1 Ocak 2020 Çarşamba

THY’NİN YENİ DIŞ HATLARI THY’NİN 2020’DEKİ YENİ DIŞ HATLARI Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, şirketin 2020’de filosunun yanında uçuş ağını da genişletmeye odaklanacağını belirterek, “Bu bağlamda, Malabo (Ekvator Ginesi), Haneda (Japonya), Newark (ABD) ve Vancouver (Kanada) noktalarının uçuş ağımıza katılması için tüm süreçleri tamamladık.” dedi. Aycı, 2019 yılını değerlendirdi, 2020 hedeflerine ilişkin açıklamalarda bulundu. Türkiye’nin bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi THY’nin 2019’da 10 yeni dış hat noktasına uçmaya başladığını dile getiren Aycı, ilerleyen dönemlerde ayrıca frekans derinliğini artıracaklarını söyledi. 2020’DE 4 DIŞ HAT MÜJDESİ  “Dünyanın en çok ülkesine ve en çok dış hat noktasına uçan hava yoluyuz.” ifadesini kullanan Aycı, 2019 yılını 126 ülke 318 şehirle kapattıklarını, 2020’de de yeni noktalarla uçuş ağlarını geliştirmeye devam edeceklerini bildirdi. Aycı, şöyle devam etti: “Bu bağlamda, Malabo, Haneda, Newark ve Vancouver noktalarının uçuş ağımıza katılması için tüm süreçleri tamamladık. Osaka (Japonya) hattımızı ise 4 frekans olarak 2020 yılında yeniden devreye alıyoruz. İstanbul Havalimanı’nda inşası süren yeni pist de 2020 yılında devreye alınacak. Böylece uygun slot (saatlik uçuş kapasitesi) imkanı saatte ortalama 120’ye kadar çıkacak. Önümüzdeki dönemde yeni noktaların yanı sıra frekans derinliğine de odaklanacağız. 2020 yılı yaz tarifesi itibarıyla Singapur, Kuala Lumpur, Los Angeles ve Washington DC için frekanslarımızı artırıyoruz. Ortaklık menfaatleri doğrultusunda, filo imkanlarımız elverdiği sürece uçuş ağı konusundaki gücümüzü pekiştirmek için çalışmalarımız aralıksız sürecek.” ÜÇÜNCÜ PİST ETKİSİ  Aycı, tüm fazları tamamlandığında yıllık 200 milyon yolcuya hizmet vermesi planlanan İstanbul Havalimanı’na taşınmanın şirket için yılın en önemli aksiyonu olduğunu belirterek, “İstanbul Havalimanı ile sivil havacılıkta yeni bir çağ açıldı.” dedi. THY’nin, hedeflerine kesintisiz ulaşabilmesi için güçlü bir altyapıya sahip olmasının önemine işaret eden Aycı, “Atatürk Havalimanı, THY’nin transfer merkezi olarak hem operasyonel ihtiyaçlarını karşılayamıyordu hem de marka olgusu ve müşteri deneyimi açısından gelişimini sınırlandırmaktaydı. Pist yetersizliği gibi kısıtlarıyla slot ve kapasite artışı isteklerimize cevap veremiyordu. İstanbul Havalimanı’na geçişle birlikte faaliyetlerimiz açısından daha geniş operasyonel alan kazanmış olduk.” diye konuştu. Üçüncü pistin devreye girmesiyle trafik yoğunluğunun rahatlayacağını ve taksi sürelerinin iyileşeceğini dile getiren Aycı, “Bunun yanı sıra üçüncü pistle birlikte dünyadaki ana merkezlerin birçoğunda bulunmayan paralel inişlerin yanında paralel kalkışların da yapılması planlanıyor. Bu da günde 2 bini aşkın iniş-kalkış yapılabilmesi demek. Üçüncü pist tamamlandığında 43 saniyede bir uçağın iniş-kalkışı mümkün olacak.” ifadelerini kullandı.  DÜNYANIN EN GENÇ DÖRDÜNCÜ UÇAK FİLOSU THY’DE Aycı, yeni nesil uçaklarla filolarını büyütmeye devam ettiklerini vurgulayarak, “2019 yılı başında 218 dar gövde, 92 geniş gövde ve 22 kargo uçağı olmak üzere toplam 332 uçağımız bulunuyordu. Yıl içinde gerçekleştirdiğimiz alımlarla yıl sonunda 229 dar gövde, 98 geniş gövde ve 24 kargo uçağı olmak üzere toplamda 351 uçaklık bir filoya ulaşmış durumdayız.” dedi. THY’nin mevcut filo büyüklüğüyle dünyada yolcu taşımacılığı yapan hava yolları arasında toplam uçak sayısı bakımından 10. sırada bulunduğunu ifade eden Aycı, ilk 10 hava yolu içinde dördüncü en genç filoya sahip şirket olduklarını söyledi. 2020’de filolarına 28 uçağın ekleneceğini belirten Aycı, AnadoluJet’in yeniden yapılandırılmasına hız vereceklerini, uygun teklifler olması durumunda kiralık uçaklarla da filolarını genişleteceklerini bildirdi. KARGODAKİ BÜYÜME  Hava kargo taşımacılığı alanında da başarılara imza attıklarını dile getiren Aycı, küresel kargo sektöründe yaşanan daralmaya rağmen taşıdıkları kargo miktarını yıllık bazda yüzde 9,5 artışla 1,4 milyon tona yükselttiklerini söyledi. THY, yılın 11 ayında yüzde 81,7’lik doluluk oranıyla 68,8 milyon yolcuya hizmet verdi. Yurt dışı yolcu doluluğu yüzde 81 seviyesindeyken, yurt içi yolcu doluluğu ise yüzde 86,3 seviyesine ulaştı.

THY’NİN 2020’DEKİ YENİ DIŞ HATLARI

Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, şirketin 2020’de filosunun yanında uçuş ağını da genişletmeye odaklanacağını belirterek, “Bu bağlamda, Malabo (Ekvator Ginesi), Haneda (Japonya), Newark (ABD) ve Vancouver (Kanada) noktalarının uçuş ağımıza katılması için tüm süreçleri tamamladık.” dedi.

Aycı, 2019 yılını değerlendirdi, 2020 hedeflerine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Türkiye’nin bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi THY’nin 2019’da 10 yeni dış hat noktasına uçmaya başladığını dile getiren Aycı, ilerleyen dönemlerde ayrıca frekans derinliğini artıracaklarını söyledi.

2020’DE 4 DIŞ HAT MÜJDESİ 

“Dünyanın en çok ülkesine ve en çok dış hat noktasına uçan hava yoluyuz.” ifadesini kullanan Aycı, 2019 yılını 126 ülke 318 şehirle kapattıklarını, 2020’de de yeni noktalarla uçuş ağlarını geliştirmeye devam edeceklerini bildirdi. Aycı, şöyle devam etti:

“Bu bağlamda, Malabo, Haneda, Newark ve Vancouver noktalarının uçuş ağımıza katılması için tüm süreçleri tamamladık. Osaka (Japonya) hattımızı ise 4 frekans olarak 2020 yılında yeniden devreye alıyoruz. İstanbul Havalimanı’nda inşası süren yeni pist de 2020 yılında devreye alınacak. Böylece uygun slot (saatlik uçuş kapasitesi) imkanı saatte ortalama 120’ye kadar çıkacak. Önümüzdeki dönemde yeni noktaların yanı sıra frekans derinliğine de odaklanacağız. 2020 yılı yaz tarifesi itibarıyla Singapur, Kuala Lumpur, Los Angeles ve Washington DC için frekanslarımızı artırıyoruz. Ortaklık menfaatleri doğrultusunda, filo imkanlarımız elverdiği sürece uçuş ağı konusundaki gücümüzü pekiştirmek için çalışmalarımız aralıksız sürecek.”

ÜÇÜNCÜ PİST ETKİSİ 

Aycı, tüm fazları tamamlandığında yıllık 200 milyon yolcuya hizmet vermesi planlanan İstanbul Havalimanı’na taşınmanın şirket için yılın en önemli aksiyonu olduğunu belirterek, “İstanbul Havalimanı ile sivil havacılıkta yeni bir çağ açıldı.” dedi.

THY’nin, hedeflerine kesintisiz ulaşabilmesi için güçlü bir altyapıya sahip olmasının önemine işaret eden Aycı, “Atatürk Havalimanı, THY’nin transfer merkezi olarak hem operasyonel ihtiyaçlarını karşılayamıyordu hem de marka olgusu ve müşteri deneyimi açısından gelişimini sınırlandırmaktaydı. Pist yetersizliği gibi kısıtlarıyla slot ve kapasite artışı isteklerimize cevap veremiyordu. İstanbul Havalimanı’na geçişle birlikte faaliyetlerimiz açısından daha geniş operasyonel alan kazanmış olduk.” diye konuştu.

Üçüncü pistin devreye girmesiyle trafik yoğunluğunun rahatlayacağını ve taksi sürelerinin iyileşeceğini dile getiren Aycı, “Bunun yanı sıra üçüncü pistle birlikte dünyadaki ana merkezlerin birçoğunda bulunmayan paralel inişlerin yanında paralel kalkışların da yapılması planlanıyor. Bu da günde 2 bini aşkın iniş-kalkış yapılabilmesi demek. Üçüncü pist tamamlandığında 43 saniyede bir uçağın iniş-kalkışı mümkün olacak.” ifadelerini kullandı.

 DÜNYANIN EN GENÇ DÖRDÜNCÜ UÇAK FİLOSU THY’DE

Aycı, yeni nesil uçaklarla filolarını büyütmeye devam ettiklerini vurgulayarak, “2019 yılı başında 218 dar gövde, 92 geniş gövde ve 22 kargo uçağı olmak üzere toplam 332 uçağımız bulunuyordu. Yıl içinde gerçekleştirdiğimiz alımlarla yıl sonunda 229 dar gövde, 98 geniş gövde ve 24 kargo uçağı olmak üzere toplamda 351 uçaklık bir filoya ulaşmış durumdayız.” dedi.

THY’nin mevcut filo büyüklüğüyle dünyada yolcu taşımacılığı yapan hava yolları arasında toplam uçak sayısı bakımından 10. sırada bulunduğunu ifade eden Aycı, ilk 10 hava yolu içinde dördüncü en genç filoya sahip şirket olduklarını söyledi. 2020’de filolarına 28 uçağın ekleneceğini belirten Aycı, AnadoluJet’in yeniden yapılandırılmasına hız vereceklerini, uygun teklifler olması durumunda kiralık uçaklarla da filolarını genişleteceklerini bildirdi.

KARGODAKİ BÜYÜME 

Hava kargo taşımacılığı alanında da başarılara imza attıklarını dile getiren Aycı, küresel kargo sektöründe yaşanan daralmaya rağmen taşıdıkları kargo miktarını yıllık bazda yüzde 9,5 artışla 1,4 milyon tona yükselttiklerini söyledi.

THY, yılın 11 ayında yüzde 81,7’lik doluluk oranıyla 68,8 milyon yolcuya hizmet verdi. Yurt dışı yolcu doluluğu yüzde 81 seviyesindeyken, yurt içi yolcu doluluğu ise yüzde 86,3 seviyesine ulaştı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/35gG3L5
via IFTTT

GAZİANTEP HAVALİMANI CAT II’YE YÜKSELTİLECEK Devlet Hava Meydanları İşletmesinin (DHMİ), Gaziantep Havalimanı’ndaki mevcut Aletli İniş Sistemi’ni (ILS) CAT II’ye yükselteceği bildirildi. Devlet Hava Meydanları İşletmesinin (DHMİ), Gaziantep Havalimanı’ndaki mevcut Aletli İniş Sistemi’ni (ILS) CAT II’ye yükselteceği bildirildi. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan yazılı açıklamaya göre, DHMİ’nin hazırladığı raporda, Gaziantep Havalimanı yaklaşma kategorisinin CAT II’ye yükseltileceği bilgisi yer aldı. Raporda, havalimanında yapılan teknik inceleme neticesinde hizmet veren mevcut ILS’nin CAT II standartlarına haiz olduğu aktarıldı. Yeni sistemle, uçakların görüşün düştüğü meteorolojik durumlarda havalimanına emniyetle yaklaşmasına imkan sağlayacağı kaydedildi. Açıklamada görüşlerine yer verilen Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, şehir olarak 2020 yılının ilk müjdesini Devlet Hava Meydanları İşletmesi’nden aldıklarını belirtti. Zaman zaman kış şartlarında sisli havalarda yolcu uçaklarının Gaziantep Havalimanı’na inmesinde güçlüklerin yaşandığını hatırlatan Şahin, yaklaşma kategorisinin CAT II’ye yükseltilmesi amacıyla girişimlerde bulunduklarını ve duyarlı davranan DHMİ Genel Müdürü Hüseyin Keskin’e Gaziantep adına teşekkür etti.

Devlet Hava Meydanları İşletmesinin (DHMİ), Gaziantep Havalimanı’ndaki mevcut Aletli İniş Sistemi’ni (ILS) CAT II’ye yükselteceği bildirildi.

Devlet Hava Meydanları İşletmesinin (DHMİ), Gaziantep Havalimanı’ndaki mevcut Aletli İniş Sistemi’ni (ILS) CAT II’ye yükselteceği bildirildi.

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan yazılı açıklamaya göre, DHMİ’nin hazırladığı raporda, Gaziantep Havalimanı yaklaşma kategorisinin CAT II’ye yükseltileceği bilgisi yer aldı.

Raporda, havalimanında yapılan teknik inceleme neticesinde hizmet veren mevcut ILS’nin CAT II standartlarına haiz olduğu aktarıldı.

Yeni sistemle, uçakların görüşün düştüğü meteorolojik durumlarda havalimanına emniyetle yaklaşmasına imkan sağlayacağı kaydedildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, şehir olarak 2020 yılının ilk müjdesini Devlet Hava Meydanları İşletmesi’nden aldıklarını belirtti.

Zaman zaman kış şartlarında sisli havalarda yolcu uçaklarının Gaziantep Havalimanı’na inmesinde güçlüklerin yaşandığını hatırlatan Şahin, yaklaşma kategorisinin CAT II’ye yükseltilmesi amacıyla girişimlerde bulunduklarını ve duyarlı davranan DHMİ Genel Müdürü Hüseyin Keskin’e Gaziantep adına teşekkür etti.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/39y2T3U
via IFTTT

Turkish Technic – Uçak Bakım Teknisyeni İlanı Turkish Technic – Uçak Bakım Teknisyeni İlanı Turkish Technic, Türk Hava Yolları A.O. marka topluluğunun bir parçasıdır. Dünyanın ileri gelen havacılık servis tedarikçilerinden olan marka, müşterilerine 9.300 kişilik uzman ekibiyle; kaliteli ve kapsamlı bakım, onarım, modifikasyon ve rekonfigürasyon hizmetleri sunmaktadır.   İstanbul, Ankara ve Aydın’da bakım hangarları bulunan Turkish Technic, operasyonlarını İstanbul’da İstanbul Havalimanı, Atatürk Havalimanı ve Sabiha Gökçen Havalimanı tesisleri olmak üzere iki kıtada yürütmekte; mühendislik ve bakım faaliyetlerinin yanı sıra komponent bakım-yedek desteği, dizayn, sertifikasyon ve üretim alanlarında birçok uluslararası havayolu şirketine hizmet vermektedir. Bu ilan kapsamında Turkish Technic, Sivil Havacılık Yüksekokulu veya Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi’nin Uçak Gövde-Motor Bakım, Uçak Elektrik-Elektronik bölümlerinden mezun adaylar için İstanbul Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile 3 ay süreli İşbaşı Eğitim Programı (İEP) düzenleyecek ve eğitimi başarıyla tamamlayan adayların istihdamını 3 ay sonunda gerçekleştirecektir. İşbaşı Eğitim Programı boyunca personel adaylarına günlük 89,38 TL (öğrenciliği devam edenler için 67,04 TL) ödenmesi, İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigorta Primi, Genel Sağlık Sigortası primi İŞKUR tarafından yapılacaktır. İEP başlangıç tarihi Şubat ayı içerisinde planlanmaktadır. Genel Kriterler • T.C. vatandaşı olmak • Adli sicil ve adli sicil arşiv kaydı bulunmamak • 01.01.1991 tarihi ve sonrasında doğmuş olmak • Erkek adaylar için; askerlik görevini tamamlamış olmak, askerlikten muaf olmak veya tercihen en az 1 yıl tecilli olmak • Daha önce THY A.O. veya iştiraklerindeki görevlerinden disiplinsizlik nedeniyle ayrılmamış olmak, • Herhangi bir sağlık problemi bulunmamak (İşitme kaybı, renk körlüğü, iki göz arası 4 Dioptriden fazla göz bozukluğu, BMI dengesizliği vb. ağır veya ince işçilik gerektiren işlere engel teşkil edebilecek rahatsızlıklar) • İşbaşı Eğitim Programı süresince İstanbul’da ikameti ve eğitime kesintisiz devamı kabul etmek • CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) kriterlerine göre en az A2 Seviyesinde İngilizce bilgisine sahip olmak • Üniversitelerin Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakülteleri’nin aşağıdaki bölümlerinden lisans derecesinde mezun veya İEP başlangıç tarihinde mezuniyet belgesi ibraz edebilecek.  Uçak Gövde-Motor Bakım  Uçak Elektrik-Elektronik Aranan Nitelikler • Vardiyalı düzende çalışabilmek • Birden fazla işi üstlenebilmek, pratik ve sonuç odaklı olmak • Öğrenmeye ve çalışmaya hevesli olmak • Takım çalışmasına yatkın olmak Sosyal İmkanlar: • THY Teknik A.Ş. çalışanlarına önemli sosyal olanaklar sağlar. Geniş bir bölgeye yayılmış servis ağı, yemek, özel sağlık sigortası, aile için sunulan özel sağlık sigortası indirimleri, doğum, emzirme, ölüm, evlenme yardımları, kadın çalışanlar için kreş imkanı ya da yardımı, indirimli yurt içi/yurt dışı uçuş imkanları, vize kolaylığı, tüm dünyada anlaşmalı konaklama olanakları söz konusu sosyal olanaklar arasında yer alır. Başvuru Şekli ve İzlenecek Yol • İlan başvuru tarihleri: 31.12.2019 – 10.01.2020 • Yazılı sınav tarihi: 18.01.2020 • İlan kriterlerini sağlayan adaylar, İngilizce ve Genel Yetenek sınavına davet edilecektir. • Sınavda başarılı olan adaylar mülakata davet edilecektir. Mülakat aşamasında adayların yukarıda belirtilen kriterlere uygunluğunu belgelemeleri istenecektir. Kriterlere uygun olmayan adaylar sürece devam edemeyecektir. • Tüm süreç sonunda başarılı olan adaylara iş teklifi yapılacak olup işe başlama belgeleri hazırlamaları istenecek ve adayın istenen belgeleri teslim etmesi akabinde istihdam süreci tamamlanacaktır. Lütfen CV’nizdeki tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz. Başvuru sırasında özgeçmişinde; doğum tarihi, mezuniyet tarihi, güncel fotoğrafı bulunmayan adayların CV’lerini güncellemeleri gerekmektedir. Aksi takdirde başvurunuz geçersiz sayılacaktır.   Tecrübe: Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar Askerlik Durumu: Yapıldı, Muaf, Tecilli Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Öğrenci), Doktora(Mezun) Üniversite Bölümü: Havacılık Elektrik ve Elektroniği,Uçak Elektrik/Elektroniği,Uçak Gövde Yabancı Dil: İngilizce( Okuma : Orta, Yazma : Orta, Konuşma : Orta) BAŞVUR

Turkish Technic – Uçak Bakım Teknisyeni İlanı

Turkish Technic, Türk Hava Yolları A.O. marka topluluğunun bir parçasıdır. Dünyanın ileri gelen havacılık servis tedarikçilerinden olan marka, müşterilerine 9.300 kişilik uzman ekibiyle; kaliteli ve kapsamlı bakım, onarım, modifikasyon ve rekonfigürasyon hizmetleri sunmaktadır.

