28 Temmuz 2020 Salı

HAVA-SEN BAŞKANINDAN BAYRAM ÖNCESİ DEĞERLENDİRME


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30YB6q7

HAVA-SEN BAŞKANINDAN BAYRAM ÖNCESİ DEĞERLENDİRME HavaSen Genel Başkanı: 2000’e yakın TGS çalışanı ile görüştük HavaSen Genel Başkanı resmi internet sitesi üzerinden yayınladığı video ile bayram öncesi değerlendirmelerde bulundu. Havasen Genel Başkanının TGS çalışanlarının sorularını yanıtladığını ve yaşanan son süreçte 2000’e yakın TGS çalışanı ile görüşme gerçekleştirdiğini bildirdi. İşte HavaSen  tarafından yayınlanan o video;

HavaSen Genel Başkanı: 2000’e yakın TGS çalışanı ile görüştük

HavaSen Genel Başkanı resmi internet sitesi üzerinden yayınladığı video ile bayram öncesi değerlendirmelerde bulundu.

Havasen Genel Başkanının TGS çalışanlarının sorularını yanıtladığını ve yaşanan son süreçte 2000’e yakın TGS çalışanı ile görüşme gerçekleştirdiğini bildirdi.

İşte HavaSen  tarafından yayınlanan o video;



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/30YB6q7
via IFTTT

Türk Hava Yolları Pakistan International Airlines ile Codeshare Anlaşması İmzaladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39yJZKO

Türk Hava Yolları Pakistan International Airlines ile Codeshare Anlaşması İmzaladı 26 Temmuz Pazar günü, Türk Hava Yolları Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA) ile bir kod paylaşımı anlaşmasını onayladı. THY, PIA’nın yolcularını İstanbul’daki merkezi aracılığıyla Avrupa ülkelerine götürecek. Bilindiği üzere sahte pilot lisansları nedenli başı belada olan PIA ‘nın İngiltere ve Avrupa ülkelerine uçması yasaklanmıştı. Kod paylaşımı sözleşmesinin ayrıntıları Genişletilmiş kod paylaşımı anlaşması, PIA yolcularının Türk Hava Yolları tarafından gerçekleştirilen uçuşlarda İngiltere ve Avrupa ülkesine seyahat etmesi sağlanacak. Airline Geeks’e göre, yeni destinasyonlar şunları içeriyor: Birmingham (İngiltere) Londra, Birleşik Krallık) Milan, İtalya) Barselona, ​​İspanya) Kopenhag, Danimarka) Oslo, Norveç) Anlaşma şöyle; “Her iki havayolunun ağları göz önüne alındığında, anlaşmalarımızın hacmi ve kullanımının beklentilerimizden daha düşük olduğunu görüyoruz. Kod paylaşım onaylarının ötesinde ilgili Sivil Havacılık Otoritelerine tabi olan kod paylaşımımıza önerilen Birmingham, Londra, Milano, Barselona, ​​Kopenhag ve Oslo noktalarınızı ekleyerek işbirliğimizin daha tatmin edici bir seviyeye ulaşmak için geliştirilebileceğine inanıyoruz. ” Türk Hava Yolları uçaklarını yolcularla daha fazla doldurabildiğinden, PIA daha fazla destinasyon sunabileceğinden, bu anlaşma her iki taşıyıcı için de karşılıklı olarak faydalıdır. Gelirlerin nasıl bölüneceğine dair ayrıntılar açıklanmadı. Ayrıca Türk Hava Yolları CEO’sunun, yolcu hacminin Türk Hava Yolları için ‘tatmin edici’ bir seviyeye ulaştığı bir noktada kod paylaşımının gelecekte bir noktada tek taraflıdan ikili düzenlemeye yükseltilmesini önerdiği de kaydedildi. PIA için çok önemli bir anlaşma Bu genişletilmiş kod paylaşımı anlaşması, PIA için bir önceki ayın sonunda ortaya çıkan pilot lisans skandalı nedeniyle kaybettiği işletmenin bir kısmını yakalamak için kritik önem taşıyor. 30 Haziran’da EASA, PIA’ya altı ay boyunca Avrupa’da uçmasını engelleyen geçici bir yasak koydu . Askıya almanın nedeni, 262 Pakistan pilotunun sahte lisansa sahip oldukları ve uçmak için yeterli nitelikte olmadıkları haberlerinden kaynaklandı . Bu havayolu şirketinin pilotlarının% 30’unu oluşturmaktadır. Pakistan Ulusal Meclisi’ne hitap eden Havacılık Bakanı Gulam Sarwar Khan, Haziran ayı sonunda şunları söyledi: “. . . Ülkedeki 262 pilot, sınava kendileri girmedi ve kendi adına oturması için bir başkasına ödeme yaptı. Uçuş deneyimi yok… PIA sahte lisanslara sahip tüm pilotlarını hemen etkili bir şekilde toprakladı. ” Ary News , 21 Temmuz’da PIA’nın EASA yasağına karşı bir itiraz hazırladığını bildirdi. Bir PIA sözcüsü konuyla ilgili bir açıklama yaparak, havayolunun kusursuz güvenlik düzenlemesi kabul ettikten sonra EASA tarafından dile getirilen endişeleri ele alma çabalarında umutlu olduğunu söyledi.

