2 Aralık 2019 Pazartesi

11 AYLIK İHRACAT 165 MİLYAR DOLARA ULAŞTI 11 AYLIK İHRACAT 165 MİLYAR DOLARA ULAŞTI Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), kasım ayı ihracat rakamlarını İstanbul’da açıkladı. Türkiye’nin ihracatı 2019 yılı kasım ayında 16 milyar 214 milyon dolar oldu. Yılın ilk 11 ayında ise ihracat yüzde 1,8 artış ile 165 milyar dolara yükseldi. TİM Başkanı İsmail Gülle, “Ülkemizin ihracat performansı, rakiplerimiz ve hedef pazarlarımız ile karşılaştırıldığında, başarılı ivmesi ile öne çıkıyor. İhracatçılarımızın dinamizmi, doğru rota tespitleri ve stratejik kararları, hükümetimizin destekleri ile küresel arenadaki pozisyonumuzu daha iyi noktalara taşıyor, taşımaya da devam edecek. 2023 yılı ihracat hedefimiz olan 226,6 milyar doları, aşacağımıza yürekten inanıyoruz” dedi. Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ın katılımıyla kasım ayı geçici dış ticaret verilerini, İstanbul’da Dış Ticaret Kompleksi’nde açıkladı. Kasım ayında ihracat, Genel Ticaret Sistemi’ne (GTS) göre 16 milyar 214 milyon dolar oldu. Yılın ilk 11 ayında ise ihracat yüzde 1,8 artış ile 165 milyar dolara, son 12 aylık ihracat da 180 milyar dolara ulaştı. Küresel ticarette yaşanan daralmanın bütün ülkeleri etkilediğini ve küresel büyümede önemli bir ivme kaybına sebep olduğunu söyleyen TİM Başkanı İsmail Gülle, sözlerini şöyle sürdürdü: “İhracatçılarımızın tüm güçleriyle, tam performansla yürüttükleri çalışmalar küresel ortalamanın üzerinde bir ihracat tablosu ile taçlanıyor, göğsümüzü kabartıyor. Ülkemizin ihracat performansı, rakiplerimiz ve hedef pazarlarımız ile karşılaştırıldığında, başarılı ivmesi ile öne çıkıyor. 2019 yılı ilk 9 aylık ihracat verisini açıklayan ülkelerden Güney Kore’nin ihracatı yüzde 9,8 düşmüş durumda. Birleşik Krallık’ta ise azalma yüzde 6,5, Almanya’da yüzde 5,2, Rusya’da da düşüş yüzde 4,6 olurken, Japonya’da yüzde 4,5, ABD’de ise yüzde 1,2 düşüş var. Dünya devi Çin’in ihracatı yüzde 0,1 düşmüş durumda. Ülkemiz ise ilk 9 ayda yüzde 2,6 artış oranına imza atmıştı. İhracatçılarımızın dinamizmi, doğru rota tespitleri ve stratejik kararları, hükümetimizin destekleri ile küresel arenadaki pozisyonumuzu daha iyi noktalara taşıyor, taşımaya da devam edecek.” Hükümetimizin sağladığı kolaylıklar ülkemize misliyle geri dönüyor Türkiye’nin ihracat ailesinin hız kesmeden büyümeye devam ettiğini söyleyen Gülle, “2019 yılında 85 bine ulaşan mal ihracatçımız ve 5 bin seviyesindeki hizmet ihracatçımız ile ticaret diplomasimiz sahada 90 bin nefere ulaştı.Hedefimiz, Dış Ticaret Fazlası Veren Türkiye. Bu hedef için çalışıyor, sürdürülebilir kalkınmanın en kritik bileşeni olarak ihracatı öne çıkarıyoruz. Hükümetimiz tarafından ihracata ve ihracatçıya sağlanan kolaylıklar, ülkemize her zaman misliyle geri dönüyor. Bizler de daha çok çalışıp, katma değer odaklı üretim bilinci ile işimize odaklanıyoruz. 2023 yılı ihracat hedefimiz olan 226,6 milyar doları, aşacağımıza yürekten inanıyoruz” dedi. Ülkemizin ticaret diplomasisine, saha neferleri olarak destek veriyoruz Artık dünyada Atlantik İttifakı’nın bir zamanlar öncülük ettiği konvansiyonel yöntemlerden, Asya-Pasifik’in öncülük ettiği bir dijital dönüşüm sürecine, Türkiye gibi yükselen gelişmekte olan ekonomiler ile birlikte küresel ekonomik-politikte çok sesli bir dönemin gerekliliğine ısrarla vurgu yapıldığına dikkat çeken TİM Başkanı İsmail Gülle, sözlerine şöyle devam etti: “Dünya gündemi ticaret savaşlarıyla, terörle, sokak olaylarıyla, istikrarsızlıklarla meşgulken, biz bugün Avrupa ile Asya’yı TANAP ile birbirine bağlayarak çağımızın önemli projelerine Türkiye olarak imza atıyoruz. Türkiye, bölgesinde artık sadece AB ile değil, tüm aktörler ile dengeli ve çıkarları doğrultusunda çok yönlü ve güçlü bir politika izliyor. Bunu yapmış olduğumuz ticaret anlaşmalarında, enerji alanındaki anlaşmalarda, yatırımlarda ve politika adımlarımızda net bir şekilde görüyoruz. Çin’in ‘Kuşak Yol Projesi’nde; bölgemizin içerisinde bulunduğu Orta Koridor, en stratejik konumların başında geliyor. Yapılan altyapı yatırımları, transit ticarette de geleceğin vazgeçilmez bir üssü haline geleceğimize işaret ediyor. “ Tüm bu gelişmelerin ihracata yansıması adına TİM olarak yoğun bir şekilde çalışarak, yeni projeleri hayata geçirdiklerini söyleyen Gülle, ”Ülkemizin yürüttüğü ticaret diplomasisine, ihracatımızın 223 ülke ve bölgedeki saha neferleri olarak tüm gücümüzle destek veriyoruz. Ticaret Bakanımızın liderliğinde İhracat Ana Planımızda öne çıkan sektörlerimiz ile bir araya geliyor, düzenlediğimiz ortak akıl çalıştaylarında her sektör için detaylı hedef ve stratejiler oluşturuyoruz. İhracat Ana Planı’ndaki öncelikli sektörlerimiz olan Otomotiv ve Makine sektörümüzün önde gelen ihracatçıları, sektörlerimizin temsilcileriyle düzenlediğimiz çalıştaylarla bu sürece hız vermiş durumdayız. Yerli üretimden, küresel marka oluşturmaya, ölçek ve kapasiteden yeni pazarlara kadar tüm konuları Sayın Bakanımızın huzurunda gündeme getiriyor, ortak bir akıl oluşturmaya gayret ediyoruz” dedi. Kasım’da 1545 firma İhracata Ailesine katıldı Kasım ayı ihracatına ilişkin detaylara değinen TİM Başkanı şunları kaydetti: “Öncelikle, kasım ayında ihracat ailemize 1545 firmamızın katıldığını bildirmekten memnuniyet