2 Mart 2017 Perşembe

​2050’de Dünyayı Neler Bekliyor?


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lvuUPD

LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE ETKİN SATIŞ ve SATIŞ TEKNİKLERİ LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE ETKİN SATIŞ ve SATIŞ TEKNİKLERİ Eğitim Tarihi:  10 Mart 2017 Cuma Eğitim Süresi: 09:30 – 12:30 / 13:30 – 17:30Eğitimin Amacı: Satış personellerine satış süreci içindeki farklılıkları aktarmak, müşteri satış ilişkisini temel aşamalarını incelemek, satış yaklaşımı, bilgi toplama ve itirazlarının karşılanması gibi önemli aşamalarda uygulamalar yaptırarak satış becerilerini geliştirmek, satıcı olarak temel eksikliklerini tespit ederek, gelişime açık yanları ortaya çıkarmak ve satış sürecinin her aşamasında müşterilerde değer yaratan yaklaşımları geliştirmektir. Eğitim İçeriği: Lojistik sektöründe satış ve müşteri ilişkisine farklı bir bakış açısı Klasik ve modern satış / pazarlama kavramları Satıcıların mevcut durumunun tespiti Lojistik sektöründe rekabette farklılık yaratan yaratıcı satıcılık Satış / satıcı ve potansiyel müşteri kavramları Satış ve hizmette soyut/ somut kalite kavramları Müşteri beklentilerinin tespitinde kullanılan psikolojik yöntemler Müşteri beklentileri ve müşteri profili arasındaki ilişki sistemi Kişiliğin satın alma sürecindeki etkisi Satıcı müşteri ilişkisinde kullanılan iletişim araç ve yöntemleri Müşteri istek ve beklentilerin ortaya çıkarılması Sektör satışlarında ürün bilgisi ve müşteriye etkin sunumu Hazırlıktan kapanışa ideal satış süreci İtirazların karşılanması Organizasyona sadık müşteri yaratma çabaları Eğitmen           : Prof. Dr. Emrah CENGİZ Eğitim Yeri       : UTİKAD Binası Eğitim Ücreti    : UTİKAD üyeleri ve öğrenciler için 200 TL + KDV UTİKAD üyesi olmayan kurumlar için 250 TL + KDV  Eğitmenimiz hakkında detaylı bilgi almak için eğitmen adına tıklamanız yeterli olacaktır. Kayıt formu ile ödeme dekontunun egitim@utikad.org.tr adresine iletilmesiyle kesin kayıt işlemi tamamlanmaktadır. Kayıt: Katılım bilgisinin egitim@utikad.org.tr adresine bildirilmesi ve eğitim semineri ücretinin T.C. Vakıflar Bankası Florya Şubesi TR49 0001 5001 5800 7296 2715 48 numaralı UTİKAD İktisadi İşletmesi hesabına yatırılması gerekmektedir. Eğitim Katılım Koşulları Eğitim için kayıt yaptırılması ve kayıt ücretinin yatırıldığına ilişkin ödeme dekontunun eğitim tarihinden en geç 3 gün öncesine kadar UTİKAD’a iletmesi zorunludur. Katılım talebinin yoğun olması durumunda ödemesi yapılmış başvuru önceliği esas alınır. Yeterli katılımcı sayısına ulaşılmadığı takdirde eğitim semineri iptal edilebilir veya ertelenebilir. Bu durumda UTİKAD, eğitimin iptal edildiğini veya ileri bir tarihe ertelendiğini, eğitim gününden 2 gün önce kayıt yaptıran katılımcılara e-posta yolu ile bildirecektir. UTİKAD önceden bildirmek şartıyla eğitim saatlerinde veya eğitim mekanlarında değişiklik yapabilir. Seminer katılımcılarına Katılım Belgesi verilecektir. Kayıt işlem formu için tıklayınız. Daha detaylı bilgi almak için egitim@utikad.org.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.   UTİKAD ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ

LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE ETKİN SATIŞ ve SATIŞ TEKNİKLERİ

