26 Haziran 2018 Salı

Turkish Cargo, canlı hayvanları bulutların üzerinde güvenle taşıdı Dünyanın 122 ülkesine hizmet sağlayan ve en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, 16 aylık 3 zürafayı, Johannesburg’tan, İstanbul aktarmalı olarak Tahran’a başarılı bir şekilde ulaştırdı. Zürafalara uçuş süresince bakıcıları, veterinerleri ve  IATA Live Animals Regulation (Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği – Canlı Hayvan Taşıma Yönetmeliği) sertifikalı Turkish Cargo personeli eşlik etti. Canlı hayvan taşımalarına en üst düzeyde özen göstererek gökyüzünde doğal yaşama yakın koşullar oluşturan Turkish Cargo, son bir ay içerisinde; Johannesburg’tan 7’si yavru 10 tane aslanı Pakistan’a, 10 tane zebrayı Bangladeş’e, 4 tane fili Birleşik Arap Emirlikleri’ne ve Demokratik Kongo Cumhuriyeti’nden 3 tane maymunu Ukrayna’ya İstanbul aktarmalı olarak başarılı bir şekilde taşıdı. Turkish Cargo, müşterilerine sunduğu canlı hayvan taşımacılığı hizmeti için; kabul, depolama ve sevk süreçlerinde IATA LAR yönetmeliğini referans alıyor ve yönetmelikte belirtilen dokümantasyon, kafesleme, etiketleme ve işaretleme kurallarını canlı hayvan taşıma sürecinde özenle uyguluyor.   Turkish Cargo ve uçuş tarifeleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere www.turkishcargo.com.tr web sitesinden, +90 850 333 0777 numaralı Çağrı Merkezi’nden ulaşılabilir.   Turkish Cargo Hakkında: 1936 yılında ilk uluslararası hava kargo taşımasını yapan Türk Hava Yolları bugün 326 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile dünyada 300’den fazla noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketi. Türk Hava Yolları’nın alt markası olan Turkish Cargo, 2000’li yılların başından bu yana havayolu şirketinin kargo hizmetlerini sürdürmekte. Uluslararası anlamda en hızlı büyüyen ve dünyanın en çok ülkesine hava kargo taşımacılığı sağlayan Turkish Cargo ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishcargo.com.tr web adresinden ulaşılabilir.

Dünyanın 122 ülkesine hizmet sağlayan ve en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, 16 aylık 3 zürafayı, Johannesburg’tan, İstanbul aktarmalı olarak Tahran’a başarılı bir şekilde ulaştırdı.

Zürafalara uçuş süresince bakıcıları, veterinerleri ve  IATA Live Animals Regulation (Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği – Canlı Hayvan Taşıma Yönetmeliği) sertifikalı Turkish Cargo personeli eşlik etti.

Canlı hayvan taşımalarına en üst düzeyde özen göstererek gökyüzünde doğal yaşama yakın koşullar oluşturan Turkish Cargo, son bir ay içerisinde; Johannesburg’tan 7’si yavru 10 tane aslanı Pakistan’a, 10 tane zebrayı Bangladeş’e, 4 tane fili Birleşik Arap Emirlikleri’ne ve Demokratik Kongo Cumhuriyeti’nden 3 tane maymunu Ukrayna’ya İstanbul aktarmalı olarak başarılı bir şekilde taşıdı.

Turkish Cargo, müşterilerine sunduğu canlı hayvan taşımacılığı hizmeti için; kabul, depolama ve sevk süreçlerinde IATA LAR yönetmeliğini referans alıyor ve yönetmelikte belirtilen dokümantasyon, kafesleme, etiketleme ve işaretleme kurallarını canlı hayvan taşıma sürecinde özenle uyguluyor.

 

Turkish Cargo ve uçuş tarifeleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere www.turkishcargo.com.tr web sitesinden, +90 850 333 0777 numaralı Çağrı Merkezi’nden ulaşılabilir.

 

Turkish Cargo Hakkında:

1936 yılında ilk uluslararası hava kargo taşımasını yapan Türk Hava Yolları bugün 326 (yolcu ve kargo) uçaklık filosu ile dünyada 300’den fazla noktaya uçan, 4 yıldızlı havayolu şirketi. Türk Hava Yolları’nın alt markası olan Turkish Cargo, 2000’li yılların başından bu yana havayolu şirketinin kargo hizmetlerini sürdürmekte. Uluslararası anlamda en hızlı büyüyen ve dünyanın en çok ülkesine hava kargo taşımacılığı sağlayan Turkish Cargo ile ilgili daha geniş bilgiye www.turkishcargo.com.tr web adresinden ulaşılabilir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yHXSYb
via IFTTT

25 Haziran 2018 Pazartesi

2040 yılında Avrupa’da yıllık uçuş sayısı 16 milyon uçuşu geçecek


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KmcGxk

2040 yılında Avrupa’da yıllık uçuş sayısı 16 milyon uçuşu geçecek Havayolu endüstrisinin büyümesindeki yavaşlamasının nedenleri, daha yavaş ekonomik büyüme oranları, artan akaryakıt fiyatları ve havalimanlarındaki kapasite yetersizlikleri olarak gösterilmekle beraber 2040 yılında uçuş sayılarında % 53 lik bir büyüme ile 16.2 milyon uçuşa yükselecek. Daha fazla bilgi için Tıklayın Traffic is predicted to grow to 16.2 million flights a year by 2040. Even though airports are expanding their capacity, up to 160 million passengers will be unable to fly unless we take action #challengesofgrowth, @acieurope @transport_EU #aciBrussels #WAGA2018 @CANSONews pic.twitter.com/ExBLPAflsR — Eamonn Brennan (@eurocontrolDG) June 19, 2018  

Havayolu endüstrisinin büyümesindeki yavaşlamasının nedenleri, daha yavaş ekonomik büyüme oranları, artan akaryakıt fiyatları ve havalimanlarındaki kapasite yetersizlikleri olarak gösterilmekle beraber 2040 yılında uçuş sayılarında % 53 lik bir büyüme ile 16.2 milyon uçuşa yükselecek.

Daha fazla bilgi için Tıklayın

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KmcGxk
via IFTTT

Seyahat sektöründeki dönüşümün yolu teknolojiden geçiyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yC2L5m

Seyahat sektöründeki dönüşümün yolu teknolojiden geçiyor Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve işlemcisi Amadeus, “Daha iyi iş, daha akıllı seyahat: Yönetilen Seyahatin geleceği hakkında ön görüler 3.0” raporunda, teknolojik dönüşümün, İş Amaçlı Seyahat düzenleyen acenteler için önemini vurguladı.   Günümüz dünyasında global çapta başarı yakalamış bütün şirketlerin teknolojik dönüşümlerini tamamladıklarını belirten Amadeus Ticari Faaliyetler, İş Amaçlı Seyahat, Global Müdürü Aki Ketunnen, “İş için seyahat eden yolcular, iş için çıktıları seyahatleri süresince, kullanıcı dostu deneyimleri tercih eder ve yerel biri gibi yaşamayı tercih eder. Şirketler, seyahatlerin yeni yetenekleri kendine çekme ve elde tutmanın bir yolu olduğunun farkındalar. İster online seyahat yönetim şirketleri  ister meta arama şirketleri ya da start-up’lar olsun, sektöre yeni giren oluşumlar, kurumsal seyahatlere iş modeli inovasyonuna hem chatbot’lar hem yapay zeka gibi her iki teknolojiyle birlikte giriş yapıyorlar. Ancak bu tür durumlar sadece kurumsal seyahate değil. Banka ya da fast food zinciri, ne olursa olsun bütün şirketlerin bir teknoloji şirketi haline gelmesi gereken bir dünyada yaşıyoruz. Bu dönüşümü başarıyla tamamlayanlar için oldukça iyi fırsatlar var” dedi.   İş Seyahati odaklı Acenteler teknoloji şirketi olmalı   İş Seyahati odaklı Acentelerin (İSA) de başarı elde etmek için teknoloji şirketi olmaları gerektiğini aktaran Ketunnen, “İSA’ların teknolojiyi benimsemesinde ve uygulamasında birkaç farklı adım bulunuyor. İlk adım, teknoloji yoluyla bir sonraki noktaya çıkaracak arzulanan hedefi belirlerken, buna eş zamanlı olarak ana faaliyeti ve değer önermesini doğrulamaktır. Bu noktada farklı İSA’lar farklı çözümler bulacaktır; kimileri hizmete yönelirken kimileri online TMC rotasını seçecek, kimi de dikey uzmanlığı tercih edecektir. Alınacak ders gayet net. Kıymet beyanı iyice belirlendikten sonra, teknolojinin bunu nasıl en iyi şekilde güçlendireceğine karar verin. Bu, yapay zeka tarafından güçlendirilen kişiselleştirilmiş bir arama ve rezervasyon motoru; yolculara seyahatleri boyunca destek verip yönlendiren bir mobil uygulama; ya da yolcuların havaalanındaki uzun sıralardan kaçınmasını sağlayacak bir aksama otomatik yönetim sistemi olabilir.   Teknolojik dönüşümün İş Seyahati odaklı Acentelere sağlayacağı katkıları açıklayan Ketunnen, “İSA’lar bir teknoloji şirketine dönüşmenin yolunu kendileri bulmalı. Ne yapacakları, bu becerileri işe alım, satın alma ya da dış kaynak kullanımı gibi yollar arasından nasıl edinecekleri kendileri tarafından belirlenmiş olmalı. Yani, seyahat endüstrisindeki bütün değişimlere ilaveten bir sonraki adım da bir teknoloji şirketine dönüşmek. Bu dönüşümle İSA’lar gelecekteki belirginliklerini güvenceye alabilir, daha iyi, daha çok satabilir ve masrafları azaltabilir” diye konuştu.   McDonald’s: Başarılı bir dönüşümün hikayesi   Teknolojik dönüşümün dünyanın en büyük fast-food markası olan McDonald’s’ın da başarısında büyük pay sahibi olduğunu belirten Ketunnen, “McDonald’s hem ana faaliyeti konusunda oldukça karalı, hem de teknoloji eğrisinin bir adım önünde yer alıyor. McDonald’s’ın misyonu her zaman “Müşterilerimizin yeme ve içme için ilk tercihi olan yer olmak” olarak kaldı. Aynı zamanda McDonald’s, vizyonuna dönüşümü de ekledi: “Çağdaş bir müşteri hizmeti sunan, modern, ilerici bir burger şirketi olmak”. Başarısında ikinci bir faktör ise, McDonald’s’ın teknolojiyi bir güçlendirici olarak kullanması oldu; bir sonuçtansa bir araç olarak. McDonald’s’ın değer önerisi esasen değişmedi, ama müşteri deneyimini hatırı sayılır derecede geliştirmek için teknolojiyi uyguladı. Müşteriler artık bir dokunmatik ekrana gidip, menüyü gözden geçirip, sipariş verip kartla ödeyebilir ve siparişlerini alabilirler. McDonald’s’ın gelişen iş süreci satışları artırırken masrafları azaltmayı sağladı. Üçüncü element ise bir teknoloji şirketi olmak için kendi yolunu bulmasıydı. Bu dönüşüm yoktan strateji var etmek anlamına gelmiyor. Onun yerine, müşterilere sağlanan değeri artırmak için teknolojiyi kullanmak anlamına geliyor. Teknolojinin kendisi dahili olarak üretilebilir, elde edilebilir ya da üçüncü kişiler tarafından geliştirilebilir” diye açıkladı.     Hands Holding Digital Tablet

24 Haziran 2018 Pazar

Atlasglobal Air Serbia ile uçuş ağını genişletti Geçtiğimiz aylarda Skytrax tarafından 4 yıldızla ödüllendirilen Türk havacılık sektörünün gururu Atlasglobal, Air Serbia ile ortak uçuş anlaşmasının kapsamını genişleterek uçuş yaptığı destinasyonlara üç şehir daha ekledi. 16 Mayıs 2018 itibarıyla başlayan seferlerle Atlasglobal yolcuları, Belgrad’ın yanı sıra Podgorica, Üsküp ve Tiran’a da yolculuk yapabilecek Geçtiğimiz aylarda Skytrax tarafından 4 yıldızla ödüllendirilen Türk havacılık sektörünün gururu Atlasglobal, hizmet kalitesini artırmak ve Türkiye’nin turizmdeki rekor hedefine destek vermek için çalışmalarına devam ediyor. Atlasglobal, Avrupa’da büyüme stratejisini kapsamında Air Serbia ile imzaladığı codeshare (ortak uçuş) anlaşmasının kapsamını genişletti. Codeshare anlaşması kapsamında, 15 Mart 2017 tarihinde günlük karşılıklı olarak başlayan İstanbul-Belgrad seferlerine Podgorica, Üsküp ve Tiran da eklendi. 16 Mayıs 2018 tarihi itibarıyla başlayan seferler ile Atlasglobal yolcuları transit nokta olarak İstanbul ve Belgrad üzerinden Podgorica, Üsküp ve Tiran’a ulaşım sağlayabilecek. Konuya ilişkin açıklama yapan Atlasglobal Genel Müdür Yardımcısı Nevzat Arşan, “Atlasglobal olarak Türkiye’nin doğusuyla batısı arasında köprü oluşturma vizyonumuz çerçevesinde 2018 itibariyle 19 ülkede 48 destinasyona uçuş gerçekleştiren bir havayolu şirketi olduk. Yurtdışında özellikle Rusya ve BDT (Bağımsız Devletler Topluluğu) bölgelerine odaklanmış durumdayız. Avrupa’daki büyümemizi ortak uçuş anlaşmalarıyla sürdürmeye devam ediyoruz. Air France ve KLM ile yaptığımız anlaşma sonrasında Sırbistan Havayolları Air Serbia ile Belgrad’a gerçekleştirdiğimiz codeshare anlaşmasını genişletmiş olmanın heyecanını yaşıyoruz. Kapsamı genişletilmiş yeni anlaşma sayesinde yolcularımıza İstanbul ve Belgrad üzerinden aktarmalı seferler ile daha fazla uçuş alternatifi sağlamış olacağız. Bundan sonraki süreçte de bir yandan organik büyümeyi sektör ortalamasının üzerinde devam ettirmeye, diğer yandan da iş birlikleri ile destinasyon sayımızı global anlamda genişletmeye odaklanacağız” dedi. BDT SEFERLERİ ARTTI Artan turist talebiyle seferlerinde Antalya ve Dalaman’a ağırlık verilmesine karar veren Atlasglobal, BDT şehirlerine yapılan haftalık sefer sayısını da artırdı. Diğer taraftan, Atlasglobal turizm sezonunda Avrupa’da Air France, KLM ve Air Serbia ile ortak (codeshare) uçuş yapılan Paris, Amsterdam ve Belgrad hatlarının yanı sıra Dusseldorf ve Londra uçuşları ile Tahran, Bağdat, Erbil, Cidde, Medine, Beyrut, Telaviv, Erivan, Kuveyt, Mikonos, Kıbrıs gibi uçuş noktalarına yapılan tarifeli seferlere ara vermeden devam ediyor.

Geçtiğimiz aylarda Skytrax tarafından 4 yıldızla ödüllendirilen Türk havacılık sektörünün gururu Atlasglobal, Air Serbia ile ortak uçuş anlaşmasının kapsamını genişleterek uçuş yaptığı destinasyonlara üç şehir daha ekledi. 16 Mayıs 2018 itibarıyla başlayan seferlerle Atlasglobal yolcuları, Belgrad’ın yanı sıra Podgorica, Üsküp ve Tiran’a da yolculuk yapabilecek

Geçtiğimiz aylarda Skytrax tarafından 4 yıldızla ödüllendirilen Türk havacılık sektörünün gururu Atlasglobal, hizmet kalitesini artırmak ve Türkiye’nin turizmdeki rekor hedefine destek vermek için çalışmalarına devam ediyor. Atlasglobal, Avrupa’da büyüme stratejisini kapsamında Air Serbia ile imzaladığı codeshare (ortak uçuş) anlaşmasının kapsamını genişletti. Codeshare anlaşması kapsamında, 15 Mart 2017 tarihinde günlük karşılıklı olarak başlayan İstanbul-Belgrad seferlerine Podgorica, Üsküp ve Tiran da eklendi. 16 Mayıs 2018 tarihi itibarıyla başlayan seferler ile Atlasglobal yolcuları transit nokta olarak İstanbul ve Belgrad üzerinden Podgorica, Üsküp ve Tiran’a ulaşım sağlayabilecek.

Konuya ilişkin açıklama yapan Atlasglobal Genel Müdür Yardımcısı Nevzat Arşan, “Atlasglobal olarak Türkiye’nin doğusuyla batısı arasında köprü oluşturma vizyonumuz çerçevesinde 2018 itibariyle 19 ülkede 48 destinasyona uçuş gerçekleştiren bir havayolu şirketi olduk. Yurtdışında özellikle Rusya ve BDT (Bağımsız Devletler Topluluğu) bölgelerine odaklanmış durumdayız. Avrupa’daki büyümemizi ortak uçuş anlaşmalarıyla sürdürmeye devam ediyoruz. Air France ve KLM ile yaptığımız anlaşma sonrasında Sırbistan Havayolları Air Serbia ile Belgrad’a gerçekleştirdiğimiz codeshare anlaşmasını genişletmiş olmanın heyecanını yaşıyoruz. Kapsamı genişletilmiş yeni anlaşma sayesinde yolcularımıza İstanbul ve Belgrad üzerinden aktarmalı seferler ile daha fazla uçuş alternatifi sağlamış olacağız. Bundan sonraki süreçte de bir yandan organik büyümeyi sektör ortalamasının üzerinde devam ettirmeye, diğer yandan da iş birlikleri ile destinasyon sayımızı global anlamda genişletmeye odaklanacağız” dedi.

BDT SEFERLERİ ARTTI

Artan turist talebiyle seferlerinde Antalya ve Dalaman’a ağırlık verilmesine karar veren Atlasglobal, BDT şehirlerine yapılan haftalık sefer sayısını da artırdı. Diğer taraftan, Atlasglobal turizm sezonunda Avrupa’da Air France, KLM ve Air Serbia ile ortak (codeshare) uçuş yapılan Paris, Amsterdam ve Belgrad hatlarının yanı sıra Dusseldorf ve Londra uçuşları ile Tahran, Bağdat, Erbil, Cidde, Medine, Beyrut, Telaviv, Erivan, Kuveyt, Mikonos, Kıbrıs gibi uçuş noktalarına yapılan tarifeli seferlere ara vermeden devam ediyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yESIfQ
via IFTTT

Atlasglobal Air Serbia ile uçuş ağını genişletti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yESIfQ