 

İstanbul, Ankara ve Aydın’da bakım hangarları bulunan Turkish Technic, operasyonlarını İstanbul’da İstanbul Havalimanı, Atatürk Havalimanı ve Sabiha Gökçen Havalimanı tesisleri olmak üzere iki kıtada yürütmekte; mühendislik ve bakım faaliyetlerinin yanı sıra komponent bakım-yedek desteği, dizayn, sertifikasyon ve üretim alanlarında birçok uluslararası havayolu şirketine hizmet vermektedir.

Bu ilan kapsamında Turkish Technic, Sivil Havacılık Yüksekokulu veya Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi’nin Uçak Gövde-Motor Bakım, Uçak Elektrik-Elektronik bölümlerinden mezun adaylar için İstanbul Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile 3 ay süreli İşbaşı Eğitim Programı (İEP) düzenleyecek ve eğitimi başarıyla tamamlayan adayların istihdamını 3 ay sonunda gerçekleştirecektir.

İşbaşı Eğitim Programı boyunca personel adaylarına günlük 89,38 TL (öğrenciliği devam edenler için 67,04 TL) ödenmesi, İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigorta Primi, Genel Sağlık Sigortası primi İŞKUR tarafından yapılacaktır. İEP başlangıç tarihi Şubat ayı içerisinde planlanmaktadır.

Genel Kriterler

• T.C. vatandaşı olmak

• Adli sicil ve adli sicil arşiv kaydı bulunmamak

• 01.01.1991 tarihi ve sonrasında doğmuş olmak

• Erkek adaylar için; askerlik görevini tamamlamış olmak, askerlikten muaf olmak veya tercihen en az 1 yıl tecilli olmak

• Daha önce THY A.O. veya iştiraklerindeki görevlerinden disiplinsizlik nedeniyle ayrılmamış olmak,

• Herhangi bir sağlık problemi bulunmamak (İşitme kaybı, renk körlüğü, iki göz arası 4 Dioptriden fazla göz bozukluğu, BMI dengesizliği vb. ağır veya ince işçilik gerektiren işlere engel teşkil edebilecek rahatsızlıklar)

• İşbaşı Eğitim Programı süresince İstanbul’da ikameti ve eğitime kesintisiz devamı kabul etmek

• CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) kriterlerine göre en az A2 Seviyesinde İngilizce bilgisine sahip olmak

• Üniversitelerin Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakülteleri’nin aşağıdaki bölümlerinden lisans derecesinde mezun veya İEP başlangıç tarihinde mezuniyet belgesi ibraz edebilecek.

 Uçak Gövde-Motor Bakım

 Uçak Elektrik-Elektronik

Aranan Nitelikler

• Vardiyalı düzende çalışabilmek

• Birden fazla işi üstlenebilmek, pratik ve sonuç odaklı olmak

• Öğrenmeye ve çalışmaya hevesli olmak

• Takım çalışmasına yatkın olmak

Sosyal İmkanlar:

• THY Teknik A.Ş. çalışanlarına önemli sosyal olanaklar sağlar. Geniş bir bölgeye yayılmış servis ağı, yemek, özel sağlık sigortası, aile için sunulan özel sağlık sigortası indirimleri, doğum, emzirme, ölüm, evlenme yardımları, kadın çalışanlar için kreş imkanı ya da yardımı, indirimli yurt içi/yurt dışı uçuş imkanları, vize kolaylığı, tüm dünyada anlaşmalı konaklama olanakları söz konusu sosyal olanaklar arasında yer alır.

Başvuru Şekli ve İzlenecek Yol

• İlan başvuru tarihleri: 31.12.2019 – 10.01.2020

• Yazılı sınav tarihi: 18.01.2020

• İlan kriterlerini sağlayan adaylar, İngilizce ve Genel Yetenek sınavına davet edilecektir.

• Sınavda başarılı olan adaylar mülakata davet edilecektir. Mülakat aşamasında adayların yukarıda belirtilen kriterlere uygunluğunu belgelemeleri istenecektir. Kriterlere uygun olmayan adaylar sürece devam edemeyecektir.

• Tüm süreç sonunda başarılı olan adaylara iş teklifi yapılacak olup işe başlama belgeleri hazırlamaları istenecek ve adayın istenen belgeleri teslim etmesi akabinde istihdam süreci tamamlanacaktır.

Lütfen CV’nizdeki tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz. Başvuru sırasında özgeçmişinde; doğum tarihi, mezuniyet tarihi, güncel fotoğrafı bulunmayan adayların CV’lerini güncellemeleri gerekmektedir. Aksi takdirde başvurunuz geçersiz sayılacaktır.

 

Tecrübe:

Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar

Askerlik Durumu:

Yapıldı, Muaf, Tecilli

Eğitim Seviyesi:

Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Öğrenci), Doktora(Mezun)

Üniversite Bölümü:

Havacılık Elektrik ve Elektroniği,Uçak Elektrik/Elektroniği,Uçak Gövde

Yabancı Dil:

İngilizce( Okuma : Orta, Yazma : Orta, Konuşma : Orta)

BAŞVUR



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MMeVgG
via IFTTT

Turkish Technic – Uçak Bakım Teknisyeni İlanı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2MMeVgG

THY, Boeing ile tazminat anlaşması yaptı Salı günü Türk Hava Yolları, iki ölümcül kaza sonrasında Mart ayından bu yana yerde olan B737 MAX uçakları için Boeing’le anlaştığı açıkladı. THY ve ABD’li üretici arasında yapılan görüşmeler neticesinde tazminat konusunda anlaşma sağlandığı bildirildi. Konuya ilişkin THY’den Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamada, “Ortaklığımız yere indirilen ve teslimatları yapılamayan Boeing 737 Max uçaklarıyla ilgili maruz kaldığı kayıplarının belli bir kısmının Boeing tarafından tazmin edilmesi konusunda Boeing ile anlaştı” denildi. THY’ye ne kadar tazminat ödeneceği konusunda ise herhangi bir rakam verilmedi. Ödemenin büyüklüğünü belirtmedi ancak Hürriyet gazetesi, 150 milyon dolar tazminat ve 75 milyon dolar yedek parça ve eğitim gibi konuları kapsayan 225 milyon dolar değerinde olduğunu bildirdi. Endonezya’da Lion Air kazasının ardından ve Etiyopya Havayolları kazası ile birlikte beş ay içinde 346 kişinin hayatını katbeymesi sonucunda Boeing 737 MAX uçakları yere indirildi ve uçak üreticisine şimdiye kadar 9 milyar dolardan fazlaya mal oldu. Analistler, Boeing’in havayollarının zararının büyük ölçüde 737 MAX’ın hizmete geri dönmesinin zamanlamasına bağlı olacağını söylüyorlar. Aralık ayında basında çıkan bir haberde Türk Hava Yolları’nın Boeing aleyhindeki kayıpları ile ilgili dava açmaya hazırlandığını söylenmişti. Türk Hava Yolları b737 max uçakların ne zaman hizmete döneceği ile ilgili iyimser bir tahmini olabilir yada bu noktada zararı hafifletmek için bir şekilde alternatif kapasite oluşturmaya çalışıyor olabilir. Türk Hava Yolları, sipariş ettiği 75 737 MAX uçağından 12 tanesini teslim almış ve o zamandan beri 12 tane daha alması gerekiyordu. Türk Hava Yolları dışında Boeing’den tazminat talep eden birkaç havayolu daha var. Dünyanın en büyük 737 MAX operatörü olan Southwest Airlines , aralık ayının başında Boeing ile 2019’da 830 milyon dolarlık gizli bir anlaşmaya vardığı iddia edildi. Avrupa charter havayolu TUI Salı günü yaptığı açıklamada, Boeing ile görüşmelerde bulunduğunu söyledi. Sözcü Martin Riecken, “Müzakere masasındayız” dedi ve TUI’nin Boeing ile bir anlaşmaya varmayı umduğunu ancak yine de yasal yollara başvurmayı düşündüğünü sözlerine ekledi. TUI, 15 adet 737 MAX uçağı işletiyordu ve teslim edilecek sekiz tane daha vardı. TUI, uçakların yere indirilmesinin son mali yılda 293 milyon avroya (328.69 milyon $) mal olduğunu ve faturanın 737 MAX hizmete ne zaman geri döndüğüne bağlı olarak cari yılda 400 milyon avroya kadar çıkabileceğini söyledi. Geçen hafta Boeing CEO’su Dennis Muilenburg’u görevden aldı. Ayrıca Boeing, 2019 hedeflerine ulaşamayacağını ve Ocak ayında 737 MAX üretimini durduracağını açıkladı.

