8 Haziran 2017 Perşembe

Emirates’ten Pekin ve Şangay’a A380 Hizmeti Emirates Havayolu, 1 Temmuz 2017 itibariyle Pekin ve Şangay’a günlük ikinci uçuş hizmetini A380 ile gerçekleştirecek. İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, Pekin ve Şangay (PVG) yönündeki günlük ikinci uçuşlarını Boeing 777-300ER’den A380’e yükselterek bu rotadaki tüm hizmetlerini A380 ile vermeye başlayacak. 1 Temmuz 2017’den itibaren geçerli olacak bu değişiklik, Pekin ve Şangay’a olan yolcu kapasitesini artıracak ve Emirates yolcularına iki Çin şehri ile İngiltere ve Avrupa’daki 18 nokta da dâhil olmak üzere toplamda 30’un üzerinde uluslararası nokta arasında, Dubai üzerinden kesintisiz bağlantı sunacak. Bu değişiklik, Guangzhou, Yinchuan ve Zhengzhou da dâhil olmak üzere Emirates’in Çin yönündeki tüm hizmetlerini güçlendirecek. Güzergâhlardaki ek koltuklar hem Çin’de hem de Çin’den ulaşılacak ülkelerdeki iş ve eğlence seyahatini desteklerken yolculara da ayrıcalıklı bir seyahat deneyimi sunacak. Emirates’in, Çin güzergâhındaki üç sınıf konfigürasyonunda 519’a kadar koltuk hizmeti sunan ünlü A380’i şu an Pekin, Şangay, Guangzhou, Hong Kong, Taipei, Güney Kore’de Seul ve Japonya’da Narita olmak üzere 7 Kuzey Asya ülkesine uçuyor. Emirates’in Çin yönüne ve Çin’den tüm uçuşlarında yolcular, yerel Çin mutfağının tadını çıkartırken aynı zamanda seçkin Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri’nde 12 yıldır üst üste Dünyanın En İyi Uçak İçi Eğlencesi seçilerek bir rekora imza atan ice Dijital Geniş Ekran’da en son filmlerin ve TV programlarının yer aldığı, 2,500’den fazla kanalın, müziklerin ve oyunların keyfini sürebilirler. Emirates aynı zamanda 2017 Havayolları için TripAdvisor Travelers’ Choice Ödülleri’nde Dünyanın En İyi Havayolu seçildi. Emirates A380’in First ve Business Class yolcuları; uçağın üst katında yer alan Onboard Lounge’da vakit geçirebilir, First Class yolcuları uçuşları sırasında ferahlamak için özel uçak içi duş ve spadan faydalanabilirler. Seçkin yolcuların aynı zamanda havaalanı ile Pekin ve Şangay arasındaki transferleri için ücretsiz şoför, lounge erişimi ve öncelikli check-in hakkı bulunuyor. Emirates, Economy Class’ta 35 kg, Business Class’ta 40 kg ve First Class’ta 50kg’a kadar bagaj hakkı sunuyor. Emirates’in ilk Çin güzergâhı: Şangay Orta Doğu ve ana kara Çin arasındaki aktarmasız ilk bağlantıyı sağlayan havayolu Emirates, 2002 yılında Şangay’a kargo, 2004 yılında da yolcu hizmeti sunmaya başladı. 2006 yılında başlayan Pekin uçuşu, 2010 yılının ağustos ayında A380’e yükseltilince Emirates, Çin’e bu ödüllü uçak ile hizmet veren ilk uluslararası havayolu oldu. Bugün Çin’e haftalık 38 uçuş gerçekleştiren Emirates; Avrupa’daki 38, Afrika’daki 20 ve Orta Doğu’daki 15 güzergâh ile dünyada 80’den fazla ülkede, 150’den fazla şehre kesintisiz bağlantı sunuyor. Emirates, filosundaki 95 ve siparişteki 47 iki katlı uçağı ile dünyanın en büyük A380 operatörü. Emirates’in geniş gövdeli filosunun amiral gemisi A380, rahatlığı ve endüstri lideri uçak içi özellikleri ile seyahat edenlerin gözdesi. Yolcu uçuşları için tamamı A380 ve Boeing 777’den oluşan filosu ile dünyanın ilk ve tek havayolu Emirates’in modern ve etkili filosu yolcularına yüksek standartlı bir konfor sağlıyor. 2008 yılından beri Emirates, A380 filosunda 80 milyondan fazla yolcuyu uçurdu. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 157 destinasyona taşıyor. 260 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 108 milyar doların üzerinde 217 uçak siparişi bulunuyor.

