
havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
2 Mart 2017 Perşembe
DHL Express Türkiye, üçüncü kez “En İyi İşveren” seçildi

DHL Express Türkiye, üçüncü kez “En İyi İşveren” seçildi Dünyanın dört bir yanında çalışanların mesleki ve kişisel gelişimi için en iyi çalışma koşullarını sağlayan şirketleri belirleyen Top Employers Institute, DHL Express Türkiye’yi en iyi işverenler arasında gösterdi. DHL Express Türkiye, insan kaynakları yönetimindeki başarılı performansıyla üst üste üçüncü kez “En İyi İşveren” sertifikasının sahibi oldu. Şirket, 25 yılı aşkın süredir dünyanın en önde gelen işverenlerini ödüllendiren Top Employers Institute tarafından verilen sertifika ile dünya çapında en yüksek çalışan memnuniyeti standardına sahip 10 global şirket arasında yer aldı. Tüm kıtalara yayılmış 59 farklı ülkede incelemeye giren DHL Express, her kıtada sertifika alan tek şirket oldu. En İyi İşveren unvanı, çalışanların mesleki ve kişisel gelişimi için en iyi çalışma koşullarını sağlayan şirketlere veriliyor. Şirketler, lider gelişimi, performans yönetimi, kariyer ve yedekleme yönetimi, ücretlendirme ve yan haklar, işgücü planlaması, yetenek stratejisi, işe alım, öğrenme, gelişim ve kültür gibi kilit disiplinlerdeki başarıları göz önüne alınarak inceleniyor. DHL Express Türkiye CEO’su Claus Lassen, “DHL Express olarak, hem globalde hem Türkiye’de üçüncü kez “En İyi İş Veren” sertifikası ile ödüllendirilmek büyük bir başarı ve gurur kaynağı. Mutlu ve motive çalışanlarımız işimizdeki başarının temelini oluşturuyor, dünya genelinde 220 ülke ve bölgede çalışan 90.000 Sertifikalı Uluslararası Uzman çalışanımızın bağlılığı ve profesyonelliği, şirketimizin büyümesinde önemli bir itici güce dönüşüyor. Ve biliyoruz ki, hizmet kalitemiz, başarımız ve pazar liderliğimiz çalışanlarımızın mutluluğuyla doğru orantılı ilerliyor. Bu nedenle çalışanlarımıza ve onların eğitimine sürekli yatırım yapıyoruz. Asla taklit edilemeyecek en önemli değerimizin Sertifikalı Uluslararası Uzman çalışanlarımız olduğuna inanıyoruz.” DHL Express Türkiye İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü Ayla Çetinbora ise, “Üçüncü kez elde ettiğimiz bu prestijli sertifika, müşteri odaklı kültürümüzün yanı sıra motivasyonu yüksek kişileri bünyemize dahil etmek ve uzun vadeli bir yaklaşımla burada kalmalarını sağlamak konusundaki tutkumuzun bir teyidi niteliğinde. Sağladığımız yan haklar, eğitim olanakları ve çalışma koşullarıyla mutlu ve motive çalışanlara ulaşmak için çaba harcıyoruz. Sertifikalı Uluslararası Uzman (CIS) ve Sertifikalı Uluslararası Yönetici (CIM) çatısı altında birleştirdiğimiz eğitimlerle çalışanlarımız global bir iş dünyasının parçası olduğunu hissediyor ve iş hedeflerine açık bir şekilde hakim olabiliyor. Bunun yanında fark yaratan uygulamalarla çalışanlarımızı bu ailenin bir parçası olmaktan mutlu kılmak istiyoruz. Örneğin daha işe başlamadan motive etmeyi ve mükemmel bir çalışan deneyimi yaratmayı hedefleyen onboarding programımız kapsamında kişiler işe başlamadan iki hafta önce ekip arkadaşları ve yöneticilerinin hoş geldin kartının da bulunduğu bir paket gönderiliyor. En İyi İşveren seçilmek, bütün bu çabalarımızın sonuçlarını verdiğini göstermesi açısından bizi çok mutlu ediyor” diye konuştu. DHL Hakkında DHL Dünya lojistik sektörünün lider markasıdır. DHL; uluslararası posta sevkiyatından, e-ticaret gönderi çözümlerine, uluslararası ekspres kargo, kara, hava ve deniz yolu taşımacılığından endüstriyel tedarik zinciri yönetimine kadar pek çok hizmetle benzersiz bir lojistik portföyü sunmaktadır. Dünyada 220’den fazla ülke ve bölgeyi kapsayan küresel ağı ve 340.000 çalışanı ile DHL, bireyleri ve şirketleri güvenli bir şekilde birbirine bağlamakta ve uluslararası ticaret akışını sağlamaktadır. Teknoloji, yaşam bilimleri ve sağlık, enerji, otomotiv ve perakende dahil olmak üzere büyüyen pazarlara ve sektörlere sunduğu özel hizmetleri, kurumsal sorumluluğa adanmışlığı ve gelişmekte olan pazarlardaki köklü varlığıyla DHL “Dünyanın lojistik şirketi” konumundadır. DHL, Deutsche Post DHL Grubu’nun bir parçasıdır. Deutsche Post DHL’in 2015 yılı cirosu 59 milyar Euro’nun üzerindedir.
