23 Eylül 2019 Pazartesi

Geleneksel Skyteam Food Festivali 2019 Gerçekleşti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2l7nGHe

WCS, Air Canada ile SPA anlaşması yaptı Pegasus Havayolları’na total cargo management hizmeti veren World Cargo Solution Türkiye’yi Amerika ve Kanada’ya taşıyacak.  World Cargo Solutions  Air Canada ile yaptığı  SPA anlaşması sonucu A.B.D ve Kanada için kargo kabulüne başlamış bulunuyor. WCS Türkiye Sastış Müdürü Tansu Bölükbaşı ile yaptığımız görüşmede; İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı çıkışlı  Kargolar PC ( 624 ) PREFIX altında Pegasus Havayolları ile Avrupa, sonrasında Air Canada bağlantı seferleri ile son varış noktasına sevk edilecektir.  Rezervasyonlarınızı bekliyor olacağız,

Pegasus Havayolları’na total cargo management hizmeti veren World Cargo Solution Türkiye’yi Amerika ve Kanada’ya taşıyacak.

 World Cargo Solutions  Air Canada ile yaptığı  SPA anlaşması sonucu A.B.D ve Kanada için kargo kabulüne başlamış bulunuyor.

WCS Türkiye Sastış Müdürü Tansu Bölükbaşı ile yaptığımız görüşmede;

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı çıkışlı  Kargolar PC ( 624 ) PREFIX altında Pegasus Havayolları ile Avrupa, sonrasında Air Canada bağlantı seferleri ile son varış noktasına sevk edilecektir. 

Rezervasyonlarınızı bekliyor olacağız,



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2meGEMA
via IFTTT

WCS, Air Canada ile SPA anlaşması yaptı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2meGEMA

AĞUSTOS 2019 MALİ SONUÇLARI Ağustos 2019’da Singapur Hava Yolları (SIA) Grup Hava Yolları’nın yolcu taşımacılığı (yolcu geliri-kilometre cinsinden ölçülür) geçen yıla göre %7.1 artarak, %5.6 kapasite artışını (mevcut koltuk-kilometre cinsinden ölçülür) geride bıraktı. Yolcu doluluk oranı (YDO) 1.2 puan artarak %86.4’e yükseldi.   Singapur Hava Yolları’nın YDO’su önceki yılın aynı dönemine göre 1,5 puan artarak %86,3 seviyesine yükseldi. Yolcu taşımacılığı, %6.2 kapasite artışına kıyasla, önceki yıla göre %8.1 arttı. Doğu Asya ve Amerika kıtalarındaki çok az düşüşler haricinde YDO tüm rota bölgelerinde yükseldi.   SilkAir’in sistem genelindeki yolcu taşımacılığı, %1.9’luk bir kapasite azalmasına karşın %0.4 arttı. Scoot’a rota transferleri ve Boeing 737 MAX 8 filosunun hizmetten çekilmesi SilkAir’in kapasitesini etkiledi. YDO tüm rota bölgelerindeki iyileştirmeler sayesinde 1,8 puanlık artışla % 81,2’ye yükseldi.   Scoot’un YDO’su 0,3 puan artarak %88,6’ya yükselirken yolcu taşımacılığı %5,7’lik bir kapasite artışına kıyasla %6,1 oranında arttı. YDO, Batı Asya ve Dünyanın Geri Kalanı için artarken, trafiğin kapasitedeki değişikliklere ayak uyduramaması sebebiyle Doğu Asya’nın YDO’su düşüş gösterdi. Quanzhou’ya verilen hizmetler, talep azlığı ve uçak kaynağı eksikliği nedeniyle 24 Ağustos 2019’dan itibaren askıya alındı.   Kargo doluluk oranı (KDO), kargo trafiğindeki %10.2’lik düşüş (yük tonu-kilometre  cinsinden ölçülür) %0.8 kapasite daralmasını aştığı için 6,0 puan daha düşüktü. Tüm rota bölgeleri KDO’da düşüş gösterdi. *Ağustos 2019 mali sonuçları aşağıdaki tabloda verilmiştir Singapur Hava Yolları Ağustos 2019 performansı   2019 2018 Oran   SİNGAPUR HAVA YOLLARI (YOLCU)       Kapasite (M koltuk-km) 11,096.0 10,443.4 %6.2 Yolcu-km (M) 9,574.3 8,860.4 %8.1 Taşınan yolcu (‘000) 1,915 1,779 %7.6 Yolcu doluluk oranı (%) 86,3 84,8 1.5 puan Rota Bölgesine göre Doluluk Oranı (%)       Doğu Asya 82,6 82,7 -0.1 puan Amerika 87,2 87,8 -0.6 puan Avrupa 88,9 88,1 0.8 puan Güneybatı Pasifik 87,8 83,3 4.5 puan Batı Asya ve Afrika 85,6 80,8 4.8 puan SILKAIR (YOLCU)       Kapasite (M koltuk-km) 964,0 983,1 %-1.9 Yolcu-km (M) 783,1 780,2 %0.4 Taşınan yolcu (‘000) 421 419 %0.5 Yolcu doluluk oranı (%) 81,2 79,4 1.8 puan Rota Bölgesine göre Doluluk Oranı (%)       Doğu Asya ve Pasifik 81,5 79,5 2.0 puan Batı Asya 80,6 79,0 1.6 puan SCOOT (YOLCU)       Kapasite (M koltuk-km) 3,102.4 2,935.3 %5.7 Yolcu-km (M) 2,748.0 2,590.9 %6.1 Taşınan yolcu (‘000) 977 912 %7.1 Yolcu doluluk oranı (%) 88,6 88,3 0.3 puan Rota Bölgesine göre Doluluk Oranı (%)       Doğu Asya 88,1 89,1 -1.0 puan Batı Asya 87,3 82,1 5.2 puan Dünyanın Geri Kalanı 90,6 89,1 1.5 puan SİNGAPUR HAVA YOLLARI (KARGO)       Kapasite (M ton-km) 937,7 944,8 %-0.8 Yük ton-km (M) 535,3 595,8 %-10.2 Taşınan yük (M kg) 102,1 111,9 %-8.8 Kargo doluluk oranı (%) 57,1 63,1 -6.0 puan Rota Bölgesine göre Doluluk Oranı (%)       Doğu Asya 49,4 55,5 -6.1 puan Amerika 59,6 61,5 -1.9 puan Avrupa 67,1 74,8 -7.7 puan Güneybatı Pasifik 51,2 58,5 -7.3 puan Batı Asya ve Afrika 70,6 72,6 -2.0 puan GRUP HAVA YOLLARI (YOLCU)       Kapasite (M koltuk-km) 15,162.4 14,361.8 %5.6 Yolcu-km (M) 13,105.4 12,231.5 %7.1 Taşınan yolcu (‘000) 3,313 3,110 %6.5 Yolcu doluluk oranı (%) 86,4 85,2 1.2 puan

Ağustos 2019’da Singapur Hava Yolları (SIA) Grup Hava Yolları’nın yolcu taşımacılığı (yolcu geliri-kilometre cinsinden ölçülür) geçen yıla göre %7.1 artarak, %5.6 kapasite artışını (mevcut koltuk-kilometre cinsinden ölçülür) geride bıraktı. Yolcu doluluk oranı (YDO) 1.2 puan artarak %86.4’e yükseldi.

 

Singapur Hava Yolları’nın YDO’su önceki yılın aynı dönemine göre 1,5 puan artarak %86,3 seviyesine yükseldi. Yolcu taşımacılığı, %6.2 kapasite artışına kıyasla, önceki yıla göre %8.1 arttı. Doğu Asya ve Amerika kıtalarındaki çok az düşüşler haricinde YDO tüm rota bölgelerinde yükseldi.

 

SilkAir’in sistem genelindeki yolcu taşımacılığı, %1.9’luk bir kapasite azalmasına karşın %0.4 arttı. Scoot’a rota transferleri ve Boeing 737 MAX 8 filosunun hizmetten çekilmesi SilkAir’in kapasitesini etkiledi. YDO

tüm rota bölgelerindeki iyileştirmeler sayesinde 1,8 puanlık artışla % 81,2’ye yükseldi.

 

Scoot’un YDO’su 0,3 puan artarak %88,6’ya yükselirken yolcu taşımacılığı %5,7’lik bir kapasite artışına kıyasla %6,1 oranında arttı. YDO, Batı Asya ve Dünyanın Geri Kalanı için artarken, trafiğin kapasitedeki değişikliklere ayak uyduramaması sebebiyle Doğu Asya’nın YDO’su düşüş gösterdi. Quanzhou’ya verilen hizmetler, talep azlığı ve uçak kaynağı eksikliği nedeniyle 24 Ağustos 2019’dan itibaren askıya alındı.

 

Kargo doluluk oranı (KDO), kargo trafiğindeki %10.2’lik düşüş (yük tonu-kilometre  cinsinden ölçülür) %0.8 kapasite daralmasını aştığı için 6,0 puan daha düşüktü. Tüm rota bölgeleri KDO’da düşüş gösterdi.

*Ağustos 2019 mali sonuçları aşağıdaki tabloda verilmiştir

Singapur Hava Yolları

Ağustos 2019 performansı

 
2019

2018

Oran
 

SİNGAPUR HAVA YOLLARI (YOLCU)

     
Kapasite (M koltuk-km) 11,096.0 10,443.4 %6.2
Yolcu-km (M) 9,574.3 8,860.4 %8.1
Taşınan yolcu (‘000) 1,915 1,779 %7.6
Yolcu doluluk oranı (%) 86,3 84,8 1.5 puan
Rota Bölgesine göre Doluluk Oranı (%)      
Doğu Asya 82,6 82,7 -0.1 puan
Amerika 87,2 87,8 -0.6 puan
Avrupa 88,9 88,1 0.8 puan
Güneybatı Pasifik 87,8 83,3 4.5 puan
Batı Asya ve Afrika 85,6 80,8 4.8 puan
SILKAIR (YOLCU)      
Kapasite (M koltuk-km) 964,0 983,1 %-1.9
Yolcu-km (M) 783,1 780,2 %0.4
Taşınan yolcu (‘000) 421 419 %0.5
Yolcu doluluk oranı (%) 81,2 79,4 1.8 puan
Rota Bölgesine göre Doluluk Oranı (%)      
Doğu Asya ve Pasifik 81,5 79,5 2.0 puan
Batı Asya 80,6 79,0 1.6 puan
SCOOT (YOLCU)      
Kapasite (M koltuk-km) 3,102.4 2,935.3 %5.7
Yolcu-km (M) 2,748.0 2,590.9 %6.1
Taşınan yolcu (‘000) 977 912 %7.1
Yolcu doluluk oranı (%) 88,6 88,3 0.3 puan
Rota Bölgesine göre Doluluk Oranı (%)      
Doğu Asya 88,1 89,1 -1.0 puan
Batı Asya 87,3 82,1 5.2 puan
Dünyanın Geri Kalanı 90,6 89,1 1.5 puan
SİNGAPUR HAVA YOLLARI (KARGO)      
Kapasite (M ton-km) 937,7 944,8 %-0.8
Yük ton-km (M) 535,3 595,8 %-10.2
Taşınan yük (M kg) 102,1 111,9 %-8.8
Kargo doluluk oranı (%) 57,1 63,1 -6.0 puan
Rota Bölgesine göre Doluluk Oranı (%)      
Doğu Asya 49,4 55,5 -6.1 puan
Amerika 59,6 61,5 -1.9 puan
Avrupa 67,1 74,8 -7.7 puan
Güneybatı Pasifik 51,2 58,5 -7.3 puan
Batı Asya ve Afrika 70,6 72,6 -2.0 puan
GRUP HAVA YOLLARI (YOLCU)      
Kapasite (M koltuk-km) 15,162.4 14,361.8 %5.6
Yolcu-km (M) 13,105.4 12,231.5 %7.1
Taşınan yolcu (‘000) 3,313 3,110 %6.5
Yolcu doluluk oranı (%) 86,4 85,2 1.2 puan


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2l7hwa3
via IFTTT

AĞUSTOS 2019 MALİ SONUÇLARI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2l7hwa3

Ülkedeki tüm vatandaşların verisi sızdı Ülkedeki tüm vatandaşların verisi sızdı Güney Amerika ülkesi Ekvador‘da tüm vatandaşların kişisel verilerinin sızdığı ortaya çıktı. Siber güvenlik kuruluşu ESET’in edindiği bilgiye göre, sızdığı düşünülen 18 gigabyte boyutundaki veri, Ekvador vatandaşlarının isimleri, doğum tarihleri, adresleri, kimlik numaraları, aile bilgileri, otomobil ruhsat numaraları gibi kişisel bilgilerden oluşuyordu. Yaklaşık 17 milyon nüfusa sahip Ekvador’da neredeyse her bir vatandaşın oldukça geniş çaplı veri saldırısından etkilendiğine inanılıyor. Kısa süre önce Ekvador vatandaşlarının çoğu hakkındaki kişisel verilerin saklandığı bir Elasticsearch sunucusunda yanlış yapılandırma keşfedildi. ABD’deki Miami kentinde barındırılan ancak Novaestrat adındaki Ekvadorlu bir danışmalık şirketine ait olduğu düşünülen sunucu, uzunluğu bilinmeyen bir süre boyunca korumasız bırakılmıştı.18 gigabyte boyutunda olan veri önbelleği; ad ve soyadları, doğum tarihleri, adresler, telefon numaraları, kimlik numaraları, aile bilgileri, mali bilgiler ve otomobil ruhsat numaraları dahil çeşitli kişisel bilgilerden oluşuyordu. Antivirüs ve internet güvenliği kuruluşu ESET’in edindiği bilgiye göre araştırmacılar, 20 milyon kadar kişinin etkilenmiş olabileceğini söylüyor ancak bu sayıya çifte kayıtlar ve ölenlerin kayıtları da dahil. Sızdıran şirketin genel müdürü gözaltına alındı Sızıntının, 11 Eylül tarihinde Ekvador’un Bilgisayar Acil Durum Müdahale Ekibi’nin (EcuCERT) müdahalesiyle durdurulduğu öğrenildi. Bu arada Ekvador’un Telekomümikasyon Bakanı, Novaestrat’ın verileri yasa dışı yollarla ele geçirdiğini belirtti. Ekvador İçişleri Bakanı da, Novaestrat firmasının genel müdürünün gözaltına alındığını duyurdu. Güvenliği sağlanmamış veritabanına, araştırmacılar durumu fark etmeden önce kötü niyetli kişilerin erişip erişmediği bilinmiyor. Kişisel bilgiler, bu bilgileri kurbanlarını ikna etmek ve hedefli sosyal mühendislik kampanyalarına maruz bırakmak isteyebilecek her tür dolandırıcının işine yarayabilir. Veri kaçağına sahip sunucuların yol açtığı veri riskleri kesinlikle sıkça görülüyor. Ancak bu güvenlik ve gizlilik açığı, ilgilendirdiği alanın genişliği ve kapsamı nedeniyle çok büyük önem taşıyor. Nitekim bu olaydan sadece birkaç hafta önce Şili’de ülke nüfusunun yüzde 80’ine ait kişisel veriler, yine korumasız bir Elasticsearch kümesi nedeniyle başka bir “ülke çapında sızıntı” sırasında savunmasız kalmıştı. Ayrıca, kredi kuruluşu Equifax’ta iki yıl önce meydana gelen bir veri ihlalinde siber korsanlar, ABD nüfusunun yarısı ve yüz binlerce Kanada ve İngiltere vatandaşıyla ilgili kapsamlı kişisel verileri çalmıştı.

Ülkedeki tüm vatandaşların verisi sızdı

Güney Amerika ülkesi Ekvador‘da tüm vatandaşların kişisel verilerinin sızdığı ortaya çıktı. Siber güvenlik kuruluşu ESET’in edindiği bilgiye göre, sızdığı düşünülen 18 gigabyte boyutundaki veri, Ekvador vatandaşlarının isimleri, doğum tarihleri, adresleri, kimlik numaraları, aile bilgileri, otomobil ruhsat numaraları gibi kişisel bilgilerden oluşuyordu.

Yaklaşık 17 milyon nüfusa sahip Ekvador’da neredeyse her bir vatandaşın oldukça geniş çaplı veri saldırısından etkilendiğine inanılıyor. Kısa süre önce Ekvador vatandaşlarının çoğu hakkındaki kişisel verilerin saklandığı bir Elasticsearch sunucusunda yanlış yapılandırma keşfedildi.

ABD’deki Miami kentinde barındırılan ancak Novaestrat adındaki Ekvadorlu bir danışmalık şirketine ait olduğu düşünülen sunucu, uzunluğu bilinmeyen bir süre boyunca korumasız bırakılmıştı.18 gigabyte boyutunda olan veri önbelleği; ad ve soyadları, doğum tarihleri, adresler, telefon numaraları, kimlik numaraları, aile bilgileri, mali bilgiler ve otomobil ruhsat numaraları dahil çeşitli kişisel bilgilerden oluşuyordu. Antivirüs ve internet güvenliği kuruluşu ESET’in edindiği bilgiye göre araştırmacılar, 20 milyon kadar kişinin etkilenmiş olabileceğini söylüyor ancak bu sayıya çifte kayıtlar ve ölenlerin kayıtları da dahil.

Sızdıran şirketin genel müdürü gözaltına alındı

Sızıntının, 11 Eylül tarihinde Ekvador’un Bilgisayar Acil Durum Müdahale Ekibi’nin (EcuCERT) müdahalesiyle durdurulduğu öğrenildi. Bu arada Ekvador’un Telekomümikasyon Bakanı, Novaestrat’ın verileri yasa dışı yollarla ele geçirdiğini belirtti. Ekvador İçişleri Bakanı da, Novaestrat firmasının genel müdürünün gözaltına alındığını duyurdu.

Güvenliği sağlanmamış veritabanına, araştırmacılar durumu fark etmeden önce kötü niyetli kişilerin erişip erişmediği bilinmiyor. Kişisel bilgiler, bu bilgileri kurbanlarını ikna etmek ve hedefli sosyal mühendislik kampanyalarına maruz bırakmak isteyebilecek her tür dolandırıcının işine yarayabilir.

Veri kaçağına sahip sunucuların yol açtığı veri riskleri kesinlikle sıkça görülüyor. Ancak bu güvenlik ve gizlilik açığı, ilgilendirdiği alanın genişliği ve kapsamı nedeniyle çok büyük önem taşıyor. Nitekim bu olaydan sadece birkaç hafta önce Şili’de ülke nüfusunun yüzde 80’ine ait kişisel veriler, yine korumasız bir Elasticsearch kümesi nedeniyle başka bir “ülke çapında sızıntı” sırasında savunmasız kalmıştı.

Ayrıca, kredi kuruluşu Equifax’ta iki yıl önce meydana gelen bir veri ihlalinde siber korsanlar, ABD nüfusunun yarısı ve yüz binlerce Kanada ve İngiltere vatandaşıyla ilgili kapsamlı kişisel verileri çalmıştı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2kUsIXN
via IFTTT

PROF.DR. İLBER ORTAYLI İLE MÜZEDE BİR GECE TÜRKİYE’DE DOĞUP DÜNYANIN 70 ÜLKESİNE YAYILDI, TURİZM SEKTÖRÜNE PROF.DR. İLBER ORTAYLI İLE MÜZEDE BİR GECE YAŞATTI Dünya çapında 70 ülke, 296 şehirde konumlanmış, 550’nin üzerinde ofisi ile Outgoing acentelerine B2B hizmet sunan SKYhub’ın Türkiye ofisi, işbirliği içinde olduğu turizm sektörü yöneticilerine sıra dışı bir deneyim yaşattı. Geçtiğimiz Cuma akşamı gerçekleşen organizasyonda özel izinlerini önceden temin etmek suretiyle, müze kapanışından hemen sonra Ayasofya’yı Prof. Dr. İlber Ortaylı hocanın eşliğinde, 50’nin üzerinde turizm sektörünün üst düzey yöneticilerine gezdirdi. Organizasyona, Turizm sektöründeki Havayolu, Tur Operatörü, Otel ve organizasyon şirketlerinin yönetim kurulu başkanları, genel müdür, satış müdürü, pazarlama ve operasyon müdürleri yoğun ilgi ile katılım gösterdi. Prof. Dr. İlber Ortaylı eşliğinde SKYhub ile müzede bir gece adı verilen etkinlikle ilgili SKYhub’ın Yurt Dışı Grup Müdürü Orhan Durmuş, “SKYhub markası-çalışma modeli ilk defa Türkiye ofisimiz tarafından ortaya çıkarılmış ve bugün Japonya merkezli dünyanın 70 ülkesinde faaliyet gösteren, global turizm sektöründeki lider firmalara hizmet sunan bir DMC organizasyon konumunu almıştır. Özellikle son yıllarda hem global pazarda, hem de Türkiye’de deneyim turizmi konusuna ciddi anlamda eğiliyoruz. Operasyonlarımızda mutlaka deneyim yaşatabileceğimiz dokunuşlar yaparak, seyahat programlarına renk katıyoruz. Bu bağlamda, Türkiye’de partnerlik yaptığımız firmalara böylesi özel bir gece düzenleyerek, konusunda otorite olan Prof. Dr. İlber Ortaylı hocamız ile Ayasofya müzesini sadece bize özel bir organizasyonda ve gece gezdirerek, seyahat sektörü profesyonellerine daha önce yaşamadıkları bir deneyim yaşatmayı hedefledik. Sadece İstanbul değil, Bursa, Ankara, İzmir gibi değişik illerden gelen turizm profesyonellerin de gelerek katılım sağladığı, çeşitli işleri nedeniyle katılamayarak üzüntülerini dile getiren profesyonellerin oluşu, böylesi bir tecrübenin onlar için de ne denli değerli olduğunun bir kanıtıydı.” dedi. Türkiye’de M.I.C.E sektörünün en değerli organizasyonu olan ACE of M.I.C.E’ın Başkanı Volkan Ataman, “Mesleğimden dolayı bir çok etkinliğe katılıyorum. Dünyanın en önemli miraslarından olan Ayasofya’yı gece görüp, bir de İlber hocadan bire bir dinlemek beni çok mutlu etti. Açıkçası etkilendiğim nadir işlerden biri oldu. SKYhub ve H.I.S. ailesine bu güzel fikir ve organizasyon için teşekkür ediyorum.” dedi. M.I.C.E sektörünün değerli derneği I-MICE (Uluslararası MICE Endüstrisi Derneği) Başkanı Hüseyin Kurt da organizasyon için, “Ayasofya’yı gece yaşamak! Yıllardır gezdiğimiz, yerli ve yabancı turist ağırladığımız bu güzide mekanda, bu sefer sadece bize özel, akşam programında misafirdik. SKYhub firmasının ağırlıklı MICE segmenti çalışan acentalara yönelik gerçekleştirdiği programda tarihin önemli bilim insanlarından olan Prof. Dr. İlber Ortaylı hocamızla gezme ve onun gözünden, dilinden Ayasofya’yı yaşama fırsatı yakaladık. Gerek İstanbul’dan gerekse birçok farklı şehirlerden gelen dostlarımızla keyifli ve bilgi dolu bir akşam yaşadık. İkramından, nazik ağırlamaya, imzalı kitaplara kadar her şeyin en ince ayrıntısına kadar düşünüldüğü bir akşamdı. Emeği geçen başta Orhan Bey olmak üzere, tüm SKYhub ailesine çok teşekkürler.” dedi. Katılımcılara; Prof.Dr. İlber Ortaylı hocanın bu geceye özel imzaladığı kitapları, turizm profesyonellerinin Türkiye’de ve dünyada gezdikleri ülke/şehirleri kazıyarak yıllarca duvarlarında sergileyebilecekleri özel bir harita hediye edildi. Prof. Dr. İlber Ortaylı eşliğinde SKYhub ile müzede bir gece olarak lanse edilen Ayasofya gezisi, başladığı gibi keyifle noktalandı. SKYhub Hakkında :  “SKYhub dünya çapında 70 ülke, 296 şehirde konumlanmış B2B bazında 550’nin üzerinde ofisi ile Outgoing acentelerine sunduğu hizmetlerle ön plana çıkarak DMC hizmeti veriyor. MICE gruplarına, seyahat acentelerinin kapalı gruplarına, münferit taleplerine ve genel satışa açık olan turlara yer hizmetleri sağlıyor. SKYhub bayram-yılbaşı gibi özel dönemlerde ve yıl boyu alternatifli tarihlerde hazırladığı tur paketleriyle acentelerine riske girmeden kazançlarını arttırma imkanı da veriyor. Paket turların riskini üstleniyor, acentelerine sor-sat satış yapma avantajı sağlıyor.

TÜRKİYE’DE DOĞUP DÜNYANIN 70 ÜLKESİNE YAYILDI, TURİZM SEKTÖRÜNE PROF.DR. İLBER ORTAYLI İLE MÜZEDE BİR GECE YAŞATTI

Dünya çapında 70 ülke, 296 şehirde konumlanmış, 550’nin üzerinde ofisi ile Outgoing acentelerine B2B hizmet sunan SKYhub’ın Türkiye ofisi, işbirliği içinde olduğu turizm sektörü yöneticilerine sıra dışı bir deneyim yaşattı. Geçtiğimiz Cuma akşamı gerçekleşen organizasyonda özel izinlerini önceden temin etmek suretiyle, müze kapanışından hemen sonra Ayasofya’yı Prof. Dr. İlber Ortaylı hocanın eşliğinde, 50’nin üzerinde turizm sektörünün üst düzey yöneticilerine gezdirdi. Organizasyona, Turizm sektöründeki Havayolu, Tur Operatörü, Otel ve organizasyon şirketlerinin yönetim kurulu başkanları, genel müdür, satış müdürü, pazarlama ve operasyon müdürleri yoğun ilgi ile katılım gösterdi.

Prof. Dr. İlber Ortaylı eşliğinde SKYhub ile müzede bir gece adı verilen etkinlikle ilgili SKYhub’ın Yurt Dışı Grup Müdürü Orhan Durmuş, “SKYhub markası-çalışma modeli ilk defa Türkiye ofisimiz tarafından ortaya çıkarılmış ve bugün Japonya merkezli dünyanın 70 ülkesinde faaliyet gösteren, global turizm sektöründeki lider firmalara hizmet sunan bir DMC organizasyon konumunu almıştır. Özellikle son yıllarda hem global pazarda, hem de Türkiye’de deneyim turizmi konusuna ciddi anlamda eğiliyoruz. Operasyonlarımızda mutlaka deneyim yaşatabileceğimiz dokunuşlar yaparak, seyahat programlarına renk katıyoruz. Bu bağlamda, Türkiye’de partnerlik yaptığımız firmalara böylesi özel bir gece düzenleyerek, konusunda otorite olan Prof. Dr. İlber Ortaylı hocamız ile Ayasofya müzesini sadece bize özel bir organizasyonda ve gece gezdirerek, seyahat sektörü profesyonellerine daha önce yaşamadıkları bir deneyim yaşatmayı hedefledik. Sadece İstanbul değil, Bursa, Ankara, İzmir gibi değişik illerden gelen turizm profesyonellerin de gelerek katılım sağladığı, çeşitli işleri nedeniyle katılamayarak üzüntülerini dile getiren profesyonellerin oluşu, böylesi bir tecrübenin onlar için de ne denli değerli olduğunun bir kanıtıydı.” dedi.

Türkiye’de M.I.C.E sektörünün en değerli organizasyonu olan ACE of M.I.C.E’ın Başkanı Volkan Ataman, “Mesleğimden dolayı bir çok etkinliğe katılıyorum. Dünyanın en önemli miraslarından olan Ayasofya’yı gece görüp, bir de İlber hocadan bire bir dinlemek beni çok mutlu etti. Açıkçası etkilendiğim nadir işlerden biri oldu. SKYhub ve H.I.S. ailesine bu güzel fikir ve organizasyon için teşekkür ediyorum.” dedi.

M.I.C.E sektörünün değerli derneği I-MICE (Uluslararası MICE Endüstrisi Derneği) Başkanı Hüseyin Kurt da organizasyon için, “Ayasofya’yı gece yaşamak! Yıllardır gezdiğimiz, yerli ve yabancı turist ağırladığımız bu güzide mekanda, bu sefer sadece bize özel, akşam programında misafirdik. SKYhub firmasının ağırlıklı MICE segmenti çalışan acentalara yönelik gerçekleştirdiği programda tarihin önemli bilim insanlarından olan Prof. Dr. İlber Ortaylı hocamızla gezme ve onun gözünden, dilinden Ayasofya’yı yaşama fırsatı yakaladık. Gerek İstanbul’dan gerekse birçok farklı şehirlerden gelen dostlarımızla keyifli ve bilgi dolu bir akşam yaşadık. İkramından, nazik ağırlamaya, imzalı kitaplara kadar her şeyin en ince ayrıntısına kadar düşünüldüğü bir akşamdı. Emeği geçen başta Orhan Bey olmak üzere, tüm SKYhub ailesine çok teşekkürler.” dedi.

Katılımcılara; Prof.Dr. İlber Ortaylı hocanın bu geceye özel imzaladığı kitapları, turizm profesyonellerinin Türkiye’de ve dünyada gezdikleri ülke/şehirleri kazıyarak yıllarca duvarlarında sergileyebilecekleri özel bir harita hediye edildi. Prof. Dr. İlber Ortaylı eşliğinde SKYhub ile müzede bir gece olarak lanse edilen Ayasofya gezisi, başladığı gibi keyifle noktalandı.

SKYhub Hakkında : 
“SKYhub dünya çapında 70 ülke, 296 şehirde konumlanmış B2B bazında 550’nin üzerinde ofisi ile Outgoing acentelerine sunduğu hizmetlerle ön plana çıkarak DMC hizmeti veriyor. MICE gruplarına, seyahat acentelerinin kapalı gruplarına, münferit taleplerine ve genel satışa açık olan turlara yer hizmetleri sağlıyor. SKYhub bayram-yılbaşı gibi özel dönemlerde ve yıl boyu alternatifli tarihlerde hazırladığı tur paketleriyle acentelerine riske girmeden kazançlarını arttırma imkanı da veriyor. Paket turların riskini üstleniyor, acentelerine sor-sat satış yapma avantajı sağlıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2mxVPQV
via IFTTT