11 Nisan 2017 Salı

Türk Hava Yolları, Rusya’daki etkinliğini artırıyor Küresel taşıyıcının uluslararası 250. destinasyonu olan Samara da bugün itibariyle kapsamlı uçuş ağına dâhil edildi. Kaydettiği büyüme rakamları ve hayata geçirdiği çok sayıda inovatif faaliyetle bugün dünyanın önde gelen havayolu şirketlerinden biri olarak addedilen Türk Hava Yolları, uçuş sağladığı destinasyon sayısını artırmaya devam ediyor. Bugünden itibaren Samara’ya da direkt sefer düzenleyecek olan bayrak taşıyıcı havayolu, böylelikle Rusya uçuşlarıyla ilgili belirlediği kapasite artışı stratejisini destekliyor. Rusya’da hâlihazırda Moskova, St. Petersburg, Soçi, Rostov, Kazan, Stavropol, Ekaterinburg, Ufa ve Voronej noktalarına uçuş sağlayan Türk Hava Yolları, 11 Nisan 2017 itibariyle Samara’yı da Rus uçuş ağına dâhil ederek, bu noktaya da haftada 3 gün karşılıklı olarak sefer icra edecek. İstanbul’dan Samara’ya tüm vergiler dâhil gidiş-dönüş 159 Amerikan Doları’ndan başlayan açılışa özel fiyatlarla seyahat edilebilir. Ayrıca, Miles&Smiles üyeleri, yeni açılan hatlarda ilk 6 ay boyunca %25 mil indirimli ödül biletle seyahat edebilir ve uçuş sınıflarını yükseltebilirler.İstanbul-Samara tarifeli uçuş saatleri; Uçuş No. Günler Kalkış ​ Varış ​ TK 487 Salı,  Perşembe, Cumartesi IST 20:30 KUF 00:55 +1 TK 488 Çarşamba, Cuma, Pazar KUF 02:05 IST 04:45 Tüm saatler lokaldir.   Türk Hava Yolları ve uçuş tarifesi ile ilgili daha ayrıntılı bilgilere http://ift.tt/TpSd7u web sitesinden, 444 0 849 numaralı Çağrı Merkezi’nden veya satış ofislerinden ulaşılabilir.  Türk Hava Yolları Hakkında: 1933 Yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 338 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 250 uluslararası, 49 yurtiçi olmak üzere dünyada 299 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketidir. 2016 yılı Skytrax değerlendirmesine göre Türk Hava Yolları, art arda olmak üzere 6. kez “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi”, 8. kez de“Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçildi. 2010 yılında dünyanın “En İyi Ekonomi İkram Servisi”, 2013 ve 2014 yıllarında da “En İyi Business Class İkram Servisi” ödüllerini elde eden Türk Hava Yolları, bu yıl da aynı ödüle sahip olurken, geçtiğimiz yıl lâyık görüldüğü dünyanın “En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu İkramı” ödülünü yine bu yılki değerlendirme sonuçlarına göre almaya hak kazandı. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiye http://ift.tt/TpSd7u web adresinden veya Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir. Star İttifakı Hakkında: Türk Hava Yolları, 1997 yılında uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve hizmet sunan ve ilk küresel ölçekli havayolu ittifakı olarak kurulan Star İttifakı üyesidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi sayısız ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI ve United. Star İttifakı, hâli hazırda 190 ülkedeki 1.300 havalimanına 18.450’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır.

Küresel taşıyıcının uluslararası 250. destinasyonu olan Samara da bugün itibariyle kapsamlı uçuş ağına dâhil edildi.

Kaydettiği büyüme rakamları ve hayata geçirdiği çok sayıda inovatif faaliyetle bugün dünyanın önde gelen havayolu şirketlerinden biri olarak addedilen Türk Hava Yolları, uçuş sağladığı destinasyon sayısını artırmaya devam ediyor.

Bugünden itibaren Samara’ya da direkt sefer düzenleyecek olan bayrak taşıyıcı havayolu, böylelikle Rusya uçuşlarıyla ilgili belirlediği kapasite artışı stratejisini destekliyor.

Rusya’da hâlihazırda Moskova, St. Petersburg, Soçi, Rostov, Kazan, Stavropol, Ekaterinburg, Ufa ve Voronej noktalarına uçuş sağlayan Türk Hava Yolları, 11 Nisan 2017 itibariyle Samara’yı da Rus uçuş ağına dâhil ederek, bu noktaya da haftada 3 gün karşılıklı olarak sefer icra edecek.

İstanbul’dan Samara’ya tüm vergiler dâhil gidiş-dönüş 159 Amerikan Doları’ndan başlayan açılışa özel fiyatlarla seyahat edilebilir.

Ayrıca, Miles&Smiles üyeleri, yeni açılan hatlarda ilk 6 ay boyunca %25 mil indirimli ödül biletle seyahat edebilir ve uçuş sınıflarını yükseltebilirler.
İstanbul-Samara tarifeli uçuş saatleri;

Uçuş No. Günler Kalkış Varış
TK 487 Salı,  Perşembe, Cumartesi IST 20:30 KUF 00:55 +1
TK 488 Çarşamba, Cuma, Pazar KUF 02:05 IST 04:45

Tüm saatler lokaldir.
 
 
Türk Hava Yolları ve uçuş tarifesi ile ilgili daha ayrıntılı bilgilere http://ift.tt/TpSd7u web sitesinden, 444 0 849 numaralı Çağrı Merkezi’nden
veya satış ofislerinden ulaşılabilir.

 
Türk Hava Yolları Hakkında:
1933 Yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 338 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 250 uluslararası, 49 yurtiçi olmak üzere dünyada 299 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketidir. 2016 yılı Skytrax değerlendirmesine göre Türk Hava Yolları, art arda olmak üzere 6. kez “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi”, 8. kez de“Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçildi. 2010 yılında dünyanın “En İyi Ekonomi İkram Servisi”, 2013 ve 2014 yıllarında da “En İyi Business Class İkram Servisi” ödüllerini elde eden Türk Hava Yolları, bu yıl da aynı ödüle sahip olurken, geçtiğimiz yıl lâyık görüldüğü dünyanın “En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu İkramı” ödülünü yine bu yılki değerlendirme sonuçlarına göre almaya hak kazandı. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiye http://ift.tt/TpSd7u web adresinden veya Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir.

Star İttifakı Hakkında:
Türk Hava Yolları, 1997 yılında uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve hizmet sunan ve ilk küresel ölçekli havayolu ittifakı olarak kurulan Star İttifakı üyesidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi sayısız ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI ve United. Star İttifakı, hâli hazırda 190 ülkedeki 1.300 havalimanına 18.450’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nYbGmK
via IFTTT

Türk Hava Yolları, Rusya’daki etkinliğini artırıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nYbGmK