duyuyorum. Firma özelinde bakıldığında, kasım ayı içerisinde toplam 40 bin 677 firmamız ihracat gerçekleştirdi.” Otomotiv sektörü liderliğini sürdürdü Kasım ayının lideri, 2,7 milyar dolarlık ihracat ile Otomotiv sektörü oldu. Otomotivi, 1,8 milyar dolar ihracat ile Kimyevi Maddeler ve 1,5 milyar dolar ihracat ile Hazırgiyim ve Konfeksiyon sektörleri takip etti. 9 sektör yüzde 10’un üzerinde artış yakalayarak başarılı bir performans sergiledi. Kasım ayının en güçlü performansına imza atanlar ise yüzde 447 artışla 162 milyon dolar ihracat gerçekleştiren Gemi ve Yat, yüzde 57 artışla 360 milyon dolara ulaşan Savunma ve Havacılık ile yüzde 48 artışla 265 milyon dolara ulaşan Fındık sektörü oldu. Sektörlerin ihracat yaptıkları ülke sayılarına bakıldığında 208 ülke ve bölgeye gerçekleştirdiği ihracatla Kimyevi Maddeler birinci, 189 ülke ile Hububat ikinci, 188 ülke ile Çelik üçüncü oldu. 105 ülkeye ihracat arttı Kasım ayında ihracatçılar, ülkemizin bayrağını 210 ülke ve bölgede dalgalandırmayı başardı. Bu ülkelerin 105’ine ihracat artarken 70 ülkede artış yüzde 10’un, 32 ülkede ise yüzde 50’nin üzerinde gerçekleşti. En çok ihracat gerçekleştirilen ilk 3 ülke ise 1,5 milyar dolar ile Almanya, 1,1 milyar dolar ile Irak ve 948 milyon dolar ile Birleşik Krallık oldu. İlk 10 ülkenin ihracattaki payı yüzde 48,4 olurken, ilk 20 ülkede bu pay yüzde 66,4 olarak gerçekleşti. En büyük pazarımız olan Avrupa Birliği’nin ihracatımızdaki payı kasımda yüzde 47,5 oldu. En dikkat çekici artış yüzde 2030 ile Yalova’da yaşandı İllerin ihracatına bakıldığında; kasım ayında 41 il ihracatını artırdı. En çok ihracat gerçekleştiren ilk 3 il sırasıyla; 6,1 milyar dolarla İstanbul, 1,4 milyar dolarla Bursa ve 1,3 milyar dolarla Kocaeli oldu. En dikkat çekici artışlar ise; yüzde 2030 artışla 88 milyon dolar ihracata imza atan Yalova, yüzde 504 artışla 96 milyon dolara ulaşan Çorum ve yüzde 103 artışla 35 milyon dolar ihracat yapan Giresun’da oldu. Yalova’da Gemi ve Yat, Çorum’da Mücevher ve Giresun’da Fındık sektörleri kasım ayında olağanüstü bir performans sergiledi. 176 ülkeye TL ile ihracat yapıldı Ay boyunca 176 ülkeye ihracatta TL kullanıldı, toplam rakam 5,3 milyar TL oldu. 7 bin 190 firma kasım ayında beyannamelerinde Türk Lirasını tercih etti. 11 aylık parite kaybı 4,4 milyar dolar Miktar bazında ihracatta ise kasımda yüzde 6,8 artışla 13 milyon tona, yılın ilk 11 ayında yüzde 16,5 artışla 134 milyon tona ulaşıldı. Son olarak, kasım ayında Euro dolar paritesinin etkisi negatif yönlü 193 milyon dolar olurken, yılın ilk 11 ayında pariteden kaynaklanan negatif etki 4,4 milyar dolar oldu.