Dünyanın dört bir yanında çalışanların mesleki ve kişisel gelişimi için en iyi çalışma koşullarını sağlayan şirketleri belirleyen Top Employers Institute, DHL Express Türkiye’yi en iyi işverenler arasında gösterdi.
DHL Express Türkiye, insan kaynakları yönetimindeki başarılı performansıyla üst üste üçüncü kez “En İyi İşveren” sertifikasının sahibi oldu. Şirket, 25 yılı aşkın süredir dünyanın en önde gelen işverenlerini ödüllendiren Top Employers Institute tarafından verilen sertifika ile dünya çapında en yüksek çalışan memnuniyeti standardına sahip 10 global şirket arasında yer aldı. Tüm kıtalara yayılmış 59 farklı ülkede incelemeye giren DHL Express, her kıtada sertifika alan tek şirket oldu.
En İyi İşveren unvanı, çalışanların mesleki ve kişisel gelişimi için en iyi çalışma koşullarını sağlayan şirketlere veriliyor. Şirketler, lider gelişimi, performans yönetimi, kariyer ve yedekleme yönetimi, ücretlendirme ve yan haklar, işgücü planlaması, yetenek stratejisi, işe alım, öğrenme, gelişim ve kültür gibi kilit disiplinlerdeki başarıları göz önüne alınarak inceleniyor.
DHL Express Türkiye CEO’su Claus Lassen, “DHL Express olarak, hem globalde hem Türkiye’de üçüncü kez “En İyi İş Veren” sertifikası ile ödüllendirilmek büyük bir başarı ve gurur kaynağı. Mutlu ve motive çalışanlarımız işimizdeki başarının temelini oluşturuyor, dünya genelinde 220 ülke ve bölgede çalışan 90.000 Sertifikalı Uluslararası Uzman çalışanımızın bağlılığı ve profesyonelliği, şirketimizin büyümesinde önemli bir itici güce dönüşüyor. Ve biliyoruz ki, hizmet kalitemiz, başarımız ve pazar liderliğimiz çalışanlarımızın mutluluğuyla doğru orantılı ilerliyor. Bu nedenle çalışanlarımıza ve onların eğitimine sürekli yatırım yapıyoruz. Asla taklit edilemeyecek en önemli değerimizin Sertifikalı Uluslararası Uzman çalışanlarımız olduğuna inanıyoruz.”
DHL Express Türkiye İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü Ayla Çetinbora ise, “Üçüncü kez elde ettiğimiz bu prestijli sertifika, müşteri odaklı kültürümüzün yanı sıra motivasyonu yüksek kişileri bünyemize dahil etmek ve uzun vadeli bir yaklaşımla burada kalmalarını sağlamak konusundaki tutkumuzun bir teyidi niteliğinde. Sağladığımız yan haklar, eğitim olanakları ve çalışma koşullarıyla mutlu ve motive çalışanlara ulaşmak için çaba harcıyoruz. Sertifikalı Uluslararası Uzman (CIS) ve Sertifikalı Uluslararası Yönetici (CIM) çatısı altında birleştirdiğimiz eğitimlerle çalışanlarımız global bir iş dünyasının parçası olduğunu hissediyor ve iş hedeflerine açık bir şekilde hakim olabiliyor. Bunun yanında fark yaratan uygulamalarla çalışanlarımızı bu ailenin bir parçası olmaktan mutlu kılmak istiyoruz. Örneğin daha işe başlamadan motive etmeyi ve mükemmel bir çalışan deneyimi yaratmayı hedefleyen onboarding programımız kapsamında kişiler işe başlamadan iki hafta önce ekip arkadaşları ve yöneticilerinin hoş geldin kartının da bulunduğu bir paket gönderiliyor. En İyi İşveren seçilmek, bütün bu çabalarımızın sonuçlarını verdiğini göstermesi açısından bizi çok mutlu ediyor” diye konuştu.
