2016 dönemine kıyasla %5 artış gerçekleşmiştir.

 

  • Taşınan Kargo-Posta, Mayıs 2016 dönemine göre %33,2 artmıştır.

 

  • Mayıs 2017 döneminde bölgesel sonuçlara bakıldığında; Ücretli Yolcu Km (ÜYK) Uzak Doğu’da %12, Afrika’da %8,3, Yolcu doluluk oranı Uzak Doğu’da 6,4 puan, Orta Doğu’da 4,1 puan, Yolcu Sayısı ise Uzak Doğu’da %11,8, Afrika’da %6,8 ve Avrupa’da %5,3 artış göstermiştir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rEUJDb
via IFTTT

THY Nisan-Mayıs 2017 Sonuçları Açıklandı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rEUJDb

Bir Barış Dili- Şiddetsiz iletişim


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2r52G5W

Bir Barış Dili- Şiddetsiz iletişim Kalpten kendinizi ifade ettiğiniz, duyulduğunuzu, görüldüğünüzü hissetmek sanıyorum hepinizin istediği şeydir hele de anlaşmazlıkların içinden geçerken. Size potansiyel çatışmaları çözümleyecek, olan çatışma ve anlaşmazlıkları dönüştürecek; hem kendinizle, hem çevrenizle derinden, içten ilişki kuracağınız bir yöntem önersem ne dersiniz? “Başkaları duygularımızın tetikleyicisi olabilir ama sebebi olamaz.” M. Rosenberg Karşımıza duyduğumuz empati kadar bize de empati duyulmasını, duyulmayı görülmeyi isteriz en derinden. Oysaki kendimize empati yap-a-madan, gerçek anlamda karşımızdakine de empati göstermemiz zordur. Bir barış dilini sunan şiddetsiz iletişim yöntemi ile ihtiyaçlarımızla bağlantı kurma ve kalpten yani otantik olarak ifade etme imkanı kazanıyoruz: 1- Gözlem 2- Duygu 3- İhtiyaç 4- İstek /Rica sıralaması ile devam ediyor.  Şiddetsiz iletişim kalpten iletişimi anlattığı için kalbi en büyük canlılardan biri olan zürafa sembol olarak alınmış, yargısal, eleştirel, korumacı konuşmalarımıza da çakal konuşmaları denilmiştir. Şiddetsiz iletişim Yargısal olan çakal dilinden, empatik olan zürafa diline yönlendirir. Çakal: Tahlil eder, yargılar, eleştirir, cezalandırır, tehdit eder, yorumlar. İltifat eder, ölçü koyar. Diğerinin ne olduğunu en iyi o bilir. Her zaman kendini haklı görür, haklı çıkarmak ister ve sonunda bir suçlu arar. Okumaya devam etmek için tıklayın…. Nilgün Yetiş Dönüşüm Liderliği ve Yönetici Koçu www.nilgunyetis.com

Kalpten kendinizi ifade ettiğiniz, duyulduğunuzu, görüldüğünüzü hissetmek sanıyorum hepinizin istediği şeydir hele de anlaşmazlıkların içinden geçerken. Size potansiyel çatışmaları çözümleyecek, olan çatışma ve anlaşmazlıkları dönüştürecek; hem kendinizle, hem çevrenizle derinden, içten ilişki kuracağınız bir yöntem önersem ne dersiniz?

“Başkaları duygularımızın tetikleyicisi olabilir ama sebebi olamaz.” M. Rosenberg

Karşımıza duyduğumuz empati kadar bize de empati duyulmasını, duyulmayı görülmeyi isteriz en derinden. Oysaki kendimize empati yap-a-madan, gerçek anlamda karşımızdakine de empati göstermemiz zordur. Bir barış dilini sunan şiddetsiz iletişim yöntemi ile ihtiyaçlarımızla bağlantı kurma ve kalpten yani otantik olarak ifade etme imkanı kazanıyoruz:

1- Gözlem

2- Duygu

3- İhtiyaç

4- İstek /Rica sıralaması ile devam ediyor. 

Şiddetsiz iletişim kalpten iletişimi anlattığı için kalbi en büyük canlılardan biri olan zürafa sembol olarak alınmış, yargısal, eleştirel, korumacı konuşmalarımıza da çakal konuşmaları denilmiştir.

Şiddetsiz iletişim Yargısal olan çakal dilinden, empatik olan zürafa diline yönlendirir.

Çakal: Tahlil eder, yargılar, eleştirir, cezalandırır, tehdit eder, yorumlar. İltifat eder, ölçü koyar. Diğerinin ne olduğunu en iyi o bilir. Her zaman kendini haklı görür, haklı çıkarmak ister ve sonunda bir suçlu arar. Okumaya devam etmek için tıklayın….

Nilgün Yetiş

Dönüşüm Liderliği ve Yönetici Koçu

www.nilgunyetis.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2r52G5W
via IFTTT