Salı günü Türk Hava Yolları, iki ölümcül kaza sonrasında Mart ayından bu yana yerde olan B737 MAX uçakları için Boeing’le anlaştığı açıkladı.

THY ve ABD’li üretici arasında yapılan görüşmeler neticesinde tazminat konusunda anlaşma sağlandığı bildirildi.

Konuya ilişkin THY’den Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamada, “Ortaklığımız yere indirilen ve teslimatları yapılamayan Boeing 737 Max uçaklarıyla ilgili maruz kaldığı kayıplarının belli bir kısmının Boeing tarafından tazmin edilmesi konusunda Boeing ile anlaştı” denildi.

THY’ye ne kadar tazminat ödeneceği konusunda ise herhangi bir rakam verilmedi.

Ödemenin büyüklüğünü belirtmedi ancak Hürriyet gazetesi, 150 milyon dolar tazminat ve 75 milyon dolar yedek parça ve eğitim gibi konuları kapsayan 225 milyon dolar değerinde olduğunu bildirdi.

Endonezya’da Lion Air kazasının ardından ve Etiyopya Havayolları kazası ile birlikte beş ay içinde 346 kişinin hayatını katbeymesi sonucunda Boeing 737 MAX uçakları yere indirildi ve uçak üreticisine şimdiye kadar 9 milyar dolardan fazlaya mal oldu.

Analistler, Boeing’in havayollarının zararının büyük ölçüde 737 MAX’ın hizmete geri dönmesinin zamanlamasına bağlı olacağını söylüyorlar.

Aralık ayında basında çıkan bir haberde Türk Hava Yolları’nın Boeing aleyhindeki kayıpları ile ilgili dava açmaya hazırlandığını söylenmişti.

Türk Hava Yolları b737 max uçakların ne zaman hizmete döneceği ile ilgili iyimser bir tahmini olabilir yada bu noktada zararı hafifletmek için bir şekilde alternatif kapasite oluşturmaya çalışıyor olabilir.

Türk Hava Yolları, sipariş ettiği 75 737 MAX uçağından 12 tanesini teslim almış ve o zamandan beri 12 tane daha alması gerekiyordu.

Türk Hava Yolları dışında Boeing’den tazminat talep eden birkaç havayolu daha var.

Dünyanın en büyük 737 MAX operatörü olan Southwest Airlines , aralık ayının başında Boeing ile 2019’da 830 milyon dolarlık gizli bir anlaşmaya vardığı iddia edildi.

Avrupa charter havayolu TUI Salı günü yaptığı açıklamada, Boeing ile görüşmelerde bulunduğunu söyledi.

Sözcü Martin Riecken, “Müzakere masasındayız” dedi ve TUI’nin Boeing ile bir anlaşmaya varmayı umduğunu ancak yine de yasal yollara başvurmayı düşündüğünü sözlerine ekledi. TUI, 15 adet 737 MAX uçağı işletiyordu ve teslim edilecek sekiz tane daha vardı.

TUI, uçakların yere indirilmesinin son mali yılda 293 milyon avroya (328.69 milyon $) mal olduğunu ve faturanın 737 MAX hizmete ne zaman geri döndüğüne bağlı olarak cari yılda 400 milyon avroya kadar çıkabileceğini söyledi.

Geçen hafta Boeing CEO’su Dennis Muilenburg’u görevden aldı.

Ayrıca Boeing, 2019 hedeflerine ulaşamayacağını ve Ocak ayında 737 MAX üretimini durduracağını açıkladı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rH0O4G
via IFTTT

THY, Boeing ile tazminat anlaşması yaptı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rH0O4G