Eğitim Tarihi:  10 Mart 2017 Cuma

Eğitim Süresi: 09:30 – 12:30 / 13:30 – 17:30
Eğitimin Amacı: Satış personellerine satış süreci içindeki farklılıkları aktarmak, müşteri satış ilişkisini temel aşamalarını incelemek, satış yaklaşımı, bilgi toplama ve itirazlarının karşılanması gibi önemli aşamalarda uygulamalar yaptırarak satış becerilerini geliştirmek, satıcı olarak temel eksikliklerini tespit ederek, gelişime açık yanları ortaya çıkarmak ve satış sürecinin her aşamasında müşterilerde değer yaratan yaklaşımları geliştirmektir.

Eğitim İçeriği:

  • Lojistik sektöründe satış ve müşteri ilişkisine farklı bir bakış açısı
  • Klasik ve modern satış / pazarlama kavramları
  • Satıcıların mevcut durumunun tespiti
  • Lojistik sektöründe rekabette farklılık yaratan yaratıcı satıcılık
  • Satış / satıcı ve potansiyel müşteri kavramları
  • Satış ve hizmette soyut/ somut kalite kavramları
  • Müşteri beklentilerinin tespitinde kullanılan psikolojik yöntemler
  • Müşteri beklentileri ve müşteri profili arasındaki ilişki sistemi
  • Kişiliğin satın alma sürecindeki etkisi
  • Satıcı müşteri ilişkisinde kullanılan iletişim araç ve yöntemleri
  • Müşteri istek ve beklentilerin ortaya çıkarılması
  • Sektör satışlarında ürün bilgisi ve müşteriye etkin sunumu
  • Hazırlıktan kapanışa ideal satış süreci
  • İtirazların karşılanması
  • Organizasyona sadık müşteri yaratma çabaları

Eğitmen           : Prof. Dr. Emrah CENGİZ

Eğitim Yeri       : UTİKAD Binası

Eğitim Ücreti    : UTİKAD üyeleri ve öğrenciler için 200 TL + KDV
UTİKAD üyesi olmayan kurumlar için 250 TL + KDV 

Eğitmenimiz hakkında detaylı bilgi almak için eğitmen adına tıklamanız yeterli olacaktır.

Kayıt formu ile ödeme dekontunun egitim@utikad.org.tr adresine iletilmesiyle kesin kayıt işlemi tamamlanmaktadır.

Kayıt: Katılım bilgisinin egitim@utikad.org.tr adresine bildirilmesi ve eğitim semineri ücretinin T.C. Vakıflar Bankası Florya Şubesi TR49 0001 5001 5800 7296 2715 48 numaralı UTİKAD İktisadi İşletmesi hesabına yatırılması gerekmektedir.

Eğitim Katılım Koşulları

  • Eğitim için kayıt yaptırılması ve kayıt ücretinin yatırıldığına ilişkin ödeme dekontunun eğitim tarihinden en geç 3 gün öncesine kadar UTİKAD’a iletmesi zorunludur.
  • Katılım talebinin yoğun olması durumunda ödemesi yapılmış başvuru önceliği esas alınır.
  • Yeterli katılımcı sayısına ulaşılmadığı takdirde eğitim semineri iptal edilebilir veya ertelenebilir. Bu durumda UTİKAD, eğitimin iptal edildiğini veya ileri bir tarihe ertelendiğini, eğitim gününden 2 gün önce kayıt yaptıran katılımcılara e-posta yolu ile bildirecektir.
  • UTİKAD önceden bildirmek şartıyla eğitim saatlerinde veya eğitim mekanlarında değişiklik yapabilir.

Seminer katılımcılarına Katılım Belgesi verilecektir.

Kayıt işlem formu için tıklayınız.

