29 Mayıs 2019 Çarşamba

Kaan Air, LÖSEV ile farkındalık yaratacak Dünyanın önde gelen helikopter üreticilerinin “Exclusive” distribütörü Kaan Air, 25 – 31 Mayıs 2019 tarihleri arasında 18. Uluslararası Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında, LÖSEV’in kahraman çocuklarını helikopter ile uçuracak. 30 Mayıs Perşembe günü Türkiye’nin ilk ve tek tescilli büyük heliportunda çocuklar helikoptere binecek. Kaan Air, lösemide yüzde 20’lerdeki tedavi başarısını yüzde 92’ye çıkaran, sadece hastalığa yakalanan çocukları değil aileleri de sarıp sarmalayan LÖSEV’e destek vermeye devam ediyor. Kaan Air geçtiğimiz yıl da benzer bir etkinlikle çocuklarla buluşmuştu.  

Dünyanın önde gelen helikopter üreticilerinin “Exclusive” distribütörü Kaan Air, 25 – 31 Mayıs 2019 tarihleri arasında 18. Uluslararası Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında, LÖSEV’in kahraman çocuklarını helikopter ile uçuracak.

30 Mayıs Perşembe günü Türkiye’nin ilk ve tek tescilli büyük heliportunda çocuklar helikoptere binecek.

Kaan Air, lösemide yüzde 20’lerdeki tedavi başarısını yüzde 92’ye çıkaran, sadece hastalığa yakalanan çocukları değil aileleri de sarıp sarmalayan LÖSEV’e destek vermeye devam ediyor. Kaan Air geçtiğimiz yıl da benzer bir etkinlikle çocuklarla buluşmuştu.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2XcGti9
via IFTTT

​Setur Duty Free yeni hizmetler sunmaya devam ediyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2WqemPD

Airbus, gelişime öncülük ettiği 50. yılı kutluyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2McefmB

​Setur Duty Free yeni hizmetler sunmaya devam ediyor Setur Duty Free yeni hizmetler sunmaya devam ediyor İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda yer alan Setur Duty Free mağazaları, yurt dışına giden yolcularına yeni ürün seçenekleri ve son dakika fırsatları sunuyor Türkiye’nin en yaygın gümrüksüz satış mağazaları zinciri olan Setur Duty Free, avantajlı fiyatlarının yanı sıra yenilikler ve iş birlikleriyle müşterilerine farklı fırsatlar sunmayı sürdürüyor. Setur Duty Free’nin gerçekleştirdiği yeni iş birliği çerçevesinde, Sabiha Gökçen Havalimanı içinde giden yolcu katında yer alan Brandin mağazası içinde ayrılan özel bir alanda Tommy Hilfiger ürünleri satışa sunulmaya başlandı. Yeni açılan Tommy Hilfiger Corner’da markanın seyahat serisinden seçme erkek giyim ve aksesuar ürünleri sergilenerek avantajlı fiyatlarla satılıyor. Uçağa binmeden önce son dakika fırsatları Setur Duty Free’nin bir yeni hizmeti de, giden yolcu katında yer alan Last Minute (Son Dakika) mağazası oldu. Ana mağazaya ek olarak çıkış kapılarına yakın olarak konumlandırılan bu yeni mağazada, Setur Duty Free’nin yoğun ilgi gören gıda, parfüm ve diğer kategorilerden ürünlerini, avantajlı fiyatlarla bulmak mümkün olacak. SETUR DUTY FREE HAKKINDA Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 20 bin metrekarelik alanda, 21 bölge 50 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor. 700’e yakın markayı 8 ana kategoride satışa sunan Setur Duty Free, 40 binden fazla ürünü avantajlı fiyat ve kampanyalar ile tüketici ile buluşturuyor. Bine yakın kişiye istihdam sağlayan Setur Duty Free, %25’lik Pazar payı ile sektörün öncüleri arasında yer almaya devam ediyor. Kaliteli, avantajlı ve hızlı alışveriş deneyimini dijital ortama taşıyan Setur Duty Free, seturdutyfree.com web sitesiyle, Sabiha Gökçen Havalimanı mağazalarından yapılacak alışverişler için pre-order (ön sipariş) olanağı sunuyor. seturdutyfree.com web sitesini kullanan yolcular havalimanına gelmeden siparişini oluşturabilirken, dijital ortamın avantajlarını kullanarak istedikleri ürünün stokta olup olmadığını da görme olanağı buluyor. Ürünü mağazada aramakla zaman kaybetmeyen yolcular, mağazaya geldiklerinde önceden hazırlanmış olan ürünlerinin ödemesini Pre Order Teslim ve Ödeme noktasında yaparak, alışverişlerini hızlıca tamamlayabiliyor. Siteye üye olarak ön sipariş veren yolcular, ilk siparişlerinde Sabiha Gökçen Setur Duty Free mağazalarındaki avantajlı fiyatların yanı sıra ayrıca seçili ürünlerde %20 indirim hakkı da kazanıyor. Seturdutyfree Facebook, Instagram ve Youtube hesaplarından avantajlı fiyat ve kampanyalar takip edilebilir. SETUR HAKKINDA 1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor. 1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.