Otelcilerin yüzünü dijital pazarlama güldürecek Turizm sektöründe online yarış devam ediyor Otelcilerin yüzünü dijital pazarlama güldürecek  Turizm sektörü hareketli günler yaşıyor. Özellikle Booking.com’un Türkiye içindeki faaliyetlerinin engellemesiyle turizmci, online seyahat alanında kendi pazarlamasını yapmanın yöntemlerini yeniden araştırmaya başladı. Tüm dikkatlerin online turizm sektörüne yönelmesini sağlayan bu gelişme aslında online seyahat pazarının baş döndürücü bir büyüme gösterdiğini gözler önüne seriyor. Hem tatilcilerin hem de turizmcilerin aktif olarak kullanması nedeniyle klasik pazarlama anlayışının da tanımını değiştiren online pazarlama, havayolu şirketleri, acenteler ve oteller başta olmak üzere tüm turizm sektörünün can damarı konumunda buluyor. Günümüzde insanların büyük bir bölümü, internet üzerinden alışverişlerini yapıp, tatil rezervasyonlarını buradan gerçekleştiriyor. Satın alma alışkanlıklarını değiştiren bu yeni nesil anlayış, hem tatilcilerin hem de turizmcilerin aktif olarak kullandığı bir alan olma yolunda hızla ilerlerken, edinilen tecrübelerin paylaşılmasını anlık olarak sağlamasıyla da ilgiyi üzerine çekiyor. Türkiye’de online seyahatin turizm sektörü içindeki payı yüzde 15 Rakamlara bakıldığında, internet üzerinden yapılan rezervasyonlarda hızlı artış olduğu görülüyor. Kullanıcılar kolaylıklar bir seyahat acentesine gitmeden dünyanın her yerindeki otelleri inceleyip, rezervasyon yaptırabiliyor. Dünyada da rakamlar her geçen yıl artış gösterirken, online seyahatin Türkiye’de turizm sektörü içindeki payı yüzde 15’lerde yer alıyor. Günümüzde çok sayıda markanın internet ortamında, hem kendi hem de ürün ve hizmetlerini anlatarak var olma çabasında olduğunun altını çizen CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, markaların dijital dünyada rakipleriyle büyük bir yarış içinde olduğunu kaydetti. Günümüzde asıl satış rakamlarının Dijital Dünya’nın nimetlerinden yararlanma oranı ile orantılı olduğunu anımsatan Ramazan Becer, turizm sektörü ve özelikle oteller içinde kısa zamanda geniş ve doğru hedef kitlelere ulaşmak ve online pazarlamadan geçtiğini aktardı. “Tanıtım ayağında otellerin kendi dijital pazarlamalarını yapmaları gerekiyor.” Dijitalin, turizm sektörünün klasik pazarlama anlayışını da değiştirdiğini aktaran CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, yaz sezonunun yaklaşmasıyla turizm sektöründe var olan markaların ve otellerin yoğun olarak online kanallara yöneldiğini belirtti. Dijital pazarda özelikle otellerin kendi dijital pazarlamalarını oluşturmaları ve kendi dinamiklerini çok iyi bilmeleri gerektiğinin altını çizen Ramazan Becer, tanıtım ayağında, doğru dijital mecrada olmanın firmalar için çok önemli olduğunu söyledi. Ramazan Becer, “Günümüzde sosyal medya mecralarını tüketicilerin yanı sıra birçok sektör etkin olarak kullanıyor. Bunlardan biri de turizm sektörü. Müşterileriyle birebir iletişimin önünü açan sosyal medya, diğer online kanallardan farklı olarak interaktif bir alan sunuyor. Öte yandan firmalara, diğer reklam kanallarına göre daha küçük bütçelerle tanıtım olanağı tanıyan sosyal medya kanalları, firmalara markalaşma ve tanıtım alanında önemli kapılar açıyor. Bugün tatilciler başta olmak üzere turizm sektörünün kullandığı Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Vkontakte (Rusya) Google Plus, Foursquare, Youtube gibi kanallara gün geçtikçe yenileri de ekleniyor. Öte yandan HolidayCheck, TripAdvisor, Zoover gibi daha çok değerlendirme ve itibar yönetimi siteleri ile fiyat karşılaştırma siteleri de sosyal medya gibi kullanılıyor” dedi. Dijital pazarlama yöntemlerinin ve sosyal medyanın rezervasyonlara katkı sağlayarak turizmcilerin web sitelerine trafik çekebildiğini söyleyen Ramazan Becer, “Son yıllarda turizmciler dijital pazarlamanın farkına vardılar ve etkili bir şekilde bu alanı kullanmaya çalışıyorlar. Ancak turizm sektöründe mevcut pazarlama kanallarının doğru kullanılması gerekiyor. Çünkü bu platformları kullanmanın birçok avantajı var. Birincisi dijital pazarlama; bütçe çerçevesinde ihtiyaç kadar satış yapma imkanı sağlıyor. Diğer kanallara göre rekabet azlığı sebebiyle fiyat politikasında daha pozitif yol izlenmesine olanak tanıyor. Markalara sadık bir müşteri kitlesi de kazandırırken gelecek dönem rezervasyonlarını da erken dönemden yapma fırsatı sunuyor” diye açıkladı.

Turizm sektöründe online yarış devam ediyor

Otelcilerin yüzünü dijital pazarlama güldürecek 

Turizm sektörü hareketli günler yaşıyor. Özellikle Booking.com’un Türkiye içindeki faaliyetlerinin engellemesiyle turizmci, online seyahat alanında kendi pazarlamasını yapmanın yöntemlerini yeniden araştırmaya başladı. Tüm dikkatlerin online turizm sektörüne yönelmesini sağlayan bu gelişme aslında online seyahat pazarının baş döndürücü bir büyüme gösterdiğini gözler önüne seriyor. Hem tatilcilerin hem de turizmcilerin aktif olarak kullanması nedeniyle klasik pazarlama anlayışının da tanımını değiştiren online pazarlama, havayolu şirketleri, acenteler ve oteller başta olmak üzere tüm turizm sektörünün can damarı konumunda buluyor.

Günümüzde insanların büyük bir bölümü, internet üzerinden alışverişlerini yapıp, tatil rezervasyonlarını buradan gerçekleştiriyor. Satın alma alışkanlıklarını değiştiren bu yeni nesil anlayış, hem tatilcilerin hem de turizmcilerin aktif olarak kullandığı bir alan olma yolunda hızla ilerlerken, edinilen tecrübelerin paylaşılmasını anlık olarak sağlamasıyla da ilgiyi üzerine çekiyor.

Türkiye’de online seyahatin turizm sektörü içindeki payı yüzde 15

Rakamlara bakıldığında, internet üzerinden yapılan rezervasyonlarda hızlı artış olduğu görülüyor. Kullanıcılar kolaylıklar bir seyahat acentesine gitmeden dünyanın her yerindeki otelleri inceleyip, rezervasyon yaptırabiliyor. Dünyada da rakamlar her geçen yıl artış gösterirken, online seyahatin Türkiye’de turizm sektörü içindeki payı yüzde 15’lerde yer alıyor.

Günümüzde çok sayıda markanın internet ortamında, hem kendi hem de ürün ve hizmetlerini anlatarak var olma çabasında olduğunun altını çizen CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, markaların dijital dünyada rakipleriyle büyük bir yarış içinde olduğunu kaydetti. Günümüzde asıl satış rakamlarının Dijital Dünya’nın nimetlerinden yararlanma oranı ile orantılı olduğunu anımsatan Ramazan Becer, turizm sektörü ve özelikle oteller içinde kısa zamanda geniş ve doğru hedef kitlelere ulaşmak ve online pazarlamadan geçtiğini aktardı.

“Tanıtım ayağında otellerin kendi dijital pazarlamalarını yapmaları gerekiyor.”

Dijitalin, turizm sektörünün klasik pazarlama anlayışını da değiştirdiğini aktaran CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, yaz sezonunun yaklaşmasıyla turizm sektöründe var olan markaların ve otellerin yoğun olarak online kanallara yöneldiğini belirtti. Dijital pazarda özelikle otellerin kendi dijital pazarlamalarını oluşturmaları ve kendi dinamiklerini çok iyi bilmeleri gerektiğinin altını çizen Ramazan Becer, tanıtım ayağında, doğru dijital mecrada olmanın firmalar için çok önemli olduğunu söyledi. Ramazan Becer, “Günümüzde sosyal medya mecralarını tüketicilerin yanı sıra birçok sektör etkin olarak kullanıyor. Bunlardan biri de turizm sektörü. Müşterileriyle birebir iletişimin önünü açan sosyal medya, diğer online kanallardan farklı olarak interaktif bir alan sunuyor. Öte yandan firmalara, diğer reklam kanallarına göre daha küçük bütçelerle tanıtım olanağı tanıyan sosyal medya kanalları, firmalara markalaşma ve tanıtım alanında önemli kapılar açıyor. Bugün tatilciler başta olmak üzere turizm sektörünün kullandığı Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Vkontakte (Rusya) Google Plus, Foursquare, Youtube gibi kanallara gün geçtikçe yenileri de ekleniyor. Öte yandan HolidayCheck, TripAdvisor, Zoover gibi daha çok değerlendirme ve itibar yönetimi siteleri ile fiyat karşılaştırma siteleri de sosyal medya gibi kullanılıyor” dedi.

Dijital pazarlama yöntemlerinin ve sosyal medyanın rezervasyonlara katkı sağlayarak turizmcilerin web sitelerine trafik çekebildiğini söyleyen Ramazan Becer, “Son yıllarda turizmciler dijital pazarlamanın farkına vardılar ve etkili bir şekilde bu alanı kullanmaya çalışıyorlar. Ancak turizm sektöründe mevcut pazarlama kanallarının doğru kullanılması gerekiyor. Çünkü bu platformları kullanmanın birçok avantajı var. Birincisi dijital pazarlama; bütçe çerçevesinde ihtiyaç kadar satış yapma imkanı sağlıyor. Diğer kanallara göre rekabet azlığı sebebiyle fiyat politikasında daha pozitif yol izlenmesine olanak tanıyor. Markalara sadık bir müşteri kitlesi de kazandırırken gelecek dönem rezervasyonlarını da erken dönemden yapma fırsatı sunuyor” diye açıkladı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nY4pU5
via IFTTT

Otelcilerin yüzünü dijital pazarlama güldürecek


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2nY4pU5

Emirates’ten İndirimli Nisan Fiyatları İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu; 10- 14 Nisan 2017 tarihleri arasında Economy Class’ta 36 noktaya beş gün boyunca avantajlı fiyatlar sunuyor Emirates Havayolu, 10 – 14 Nisan 2017 tarihleri arasında satın alınan Economy Class biletlere, özel fiyat imkânı sunuyor. Yolcular, bu kampanya kapsamında satın aldıkları biletler ile 10 Nisan – 30 Kasım 2017 tarihleri arasında Dubai, Maldivler, Singapur, Phuket ve Manila gibi Emirates Havayolu’nun popüler uçuş noktalarına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalıyorlar. Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler, biletlerini www.emirates.com.tr sitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor. Rüya şehir Dubai Dubai’nin büyüleyici atmosferini keşfetmek isteyen yolcular kampanya kapsamında çok özel fiyatlarla seyahat edebilecek. Seyahat severler dünyanın en yüksek binası olan ve en çok selfie çekilen ilk 3 yerden biri olarak bilinen Burj Khalifa’da muhteşem Dubai manzarasının tadını çıkarabilirler. Dubai yakın zamanda gerçekleşecek ve dünyanın pek çok yerinden misafirin ağırlanacağı etkinliklerle de dikkat çekiyor. 24 – 27 Nisan tarihleri arasında gerçekleşecek Arabian Travel Market fuarı ise seyahat trendleri, yeni teknolojik gelişmeler ile turizm endüstrisine ev sahipliği yapacak. Dubai, 17 – 20 Mayıs tarihleri arasında bu yıl dokuzuncusu düzenlenecek olan Dubai Tango festivali ile dört gün boyunca unutulmaz tango performanslarına ve dans şovlarına ve 6 Mayıs 2017 tarihinde dünyaca ünlü şarkıcı Justin Bieber konserine ev sahipliği yapacak. Dubai, dünyaca ünlü eğlence ve tema parkları ile ailecek tatil yapmak isteyenler için unutulmaz bir eğlence ve deneyim sunuyor. Dünyanın en büyük kapalı eğlence parkı olan Img Worlds Of Adventure, Marvel, Cartoon Network, Lost Valley ve IMG bulvarı olmak üzere dört bölümden oluşuyor. 13 Hollywood filmini içeren Motiongate Park ise Ghostbusters, The Hunger Games, Kung Fu Panda, Shrek and How to Train Your Dragon gibi filmlerin tema ve karakterlerini görme şansı sağlıyor, Dubai Bollywood Parks Bollywood’ta da renkli filmleri, müzikleri, canlı performansları ve temalı restaurantları, sinema klasikleri eşliğinde keşfetmek mümkün. 2 ve 12 yaş arası çocuklar için 40’tan fazla tur, şov ve altı tema adasından oluşan Legoland Dubai ise 60 milyon LEGO parçasından yaratılan 15,000 modele ev sahipliği yapıyor. Ayrıca, küçük çocuklar için oyun bölümü ve 15 su kaydırağı bulunduruyor. Skywards Milleriniz ile daha fazlasını gerçekleştirin Müşteri memnuniyeti odaklı bir mil programı olan Emirates Skywards, üyelerine daha fazla, seçenek ve esneklik sağlamak üzere özel ortaklıklar kurmaya ve yeni girişimlerde bulunmaya devam ediyor. Nakit ve Skywards Mil kombinasyonu ile uçak bileti almayı mümkün kılan, Cash+Miles yeniliğini kısa süre önce hayata geçiren Emirates Skywards; Blue, Silver, Gold ve Platinum üyelerine 2.000 mil gibi cüzi miktarlardan başlayan Mil ve Nakit kullanımlarla uçak bileti alabilme olanağı sağlıyor. Cash+Miles herhangi bir Emirates uçuşunda, tüm sınıflarda kullanılabiliyor. Emirates Skywards üyeleri, ayrıca kazandıkları Milleri, Dubai Uluslararası Havalimanı ve Güney Dubai’deki Al Maktoum Uluslararası Havalimanı’ndaki Dubai Duty Free mağazalarında harcayabiliyor. Dubai Uluslararası Havalimanı’ndan Emirates’in küresel ağındaki 150’nin üzerinde uçuş noktasına direkt ya da transit seyahat eden Emirates yolcuları, Dubai Duty Free’deki 34,000 metrekarelik alışveriş alanının keyfini çıkarabiliyor. Ayrıca, Emirates Skywards üyeliği ile moda aksesuarlarından parfüme, elektroniğe ve daha fazlasına uzanan uluslararası ve lüks markalardan oluşan 35,000’den fazla ürün yelpazesinde Millerini kullanarak dilediklerince alışveriş yapabiliyorlar.   Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için: Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 83 ülkede 155 destinasyona taşıyor. 257 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 108 milyar doların üzerinde 221 uçak siparişi bulunuyor.

