7 Şubat 2017 Salı

Cakes&Bakes’ten Aşk Dolu Lezzetler


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2klZ7n0

Türk Hava Yolları ve Namibya Hava Yolları kod paylaşımı anlaşması imzaladı Türk Hava Yolları ve Namibya Hava Yolları kod paylaşımı anlaşması imzaladı.  Namibya’nın bayrak taşıyıcı havayolu Air Namibia (SW) ve Türk Hava Yolları (TK), Namibya ve Türkiye arasındaki güzergâhlarda, iki havayolunun yolcularına daha fazla seyahat imkânı sağlayacağı kod paylaşımı anlaşmasına imza attı.1 Mart 2017 tarihinden itibaren resmen yürürlüğe girecek anlaşmanın imzaları dün akşam, Türk Hava Yolları’nın İstanbul’daki Genel Yönetim Merkezi’nde gerçekleştirilen ve taraflardan üst düzey yetkililerin de katıldığı törende, Namibya Ulaştırma Bakan Yardımcısı James Sankwasa ve Türk Hava Yolları Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanvekili Bilal Ekşi tarafından atıldı. Türk Hava Yolları ve Air Namibia arasındaki ticari işbirliğinin genişletilmesi hedeflenen kod paylaşımı anlaşması çerçevesinde, her iki havayolunun yolcularına Namibya ve Türkiye arasında daha fazla seyahat seçeneği sunması amaçlanıyor. Anlaşmaya göre iki havayolu şirketi arasında, Air Namibia’nın uçuş gerçekleştirdiği Windhoek – Johannesburg v.v. (karşılıklı olarak) ve Windhoek – Frankfurt v.v. hatları ile Türk Hava Yolları’nın uçuş sağladığı İstanbul – Johannesburg v.v. ve İstanbul – Frankfurt v.v. parkurlarında kod paylaşımı yapılabilecek. İlerleyen süreçte, Air Namibia’nın Windhoek – İstanbul v.v. uçuşlarına başlaması hâlinde, ilgili parkur ve İstanbul ötesinde gerçekleştirilen seferlerde de kod paylaşımı yapılarak, anlaşmanın genişletilmesi planlanıyor. İşbirliğiyle ilgili görüş bildiren Namibya Ulaştırma Bakan Yardımcısı James Sankwasa, Türk Hava Yolları gibi hızla büyüyen ve yaygın uçuş ağına sahip bir havayolu şirketiyle kurdukları ticari ortaklıktan büyük memnuniyet duyduklarını dile getirdi. Sankwasa ayrıca, Türk Hava Yolları ile kod paylaşım anlaşması akdetmiş olmanın kendileri için önemli bir tecrübe olacağının altını çizdi. Söz konusu anlaşmanın iki havayolu için de verimli olacağından ve yakın gelecekte de genişletileceğinden emin olduğunu belirten Sankwasa; “Air Namibia’nın küçük bir havayolu şirketi olması sebebiyle, rekabet gücü yüksek olan havacılık sektöründe, gücünü artırmak için Türk Hava Yolları gibi alanında etkin bir havayoluyla stratejik ortaklık kurması önemli bir adımdı. İnanıyorum ki önümüzdeki dönemde bu anlaşma, Türk Hava Yolları ve Air Namibia arasındaki birçok işbirliğinden sadece birini teşkil edecektir.” dedi. İmzalanan anlaşma sayesinde iki ülke bayrak taşıyıcısının, yolcularına esnek seyahat olanaklarından yararlanma imkânını sunduklarını belirten Türk Hava Yolları Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanvekili, Bilâl Ekşi; “Air Namibia büyümesini başarıyla sürdüren bir havayolu ve inanıyorum ki bu işbirliğimiz sayesinde, iş ve gezi amaçlı seyahatlerin teşvik edilmesiyle birlikte taraflar, hem ticari anlamda, hem de kültürel anlamda oldukça önemli kazanımlar elde edecektir.” dedi. 

Türk Hava Yolları ve Namibya Hava Yolları kod paylaşımı anlaşması imzaladı.
 

