4 Mart 2017 Cumartesi

İstanbul Yeni Havalimanı’nın Rengi Belli Oldu İstanbul Yeni Havalimanı’nın Rengi Polisan Kansai olacak   Türkiye’nin lider boya markası Polisan Kansai Boya, 2018 yılında kapılarını açacak olan ve Dünyanın en büyüğü olacak İstanbul Yeni Havalimanı’nın (İGA – İstanbul Grand Airport) su bazlı boya tedarikçisi oldu.   Polisan Kansai Boya, İstanbul Yeni Havalimanı’nın ilk fazına sektörün lider ve en çok beğenilen iç cephe ürünü Elegans Extra Yarımat’ın da içinde bulunduğu geniş bir portföyle hizmet verecek. 15 bin kova boya tüketimi öngörülmektedir.    İlk fazı 2018 yılında devreye alınacak son yılların en önemli projesi İstanbul Yeni Havalimanı’nın boya ihalesini, katılan üreticiler arasından boya sektörünün öncü markası Polisan Kansai Boya kazandı. Böylelikle Polisan Kansai Boya, İstanbul Yeni Havalimanı’nın su bazlı boya tedarikçisi oldu.   Yolcu sayısı, kapladığı alan, terminal binası ve otoparkı başta olmak üzere birçok alanda dünyanın en büyüğü olacak İstanbul Yeni Havalimanı’nın tüm fazları tamamlandığında yıllık 200 milyon yolcu kapasitesi ile 350’den fazla destinasyona uçuş imkânı sağlayan, dünyanın en önemli havacılık merkezi haline gelmesi bekleniyor.   Erol Mizrahi: “Uluslararası işlere imza atıyoruz” Polisan Holding CEO’su Erol Mizrahi, projenin tedarikçisi olacaklarından dolayı gurur duyduklarını belirterek; “İstanbul Yeni Havalimanı, Türkiye’de hatta dünyada son yıllarda geliştirilen özel projelerden belki en önemlisi. Cumhuriyet Tarihi’nin bu en büyük ve stratejik projesinde çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Gerek ürün gamımız gerekse kurumsal yapımız ile bu denli büyük bir projeye katkı sağlayacağımızı ve en iyisini sunacağımızı düşünüyoruz” dedi ve şöyle devam etti:   “Bu özel projede ürün gamımızda yer alan astar ve son kat boyalarla hizmet vereceğiz. Portföy içerisinde sektörün lider ve en çok beğenilen iç cephe ürünü Elegans Extra Yarımat ürünümüz de bulunmaktadır. 2018 yılı başında açılacak olan projenin ilk fazında ilk ön görülere göre 1.000.000 m2 ve üzeri, farklı ürün grupları ile birlikte 15 bin kova üzeri bir tüketim hesaplıyoruz. Geçtiğimiz ay bir dünya devi olan Japon Kansai Paint ile gücümüze güç kattık. Polisan Kansai Boya olarak, Dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ve uluslararası işlere imza atıyoruz.”  

İstanbul Yeni Havalimanı’nın Rengi Polisan Kansai olacak

 

Türkiye’nin lider boya markası Polisan Kansai Boya, 2018 yılında kapılarını açacak olan ve Dünyanın en büyüğü olacak İstanbul Yeni Havalimanı’nın (İGA – İstanbul Grand Airport) su bazlı boya tedarikçisi oldu.

 

Polisan Kansai Boya, İstanbul Yeni Havalimanı’nın ilk fazına sektörün lider ve en çok beğenilen iç cephe ürünü Elegans Extra Yarımat’ın da içinde bulunduğu geniş bir portföyle hizmet verecek. 15 bin kova boya tüketimi öngörülmektedir. 

 

İlk fazı 2018 yılında devreye alınacak son yılların en önemli projesi İstanbul Yeni Havalimanı’nın boya ihalesini, katılan üreticiler arasından boya sektörünün öncü markası Polisan Kansai Boya kazandı. Böylelikle Polisan Kansai Boya, İstanbul Yeni Havalimanı’nın su bazlı boya tedarikçisi oldu.

 

Yolcu sayısı, kapladığı alan, terminal binası ve otoparkı başta olmak üzere birçok alanda dünyanın en büyüğü olacak İstanbul Yeni Havalimanı’nın tüm fazları tamamlandığında yıllık 200 milyon yolcu kapasitesi ile 350’den fazla destinasyona uçuş imkânı sağlayan, dünyanın en önemli havacılık merkezi haline gelmesi bekleniyor.