Daha detaylı bilgi almak için egitim@utikad.org.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

 
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mOpSPa
via IFTTT

AVRASYA TÜNELİ GEÇİŞ ÜCRETİ ARTIK İNTERNETTEN KOLAYCA ÖDENEBİLİYOR İstanbul’da iki kıta arasında en kısa yol olarak ulaşımı rahatlatan Avrasya Tüneli, sunduğu ileri teknoloji tabanlı hizmetlerle de sürücülerin hayatını kolaylaştırıyor. Avrasya Tüneli’nin geçiş ücreti artık http://ift.tt/1UpUyj9 adresinden de ödenmeye başladı. Sürücüler, HGS ve OGS hesaplarında yeterli bakiye olmaması, herhangi bir otomatik ödeme sistemine dâhil olmamaları veya ihlalli geçiş yapmaları halinde geçiş ücretini kolayca ödeyebiliyor. Asya ve Avrupa kıtalarını ilk kez deniz tabanı altından geçen iki katlı karayolu tüneliyle birbirine bağlayan Avrasya Tüneli, kıtalar arası yolculuk süresini 5 dakikaya indirdi. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunarak yoğun ilgi gören Avrasya Tüneli’nde, sürücülere artık geçiş ücretini web sitesi üzerinden ödeme kolaylığı da sunuluyor. Bilgisayar, tablet ve cep telefonundan anında ödeme Otoyol sektöründe yeni hayata geçirilen bir uygulama ile Avrasya Tüneli’nin geçiş ücreti ödeme işlemleri, artık http://ift.tt/1UpUyj9 adresinden yapılabiliyor. Uygulama ile HGS ve OGS hesaplarında yeterli bakiye olmayan, herhangi bir otomatik ödeme sistemine dâhil olmayan ve ihlalli geçiş yapan sürücüler; plaka, kimlik veya vergi numaralarıyla geçiş ücretlerini öğrenebilecek. Sürücüler banka ve yetkili kurumlara gitmeden geçiş ücretini web sitesi üzerinden kredi kartı ile güvenli şekilde hızlı ve kolayca ödeyebilecek. Bilgisayarlardan erişilebildiği gibi cep telefonu, tablet ve mobil cihazlar üzerinden de erişim sağlanabilen sistem ile sürücüler, geçiş bilgilerini öğrenerek, cezai işlem uygulamasını da engelleyebilecek.

İstanbul’da iki kıta arasında en kısa yol olarak ulaşımı rahatlatan Avrasya Tüneli, sunduğu ileri teknoloji tabanlı hizmetlerle de sürücülerin hayatını kolaylaştırıyor.

Avrasya Tüneli’nin geçiş ücreti artık http://ift.tt/1UpUyj9 adresinden de ödenmeye başladı. Sürücüler, HGS ve OGS hesaplarında yeterli bakiye olmaması, herhangi bir otomatik ödeme sistemine dâhil olmamaları veya ihlalli geçiş yapmaları halinde geçiş ücretini kolayca ödeyebiliyor.

Asya ve Avrupa kıtalarını ilk kez deniz tabanı altından geçen iki katlı karayolu tüneliyle birbirine bağlayan Avrasya Tüneli, kıtalar arası yolculuk süresini 5 dakikaya indirdi. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunarak yoğun ilgi gören Avrasya Tüneli’nde, sürücülere artık geçiş ücretini web sitesi üzerinden ödeme kolaylığı da sunuluyor.

Bilgisayar, tablet ve cep telefonundan anında ödeme

Otoyol sektöründe yeni hayata geçirilen bir uygulama ile Avrasya Tüneli’nin geçiş ücreti ödeme işlemleri, artık http://ift.tt/1UpUyj9 adresinden yapılabiliyor. Uygulama ile HGS ve OGS hesaplarında yeterli bakiye olmayan, herhangi bir otomatik ödeme sistemine dâhil olmayan ve ihlalli geçiş yapan sürücüler; plaka, kimlik veya vergi numaralarıyla geçiş ücretlerini öğrenebilecek. Sürücüler banka ve yetkili kurumlara gitmeden geçiş ücretini web sitesi üzerinden kredi kartı ile güvenli şekilde hızlı ve kolayca ödeyebilecek.