Setur Duty Free yeni hizmetler sunmaya devam ediyor

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda yer alan Setur Duty Free mağazaları, yurt dışına giden yolcularına yeni ürün seçenekleri ve son dakika fırsatları sunuyor

Türkiye’nin en yaygın gümrüksüz satış mağazaları zinciri olan Setur Duty Free, avantajlı fiyatlarının yanı sıra yenilikler ve iş birlikleriyle müşterilerine farklı fırsatlar sunmayı sürdürüyor. Setur Duty Free’nin gerçekleştirdiği yeni iş birliği çerçevesinde, Sabiha Gökçen Havalimanı içinde giden yolcu katında yer alan Brandin mağazası içinde ayrılan özel bir alanda Tommy Hilfiger ürünleri satışa sunulmaya başlandı. Yeni açılan Tommy Hilfiger Corner’da markanın seyahat serisinden seçme erkek giyim ve aksesuar ürünleri sergilenerek avantajlı fiyatlarla satılıyor.

Uçağa binmeden önce son dakika fırsatları

Setur Duty Free’nin bir yeni hizmeti de, giden yolcu katında yer alan Last Minute (Son Dakika) mağazası oldu. Ana mağazaya ek olarak çıkış kapılarına yakın olarak konumlandırılan bu yeni mağazada, Setur Duty Free’nin yoğun ilgi gören gıda, parfüm ve diğer kategorilerden ürünlerini, avantajlı fiyatlarla bulmak mümkün olacak.

SETUR DUTY FREE HAKKINDA

Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 20 bin metrekarelik alanda, 21 bölge 50 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.

700’e yakın markayı 8 ana kategoride satışa sunan Setur Duty Free, 40 binden fazla ürünü avantajlı fiyat ve kampanyalar ile tüketici ile buluşturuyor. Bine yakın kişiye istihdam sağlayan Setur Duty Free, %25’lik Pazar payı ile sektörün öncüleri arasında yer almaya devam ediyor.

Kaliteli, avantajlı ve hızlı alışveriş deneyimini dijital ortama taşıyan Setur Duty Free, seturdutyfree.com web sitesiyle, Sabiha Gökçen Havalimanı mağazalarından yapılacak alışverişler için pre-order (ön sipariş) olanağı sunuyor. seturdutyfree.com web sitesini kullanan yolcular havalimanına gelmeden siparişini oluşturabilirken, dijital ortamın avantajlarını kullanarak istedikleri ürünün stokta olup olmadığını da görme olanağı buluyor. Ürünü mağazada aramakla zaman kaybetmeyen yolcular, mağazaya geldiklerinde önceden hazırlanmış olan ürünlerinin ödemesini Pre Order Teslim ve Ödeme noktasında yaparak, alışverişlerini hızlıca tamamlayabiliyor. Siteye üye olarak ön sipariş veren yolcular, ilk siparişlerinde Sabiha Gökçen Setur Duty Free mağazalarındaki avantajlı fiyatların yanı sıra ayrıca seçili ürünlerde %20 indirim hakkı da kazanıyor.

Seturdutyfree Facebook, Instagram ve Youtube hesaplarından avantajlı fiyat ve kampanyalar takip edilebilir.

SETUR HAKKINDA

1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor.

1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2WqemPD
via IFTTT

Airbus, gelişime öncülük ettiği 50. yılı kutluyor Airbus, gelişime öncülük ettiği 50. yılı kutluyor @airbus #Airbus50   Airbus, şirketin 50. yılını kutlamak amacı ile geçtiğimiz 50 senede gelişime öncülük ettiği en önemli anları sergileyeceği küresel bir kampanya başlattı. Kampanya, bugün, Fransız Ulaştırma Bakanı Jean Chamant ve Almanya Ekonomi Bakanı Karl Schiller arasında 1969 yılında Paris Havacılık Fuarı’nda, Avrupa’nın ilk çift koridorlu, çift motorlu orta menzil uçağı A300’ün ortak üretimi için imzalanan anlaşmanın 50. yılında başlıyor. Airbus CEO’su Guillaume Faury: “Airbus’ın hikayesi bir başarı ve tutku hikayesidir ve Avrupa entegrayonunun da bir göstergesidir. 50 senede tüm kıtadan savunma ve sivil havacılık çalışmalarını bir araya getirdik. 50 yıldır tutkumuz ve inovasyon anlayışımız ile pek çok ilke öncülük ederek endüstri ve toplumun ilerlemesine katkıda bulunduk. Airbus, olağanüstü kadın ve erkeklerin hikayesidir, geçmişte ve en önemlisi de gelecekte büyük başarıların hikayesidir. 29 Mayıs’tan 17 Temmuz’a kadar sürecek olan kampanya, Airbus kanallarında yayınlanacak yeni ve ilgi çekici içerikler aracılığı ile hikayelere hayat verecek. Art arda 50 gün boyunca yayınlanacak hikayeler ile kampanya, şirketi yönlendiren kişileri ve çığır açan yenilikleri öne çıkaracak. Kampanya, Airbus’ın ticari uçaklardan, helikopterlere, uzaydan savunma sanayi, programlar ve girişimlerine kadar pek çok farklı iş koluna ışık tutacak. 50.yıl kampanyası, Airbus’ın endüstriyi şekillendirmeye nasıl devam etttiğini, emisyonu azaltarak elektriklli uçuşa öncülük etmekten havacılık ve uzay sanayini dijitalleştirme çabalarına ve yeni kentsel mobilite opsiyonları gibi toplumun en kritik sorunlarına cevap verecek öncü yenilikleri araştırarak geleceğe de odaklanacak. Airbus’ın endüstriyel tesisleri de bu dönüm noktasını kutlayacak. Etkinlikler, Toulouse’ta tüm Airbus ticari uçak ailesinin Patrouille de France eşliğinde gerçekleştireceği gösteri uçuşu ile başlayacak. Kampanya ile ilgili ayrıntılı bilgi için: https://www.airbus.com/airbus50   Airbus hakkında Airbus, havacılık, uzay ve ilgili servislerde küresel bir liderdir. 2018 yılında, yaklaşık 134,000 kişiye istihdam sağlamış, 64 milyar Avro gelir elde etmiştir. Airbus, yolcu uçağı segmentinde en geniş ürün yelpazesini sunmaktadır. Airbus, aynı zamanda  tanker, savaş, ulaştırma ve görev uçakları sunan Avrupa’nın lider uzay girişimi, dünyanın en büyük uzay şirketlerinden biridir. Helikopter sektöründe, dünya çapında en verimli sivil ve askeri helikopter çözümlerini sunmaktadır.