11 AYLIK İHRACAT 165 MİLYAR DOLARA ULAŞTI

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), kasım ayı ihracat rakamlarını İstanbul’da açıkladı. Türkiye’nin ihracatı 2019 yılı kasım ayında 16 milyar 214 milyon dolar oldu. Yılın ilk 11 ayında ise ihracat yüzde 1,8 artış ile 165 milyar dolara yükseldi.

TİM Başkanı İsmail Gülle, “Ülkemizin ihracat performansı, rakiplerimiz ve hedef pazarlarımız ile karşılaştırıldığında, başarılı ivmesi ile öne çıkıyor. İhracatçılarımızın dinamizmi, doğru rota tespitleri ve stratejik kararları, hükümetimizin destekleri ile küresel arenadaki pozisyonumuzu daha iyi noktalara taşıyor, taşımaya da devam edecek. 2023 yılı ihracat hedefimiz olan 226,6 milyar doları, aşacağımıza yürekten inanıyoruz” dedi.

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ın katılımıyla kasım ayı geçici dış ticaret verilerini, İstanbul’da Dış Ticaret Kompleksi’nde açıkladı. Kasım ayında ihracat, Genel Ticaret Sistemi’ne (GTS) göre 16 milyar 214 milyon dolar oldu. Yılın ilk 11 ayında ise ihracat yüzde 1,8 artış ile 165 milyar dolara, son 12 aylık ihracat da 180 milyar dolara ulaştı.

Küresel ticarette yaşanan daralmanın bütün ülkeleri etkilediğini ve küresel büyümede önemli bir ivme kaybına sebep olduğunu söyleyen TİM Başkanı İsmail Gülle, sözlerini şöyle sürdürdü: “İhracatçılarımızın tüm güçleriyle, tam performansla yürüttükleri çalışmalar küresel ortalamanın üzerinde bir ihracat tablosu ile taçlanıyor, göğsümüzü kabartıyor. Ülkemizin ihracat performansı, rakiplerimiz ve hedef pazarlarımız ile karşılaştırıldığında, başarılı ivmesi ile öne çıkıyor. 2019 yılı ilk 9 aylık ihracat verisini açıklayan ülkelerden Güney Kore’nin ihracatı yüzde 9,8 düşmüş durumda. Birleşik Krallık’ta ise azalma yüzde 6,5, Almanya’da yüzde 5,2, Rusya’da da düşüş yüzde 4,6 olurken, Japonya’da yüzde 4,5, ABD’de ise yüzde 1,2 düşüş var. Dünya devi Çin’in ihracatı yüzde 0,1 düşmüş durumda. Ülkemiz ise ilk 9 ayda yüzde 2,6 artış oranına imza atmıştı. İhracatçılarımızın dinamizmi, doğru rota tespitleri ve stratejik kararları, hükümetimizin destekleri ile küresel arenadaki pozisyonumuzu daha iyi noktalara taşıyor, taşımaya da devam edecek.”

Hükümetimizin sağladığı kolaylıklar ülkemize misliyle geri dönüyor

Türkiye’nin ihracat ailesinin hız kesmeden büyümeye devam ettiğini söyleyen Gülle, “2019 yılında 85 bine ulaşan mal ihracatçımız ve 5 bin seviyesindeki hizmet ihracatçımız ile ticaret diplomasimiz sahada 90 bin nefere ulaştı.Hedefimiz, Dış Ticaret Fazlası Veren Türkiye. Bu hedef için çalışıyor, sürdürülebilir kalkınmanın en kritik bileşeni olarak ihracatı öne çıkarıyoruz. Hükümetimiz tarafından ihracata ve ihracatçıya sağlanan kolaylıklar, ülkemize her zaman misliyle geri dönüyor. Bizler de daha çok çalışıp, katma değer odaklı üretim bilinci ile işimize odaklanıyoruz. 2023 yılı ihracat hedefimiz olan 226,6 milyar doları, aşacağımıza yürekten inanıyoruz” dedi.

Ülkemizin ticaret diplomasisine, saha neferleri olarak destek veriyoruz

Artık dünyada Atlantik İttifakı’nın bir zamanlar öncülük ettiği konvansiyonel yöntemlerden, Asya-Pasifik’in öncülük ettiği bir dijital dönüşüm sürecine, Türkiye gibi yükselen gelişmekte olan ekonomiler ile birlikte küresel ekonomik-politikte çok sesli bir dönemin gerekliliğine ısrarla vurgu yapıldığına dikkat çeken TİM Başkanı İsmail Gülle, sözlerine şöyle devam etti: “Dünya gündemi ticaret savaşlarıyla, terörle, sokak olaylarıyla, istikrarsızlıklarla meşgulken, biz bugün Avrupa ile Asya’yı TANAP ile birbirine bağlayarak çağımızın önemli projelerine Türkiye olarak imza atıyoruz. Türkiye, bölgesinde artık sadece AB ile değil, tüm aktörler ile dengeli ve çıkarları doğrultusunda çok yönlü ve güçlü bir politika izliyor. Bunu yapmış olduğumuz ticaret anlaşmalarında, enerji alanındaki anlaşmalarda, yatırımlarda ve politika adımlarımızda net bir şekilde görüyoruz. Çin’in ‘Kuşak Yol Projesi’nde; bölgemizin içerisinde bulunduğu Orta Koridor, en stratejik konumların başında geliyor. Yapılan altyapı yatırımları, transit ticarette de geleceğin vazgeçilmez bir üssü haline geleceğimize işaret ediyor. “

Tüm bu gelişmelerin ihracata yansıması adına TİM olarak yoğun bir şekilde çalışarak, yeni projeleri hayata geçirdiklerini söyleyen Gülle, ”Ülkemizin yürüttüğü ticaret diplomasisine, ihracatımızın 223 ülke ve bölgedeki saha neferleri olarak tüm gücümüzle destek veriyoruz. Ticaret Bakanımızın liderliğinde İhracat Ana Planımızda öne çıkan sektörlerimiz ile bir araya geliyor, düzenlediğimiz ortak akıl çalıştaylarında her sektör için detaylı hedef ve stratejiler oluşturuyoruz. İhracat Ana Planı’ndaki öncelikli sektörlerimiz olan Otomotiv ve Makine sektörümüzün önde gelen ihracatçıları, sektörlerimizin temsilcileriyle düzenlediğimiz çalıştaylarla bu sürece hız vermiş durumdayız. Yerli üretimden, küresel marka oluşturmaya, ölçek ve kapasiteden yeni pazarlara kadar tüm konuları Sayın Bakanımızın huzurunda gündeme getiriyor, ortak bir akıl oluşturmaya gayret ediyoruz” dedi.

Kasım’da 1545 firma İhracata Ailesine katıldı

Kasım ayı ihracatına ilişkin detaylara değinen TİM Başkanı şunları kaydetti: “Öncelikle, kasım ayında ihracat ailemize 1545 firmamızın katıldığını bildirmekten memnuniyet duyuyorum. Firma özelinde bakıldığında, kasım ayı içerisinde toplam 40 bin 677 firmamız ihracat gerçekleştirdi.”

Otomotiv sektörü liderliğini sürdürdü

Kasım ayının lideri, 2,7 milyar dolarlık ihracat ile Otomotiv sektörü oldu. Otomotivi, 1,8 milyar dolar ihracat ile Kimyevi Maddeler ve 1,5 milyar dolar ihracat ile Hazırgiyim ve Konfeksiyon sektörleri takip etti. 9 sektör yüzde 10’un üzerinde artış yakalayarak başarılı bir performans sergiledi. Kasım ayının en güçlü performansına imza atanlar ise yüzde 447 artışla 162 milyon dolar ihracat gerçekleştiren Gemi ve Yat, yüzde 57 artışla 360 milyon dolara ulaşan Savunma ve Havacılık ile yüzde 48 artışla 265 milyon dolara ulaşan Fındık sektörü oldu. Sektörlerin ihracat yaptıkları ülke sayılarına bakıldığında 208 ülke ve bölgeye gerçekleştirdiği ihracatla Kimyevi Maddeler birinci, 189 ülke ile Hububat ikinci, 188 ülke ile Çelik üçüncü oldu.

105 ülkeye ihracat arttı

Kasım ayında ihracatçılar, ülkemizin bayrağını 210 ülke ve bölgede dalgalandırmayı başardı. Bu ülkelerin 105’ine ihracat artarken 70 ülkede artış yüzde 10’un, 32 ülkede ise yüzde 50’nin üzerinde gerçekleşti. En çok ihracat gerçekleştirilen ilk 3 ülke ise 1,5 milyar dolar ile Almanya, 1,1 milyar dolar ile Irak ve 948 milyon dolar ile Birleşik Krallık oldu. İlk 10 ülkenin ihracattaki payı yüzde 48,4 olurken, ilk 20 ülkede bu pay yüzde 66,4 olarak gerçekleşti. En büyük pazarımız olan Avrupa Birliği’nin ihracatımızdaki payı kasımda yüzde 47,5 oldu.

