25 Nisan 2020 Cumartesi

Boeing Embraer Ortak Girişim Anlaşmasını Sonlandırdı Boeing bugün iki şirketin yeni pazarlar geliştirmek için yeni bir stratejik ortaklık kurmak istediği Embraer ile Ana İşlem Anlaşmasını (MTA) feshetti. MTA, Avrupa Komisyonu dışında gerekli tüm düzenleyici makamlardan koşulsuz onay almıştı. Boeing’in basın açıklamasına göre, ortak girişim Embraer’in ticari havacılık işini ve C-390 Milenyum orta hava taşımacılığı ve hava hareketliliği uçakları için yeni pazarlardan yararlanmak için ikinci bir ortak girişimden oluşuyordu. İlk MTA sonlandırma tarihi, gerekli koşullar karşılanmadığı takdirde 24 Nisan 2020 için belirlenmiştir. Sonuç olarak, Boeing Embraer söz konusu şartları yerine getirmediği için anlaşmayı feshetmeye karar verdi. 2 YIL SONRA BAŞARISIZ MÜZAKERELER Embraer Partnership & Group Operations’ın başkanı Marc Allen, “Boeing, Embraer ile olan işlemini tamamlamak için iki yıldan fazla bir süre boyunca gayretle çalıştı. Geçtiğimiz birkaç ay boyunca, tatmin edici olmayan MTA koşulları hakkında verimli fakat sonuçta başarısız müzakereler yaptık. ” Allen, Embraer’in söz konusu koşulları ilk fesih tarihine kadar çözmeyi amaçladığını ancak bunun gerçekleşmediğini de sözlerine ekledi. “Çok hayal kırıklığı yaratıyor. Ancak MTA çerçevesinde müzakerelerin devam etmesinin olağanüstü sorunları çözmeyeceği bir noktaya geldik. ” Bununla birlikte, her iki şirket de C-390 Milenyum askeri uçağını ortak pazarlamak ve desteklemek için 2012-2016 arasında mevcut Ana Ekip Anlaşmalarını sürdüreceklerini açıkladı.

Boeing bugün iki şirketin yeni pazarlar geliştirmek için yeni bir stratejik ortaklık kurmak istediği Embraer ile Ana İşlem Anlaşmasını (MTA) feshetti.

MTA, Avrupa Komisyonu dışında gerekli tüm düzenleyici makamlardan koşulsuz onay almıştı.

Boeing’in basın açıklamasına göre, ortak girişim Embraer’in ticari havacılık işini ve C-390 Milenyum orta hava taşımacılığı ve hava hareketliliği uçakları için yeni pazarlardan yararlanmak için ikinci bir ortak girişimden oluşuyordu.

İlk MTA sonlandırma tarihi, gerekli koşullar karşılanmadığı takdirde 24 Nisan 2020 için belirlenmiştir. Sonuç olarak, Boeing Embraer söz konusu şartları yerine getirmediği için anlaşmayı feshetmeye karar verdi.

2 YIL SONRA BAŞARISIZ MÜZAKERELER

Embraer Partnership & Group Operations’ın başkanı Marc Allen, “Boeing, Embraer ile olan işlemini tamamlamak için iki yıldan fazla bir süre boyunca gayretle çalıştı. Geçtiğimiz birkaç ay boyunca, tatmin edici olmayan MTA koşulları hakkında verimli fakat sonuçta başarısız müzakereler yaptık. ”

Allen, Embraer’in söz konusu koşulları ilk fesih tarihine kadar çözmeyi amaçladığını ancak bunun gerçekleşmediğini de sözlerine ekledi. “Çok hayal kırıklığı yaratıyor. Ancak MTA çerçevesinde müzakerelerin devam etmesinin olağanüstü sorunları çözmeyeceği bir noktaya geldik. ”

Bununla birlikte, her iki şirket de C-390 Milenyum askeri uçağını ortak pazarlamak ve desteklemek için 2012-2016 arasında mevcut Ana Ekip Anlaşmalarını sürdüreceklerini açıkladı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3bE11Yg
via IFTTT