Emirates Havayolu, 1 Temmuz 2017 itibariyle Pekin ve Şangay’a günlük ikinci uçuş hizmetini A380 ile gerçekleştirecek.

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, Pekin ve Şangay (PVG) yönündeki günlük ikinci uçuşlarını Boeing 777-300ER’den A380’e yükselterek bu rotadaki tüm hizmetlerini A380 ile vermeye başlayacak.

1 Temmuz 2017’den itibaren geçerli olacak bu değişiklik, Pekin ve Şangay’a olan yolcu kapasitesini artıracak ve Emirates yolcularına iki Çin şehri ile İngiltere ve Avrupa’daki 18 nokta da dâhil olmak üzere toplamda 30’un üzerinde uluslararası nokta arasında, Dubai üzerinden kesintisiz bağlantı sunacak. Bu değişiklik, Guangzhou, Yinchuan ve Zhengzhou da dâhil olmak üzere Emirates’in Çin yönündeki tüm hizmetlerini güçlendirecek.

Güzergâhlardaki ek koltuklar hem Çin’de hem de Çin’den ulaşılacak ülkelerdeki iş ve eğlence seyahatini desteklerken yolculara da ayrıcalıklı bir seyahat deneyimi sunacak.

Emirates’in, Çin güzergâhındaki üç sınıf konfigürasyonunda 519’a kadar koltuk hizmeti sunan ünlü A380’i şu an Pekin, Şangay, Guangzhou, Hong Kong, Taipei, Güney Kore’de Seul ve Japonya’da Narita olmak üzere 7 Kuzey Asya ülkesine uçuyor.

Emirates’in Çin yönüne ve Çin’den tüm uçuşlarında yolcular, yerel Çin mutfağının tadını çıkartırken aynı zamanda seçkin Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri’nde 12 yıldır üst üste Dünyanın En İyi Uçak İçi Eğlencesi seçilerek bir rekora imza atan ice Dijital Geniş Ekran’da en son filmlerin ve TV programlarının yer aldığı, 2,500’den fazla kanalın, müziklerin ve oyunların keyfini sürebilirler. Emirates aynı zamanda 2017 Havayolları için TripAdvisor Travelers’ Choice Ödülleri’nde Dünyanın En İyi Havayolu seçildi.

Emirates A380’in First ve Business Class yolcuları; uçağın üst katında yer alan Onboard Lounge’da vakit geçirebilir, First Class yolcuları uçuşları sırasında ferahlamak için özel uçak içi duş ve spadan faydalanabilirler. Seçkin yolcuların aynı zamanda havaalanı ile Pekin ve Şangay arasındaki transferleri için ücretsiz şoför, lounge erişimi ve öncelikli check-in hakkı bulunuyor. Emirates, Economy Class’ta 35 kg, Business Class’ta 40 kg ve First Class’ta 50kg’a kadar bagaj hakkı sunuyor.

Emirates’in ilk Çin güzergâhı: Şangay

Orta Doğu ve ana kara Çin arasındaki aktarmasız ilk bağlantıyı sağlayan havayolu Emirates, 2002 yılında Şangay’a kargo, 2004 yılında da yolcu hizmeti sunmaya başladı. 2006 yılında başlayan Pekin uçuşu, 2010 yılının ağustos ayında A380’e yükseltilince Emirates, Çin’e bu ödüllü uçak ile hizmet veren ilk uluslararası havayolu oldu.

Bugün Çin’e haftalık 38 uçuş gerçekleştiren Emirates; Avrupa’daki 38, Afrika’daki 20 ve Orta Doğu’daki 15 güzergâh ile dünyada 80’den fazla ülkede, 150’den fazla şehre kesintisiz bağlantı sunuyor.