DHL Hakkında
DHL Dünya lojistik sektörünün lider markasıdır. DHL; uluslararası posta sevkiyatından, e-ticaret gönderi çözümlerine, uluslararası ekspres kargo, kara, hava ve deniz yolu taşımacılığından endüstriyel tedarik zinciri yönetimine kadar pek çok hizmetle benzersiz bir lojistik portföyü sunmaktadır. Dünyada 220’den fazla ülke ve bölgeyi kapsayan küresel ağı ve 340.000 çalışanı ile DHL, bireyleri ve şirketleri güvenli bir şekilde birbirine bağlamakta ve uluslararası ticaret akışını sağlamaktadır. Teknoloji, yaşam bilimleri ve sağlık, enerji, otomotiv ve perakende dahil olmak üzere büyüyen pazarlara ve sektörlere sunduğu özel hizmetleri, kurumsal sorumluluğa adanmışlığı ve gelişmekte olan pazarlardaki köklü varlığıyla DHL “Dünyanın lojistik şirketi” konumundadır.
DHL, Deutsche Post DHL Grubu’nun bir parçasıdır. Deutsche Post DHL’in 2015 yılı cirosu 59 milyar Euro’nun üzerindedir.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lCcU74
via IFTTT
Pegasus’un geleneksel Uç Uç Günleri’nde herkese indirim var

Pegasus’un geleneksel Uç Uç Günleri’nde herkese indirim var Pegasus, her ayın ilk Perşembe günü düzenlediği “Uç Uç Günleri” kampanyasında Mart ayında Pegasus Plus Kart sahiplerini %40, Pegasus Plus üyelerini %30 ve diğer tüm misafirleri ise %20 indirimli uçuruyor. Mart ayının Uç Uç Günleri kampanyası ile biletlerini 2-3 Mart tarihlerinde www.flypgs.com‘dan veya mobil uygulamasından alan misafirler, 1 Nisan – 22 Haziran 2017 tarihleri arasındaki tüm uçuşlarda indirimli fiyatlardan yararlanabilecek. Pegasus Plus üyesi olmayan misafirler, Uç Uç Günleri kampanyasından %30 indirimli yararlanmak için biletlerini almadan önce www.flypgs.com/plus/ adresinden veya Pegasus’un mobil uygulaması üzerinden programa ücretsiz üye olabilir ve Pegasus Plus ayrıcalığı ile seyahat etmenin tadını çıkarabilirler. Pegasus Plus programının ING Bank ile ortak kredi kartı Pegasus Plus Kart’a başvurmak isteyenler ise http://ift.tt/2lXhj79in/kartlar/ing-pegasus-plus-kart adresini kullanabilir. Misafirler, Pegasus’un 32’si yurt içinde olmak üzere 40 ülkede bulunan toplam 100 uçuş noktası ve güncel kampanyalarıyla ile ilgili detaylı bilgilere www.flypgs.com üzerinden ulaşabilir. Pegasus Plus nedir? Pegasus Hava Yolları’nın ücretsiz üye olunabilen ve gerçekleştirilen tüm uçuşlardan bol Uçuş Puan kazandıran uçuş programıdır. Pegasus Plus’a üye olmak çok kolay Pegasus Plus’a üye olmak isteyen misafirler, Pegasus’un internet sitesi www.flypgs.com ve mobil internet sitesi mobile.flypgs.com adreslerinden ya da 7737’ye Ad, Soyad ve TC Kimlik numaralarını göndererek ücretsiz üye olabilir. 2-18 yaş arasındaki Pegasus misafirleri ise 18 yaşından büyük bir ana üyenin hesabı üzerinden bağlı üyelik oluşturarak programa dâhil olabilir. Pegasus Hava Yolları Hakkında 1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 32’si yurt içinde, 68’i yurt dışında olmak üzere toplam 40 ülkede 100 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir. Pegasus, 2012 yılında Airbus firmasıyla imzaladığı ve teslim tarihindeki tutarı yaklaşık 12 milyar USD olan, 25 adedi opsiyonlu 100 uçaklık filo siparişi ile sipariş verdiği tarih itibariyle Türk Sivil Havacılık tarihinde bir seferde verilmiş en büyük siparişe imza atmıştır.