Bilgisayarlardan erişilebildiği gibi cep telefonu, tablet ve mobil cihazlar üzerinden de erişim sağlanabilen sistem ile sürücüler, geçiş bilgilerini öğrenerek, cezai işlem uygulamasını da engelleyebilecek.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lX2e5u
via IFTTT

LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE ETKİN SATIŞ ve SATIŞ TEKNİKLERİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mOpSPa

AVRASYA TÜNELİ GEÇİŞ ÜCRETİ ARTIK İNTERNETTEN KOLAYCA ÖDENEBİLİYOR


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lX2e5u

Samsun’dan İstanbul’a uygun fiyatlı uçuşun yolu Pegasus’ta Pegasus Hava Yolları, bakım için kapatılması Ağustos ayına ertelenen Samsun Çarşamba Havalimanı’ndan İstanbul Sabiha Gökçen’e uçuşlarını devam ettiriyor. Pegasus’un 44,99 ₺’den başlayan biletleri www.flypgs.com üzerinden veya Pegasus’un mobil uygulamasından satın alınabiliyor. Pegasus’un Samsun – İstanbul Sabiha Gökçen seferleri 1-7 Mart arasında günde tek sefer, 8-14 Mart arasında günde 2 sefer ve 15 Mart’tan sonra günde 3 sefer olarak düzenlenecek. Pegasus Samsunluları 83 noktaya ulaştırıyor Pegasus’un Samsun’dan seyahat eden misafirleri, İstanbul Sabiha Gökçen’den aktarma yaparak Türkiye içinde Adana, Ankara, Antalya, Balıkesir/Edremit, Batman, Bodrum, Dalaman, Denizli, Diyarbakır, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Gaziantep, Gazipaşa/Alanya, Hatay, İzmir, Kahramanmaraş, Kars, Kayseri, Konya, Malatya, Mardin, Muş, Şanlıurfa, Van olmak üzere 25; yurt dışında ise Almati, Amsterdam, Atina, Bağdat, Bahreyn, Barselona, Basel, Belgrad, Berlin, Beyrut, Bişkek, Bologna, Brüksel, Budapeşte, Bükreş, Cenevre, Cidde, Doha, Dubai, Düsseldorf, Erbil, Frankfurt, Grozni, Hamburg, Hurgada, Kharkiv, Kopenhag, Köln, Krasnodar, Kuveyt, Kuzey Kıbrıs, Londra, Lviv, Lyon, Madrid, Marsilya, Milan, Mineralnye Vody, Moskova, Münih, Oslo, Paris, Prag, Priştine, Riyad, Roma, Saraybosna, Stokholm, Stuttgart, Şarm El-Şeyh, Tahran, Tel Aviv, Tiflis, Tiran, Üsküp, Viyana, Zaporijya, Zürih olmak üzere 58 uçuş noktasına ulaşabiliyor. Samsunlular ayrıca Pegasus’un web sitesi üzerinden başta otel rezervasyonu ve araba kiralama işlemleri olmak üzere pek çok ek ürün ve hizmete kolayca ulaşabilir. SecureDrive hizmeti ile Sabiha Gökçen inişlerinde İstanbul’un istedikleri noktasına 19,90 ₺’ye transfer hizmetinden faydalanabilirler. Ayrıca Pegasus Plus’a üye olarak gerçekleştirdikleri tüm uçuşlarından Uçuş Puan kazanabilirler.

Pegasus Hava Yolları, bakım için kapatılması Ağustos ayına ertelenen Samsun Çarşamba Havalimanı’ndan İstanbul Sabiha Gökçen’e uçuşlarını devam ettiriyor. Pegasus’un 44,99 ₺’den başlayan biletleri www.flypgs.com üzerinden veya Pegasus’un mobil uygulamasından satın alınabiliyor. Pegasus’un Samsun – İstanbul Sabiha Gökçen seferleri 1-7 Mart arasında günde tek sefer, 8-14 Mart arasında günde 2 sefer ve 15 Mart’tan sonra günde 3 sefer olarak düzenlenecek.

Pegasus Samsunluları 83 noktaya ulaştırıyor

Pegasus’un Samsun’dan seyahat eden misafirleri, İstanbul Sabiha Gökçen’den aktarma yaparak Türkiye içinde Adana, Ankara, Antalya, Balıkesir/Edremit, Batman, Bodrum, Dalaman, Denizli, Diyarbakır, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Gaziantep, Gazipaşa/Alanya, Hatay, İzmir, Kahramanmaraş, Kars, Kayseri, Konya, Malatya, Mardin, Muş, Şanlıurfa, Van olmak üzere 25; yurt dışında ise Almati, Amsterdam, Atina, Bağdat, Bahreyn, Barselona, Basel, Belgrad, Berlin, Beyrut, Bişkek, Bologna, Brüksel, Budapeşte, Bükreş, Cenevre, Cidde, Doha, Dubai, Düsseldorf, Erbil, Frankfurt, Grozni, Hamburg, Hurgada, Kharkiv, Kopenhag, Köln, Krasnodar, Kuveyt, Kuzey Kıbrıs, Londra, Lviv, Lyon, Madrid, Marsilya, Milan, Mineralnye Vody, Moskova, Münih, Oslo, Paris, Prag, Priştine, Riyad, Roma, Saraybosna, Stokholm, Stuttgart, Şarm El-Şeyh, Tahran, Tel Aviv, Tiflis, Tiran, Üsküp, Viyana, Zaporijya, Zürih olmak üzere 58 uçuş noktasına ulaşabiliyor.

Samsunlular ayrıca Pegasus’un web sitesi üzerinden başta otel rezervasyonu ve araba kiralama işlemleri olmak üzere pek çok ek ürün ve hizmete kolayca ulaşabilir. SecureDrive hizmeti ile Sabiha Gökçen inişlerinde İstanbul’un istedikleri noktasına 19,90 ₺’ye transfer hizmetinden faydalanabilirler. Ayrıca Pegasus Plus’a üye olarak gerçekleştirdikleri tüm uçuşlarından Uçuş Puan kazanabilirler.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lWZPrC
via IFTTT

Yabancı turistlerin öncelikli beklentileri neler? Global seyahat sektörü profesyonellerine teknoloji ve rezervasyon çözümleri sunan HotelsPro’nun Genel Müdürü Nevgül Bilsel Safkan, Türkiye’yi ziyaret eden ve ülke ekonomisine katma değer sağlayan yabancı turistlerin otellerden ve diğer turizm tesislerinden öncelikli beklentilerini açıkladı. Yarattığı katma değer, istihdam yaratma kapasitesi ve döviz getirisi ile ekonomiye önemli oranda katkı sağlayan turizm sektörünün geleceği için yabancı turistlerin beklentilerinin son derece önemli olduğunu belirten Safkan, Türkiye’yi ziyaret eden yabancı turistler için önem taşıyan noktaları şu şekilde sıraladı: Hizmet sunan kişilerin dil becerisi Yabancı dilleri öğrenmek turizm sektörü açısından bir artı değil, bir şart ve gereklilik. Bir veya birden fazla yabancı dil bilen personel sayısı, yabancı turistlerin beklentilerinin başında geliyor. Eğitimli personel Turist davranışlarını ve beklentilerini yakından bilen, bu noktalar ekseninde eğitim almış nitelikli insan gücü, tesis-turist ilişkisinde en önemli noktalardan biri durumunda. İnternet altyapısı Sinyal gücü zayıf olmayan, bağlantı problemi ve kesintisi yaşanmayan oteller turistler açısından önem taşıyor ve tesisle ilgili genel beğeniye de birebir etki ediyor. Rehberlik ve danışmanlık hizmetleri Rehberlerin turizm sektöründe büyük görevleri, katkıları ve aynı oranda da sorumlulukları söz konusu. Bilgi birikimi yüksek ve çok yönlü rehberler turistlerin önem verdiği bir diğer nokta. Turistik bölgelerdeki altyapı Konaklanacak tesise kolay ulaşım, konaklama tesislerinin güvenliği, tesisten merkez ve tarihi noktalara ulaşım rahatlığı, toplu taşıma sistemi gibi detaylar turistler açısından önem taşıyor. Çocukların eğlenebileceği oyun alanları Tatil süresince çocukların sıkılmamalarını sağlamak ebeveynler açısından önem taşıyan konulardan biri. Çocukların gün boyu koşuşturabilecekleri ve eğlenebilecekleri geniş alanlar, tesis seçimini etkileyen bir diğer faktör. HotelsPro hakkında Global pazarda turizm endüstrinin güçlü oyuncularından biri olan HotelsPro, müşterilerinin en özel talepleri için, 205’ten fazla ülkede, 15.000’den fazla destinasyon ve 445.000’den fazla otel ile cazip seçenekler sunuyor. Dünya çapındaki otel envanterini sürekli genişletmeyi hedefleyen HotelsPro’nun 40’tan fazla ülkede yerel ofisi bulunuyor.

Global seyahat sektörü profesyonellerine teknoloji ve rezervasyon çözümleri sunan HotelsPro’nun Genel Müdürü Nevgül Bilsel Safkan, Türkiye’yi ziyaret eden ve ülke ekonomisine katma değer sağlayan yabancı turistlerin otellerden ve diğer turizm tesislerinden öncelikli beklentilerini açıkladı. Yarattığı katma değer, istihdam yaratma kapasitesi ve döviz getirisi ile ekonomiye önemli oranda katkı sağlayan turizm sektörünün geleceği için yabancı turistlerin beklentilerinin son derece önemli olduğunu belirten Safkan, Türkiye’yi ziyaret eden yabancı turistler için önem taşıyan noktaları şu şekilde sıraladı:

Hizmet sunan kişilerin dil becerisi

Yabancı dilleri öğrenmek turizm sektörü açısından bir artı değil, bir şart ve gereklilik. Bir veya birden fazla yabancı dil bilen personel sayısı, yabancı turistlerin beklentilerinin başında geliyor.

Eğitimli personel

Turist davranışlarını ve beklentilerini yakından bilen, bu noktalar ekseninde eğitim almış nitelikli insan gücü, tesis-turist ilişkisinde en önemli noktalardan biri durumunda.

İnternet altyapısı

Sinyal gücü zayıf olmayan, bağlantı problemi ve kesintisi yaşanmayan oteller turistler açısından önem taşıyor ve tesisle ilgili genel beğeniye de birebir etki ediyor.

Rehberlik ve danışmanlık hizmetleri

Rehberlerin turizm sektöründe büyük görevleri, katkıları ve aynı oranda da sorumlulukları söz konusu. Bilgi birikimi yüksek ve çok yönlü rehberler turistlerin önem verdiği bir diğer nokta.

Turistik bölgelerdeki altyapı

Konaklanacak tesise kolay ulaşım, konaklama tesislerinin güvenliği, tesisten merkez ve tarihi noktalara ulaşım rahatlığı, toplu taşıma sistemi gibi detaylar turistler açısından önem taşıyor.

Çocukların eğlenebileceği oyun alanları

Tatil süresince çocukların sıkılmamalarını sağlamak ebeveynler açısından önem taşıyan konulardan biri. Çocukların gün boyu koşuşturabilecekleri ve eğlenebilecekleri geniş alanlar, tesis seçimini etkileyen bir diğer faktör.

HotelsPro hakkında

Global pazarda turizm endüstrinin güçlü oyuncularından biri olan HotelsPro, müşterilerinin en özel talepleri için, 205’ten fazla ülkede, 15.000’den fazla destinasyon ve 445.000’den fazla otel ile cazip seçenekler sunuyor. Dünya çapındaki otel envanterini sürekli genişletmeyi hedefleyen HotelsPro’nun 40’tan fazla ülkede yerel ofisi bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lZlTjH
via IFTTT