İnsanlar ile mekânları birbirine bağlayan Emirates Havayolu; 10- 14 Nisan 2017 tarihleri arasında Economy Class’ta 36 noktaya beş gün boyunca avantajlı fiyatlar sunuyor

Emirates Havayolu, 10 – 14 Nisan 2017 tarihleri arasında satın alınan Economy Class biletlere, özel fiyat imkânı sunuyor. Yolcular, bu kampanya kapsamında satın aldıkları biletler ile 10 Nisan – 30 Kasım 2017 tarihleri arasında Dubai, Maldivler, Singapur, Phuket ve Manila gibi Emirates Havayolu’nun popüler uçuş noktalarına çok özel fiyatlarla seyahat etme fırsatını yakalıyorlar.

Fiyatlara tüm vergiler ve yakıt harçlarının dâhil olduğu kampanyadan yararlanmak isteyenler, biletlerini www.emirates.com.tr sitesi veya tüm Emirates ofis ve seyahat acenteleri üzerinden satın alabiliyor.

Rüya şehir Dubai

Dubai’nin büyüleyici atmosferini keşfetmek isteyen yolcular kampanya kapsamında çok özel fiyatlarla seyahat edebilecek. Seyahat severler dünyanın en yüksek binası olan ve en çok selfie çekilen ilk 3 yerden biri olarak bilinen Burj Khalifa’da muhteşem Dubai manzarasının tadını çıkarabilirler.

