havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
21 Ocak 2019 Pazartesi
THY Teknik Kalibrasyon Personeli Alacak
THY Teknik NDT (Tahribatsız Muayene) Bakım Personeli Alacak
THY Teknik NDT (Tahribatsız Muayene) Bakım Personeli Alacak Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. NDT (Tahribatsız Muayene) Bakım Personeli GENEL NİTELİKLER Genel Kriterler T.C. Vatandaşı olmak 01.01.1991 sonrasında doğmuş olmak Adli sicil, adli sicil arşiv kaydı ve GBT kaydı bulunmamak İşbaşı Eğitim Programı süresince İstanbul’da ikamet etmeyi ve eğitim programına kesintisiz devamı kabul etmek Herhangi bir sağlık problemi bulunmamak (İşitme kaybı, renk körlüğü, iki göz arası 4 Dioptriden fazla göz bozukluğu,kimyasal malzeme alerjisi, bel fıtığı, BMI dengesizliği vb. ağır veya ince işçilik gerektiren işlere engel teşkil edebilecek rahatsızlıklar) Erkek adaylar için; askerliğini yapmış, askerlikten muaf veya askerliği tercihen en az 1 yıl tecilli olmak CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) kriterlerine göre en az B1 seviyesinde İngilizce bilgisine sahip olmak Üniversitelerin aşağıdaki bölümlerinden lisans derecesinde mezun olmak (yurtdışı üniversitelerden mezun olan adayların bu bölümler için YÖK denklik belgesini ibraz etmesi zorunludur) Fizik Kimya Matematik İstatistik Aranan Nitelikler Vardiyalı düzende çalışabilecek İş ihtiyacına göre Sabiha Gökçen Havaalanı, Atatürk Havalimanı ya da İstanbul Havalimanı’nda çalışabilecek Takım çalışmasına yatkın Koşullara kolay adapte olarak çözüm üretebilme becerisine sahip Birden fazla işi üstlenebilecek, pratik ve sonuç odaklı Öğrenmeye ve çalışmaya hevesli Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip olan Sayısal düşünme yönü kuvvetli Ağırlık kaldırmaya bir engeli olmayan (+/- 20 kg) Titizliğe ve ayrıntılara önem veren, detaycıl bakış acısına sahip İŞ TANIMI NDT (Tahribatsız Muayene) Bakım Personeli Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., Türk Hava Yolları A.O. marka topluluğunun bir parçasıdır. Dünyanın ileri gelen havacılık servis tedarikçilerinden olan marka, müşterilerine 8.500 kişilik uzman ekibiyle; kaliteli ve kapsamlı bakım, onarım, modifikasyon ve rekonfigürasyon hizmetleri sunmaktadır. İstanbul, Ankara ve Aydın’da bakım hangarları bulunan Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., operasyonlarını İstanbul’da Atatürk Havalimanı ve Sabiha Gökçen Havalimanı tesisleri olmak üzere iki kıtada yürütmekte; mühendislik ve bakım faaliyetlerinin yanı sıra komponent bakım-yedek desteği, dizayn, sertifikasyon ve üretim alanlarında birçok uluslararası havayolu şirketine hizmet vermektedir. Görev Tanımı Tahribatsız muayene cihaz ve donanımlarının kurulması, kontrol öncesi ve sonrası cihaz standardizasyonunun yapılması; uçakta bulunan hassas parçaların, malzeme ya da parçanın bütünlüğüne zarar vermeden, havacılık otoritelerinin kurallarına uyarak, üretici firma dokümanında yer alan materyal ve metotlarla tespitinin yapılması, yorumlanması, kalite açısından uygunluğunun değerlendirilmesi ve raporlanması. İstihdam Sürecinde İzlenecek Yol Bu ilan kapsamında THY Teknik A.Ş., İstanbul Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile 3 ay süreli İşbaşı Eğitim Programı (İEP) düzenleyecektir. İşbaşı Eğitim Programı’nı başarıyla tamamlayan adaylar 3 ay sonunda istihdam edilecektir. İşbaşı Eğitim Programı boyunca personel adaylarına günlük 77,70 TL (öğrenciliği devam edenler için 58,27 TL ) ödenmesi, İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigorta Primi, Genel Sağlık Sigortası primi İŞKUR tarafından yapılacaktır. İEP başlangıcı 2019 yılı Mart ayı içerisinde planlanmaktadır. Sosyal İmkânlar THY Teknik A.Ş. çalışanlarına önemli sosyal olanaklar sağlar. Geniş bir bölgeye yayılmış servis ağı, yemek, özel sağlık sigortası, aile için sunulan özel sağlık sigortası indirimleri, doğum, emzirme, ölüm, evlenme yardımları, kadın çalışanlar için kreş imkânı ya da yardımı, indirimli yurt içi/yurt dışı uçuş imkânları, vize kolaylığı, tüm dünyada anlaşmalı konaklama olanakları söz konusu sosyal olanaklar arasında yer alır. Önemli Tarihler: İlan başvuru tarihleri: 18 Ocak 2019 – 01 Şubat 2019 Sınav tarihi: 09 Şubat 2019 (Sınava katılacak adaylara bildirim 05 Şubat 2019 tarihinde mail/mesaj yoluyla yapılacaktır) Tecrübe: Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar Askerlik Durumu: Yapıldı, Muaf, Tecilli Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun) Üniversite Bölümü: Fizik,İstatistik,Kimya,Matematik http://bit.ly/2HqzMG1 http://bit.ly/2S5lwqo
Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. NDT (Tahribatsız Muayene) Bakım Personeli
GENEL NİTELİKLER
Genel Kriterler
- T.C. Vatandaşı olmak
- 01.01.1991 sonrasında doğmuş olmak
- Adli sicil, adli sicil arşiv kaydı ve GBT kaydı bulunmamak
- İşbaşı Eğitim Programı süresince İstanbul’da ikamet etmeyi ve eğitim programına kesintisiz devamı kabul etmek
- Herhangi bir sağlık problemi bulunmamak (İşitme kaybı, renk körlüğü, iki göz arası 4 Dioptriden fazla göz bozukluğu,kimyasal malzeme alerjisi, bel fıtığı, BMI dengesizliği vb. ağır veya ince işçilik gerektiren işlere engel teşkil edebilecek rahatsızlıklar)
- Erkek adaylar için; askerliğini yapmış, askerlikten muaf veya askerliği tercihen en az 1 yıl tecilli olmak
- CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) kriterlerine göre en az B1 seviyesinde İngilizce bilgisine sahip olmak
- Üniversitelerin aşağıdaki bölümlerinden lisans derecesinde mezun olmak (yurtdışı üniversitelerden mezun olan adayların bu bölümler için YÖK denklik belgesini ibraz etmesi zorunludur)
- Fizik
- Kimya
- Matematik
- İstatistik
Aranan Nitelikler
- Vardiyalı düzende çalışabilecek
- İş ihtiyacına göre Sabiha Gökçen Havaalanı, Atatürk Havalimanı ya da İstanbul Havalimanı’nda çalışabilecek
- Takım çalışmasına yatkın
- Koşullara kolay adapte olarak çözüm üretebilme becerisine sahip
- Birden fazla işi üstlenebilecek, pratik ve sonuç odaklı
- Öğrenmeye ve çalışmaya hevesli
- Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip olan
- Sayısal düşünme yönü kuvvetli
- Ağırlık kaldırmaya bir engeli olmayan (+/- 20 kg)
- Titizliğe ve ayrıntılara önem veren, detaycıl bakış acısına sahip
İŞ TANIMI
NDT (Tahribatsız Muayene) Bakım Personeli
Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., Türk Hava Yolları A.O. marka topluluğunun bir parçasıdır. Dünyanın ileri gelen havacılık servis tedarikçilerinden olan marka, müşterilerine 8.500 kişilik uzman ekibiyle; kaliteli ve kapsamlı bakım, onarım, modifikasyon ve rekonfigürasyon hizmetleri sunmaktadır.
İstanbul, Ankara ve Aydın’da bakım hangarları bulunan Türk Hava Yolları Teknik A.Ş., operasyonlarını İstanbul’da Atatürk Havalimanı ve Sabiha Gökçen Havalimanı tesisleri olmak üzere iki kıtada yürütmekte; mühendislik ve bakım faaliyetlerinin yanı sıra komponent bakım-yedek desteği, dizayn, sertifikasyon ve üretim alanlarında birçok uluslararası havayolu şirketine hizmet vermektedir.
Görev Tanımı
Tahribatsız muayene cihaz ve donanımlarının kurulması, kontrol öncesi ve sonrası cihaz standardizasyonunun yapılması; uçakta bulunan hassas parçaların, malzeme ya da parçanın bütünlüğüne zarar vermeden, havacılık otoritelerinin kurallarına uyarak, üretici firma dokümanında yer alan materyal ve metotlarla tespitinin yapılması, yorumlanması, kalite açısından uygunluğunun değerlendirilmesi ve raporlanması.
İstihdam Sürecinde İzlenecek Yol
Bu ilan kapsamında THY Teknik A.Ş., İstanbul Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile 3 ay süreli İşbaşı Eğitim Programı (İEP) düzenleyecektir. İşbaşı Eğitim Programı’nı başarıyla tamamlayan adaylar 3 ay sonunda istihdam edilecektir.
İşbaşı Eğitim Programı boyunca personel adaylarına günlük 77,70 TL (öğrenciliği devam edenler için 58,27 TL ) ödenmesi, İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigorta Primi, Genel Sağlık Sigortası primi İŞKUR tarafından yapılacaktır. İEP başlangıcı 2019 yılı Mart ayı içerisinde planlanmaktadır.
- THY Teknik A.Ş. çalışanlarına önemli sosyal olanaklar sağlar. Geniş bir bölgeye yayılmış servis ağı, yemek, özel sağlık sigortası, aile için sunulan özel sağlık sigortası indirimleri, doğum, emzirme, ölüm, evlenme yardımları, kadın çalışanlar için kreş imkânı ya da yardımı, indirimli yurt içi/yurt dışı uçuş imkânları, vize kolaylığı, tüm dünyada anlaşmalı konaklama olanakları söz konusu sosyal olanaklar arasında yer alır.
Önemli Tarihler:
- İlan başvuru tarihleri: 18 Ocak 2019 – 01 Şubat 2019
- Sınav tarihi: 09 Şubat 2019
(Sınava katılacak adaylara bildirim 05 Şubat 2019 tarihinde mail/mesaj yoluyla yapılacaktır)
Tecrübe:
Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar
Askerlik Durumu:
Yapıldı, Muaf, Tecilli
Eğitim Seviyesi:
Üniversite(Mezun)
Üniversite Bölümü:
Fizik,İstatistik,Kimya,Matematik
http://bit.ly/2HqzMG1
http://bit.ly/2S5lwqo
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2CDSpjR
via IFTTT
Emirates’ten uçağa binmeden eğlence tercihlerini ayarlama seçeneği!
Emirates’ten uçağa binmeden eğlence tercihlerini ayarlama seçeneği! Emirates’ten uçağa binmeden eğlence tercihlerini ayarlama seçeneği! İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, müşterilerine Emirates uygulaması üzerinden 4 bin kanaldan fazla eğlence seçeneğini kullanarak kendi kişiselleştirilmiş oynatma listelerini oluşturmalarına ve bu seçimlerine uçakta erişebilmelerine imkân tanıyor. Emirates, mobil uygulama üzerinden müşterilerin yolculuklarından önce kendi özel oynatma listelerini oluşturmalarına ve uçaktaki koltuklarındaki sistemle bu seçimleri senkronize etmelerine imkân tanıyan, yeni, inovatif özelliğini tanıttı. Emirates uygulamasını kullanan yolcular, istedikleri herhangi bir zamanda kapsamlı eğlence kataloğunu inceleyerek diledikleri seçimleri yaparak uçaktaki deneyimlerini en üst düzeye çıkarıyor. Emirates’in ödüllü uçuş eğlence sistemi ice, 4,000’den fazla kanalla yeni bir çığır açıyor. Katalog, diğer herhangi bir kanaldan daha fazla sayıda yani 1,000’in üzerinde film, popüler televizyon programları ve binlerce müzik parçası, internet yayını ve oyunu içeriyor. Emirates Havayolu Başkanı Sör Tim Clark, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söylüyor: “Emirates olarak ‘İyisiyle Uçun’ olarak belirlediğimiz marka vaadimize uygun hareket etmek ve yolcularımızın seyahat deneyimlerini daha da iyi hale getirmek adına, dur durak bilmeden çalışıyoruz. Müşterilerimiz için sürekli yenilikçi ürün ve hizmetler geliştirirken ve bu ürünleri daha iyi hale getirirken, her bir detay üzerinde özenle duruyoruz. Emirates uygulaması üzerindeki bu en son özellik, müşteri deneyimini henüz uçağa binmeden daha da üst düzeye çıkarıyor. Müşterilerimiz, artık, sunduğumuz benzersiz eğlence içeriğine göz atarak, kendi zevklerine göre kişisel eğlence oynatma listelerini oluşturabiliyor ve uçaktaki rahat koltuklarına oturduklarında, sadece senkronize ederek oynat düğmesine basıyorlar.” Senkronizasyon özelliği, şu anda 100’den fazla Emirates Boeing 777 uçağında mevcut ve önümüzdeki aylarda bu hizmeti vermeye başlayacak olan A380 de dahil, aşamalı olarak, filonun tamamında ulaşılabilir hale getirilecek. Küresel müşteri tabanı ile Emirates, 44 dilde eğlence seçeneği sunarken, sisteme her ay 100’den fazla film ekleniyor. Emirates, geniş kapsamlı çocuk filmi ve TV kanalı seçenekleri ile, en genç müşterilerinin ihtiyaçlarının da karşılanmasını sağlıyor. Emirates’in uçak içi eğlence sistemi ice üzerinde 75’ten fazla Disney, Marvel ve diğer çocuk filmlerine ek, Cartoon Network, Nickelodeon, CBeebies & the Disney Channel da dahil olmak üzere 50’nin üzerinde TV kanalı bulunuyor. Ice ayrıca Emirates’in kendine ait olan ve müşterilerine uçaktaki menülerin nasıl hazırlandığına dair, sahne arkası görüntülerini sergileyen Yemek ve Şarap Kanalları; uzmanlar yönetiminde verilen LinkedIn Learning kursları ve başlangıç aşamasındakilere ders veren uTalk dil kursları gibi çeşitli içeriklerden yararlanma imkânı da sağlanıyor. Emirates uygulaması, müşterilerin uçuşları, otelleri, kiralayacakları araçları, tur imkanları ve diğer ilgi çekici yerlere yönelik rezervasyonlarını yapmalarına olanak tanıyan, bir seyahat arkadaşı olarak görülüyor. Ice kataloğunun yanı sıra, seyahat edenlerin, uçuş menülerine ve şarap listelerine uçuş tarihlerinin bir ay öncesinden itibaren göz atmaları mümkün. Emirates uygulaması ayrıca, müşterilerin koltuk seçimleri sırasında Emirates A380 ve Emirates Boeing 777 uçaklarının iç kısımlarında gezinmelerine ve uçağa binmeden ferah kabinleri keşfetmelerine imkân tanıyan üç boyutlu koltuk haritalarına da sahip. Emirates uygulaması, iOS ya da Android cihazlarından ücretsiz olarak indirilebiliyor. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 157 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.
Emirates’ten uçağa binmeden eğlence tercihlerini ayarlama seçeneği!
İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, müşterilerine Emirates uygulaması üzerinden 4 bin kanaldan fazla eğlence seçeneğini kullanarak kendi kişiselleştirilmiş oynatma listelerini oluşturmalarına ve bu seçimlerine uçakta erişebilmelerine imkân tanıyor.
Emirates, mobil uygulama üzerinden müşterilerin yolculuklarından önce kendi özel oynatma listelerini oluşturmalarına ve uçaktaki koltuklarındaki sistemle bu seçimleri senkronize etmelerine imkân tanıyan, yeni, inovatif özelliğini tanıttı. Emirates uygulamasını kullanan yolcular, istedikleri herhangi bir zamanda kapsamlı eğlence kataloğunu inceleyerek diledikleri seçimleri yaparak uçaktaki deneyimlerini en üst düzeye çıkarıyor.
Emirates’in ödüllü uçuş eğlence sistemi ice, 4,000’den fazla kanalla yeni bir çığır açıyor. Katalog, diğer herhangi bir kanaldan daha fazla sayıda yani 1,000’in üzerinde film, popüler televizyon programları ve binlerce müzik parçası, internet yayını ve oyunu içeriyor.
Emirates Havayolu Başkanı Sör Tim Clark, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söylüyor: “Emirates olarak ‘İyisiyle Uçun’ olarak belirlediğimiz marka vaadimize uygun hareket etmek ve yolcularımızın seyahat deneyimlerini daha da iyi hale getirmek adına, dur durak bilmeden çalışıyoruz. Müşterilerimiz için sürekli yenilikçi ürün ve hizmetler geliştirirken ve bu ürünleri daha iyi hale getirirken, her bir detay üzerinde özenle duruyoruz. Emirates uygulaması üzerindeki bu en son özellik, müşteri deneyimini henüz uçağa binmeden daha da üst düzeye çıkarıyor. Müşterilerimiz, artık, sunduğumuz benzersiz eğlence içeriğine göz atarak, kendi zevklerine göre kişisel eğlence oynatma listelerini oluşturabiliyor ve uçaktaki rahat koltuklarına oturduklarında, sadece senkronize ederek oynat düğmesine basıyorlar.”
Senkronizasyon özelliği, şu anda 100’den fazla Emirates Boeing 777 uçağında mevcut ve önümüzdeki aylarda bu hizmeti vermeye başlayacak olan A380 de dahil, aşamalı olarak, filonun tamamında ulaşılabilir hale getirilecek.
Küresel müşteri tabanı ile Emirates, 44 dilde eğlence seçeneği sunarken, sisteme her ay 100’den fazla film ekleniyor. Emirates, geniş kapsamlı çocuk filmi ve TV kanalı seçenekleri ile, en genç müşterilerinin ihtiyaçlarının da karşılanmasını sağlıyor. Emirates’in uçak içi eğlence sistemi ice üzerinde 75’ten fazla Disney, Marvel ve diğer çocuk filmlerine ek, Cartoon Network, Nickelodeon, CBeebies & the Disney Channel da dahil olmak üzere 50’nin üzerinde TV kanalı bulunuyor.
Ice ayrıca Emirates’in kendine ait olan ve müşterilerine uçaktaki menülerin nasıl hazırlandığına dair, sahne arkası görüntülerini sergileyen Yemek ve Şarap Kanalları; uzmanlar yönetiminde verilen LinkedIn Learning kursları ve başlangıç aşamasındakilere ders veren uTalk dil kursları gibi çeşitli içeriklerden yararlanma imkânı da sağlanıyor.
Emirates uygulaması, müşterilerin uçuşları, otelleri, kiralayacakları araçları, tur imkanları ve diğer ilgi çekici yerlere yönelik rezervasyonlarını yapmalarına olanak tanıyan, bir seyahat arkadaşı olarak görülüyor. Ice kataloğunun yanı sıra, seyahat edenlerin, uçuş menülerine ve şarap listelerine uçuş tarihlerinin bir ay öncesinden itibaren göz atmaları mümkün. Emirates uygulaması ayrıca, müşterilerin koltuk seçimleri sırasında Emirates A380 ve Emirates Boeing 777 uçaklarının iç kısımlarında gezinmelerine ve uçağa binmeden ferah kabinleri keşfetmelerine imkân tanıyan üç boyutlu koltuk haritalarına da sahip.
Emirates uygulaması, iOS ya da Android cihazlarından ücretsiz olarak indirilebiliyor.
Emirates hakkında:
Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 85 ülkede 157 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2FBukOV
via IFTTT
Pakistan havacılık sektörü Türk teknolojisini tercih etmeye devam ediyor Hitit’in Pakistan’daki ikinci iş ortağı K2 Airways Yerli ve yenilikçi ürünleri ile dünya havayolu yazılımı sektörünün Türk markası olarak yükselen Hitit; yurt dışındaki ortaklıklarına Pakistanlı K2 Airways’i de ekledi. 14 Ocak 2019 tarihinde Dubai’de gerçekleşen imza töreni ile iki ülke arasındaki ekonomik ilişkileri daha da güçlendiren bir adım daha atılmış oldu. Geçtiğimiz Nisan ayında, Pakistan’ın en büyük havayolu şirketi Pakistan Uluslararası Havayolları ile anlaşma yapan Hitit, ülkedeki en güçlü havacılık yazılım şirketi oldu. Dünya havayolu yolcu servis sistemi endüstrisinde, her yıl 65 milyona yakın yolcunun seyahat etmesini sağlayan teknolojik altyapı sunan Hitit; farklı coğrafyalardaki iş ortaklarına bir yenisini daha ekledi. Pakistan’ın iç hatlarda uçuşlara başlayan yeni havayolu K2 Airways yapılan anlaşmayla Hitit’in tamamı yerli, yeni nesil yolcu hizmetleri çözümlerini kullanmaya başlıyor. Pakistan’daki en büyük havacılık yazılım sistemi K2 Airways, Hitit’in Pakistan’daki ikinci iş ortağı oldu. 2018 yılında, Pakistan’ın en büyük, Asya-Pasifik bölgesinin de en önemli havayolu şirketleri arasında bulunan Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA) ile çalışmaya başlayan Hitit, 5 aydan kısa bir sürede havayolunun tüm teknolojik transferini rekor bir zamanlamayla tamamlamıştı. K2 Airways ve Hitit arasındaki anlaşma 14 Ocak 2019 tarihinde Dubai ofisinde gerçekleşen törenle imzalandı. Hitit Genel Müdürü Nur Gökman, Hitit Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nevra Onursal Karaağaç ile K2 Airways Genel Müdürü Tariq Raja, Havayolu Grup Direktörü Usman Jawed Siddiqui’nin katıldığı imza töreninde iki ülke arasındaki ticaret hacmini genişleten bu anlaşma ile Hitit, Pakistan havacılık sistemine yazılım sağlayan en büyük şirket haline geldi. PIA ile sağlanan güven yeni iş birliklerine kapı açtı İmza töreninde konuşma yapan Hitit Genel Müdürü Nur Gökman; “Pakistan Uluslararası Havayolları ile başlattığımız iş birliği ve süreç içinde yazılım çözümlerimizle sunduğumuz hizmetin kalitesi, bizlere olan güveni pekiştirerek yeni iş birliklerine kapı açtı. İki ülke arasında yıllara dayalı karşılıklı anlayış zemini üzerinde yükselen birliktelik ortamına katkı sağlamaktan dolayı çok mutluyuz. Yeni partnerimiz K2 Airways’in de yerli yazılımlarımız ile giderek büyüyen bir dinamizm içinde önce Pakistan akabinde dünya havacılığında yükselen bir değer olmasını umuyor ve bunun için elimizden gelen her türlü desteği vereceğimizi belirtmek istiyorum.” dedi. K2 Airways Genel Müdürü Tariq Raja da yeni iş birliği hakkında şu ifadelerde bulundu: “Sektördeki farklı yolcu hizmet sistemleri arasında aylardır yürüttüğümüz değerlendirmeler sonucunda, Hitit ile anlaşmaya karar verdik. Ekiplerimiz, kısa zaman içinde en ileri teknolojiyle donatılmış bu modern yolcu hizmetleri sistemi ve bu sistemi tamamlayan operatif ve finansal yazılımlarla entegre olacaklar. K2 Airways’in omurgasını oluşturacak olan bu güçlü bilişim platformunun, hedeflerimizi yerine getirmemizde büyük rol oynayacağına inanıyorum. Hitit’in Crane sistemlerini kullanacak olan Pakistan’daki ilk özel havayolu şirketi olarak, Mayıs ayında hizmet vermeye başlayacağız.” Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında 1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. Hitit’in Crane markalı yazılım çözümleri havayolu firmalarının rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetimi gibi tüm ihtiyaçlarını karşılamaktadır. İş ortaklarıyla kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, çözüm ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 65 milyona yakın yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan iş ortaklıklarını hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.
Hitit’in Pakistan’daki ikinci iş ortağı K2 Airways
Yerli ve yenilikçi ürünleri ile dünya havayolu yazılımı sektörünün Türk markası olarak yükselen Hitit; yurt dışındaki ortaklıklarına Pakistanlı K2 Airways’i de ekledi.
14 Ocak 2019 tarihinde Dubai’de gerçekleşen imza töreni ile iki ülke arasındaki ekonomik ilişkileri daha da güçlendiren bir adım daha atılmış oldu. Geçtiğimiz Nisan ayında, Pakistan’ın en büyük havayolu şirketi Pakistan Uluslararası Havayolları ile anlaşma yapan Hitit, ülkedeki en güçlü havacılık yazılım şirketi oldu.
Dünya havayolu yolcu servis sistemi endüstrisinde, her yıl 65 milyona yakın yolcunun seyahat etmesini sağlayan teknolojik altyapı sunan Hitit; farklı coğrafyalardaki iş ortaklarına bir yenisini daha ekledi. Pakistan’ın iç hatlarda uçuşlara başlayan yeni havayolu K2 Airways yapılan anlaşmayla Hitit’in tamamı yerli, yeni nesil yolcu hizmetleri çözümlerini kullanmaya başlıyor.
Pakistan’daki en büyük havacılık yazılım sistemi
K2 Airways, Hitit’in Pakistan’daki ikinci iş ortağı oldu. 2018 yılında, Pakistan’ın en büyük, Asya-Pasifik bölgesinin de en önemli havayolu şirketleri arasında bulunan Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA) ile çalışmaya başlayan Hitit, 5 aydan kısa bir sürede havayolunun tüm teknolojik transferini rekor bir zamanlamayla tamamlamıştı.
K2 Airways ve Hitit arasındaki anlaşma 14 Ocak 2019 tarihinde Dubai ofisinde gerçekleşen törenle imzalandı. Hitit Genel Müdürü Nur Gökman, Hitit Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Nevra Onursal Karaağaç ile K2 Airways Genel Müdürü Tariq Raja, Havayolu Grup Direktörü Usman Jawed Siddiqui’nin katıldığı imza töreninde iki ülke arasındaki ticaret hacmini genişleten bu anlaşma ile Hitit, Pakistan havacılık sistemine yazılım sağlayan en büyük şirket haline geldi.
PIA ile sağlanan güven yeni iş birliklerine kapı açtı
İmza töreninde konuşma yapan Hitit Genel Müdürü Nur Gökman; “Pakistan Uluslararası Havayolları ile başlattığımız iş birliği ve süreç içinde yazılım çözümlerimizle sunduğumuz hizmetin kalitesi, bizlere olan güveni pekiştirerek yeni iş birliklerine kapı açtı. İki ülke arasında yıllara dayalı karşılıklı anlayış zemini üzerinde yükselen birliktelik ortamına katkı sağlamaktan dolayı çok mutluyuz. Yeni partnerimiz K2 Airways’in de yerli yazılımlarımız ile giderek büyüyen bir dinamizm içinde önce Pakistan akabinde dünya havacılığında yükselen bir değer olmasını umuyor ve bunun için elimizden gelen her türlü desteği vereceğimizi belirtmek istiyorum.” dedi.
K2 Airways Genel Müdürü Tariq Raja da yeni iş birliği hakkında şu ifadelerde bulundu: “Sektördeki farklı yolcu hizmet sistemleri arasında aylardır yürüttüğümüz değerlendirmeler sonucunda, Hitit ile anlaşmaya karar verdik. Ekiplerimiz, kısa zaman içinde en ileri teknolojiyle donatılmış bu modern yolcu hizmetleri sistemi ve bu sistemi tamamlayan operatif ve finansal yazılımlarla entegre olacaklar. K2 Airways’in omurgasını oluşturacak olan bu güçlü bilişim platformunun, hedeflerimizi yerine getirmemizde büyük rol oynayacağına inanıyorum. Hitit’in Crane sistemlerini kullanacak olan Pakistan’daki ilk özel havayolu şirketi olarak, Mayıs ayında hizmet vermeye başlayacağız.”
Hitit Bilgisayar Hizmetleri Hakkında
1994 yılında kurulan Hitit Bilgisayar Hizmetleri, sektörün hızla büyüyen oyuncularının en çetin ve karmaşık ihtiyaçlarını dahi karşılayabilecek düzeyde yeni nesil havayolu ve seyahat yazılım ürünleri ve servisleri sağlamaktadır. Hitit’in Crane markalı yazılım çözümleri havayolu firmalarının rezervasyon, biletleme, check-in, yolcu kalkış kontrolü, ekip planlama ve sadakat yönetimi, gelir muhasebesi, gider muhasebesi, tarife planlama, operasyon kontrolü, ekip planlama, tur operatörü /charter yönetimi gibi tüm ihtiyaçlarını karşılamaktadır.
İş ortaklarıyla kurduğu yakın ilişkileriyle tanınan Hitit, çözüm ve servisleri ile ilgili olduğu kadar, müşteri hizmetleri konusunda da mükemmel geri dönüşler almakta ve bu geri dönüşleri daha da kaliteli ve başarılı hizmetlere dönüştürmektedir. Rezervasyon sistemleri üzerinden geçen 65 milyona yakın yolcu ile dünya havayolu PSS (Yolcu Servis Sistemi) endüstrisinde 5. sırada bulunan Hitit, Avrupa’dan Asya’ya, Afrika’dan Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere uzanan iş ortaklıklarını hızla çoğaltmaya ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://bit.ly/2U3xjCP
via IFTTT