Seyahat edenlerin güveni ne zaman artacak ve geri dönecekler? IATA bu konuda 11 ülkede anket yaptırdı bu konuyu sizlerle paylaşmak istedik. COVID-19 salgını ile mücadele devam ederken , havacılık sektörünün toparlanma süreci tamamen göz ardı edilemez. Tüketici güveni yani seyahat edenlerin güvenini yeniden kazanmak, sektördeki toparlanmanın zamanlaması ve hızı en önemli unsur olacaktır. IATA’nın paylaşmış olduğu grafik, 11 ülkedeki yolcuların hava yolculuğuna dönüşün muhtemel zamanlaması hakkında bazı bulgulara yer veriyor Çin’de, iç hat hava taşımacılığı pazarı COVID-19 mücadelesindeki başarı ve Şubat ayında bazı hareket kısıtlamalarının kaldırılmasıyla toparlanmaya başladı. Avrupa’da ve başka yerlerde, bazı hükümetler de kısıtlama koşullarının gevşemesini planlamaya başlıyor. Çin’de, iç hat hava yolculuğundaki ilk keskin artış, o zamandan beri istikrar kazandı ancak talep bir yıl önceki seviyenin çok altında kaldı. Çin’e özgü bazı sorunlar olmasına rağmen, bu, tüketicilerin sadece % 14’ünün (Çin’in hareket kısıtlamalarını gevşettiği Şubat ayında% 22) kısıtlamalar kaldırılır kaldırılmaz, seyahate devam edeceğini gösteren anket sonuçlarıyla büyük ölçüde tutarlıdır. Yolcuların en büyük oranı – yarıdan biraz daha az – 1-2 ay içinde hava yolculuğuna devam etme olasılıklarını düşünüyorlar. Eğer pandemi önümüzdeki birkaç ay içinde kontrol altına alınabiliyorsa, bu durum üçüncü çeyrekte havacılık sektörünün toparlanmasının başlamasıyla uyumludur. Ancak, katılımcıların geri kalan% 40’ı hava yoluyla seyahat etmeden önce altı ay veya daha fazla bekleyebileceklerini belirttiğinden iyileşme yavaş olacaktır. Sağlıkla ilgili kaygılara ek olarak, tüketicilerin hava yolculuğuna geri dönme hızı finansal koşullarına bağlı olacaktır. Küresel Finansal Krizden daha şiddetli bir küresel durgunluk beklentisi, sektörün üzerine gölge gibi düşürekek, tüketicilerin seyahat etme güvenini artırmak isteyen havayollarına yeni bir zorluk ekliyor.

IATA bu konuda 11 ülkede anket yaptırdı bu konuyu sizlerle paylaşmak istedik.

COVID-19 salgını ile mücadele devam ederken , havacılık sektörünün toparlanma süreci tamamen göz ardı edilemez. Tüketici güveni yani seyahat edenlerin güvenini yeniden kazanmak, sektördeki toparlanmanın zamanlaması ve hızı en önemli unsur olacaktır.

IATA’nın paylaşmış olduğu grafik, 11 ülkedeki yolcuların hava yolculuğuna dönüşün muhtemel zamanlaması hakkında bazı bulgulara yer veriyor

Çin’de, iç hat hava taşımacılığı pazarı COVID-19 mücadelesindeki başarı ve Şubat ayında bazı hareket kısıtlamalarının kaldırılmasıyla toparlanmaya başladı. Avrupa’da ve başka yerlerde, bazı hükümetler de kısıtlama koşullarının gevşemesini planlamaya başlıyor.

Çin’de, iç hat hava yolculuğundaki ilk keskin artış, o zamandan beri istikrar kazandı ancak talep bir yıl önceki seviyenin çok altında kaldı.

Çin’e özgü bazı sorunlar olmasına rağmen, bu, tüketicilerin sadece % 14’ünün (Çin’in hareket kısıtlamalarını gevşettiği Şubat ayında% 22) kısıtlamalar kaldırılır kaldırılmaz, seyahate devam edeceğini gösteren anket sonuçlarıyla büyük ölçüde tutarlıdır. Yolcuların en büyük oranı – yarıdan biraz daha az – 1-2 ay içinde hava yolculuğuna devam etme olasılıklarını düşünüyorlar. Eğer pandemi önümüzdeki birkaç ay içinde kontrol altına alınabiliyorsa, bu durum üçüncü çeyrekte havacılık sektörünün toparlanmasının başlamasıyla uyumludur. Ancak, katılımcıların geri kalan% 40’ı hava yoluyla seyahat etmeden önce altı ay veya daha fazla bekleyebileceklerini belirttiğinden iyileşme yavaş olacaktır.

Sağlıkla ilgili kaygılara ek olarak, tüketicilerin hava yolculuğuna geri dönme hızı finansal koşullarına bağlı olacaktır. Küresel Finansal Krizden daha şiddetli bir küresel durgunluk beklentisi, sektörün üzerine gölge gibi düşürekek, tüketicilerin seyahat etme güvenini artırmak isteyen havayollarına yeni bir zorluk ekliyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Y6Alez
via IFTTT

Seyahat edenlerin güveni ne zaman artacak ve geri dönecekler?


