20 Mayıs 2018 Pazar

Emirates birleşme yatırımı yapmayı düşünmüyor Dünyanın en zengin havayollarından biri neden parasını diğer havayollarına yatırım yapmaya harcamıyor? Emirates son yıllarda diğer havayolları için sermaye yatırımları yapmaktan kaçındı. Emirates Havayolları başkanı Sir Tim Clark, yatırım yapmak için gereken zaman ve paranın olacak geri dönüşe değmeyeceğini açıklıyor. Clark ayrıca yönetim ekibinin odaklanması ve dikkatinin Emirates’ten uzaklaşabileceğine inanıyor. Akaryakıt fiyatları düşüşü ve hava yolculuğu talebinin artışı ile büyük havayolları birleşme yatırımlarına başladı. Delta, Air France / KLM, Virgin Atlantic, China Eastern, AeroMexico ve Gol’de önemli miktarda paya sahip. American Airways  China Southern’in bir bölümüne sahip olmak için 200 milyon dolar harcadı, United Airways ise Brezilya’lı Azul’a  100 milyon dolar harcadı. Etihad ise, Alitalia, Air Serbia, Jet Airways, Virgin Australia ve Air Seychelles’in büyük bölümünü satın aldı. Qatar Airways, LATAM, Cathay Pacific ve British Airways’in ana şirketi IAG’de büyük paya sahip. Emirates, dünyanın en iyi finanse edilen ve kârlı havayollarından biridir. Geçtiğimiz mali yılda, Birleşik Arap Emirlikleri Dubai merkezli havayolu, önceki döneme göre% 124 artışla 762 milyon $ kar bildirdi. Yine de, Avrupa ve Kuzey Amerika’daki rakipleri dünyanın dört bir yanındaki havayollarında hisseler satın alırken, aralarına katılmamaya karar verdiler. Emirates Havayolları başkanı Sir Tim Clark‘a göre, bu şirket birleşmeleri ve satın almalar bir şirkete nispeten düşük başarı oranlarıyla gidiyorsa faydalı oluyor. Clark, bu sene başlarında Business Insider’e verdiği bir röportajda, “Biz organik bir hayvan gibiyiz ve yaptığımız şeye, nasıl yaptığımıza ve yaptığımız yere odaklandık. Sonuçlara odaklandık.” dedi. “Bu işletmeyi yöneten küçük ve yalın bir yönetim ekibimiz var ve M & A (birleşme) faaliyeti ile, başka bir taşıyıcıya dahil olmamız ya da başka bir taşıyıcıyı dahil etmemiz, o taşıyıcının zorluklarını da dahil etmemiz demektir.” Clark, Abu Dabi’deki komşusunu, böyle bir iş stratejisiyle ilişkili tehlikelerin bir örneği olarak işaret etti. Geçtiğimiz Temmuz ayında Etihad, 2016-2017 yılları arasında 1,87 milyar dolar kaybettiğini açıkladı. Bu kaybın yaklaşık 808 milyon doları, yönetimdeki Alitalia’ya ve tasfiye edilen Air Berlin’e yaptığı yatırımdan kaynaklanıyordu. İçerik:https://ift.tt/eKERsB

Dünyanın en zengin havayollarından biri neden parasını diğer havayollarına yatırım yapmaya harcamıyor?

  • Emirates son yıllarda diğer havayolları için sermaye yatırımları yapmaktan kaçındı.
  • Emirates Havayolları başkanı Sir Tim Clark, yatırım yapmak için gereken zaman ve paranın olacak geri dönüşe değmeyeceğini açıklıyor.
  • Clark ayrıca yönetim ekibinin odaklanması ve dikkatinin Emirates’ten uzaklaşabileceğine inanıyor.

Akaryakıt fiyatları düşüşü ve hava yolculuğu talebinin artışı ile büyük havayolları birleşme yatırımlarına başladı.

Delta, Air France / KLM, Virgin Atlantic, China Eastern, AeroMexico ve Gol’de önemli miktarda paya sahip. American Airways  China Southern’in bir bölümüne sahip olmak için 200 milyon dolar harcadı, United Airways ise Brezilya’lı Azul’a  100 milyon dolar harcadı.

Etihad ise, Alitalia, Air Serbia, Jet Airways, Virgin Australia ve Air Seychelles’in büyük bölümünü satın aldı. Qatar Airways, LATAM, Cathay Pacific ve British Airways’in ana şirketi IAG’de büyük paya sahip.

Emirates, dünyanın en iyi finanse edilen ve kârlı havayollarından biridir. Geçtiğimiz mali yılda, Birleşik Arap Emirlikleri Dubai merkezli havayolu, önceki döneme göre% 124 artışla 762 milyon $ kar bildirdi.

Yine de, Avrupa ve Kuzey Amerika’daki rakipleri dünyanın dört bir yanındaki havayollarında hisseler satın alırken, aralarına katılmamaya karar verdiler.

Emirates Havayolları başkanı Sir Tim Clark‘a göre, bu şirket birleşmeleri ve satın almalar bir şirkete nispeten düşük başarı oranlarıyla gidiyorsa faydalı oluyor.
Clark, bu sene başlarında Business Insider’e verdiği bir röportajda, “Biz organik bir hayvan gibiyiz ve yaptığımız şeye, nasıl yaptığımıza ve yaptığımız yere odaklandık. Sonuçlara odaklandık.” dedi. “Bu işletmeyi yöneten küçük ve yalın bir yönetim ekibimiz var ve M & A (birleşme) faaliyeti ile, başka bir taşıyıcıya dahil olmamız ya da başka bir taşıyıcıyı dahil etmemiz, o taşıyıcının zorluklarını da dahil etmemiz demektir.”

Clark, Abu Dabi’deki komşusunu, böyle bir iş stratejisiyle ilişkili tehlikelerin bir örneği olarak işaret etti.

Geçtiğimiz Temmuz ayında Etihad, 2016-2017 yılları arasında 1,87 milyar dolar kaybettiğini açıkladı. Bu kaybın yaklaşık 808 milyon doları, yönetimdeki Alitalia’ya ve tasfiye edilen Air Berlin’e yaptığı yatırımdan kaynaklanıyordu.

İçerik:https://ift.tt/eKERsB



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2GzFrDU
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder