26 Eylül 2018 Çarşamba

Yüzde 45 Büyüme Hedefliyor E- ticarette Avrupa’nın en hızlı büyüyen ülkesi olan Türkiye’de internet üzerinden alışveriş yapanların sayısı gün geçtikçe artıyor.Tekstil, gıda, ulaşım gibi birçok ihtiyacımız için tercih edilen online alışveriş ve seyahat siteleri arasında biletall.com büyüme oranlarıyla dikkatleri üzerine çekiyor. 2006 yılında ‘Tübitak Destekli Ulusal Bilet Dağıtım Sistemi Projesi’ ile kurulan şirket her yıl az yüzde 40 büyüyor.Bu yıl sonuna kadar yüzde 45 büyüme hedefi koyan kayserili firma 2019 yılında ise yüzde 55 büyüme hedefliyor. Günümüzde sadece birkaç dakika vakit ayırarak istediğimiz ürünü ve hizmeti aldığımız bu dijital çağda biletlerimiz de terminallere, otogarlara gitmeden cebimize giriyor. Tüketicilere büyük kolaylıklar sağlayan online bilet siteleri arasında ise 200’den fazla otobüs firması, 500 yerli ve yabancı havayolu şirketi, feribot ile tren biletlerini tek potada buluşturan biletall.com fark yaratıyor. Fırsatı Gördük Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinden biri olan Biletall, kullanıcılara, sıra beklemeden ve fiyat karşılaştırması yaparak daha uygun ve daha kolay bilet alımı imkanı sunuyor. Projeye başlamadan önceotobüs firmalarına yazılım hizmeti sağladıklarını belirten biletall.com Ceo’su Yaşar Çelik, “Buradan gördük ki bilet satın almak isteyen yolcular bu işlem için ciddi vakit harcıyorlar ve bu süreçten de memnun değiller. Diğer yandan ise otobüs firmaları birçok farklı problemden dolayı süreçlerini olabildiğince otomatize etmek ve teknolojinin sunduğu fırsatları kullanmak istiyorlardı. E-ticaret’in yeni yeni başladığı 2000’li yıllarda ulaşım sektöründeki fırsatı görerek çalışmalara başladık. Biletall’ı 2006 yılında Kayseri’de hayata geçirdik. Kuruluşundan sonraki ilk 4 yıl organizasyonun oluşturulması, taşıyıcı firmalarla anlaşmaların sağlanması ve temel alt yapının hazırlanması ile geçti. 2010 yılında ise aktif pazarlama ve satış faaliyetlerimiz başladık” diye konuştu. Anadolu’ya Vefa Borcumuz Var Teknoloji tabanlı şirketlere olan ilgi günden güne artıyor. Anadolu’nun ilk teknoloji yatırımını alan biletall.com elde ettiği cirolar ile büyümesini hızlı bir şekilde sürdürüyor. Bu denli hızlı ve sürekli büyümeyi neredeyse e-ticaret dışında hiç bir sektörde görülemeyeceğini belirten Çelik,bu gelişmelerin Anadolu’da olduğuna vurgu yaptı. Çelik sözlerini söyle sürdürdü: “Kayseri ile olan ilişkimiz çok iyi. Merkezimiz halen aynı zamanda memleketimiz olan Kayseri’de. Biz Kayseri’nin uğuruna inanıyoruz, bir Anadolu markası olarak çok sayıda başarı ödülü aldık. Kayserili bir şirket olarak Anadolu’ya vefa borcumuz var, bunu ödemek için daha çok çalışacak, önce halkımızın sonra da uluslararası pazarda seyahat ihtiyacı olan herkesin ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceğiz.”

E- ticarette Avrupa’nın en hızlı büyüyen ülkesi olan Türkiye’de internet üzerinden alışveriş yapanların sayısı gün geçtikçe artıyor.Tekstil, gıda, ulaşım gibi birçok ihtiyacımız için tercih edilen online alışveriş ve seyahat siteleri arasında biletall.com büyüme oranlarıyla dikkatleri üzerine çekiyor. 2006 yılında ‘Tübitak Destekli Ulusal Bilet Dağıtım Sistemi Projesi’ ile kurulan şirket her yıl az yüzde 40 büyüyor.Bu yıl sonuna kadar yüzde 45 büyüme hedefi koyan kayserili firma 2019 yılında ise yüzde 55 büyüme hedefliyor.

Günümüzde sadece birkaç dakika vakit ayırarak istediğimiz ürünü ve hizmeti aldığımız bu dijital çağda biletlerimiz de terminallere, otogarlara gitmeden cebimize giriyor. Tüketicilere büyük kolaylıklar sağlayan online bilet siteleri arasında ise 200’den fazla otobüs firması, 500 yerli ve yabancı havayolu şirketi, feribot ile tren biletlerini tek potada buluşturan biletall.com fark yaratıyor.

Fırsatı Gördük

Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinden biri olan Biletall, kullanıcılara, sıra beklemeden ve fiyat karşılaştırması yaparak daha uygun ve daha kolay bilet alımı imkanı sunuyor. Projeye başlamadan önceotobüs firmalarına yazılım hizmeti sağladıklarını belirten biletall.com Ceo’su Yaşar Çelik, “Buradan gördük ki bilet satın almak isteyen yolcular bu işlem için ciddi vakit harcıyorlar ve bu süreçten de memnun değiller. Diğer yandan ise otobüs firmaları birçok farklı problemden dolayı süreçlerini olabildiğince otomatize etmek ve teknolojinin sunduğu fırsatları kullanmak istiyorlardı. E-ticaret’in yeni yeni başladığı 2000’li yıllarda ulaşım sektöründeki fırsatı görerek çalışmalara başladık. Biletall’ı 2006 yılında Kayseri’de hayata geçirdik. Kuruluşundan sonraki ilk 4 yıl organizasyonun oluşturulması, taşıyıcı firmalarla anlaşmaların sağlanması ve temel alt yapının hazırlanması ile geçti. 2010 yılında ise aktif pazarlama ve satış faaliyetlerimiz başladık” diye konuştu.

Anadolu’ya Vefa Borcumuz Var

Teknoloji tabanlı şirketlere olan ilgi günden güne artıyor. Anadolu’nun ilk teknoloji yatırımını alan biletall.com elde ettiği cirolar ile büyümesini hızlı bir şekilde sürdürüyor. Bu denli hızlı ve sürekli büyümeyi neredeyse e-ticaret dışında hiç bir sektörde görülemeyeceğini belirten Çelik,bu gelişmelerin Anadolu’da olduğuna vurgu yaptı. Çelik sözlerini söyle sürdürdü: “Kayseri ile olan ilişkimiz çok iyi. Merkezimiz halen aynı zamanda memleketimiz olan Kayseri’de. Biz Kayseri’nin uğuruna inanıyoruz, bir Anadolu markası olarak çok sayıda başarı

ödülü aldık. Kayserili bir şirket olarak Anadolu’ya vefa borcumuz var, bunu ödemek için daha çok çalışacak, önce halkımızın sonra da uluslararası pazarda seyahat ihtiyacı olan herkesin ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceğiz.”



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2DwTiyE
via IFTTT

Emirates’in First Class Özel Süitleri Future Travel Experience Global Ödülleri’nde Altın Ödül’ün sahibi oldu İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, yeni First Class Özel Süitleri ile Future Travel Experience Global Ödülleri’nde Altın Ödül’ün sahibi oldu. Emirates’in, geçen yıl Ağustos ayında, Boeing 777 uçağında lanse edilen, tamamen kapalı First Class Özel Süitleri, Future Travel Experience (FTE) tarafından verilen, “Havadaki Hizmetler” kategorisinde altın ödülün sahibi oldu. FTE Global Ödülleri hem uçuş sırasında hem de yer hizmetlerinde yolcu deneyimini iyileştirmek üzere fazladan yol kat eden kuruluşların sıra dışı çabalarını taçlandırıyor. “Havada En İyi Hizmet” kategorisi, yolcu deneyiminin iyileştirilmesine yardım eden ve seyahat sürecinin uçuş aşamasında verimliliğini önemli ölçüde arttıran özelliklerini ön plana çıkarıyor. Ödülü şirket adına teslim alan, Emirates Kuzey Amerika Kıdemli Başkan Yardımcısı Matthias Schmid konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates’in, yeni 777 First Class özel süitleri ile altın ödülü kazanmasından dolayı memnuniyet duyuyoruz. Böylece, ticari havacılık alanında, çıta bir kez daha yükseltilmiş oldu.Yolcularımıza olası en iyi deneyimi kazandırma konusunda, her zaman kusursuzluk peşinde koşuyoruz; dolayısıyla, çabalarımızın farkına varılması, ürün ve hizmetlerimize gösterdiğimiz özenin doğruluğunu ortaya koyuyor.” Future Travel Experience’de Strateji, İlişkiler & İçerik Başkanı olan Ryan Ghee ise, şu bilgileri paylaştı: “2018 FTE Global Ödülleri’nin “Havadaki Hizmetler” kategorisi son derece rekabetçi idi ancak nihayetinde, Emirates, First Class Özel Süitlerinin geliştirilmesinde gösterdiği gerçek inovasyon ile, üst sıraya yerleşmeyi başardı. Future Travel Experience’deki herkesin adına, Emirates’i, bu prestijli ödülü kazanmasından dolayı kutluyorum.” Emirates’in yeni, kabin tavanına kadar uzanan sürgülü kapılarla, tamamen kapalı benzersiz ve özel bir yaşam alanı sağlayan First Class özel süitleri, endüstride bir ilk. Yolcular, süitlerindeki konforlu ortamı terk etmeden kabin ekibine video araması yapabiliyor ve ekip de yolcuları rahatsız etmeden, içecek ve yemekleri servis penceresinden ikram edebiliyor. Tüm süitlerde bir pencere manzarası da mevcut; orta koridorda bulunan süitler, dış kameralardan alınan görüntüleri canlı olarak yayınlayan, çığır açan sanal pencerelere sahip. Süitte, diğerlerinin yanı sıra, Emirates’in sunduğu 3,500 kanallık uçak içi eğlence sisteminin keyfinin sürülebileceği 32-inç HD ekran, kişisel bir gardırop ve el bagajı için özel bir saklama alanı, tek bir düğme ile ayarlanabilen aydınlatma, sıcaklık ayarları ve pencereden görünen olağanüstü manzaralardan en fazla yararlanmayı sağlayacak dürbünler de bulunuyor. Lüks, yumuşak deri kaplı koltuk, optimal konfor adına, tam olarak düz yatabilen ya da NASA’dan esinlenilen “sıfır yerçekimi” pozisyonuna getirilebiliyor veya düzinelerce başka özel pozisyona göre ayarlanabiliyor. 777 First Class Özel Süitleri ayrıca, Emirates için özel olarak geliştirilen yeni Bowers & Wilkins kulaklıklarına da sahip olacak. Bu kulaklıklar, sesin First Class kabin ortamına göre optimize edilmesini sağlamak üzere, ödüllü ses hizmetleri markası Bowers & Wilkins tarafından tasarlandı. Ayrıca, her süitte, Sadece Emirates’te bulunan lüks Byredo cilt bakım ürünleri, Hydra Active nemlendirici pijamalar ve Bulgari hediye paketlerinden oluşan bir rahatlama seti de bulunuyor. FTE Global, 2006 yılında, uçtan uca yolcu deneyiminin ve iş performansının arttırılması için kurulan, bağımsız bir çevrimiçi medya etkinlik kuruluşu ve endüstride değişimin öncüsüdür. FTE Global 2018, yarının uçtan uca yolcu deneyimini tanımlamak üzere havayolu şirketlerini, havaalanlarını, devlet kurumlarını, sektöre yeni girenleri, terminal tasarımcılarını, mimarları, destinasyon ortaklarını ve çeşitli diğer seyahat endüstrisi paydaşlarını bir araya getiren bağımsız bir küresel forumdur.   Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 161 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 16 uçuşu bulunuyor.

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, yeni First Class Özel Süitleri ile Future Travel Experience Global Ödülleri’nde Altın Ödül’ün sahibi oldu.

Emirates’in, geçen yıl Ağustos ayında, Boeing 777 uçağında lanse edilen, tamamen kapalı First Class Özel Süitleri, Future Travel Experience (FTE) tarafından verilen, “Havadaki Hizmetler” kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.

FTE Global Ödülleri hem uçuş sırasında hem de yer hizmetlerinde yolcu deneyimini iyileştirmek üzere fazladan yol kat eden kuruluşların sıra dışı çabalarını taçlandırıyor. “Havada En İyi Hizmet” kategorisi, yolcu deneyiminin iyileştirilmesine yardım eden ve seyahat sürecinin uçuş aşamasında verimliliğini önemli ölçüde arttıran özelliklerini ön plana çıkarıyor.

Ödülü şirket adına teslim alan, Emirates Kuzey Amerika Kıdemli Başkan Yardımcısı Matthias Schmid konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates’in, yeni 777 First Class özel süitleri ile altın ödülü kazanmasından dolayı memnuniyet duyuyoruz. Böylece, ticari havacılık alanında, çıta bir kez daha yükseltilmiş oldu.Yolcularımıza olası en iyi deneyimi kazandırma konusunda, her zaman kusursuzluk peşinde koşuyoruz; dolayısıyla, çabalarımızın farkına varılması, ürün ve hizmetlerimize gösterdiğimiz özenin doğruluğunu ortaya koyuyor.”

Future Travel Experience’de Strateji, İlişkiler & İçerik Başkanı olan Ryan Ghee ise, şu bilgileri paylaştı: “2018 FTE Global Ödülleri’nin “Havadaki Hizmetler” kategorisi son derece rekabetçi idi ancak nihayetinde, Emirates, First Class Özel Süitlerinin geliştirilmesinde gösterdiği gerçek inovasyon ile, üst sıraya yerleşmeyi başardı. Future Travel Experience’deki herkesin adına, Emirates’i, bu prestijli ödülü kazanmasından dolayı kutluyorum.”

Emirates’in yeni, kabin tavanına kadar uzanan sürgülü kapılarla, tamamen kapalı benzersiz ve özel bir yaşam alanı sağlayan First Class özel süitleri, endüstride bir ilk. Yolcular, süitlerindeki konforlu ortamı terk etmeden kabin ekibine video araması yapabiliyor ve ekip de yolcuları rahatsız etmeden, içecek ve yemekleri servis penceresinden ikram edebiliyor.

Tüm süitlerde bir pencere manzarası da mevcut; orta koridorda bulunan süitler, dış kameralardan alınan görüntüleri canlı olarak yayınlayan, çığır açan sanal pencerelere sahip. Süitte, diğerlerinin yanı sıra, Emirates’in sunduğu 3,500 kanallık uçak içi eğlence sisteminin keyfinin sürülebileceği 32-inç HD ekran, kişisel bir gardırop ve el bagajı için özel bir saklama alanı, tek bir düğme ile ayarlanabilen aydınlatma, sıcaklık ayarları ve pencereden görünen olağanüstü manzaralardan en fazla yararlanmayı sağlayacak dürbünler de bulunuyor. Lüks, yumuşak deri kaplı koltuk, optimal konfor adına, tam olarak düz yatabilen ya da NASA’dan esinlenilen “sıfır yerçekimi” pozisyonuna getirilebiliyor veya düzinelerce başka özel pozisyona göre ayarlanabiliyor.

777 First Class Özel Süitleri ayrıca, Emirates için özel olarak geliştirilen yeni Bowers & Wilkins kulaklıklarına da sahip olacak. Bu kulaklıklar, sesin First Class kabin ortamına göre optimize edilmesini sağlamak üzere, ödüllü ses hizmetleri markası Bowers & Wilkins tarafından tasarlandı. Ayrıca, her süitte, Sadece Emirates’te bulunan lüks Byredo cilt bakım ürünleri, Hydra Active nemlendirici pijamalar ve Bulgari hediye paketlerinden oluşan bir rahatlama seti de bulunuyor.

FTE Global, 2006 yılında, uçtan uca yolcu deneyiminin ve iş performansının arttırılması için kurulan, bağımsız bir çevrimiçi medya etkinlik kuruluşu ve endüstride değişimin öncüsüdür. FTE Global 2018, yarının uçtan uca yolcu deneyimini tanımlamak üzere havayolu şirketlerini, havaalanlarını, devlet kurumlarını, sektöre yeni girenleri, terminal tasarımcılarını, mimarları, destinasyon ortaklarını ve çeşitli diğer seyahat endüstrisi paydaşlarını bir araya getiren bağımsız bir küresel forumdur.

 

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 161 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 16 uçuşu bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Of9hW4
via IFTTT

25 Eylül 2018 Salı

Corendon Airlines 2019’da Kapasite Arttırıyor!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2zs8bxT

SİBER SALDIRI HAVALİMANINI YAZI TAHTASINA MAHKUM ETTİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OWfjrC

Corendon Airlines 2019’da Kapasite Arttırıyor! Corendon Airlines 2019’da Kapasite Arttırıyor! Filosunu ve destinasyonlarını genişleterek başladığı 2018 yaz sezonunu başarıyla tamamlayan Corendon Airlines, 2019’da ilave yatırımlar ile kapasitesini arttırmaya hazırlanıyor. İkisi fabrika çıkışlı Boeing 737 MAX 8 olmak üzere bünyelerine yedi yeni uçak katacaklarını söyleyen Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, “Başta Türk turizmi olmak üzere sektöre olan inancımız ve son iki yıldır ağırlık verdiğimiz Avrupa çıkışlı uçuşlarımızın başarısı neticesinde kapasitemizi artırmaya karar verdik. 2019 yılı hedefimizi yüzde 30 büyüme ve 4 milyon yolcu olarak belirledik” dedi. Corendon Airlines başarılı geçen 2018 yaz sezonunun ardından 2019’da kapasite artışına gideceğini açıkladı. 2005 yılında kendi tur operatörlerinin Hollanda ve Belçikalı yolcularını Türkiye’ye getirmek için kurdukları şirketlerinin, bugün 45 ülkeden dünyanın birçok tatil destinasyonuna turistik uçuşlar düzenlediğini belirten Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, “Türkiye turizmiyle ilgili büyük beklentilerimiz ve son iki yıldır ağırlık verdiğimiz Avrupa çıkışlı uçuşlarımıza gösterilen ilginin neticesinde yatırımlarımızı artırmaya karar verdik. Şu anda bünyemizde 11’i Türkiye, 2’si Malta, 3’ü de Hollanda bayraklı olmak üzere 16 uçağımız bulunuyor. Filomuza, 2019 senesinde ikisi fabrika çıkışlı Boeing 737 MAX 8 olmak üzere 7 yeni uçak katılacak. Bu uçakların 4’ü Türkiye, 3’ü de Corendon Airlines Europe yapımızda operasyonunu sürdürecek. Filomuza katılacak yedi uçağa ilave olarak, kısa süreli yapılacak olan kiralamalar ile toplamda 29-30 uçak ile faaliyet göstereceğimiz 2019 yaz sezonunda büyük başarı elde edeceğimizi düşünüyoruz” dedi. Avrupa’da Köln ve Maastricht baselerinde kapasite artırıyor Biri Türkiye, 2’si Avrupa bayraklı olmak üzere 3 havayolu şirketiyle hizmet veren Corendon Airlines Group, filosundaki uçakların yanı sıra Avrupa’daki base sayısını da artıracak. 2019’da Antalya’ya ek olarak, yurtiçinde İzmir ve İstanbul Sabiha Gökçen meydanlarına ve yurtdışında Köln, Girit (Heraklion ve Chania), Hurghada, Maastricht, Amsterdam, Brüksel, Tel Aviv ve Banjul’da uçak base edeceklerini söyleyen Yıldıray Karaer, tüm bu yatırımların sonucunda 2019 yılı büyüme hedeflerini yüzde 30 olarak belirlediklerini açıkladı. Boeing 737 MAX 8’lerin sayısı 2020’de dörde çıkacak! Türkiye’nin ilk Boeing 737 MAX 8’ini 2018 senesinin Mayıs ayında filosuna katan Corendon Airlines, aynı modelden üç uçak için daha anlaşmalarını imzaladı. Boeing’in Seattle’daki fabrikasında üretilecek uçaklardan iki tanesi 2019, bir tanesi ise 2020’de teslim alınacak. Sky Interior kabin dizaynına sahip Boeing 737 MAX 8, LED ışıklandırmaları ve ferah kabin tasarımıyla yolculara benzersiz bir uçuş deneyimi yaşatıyor. Gücünü CFM International’ın Boeing 737 MAX’e özel olarak ürettiği LEAP-1B motorlardan alan uçak, %15-20 daha fazla yakıt tasarrufu sağlayarak karbon emisyonunu da azaltıyor. 3.550 mil (6.570 km) menzil özelliği sayesinde MAX 8, Boeing 737 Next Generation serisine oranla daha uzun mesafelere ulaşabiliyor. MAX serisi, yeni aerodinamik tasarımıyla da dikkat çekerken rakiplerine oranla hem daha çevreci hem de günümüz tek koridorlu uçak modellerine göre %40 daha sessiz olma özelliği taşıyor. Corendon Airlines Hakkında Kurulduğu 2005 yılından bu yana “Fark Yarat” sloganıyla girdiği havacılık sektöründe birçok örnek uygulamaya ve ilklere imza atan Corendon Airlines, Avrupa’da ilk “ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası” alan havayolu firması olmasının yanı sıra dünyada az sayıda havayolu şirketinin ulaşabildiği“IOSA” (IATA Operasyonel Güvenlik Audit) ve “ISO: 14001 Çevre Yönetim Sistemi” sertifikalarına sahiptir. Engelli yolcuların rahatlıkla uçabilmesi için gerekli şartları sağlamasıyla Türk Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından “Engelsiz Hava Taşımacılığı Belgesi”ni alan Türkiye’deki ilk havayolu şirketi olan Corendon Airlines, 12 Nisan 2005’te Amsterdam’dan Sabiha Gökçen’e ve 4 Nisan 2012’de Gazipaşa Havalimanı’na yaptığı uçuşlar ile bu meydanlara ilk kez yolcu uçağı indiren Türk şirketi olmuştu. Havacılıkta ilklerin şirketi olan Corendon 2011 yılında kurulan Hollanda tescilli Corendon Dutch Airlines ve 2017 yılında kurulan Corendon Airlines Europe ile 45 ülkede 145’ten fazla destinasyona uçuşlar gerçekleştiriyor. Corendon Airlines’ın filosunda 16 adet Boeing 737-800 ve 1 adet Boeing 737 Max 8 bulunuyor.

Corendon Airlines 2019’da Kapasite Arttırıyor!

Filosunu ve destinasyonlarını genişleterek başladığı 2018 yaz sezonunu başarıyla tamamlayan Corendon Airlines, 2019’da ilave yatırımlar ile kapasitesini arttırmaya hazırlanıyor. İkisi fabrika çıkışlı Boeing 737 MAX 8 olmak üzere bünyelerine yedi yeni uçak katacaklarını söyleyen Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, “Başta Türk turizmi olmak üzere sektöre olan inancımız ve son iki yıldır ağırlık verdiğimiz Avrupa çıkışlı uçuşlarımızın başarısı neticesinde kapasitemizi artırmaya karar verdik. 2019 yılı hedefimizi yüzde 30 büyüme ve 4 milyon yolcu olarak belirledik” dedi.

Corendon Airlines başarılı geçen 2018 yaz sezonunun ardından 2019’da kapasite artışına gideceğini açıkladı. 2005 yılında kendi tur operatörlerinin Hollanda ve Belçikalı yolcularını Türkiye’ye getirmek için kurdukları şirketlerinin, bugün 45 ülkeden dünyanın birçok tatil destinasyonuna turistik uçuşlar düzenlediğini belirten Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, “Türkiye turizmiyle ilgili büyük beklentilerimiz ve son iki yıldır ağırlık verdiğimiz Avrupa çıkışlı uçuşlarımıza gösterilen ilginin neticesinde yatırımlarımızı artırmaya karar verdik. Şu anda bünyemizde 11’i Türkiye, 2’si Malta, 3’ü de Hollanda bayraklı olmak üzere 16 uçağımız bulunuyor. Filomuza, 2019 senesinde ikisi fabrika çıkışlı Boeing 737 MAX 8 olmak üzere 7 yeni uçak katılacak. Bu uçakların 4’ü Türkiye, 3’ü de Corendon Airlines Europe yapımızda operasyonunu sürdürecek. Filomuza katılacak yedi uçağa ilave olarak, kısa süreli yapılacak olan kiralamalar ile toplamda 29-30 uçak ile faaliyet göstereceğimiz 2019 yaz sezonunda büyük başarı elde edeceğimizi düşünüyoruz” dedi.

Avrupa’da Köln ve Maastricht baselerinde kapasite artırıyor

Biri Türkiye, 2’si Avrupa bayraklı olmak üzere 3 havayolu şirketiyle hizmet veren Corendon Airlines Group, filosundaki uçakların yanı sıra Avrupa’daki base sayısını da artıracak. 2019’da Antalya’ya ek olarak, yurtiçinde İzmir ve İstanbul Sabiha Gökçen meydanlarına ve yurtdışında Köln, Girit (Heraklion ve Chania), Hurghada, Maastricht, Amsterdam, Brüksel, Tel Aviv ve Banjul’da uçak base edeceklerini söyleyen Yıldıray Karaer, tüm bu yatırımların sonucunda 2019 yılı büyüme hedeflerini yüzde 30 olarak belirlediklerini açıkladı.

Boeing 737 MAX 8’lerin sayısı 2020’de dörde çıkacak!

Türkiye’nin ilk Boeing 737 MAX 8’ini 2018 senesinin Mayıs ayında filosuna katan Corendon Airlines, aynı modelden üç uçak için daha anlaşmalarını imzaladı. Boeing’in Seattle’daki fabrikasında üretilecek uçaklardan iki tanesi 2019, bir tanesi ise 2020’de teslim alınacak. Sky Interior kabin dizaynına sahip Boeing 737 MAX 8, LED ışıklandırmaları ve ferah kabin tasarımıyla yolculara benzersiz bir uçuş deneyimi yaşatıyor. Gücünü CFM International’ın Boeing 737 MAX’e özel olarak ürettiği LEAP-1B motorlardan alan uçak, %15-20 daha fazla yakıt tasarrufu sağlayarak karbon emisyonunu da azaltıyor. 3.550 mil (6.570 km) menzil özelliği sayesinde MAX 8, Boeing 737 Next Generation serisine oranla daha uzun mesafelere ulaşabiliyor. MAX serisi, yeni aerodinamik tasarımıyla da dikkat çekerken rakiplerine oranla hem daha çevreci hem de günümüz tek koridorlu uçak modellerine göre %40 daha sessiz olma özelliği taşıyor.

Corendon Airlines Hakkında

Kurulduğu 2005 yılından bu yana “Fark Yarat” sloganıyla girdiği havacılık sektöründe birçok örnek uygulamaya ve ilklere imza atan Corendon Airlines, Avrupa’da ilk “ISO 10002:2004 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası” alan havayolu firması olmasının yanı sıra dünyada az sayıda havayolu şirketinin ulaşabildiği“IOSA” (IATA Operasyonel Güvenlik Audit) ve ISO: 14001 Çevre Yönetim Sistemi” sertifikalarına sahiptir. Engelli yolcuların rahatlıkla uçabilmesi için gerekli şartları sağlamasıyla Türk Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından “Engelsiz Hava Taşımacılığı Belgesi”ni alan Türkiye’deki ilk havayolu şirketi olan Corendon Airlines, 12 Nisan 2005’te Amsterdam’dan Sabiha Gökçen’e ve 4 Nisan 2012’de Gazipaşa Havalimanı’na yaptığı uçuşlar ile bu meydanlara ilk kez yolcu uçağı indiren Türk şirketi olmuştu. Havacılıkta ilklerin şirketi olan Corendon 2011 yılında kurulan Hollanda tescilli Corendon Dutch Airlines ve 2017 yılında kurulan Corendon Airlines Europe ile 45 ülkede 145’ten fazla destinasyona uçuşlar gerçekleştiriyor. Corendon Airlines’ın filosunda 16 adet Boeing 737-800 ve 1 adet Boeing 737 Max 8 bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2zs8bxT
via IFTTT

SİBER SALDIRI HAVALİMANINI YAZI TAHTASINA MAHKUM ETTİ SİBER SALDIRIDAN ETKİLENEN BRISTOL HAVALİMANI UÇUŞ BİLGİLERİNİ GÜNCELLEYEMEDİ   İngiltere’deki Bristol Havalimanı’nda, uçakların kalkış ve varış bilgilerini gösteren bilgisayarlar, bir fidye yazılımının sisteme bulaşması nedeniyle çevrimdışı hale geldi. Siber saldırganlara ödeme yapmayı reddeden yetkililer, sistemi düzeltmeye çalışırken uçuş bilgilerini yolculara sunmaya devam edebilmek için yazı tahtaları ve kağıt afişler kullandı. Dünyada 500 milyondan fazla kullanıcıyı koruyan Bitdefender Antivirüs’e göre, artan fidye yazılımı saldırılarına karşı şirketlerin güvenliğe daha fazla yatırım yapması gerekiyor. Güvenlik dünyası, havalimanlarına ve havayolu şirketlerine yönelik arka arkaya gerçekleşen siber saldırılarla çalkalanıyor. Gündeme gelen son vaka, İngiltere’deki Bristol Havalimanı’nın da saldırılardan kaçamadığını gösteriyor. Uçakların kalkış ve varış bilgilerinin yer aldığı bilgisayarlara düzenlenen bir fidye yazılımı saldırısıyla karşı karşıya kalan Bristol Havalimanı yetkilileri, şifreyi çözmek için ödeme yapmayı kabul etmedi. Yetkililer, saldırganların devre dışı bıraktığı uçuş bilgi ekranlarından dolayı yolcuların mağdur olmaması için yazı tahtaları ve kağıt afişlerden faydalandı. Dünyada 500 milyondan fazla kullanıcıyı koruyan Bitdefender Antivirüs’e göre, siber güvenliğe yeterince yatırım yapmayan her şirket, benzer problemler yaşayabilir. Bristol Havalimanı Yetkilileri, Siber Korsanlarla Pazarlık Yapmadı Bristol Havalimanı’ndaki uçuş bilgilerinin yer aldığı bilgisayarlar, 14 Eylül Cuma günü erken saatlerde fidye yazılımı saldırısına uğrayarak şifrelendi. Saldırının ardından havalimanı yetkilileri, hafta sonu uçuşları olan yolculara check-in işlemleri için normalden daha erken saatte gelmeleri konusunda uyarıda bulundu. Bu süreçte uçuş ve varış bilgilerinin güncel bir biçimde yolculara yansıtılmaya devam edilmesi için yazı tahtalarının ve kağıt afişlerin kullanılması, yolcuların Twitter’da konuyla ilgili paylaşımlarda bulunarak içlerini dökmesine ya da durumla eğlenmesine yol açtı. Fidye yazılımına teslim olmayı reddeden Bristol Havalimanı yetkilileri, saldırganların etkilediği sistemi düzeltmeye hafta sonu başlayacaklarını duyurdu. Duyurunun ardından, pazar sabahı erken saatlerde ekranlar yeniden çevrimiçi hale geldi ve uçuş bilgilerini görüntülemeye başladı. Bristol Havaalanı çalışanları konu ile ilgili “Bu hafta sonu uçuş bilgileri ile ilgili sorunları çözmek için çalışırken yolcularımızın gösterdiği sabır için minnettarız. Dijital ekranlarımız artık kalkış ve varış bilgilerini gösteriyor. Çalışmalar, sistemlerimiz tam olarak onarılıncaya kadar devam edecek.” şeklinde tweet attı. Havalimanının saldırıdan nasıl etkilendiği ya da diğer bazı havalimanı bilgisayar ve ekranlarının da benzer şekilde çevrimdışı olup olmadığıyla ilgili resmi bir açıklama henüz bulunmuyor ancak yetkililerin soruşturmayı detaylarıyla takip etmesi bekleniyor. Fidye Yazılımlarının Tehdit Alanı Büyüyor Bristol Havalimanı, maalesef siber tehditlerden dolayı sorun yaşayan ilk havalimanı değil. Daha önce Avustralya’daki bir havalimanı, inşaat planlarını ve çeşitli güvenlik protokollerini çalmayı başaran Vietnamlı bir hacker nedeniyle gündeme gelmişti. Londra’da bulunan ve dünyadaki en işlek havalimanlarından biri olan Heathrow Havalimanı ise yakın zamanda bir yolcunun, havalimanının güvenliği ile alakalı gizli bilgileri içeren bir USB cihazını bulmasıyla gelişen bir güvenlik vakasına sahne olmuştu. Bu yıl kurum ve kuruluşlara oldukça zarar veren fidye yazılımlarını önlemek için şirketlerin güvenliğe daha fazla önem vermesi gerektiğini belirten Bitdefender Antivirüs uzmanları, etkili bir güvenlik yatırımının ileride gerçekleşebilecek fidye ödeme problemini ortadan kaldıracağını vurguluyor. Şirketlerin hem güvenlik yatırımında hem de saldırı öncesine yönelik savunma planlarında eksiklik olduğu uyarısında bulunan Bitdefender Antivirüs’e göre, şirketler verilerinin yedeğini tutmalı ve fidye yazılımı tekniklerinde çok kullanılan oltalama saldırılarına karşı çalışanlarını eğitmeli. Laykon Bilişim ve Bitdefender Hakkında: 2016 yılının 3. çeyreğinden itibaren Bitdefender’in Türkiye Distribütörü olarak hizmet veren Laykon Bilişim, bilişim güvenliği alanında profesyonel ürün ve çözümleri ile çözüm ortaklarına satış ve destek veren bir teknoloji firmasıdır. Aynı zamanda 2018 yılı itibari ile lider güvenlik duvarı ve UTM sağlayıcısı WatchGuard ile felaket kurtarma ve iş sürekliliği alanında faaliyet gösteren Clonera’nın distribütörlüğünü üstlenen Laykon Bilişim, bilişim sektöründe 10 yılı aşkın süredir müşteri sadakati ve bayi kanalı yapılanması çalışmalarında bulunmuş uzman kadrosu ile güvenlik ve iş sürekliliği çözümleri tarafında kullanıcılarına yeni teknolojileri götürmeye devam etmektedir. Bitdefender, 100’den fazla ülkeye değer katan anlaşmalar, distribütörler ve satış ortakları üzerinden çözümler sağlayan global bir güvenlik teknolojisi şirketidir. 2001 yılından bu yana, ödüllendirilen kurumsal ve bireysel bilişim güvenliği çözümleri üreten Bitdefender, sanallaştırma ve bulut teknolojisi alanında liderlik eden bir güvenlik sağlayıcısıdır.

SİBER SALDIRIDAN ETKİLENEN BRISTOL HAVALİMANI UÇUŞ BİLGİLERİNİ GÜNCELLEYEMEDİ

 

İngiltere’deki Bristol Havalimanı’nda, uçakların kalkış ve varış bilgilerini gösteren bilgisayarlar, bir fidye yazılımının sisteme bulaşması nedeniyle çevrimdışı hale geldi. Siber saldırganlara ödeme yapmayı reddeden yetkililer, sistemi düzeltmeye çalışırken uçuş bilgilerini yolculara sunmaya devam edebilmek için yazı tahtaları ve kağıt afişler kullandı. Dünyada 500 milyondan fazla kullanıcıyı koruyan Bitdefender Antivirüs’e göre, artan fidye yazılımı saldırılarına karşı şirketlerin güvenliğe daha fazla yatırım yapması gerekiyor.

Güvenlik dünyası, havalimanlarına ve havayolu şirketlerine yönelik arka arkaya gerçekleşen siber saldırılarla çalkalanıyor. Gündeme gelen son vaka, İngiltere’deki Bristol Havalimanı’nın da saldırılardan kaçamadığını gösteriyor. Uçakların kalkış ve varış bilgilerinin yer aldığı bilgisayarlara düzenlenen bir fidye yazılımı saldırısıyla karşı karşıya kalan Bristol Havalimanı yetkilileri, şifreyi çözmek için ödeme yapmayı kabul etmedi. Yetkililer, saldırganların devre dışı bıraktığı uçuş bilgi ekranlarından dolayı yolcuların mağdur olmaması için yazı tahtaları ve kağıt afişlerden faydalandı. Dünyada 500 milyondan fazla kullanıcıyı koruyan Bitdefender Antivirüs’e göre, siber güvenliğe yeterince yatırım yapmayan her şirket, benzer problemler yaşayabilir.