Pegasus, her ayın ilk Perşembe günü düzenlediği “Uç Uç Günleri” kampanyasında Mart ayında Pegasus Plus Kart sahiplerini %40, Pegasus Plus üyelerini %30 ve diğer tüm misafirleri ise %20 indirimli uçuruyor. Mart ayının Uç Uç Günleri kampanyası ile biletlerini 2-3 Mart tarihlerinde www.flypgs.com‘dan veya mobil uygulamasından alan misafirler, 1 Nisan – 22 Haziran 2017 tarihleri arasındaki tüm uçuşlarda indirimli fiyatlardan yararlanabilecek.
Pegasus Plus üyesi olmayan misafirler, Uç Uç Günleri kampanyasından %30 indirimli yararlanmak için biletlerini almadan önce www.flypgs.com/plus/ adresinden veya Pegasus’un mobil uygulaması üzerinden programa ücretsiz üye olabilir ve Pegasus Plus ayrıcalığı ile seyahat etmenin tadını çıkarabilirler. Pegasus Plus programının ING Bank ile ortak kredi kartı Pegasus Plus Kart’a başvurmak isteyenler ise http://ift.tt/2lXhj79
Misafirler, Pegasus’un 32’si yurt içinde olmak üzere 40 ülkede bulunan toplam 100 uçuş noktası ve güncel kampanyalarıyla ile ilgili detaylı bilgilere www.flypgs.com üzerinden ulaşabilir.
Pegasus Plus nedir?
Pegasus Hava Yolları’nın ücretsiz üye olunabilen ve gerçekleştirilen tüm uçuşlardan bol Uçuş Puan kazandıran uçuş programıdır.
Pegasus Plus’a üye olmak çok kolay
Pegasus Plus’a üye olmak isteyen misafirler, Pegasus’un internet sitesi www.flypgs.com ve mobil internet sitesi mobile.flypgs.com adreslerinden ya da 7737’ye Ad, Soyad ve TC Kimlik numaralarını göndererek ücretsiz üye olabilir. 2-18 yaş arasındaki Pegasus misafirleri ise 18 yaşından büyük bir ana üyenin hesabı üzerinden bağlı üyelik oluşturarak programa dâhil olabilir.
Pegasus Hava Yolları Hakkında
1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 32’si yurt içinde, 68’i yurt dışında olmak üzere toplam 40 ülkede 100 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir. Pegasus, 2012 yılında Airbus firmasıyla imzaladığı ve teslim tarihindeki tutarı yaklaşık 12 milyar USD olan, 25 adedi opsiyonlu 100 uçaklık filo siparişi ile sipariş verdiği tarih itibariyle Türk Sivil Havacılık tarihinde bir seferde verilmiş en büyük siparişe imza atmıştır.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lWSvfv
via IFTTT
Türk Hava Yolları Konya seferlerini artırıyor

Türk Hava Yolları Konya seferlerini artırıyor Sefer düzenlediği 49 şehirdeki 51 destinasyonla Türkiye’nin en çok noktasına uçan havayolu şirketi unvanına sahip Türk Hava Yolları yurt içi seferlerini artırmaya devam ediyor. Türk Hava Yolları, her gün 4‘er sefer olarak gerçekleştirilen İstanbul – Konya –İstanbul uçuşlarını yaz tarifesi kapsamında 26 Mart 2017’den itibaren 5’e çıkaracak.Sefer ayrıntıları; Uçuş No. Başlangıç Tarihi BitişTarihi Günler Kalkış Varış TK2040 26.03.2017 28.10.2017 HER GÜN IST 21:45 KYA 23:00 TK2041 26.03.2017 28.10.2017 HER GÜN KYA 23:55 IST 01:15 Türk Hava Yolları ve uçuş tarifesi ile ilgili daha ayrıntılı bilgilere http://ift.tt/TpSd7u web sitesinden, 444 0 849 numaralı Çağrı Merkezi’nden veya satış ofislerinden ulaşılabilir.* Türk Hava Yolları, bu konuda değişiklik yapma hakkını mahfuz tutmaktadır. Türk Hava Yolları Hakkında: 1933 Yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 335 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 247 uluslararası, 49 yurtiçi olmak üzere dünyada 296 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketidir. 2016 yılı Skytrax değerlendirmesine göre Türk Hava Yolları, art arda olmak üzere 6. kez “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi”, 8. kez de “Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçildi. 2010 yılında dünyanın “En İyi Ekonomi İkram Servisi”, 2013 ve 2014 yıllarında da “En İyi Business Class İkram Servisi” ödüllerini elde eden Türk Hava Yolları, bu yıl da aynı ödüle sahip olurken, geçtiğimiz yıl lâyık görüldüğü dünyanın “En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu İkramı” ödülünü yine bu yılki değerlendirme sonuçlarına göre almaya hak kazandı. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiye http://ift.tt/TpSd7u web adresinden veya Facebook,Twitter, Youtube, Linkedin ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir. Star İttifakı Hakkında: Türk Hava Yolları, 1997 yılında uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve hizmet sunan ve ilk küresel ölçekli havayolu ittifakı olarak kurulan Star İttifakı üyesidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi sayısız ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI ve United. Star İttifakı, hâli hazırda 190 ülkedeki 1.300 havalimanına 18.450’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır.
