15 Aralık 2017 Cuma

Türkiye’de ilk kez bir havalimanında uzak kule uygulamasınına başlanıyor “Türkiye’de bir ilke daha imza atarak uzak kule (Remote Tower) uygulamasını Ağrı Ahmed-i Hani Havalimanı’da yakında başlatıyoruz. Esenboğa Havalimanında oluşturulacak bir ofisten Ağrı’nın hava trafiğinin yönetileceği sistemin tesisi için çalışmalar devam ediyor.” Funda OCAK DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü

“Türkiye’de bir ilke daha imza atarak uzak kule (Remote Tower) uygulamasını Ağrı Ahmed-i Hani Havalimanı’da yakında başlatıyoruz. Esenboğa Havalimanında oluşturulacak bir ofisten Ağrı’nın hava trafiğinin yönetileceği sistemin tesisi için çalışmalar devam ediyor.”

Funda OCAK
DHMİ Yönetim Kurulu Başkanı ve
Genel Müdürü



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2oieRv6
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder