12 Temmuz 2019 Cuma

Havaş, gümrüklü kargo taşımacılığında ‘Soğutucu Üniteli’ aracıyla hizmet sunuyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2O06iCe

Havaş, gümrüklü kargo taşımacılığında ‘Soğutucu Üniteli’ aracıyla hizmet sunuyor Havacılık sektörünün önde gelen şirketlerinden Havaş, gümrüklü kargo taşımacılığı hizmeti kapsamında antrepolarının filosuna eklediği ‘Soğutucu Üniteli’ aracıyla özel nitelikli bozulabilir kargoları İzmir ve Ankara’dan İstanbul’a karşılıklı seferlerle taşıyor. Hava kargo sektöründe müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımıyla en çok tercih edilen markalardan olan Havaş,gıda ve ilaç gibi soğuk zincirin korunmasını gerektiren özel ürünlerin uluslararası standartlarda taşınmasına imkan tanıyan soğutucu üniteli (frigorifik) aracını gümrüklü kargo taşımacılığında kullandığı ekipman filosuna ekledi. Ek yatırımlarla kapasitelerini arttırdığı antrepoları ve yeni teknolojilerle uyumlu donanıma sahip ekipmanlarıyla faaliyetlerini sürdüren Havaş, geçen yıl sektörde bir ilke imza atarak apron araçları arasına kattığı iki frigorifik aracın ardından, gümrüklü kara taşımacılığında da aynı özellikteki soğutucu üniteli bir aracı filosuna ekledi. Havaş, yeni soğutucu üniteli aracıyla İzmir ve Ankara’dan İstanbul Havalimanı’na her gün gerçekleştirdiği karşılıklı seferlerle özel nitelikli gümrüklü kargoları da havayolu müşterilerine güvenle ulaştırıyor. Havaş Genel Müdürü Kürşad Koçak, ‘’Havaş olarak müşteri memnuniyeti merkezinde hizmet çeşitliliğimizi arttırırken hava kargo sektörünün gelişimine de katkı sağlamak hedefiyle yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Soğuk zincirin korunmasını gerektiren bozulabilir nitelikteki özel ürünler pazarda önemli bir yere sahip. Bu doğrultuda, hem kapasitelerini iki kat büyüttüğümüz tesislerimizdeki soğuk hava odaları hem de filomuza eklediğimiz soğutucu üniteli araçlarla antrepo hizmetlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Geçtiğimiz yıl Türkiye’de yer hizmetleri alanında bir ilk olan ve apronda kullandığımız ekipmanlara iki frigorifik araç eklemiştik. Bunu gümrüklü kargo taşımacılığı hizmetimize de aktararak şehirlerarası kargo transferlerindeki filomuzda soğutucu üniteli bir aracı daha devreye aldık. Yeni soğutucu üniteli aracımızla İzmir ve Ankara’dan İstanbul Havalimanı’na düzenlediğimiz tarifeli gümrüklü seferler ile bozulabilir kargoları da taşıyarak havayolu müşterilerimize ulaştıracağız.’’ dedi. Yaklaşık 14 bin metrekare alanda yer alan İstanbul Havalimanı’ndaki tesisinin yanı sıra İzmir Adnan Menderes ve Ankara Esenboğa Havalimanları’ndaki antrepolarında faaliyet gösteren Havaş; genel kargo, değerli kargo, soğutma gerektiren kargo, tehlikeli madde ve radyoaktif madde içeren kargolara ev sahipliği yaparak ithalat ve ihracat kargoların sevk ve idaresini üstleniyor. Gümrüklü kargo taşımacılığı kapsamında İstanbul-İzmir ve İstanbul-Ankara arasında her gün karşılıklı seferleri bulunan Havaş’ın antrepolarında, kargoların niteliklerine göre farklılaşan bozulabilir özel kargo depolama odaları da yer alıyor. İthalat ve ihracat bölümlerinin her birinde bulunan soğuk hava odaları; +2/+8 C dereceleri sağlayan 95 metrekarelik ve +15/+25 C dereceleri sağlayan 70 metrekarelik soğuk hava odaları ile -18 C dereceye kadar soğutulabilen 21 metrekarelik dondurucu odalardan oluşuyor. Ayrıca; palet, iglo, konteyner gibi araçların aynı anda 5 adete kadar girişine uygun kapasitede soğuk hava depolarına da sahip bulunuyor. Havaş ayrıca, antrepolarında ithalat kargo müşterilerinin depolama ücretlerine daha kolay erişebilmeleri için Havaş Mobile uygulamasındaki antrepo hizmetleri menüsünde ve havas.net’de online işlemler alanında yer alan ‘Konşimento Sorgulama’ fonksiyonuyla da sorgulama hizmeti sunuyor.

Havacılık sektörünün önde gelen şirketlerinden Havaş, gümrüklü kargo taşımacılığı hizmeti kapsamında antrepolarının filosuna eklediği ‘Soğutucu Üniteli’ aracıyla özel nitelikli bozulabilir kargoları İzmir ve Ankara’dan İstanbul’a karşılıklı seferlerle taşıyor.

Hava kargo sektöründe müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımıyla en çok tercih edilen markalardan olan Havaş,gıda ve ilaç gibi soğuk zincirin korunmasını gerektiren özel ürünlerin uluslararası standartlarda taşınmasına imkan tanıyan soğutucu üniteli (frigorifik) aracını gümrüklü kargo taşımacılığında kullandığı ekipman filosuna ekledi. Ek yatırımlarla kapasitelerini arttırdığı antrepoları ve yeni teknolojilerle uyumlu donanıma sahip ekipmanlarıyla faaliyetlerini sürdüren Havaş, geçen yıl sektörde bir ilke imza atarak apron araçları arasına kattığı iki frigorifik aracın ardından, gümrüklü kara taşımacılığında da aynı özellikteki soğutucu üniteli bir aracı filosuna ekledi. Havaş, yeni soğutucu üniteli aracıyla İzmir ve Ankara’dan İstanbul Havalimanı’na her gün gerçekleştirdiği karşılıklı seferlerle özel nitelikli gümrüklü kargoları da havayolu müşterilerine güvenle ulaştırıyor.

Havaş Genel Müdürü Kürşad Koçak, ‘’Havaş olarak müşteri memnuniyeti merkezinde hizmet çeşitliliğimizi arttırırken hava kargo sektörünün gelişimine de katkı sağlamak hedefiyle yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Soğuk zincirin korunmasını gerektiren bozulabilir nitelikteki özel ürünler pazarda önemli bir yere sahip. Bu doğrultuda, hem kapasitelerini iki kat büyüttüğümüz tesislerimizdeki soğuk hava odaları hem de filomuza eklediğimiz soğutucu üniteli araçlarla antrepo hizmetlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Geçtiğimiz yıl Türkiye’de yer hizmetleri alanında bir ilk olan ve apronda kullandığımız ekipmanlara iki frigorifik araç eklemiştik. Bunu gümrüklü kargo taşımacılığı hizmetimize de aktararak şehirlerarası kargo transferlerindeki filomuzda soğutucu üniteli bir aracı daha devreye aldık. Yeni soğutucu üniteli aracımızla İzmir ve Ankara’dan İstanbul Havalimanı’na düzenlediğimiz tarifeli gümrüklü seferler ile bozulabilir kargoları da taşıyarak havayolu müşterilerimize ulaştıracağız.’’ dedi.

Yaklaşık 14 bin metrekare alanda yer alan İstanbul Havalimanı’ndaki tesisinin yanı sıra İzmir Adnan Menderes ve Ankara Esenboğa Havalimanları’ndaki antrepolarında faaliyet gösteren Havaş; genel kargo, değerli kargo, soğutma gerektiren kargo, tehlikeli madde ve radyoaktif madde içeren kargolara ev sahipliği yaparak ithalat ve ihracat kargoların sevk ve idaresini üstleniyor. Gümrüklü kargo taşımacılığı kapsamında İstanbul-İzmir ve İstanbul-Ankara arasında her gün karşılıklı seferleri bulunan Havaş’ın antrepolarında, kargoların niteliklerine göre farklılaşan bozulabilir özel kargo depolama odaları da yer alıyor. İthalat ve ihracat bölümlerinin her birinde bulunan soğuk hava odaları; +2/+8 C dereceleri sağlayan 95 metrekarelik ve +15/+25 C dereceleri sağlayan 70 metrekarelik soğuk hava odaları ile -18 C dereceye kadar soğutulabilen 21 metrekarelik dondurucu odalardan oluşuyor. Ayrıca; palet, iglo, konteyner gibi araçların aynı anda 5 adete kadar girişine uygun kapasitede soğuk hava depolarına da sahip bulunuyor. Havaş ayrıca, antrepolarında ithalat kargo müşterilerinin depolama ücretlerine daha kolay erişebilmeleri için Havaş Mobile uygulamasındaki antrepo hizmetleri menüsünde ve havas.net’de online işlemler alanında yer alan ‘Konşimento Sorgulama’ fonksiyonuyla da sorgulama hizmeti sunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2O06iCe
via IFTTT

11 Temmuz 2019 Perşembe

Atatürk Havalimanı’nın Asırlık Yolcuğu Kitap Oldu Atatürk Havalimanı’nın 1912-2019 yılları arasındaki tarihi hikayesi Gökhan Sarıgöl tarafından kitaplaştırıldı. Asırlık Yolculuk adını taşıyan ve TAV Havalimanları Holding ile Fly Service sponsorluğunda hazırlanan kitap 425 sayfa ve çoğu ilk kez yayınlanacak 1400’e yakın renkli-siyah beyaz fotoğraf ile Türk havacılığına ışık tutuyor. Hem Türkçe hem de İngilizce hazırlanan kitap tarihçenin yanı sıra önce Yeşilköy sonra da Atatürk Havalimanı’na inip kalkan havayolu şirketlerinin reklam, ilk gün zarfı çalışmalarına da yer veriyor. Fly Service Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Sarıgöl, “Asırlık Yolculuk kitabı Ulaştıma Bakanlığı , Sivil Hvaacılık Genel Müdürülüğü ,Devlet Hava Meydanları İşletmesi , Türk Hava Yolları iştiraki ve TAV sponsorluğu ile basılmıştır. 425 sayfadan oluşan kitapta 1400’e yakın renkli ve siyah beyaz fotoğraf ile Atatürk Hava Limanı hikayesi İngilizce ve Türkçe olarak anlatılmaktadır. Hiç bir yerde yayınlanmamış bazı Yeşilköy Havalimanı fotoğraflarının dikkat çekeceğini umuyorum. ” Kitabın resmi tanıtımı Atatürk Havalimanı’nda basın ve havacılık camiasına Ağustos ayı içerisinde gerçekleştirilecek.  

Atatürk Havalimanı’nın 1912-2019 yılları arasındaki tarihi hikayesi Gökhan Sarıgöl tarafından kitaplaştırıldı.

Asırlık Yolculuk adını taşıyan ve TAV Havalimanları Holding ile Fly Service sponsorluğunda hazırlanan kitap 425 sayfa ve çoğu ilk kez yayınlanacak 1400’e yakın renkli-siyah beyaz fotoğraf ile Türk havacılığına ışık tutuyor.

Hem Türkçe hem de İngilizce hazırlanan kitap tarihçenin yanı sıra önce Yeşilköy sonra da Atatürk Havalimanı’na inip kalkan havayolu şirketlerinin reklam, ilk gün zarfı çalışmalarına da yer veriyor.

Fly Service Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Sarıgöl, “Asırlık Yolculuk kitabı Ulaştıma Bakanlığı , Sivil Hvaacılık Genel Müdürülüğü ,Devlet Hava Meydanları İşletmesi , Türk Hava Yolları iştiraki ve TAV sponsorluğu ile basılmıştır. 425 sayfadan oluşan kitapta 1400’e yakın renkli ve siyah beyaz fotoğraf ile Atatürk Hava Limanı hikayesi İngilizce ve Türkçe olarak anlatılmaktadır. Hiç bir yerde yayınlanmamış bazı Yeşilköy Havalimanı fotoğraflarının dikkat çekeceğini umuyorum. ”

Kitabın resmi tanıtımı Atatürk Havalimanı’nda basın ve havacılık camiasına Ağustos ayı içerisinde gerçekleştirilecek.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2G6ZwnA
via IFTTT

Atatürk Havalimanı’nın Asırlık Yolcuğu Kitap Oldu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2G6ZwnA

İstanbul Havalimanı’nın 3. Pist Hazırlıkları Tüm Hızıyla Sürüyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JEkZVP

İstanbul Havalimanı’nın 3. Pist Hazırlıkları Tüm Hızıyla Sürüyor Türkiye’yi havacılıkta zirveye taşıyan İstanbul Havalimanı’nda 3. pist çalışmaları hızla sürüyor. 2020’nin ikinci yarısında hizmete alınması planlanan 3. bağımsız pist ile İstanbul Havalimanı, bu sayıda pist ile bağımsız paralel operasyon yapabilen Türkiye’de ilk, Avrupa’da ise Amsterdam’dan sonra ikinci havalimanı olacak   Türkiye’nin dünyaya açılan yeni kapısı olan ve teknik özellikleri bakımından dünyanın birçok havalimanından ayrışan İstanbul Havalimanı, bağımsız 3 pisti ile yolculuk deneyimi noktasında da önemli bir rahatlama sağlayacak. Üçüncü pist faaliyete geçtiğinde İstanbul Havalimanı, 3 bağımsız pist ve yedek pistlerle 5 adet operasyonel piste sahip olacak. Yeni pist sayesinde hava trafik kapasitesi saatte 80 uçak kalkış-iniş sayısından 120’ye çıkarken, havayollarının slot esnekliği de artacak. Ayrıca iç hat uçuşların opere edildiği piere yakın bir konumda olan 3.pistin tamamlanması ile birlikte mevcut taksi süreleri de yüzde 50 azalacak.   İnşaatı devam eden İstanbul Havalimanı 3. pisti hakkında değerlendirmelerde bulunan İGA Havalimanı İşletmesi İcra Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü H. Kadri Samsunlu: “Sıfırdan, rekor bir sürede inşa edilen dünyanın en büyük havalimanı olan İstanbul Havalimanı, Türkiye’nin en önemli projeleri arasında yer alıyor. Dünya’da eşi benzeri görülmemiş başarılı ve neredeyse kusursuz bir dev taşınmanın ardından operasyonlarımız tüm hızla sürüyor. Dünya üzerinde hem inşaatı hem taşınması ile bu özelliklere sahip bir havalimanı yok. Bunu başarmanın da ayrıca gururunu yaşıyoruz. 6 Nisan 2019 tarihinden bu yana yaklaşık 17 milyon 500 bin yolcuyu ağırladık. Yolcuların böyle büyük bir yapıda her türlü konfora en kolay yolla sahip olacakları bir havalimanı oluşturmak için var gücümüzle çalıştık. Üç bağımsız pistimizi, gelecek yılın ilk 6 ayı içerisinde hizmete almayı hedefliyoruz. İnşaatı devam eden üç bağımsız pistin tamamlanması ile birlikte sağlayacağı konfor ve zaman tasarrufuyla bu hizmet kalitesi iddiamızı da zirveye taşıyacağız. İstanbul Havalimanı ülkemizin en önemli ekonomik varlığıdır. Ülkemizin gelişmesinde lokomotif güç olacaktır. ” diye konuştu.   Taksi trafiğini hızlandıracak çalışmalar devam ediyor   İstanbul Havalimanı’nda uçak taksi sürelerini daha da azaltmak için de diğer yandan ekstra çalışmalar sürüyor. Bu kapsamda, taksi yolları yüzey altına yerleştirilmesi planlanmış trafiği hızlandıracak loop sensörleri, mikrodalga bariyerleri, kumanda kontrol panelleri ve stop bar montaj çalışmalarına başlandı. Ayrıca yapılan bu çalışmalar esnasında kış öncesi yapılması planlanan taksi yolu asfalt ve boya tamir bakım çalışmaları da uygulamaya sokuldu.

