29 Eylül 2020 Salı

SWISS CEO’su Thomas Klühr istifa etti Thomas Klühr, 2020’nin sonunda SWISS CEO’luğunu bırakacak. 2016’dan beri İsviçre Uluslararası Hava Yolları’nın (SWISS) CEO’su olan Thomas Klühr, SWISS Yönetim Kurulu’ndan kendisini 2020’nin sonunda görevinden almasını istedi. Yönetim Kurulu bu talebini büyük bir üzüntüyle kabul etti. , ancak kararının arkasındaki kişisel nedenlere saygı ve SWISS’teki önemli başarıları ve Lufthansa Group’taki 30 yılı aşkın hizmetinden dolayı teşekkür ve takdirle. Thomas Klühr, ayrılışının ardından gelecekte yeni ve henüz kurulmamış olan İsviçre Havacılık Vakfı’nda hizmet verecek. Yönetim Kurulu, dördüncü çeyrek döneminde SWISS CEO’su olarak halefine karar verecek. Thomas Klühr, Swiss’te yaklaşık beş yıl ve Lufthansa Group bünyesinde 30 yıldan fazla bir süre çalışmışlığı var. Thomas Klühr 2020 sonunda SWISS’den ayrılacak. Edelweiss Air’in Yönetim Kurulu Başkanlığı görevinden aynı anda ayrılacak. Klühr, Şubat 2016’dan beri SWISS CEO’su olarak görev yapıyor ve bu süre zarfında şirketin tarihindeki en büyük filo modernizasyonunu denetliyor. Onun liderliği altında, SWISS, son birkaç yılda birinci sınıf taşıyıcı olarak konumunu daha da sağlamlaştırdı. SWISS Yönetim Kurulu Başkanı Reto Francioni, “Yönetim Kurulumuzun tamamı Thomas Klühr’ün kararından derin üzüntü duyuyor” diyor. “Şirketimizin kendisine teşekkür etmesi gereken çok şey var ve sadece son birkaç aydır koronavirüs salgını sırasında değil. Thomas Klühr, SWISS’i başarılı rotasında çok daha ileriye taşıdı. Ve COVID-19’un patlak vermesinin ardından, becerisi ve taahhüdü ile şirketin finansal ve operasyonel açıdan istikrar kazanmasında önemli bir rol oynadı. “ Francioni, “Thomas Klühr’e, mevcut krizin ortaya çıktığı bu yılın Mart ayı sonunda başlangıçta planladığı ayrılışını ertelediği ve ardından bu zor zamanlarda bu kadar el becerisiyle SWISS’i yönlendirdiği için özellikle teşekkür etmek istiyorum,” diye devam ediyor. “Kişisel nedenlerden ötürü attığı bu adıma saygı duyuyoruz ve ona tüm önemli başarıları için içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.”          Lufthansa Group CEO’su Carsten Spohr şunları ekliyor: “Thomas Klühr’e Lufthansa Group’taki uzun yıllar süren çalışmaları, bağlılığı ve başarıları için teşekkür ederim. Bizimle birlikte olduğu 30 yılı aşkın süredir çeşitli pozisyonlarda ve kapasitelerde işimizin şekillenmesine yardımcı oldu. Ve bu süre zarfında, yalnızca Almanya ve İsviçre’de değil, hava yolu endüstrisinde en yüksek hayranlık ve saygıyı kazandı. “ Thomas Klühr, SWISS CEO since 2016, is to leave the company at the end of 2020 after more than 30 years within the Lufthansa Group. The Board of Directors has acceded to his request with the greatest regret. For more information: https://t.co/ekFUHtpyfF pic.twitter.com/q1NG3Cojf6 — Swiss Intl Air Lines (@FlySWISS) September 29, 2020 The post SWISS CEO'su Thomas Klühr istifa etti first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

Thomas Klühr, 2020’nin sonunda SWISS CEO’luğunu bırakacak.

2016’dan beri İsviçre Uluslararası Hava Yolları’nın (SWISS) CEO’su olan Thomas Klühr, SWISS Yönetim Kurulu’ndan kendisini 2020’nin sonunda görevinden almasını istedi. Yönetim Kurulu bu talebini büyük bir üzüntüyle kabul etti. , ancak kararının arkasındaki kişisel nedenlere saygı ve SWISS’teki önemli başarıları ve Lufthansa Group’taki 30 yılı aşkın hizmetinden dolayı teşekkür ve takdirle. Thomas Klühr, ayrılışının ardından gelecekte yeni ve henüz kurulmamış olan İsviçre Havacılık Vakfı’nda hizmet verecek. Yönetim Kurulu, dördüncü çeyrek döneminde SWISS CEO’su olarak halefine karar verecek.

Thomas Klühr, Swiss’te yaklaşık beş yıl ve Lufthansa Group bünyesinde 30 yıldan fazla bir süre çalışmışlığı var. Thomas Klühr 2020 sonunda SWISS’den ayrılacak. Edelweiss Air’in Yönetim Kurulu Başkanlığı görevinden aynı anda ayrılacak. Klühr, Şubat 2016’dan beri SWISS CEO’su olarak görev yapıyor ve bu süre zarfında şirketin tarihindeki en büyük filo modernizasyonunu denetliyor. Onun liderliği altında, SWISS, son birkaç yılda birinci sınıf taşıyıcı olarak konumunu daha da sağlamlaştırdı.

SWISS Yönetim Kurulu Başkanı Reto Francioni, “Yönetim Kurulumuzun tamamı Thomas Klühr’ün kararından derin üzüntü duyuyor” diyor. “Şirketimizin kendisine teşekkür etmesi gereken çok şey var ve sadece son birkaç aydır koronavirüs salgını sırasında değil. Thomas Klühr, SWISS’i başarılı rotasında çok daha ileriye taşıdı. Ve COVID-19’un patlak vermesinin ardından, becerisi ve taahhüdü ile şirketin finansal ve operasyonel açıdan istikrar kazanmasında önemli bir rol oynadı. “

Francioni, “Thomas Klühr’e, mevcut krizin ortaya çıktığı bu yılın Mart ayı sonunda başlangıçta planladığı ayrılışını ertelediği ve ardından bu zor zamanlarda bu kadar el becerisiyle SWISS’i yönlendirdiği için özellikle teşekkür etmek istiyorum,” diye devam ediyor. “Kişisel nedenlerden ötürü attığı bu adıma saygı duyuyoruz ve ona tüm önemli başarıları için içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.”         

Lufthansa Group CEO’su Carsten Spohr şunları ekliyor: “Thomas Klühr’e Lufthansa Group’taki uzun yıllar süren çalışmaları, bağlılığı ve başarıları için teşekkür ederim. Bizimle birlikte olduğu 30 yılı aşkın süredir çeşitli pozisyonlarda ve kapasitelerde işimizin şekillenmesine yardımcı oldu. Ve bu süre zarfında, yalnızca Almanya ve İsviçre’de değil, hava yolu endüstrisinde en yüksek hayranlık ve saygıyı kazandı. “

Resim

The post SWISS CEO'su Thomas Klühr istifa etti first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3ifp2ao
via IFTTT

HAVA KARGO TALEBİ DÜŞTÜ HAVA KARGO TALEBİ AĞUSTOS AYINDA YETERSİZ KAPASİTEYLE BİRLİKTE DÜŞTÜ. Hava kargo talebi yıllık bazda yüzde 13 , kapasite yüzde 30 düştü. Hava kargoda son verileri açıklayan IATA’ya göre hava kargo talebi ağustos ayında temmuz’a göre 1,8 puan arttı. Ancak yıllık talep artışı 12,6 puan düşüş gösterdi. Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA), Ağustos ayında küresel hava taşımacılığı pazarları için veri yayınladı ve yetersiz kapasite nedeniyle iyileşmenin yavaş kaldığı görüldü. Talepte aylık bazda olumlu yönde hafif bir hareketlenme olamakla birlikte seviyeler 2019’a kıyasla düşük kaldı. İyileşmenin yavaş kalmasının bir sebebi park halinde bekleyen ve kargo kapasitesi bulunan yolcu uçakları, kargo kapasitesinin sınırlı kalmasına neden olmakta. Kargo ton-kilometre (CTK’ler *) cinsinden ölçülen küresel talep, Ağustos ayında bir önceki yıla göre% 12,6 (uluslararası operasyonlar için -% 14) altında gerçekleşti. Bu, Temmuz ayında kaydedilen yıllık% 14,4 düşüşe göre mütevazı bir gelişme. Mevsimsellikten arındırılmış talep Ağustos’ta aylık bazda% 1,1 arttı. Mevcut kargoda (ACTK) ölçülen küresel kapasite, Ağustos ayında bir önceki yıla göre% 29,4 (uluslararası operasyonlar için ‑% 31,6) küçüldü. Bu, Temmuz ayındaki yıllık% 31,8 düşüşten temelde değişmedi. COVID-19 salgını sırasında yolcu hizmetlerinin geri çekilmesi nedeniyle uluslararası hava kargosu için yolcu uçağı kargo kapasitesi Ağustos 2019 seviyelerinin % 67 altında kaldı. Bu, özel kargo kapasitesindeki % 28.1’lik artışla kısmen dengelendi. Günlük geniş gövdeli kargo uçağı kullanımı günde 11 saate yakın oldu. Bu rakamlar 2012’den bu yana en yüksek seviyeler. Ağustos ayında ekonomik aktivite toparlanmaya devam etti, diğer şeylerin yanı sıra, imalat sektöründeki ekonomik sağlığa ilişkin Satın Alma Yöneticileri Endeksi (PMI) göstergesine yansıdı: İmalat PMI’nin yeni ihracat siparişleri bileşeni, 2017 sonundan bu yana en iyi performansı ile yıllık bazda% 5,1 arttı. Küresel imalat üretimini takip eden PMI, bir önceki aya göre arttı ve 50 sınırının üzerinde kalarak büyümeye işaret etti. IATA Genel Müdürü ve CEO’su Alexandre de Juniac, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Ağustos ayında hava kargo talebi temmuz ayına göre 1,8 puan arttı. Ancak önceki yıla göre yüzde 12,6 düşüş gösterdi. Ayrıca artış imalat PMI’daki yüzde 5,1’lik iyileşmenin oldukça altında. Normalde tüm kargoların yüzde 50’sini taşıyan yolcu filosunun büyük kısımları yerde kaldığından, iyileştirme kapasite kısıtlamaları nedeniyle durmaktadır. Hava kargo için en yoğun sezon önümüzdeki haftalarda başlayacak, ancak ciddi kapasite kısıtlamaları nedeniyle nakliyatçılar, küresel ekonomiyi hareket ettirmek için okyanus ve demiryolu gibi alternatiflere yönelebilirler” dedi. The post HAVA KARGO TALEBİ DÜŞTÜ first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

HAVA KARGO TALEBİ AĞUSTOS AYINDA YETERSİZ KAPASİTEYLE BİRLİKTE DÜŞTÜ.

Hava kargo talebi yıllık bazda yüzde 13 , kapasite yüzde 30 düştü.

Hava kargoda son verileri açıklayan IATA’ya göre hava kargo talebi ağustos ayında temmuz’a göre 1,8 puan arttı. Ancak yıllık talep artışı 12,6 puan düşüş gösterdi.

Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği (IATA), Ağustos ayında küresel hava taşımacılığı pazarları için veri yayınladı ve yetersiz kapasite nedeniyle iyileşmenin yavaş kaldığı görüldü.

Talepte aylık bazda olumlu yönde hafif bir hareketlenme olamakla birlikte seviyeler 2019’a kıyasla düşük kaldı.

İyileşmenin yavaş kalmasının bir sebebi park halinde bekleyen ve kargo kapasitesi bulunan yolcu uçaklarıkargo kapasitesinin sınırlı kalmasına neden olmakta.

Kargo ton-kilometre (CTK’ler *) cinsinden ölçülen küresel talep, Ağustos ayında bir önceki yıla göre% 12,6 (uluslararası operasyonlar için -% 14) altında gerçekleşti. Bu, Temmuz ayında kaydedilen yıllık% 14,4 düşüşe göre mütevazı bir gelişme. Mevsimsellikten arındırılmış talep Ağustos’ta aylık bazda% 1,1 arttı.

Mevcut kargoda (ACTK) ölçülen küresel kapasite, Ağustos ayında bir önceki yıla göre% 29,4 (uluslararası operasyonlar için ‑% 31,6) küçüldü. Bu, Temmuz ayındaki yıllık% 31,8 düşüşten temelde değişmedi.

COVID-19 salgını sırasında yolcu hizmetlerinin geri çekilmesi nedeniyle uluslararası hava kargosu için yolcu uçağı kargo kapasitesi Ağustos 2019 seviyelerinin % 67 altında kaldı. Bu, özel kargo kapasitesindeki % 28.1’lik artışla kısmen dengelendi. Günlük geniş gövdeli kargo uçağı kullanımı günde 11 saate yakın oldu. Bu rakamlar 2012’den bu yana en yüksek seviyeler.

Ağustos ayında ekonomik aktivite toparlanmaya devam etti, diğer şeylerin yanı sıra, imalat sektöründeki ekonomik sağlığa ilişkin Satın Alma Yöneticileri Endeksi (PMI) göstergesine yansıdı:

İmalat PMI’nin yeni ihracat siparişleri bileşeni, 2017 sonundan bu yana en iyi performansı ile yıllık bazda% 5,1 arttı.

Küresel imalat üretimini takip eden PMI, bir önceki aya göre arttı ve 50 sınırının üzerinde kalarak büyümeye işaret etti.

IATA Genel Müdürü ve CEO’su Alexandre de Juniac, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Ağustos ayında hava kargo talebi temmuz ayına göre 1,8 puan arttı. Ancak önceki yıla göre yüzde 12,6 düşüş gösterdi. Ayrıca artış imalat PMI’daki yüzde 5,1’lik iyileşmenin oldukça altında. Normalde tüm kargoların yüzde 50’sini taşıyan yolcu filosunun büyük kısımları yerde kaldığından, iyileştirme kapasite kısıtlamaları nedeniyle durmaktadır. Hava kargo için en yoğun sezon önümüzdeki haftalarda başlayacak, ancak ciddi kapasite kısıtlamaları nedeniyle nakliyatçılar, küresel ekonomiyi hareket ettirmek için okyanus ve demiryolu gibi alternatiflere yönelebilirler” dedi.

The post HAVA KARGO TALEBİ DÜŞTÜ first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3jcY70g
via IFTTT

Emirates SkyCargo, Meksika, Guadalajara’ya kargo uçuşları başlattı


via Uçak Kargo | Hava Kargo https://ift.tt/3jfNLN5

Emirates SkyCargo, Meksika, Guadalajara’ya kargo uçuşları başlattı


via Uçak Kargo | Hava Kargo https://ift.tt/3jfNLN5

NATO Destek ve Tedarik Ajansı NSPA, bir Airbus A330 MRTT siparişi daha verdi @AirbusDefence @NSPA_NATO #A330MRTT Airbus, Avrupa Savunma programlarının yönetiminden sorumlu OCCAR’dan bir adet Airbus A330 MRTT Çok Yönlü Nakliye Uçağı ( hava kargo ) için kesin sipariş aldı. OCCAR’ın NATO’nun Destek ve Tedarik Ajansı (NSPA) adına verdiği sipariş, Lüksemburg’un, Çok uluslu MRTT Filosu (MMF) programına katılımını en üst düzeye çıkarma ve sözleşmeli uçuş saati sayısını 200’den 1.200’e yükseltme gibi önemli kararların ardından geldi. Uçak, başlangıçta sözleşmeye dahil edilen üç ek opsiyonun bir parçası olmakla birlikte MMF filosunun sayısını da dokuza çıkaracak. Bu yeni sipariş, halihazırda mevcut olan eğitim ve operasyonel faaliyetlerle birlikte sipariş edilen ilk iki uçağın başarıyla teslim edilmesinden sonra verildi. Ek uçak, MMF filosunun daha fazla kullanılabilirliğini sağlayacak ve diğer NATO ülkelerinin havadan havaya yakıt ikmali, stratejik nakliye ve tıbbi tahliye ihtiyaçlarını karşılamasına olanak tanıyacak. MMF programı, Avrupa harekat savunma işbirliğinin önemli bir örneği olan havuz düzenlemesinde NATO’ya ait uçakları kullanma hakkına sahip olan Hollanda, Lüksemburg, Norveç, Almanya, Belçika ve Çek Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Uçak, uçuş sırasında yakıt ikmali, yolcu ve hava kargo taşımacılığı ile tıbbi tahliye işlemleri için yapılandırılacaktır. MMF programı 2012 yılında Avrupa Savunma Ajansı (EDA) tarafından başlatmıştır. OCCAR, NSPA’nın Sözleşmeli Yürütme Ajansı olarak, MMF programının satın alma aşamasını NSPA adına yönetmektedir. Satın alma aşamasının ardından NSPA, filonun tüm ömrü boyunca yönetiminden sorumlu olacak. A330 MRTT, yeni nesil bir nakliye uçağının gelişmiş teknolojisi ile 200.000’in üzerinde uçuş saatine sahip operasyonel deneyimi birleştiriyor. A330 MRTT, dünya çapında alıcılarla uyumlu bir şekilde çalışabilmekte ve Covid-19 pandemisi sürecindeki MEDEVAC (tıbbi tahliye) ve stratejik nakliye operasyonları ile de kanıtlanmış çok yönlülük kabiliyeti sunmaktadır. Airbus Hakkında Airbus, havacılık, uzay ve ilgili servislerde küresel bir liderdir. 2019 yılında, yaklaşık 135,000 kişiye istihdam sağlamış, 70 milyar Avro gelir elde etmiştir. Airbus, yolcu uçağı segmentinde en geniş ürün yelpazesini sunmaktadır. Airbus, tanker, savaş, ulaştırma ve görev uçakları sunan Avrupa’nın bir numaralı uzay girişimi, dünyanın önde gelen en büyük uzay şirketidir. Helikopter sektöründe, dünya çapında en verimli sivil ve askeri helikopter çözümlerini sunmaktadır. The post NATO Destek ve Tedarik Ajansı NSPA, bir Airbus A330 MRTT siparişi daha verdi first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.