Airbus, gelişime öncülük ettiği 50. yılı kutluyor

@airbus #Airbus50

 

Airbus, şirketin 50. yılını kutlamak amacı ile geçtiğimiz 50 senede gelişime öncülük ettiği en önemli anları sergileyeceği küresel bir kampanya başlattı.

Kampanya, bugün, Fransız Ulaştırma Bakanı Jean Chamant ve Almanya Ekonomi Bakanı Karl Schiller arasında 1969 yılında Paris Havacılık Fuarı’nda, Avrupa’nın ilk çift koridorlu, çift motorlu orta menzil uçağı A300’ün ortak üretimi için imzalanan anlaşmanın 50. yılında başlıyor.

Airbus CEO’su Guillaume Faury: “Airbus’ın hikayesi bir başarı ve tutku hikayesidir ve Avrupa entegrayonunun da bir göstergesidir. 50 senede tüm kıtadan savunma ve sivil havacılık çalışmalarını bir araya getirdik. 50 yıldır tutkumuz ve inovasyon anlayışımız ile pek çok ilke öncülük ederek endüstri ve toplumun ilerlemesine katkıda bulunduk. Airbus, olağanüstü kadın ve erkeklerin hikayesidir, geçmişte ve en önemlisi de gelecekte büyük başarıların hikayesidir.

29 Mayıs’tan 17 Temmuz’a kadar sürecek olan kampanya, Airbus kanallarında yayınlanacak yeni ve ilgi çekici içerikler aracılığı ile hikayelere hayat verecek. Art arda 50 gün boyunca yayınlanacak hikayeler ile kampanya, şirketi yönlendiren kişileri ve çığır açan yenilikleri öne çıkaracak. Kampanya, Airbus’ın ticari uçaklardan, helikopterlere, uzaydan savunma sanayi, programlar ve girişimlerine kadar pek çok farklı iş koluna ışık tutacak.

50.yıl kampanyası, Airbus’ın endüstriyi şekillendirmeye nasıl devam etttiğini, emisyonu azaltarak elektriklli uçuşa öncülük etmekten havacılık ve uzay sanayini dijitalleştirme çabalarına ve yeni kentsel mobilite opsiyonları gibi toplumun en kritik sorunlarına cevap verecek öncü yenilikleri araştırarak geleceğe de odaklanacak.

Airbus’ın endüstriyel tesisleri de bu dönüm noktasını kutlayacak. Etkinlikler, Toulouse’ta tüm Airbus ticari uçak ailesinin Patrouille de France eşliğinde gerçekleştireceği gösteri uçuşu ile başlayacak.

Kampanya ile ilgili ayrıntılı bilgi için: https://www.airbus.com/airbus50

 

Airbus hakkında

Airbus, havacılık, uzay ve ilgili servislerde küresel bir liderdir. 2018 yılında, yaklaşık 134,000 kişiye istihdam sağlamış, 64 milyar Avro gelir elde etmiştir. Airbus, yolcu uçağı segmentinde en geniş ürün yelpazesini sunmaktadır. Airbus, aynı zamanda  tanker, savaş, ulaştırma ve görev uçakları sunan Avrupa’nın lider uzay girişimi, dünyanın en büyük uzay şirketlerinden biridir. Helikopter sektöründe, dünya çapında en verimli sivil ve askeri helikopter çözümlerini sunmaktadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2McefmB
via IFTTT

Emirates’ten 40,000 fit yükseklikte Maç Keyfi Emirates’ten 40,000 fit yükseklikte Maç Keyfi Emirates Havayolu, 2019 UEFA Avrupa Ligi Finali ve UEFA Şampiyonlar Ligi Finalinin uçakta canlı olarak yayınlanması için, “Gökyüzünde Stadyum” kurdu İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, UEFA Avrupa Ligi Finalini 29 Mayıs’ta ve UEFA Şampiyonlar Ligi Finalini 1 Haziran’da uçak içerisinde canlı olarak yayınlayacak. Emirates uçuşlarındaki lig final maçları, uçak içi spor kanalı olan Sport 24 üzerinden canlı bir şekilde izlenebilecek. Her ikisi de İngilizce yayınlanacak olan finaller için, Emirates, maç saatlerinde, İngiltere’ye ve İngiltere’den olan 23 Emirates uçuşunda Live TV bulunmasını sağlamak için, özel düzenlemeler gerçekleştirdi. Gökyüzündeki Stadyum Emirates şu anda, tüm Boeing 777’ler ve seçkin Airbus A380’ler de dahil, Live TV ile donatılmış 175 uçağa sahip. Tahminen 70,000 Emirates yolcusu, lig finallerini, uçuş sırasında izleyebilecek ve bu da Emirates’in “Göklerdeki Stadyumunu,” kapasite olarak, Avrupa Ligi Finalinin oynanacağı, Bakü’deki Olimpiyat Stadyumu ve Şampiyonlar Ligi Finalinin oynanacağı, Madrid’teki Wanda Metropolitano Stadyumu ile, kapasite anlamında karşılaştırılabilir hale getirecek. Uçakta maçları izleyecek olan Economy Class yolcuları, endüstrinin en geniş koltuk arkası ekranları olan, 13.3 inçlik ekranlarla, maçların keyfini sürebilecekler. Emirates’in 23 inçlik Business Class ekranları ile 32 inçlik First Class ekranları da kendi sınıfında, endüstrideki en geniş ekranlar olmaya devam ediyor. Emirates ayrıca, maçları, seçkin Airbus A380 uçaklarındaki, ikonik uçak içi Lounge’unda bulunan, 55 inçlik ekranlardan, yine canlı olarak yayınlayacak. First ve Business Class kabinlerde seyahat eden yolcular, 40,000 fit yükseklikteki en popüler sosyal alanda, diğer futbol düşkünleri ile bir araya gelerek, tuttukları takımlara tezahürat yapabilecekler. Live TV bulunmayan Emirates A380’lerde, yolcuların, skor güncellemeleri için, ücretsiz verilen Wi-Fi hizmetine giriş yaparak, tüm aksiyonu takip edebilmeleri de mümkün. Wi-Fi bağlantısı, tüm Emirates uçaklarında mevcut. Her kabin sınıfındaki yolcular, ücretsiz, 2 saat boyunca sınırsız mesaj uygulaması ya da20MB Wi-Fi verilerini kullanarak, arkadaşları ve aileleri ile iletişim halinde kalabiliyor. Emirates Skywards üyeleri ise, üyelik statülerine ya da seyahat sınıflarına bağlı olarak, First Class ya da Business Class’ta seyahat ederken kullanabilecekleri ücretsiz Wi-Fi da dahil, özel ayrıcalıkların keyfini sürebiliyor. Önümüzdeki ay, sporseverler , Emirates’le seyahat ederken, Sport 24 üzerinden, NBA Finalleri, Fransa Açık ve FIFA Kadınlar Dünya Kupası Finali gibi daha fazla etkinliği canlı olarak izleyebilecekler. Live TV’ye ek olarak, Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice, seyahat edenlerin, en son gişe rekorları kırmış filmler, TV programları ve sporseverlereyönelik, geniş bir spor içeriği ve belgesellerinden oluşan seçenekler arasından dilediğini seçebileceği, isteğe bağlı eğlenceye yönelik 4,000’den fazla kanala sahip. Maç saatleri ile ilgili daha fazla bilgi için, buraya tıklayınız. Emirates hakkında Emirates, dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden biri ve 500’den fazla uluslararası ödülün sahibi. Emirates tüm dünyada, 85’den fazla ülkede 157 noktaya uçuyor.

Emirates’ten 40,000 fit yükseklikte Maç Keyfi

Emirates Havayolu, 2019 UEFA Avrupa Ligi Finali ve UEFA Şampiyonlar Ligi Finalinin uçakta canlı olarak yayınlanması için, “Gökyüzünde Stadyum” kurdu

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, UEFA Avrupa Ligi Finalini 29 Mayıs’ta ve UEFA Şampiyonlar Ligi Finalini 1 Haziran’da uçak içerisinde canlı olarak yayınlayacak. Emirates uçuşlarındaki lig final maçları, uçak içi spor kanalı olan Sport 24 üzerinden canlı bir şekilde izlenebilecek.