Namibya’nın bayrak taşıyıcı havayolu Air Namibia (SW) ve Türk Hava Yolları (TK), Namibya ve Türkiye arasındaki güzergâhlarda, iki havayolunun yolcularına daha fazla seyahat imkânı sağlayacağı kod paylaşımı anlaşmasına imza attı.
1 Mart 2017 tarihinden itibaren resmen yürürlüğe girecek anlaşmanın imzaları dün akşam, Türk Hava Yolları’nın İstanbul’daki Genel Yönetim Merkezi’nde gerçekleştirilen ve taraflardan üst düzey yetkililerin de katıldığı törende, Namibya Ulaştırma Bakan Yardımcısı James Sankwasa ve Türk Hava Yolları Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanvekili Bilal Ekşi tarafından atıldı.
Türk Hava Yolları ve Air Namibia arasındaki ticari işbirliğinin genişletilmesi hedeflenen kod paylaşımı anlaşması çerçevesinde, her iki havayolunun yolcularına Namibya ve Türkiye arasında daha fazla seyahat seçeneği sunması amaçlanıyor.
Anlaşmaya göre iki havayolu şirketi arasında, Air Namibia’nın uçuş gerçekleştirdiği Windhoek – Johannesburg v.v. (karşılıklı olarak) ve Windhoek – Frankfurt v.v. hatları ile Türk Hava Yolları’nın uçuş sağladığı İstanbul – Johannesburg v.v. ve İstanbul – Frankfurt v.v. parkurlarında kod paylaşımı yapılabilecek. İlerleyen süreçte, Air Namibia’nın Windhoek – İstanbul v.v. uçuşlarına başlaması hâlinde, ilgili parkur ve İstanbul ötesinde gerçekleştirilen seferlerde de kod paylaşımı yapılarak, anlaşmanın genişletilmesi planlanıyor.
İşbirliğiyle ilgili görüş bildiren Namibya Ulaştırma Bakan Yardımcısı James Sankwasa, Türk Hava Yolları gibi hızla büyüyen ve yaygın uçuş ağına sahip bir havayolu şirketiyle kurdukları ticari ortaklıktan büyük memnuniyet duyduklarını dile getirdi. Sankwasa ayrıca, Türk Hava Yolları ile kod paylaşım anlaşması akdetmiş olmanın kendileri için önemli bir tecrübe olacağının altını çizdi.
Söz konusu anlaşmanın iki havayolu için de verimli olacağından ve yakın gelecekte de genişletileceğinden emin olduğunu belirten Sankwasa; “Air Namibia’nın küçük bir havayolu şirketi olması sebebiyle, rekabet gücü yüksek olan havacılık sektöründe, gücünü artırmak için Türk Hava Yolları gibi alanında etkin bir havayoluyla stratejik ortaklık kurması önemli bir adımdı. İnanıyorum ki önümüzdeki dönemde bu anlaşma, Türk Hava Yolları ve Air Namibia arasındaki birçok işbirliğinden sadece birini teşkil edecektir.” dedi.
İmzalanan anlaşma sayesinde iki ülke bayrak taşıyıcısının, yolcularına esnek seyahat olanaklarından yararlanma imkânını sunduklarını belirten Türk Hava Yolları Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanvekili, Bilâl Ekşi; “Air Namibia büyümesini başarıyla sürdüren bir havayolu ve inanıyorum ki bu işbirliğimiz sayesinde, iş ve gezi amaçlı seyahatlerin teşvik edilmesiyle birlikte taraflar, hem ticari anlamda, hem de kültürel anlamda oldukça önemli kazanımlar elde edecektir.” dedi.
 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ljO105
via IFTTT

Türk Hava Yolları ve Namibya Hava Yolları kod paylaşımı anlaşması imzaladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2ljO105

6 Şubat 2017 Pazartesi

Gümrüksüz alışveriş 932 milyon avro


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lfVlZP

Gümrüksüz alışveriş 932 milyon avro Gümrüksüz satış mağazalarında geçen yıl 932 milyon 56 bin 674 avroluk ürün satıldı. Gümrüksüz satış mağazalarında (duty free) geçen yıl 932 milyon 56 bin 674 avroluk ürün satıldı. AA muhabirinin Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Gümrükler Genel Müdürlüğü verilerinden derlediği bilgilere göre, sınır kapılarında 18’i depo olmak üzere, bu yıl hizmete giren 13 mağaza ile toplam 181 “duty free” faaliyet gösteriyor. Bu mağazalarda geçen yıl en fazla sigara, puro ve diğer tütün mamullerinin satışından gelir elde edildi. Bu kapsamdaki ürünler için 353 milyon 995 bin 644 avro harcama yapıldı. Gümrüksüz satış mağazalarındaki alışverişlerin ekonomik büyüklüğünün yüzde 38’ini sigara, puro ve diğer tütün mamullerinin satışı oluşturdu. Gümrüksüz mağazalardaki satışlarda ikinci sırada parfüm/kozmetik ürün grubu yer aldı. Geçen yıl bu kategorideki ürünler için 247 milyon 192 bin 775 avroluk alışveriş gerçekleştirildi. Parfüm/kozmetik ürünleri bu mağazalardaki satışların yüzde 27’sine karşılık geldi. Bu satışların üçüncü büyük kalemini ise alkollü içecekler oluşturdu. Geçen yıl gümrüksüz mağazalarda 140 milyon 555 bin 681 avroluk alkollü içecek satıldı. Toplam harcamaların yüzde 15’i bu ürün grubundan gerçekleştirdi. Duty free’lerdeki satışın yüzde 9’u gıda ürünleri Elektronik eşya, gözlük, saat ve oyuncak gibi eşyalar için geçen yıl bu mağazalarda 101 milyon 907 bin 46 avro harcandı. Bu eşyalar için yapılan ödeme, toplam harcamaların yüzde 11’ine karşılık geldi. Ayrıca, duty free’lerde geçen yılki alışverişin yüzde 9’u gıda ürünleri için yapıldı. Gıda için yapılan harcamaların toplamı 88 milyon 560 bin 529 avroyu buldu. Böylece gümrüksüz satış mağazalarında yapılan toplam harcama 932 milyon 56 bin 674 avroya ulaştı. Bu rakam 2015 yılında 1 milyar 92 milyon 51 bin 972 avro olarak gerçekleşmişti. Öte yandan gümrüksüz satışların yüzde 64,3’ü çıkış, yüzde 32’3’ü giriş, yüzde 2,4’ü uçak, yüzde 1’i gemi kumanya ve takrir mağazalarından yapıldı. Kaynak:AA

Gümrüksüz satış mağazalarında geçen yıl 932 milyon 56 bin 674 avroluk ürün satıldı.

Gümrüksüz satış mağazalarında (duty free) geçen yıl 932 milyon 56 bin 674 avroluk ürün satıldı.

AA muhabirinin Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Gümrükler Genel Müdürlüğü verilerinden derlediği bilgilere göre, sınır kapılarında 18’i depo olmak üzere, bu yıl hizmete giren 13 mağaza ile toplam 181 “duty free” faaliyet gösteriyor.

Bu mağazalarda geçen yıl en fazla sigara, puro ve diğer tütün mamullerinin satışından gelir elde edildi. Bu kapsamdaki ürünler için 353 milyon 995 bin 644 avro harcama yapıldı. Gümrüksüz satış mağazalarındaki alışverişlerin ekonomik büyüklüğünün yüzde 38’ini sigara, puro ve diğer tütün mamullerinin satışı oluşturdu.

Gümrüksüz mağazalardaki satışlarda ikinci sırada parfüm/kozmetik ürün grubu yer aldı. Geçen yıl bu kategorideki ürünler için 247 milyon 192 bin 775 avroluk alışveriş gerçekleştirildi. Parfüm/kozmetik ürünleri bu mağazalardaki satışların yüzde 27’sine karşılık geldi.

Bu satışların üçüncü büyük kalemini ise alkollü içecekler oluşturdu. Geçen yıl gümrüksüz mağazalarda 140 milyon 555 bin 681 avroluk alkollü içecek satıldı. Toplam harcamaların yüzde 15’i bu ürün grubundan gerçekleştirdi.

Duty free’lerdeki satışın yüzde 9’u gıda ürünleri

Elektronik eşya, gözlük, saat ve oyuncak gibi eşyalar için geçen yıl bu mağazalarda 101 milyon 907 bin 46 avro harcandı. Bu eşyalar için yapılan ödeme, toplam harcamaların yüzde 11’ine karşılık geldi.

Ayrıca, duty free’lerde geçen yılki alışverişin yüzde 9’u gıda ürünleri için yapıldı. Gıda için yapılan harcamaların toplamı 88 milyon 560 bin 529 avroyu buldu.

Böylece gümrüksüz satış mağazalarında yapılan toplam harcama 932 milyon 56 bin 674 avroya ulaştı. Bu rakam 2015 yılında 1 milyar 92 milyon 51 bin 972 avro olarak gerçekleşmişti.

Öte yandan gümrüksüz satışların yüzde 64,3’ü çıkış, yüzde 32’3’ü giriş, yüzde 2,4’ü uçak, yüzde 1’i gemi kumanya ve takrir mağazalarından yapıldı.