Sefer düzenlediği 49 şehirdeki 51 destinasyonla Türkiye’nin en çok noktasına uçan havayolu şirketi unvanına sahip Türk Hava Yolları yurt içi seferlerini artırmaya devam ediyor.
Türk Hava Yolları, her gün 4‘er sefer olarak gerçekleştirilen İstanbul – Konya –İstanbul uçuşlarını yaz tarifesi kapsamında 26 Mart 2017’den itibaren 5’e çıkaracak.
Sefer ayrıntıları;
| Uçuş No. | Başlangıç Tarihi | Bitiş Tarihi |
Günler | Kalkış | | Varış | |
| TK2040 | 26.03.2017 | 28.10.2017 | HER GÜN | IST | 21:45 | KYA | 23:00 |
| TK2041 | 26.03.2017 | 28.10.2017 | HER GÜN | KYA | 23:55 | IST | 01:15 |
Türk Hava Yolları ve uçuş tarifesi ile ilgili daha ayrıntılı bilgilere http://ift.tt/TpSd7u web sitesinden, 444 0 849 numaralı Çağrı Merkezi’nden
veya satış ofislerinden ulaşılabilir.
* Türk Hava Yolları, bu konuda değişiklik yapma hakkını mahfuz tutmaktadır.
Türk Hava Yolları Hakkında:
1933 Yılında 5 uçaktan oluşan mütevazı bir filo ile kurulan Star İttifakı üyesi Türk Hava Yolları, bugün 335 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile 247 uluslararası, 49 yurtiçi olmak üzere dünyada 296 noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketidir. 2016 yılı Skytrax değerlendirmesine göre Türk Hava Yolları, art arda olmak üzere 6. kez “Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi”, 8. kez de “Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu Şirketi” seçildi. 2010 yılında dünyanın “En İyi Ekonomi İkram Servisi”, 2013 ve 2014 yıllarında da “En İyi Business Class İkram Servisi” ödüllerini elde eden Türk Hava Yolları, bu yıl da aynı ödüle sahip olurken, geçtiğimiz yıl lâyık görüldüğü dünyanın “En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu İkramı” ödülünü yine bu yılki değerlendirme sonuçlarına göre almaya hak kazandı. Türk Hava Yolları ile ilgili daha geniş bilgiye http://ift.tt/TpSd7u web adresinden veya Facebook,Twitter, Youtube, Linkedin ve Instagram hesapları üzerinden ulaşılabilir.
Star İttifakı Hakkında:
Türk Hava Yolları, 1997 yılında uluslararası ölçekte seyahat edenler için dünya genelinde ulaşım, tanınırlık ve hizmet sunan ve ilk küresel ölçekli havayolu ittifakı olarak kurulan Star İttifakı üyesidir. Air Transport World tarafından “Market Leadership Award” ve Business Traveller Magazine ile Skytrax tarafından “Best Airline Alliance“ ödülleri gibi sayısız ödüle lâyık görülen Star İttifakı’na üye havayolu şirketleri; Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Portugal, Turkish Airlines, THAI ve United. Star İttifakı, hâli hazırda 190 ülkedeki 1.300 havalimanına 18.450’den fazla günlük uçuş sağlamaktadır.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2mcq4uK
via IFTTT