Her ikisi de İngilizce yayınlanacak olan finaller için, Emirates, maç saatlerinde, İngiltere’ye ve İngiltere’den olan 23 Emirates uçuşunda Live TV bulunmasını sağlamak için, özel düzenlemeler gerçekleştirdi.

Gökyüzündeki Stadyum

Emirates şu anda, tüm Boeing 777’ler ve seçkin Airbus A380’ler de dahil, Live TV ile donatılmış 175 uçağa sahip. Tahminen 70,000 Emirates yolcusu, lig finallerini, uçuş sırasında izleyebilecek ve bu da Emirates’in “Göklerdeki Stadyumunu,” kapasite olarak, Avrupa Ligi Finalinin oynanacağı, Bakü’deki Olimpiyat Stadyumu ve Şampiyonlar Ligi Finalinin oynanacağı, Madrid’teki Wanda Metropolitano Stadyumu ile, kapasite anlamında karşılaştırılabilir hale getirecek.

Uçakta maçları izleyecek olan Economy Class yolcuları, endüstrinin en geniş koltuk arkası ekranları olan, 13.3 inçlik ekranlarla, maçların keyfini sürebilecekler. Emirates’in 23 inçlik Business Class ekranları ile 32 inçlik First Class ekranları da kendi sınıfında, endüstrideki en geniş ekranlar olmaya devam ediyor.

Emirates ayrıca, maçları, seçkin Airbus A380 uçaklarındaki, ikonik uçak içi Lounge’unda bulunan, 55 inçlik ekranlardan, yine canlı olarak yayınlayacak. First ve Business Class kabinlerde seyahat eden yolcular, 40,000 fit yükseklikteki en popüler sosyal alanda, diğer futbol düşkünleri ile bir araya gelerek, tuttukları takımlara tezahürat yapabilecekler.

Live TV bulunmayan Emirates A380’lerde, yolcuların, skor güncellemeleri için, ücretsiz verilen Wi-Fi hizmetine giriş yaparak, tüm aksiyonu takip edebilmeleri de mümkün. Wi-Fi bağlantısı, tüm Emirates uçaklarında mevcut. Her kabin sınıfındaki yolcular, ücretsiz, 2 saat boyunca sınırsız mesaj uygulaması ya da20MB Wi-Fi verilerini kullanarak, arkadaşları ve aileleri ile iletişim halinde kalabiliyor. Emirates Skywards üyeleri ise, üyelik statülerine ya da seyahat sınıflarına bağlı olarak, First Class ya da Business Class’ta seyahat ederken kullanabilecekleri ücretsiz Wi-Fi da dahil, özel ayrıcalıkların keyfini sürebiliyor.

Önümüzdeki ay, sporseverler , Emirates’le seyahat ederken, Sport 24 üzerinden, NBA Finalleri, Fransa Açık ve FIFA Kadınlar Dünya Kupası Finali gibi daha fazla etkinliği canlı olarak izleyebilecekler.

Live TV’ye ek olarak, Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice, seyahat edenlerin, en son gişe rekorları kırmış filmler, TV programları ve sporseverlereyönelik, geniş bir spor içeriği ve belgesellerinden oluşan seçenekler arasından dilediğini seçebileceği, isteğe bağlı eğlenceye yönelik 4,000’den fazla kanala sahip.

Maç saatleri ile ilgili daha fazla bilgi için, buraya tıklayınız.

Emirates hakkında

Emirates, dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden biri ve 500’den fazla uluslararası ödülün sahibi. Emirates tüm dünyada, 85’den fazla ülkede 157 noktaya uçuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2I5TP9E
via IFTTT

Emirates’ten 40,000 fit yükseklikte Maç Keyfi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2I5TP9E