Türkiye’yi havacılıkta zirveye taşıyan İstanbul Havalimanı’nda 3. pist çalışmaları hızla sürüyor. 2020’nin ikinci yarısında hizmete alınması planlanan 3. bağımsız pist ile İstanbul Havalimanı, bu sayıda pist ile bağımsız paralel operasyon yapabilen Türkiye’de ilk, Avrupa’da ise Amsterdam’dan sonra ikinci havalimanı olacak

 

Türkiye’nin dünyaya açılan yeni kapısı olan ve teknik özellikleri bakımından dünyanın birçok havalimanından ayrışan İstanbul Havalimanı, bağımsız 3 pisti ile yolculuk deneyimi noktasında da önemli bir rahatlama sağlayacak. Üçüncü pist faaliyete geçtiğinde İstanbul Havalimanı, 3 bağımsız pist ve yedek pistlerle 5 adet operasyonel piste sahip olacak. Yeni pist sayesinde hava trafik kapasitesi saatte 80 uçak kalkış-iniş sayısından 120’ye çıkarken, havayollarının slot esnekliği de artacak. Ayrıca iç hat uçuşların opere edildiği piere yakın bir konumda olan 3.pistin tamamlanması ile birlikte mevcut taksi süreleri de yüzde 50 azalacak.

 

İnşaatı devam eden İstanbul Havalimanı 3. pisti hakkında değerlendirmelerde bulunan İGA Havalimanı İşletmesi İcra Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü H. Kadri Samsunlu: Sıfırdan, rekor bir sürede inşa edilen dünyanın en büyük havalimanı olan İstanbul Havalimanı, Türkiye’nin en önemli projeleri arasında yer alıyor. Dünya’da eşi benzeri görülmemiş başarılı ve neredeyse kusursuz bir dev taşınmanın ardından operasyonlarımız tüm hızla sürüyor. Dünya üzerinde hem inşaatı hem taşınması ile bu özelliklere sahip bir havalimanı yok. Bunu başarmanın da ayrıca gururunu yaşıyoruz. 6 Nisan 2019 tarihinden bu yana yaklaşık 17 milyon 500 bin yolcuyu ağırladık. Yolcuların böyle büyük bir yapıda her türlü konfora en kolay yolla sahip olacakları bir havalimanı oluşturmak için var gücümüzle çalıştık. Üç bağımsız pistimizi, gelecek yılın ilk 6 ayı içerisinde hizmete almayı hedefliyoruz. İnşaatı devam eden üç bağımsız pistin tamamlanması ile birlikte sağlayacağı konfor ve zaman tasarrufuyla bu hizmet kalitesi iddiamızı da zirveye taşıyacağız. İstanbul Havalimanı ülkemizin en önemli ekonomik varlığıdır. Ülkemizin gelişmesinde lokomotif güç olacaktır. ” diye konuştu.

 

Taksi trafiğini hızlandıracak çalışmalar devam ediyor

 

İstanbul Havalimanı’nda uçak taksi sürelerini daha da azaltmak için de diğer yandan ekstra çalışmalar sürüyor. Bu kapsamda, taksi yolları yüzey altına yerleştirilmesi planlanmış trafiği hızlandıracak loop sensörleri, mikrodalga bariyerleri, kumanda kontrol panelleri ve stop bar montaj çalışmalarına başlandı. Ayrıca yapılan bu çalışmalar esnasında kış öncesi yapılması planlanan taksi yolu asfalt ve boya tamir bakım çalışmaları da uygulamaya sokuldu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JEkZVP
via IFTTT