26 Temmuz Pazar günü, Türk Hava Yolları Pakistan Uluslararası Havayolları (PIA) ile bir kod paylaşımı anlaşmasını onayladı. THY, PIA’nın yolcularını İstanbul’daki merkezi aracılığıyla Avrupa ülkelerine götürecek. Bilindiği üzere sahte pilot lisansları nedenli başı belada olan PIA ‘nın İngiltere ve Avrupa ülkelerine uçması yasaklanmıştı.

Kod paylaşımı sözleşmesinin ayrıntıları
Genişletilmiş kod paylaşımı anlaşması, PIA yolcularının Türk Hava Yolları tarafından gerçekleştirilen uçuşlarda İngiltere ve Avrupa ülkesine seyahat etmesi sağlanacak. Airline Geeks’e göre, yeni destinasyonlar şunları içeriyor:

Birmingham (İngiltere)
Londra, Birleşik Krallık)
Milan, İtalya)
Barselona, ​​İspanya)
Kopenhag, Danimarka)
Oslo, Norveç)
Anlaşma şöyle;

“Her iki havayolunun ağları göz önüne alındığında, anlaşmalarımızın hacmi ve kullanımının beklentilerimizden daha düşük olduğunu görüyoruz. Kod paylaşım onaylarının ötesinde ilgili Sivil Havacılık Otoritelerine tabi olan kod paylaşımımıza önerilen Birmingham, Londra, Milano, Barselona, ​​Kopenhag ve Oslo noktalarınızı ekleyerek işbirliğimizin daha tatmin edici bir seviyeye ulaşmak için geliştirilebileceğine inanıyoruz. ”

Türk Hava Yolları uçaklarını yolcularla daha fazla doldurabildiğinden, PIA daha fazla destinasyon sunabileceğinden, bu anlaşma her iki taşıyıcı için de karşılıklı olarak faydalıdır. Gelirlerin nasıl bölüneceğine dair ayrıntılar açıklanmadı.

Ayrıca Türk Hava Yolları CEO’sunun, yolcu hacminin Türk Hava Yolları için ‘tatmin edici’ bir seviyeye ulaştığı bir noktada kod paylaşımının gelecekte bir noktada tek taraflıdan ikili düzenlemeye yükseltilmesini önerdiği de kaydedildi.

PIA için çok önemli bir anlaşma
Bu genişletilmiş kod paylaşımı anlaşması, PIA için bir önceki ayın sonunda ortaya çıkan pilot lisans skandalı nedeniyle kaybettiği işletmenin bir kısmını yakalamak için kritik önem taşıyor.

30 Haziran’da EASA, PIA’ya altı ay boyunca Avrupa’da uçmasını engelleyen geçici bir yasak koydu . Askıya almanın nedeni, 262 Pakistan pilotunun sahte lisansa sahip oldukları ve uçmak için yeterli nitelikte olmadıkları haberlerinden kaynaklandı . Bu havayolu şirketinin pilotlarının% 30’unu oluşturmaktadır.

Pakistan Ulusal Meclisi’ne hitap eden Havacılık Bakanı Gulam Sarwar Khan, Haziran ayı sonunda şunları söyledi:

“. . . Ülkedeki 262 pilot, sınava kendileri girmedi ve kendi adına oturması için bir başkasına ödeme yaptı. Uçuş deneyimi yok… PIA sahte lisanslara sahip tüm pilotlarını hemen etkili bir şekilde toprakladı. ”

Ary News , 21 Temmuz’da PIA’nın EASA yasağına karşı bir itiraz hazırladığını bildirdi. Bir PIA sözcüsü konuyla ilgili bir açıklama yaparak, havayolunun kusursuz güvenlik düzenlemesi kabul ettikten sonra EASA tarafından dile getirilen endişeleri ele alma çabalarında umutlu olduğunu söyledi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39yJZKO
via IFTTT

Çin’in Türk kiraz ithalatını artırması bekleniyor Sanayi yetkilileri Pazartesi günü yaptığı açıklamada, Çin’in iki ülke arasındaki ikili ekonomik ve ticari ilişkileri ilerletme çabalarının bir parçası olarak bu yıl Türk kiraz ithalatını artırması bekleniyor. Çin’e kiraz ithalatının son birkaç yıldır istikrarlı bir şekilde arttığını ve Türkiye’nin bu yıl büyük bir bölümünü oluşturması bekleniyor. Türk meyve perakendecisi Göknur ve Şangay listesindeki devlete ait büyük meyve suyu üreticisi SDIC Zhonglu Meyve Suyu Ltd. Şti. Geçtiğimiz günlerde, Türk kirazlarının Çin’de çevrimiçi ve çevrimdışı kanallar üzerinden dağıtılacağı konusunda bir anlaşma imzaladı. Devlet Kalkınma Başkan Yardımcısı Du Wenmin, “SDIC Zhonglu Meyve Suyu, meyve işleme işleminde on yıldan fazla bir süredir Göknur ile işbirliği yapıyor ve iki taraf arasındaki işlem değeri yılda 100 milyon yuan’ı (14.3 milyon $) aştı.” Geçen yıl, kiraz Çin’e ikinci en büyük ithal meyve oldu. 2019’da Çin 190.000 metrik tondan fazla kiraz ithal etti ve ithalat değeri 1.4 milyar dolardı. Gümrükler Genel İdaresi’ne göre, ithalatın çoğu Şili ve ABD’den yapıldı. Türkiye yılda yaklaşık 500.000 ton kiraz üretmekte ve hacim bakımından en büyük ülke konumundadır. Uygun coğrafi koşullar ve iklim ile Türkiye’de üretilen kirazlar tatlı ve dolgun. Türk yetkililer, akranlarına göre daha ucuz bir fiyat etiketi taşıdıklarını söyledi. Çin pazarı şimdi Türk kiraz ürününün büyük çoğunluğuna açık ve önümüzdeki sezon Türkiye’den Çin’e ihraç edilen kirazların tutulması gereken gereksinimlerin ortadan kaldırılmasıyla, ithalatın önümüzdeki sezonlarda önemli ölçüde artması bekleniyor. Havayolu ile Türk kirazları 12 saat sonra Çin’e ulaşabilir. Çin Gıda Maddeleri, Yerli Üretim ve Hayvan İthalat ve İhracat Ticaret Odası başkanı Cao Derong, “Çin, orta ve üst düzey meyveler için artan bir talep gösteriyor ve meyve ithalatı için iş fırsatı daha umut verici hale geliyor,” dedi. Cao, “Türkiye’den Çin’e ithal edilen başlıca ürünler arasında fındık, sebze, su ürünleri, bitkisel yağlar ve meyveler yer alıyor. Gümrük Genel İdaresi’ne göre, geçtiğimiz yıl, Çin ve Türkiye arasındaki tarım ürünlerinin değeri yıllık% 26 artışla 700 milyon $ ‘a ulaştı. Türk kirazlarının Avrasya kıtasından geçmesi ve düzenli kargo uçuşları ile Çin’e gelmesi bekleniyor. Ticaret Bakanlığı’na göre Çin şu anda Türkiye’nin ikinci büyük ticaret ortağı ve en büyük ithalat kaynağı.

