11 Nisan 2018 Çarşamba

Havaalanlarında E-Vize Uygulaması, Kiosk ve Yeni Teknolojiler E-Vize uygulaması için kioskların havaalanlarında tesis edilmesi Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü(SHGM) tarafından “Havaalanlarında E-Vize Uygulaması, Kiosk ve Yeni Teknolojiler Değerlendirilmesi” konulu toplantı 10 Nisan 2018 tarihinde ilgili kurum ve kuruluşların katılımı ile Ankara’da gerçekleştirildi. Hava Ulaşımını Kolaylaştırma Yönetmeliği (SHY-HUK) kapsamında “Havalimanları Güvenliğine Yönelik Saldırıların Bertaraf Edilmesi, Yaşanan Olaylar ve Alınacak Dersler” ana temasıyla 22 Şubat 2018 tarihinde İstanbul’da Hava Ulaşımını Kolaylaştırma Komitesi  (HANKOK) toplantısı çerçevesinde düzenlenen toplantı Sivil Havacılık Genel Müdür Yardımcısı Can Erel başkanlığında gerçekleştirildi. HANKOK Toplantısında “Havaalanlarında E-Vize Uygulaması, Kiosk ve Yeni Teknolojiler Değerlendirilmesi” konusunda bir toplantı düzenlemesi kararı doğrultusunda organize edilen toplantıya, Dışişleri Bakanlığı, Göç İdaresi Genel Müdürlüğü, DHMİ Genel Müdürlüğü, Maliye Bakanlığı, Havayolu Kuruluşları ve Terminal İşletmecileri temsilcileri katıldı. SHGM Nuri Demirağ Toplantı Salonunda gerçekleştirilen toplantıda, ilgili kurumların görüş ve önerileri alınarak yapılması gereken düzenleme hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

E-Vize uygulaması için kioskların havaalanlarında tesis edilmesi

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü(SHGM) tarafından “Havaalanlarında E-Vize Uygulaması, Kiosk ve Yeni Teknolojiler Değerlendirilmesi” konulu toplantı 10 Nisan 2018 tarihinde ilgili kurum ve kuruluşların katılımı ile Ankara’da gerçekleştirildi.

Hava Ulaşımını Kolaylaştırma Yönetmeliği (SHY-HUK) kapsamında “Havalimanları Güvenliğine Yönelik Saldırıların Bertaraf Edilmesi, Yaşanan Olaylar ve Alınacak Dersler” ana temasıyla 22 Şubat 2018 tarihinde İstanbul’da Hava Ulaşımını Kolaylaştırma Komitesi  (HANKOK) toplantısı çerçevesinde düzenlenen toplantı Sivil Havacılık Genel Müdür Yardımcısı Can Erel başkanlığında gerçekleştirildi.
HANKOK Toplantısında “Havaalanlarında E-Vize Uygulaması, Kiosk ve Yeni Teknolojiler Değerlendirilmesi” konusunda bir toplantı düzenlemesi kararı doğrultusunda organize edilen toplantıya, Dışişleri Bakanlığı, Göç İdaresi Genel Müdürlüğü, DHMİ Genel Müdürlüğü, Maliye Bakanlığı, Havayolu Kuruluşları ve Terminal İşletmecileri temsilcileri katıldı.
SHGM Nuri Demirağ Toplantı Salonunda gerçekleştirilen toplantıda, ilgili kurumların görüş ve önerileri alınarak yapılması gereken düzenleme hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2v8NJ5c
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder