2 Ocak 2018 Salı

Sayılarla Çin ile Batı Avrupa arasındaki havacılık gelişimi Çin’in havacılık piyasası inanılmaz bir hızla büyüyor; ama bunun ne kadarı Batı Avrupa’dan geliyor? Routesonline, İngiltere ve Çin arasındaki uçuş kısıtlamalarının rahatlatmasının ardından Batı Avrupa ile Asya süpergücü arasındaki trafik artışını inceliyor. Hangi ülkeler en yüksek oranda kapasite arttırıyor ve dünyanın geri kalanı ile karşılaştırıldığında durum nasıl ? Hangi havayolu şirketleri en fazla kapasite artışında bulunuyor? Ekonomik bir süper güç olarak büyümesiyle birlikte Çin’in turizmde yaşadığı patlama, son beş yıl içinde havayolu kapasitesinde büyük artışlara neden oldu. Çin ve dünyanın geri kalanı arasında toplam koltuk sayısı, son beş yılda şaşırtıcı bir şekilde 29,8 milyona ulaştı ve bunun 4,4 milyonu 2016 ile 2017 yılları arasında oldu. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, bu büyümenin büyük bir kısmı Çin ve yakın komşuları arasında , özellikle Tayland’a doğru gerçekleşti. Tayland ile Çin arasındaki koltuk sayısı 2013 yılından bu yana 6,8 milyon arttı ve ülkenin bu  genişlemenin ağırlığı altında ezilip, mücadele edemeyebileceği endişelerine yol açtı. Çin’in en büyük uluslararası pazarları (Hong Kong ve Çin Taipei hariç)   Batı Avrupa Batı Avrupa ve Çin arasındaki kapasitenin artması havayolu şirketleri tarafından yapılan kapasite kısıtlamaları ve uçuş kısıtlamaları ile  daha ihtiyatlı bir ortam sağlanmasına neden oldu. Buna rağmen, Çin ve Batı Avrupa arasında son beş yılda 1.6 milyon yeni koltuk eklendi. Rakam nispeten küçük görünse de, Çin ile tüm dünya arasındaki toplam büyümenin sadece yüzde 5.4’ünü oluşturuyor olsa da, kritik bir bağlamda. 2013’te Çin ile Batı Avrupa arasında 4.7 milyon koltuk vardı, bu dönemde  yüzde 34 artış oldu. 2017 yılında iki destinasyon arasında toplamda 6,3 milyon koltuk var. Almanya 1.5 milyon ile trafiğin en büyük payına sahipken onun hemen ardından Fransa 1.2 milyon koltukla izledi. Bu makalenin ilham kaynağı olan İngiltere ise 2017’de 833,602 koltuk ile üçüncü. Çin’den Batı Avrupa’ya En hızlı kapasite artışı (son beş yıldaki koltuk) Fransa  2013 yılından beri 303.704 koltuk ilavesiyle en hızlı büyüyen market oldu. Batı Avrupa ve Çin arasındaki büyüme (koltuklar)   Çin’den Batı Avrupa’ya taşıyıcı büyümesi (koltuklar) İçerik:www.routesonline.com

Çin’in havacılık piyasası inanılmaz bir hızla büyüyor; ama bunun ne kadarı Batı Avrupa’dan geliyor?

Routesonline, İngiltere ve Çin arasındaki uçuş kısıtlamalarının rahatlatmasının ardından Batı Avrupa ile Asya süpergücü arasındaki trafik artışını inceliyor. Hangi ülkeler en yüksek oranda kapasite arttırıyor ve dünyanın geri kalanı ile karşılaştırıldığında durum nasıl ? Hangi havayolu şirketleri en fazla kapasite artışında bulunuyor?
Ekonomik bir süper güç olarak büyümesiyle birlikte Çin’in turizmde yaşadığı patlama, son beş yıl içinde havayolu kapasitesinde büyük artışlara neden oldu. Çin ve dünyanın geri kalanı arasında toplam koltuk sayısı, son beş yılda şaşırtıcı bir şekilde 29,8 milyona ulaştı ve bunun 4,4 milyonu 2016 ile 2017 yılları arasında oldu.
Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, bu büyümenin büyük bir kısmı Çin ve yakın komşuları arasında , özellikle Tayland’a doğru gerçekleşti. Tayland ile Çin arasındaki koltuk sayısı 2013 yılından bu yana 6,8 milyon arttı ve ülkenin bu  genişlemenin ağırlığı altında ezilip, mücadele edemeyebileceği endişelerine yol açtı.
Çin’in en büyük uluslararası pazarları (Hong Kong ve Çin Taipei hariç)


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2lGVSG8
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder