5 Kasım 2020 Perşembe

Sivil havacılıkta toparlanma en iyi ihtimalle 2024 yılında 2020-2024 dönemine ilişkin hava trafik tahminlerini açıklayan Eurocontrol’e göre, sivil havacılıkta 2019 yılı rakamlarına en iyi senaryoya göre 2024 yılında ancak ulaşılabilecek… EUROCONTROL, önümüzdeki 5 yıl içinde Avrupa’da hava trafiğinin olası gelişimini inceleyen yeni bir tahmin yayınladı. En iyimser senaryoda, trafiğin 2024 yılına kadar 2019 seviyelerine döneceği tahmin ediliyor. Bununla birlikte, ikinci senaryoda (büyük olasılıkla), 2024 trafiği 2019 rakamının yalnızca% 92’sinde olacaktır. Üçüncü senaryoda, 2024’teki trafik 2019 rakamının% 75’i olacak ve 2029’a kadar 2019’da görülen rakamlara ulaşamayacak. Eurocontrol üç senaryo sunuyor. EUROCONTROL Genel Müdürü Eamonn Brennan, “En olumlu senaryoda bile, 2024’ten önce 2019 seviyelerine bir iyileşme beklemiyoruz. Bu toparlanmanın daha da uzun sürebileceği, belki de 2029’a kadar uzayabileceği çok gerçek bir ihtimal var Bu, havacılık endüstrisi için felaket bir tablo ve Devletlerin havacılık endüstrisini desteklemek ve yolcuların tekrar uçmak için kendilerini güvende hissetmelerini sağlamak için tutarlı ve tutarlı önlemler almasının neden bu kadar önemli olduğunu açıkça gösteriyor. Tahmin, üç başlık senaryosuna dayanmaktadır,  Senaryo 1 – Aşı Yaz 2021: Aşı, 2021 Yazına kadar seyahat edenler için yaygın olarak kullanıma sunulduğunda (veya pandeminin sona ermesi) ve trafiğin 2024’e kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi. Senaryo 2 – Aşı Yaz 2022: Aşı, 2022 Yazına kadar seyahat için yaygın olarak kullanıma sunulduğunda (veya pandeminin sona ermesi) ve trafiğin 2026’ya kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi Senaryo 3 – Aşı etkili değil: Kalıcı enfeksiyon ve düşük yolcu güveni, trafiğin 2029’a kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi. Tahmin, havacılık sektörünün evriminin, etkili bir aşının ne kadar kısa sürede yaygın olarak kullanıma sunulacağına ve halkın güven düzeylerine büyük ölçüde bağlı olduğunu gösteriyor. Bu yayının zamanlaması hakkında yorum yapan Eamonn Brennan, “Bu, yükümlülüklerini desteklemek için AB Performans Şemasına tabi olan Devletler için gerekli bir girdidir. Tahmin yapmak asla kolay değildir ve tabii ki bu vesileyle, çok değişken ortam nedeniyle daha da büyük bir zorluktur. Gelişen COVID-19 durumu nedeniyle normalden daha büyük uyarılarla geliyor. “ Raporu buradan indirin:  EUROCONTROL Beş Yıllık Tahmin 2020-2024 Five year forecasts released by @eurocontrol yesterday show that traffic is not expected to reach 2019 levels until at least 2024 – next year will still be between 50% and 27% down on 2019@Transport_EU @ECACceac @A4Europe @IATA @CANSOEurope @ACI_EUROPE @EBAAorg @eraaorg pic.twitter.com/Y7hTfE14U6 — Eamonn Brennan (@eurocontrolDG) November 5, 2020 2020-2024 dönemine ilişkin hava trafik tahminlerini açıklayan Eurocontrol'e göre, sivil havacılıkta 2019 yılı rakamlarına en iyi senaryoya göre 2024 yılında ancak ulaşılabilecek… https://t.co/mKbYyT6GPq — Sivil Havacılık GM (@SHGM) November 5, 2020 The post Sivil havacılıkta toparlanma en iyi ihtimalle 2024 yılında first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

2020-2024 dönemine ilişkin hava trafik tahminlerini açıklayan Eurocontrol’e göre, sivil havacılıkta 2019 yılı rakamlarına en iyi senaryoya göre 2024 yılında ancak ulaşılabilecek…

EUROCONTROL, önümüzdeki 5 yıl içinde Avrupa’da hava trafiğinin olası gelişimini inceleyen yeni bir tahmin yayınladı. En iyimser senaryoda, trafiğin 2024 yılına kadar 2019 seviyelerine döneceği tahmin ediliyor. Bununla birlikte, ikinci senaryoda (büyük olasılıkla), 2024 trafiği 2019 rakamının yalnızca% 92’sinde olacaktır. Üçüncü senaryoda, 2024’teki trafik 2019 rakamının% 75’i olacak ve 2029’a kadar 2019’da görülen rakamlara ulaşamayacak.

Eurocontrol üç senaryo sunuyor.

EUROCONTROL Genel Müdürü Eamonn Brennan, “En olumlu senaryoda bile, 2024’ten önce 2019 seviyelerine bir iyileşme beklemiyoruz. Bu toparlanmanın daha da uzun sürebileceği, belki de 2029’a kadar uzayabileceği çok gerçek bir ihtimal var Bu, havacılık endüstrisi için felaket bir tablo ve Devletlerin havacılık endüstrisini desteklemek ve yolcuların tekrar uçmak için kendilerini güvende hissetmelerini sağlamak için tutarlı ve tutarlı önlemler almasının neden bu kadar önemli olduğunu açıkça gösteriyor.