Emirates, filosundaki 95 ve siparişteki 47 iki katlı uçağı ile dünyanın en büyük A380 operatörü. Emirates’in geniş gövdeli filosunun amiral gemisi A380, rahatlığı ve endüstri lideri uçak içi özellikleri ile seyahat edenlerin gözdesi. Yolcu uçuşları için tamamı A380 ve Boeing 777’den oluşan filosu ile dünyanın ilk ve tek havayolu Emirates’in modern ve etkili filosu yolcularına yüksek standartlı bir konfor sağlıyor. 2008 yılından beri Emirates, A380 filosunda 80 milyondan fazla yolcuyu uçurdu.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 84 ülkede 157 destinasyona taşıyor. 260 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 108 milyar doların üzerinde 217 uçak siparişi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rYwAIj
via IFTTT

NASA, Satürn görevini sonlandırıyor Space programını İngiltere’nin Güneyinde bulunan Mullard Uzay Bilim Laboratuvarından bildiriyoruz. Satürn Cassini-Huygens görevini yürüten bilim insanlarıyla beraberiz. Görev Satürn’in uydusunu keşfederek, Enceladus’taki donmuş okyanusların kaşifi olabilmekti ve şimdi uzay aracı Satürn’ün halkaları arasında geziniyor. Satürn gezegeni hakkında uzmanlaşan isimler laboratuvara yönlendirilen fotoğraflar üzerinde çalışıyor. Gezegen Bilimci Geraint Jones Cassini Huygens, uzay aracının çalışmalarından ve gizemli gezegen Satürn hakkındaki buluşlarından şu sözlerle anlatıyor: “Cassini uzun yıllardır Satürn gezegenini izliyor. Gezegeni daha iyi fotoğraflamak adına en büyük uydusu Titan’a inmişti. Nisan ayı sonunda yörüngesini değiştirip Titan’ı teğet geçti. Şimdi ise heyecanlı kısma geldik. Sonda Satürn’ün halkaları arasında 22 tur yapacak. Eylül ayında görevini tamamlamadan önce Satürn gezegeni ile halkaları arasından geçiyor. Satürn halkaları arasından geçerek gezegenin yoğunluğunu ölçebileceğiz. Halkalar arasındaki materyalleri tanımlayarak gizemli gezegen hakkında bilgi sahibi olacağız.” Araştırmada şu ana kadar keşfedilen en önemli detay ise buzul halkalarla Satürn’ün toz bulutları arasında 2 bin kilometrelik bir boşluk olması. Profesör Michele Dougherty Cassini üzerindeki manyetometre ile Satürn hakkında birçok bilinmezin açıklığa kavuşacağını belirtiyor: “Satürn’ün içinin neye benzediğini hala anlayabilmiş değiliz. Katı bir yapısı olduğunu düşünüyoruz. Bu çekirdeğin içerisinde manyetik alanı oluşturan sıvı bir bölüm olduğu konusunda hem fikiriz. Bir başka konu ise, biraz yüz kızartıcı olsa da, 13 yıldır gezegeni araştırmamıza rağmen hala bir günün ne kadar sürdüğünü bilmiyoruz.” Satürn bir gaz küresi olarak tanımlanıyor ve yüzde 75 oranda hidrojenden oluşuyor. Cassini ise gezegeni çevreleyen bulutları deşifre etmeye yardımcı olabilir. Görev ile Satürn’ün uydularının da en az gezegen kadar farklı ve ilginç yapıda olduğu keşfedildi. 2005 yılında Cassini ESA’nın sondasını Titan’a indirmiş ve gökyüzünden inen petrolümsü yağmurlarla tanışmamızı sağlamıştı. Konuyu Huygens Görevinde çalışan bilim adamı Jean-Pierre Lebreton; “Titan yaklaşık eksi 180 derece bir ısıya sahip. Yani oldukça soğuk. Titan’ın manzaraları ise Dünya’ya benziyor. Nehirler, denizler, hatta metandan oluşan denizleri var. Metan yağmurları bulunuyor. Belki etan ve metan karışımı yağmurlar. Yani Titan’da dünya benzeri bir yaşam var ama içeriği farklı” sözleriyle anlatıyor. Bilim insanlarını derinden etkileyen diğer bir Satürn uydusu ise Enceladus. Titan’dan ufak olan Ay, 500 kilometre çapında. Satürn Uzmanı Sheila Kanani anlatıyor: “Cassini görevi ile Encedadus’un buzla kaplı olduğunu, güney kutbunda buzulların çatladığını gördük. Bu çatlaklardan farklı materyaller taşıyor. Cassini çatlakların üzerinden uçtu ve alanda tuzlu su, amonyak, silikatlar ve hidrokarbonlar keşfetti. Açıkçası bunlar olası yaşam kanıtları. Yangın söndürücü ile bir deneme yaptığımızda gaz bulutlarının nasıl göründüğünü anlıyoruz. Bakın nasıl da dışarıya fırlıyor. Gerçekten soğuk hava dalgası hızla yayılıyor. Bu açıdan Enceladus’un ne kadar aktif ve hızla hava patlamaları olan bir uydu olduğunu da anlayabiliriz. Gaz patlamaları Enceladus belki de bu soğuk materyalleriyle güneş sistemimizin en parlak cismi. Satürn’ün en geniş halkası E ring’den de yansıyor. Tüm bunlar Enceladus’un Satürn için önemini anlatıyor.” Cassini Satürn’ü keşfe çıkışının 13. yılında, 15 Eylül’de görevini noktalayacak. Uzay sondasının Titan’a ya da Enceladus’a çarpmadan Satürn yörüngesine dalış yapacak görevini sonlandıracak. Nilim adamı Geraint Jones, sondanın son anlarını şöyle tanımlıyor: “Atmosfere ulaştığında uzay sondası sallanmaya başlayacak sonunda ise yanacak. Aslında Satürn’ün bir parçası olacak. Bu durum ise maalesef başarılı Cassini görevinin sonu olacak.” Cassini son yolculuğunda Dünya yörüngesine bir anten tutacak ve tüm gelişmeleri bize bildirecek.

Space programını İngiltere’nin Güneyinde bulunan Mullard Uzay Bilim Laboratuvarından bildiriyoruz. Satürn Cassini-Huygens görevini yürüten bilim insanlarıyla beraberiz. Görev Satürn’in uydusunu keşfederek, Enceladus’taki donmuş okyanusların kaşifi olabilmekti ve şimdi uzay aracı Satürn’ün halkaları arasında geziniyor.

Satürn gezegeni hakkında uzmanlaşan isimler laboratuvara yönlendirilen fotoğraflar üzerinde çalışıyor.

Gezegen Bilimci Geraint Jones Cassini Huygens, uzay aracının çalışmalarından ve gizemli gezegen Satürn hakkındaki buluşlarından şu sözlerle anlatıyor:

“Cassini uzun yıllardır Satürn gezegenini izliyor. Gezegeni daha iyi fotoğraflamak adına en büyük uydusu Titan’a inmişti. Nisan ayı sonunda yörüngesini değiştirip Titan’ı teğet geçti. Şimdi ise heyecanlı kısma geldik. Sonda Satürn’ün halkaları arasında 22 tur yapacak. Eylül ayında görevini tamamlamadan önce Satürn gezegeni ile halkaları arasından geçiyor.

Satürn halkaları arasından geçerek gezegenin yoğunluğunu ölçebileceğiz. Halkalar arasındaki materyalleri tanımlayarak gizemli gezegen hakkında bilgi sahibi olacağız.”

Araştırmada şu ana kadar keşfedilen en önemli detay ise buzul halkalarla Satürn’ün toz bulutları arasında 2 bin kilometrelik bir boşluk olması.

Profesör Michele Dougherty Cassini üzerindeki manyetometre ile Satürn hakkında birçok bilinmezin açıklığa kavuşacağını belirtiyor:

“Satürn’ün içinin neye benzediğini hala anlayabilmiş değiliz. Katı bir yapısı olduğunu düşünüyoruz. Bu çekirdeğin içerisinde manyetik alanı oluşturan sıvı bir bölüm olduğu konusunda hem fikiriz. Bir başka konu ise, biraz yüz kızartıcı olsa da, 13 yıldır gezegeni araştırmamıza rağmen hala bir günün ne kadar sürdüğünü bilmiyoruz.”

Satürn bir gaz küresi olarak tanımlanıyor ve yüzde 75 oranda hidrojenden oluşuyor. Cassini ise gezegeni çevreleyen bulutları deşifre etmeye yardımcı olabilir.

Görev ile Satürn’ün uydularının da en az gezegen kadar farklı ve ilginç yapıda olduğu keşfedildi.

2005 yılında Cassini ESA’nın sondasını Titan’a indirmiş ve gökyüzünden inen petrolümsü yağmurlarla tanışmamızı sağlamıştı.

Konuyu Huygens Görevinde çalışan bilim adamı Jean-Pierre Lebreton; “Titan yaklaşık eksi 180 derece bir ısıya sahip. Yani oldukça soğuk. Titan’ın manzaraları ise Dünya’ya benziyor. Nehirler, denizler, hatta metandan oluşan denizleri var. Metan yağmurları bulunuyor. Belki etan ve metan karışımı yağmurlar. Yani Titan’da dünya benzeri bir yaşam var ama içeriği farklı” sözleriyle anlatıyor.

Bilim insanlarını derinden etkileyen diğer bir Satürn uydusu ise Enceladus. Titan’dan ufak olan Ay, 500 kilometre çapında. Satürn Uzmanı Sheila Kanani anlatıyor:

“Cassini görevi ile Encedadus’un buzla kaplı olduğunu, güney kutbunda buzulların çatladığını gördük. Bu çatlaklardan farklı materyaller taşıyor. Cassini çatlakların üzerinden uçtu ve alanda tuzlu su, amonyak, silikatlar ve hidrokarbonlar keşfetti. Açıkçası bunlar olası yaşam kanıtları.

Yangın söndürücü ile bir deneme yaptığımızda gaz bulutlarının nasıl göründüğünü anlıyoruz. Bakın nasıl da dışarıya fırlıyor. Gerçekten soğuk hava dalgası hızla yayılıyor. Bu açıdan Enceladus’un ne kadar aktif ve hızla hava patlamaları olan bir uydu olduğunu da anlayabiliriz. Gaz patlamaları Enceladus belki de bu soğuk materyalleriyle güneş sistemimizin en parlak cismi. Satürn’ün en geniş halkası E ring’den de yansıyor. Tüm bunlar Enceladus’un Satürn için önemini anlatıyor.”

Cassini Satürn’ü keşfe çıkışının 13. yılında, 15 Eylül’de görevini noktalayacak. Uzay sondasının Titan’a ya da Enceladus’a çarpmadan Satürn yörüngesine dalış yapacak görevini sonlandıracak.

Nilim adamı Geraint Jones, sondanın son anlarını şöyle tanımlıyor:

“Atmosfere ulaştığında uzay sondası sallanmaya başlayacak sonunda ise yanacak. Aslında Satürn’ün bir parçası olacak. Bu durum ise maalesef başarılı Cassini görevinin sonu olacak.”

Cassini son yolculuğunda Dünya yörüngesine bir anten tutacak ve tüm gelişmeleri bize bildirecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2s74YkS
via IFTTT

DHMİ Mayıs ayı uçak, yolcu ve yük istatistikleri


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rYbfyE

DHMİ Mayıs ayı uçak, yolcu ve yük istatistikleri 2017 YILININ İLK BEŞ AYINDA 67 MİLYON YOLCU… MAYIS AYINDA 16 MİLYON 732 BİN YOLCU HAVALİMANLARINDAN HİZMET ALDI, 161 BİN 996 UÇAK TRAFİĞİ GERÇEKLEŞTİ… Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ ) Genel Müdürlüğü, 2017 yılı Mayıs ayına ilişkin havayolu uçak, yolcu ve yük istatistiklerini açıkladı. Buna göre, Mayıs ayında Türkiye genelinde havalimanlarından hizmet alan yolcu sayısı iç hatlarda 9.313.589, dış hatlarda ise 7.389.138 oldu.  Direkt transit yolcu sayısı ile birlikte Mayıs ayında 16.732.420 yolcuya hizmet sunuldu. Mayıs ayında havalimanlarının uçak trafiği iç hatlarda 77.356, dış hatlarda ise 52.063 olarak gerçekleşti. Üstgeçiş (overflight) trafiğinde artış eğilimi Mayıs ayında da devam etti. 32.577 üst geçiş (overflight) trafiği ile birlikte Mayıs ayında hizmet verilen toplam uçak sayısı 161.996 adet oldu. Havalimanları Yük (kargo, posta ve bagaj) trafiği Mayıs ayı itibarıyla iç hatlarda 70.688 ton, dış hatlarda 216.024 ton, toplamda ise 286.712 tona ulaştı. 2017 Yılı Mayıs Sonu (5 Aylık) gerçekleşmelerine göre; hizmet verilen toplam uçak trafiği (üstgeçişler dâhil)  698.531, toplam yolcu trafiği (direkt transit dâhil) 67.042.529, yük (Kargo+Posta+Bagaj) trafiği ise 1.193.217 ton olarak gerçekleşti.