Kaynak:AA



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lfVlZP
via IFTTT

GAMING İSTANBUL 2017’YE REKOR KATILIM TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK OYUN FUARI GAMING İSTANBUL’A 83 BİN ZİYARETÇİ KATILDI! İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Gaming İstanbul 2017, ilk günden itibaren, sabahın ilk saatlerinde başlayan uzun kuyruklarla kapılarını açtı. Bu sene 2. kez oyun severlerle buluşan Gaming İstanbul 2017’ye 83 bin ziyaretçi akın etti. Türkiye’nin dört bir yanından oyun severleri ağırlayan Gaming İstanbul 2017’ye katılan ziyaretçiler, fuar boyunca, dijital dünyanın yenilikleri ile tanışıp, deneyimleme şansına sahip oldular. Kadın, erkek, çocuk, her yaştan kitlenin yoğun ilgi gösterdiği Gaming İstanbul 2017’de, 4 gün boyunca, Strike of Kings ve League of Legends turnuvaları, Ahmet Çakar ve Ertem Şener muhteşem sunumuyla FIFA 17, Cosplay Yarışması Final heyecanı, çocukların eğlenceli ve geliştirici saatler yaşadığı Kid’s Park etkinlikleri ve teknoloji, oyun dünyasının konuşulduğu seminerler gerçekleşti. Teknoloji markalarının en iyilerini bir araya getiren GIST 2017’ye toplam 83 firma katıldı. Katılan firmalar, her gün gerçekleştirdikleri etkinliker ile oyun severlere eğlenceli ve keyifli saatler yaşattılar. Cosplayerlar, Büyük Ödül İçin Kıyasıya Mücadele Etti “Cosplay Yarışması Finali”nde, oyun karakterlerine bürünen Cosplayerlar, büyük ödül için kıyasa yarıştı. Leon Chiro, Enji Night, Tabitha Lyons ve Elena Samko’dan oluşan jüri, dijital oyun karakterlerini, tasarladıkları kostüm ve aksesuarlarla en iyi yansıtanları seçti. Sahnede renkli görüntülere sahne olan Cosplay Yarışması’nın 3.sü Dota oyunun Death Prophet Merqueen karakterine bürünen Gül Melis Taze, Wither 3 oyununun Imerith karakterinin kostümüyle yansıtan Utku Oğuzman 2. olurken, Digimon oyunun Wargreyman karakteri Enhar Güreşçi 1. Oldu. Cosplay Yarışması’sın 1.si 8.500 TL havuzlu ödüle sahip oldu. Türkiye’nin ve Dünyanın En Büyük Markalarının “İlk”leri GIST 2017’de! Gaming İstanbul 2017’de dijital eğlence ve oyun dünyasının bir çok önemli firması bir araya geldi; Gaming İstanbul 2017’nin Efsanevi Sponsoru; TURKCELL, Oyun Severlerle Buluştu! Gaming İstanbul 2017’nin “efsanevi sponsoru” Turkcell, 4 gün boyunca Gamecell, fizy, BİP ve GNÇ markalarının ödüllü etkinlikleriyle turnuvalar düzenledi ve ziyaretçilere hediyeler dağıttı. Tüm bunların yanı sıra; Gamecell Hivefest organizasyonunda 14 bin dolar ödüllü League of Legends Turnuvası, 4 bin dolar ödüllü Vainglory Turnuvası ve 15 bin TL ödüllü FIFA 17 Turnuvası finalleri düzenlendi. Dünyanın En Büyük Oyun Üreticisi Tencent Gaming İstanbul 2017’deydi Dünyanın en büyük oyun üreticisi Tencent’in 5v5 mobil MOBA oyunu “Strike of Kings”in lansmanı Gaming İstanbul’da gerçekleşti. Tencent, Gaming İstanbul süresince 120.000 TL ödüllü “Strike of Kings” turnuvasında oyuncuları buluşturdu. “Strike of Kings”in Türk oyuncularıyla tanışmasını sağlamak amacıyla, oyundaki tüm karakter ve skin’ler Türk oyuncuları için iki hafta ücretsiz açık olacak. “Sony”, PlayStationVR Sistemi’nin Lansmanı’nı Gaming İstanbul 2017’de gerçekleştirdi! Sony, oyun severlerle PlayStationVR Sistemi’ni, en yeni oyunlarını ve son teknolojilerini Gaming İstanbul 2017’de tanıttı. PS4 platformundaki birçok oyunu deneme imkanı sunan fuarda, katılımcılar, PS VR ve PS4 temalı özel hediyeler kazandı. “Netmarble” Star Wars: Force Arena ile Güç Sizinle! Gaming İstanbul 2017’de katılımcılar Star Wars Force Arena, MARVEL Future Fight, Paramanya ve Netmarble’ın eğlenceli oyunlarını deneme şansı elde etti ve birbirinden farklı hediyeler kazanma şansı yakaladı. Netmarble standında oyuncular Star Wars Force Arena’da kazanmak için mücadele ettiler. Netmarble, ayrıca ana sahnede gerçekleştireceği Wolfteam Turnuvası ve Mstar Dans Workshop’u ile de fuarda ziyaretçilerle buluştu. IGG, Oyunlarını Türkiye’deki Oyuncularıyla Buluşturdu! Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da “IGG” ve oyunlarını Türkiye’deki oyuncularıyla buluşturdu. Lords Mobile, Castle Clash gibi Türkiye’de önemli oyuncu kitlesine sahip oyunlarını IGG’nin kendine has tasarımlarıyla Gaming İstanbul’da buluşturdu. Her bir oyun için özel alanlar ayrıldı ve her bir oyun alanında özel istasyonlarda çekilişler, Çarkıfelek, Dart, ‘Kim 500 bin Elmas İster’ gibi minik oyunlar yer aldı. Turk Telekom Playstore, Microsoft, Aral, Vestel, Epin, Seti, Redbull, Bynogame, Papara, Gizza, Oldmoustache, Varta, Overgame, Zeren’s Universe, Merch, Blizzard, Nvidia, Gpay, KINQUIN, VFS, Denedik Biz, Zoccoshop, Merchtancy, Paralelevrencrise GIST 2017’ye katılan diğer firmalar arasında yer alıyor. B2B katılımcıları ise aerosft, Aruba Events, audiofil, Epin, Iran Computer and Video Games Foundation, TOGED, TCA. Büyük Buluşma; GIST Seminerleri Oyun sektöründe kariyer fırsatı yakalamak için GIST seminerlerinde büyük buluşma gerçekleşti. Oyun geliştiren, üreten, dağıtan firmalarla, tasarımcı ve programcılarla tanışmak, kendini göstermek için; GIST seminerleri büyük kariyer fırsatı sundu. Konuşmacıların listesine http://ift.tt/1Py3dDAgist-seminerleri/linkinden ulaşabilirsiniz. GL Events, Fransa merkezli ve sektörünün dünyada lideri olan bir firmadır. Dünya genelinde 92 farklı noktada ofisi bulunan GL events, kendisine ait 300 fuar ve 4000’in üzerinde organizasyonuyla uluslararası etkinlikleri hayata geçirmeye devam ediyor. 2010 Güney Afrika FIFA Dünya Şampiyonası, 2012 Londra Olimpiyatları, 2012 Afrika Futbol Şampiyonası ve Cannes Film Festivali gibi etkinliklerin altında GL events imzası bulunuyor.

TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK OYUN FUARI GAMING İSTANBUL’A 83 BİN ZİYARETÇİ KATILDI!

İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Gaming İstanbul 2017, ilk günden itibaren, sabahın ilk saatlerinde başlayan uzun kuyruklarla kapılarını açtı. Bu sene 2. kez oyun severlerle buluşan Gaming İstanbul 2017’ye 83 bin ziyaretçi akın etti.

Türkiye’nin dört bir yanından oyun severleri ağırlayan Gaming İstanbul 2017’ye katılan ziyaretçiler, fuar boyunca, dijital dünyanın yenilikleri ile tanışıp, deneyimleme şansına sahip oldular. Kadın, erkek, çocuk, her yaştan kitlenin yoğun ilgi gösterdiği Gaming İstanbul 2017’de, 4 gün boyunca, Strike of Kings ve League of Legends turnuvaları, Ahmet Çakar ve Ertem Şener muhteşem sunumuyla FIFA 17, Cosplay Yarışması Final heyecanı, çocukların eğlenceli ve geliştirici saatler yaşadığı Kid’s Park etkinlikleri ve teknoloji, oyun dünyasının konuşulduğu seminerler gerçekleşti.

Teknoloji markalarının en iyilerini bir araya getiren GIST 2017’ye toplam 83 firma katıldı. Katılan firmalar, her gün gerçekleştirdikleri etkinliker ile oyun severlere eğlenceli ve keyifli saatler yaşattılar.

Cosplayerlar, Büyük Ödül İçin Kıyasıya Mücadele Etti

“Cosplay Yarışması Finali”nde, oyun karakterlerine bürünen Cosplayerlar, büyük ödül için kıyasa yarıştı. Leon Chiro, Enji Night, Tabitha Lyons ve Elena Samko’dan oluşan jüri, dijital oyun karakterlerini, tasarladıkları kostüm ve aksesuarlarla en iyi yansıtanları seçti.

Sahnede renkli görüntülere sahne olan Cosplay Yarışması’nın 3.sü Dota oyunun Death Prophet Merqueen karakterine bürünen Gül Melis Taze, Wither 3 oyununun Imerith karakterinin kostümüyle yansıtan Utku Oğuzman 2. olurken, Digimon oyunun Wargreyman karakteri Enhar Güreşçi 1. Oldu.

Cosplay Yarışması’sın 1.si 8.500 TL havuzlu ödüle sahip oldu.

Türkiye’nin ve Dünyanın En Büyük Markalarının “İlk”leri GIST 2017’de!

Gaming İstanbul 2017’de dijital eğlence ve oyun dünyasının bir çok önemli firması bir araya geldi;

Gaming İstanbul 2017’nin Efsanevi Sponsoru; TURKCELL, Oyun Severlerle Buluştu!

Gaming İstanbul 2017’nin “efsanevi sponsoru” Turkcell, 4 gün boyunca Gamecell, fizy, BİP ve

GNÇ markalarının ödüllü etkinlikleriyle turnuvalar düzenledi ve ziyaretçilere hediyeler dağıttı.

Tüm bunların yanı sıra; Gamecell Hivefest organizasyonunda 14 bin dolar ödüllü League of Legends Turnuvası, 4 bin dolar ödüllü Vainglory Turnuvası ve 15 bin TL ödüllü FIFA 17 Turnuvası finalleri düzenlendi.

Dünyanın En Büyük Oyun Üreticisi Tencent Gaming İstanbul 2017’deydi

Dünyanın en büyük oyun üreticisi Tencent’in 5v5 mobil MOBA oyunu “Strike of Kings”in lansmanı Gaming İstanbul’da gerçekleşti. Tencent, Gaming İstanbul süresince 120.000 TL ödüllü “Strike of Kings” turnuvasında oyuncuları buluşturdu. “Strike of Kings”in Türk oyuncularıyla tanışmasını sağlamak amacıyla, oyundaki tüm karakter ve skin’ler Türk oyuncuları için iki hafta ücretsiz açık olacak.

“Sony”, PlayStationVR Sistemi’nin Lansmanı’nı Gaming İstanbul 2017’de gerçekleştirdi!

Sony, oyun severlerle PlayStationVR Sistemi’ni, en yeni oyunlarını ve son teknolojilerini Gaming İstanbul 2017’de tanıttı. PS4 platformundaki birçok oyunu deneme imkanı sunan fuarda, katılımcılar, PS VR ve PS4 temalı özel hediyeler kazandı.

“Netmarble” Star Wars: Force Arena ile Güç Sizinle!

Gaming İstanbul 2017’de katılımcılar Star Wars Force Arena, MARVEL Future Fight, Paramanya ve Netmarble’ın eğlenceli oyunlarını deneme şansı elde etti ve birbirinden farklı hediyeler kazanma şansı yakaladı. Netmarble standında oyuncular Star Wars Force Arena’da kazanmak için mücadele ettiler. Netmarble, ayrıca ana sahnede gerçekleştireceği Wolfteam Turnuvası ve Mstar Dans Workshop’u ile de fuarda ziyaretçilerle buluştu.

IGG, Oyunlarını Türkiye’deki Oyuncularıyla Buluşturdu!

Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da “IGG” ve oyunlarını Türkiye’deki oyuncularıyla buluşturdu. Lords Mobile, Castle Clash gibi Türkiye’de önemli oyuncu kitlesine sahip oyunlarını IGG’nin kendine has tasarımlarıyla Gaming İstanbul’da buluşturdu. Her bir oyun için özel alanlar ayrıldı ve her bir oyun alanında özel istasyonlarda çekilişler, Çarkıfelek, Dart, ‘Kim 500 bin Elmas İster’ gibi minik oyunlar yer aldı.

Turk Telekom Playstore, Microsoft, Aral, Vestel, Epin, Seti, Redbull, Bynogame, Papara, Gizza, Oldmoustache, Varta, Overgame, Zeren’s Universe, Merch, Blizzard, Nvidia, Gpay, KINQUIN, VFS, Denedik Biz, Zoccoshop, Merchtancy, Paralelevrencrise GIST 2017’ye katılan diğer firmalar arasında yer alıyor.

B2B katılımcıları ise aerosft, Aruba Events, audiofil, Epin, Iran Computer and Video Games Foundation, TOGED, TCA.

Büyük Buluşma; GIST Seminerleri

Oyun sektöründe kariyer fırsatı yakalamak için GIST seminerlerinde büyük buluşma gerçekleşti. Oyun geliştiren, üreten, dağıtan firmalarla, tasarımcı ve programcılarla tanışmak, kendini göstermek için; GIST seminerleri büyük kariyer fırsatı sundu. Konuşmacıların listesine http://ift.tt/1Py3dDAgist-seminerleri/linkinden ulaşabilirsiniz.

GL Events, Fransa merkezli ve sektörünün dünyada lideri olan bir firmadır. Dünya genelinde 92 farklı noktada ofisi bulunan GL events, kendisine ait 300 fuar ve 4000’in üzerinde organizasyonuyla uluslararası etkinlikleri hayata geçirmeye devam ediyor. 2010 Güney Afrika FIFA Dünya Şampiyonası, 2012 Londra Olimpiyatları, 2012 Afrika Futbol Şampiyonası ve Cannes Film Festivali gibi etkinliklerin altında GL events imzası bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2jTXAWG
via IFTTT

GAMING İSTANBUL 2017’YE REKOR KATILIM


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2jTXAWG