@AirbusDefence @NSPA_NATO #A330MRTT

Airbus, Avrupa Savunma programlarının yönetiminden sorumlu OCCAR’dan bir adet Airbus A330 MRTT Çok Yönlü Nakliye Uçağı ( hava kargo ) için kesin sipariş aldı.

OCCAR’ın NATO’nun Destek ve Tedarik Ajansı (NSPA) adına verdiği sipariş, Lüksemburg’un, Çok uluslu MRTT Filosu (MMF) programına katılımını en üst düzeye çıkarma ve sözleşmeli uçuş saati sayısını 200’den 1.200’e yükseltme gibi önemli kararların ardından geldi. Uçak, başlangıçta sözleşmeye dahil edilen üç ek opsiyonun bir parçası olmakla birlikte MMF filosunun sayısını da dokuza çıkaracak.

Bu yeni sipariş, halihazırda mevcut olan eğitim ve operasyonel faaliyetlerle birlikte sipariş edilen ilk iki uçağın başarıyla teslim edilmesinden sonra verildi. Ek uçak, MMF filosunun daha fazla kullanılabilirliğini sağlayacak ve diğer NATO ülkelerinin havadan havaya yakıt ikmali, stratejik nakliye ve tıbbi tahliye ihtiyaçlarını karşılamasına olanak tanıyacak.

MMF programı, Avrupa harekat savunma işbirliğinin önemli bir örneği olan havuz düzenlemesinde NATO’ya ait uçakları kullanma hakkına sahip olan Hollanda, Lüksemburg, Norveç, Almanya, Belçika ve Çek Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. Uçak, uçuş sırasında yakıt ikmali, yolcu ve hava kargo taşımacılığı ile tıbbi tahliye işlemleri için yapılandırılacaktır.

MMF programı 2012 yılında Avrupa Savunma Ajansı (EDA) tarafından başlatmıştır. OCCAR, NSPA’nın Sözleşmeli Yürütme Ajansı olarak, MMF programının satın alma aşamasını NSPA adına yönetmektedir. Satın alma aşamasının ardından NSPA, filonun tüm ömrü boyunca yönetiminden sorumlu olacak.

A330 MRTT, yeni nesil bir nakliye uçağının gelişmiş teknolojisi ile 200.000’in üzerinde uçuş saatine sahip operasyonel deneyimi birleştiriyor. A330 MRTT, dünya çapında alıcılarla uyumlu bir şekilde çalışabilmekte ve Covid-19 pandemisi sürecindeki MEDEVAC (tıbbi tahliye) ve stratejik nakliye operasyonları ile de kanıtlanmış çok yönlülük kabiliyeti sunmaktadır.

Airbus Hakkında

Airbus, havacılık, uzay ve ilgili servislerde küresel bir liderdir. 2019 yılında, yaklaşık 135,000 kişiye istihdam sağlamış, 70 milyar Avro gelir elde etmiştir. Airbus, yolcu uçağı segmentinde en geniş ürün yelpazesini sunmaktadır. Airbus, tanker, savaş, ulaştırma ve görev uçakları sunan Avrupa’nın bir numaralı uzay girişimi, dünyanın önde gelen en büyük uzay şirketidir. Helikopter sektöründe, dünya çapında en verimli sivil ve askeri helikopter çözümlerini sunmaktadır.

The post NATO Destek ve Tedarik Ajansı NSPA, bir Airbus A330 MRTT siparişi daha verdi first appeared on Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3kQpsWu
via IFTTT

“GEÇMİŞTEN GELECEĞE” EKİBİ UTİKAD YÖNETİMİNE TALİP OLDU!


via Uçak Kargo | Hava Kargo https://ift.tt/2SaY7Ci

“GEÇMİŞTEN GELECEĞE” EKİBİ UTİKAD YÖNETİMİNE TALİP OLDU!


via Uçak Kargo | Hava Kargo https://ift.tt/2SaY7Ci