Sanayi yetkilileri Pazartesi günü yaptığı açıklamada, Çin’in iki ülke arasındaki ikili ekonomik ve ticari ilişkileri ilerletme çabalarının bir parçası olarak bu yıl Türk kiraz ithalatını artırması bekleniyor.

Çin’e kiraz ithalatının son birkaç yıldır istikrarlı bir şekilde arttığını ve Türkiye’nin bu yıl büyük bir bölümünü oluşturması bekleniyor. Türk meyve perakendecisi Göknur ve Şangay listesindeki devlete ait büyük meyve suyu üreticisi SDIC Zhonglu Meyve Suyu Ltd. Şti. Geçtiğimiz günlerde, Türk kirazlarının Çin’de çevrimiçi ve çevrimdışı kanallar üzerinden dağıtılacağı konusunda bir anlaşma imzaladı.

Devlet Kalkınma Başkan Yardımcısı Du Wenmin, “SDIC Zhonglu Meyve Suyu, meyve işleme işleminde on yıldan fazla bir süredir Göknur ile işbirliği yapıyor ve iki taraf arasındaki işlem değeri yılda 100 milyon yuan’ı (14.3 milyon $) aştı.”

Geçen yıl, kiraz Çin’e ikinci en büyük ithal meyve oldu. 2019’da Çin 190.000 metrik tondan fazla kiraz ithal etti ve ithalat değeri 1.4 milyar dolardı. Gümrükler Genel İdaresi’ne göre, ithalatın çoğu Şili ve ABD’den yapıldı.

Türkiye yılda yaklaşık 500.000 ton kiraz üretmekte ve hacim bakımından en büyük ülke konumundadır. Uygun coğrafi koşullar ve iklim ile Türkiye’de üretilen kirazlar tatlı ve dolgun. Türk yetkililer, akranlarına göre daha ucuz bir fiyat etiketi taşıdıklarını söyledi.

Çin pazarı şimdi Türk kiraz ürününün büyük çoğunluğuna açık ve önümüzdeki sezon Türkiye’den Çin’e ihraç edilen kirazların tutulması gereken gereksinimlerin ortadan kaldırılmasıyla, ithalatın önümüzdeki sezonlarda önemli ölçüde artması bekleniyor. Havayolu ile Türk kirazları 12 saat sonra Çin’e ulaşabilir.

Çin Gıda Maddeleri, Yerli Üretim ve Hayvan İthalat ve İhracat Ticaret Odası başkanı Cao Derong, “Çin, orta ve üst düzey meyveler için artan bir talep gösteriyor ve meyve ithalatı için iş fırsatı daha umut verici hale geliyor,” dedi.

Cao, “Türkiye’den Çin’e ithal edilen başlıca ürünler arasında fındık, sebze, su ürünleri, bitkisel yağlar ve meyveler yer alıyor.

Gümrük Genel İdaresi’ne göre, geçtiğimiz yıl, Çin ve Türkiye arasındaki tarım ürünlerinin değeri yıllık% 26 artışla 700 milyon $ ‘a ulaştı.

Türk kirazlarının Avrasya kıtasından geçmesi ve düzenli kargo uçuşları ile Çin’e gelmesi bekleniyor.

Ticaret Bakanlığı’na göre Çin şu anda Türkiye’nin ikinci büyük ticaret ortağı ve en büyük ithalat kaynağı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2DdZX0Z
via IFTTT

Çin’in Türk kiraz ithalatını artırması bekleniyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2DdZX0Z

WeChat Pay uygulaması İstanbul Havalimanı’nda


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3jQA0VR