Dubai yakın zamanda gerçekleşecek ve dünyanın pek çok yerinden misafirin ağırlanacağı etkinliklerle de dikkat çekiyor. 24 – 27 Nisan tarihleri arasında gerçekleşecek Arabian Travel Market fuarı ise seyahat trendleri, yeni teknolojik gelişmeler ile turizm endüstrisine ev sahipliği yapacak.

Dubai, 17 – 20 Mayıs tarihleri arasında bu yıl dokuzuncusu düzenlenecek olan Dubai Tango festivali ile dört gün boyunca unutulmaz tango performanslarına ve dans şovlarına ve 6 Mayıs 2017 tarihinde dünyaca ünlü şarkıcı Justin Bieber konserine ev sahipliği yapacak.

Dubai, dünyaca ünlü eğlence ve tema parkları ile ailecek tatil yapmak isteyenler için unutulmaz bir eğlence ve deneyim sunuyor. Dünyanın en büyük kapalı eğlence parkı olan Img Worlds Of Adventure, Marvel, Cartoon Network, Lost Valley ve IMG bulvarı olmak üzere dört bölümden oluşuyor. 13 Hollywood filmini içeren Motiongate Park ise Ghostbusters, The Hunger Games, Kung Fu Panda, Shrek and How to Train Your Dragon gibi filmlerin tema ve karakterlerini görme şansı sağlıyor, Dubai Bollywood Parks Bollywood’ta da renkli filmleri, müzikleri, canlı performansları ve temalı restaurantları, sinema klasikleri eşliğinde keşfetmek mümkün. 2 ve 12 yaş arası çocuklar için 40’tan fazla tur, şov ve altı tema adasından oluşan Legoland Dubai ise 60 milyon LEGO parçasından yaratılan 15,000 modele ev sahipliği yapıyor. Ayrıca, küçük çocuklar için oyun bölümü ve 15 su kaydırağı bulunduruyor.

Skywards Milleriniz ile daha fazlasını gerçekleştirin

Müşteri memnuniyeti odaklı bir mil programı olan Emirates Skywards, üyelerine daha fazla, seçenek ve esneklik sağlamak üzere özel ortaklıklar kurmaya ve yeni girişimlerde bulunmaya devam ediyor.

Nakit ve Skywards Mil kombinasyonu ile uçak bileti almayı mümkün kılan, Cash+Miles yeniliğini kısa süre önce hayata geçiren Emirates Skywards; Blue, Silver, Gold ve Platinum üyelerine 2.000 mil gibi cüzi miktarlardan başlayan Mil ve Nakit kullanımlarla uçak bileti alabilme olanağı sağlıyor. Cash+Miles herhangi bir Emirates uçuşunda, tüm sınıflarda kullanılabiliyor.

Emirates Skywards üyeleri, ayrıca kazandıkları Milleri, Dubai Uluslararası Havalimanı ve Güney Dubai’deki Al Maktoum Uluslararası Havalimanı’ndaki Dubai Duty Free mağazalarında harcayabiliyor.

Dubai Uluslararası Havalimanı’ndan Emirates’in küresel ağındaki 150’nin üzerinde uçuş noktasına direkt ya da transit seyahat eden Emirates yolcuları, Dubai Duty Free’deki 34,000 metrekarelik alışveriş alanının keyfini çıkarabiliyor. Ayrıca, Emirates Skywards üyeliği ile moda aksesuarlarından parfüme, elektroniğe ve daha fazlasına uzanan uluslararası ve lüks markalardan oluşan 35,000’den fazla ürün yelpazesinde Millerini kullanarak dilediklerince alışveriş yapabiliyorlar.

 

Rezervasyon ve ayrıntılı bilgi için:

Emirates Türkiye Ofisi: 0212 315 45 45 / www.emirates.com.tr

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 83 ülkede 155 destinasyona taşıyor. 257 adet geniş gövdeli Airbus ve Boeing uçakla faaliyet gösteren Emirates’in toplam değeri 108 milyar doların üzerinde 221 uçak siparişi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ounWj6
via IFTTT

Emirates’ten İndirimli Nisan Fiyatları


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ounWj6

Air France’de uçuş krizi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2p07Qyk