Tahmin, üç başlık senaryosuna dayanmaktadır, 

  • Senaryo 1 – Aşı Yaz 2021: Aşı, 2021 Yazına kadar seyahat edenler için yaygın olarak kullanıma sunulduğunda (veya pandeminin sona ermesi) ve trafiğin 2024’e kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi.
  • Senaryo 2 – Aşı Yaz 2022: Aşı, 2022 Yazına kadar seyahat için yaygın olarak kullanıma sunulduğunda (veya pandeminin sona ermesi) ve trafiğin 2026’ya kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi
  • Senaryo 3 – Aşı etkili değil: Kalıcı enfeksiyon ve düşük yolcu güveni, trafiğin 2029’a kadar yalnızca 2019 seviyelerine dönmesi.

Tahmin, havacılık sektörünün evriminin, etkili bir aşının ne kadar kısa sürede yaygın olarak kullanıma sunulacağına ve halkın güven düzeylerine büyük ölçüde bağlı olduğunu gösteriyor.

Bu yayının zamanlaması hakkında yorum yapan Eamonn Brennan, “Bu, yükümlülüklerini desteklemek için AB Performans Şemasına tabi olan Devletler için gerekli bir girdidir. Tahmin yapmak asla kolay değildir ve tabii ki bu vesileyle, çok değişken ortam nedeniyle daha da büyük bir zorluktur. Gelişen COVID-19 durumu nedeniyle normalden daha büyük uyarılarla geliyor. “

Raporu buradan indirin:  EUROCONTROL Beş Yıllık Tahmin 2020-2024

The post Sivil havacılıkta toparlanma en iyi ihtimalle 2024 yılında first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JERffp
via IFTTT

Sivil havacılıkta toparlanma en iyi ihtimalle 2024 yılında


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2JERffp

4 Kasım 2020 Çarşamba

Dubai-Tel Aviv seferleri başlıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3k2iYD8

Türk Hava Yolları 2020 yılının 3. çeyreğine ilişkin finansal sonuçları


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2I5sqbZ

Dubai-Tel Aviv seferleri başlıyor Birleşik Arap Emirlikleri’nin (BAE) Dubai merkezlik düşük maliyetli havayolu şirketi flydubai, Tel Aviv seferlerine hazırlanıyor. Dubai-Tel Aviv hattında flydubai’nin seferlere 26 Kasım’da başlaması bekleniyor. İsrail ve BAE arasındaki normalleşme adımları kapsamında başlayacak uçuşların haftada 14 frekans olarak yapılması planlanıyor. BAE, 1979’da Mısır ve 1994’te Ürdün’den sonra İsrail ile ilişkileri normalleştiren üçüncü Arap ülkesi oldu. İki ülke arasında doğrudan uçuşlar ve vizesiz seyahat ile yatırım koruması, bilim ve teknoloji anlaşmaları imzalanmıştı. The post Dubai-Tel Aviv seferleri başlıyor first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Birleşik Arap Emirlikleri’nin (BAE) Dubai merkezlik düşük maliyetli havayolu şirketi flydubai, Tel Aviv seferlerine hazırlanıyor.

Dubai-Tel Aviv hattında flydubai’nin seferlere 26 Kasım’da başlaması bekleniyor.

İsrail ve BAE arasındaki normalleşme adımları kapsamında başlayacak uçuşların haftada 14 frekans olarak yapılması planlanıyor.

BAE, 1979’da Mısır ve 1994’te Ürdün’den sonra İsrail ile ilişkileri normalleştiren üçüncü Arap ülkesi oldu.

İki ülke arasında doğrudan uçuşlar ve vizesiz seyahat ile yatırım koruması, bilim ve teknoloji anlaşmaları imzalanmıştı.

The post Dubai-Tel Aviv seferleri başlıyor first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3k2iYD8
via IFTTT

Türk Hava Yolları 2020 yılının 3. çeyreğine ilişkin finansal sonuçları Türk Hava Yolları 2020 yılının 3. çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) bildirdi. Konsolide verilere göre şirket 3. çeyrekte 946 milyon lira net zarar açıkladı. Şirketin yılın ilk 9 ayındaki toplam konsolide net zararı ise 5 milyar 203 milyon liraya ulaştı. THY, 2019 yılının 3. çeyreğinde ise 3 milyar 707 milyon lira net kar açıklamış, önceki çeyreklerdeki zarardan ötürü yılın ilk 9 ayını 2 milyar 587 milyon liralık toplam net kar rakamıyla kapatmıştı. The post Türk Hava Yolları 2020 yılının 3. çeyreğine ilişkin finansal sonuçları first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Türk Hava Yolları 2020 yılının 3. çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) bildirdi. Konsolide verilere göre şirket 3. çeyrekte 946 milyon lira net zarar açıkladı. Şirketin yılın ilk 9 ayındaki toplam konsolide net zararı ise 5 milyar 203 milyon liraya ulaştı.

THY, 2019 yılının 3. çeyreğinde ise 3 milyar 707 milyon lira net kar açıklamış, önceki çeyreklerdeki zarardan ötürü yılın ilk 9 ayını 2 milyar 587 milyon liralık toplam net kar rakamıyla kapatmıştı.

The post Türk Hava Yolları 2020 yılının 3. çeyreğine ilişkin finansal sonuçları first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2I5sqbZ
via IFTTT

2. Havacılık, Uzay ve Psikoloji (HUP) Kongresi Yaklaşıyor!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/387uM4R