 

Erol Mizrahi: “Uluslararası işlere imza atıyoruz”

Polisan Holding CEO’su Erol Mizrahi, projenin tedarikçisi olacaklarından dolayı gurur duyduklarını belirterek; “İstanbul Yeni Havalimanı, Türkiye’de hatta dünyada son yıllarda geliştirilen özel projelerden belki en önemlisi. Cumhuriyet Tarihi’nin bu en büyük ve stratejik projesinde çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Gerek ürün gamımız gerekse kurumsal yapımız ile bu denli büyük bir projeye katkı sağlayacağımızı ve en iyisini sunacağımızı düşünüyoruz” dedi ve şöyle devam etti:

 

“Bu özel projede ürün gamımızda yer alan astar ve son kat boyalarla hizmet vereceğiz. Portföy içerisinde sektörün lider ve en çok beğenilen iç cephe ürünü Elegans Extra Yarımat ürünümüz de bulunmaktadır. 2018 yılı başında açılacak olan projenin ilk fazında ilk ön görülere göre 1.000.000 m2 ve üzeri, farklı ürün grupları ile birlikte 15 bin kova üzeri bir tüketim hesaplıyoruz. Geçtiğimiz ay bir dünya devi olan Japon Kansai Paint ile gücümüze güç kattık. Polisan Kansai Boya olarak, Dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ve uluslararası işlere imza atıyoruz.”

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m6HQio
via IFTTT

İstanbul Yeni Havalimanı’nın Rengi Belli Oldu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m6HQio

3 Mart 2017 Cuma

Fransa’da ATC Grevi Var Fransız hava trafik kontrolörleri sendikası (UNSA-ICNA)  6- 10 Mart tarihleri arasında 5 günlük greve gitme kararı aldı. Bu süreçte Fransa’da tarifeli uçak seferleri hava trafik kontrolörlerinin grevi nedeniyle olumsuz etkilenecek. Grev , LFRR ( Brest )  ve LFBB ( Bordo ) zonları 6 Mart pazartesi sabah 0500 te başlayacak ve Cuma günü saat 1900 ‘a kadar devam edecek. Grev , LFMM ( Marsilya ) zonu Salı sabahı 0500 te başlayıp 10 Mart Cuma akşamı 1900’a kadar etkilenecek. Müzakereler devam ediyor ve bugün başka bir DSNA telekonferans 1400UTC’de yapılacak. DGAC konferansı sırasında grev onaylandı. Hergün uçuşlarının %33’nün oaranında iptaller bekleniyor İlgili notamlar ( NOTAM F0320/17 – NOTAM F0330/17 ) aşağıdadır. F0330/17 NOTAMN Q) LFXX/QAFXX/IV/NBO/E /000/999/4525N00006W525 A) LFFF LFRR LFBB B) 1703060400 C) 1703062100 E) DUE TO A STRIKE WITHIN FRENCH CIVIL AVIATION SERVICES, SOME IMPORTANT DISTURBANCES WILL AFFECT FRENCH ATS, AIS AND COM SERVICES 1- A MINIMUM SERVICE WILL BE ENSURED IN BORDEAUX LFRR AND BREST LFRR. ACTUAL ATC CAPACITY WILL BE DETERMINED ACCORDING TO AVAILABLE STAFF. 2- AIRCRAFT OPERATORS ARE REQUESTED TO REDUCE FOR THIS PERIOD THEIR INITIALLY SCHEDULED FLIGHT BY 25 PER CENT IN PARIS-ORLY (LFPO), PARIS-CDG(LFPG) AND BEAUVAIS (LFOB) GLOBALLY FOR FLIGHT TO/FROM SOUTH AND WEST (ALL AIRPORTS IN LFRR AND LFBB FIR AND AIRPORTS HAVING ICAO CODE STARTING WITH LE, LP, GC, GM, DA, DT) 3- AIRCRAFT OPERATORS ARE REQUESTED TO REDUCE THEIR INITIALLY SCHEDULED FLIGHTS BY 25 PER CENT ON ALL AIRPORTS IN BORDEAUX FIR LFBB GLOBALLY 4- AIRCRAFT OPERATORS ARE REQUESTED TO REDUCE THEIR INITIALLY SCHEDULED FLIGHTS BY 33 PER CENT ON ALL AIRPORTS IN BREST FIR LFBB GLOBALLY 5- TERRITORIAL CONTINUITY FLIGHTS ARE NOT CONCERNED BY THIS REQUEST 6- AIRCRAFT OPERATORS SHALL SEND IMMEDIATELY REMAINING PROGRAM AND CANCELLED FLIGHTS TO DGAC/DTA BY MAIL TO: DTA-PROGRAMMES-CRISES-BF(AT)AVIATION-CIVILE.GOUV.FR 7- FLIGHT PLANS EXCEEDING THOSE LIMITATIONS COULD BE REJECTED 8- AIRCRAFT OPERATORS MUST SYSTEMATICALLY CANCEL ALL PLN, RPL OR FPL FOR THE FLIGHTS NOT CARRIED OUT RMK:INFORMATION ON REAL TIME SITUATION WILL BE AVAILABLE ON THE FOLLOWING INTERNET WEBSITE http://ift.tt/1PlczMj    

Fransız hava trafik kontrolörleri sendikası (UNSA-ICNA)  6- 10 Mart tarihleri arasında 5 günlük greve gitme kararı aldı. Bu süreçte Fransa’da tarifeli uçak seferleri hava trafik kontrolörlerinin grevi nedeniyle olumsuz etkilenecek.

Grev , LFRR ( Brest )  ve LFBB ( Bordo ) zonları 6 Mart pazartesi sabah 0500 te başlayacak ve Cuma günü saat 1900 ‘a kadar devam edecek.
Grev , LFMM ( Marsilya ) zonu Salı sabahı 0500 te başlayıp 10 Mart Cuma akşamı 1900’a kadar etkilenecek.

Müzakereler devam ediyor ve bugün başka bir DSNA telekonferans 1400UTC’de yapılacak. DGAC konferansı sırasında grev onaylandı.

Hergün uçuşlarının %33’nün oaranında iptaller bekleniyor

İlgili notamlar ( NOTAM F0320/17 – NOTAM F0330/17 ) aşağıdadır.

F0330/17 NOTAMN Q) LFXX/QAFXX/IV/NBO/E /000/999/4525N00006W525 A) LFFF LFRR LFBB B) 1703060400 C) 1703062100 E) DUE TO A STRIKE WITHIN FRENCH CIVIL AVIATION SERVICES, SOME IMPORTANT DISTURBANCES WILL AFFECT FRENCH ATS, AIS AND COM SERVICES

1- A MINIMUM SERVICE WILL BE ENSURED IN BORDEAUX LFRR AND BREST LFRR. ACTUAL ATC CAPACITY WILL BE DETERMINED ACCORDING TO AVAILABLE STAFF.

2- AIRCRAFT OPERATORS ARE REQUESTED TO REDUCE FOR THIS PERIOD THEIR INITIALLY SCHEDULED FLIGHT BY 25 PER CENT IN PARIS-ORLY (LFPO), PARIS-CDG(LFPG) AND BEAUVAIS (LFOB) GLOBALLY FOR FLIGHT TO/FROM SOUTH AND WEST (ALL AIRPORTS IN LFRR AND LFBB FIR AND AIRPORTS HAVING ICAO CODE STARTING WITH LE, LP, GC, GM, DA, DT)

3- AIRCRAFT OPERATORS ARE REQUESTED TO REDUCE THEIR INITIALLY SCHEDULED FLIGHTS BY 25 PER CENT ON ALL AIRPORTS IN BORDEAUX FIR LFBB GLOBALLY

4- AIRCRAFT OPERATORS ARE REQUESTED TO REDUCE THEIR INITIALLY SCHEDULED FLIGHTS BY 33 PER CENT ON ALL AIRPORTS IN BREST FIR LFBB GLOBALLY

5- TERRITORIAL CONTINUITY FLIGHTS ARE NOT CONCERNED BY THIS REQUEST

6- AIRCRAFT OPERATORS SHALL SEND IMMEDIATELY REMAINING PROGRAM AND CANCELLED FLIGHTS TO DGAC/DTA BY MAIL TO: DTA-PROGRAMMES-CRISES-BF(AT)AVIATION-CIVILE.GOUV.FR

7- FLIGHT PLANS EXCEEDING THOSE LIMITATIONS COULD BE REJECTED

8- AIRCRAFT OPERATORS MUST SYSTEMATICALLY CANCEL ALL PLN, RPL OR FPL FOR THE FLIGHTS NOT CARRIED OUT RMK:INFORMATION ON REAL TIME SITUATION WILL BE AVAILABLE ON THE FOLLOWING INTERNET WEBSITE http://ift.tt/1PlczMj