Bristol Havalimanı Yetkilileri, Siber Korsanlarla Pazarlık Yapmadı

Bristol Havalimanı’ndaki uçuş bilgilerinin yer aldığı bilgisayarlar, 14 Eylül Cuma günü erken saatlerde fidye yazılımı saldırısına uğrayarak şifrelendi. Saldırının ardından havalimanı yetkilileri, hafta sonu uçuşları olan yolculara check-in işlemleri için normalden daha erken saatte gelmeleri konusunda uyarıda bulundu. Bu süreçte uçuş ve varış bilgilerinin güncel bir biçimde yolculara yansıtılmaya devam edilmesi için yazı tahtalarının ve kağıt afişlerin kullanılması, yolcuların Twitter’da konuyla ilgili paylaşımlarda bulunarak içlerini dökmesine ya da durumla eğlenmesine yol açtı.

Fidye yazılımına teslim olmayı reddeden Bristol Havalimanı yetkilileri, saldırganların etkilediği sistemi düzeltmeye hafta sonu başlayacaklarını duyurdu. Duyurunun ardından, pazar sabahı erken saatlerde ekranlar yeniden çevrimiçi hale geldi ve uçuş bilgilerini görüntülemeye başladı.

Bristol Havaalanı çalışanları konu ile ilgili “Bu hafta sonu uçuş bilgileri ile ilgili sorunları çözmek için çalışırken yolcularımızın gösterdiği sabır için minnettarız. Dijital ekranlarımız artık kalkış ve varış bilgilerini gösteriyor. Çalışmalar, sistemlerimiz tam olarak onarılıncaya kadar devam edecek.” şeklinde tweet attı.

Havalimanının saldırıdan nasıl etkilendiği ya da diğer bazı havalimanı bilgisayar ve ekranlarının da benzer şekilde çevrimdışı olup olmadığıyla ilgili resmi bir açıklama henüz bulunmuyor ancak yetkililerin soruşturmayı detaylarıyla takip etmesi bekleniyor.

Fidye Yazılımlarının Tehdit Alanı Büyüyor

Bristol Havalimanı, maalesef siber tehditlerden dolayı sorun yaşayan ilk havalimanı değil. Daha önce Avustralya’daki bir havalimanı, inşaat planlarını ve çeşitli güvenlik protokollerini çalmayı başaran Vietnamlı bir hacker nedeniyle gündeme gelmişti. Londra’da bulunan ve dünyadaki en işlek havalimanlarından biri olan Heathrow Havalimanı ise yakın zamanda bir yolcunun, havalimanının güvenliği ile alakalı gizli bilgileri içeren bir USB cihazını bulmasıyla gelişen bir güvenlik vakasına sahne olmuştu.

Bu yıl kurum ve kuruluşlara oldukça zarar veren fidye yazılımlarını önlemek için şirketlerin güvenliğe daha fazla önem vermesi gerektiğini belirten Bitdefender Antivirüs uzmanları, etkili bir güvenlik yatırımının ileride gerçekleşebilecek fidye ödeme problemini ortadan kaldıracağını vurguluyor. Şirketlerin hem güvenlik yatırımında hem de saldırı öncesine yönelik savunma planlarında eksiklik olduğu uyarısında bulunan Bitdefender Antivirüs’e göre, şirketler verilerinin yedeğini tutmalı ve fidye yazılımı tekniklerinde çok kullanılan oltalama saldırılarına karşı çalışanlarını eğitmeli.


Laykon Bilişim ve Bitdefender Hakkında:

2016 yılının 3. çeyreğinden itibaren Bitdefender’in Türkiye Distribütörü olarak hizmet veren Laykon Bilişim, bilişim güvenliği alanında profesyonel ürün ve çözümleri ile çözüm ortaklarına satış ve destek veren bir teknoloji firmasıdır. Aynı zamanda 2018 yılı itibari ile lider güvenlik duvarı ve UTM sağlayıcısı WatchGuard ile felaket kurtarma ve iş sürekliliği alanında faaliyet gösteren Clonera’nın distribütörlüğünü üstlenen Laykon Bilişim, bilişim sektöründe 10 yılı aşkın süredir müşteri sadakati ve bayi kanalı yapılanması çalışmalarında bulunmuş uzman kadrosu ile güvenlik ve iş sürekliliği çözümleri tarafında kullanıcılarına yeni teknolojileri götürmeye devam etmektedir.

Bitdefender, 100’den fazla ülkeye değer katan anlaşmalar, distribütörler ve satış ortakları üzerinden çözümler sağlayan global bir güvenlik teknolojisi şirketidir. 2001 yılından bu yana, ödüllendirilen kurumsal ve bireysel bilişim güvenliği çözümleri üreten Bitdefender, sanallaştırma ve bulut teknolojisi alanında liderlik eden bir güvenlik sağlayıcısıdır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OWfjrC
via IFTTT

İGA KALKINMA AKADEMİSİNE, STEVIE’DEN SOSYAL SORUMLULUK ÖDÜLÜ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2QXu7rr