2017 YILININ İLK BEŞ AYINDA 67 MİLYON YOLCU…

MAYIS AYINDA 16 MİLYON 732 BİN YOLCU HAVALİMANLARINDAN HİZMET ALDI, 161 BİN 996 UÇAK TRAFİĞİ GERÇEKLEŞTİ…

Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ ) Genel Müdürlüğü, 2017 yılı Mayıs ayına ilişkin havayolu uçak, yolcu ve yük istatistiklerini açıkladı.

Buna göre, Mayıs ayında Türkiye genelinde havalimanlarından hizmet alan yolcu sayısı iç hatlarda 9.313.589, dış hatlarda ise 7.389.138 oldu.  Direkt transit yolcu sayısı ile birlikte Mayıs ayında 16.732.420 yolcuya hizmet sunuldu.

Mayıs ayında havalimanlarının uçak trafiği iç hatlarda 77.356, dış hatlarda ise 52.063 olarak gerçekleşti.

Üstgeçiş (overflight) trafiğinde artış eğilimi Mayıs ayında da devam etti. 32.577 üst geçiş (overflight) trafiği ile birlikte Mayıs ayında hizmet verilen toplam uçak sayısı 161.996 adet oldu.

Havalimanları Yük (kargo, posta ve bagaj) trafiği Mayıs ayı itibarıyla iç hatlarda 70.688 ton, dış hatlarda 216.024 ton, toplamda ise 286.712 tona ulaştı.

2017 Yılı Mayıs Sonu (5 Aylık) gerçekleşmelerine göre; hizmet verilen toplam uçak trafiği (üstgeçişler dâhil)  698.531, toplam yolcu trafiği (direkt transit dâhil) 67.042.529, yük (Kargo+Posta+Bagaj) trafiği ise 1.193.217 ton olarak gerçekleşti.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rYbfyE
via IFTTT

Myanmar’da Düşen Uçağın Enkazına Ulaşıldı Myanmar kurtarma ekipleri , güney kıyılarında düşen ve müretebat dahil 122 kişiyi taşıyan askeri uçağın enkazına ve hayatını kaybedenlere ulaşıldı.   Myanmar rescue teams have found wreckage, bodies in the sea off the southern coast after a military plane crashed carrying 122 http://pic.twitter.com/NknnQe3L78 — AFP news agency (@AFP) June 8, 2017

Myanmar kurtarma ekipleri , güney kıyılarında düşen ve müretebat dahil 122 kişiyi taşıyan askeri uçağın enkazına ve hayatını kaybedenlere ulaşıldı.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2s6MukK
via IFTTT

Myanmar’da Düşen Uçağın Enkazına Ulaşıldı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2s6MukK

7 Haziran 2017 Çarşamba

Katar’a Gıda Yardımı Katar Havayollarına ait kargo uçaklarıyla gıda maddeleri taşınıyor. Uçuşlar Sabiha Gökçen havalimanından gerçekleşiyor. Şu ana kadar Katar Havayollarına ait 3 adet Airbus a330 kargo uçuşunu gerçekleştirdi. Katar gümrüğündeki Türkiye’den gelen gıda maddeleri Katar’lılar tarafından sevinçle karşılandı. Sosyal medyada ” Selam Ey Osmanlı ” şeklinde paylaşıldı.   Türkiye nin gönderdiği gıda yardımları katar'a Ulaştı Kardeşlik budur#KatarYalnızDeğildir http://pic.twitter.com/wWeqsE1HR3 — Ferhan Demir (@ferhandemir025) June 7, 2017

Katar Havayollarına ait kargo uçaklarıyla gıda maddeleri taşınıyor.

Uçuşlar Sabiha Gökçen havalimanından gerçekleşiyor. Şu ana kadar Katar Havayollarına ait 3 adet Airbus a330 kargo uçuşunu gerçekleştirdi.

Katar gümrüğündeki Türkiye’den gelen gıda maddeleri Katar’lılar tarafından sevinçle karşılandı.

Sosyal medyada ” Selam Ey Osmanlı ” şeklinde paylaşıldı.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rMIBi0
via IFTTT