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m3Rx16
via IFTTT

Fransa’da ATC Grevi Var


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m3Rx16

İLK MİLLİ HAVA TRAFİK KONTROL SİMÜLATÖRÜ GÖREVE BAŞLADI!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m3eC2s

İLK MİLLİ HAVA TRAFİK KONTROL SİMÜLATÖRÜ GÖREVE BAŞLADI! Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) ile Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) işbirliği çerçevesinde, yerli imkanlarla geliştirilen ilk Milli Hava Trafik Kontrol Simülatörü (atcTRsim), Esenboğa Havalimanı Eğitim ve Simülatör Tesislerinde göreve başladı. atcTRsim sisteminde yaklaşma, yol kontrol radar simülatörü ve 360 derece görselliğe sahip Meydan Kontrol Simülatörü yer alıyor. HAVELSAN’ın, simülatör alanındaki teknolojik altyapı ve deneyimiyle katkıda bulunduğu projede Türkiye’de ilk kez arkadan yansıtmalı 360 derece Meydan Kontrol Simülatörü gerçekleştirildi. Yaklaşma / Yol Kontrol Radar Simülatörü aynı anda Planlama ve Uygulama olmak üzere sekiz adet kontrolör çalışma pozisyonu ile sekiz adet hayali pilot pozisyonu kapasitesine sahip. Meydan Kontrol Simülatörü ise 360 derece Kule ortamı ve sekiz adet hayali pilot pozisyonu kapasitesine sahip. Genişleyebilir yapıda tasarlanan Milli Hava Trafik Kontrol Simülatörü atcTRsim’e, yeni havalimanlarının üç boyutlu modelleri ve hava sahası üzerinde yapılacak değişiklikler de yerli imkanlarla kolayca kazandırılabiliyor. TÜBİTAK Bilişim ve Bilgi Güvenliği İleri Teknolojiler Araştırma Merkezi (BİLGEM) mühendislerinin geliştirdiği, HAVELSAN’ın kurulum çalışmalarını gerçekleştirdiği Milli Hava Trafik Kontrol Simülatörü atcTRsim, temel hava trafik kontrolör eğitimlerinin yanı sıra, gerektiğinde ileri düzey hava trafik kontrolör eğitimleri ve hava sahası yapılanma ve modifikasyon çalışmalarında kullanılabilecek. atcTRsim Simülatörünün Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) ve TÜBİTAK Ar-Ge işbirliği çerçevesinde geliştirilmiş olması ve HAVELSAN’ın kurulum çalışmalarını gerçekleştirmesiyle, ülkemizin bu alanda dışa bağımlılığını azaltma yönünde önemli bir aşama sağlandı. Kaynak: http://ift.tt/1P6zZb9

Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) ile Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) işbirliği çerçevesinde, yerli imkanlarla geliştirilen ilk Milli Hava Trafik Kontrol Simülatörü (atcTRsim), Esenboğa Havalimanı Eğitim ve Simülatör Tesislerinde göreve başladı.

atcTRsim sisteminde yaklaşma, yol kontrol radar simülatörü ve 360 derece görselliğe sahip Meydan Kontrol Simülatörü yer alıyor. HAVELSAN’ın, simülatör alanındaki teknolojik altyapı ve deneyimiyle katkıda bulunduğu projede Türkiye’de ilk kez arkadan yansıtmalı 360 derece Meydan Kontrol Simülatörü gerçekleştirildi.

Yaklaşma / Yol Kontrol Radar Simülatörü aynı anda Planlama ve Uygulama olmak üzere sekiz adet kontrolör çalışma pozisyonu ile sekiz adet hayali pilot pozisyonu kapasitesine sahip. Meydan Kontrol Simülatörü ise 360 derece Kule ortamı ve sekiz adet hayali pilot pozisyonu kapasitesine sahip.

Genişleyebilir yapıda tasarlanan Milli Hava Trafik Kontrol Simülatörü atcTRsim’e, yeni havalimanlarının üç boyutlu modelleri ve hava sahası üzerinde yapılacak değişiklikler de yerli imkanlarla kolayca kazandırılabiliyor.

TÜBİTAK Bilişim ve Bilgi Güvenliği İleri Teknolojiler Araştırma Merkezi (BİLGEM) mühendislerinin geliştirdiği, HAVELSAN’ın kurulum çalışmalarını gerçekleştirdiği Milli Hava Trafik Kontrol Simülatörü atcTRsim, temel hava trafik kontrolör eğitimlerinin yanı sıra, gerektiğinde ileri düzey hava trafik kontrolör eğitimleri ve hava sahası yapılanma ve modifikasyon çalışmalarında kullanılabilecek.

atcTRsim Simülatörünün Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) ve TÜBİTAK Ar-Ge işbirliği çerçevesinde geliştirilmiş olması ve HAVELSAN’ın kurulum çalışmalarını gerçekleştirmesiyle, ülkemizin bu alanda dışa bağımlılığını azaltma yönünde önemli bir aşama sağlandı.

Kaynak: http://ift.tt/1P6zZb9



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2m3eC2s
via IFTTT

Dubai’de yolcu trafiği Ocak ayında tüm zamanların en yüksek seviyesine çıktı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mm63Ct