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Y6Alez

24 Nisan 2020 Cuma

JUICE uzay aracının tamamlanma süreci Airbus Uydu Merkezi’nde başladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yEslqM

JUICE uzay aracının tamamlanma süreci Airbus Uydu Merkezi’nde başladı ESA’nın JUICE uzay aracının tamamlanma süreci Airbus Uydu Merkezi’nde başladı @AirbusSpace @esascience @ArianeGroup #JUICE #Jupiter #Ganymede #Callisto #Europa   JUpiter ICy moons Explorer misyonu, JUICE, bir sonraki kilometre taşına ulaştı: Uzay aracı, Avrupa’daki farklı Airbus merkezlerinden nihai entegrasyon için Airbus’ın Almanya’nın Friedrichshafen kentindeki uydu entegrasyon merkezine geldi. 2020 yılının sonuna kadar kablo ağı, güç elektroniği, ana bilgisayar, iletişim sistemleri, navigasyon sensörleri, termal donanım ve bilimsel araçları dahil olmak üzere nihai bileşenleri ile donatılacak. Bir sonraki durak ise Noordwijk, Hollanda. Burada bulunan Avrupa Uzay Ajansı’nın (ESA) uzay test merkezi ESTEC’te Venüs ve Mars üzerinden Jüpiter’e yolculuğuna ve Jovian sistemindeki görevine hazır olduğunu kanıtlamak için termal vakum çevre testlerine tabii tutulacak. 5,2 tonluk JUICE uzay aracı, 2022 yılının Ekim ayında Jüpiter’e, yaklaşık 600 milyon kilometre uzaklıktaki yolculuğuna başlayacak, planlanan varış tarihi ise Ekim 2029. Uzay aracı, Jovian sistemindeki manyetik alanları ve yüklü parçacıkları izlemek için kameralar, spektrometreler, buz radarı, bir altimetre, radyo-bilim deneyi ve sensörler de dahil olmak üzere en son teknoloji ürünü on adet bilimsel aracı taşıyacak. JUICE, potansiyel olarak okyanus barındıran üç uydu Ganymede, Europa ve Callisto’nun yer aldığı kapsamlı çalışmaları da içerecek şekilde Jüpiter sistemindeki turunu tamamlayacak. Son birkaç ay boyunca Airbus’ın Madrid tesisinde inşa ve monte çalışmaları süren JUICE yapısı, ArianeGroup’un Almanya’nın Lampoldshausen kentindeki merkezinde uzay aracı gövdesini oluşturmak için kimyasal itiş sistemi ile tamamlandı. ArianeGroup’un Orbital Propulsion ekipleri, iki titanyum itici tank ve Jüpiter yörüngesine yerleşmek için kullanılacak 400 newtonluk ana motor ve 20 küçük itici içeren itiş sistemini geliştirdi, üretti ve entegre etti. Özel bir taşıyıcı, bir gece yolculuğu sırasında ağır ve büyük boyutlu bu yükü Friedrichshafen’deki entegrasyon merkezine güvenli bir şekilde ulaştırdı. Airbus, Covid-19 koşullarına rağmen zamanında teslimat sağlayabilmek için 60 kadar mühendis ile gerekli güvenlik önlemleri altında iki vardiyalı özel bir çalışma modeli gerçekleştirdi. Buna paralel olarak, JUICE’un tam boyutlu bir mühendislik modeli entegre edilmiş ve Friedrichshafen’de uçuş modeline kurulumu öncesinde tam fonksiyonel yazılım testleri için Toulouse’daki Airbus uydu entegrasyon merkezinde bulunmaktadır. JUICE, Jüpiter sisteminde üç yıldan fazla bir süre geçirecek ve gezegen oluşumu ve yaşamın ortaya çıkması için koşullar hakkında yanıtlar verecek verileri toplayacak. Doğasını, evrimini ve potansiyel yaşanabilirliğini analiz eden buzlu uydu Ganymede’nin yörüngesinde dönerek dokuz ay geçirecek. Ana yüklenici olarak Airbus, Avrupa çapında 80’den fazla şirketin endüstriyel konsorsiyumuna liderlik ediyor.

ESA’nın JUICE uzay aracının tamamlanma süreci Airbus Uydu Merkezi’nde başladı

@AirbusSpace @esascience @ArianeGroup

#JUICE #Jupiter #Ganymede #Callisto #Europa

 

JUpiter ICy moons Explorer misyonu, JUICE, bir sonraki kilometre taşına ulaştı: Uzay aracı, Avrupa’daki farklı Airbus merkezlerinden nihai entegrasyon için Airbus’ın Almanya’nın Friedrichshafen kentindeki uydu entegrasyon merkezine geldi.

2020 yılının sonuna kadar kablo ağı, güç elektroniği, ana bilgisayar, iletişim sistemleri, navigasyon sensörleri, termal donanım ve bilimsel araçları dahil olmak üzere nihai bileşenleri ile donatılacak. Bir sonraki durak ise Noordwijk, Hollanda. Burada bulunan Avrupa Uzay Ajansı’nın (ESA) uzay test merkezi ESTEC’te Venüs ve Mars üzerinden Jüpiter’e yolculuğuna ve Jovian sistemindeki görevine hazır olduğunu kanıtlamak için termal vakum çevre testlerine tabii tutulacak.

5,2 tonluk JUICE uzay aracı, 2022 yılının Ekim ayında Jüpiter’e, yaklaşık 600 milyon kilometre uzaklıktaki yolculuğuna başlayacak, planlanan varış tarihi ise Ekim 2029. Uzay aracı, Jovian sistemindeki manyetik alanları ve yüklü parçacıkları izlemek için kameralar, spektrometreler, buz radarı, bir altimetre, radyo-bilim deneyi ve sensörler de dahil olmak üzere en son teknoloji ürünü on adet bilimsel aracı taşıyacak. JUICE, potansiyel olarak okyanus barındıran üç uydu Ganymede, Europa ve Callisto’nun yer aldığı kapsamlı çalışmaları da içerecek şekilde Jüpiter sistemindeki turunu tamamlayacak.

Son birkaç ay boyunca Airbus’ın Madrid tesisinde inşa ve monte çalışmaları süren JUICE yapısı, ArianeGroup’un Almanya’nın Lampoldshausen kentindeki merkezinde uzay aracı gövdesini oluşturmak için kimyasal itiş sistemi ile tamamlandı. ArianeGroup’un Orbital Propulsion ekipleri, iki titanyum itici tank ve Jüpiter yörüngesine yerleşmek için kullanılacak 400 newtonluk ana motor ve 20 küçük itici içeren itiş sistemini geliştirdi, üretti ve entegre etti.

Özel bir taşıyıcı, bir gece yolculuğu sırasında ağır ve büyük boyutlu bu yükü Friedrichshafen’deki entegrasyon merkezine güvenli bir şekilde ulaştırdı. Airbus, Covid-19 koşullarına rağmen zamanında teslimat sağlayabilmek için 60 kadar mühendis ile gerekli güvenlik önlemleri altında iki vardiyalı özel bir çalışma modeli gerçekleştirdi.

Buna paralel olarak, JUICE’un tam boyutlu bir mühendislik modeli entegre edilmiş ve Friedrichshafen’de uçuş modeline kurulumu öncesinde tam fonksiyonel yazılım testleri için Toulouse’daki Airbus uydu entegrasyon merkezinde bulunmaktadır.

JUICE, Jüpiter sisteminde üç yıldan fazla bir süre geçirecek ve gezegen oluşumu ve yaşamın ortaya çıkması için koşullar hakkında yanıtlar verecek verileri toplayacak. Doğasını, evrimini ve potansiyel yaşanabilirliğini analiz eden buzlu uydu Ganymede’nin yörüngesinde dönerek dokuz ay geçirecek.

Ana yüklenici olarak Airbus, Avrupa çapında 80’den fazla şirketin endüstriyel konsorsiyumuna liderlik ediyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2yEslqM
via IFTTT

Singapur Hava Yolları Türkiye’nin görünmeyen yüzleri geleceği ümitle bakıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3axZ8eq

Singapur Hava Yolları Türkiye’nin görünmeyen yüzleri geleceği ümitle bakıyor Singapur Hava Yolları Türkiye’nin görünmeyen yüzleri geleceği ümitle bakıyor Singapur Hava Yolları çalışanlarından mesaj var. Uzun zamandır sizlere evlerimizden hizmet veriyoruz ama bitmeyen tutkumuzla evimize yani ofisimize gitmek için can atıyoruz. İşte bizler, Singapur Hava Yolları Türkiye’nin görünmeyen yüzleriyiz. Umutlarımızı yitirmeden, geleceği ümitle bekliyoruz. Bizden sizlere kucak dolusu sevgiler!   Singapur Hava Yolları Türkiye’nin görünmeyen yüzleri geleceği ümitle bak… https://t.co/3Umyqvq1kb #singaporeairlines #istanbulairport — AirportIST (@AirportIST) April 24, 2020  

Singapur Hava Yolları Türkiye’nin görünmeyen yüzleri geleceği ümitle bakıyor

Singapur Hava Yolları çalışanlarından mesaj var.

Uzun zamandır sizlere evlerimizden hizmet veriyoruz ama bitmeyen tutkumuzla evimize yani ofisimize gitmek için can atıyoruz. İşte bizler, Singapur Hava Yolları Türkiye’nin görünmeyen yüzleriyiz. Umutlarımızı yitirmeden, geleceği ümitle bekliyoruz. Bizden sizlere kucak dolusu sevgiler!

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/3axZ8eq
via IFTTT