En dikkat çekici artış yüzde 2030 ile Yalova’da yaşandı

İllerin ihracatına bakıldığında; kasım ayında 41 il ihracatını artırdı. En çok ihracat gerçekleştiren ilk 3 il sırasıyla; 6,1 milyar dolarla İstanbul, 1,4 milyar dolarla Bursa ve 1,3 milyar dolarla Kocaeli oldu. En dikkat çekici artışlar ise; yüzde 2030 artışla 88 milyon dolar ihracata imza atan Yalova, yüzde 504 artışla 96 milyon dolara ulaşan Çorum ve yüzde 103 artışla 35 milyon dolar ihracat yapan Giresun’da oldu. Yalova’da Gemi ve Yat, Çorum’da Mücevher ve Giresun’da Fındık sektörleri kasım ayında olağanüstü bir performans sergiledi.

176 ülkeye TL ile ihracat yapıldı

Ay boyunca 176 ülkeye ihracatta TL kullanıldı, toplam rakam 5,3 milyar TL oldu. 7 bin 190 firma kasım ayında beyannamelerinde Türk Lirasını tercih etti.

11 aylık parite kaybı 4,4 milyar dolar

Miktar bazında ihracatta ise kasımda yüzde 6,8 artışla 13 milyon tona, yılın ilk 11 ayında yüzde 16,5 artışla 134 milyon tona ulaşıldı. Son olarak, kasım ayında Euro dolar paritesinin etkisi negatif yönlü 193 milyon dolar olurken, yılın ilk 11 ayında pariteden kaynaklanan negatif etki 4,4 milyar dolar oldu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OCBky2
via IFTTT

11 AYLIK İHRACAT 165 MİLYAR DOLARA ULAŞTI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OCBky2

Emirates, EmiratesRED ile uçak içi satış hizmetini yeniden düzenledi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LsHRJZ

Emirates, EmiratesRED ile uçak içi satış hizmetini yeniden düzenledi Emirates, havayolu endüstrisinin ilk alışverişe özel kanalı olan EmiratesRED TV’yi lanse etti Emirates, EmiratesRED’i lanse ederek, uçak içi satış hizmetini yeniden şekillendirdi. Yeni hizmet, uçaktaki yolculara, sadece gümrüksüz ve vergisiz ürünlerden oluşan geniş bir seçenek sunmakla kalmıyor, Emirates Resmi Mağazası’nın benzersiz ürünlerini de satın alma imkânı sağlıyor. Yenilenen hizmetin yolcular tarafından memnuniyetle karşılandığı bir ay önceki lansmanından beri, satışlarda ki %23 artıştan anlaşılıyor. EmiratesRED TV Emirates ayrıca, ödüllü uçak-içi eğlence sistemi ice üzerinden, havayolu endüstrisinin ilk alışverişe özel kanalı olan EmiratesRED TV’yi lanse etti. Sunuculuğunu Andi Peters’in yaptığı alışveriş kanalı, uçakta satın alınmak üzere mevcut durumdaki ürünlerin arkasında bulunan uzmanlar tarafından tanıtılıyor. Bunlara, Roja Parfümleri’nin yaratıcısı ve kurucusu Roja Dove, Dr. Levy Switzerland’ın ortak kurucusu Julien Levy ve Boadicea the Victorious CEO’su David Crisp ile yapılan röportajlar da dahil. 1 Ekim tarihinden beri uçaklardaki yerini alan EmiratesRED kataloğu, cazip fiyatlı 150’den fazla ürün ile birlikte, dünyanın en gözde markaları ve en yeni ürünleri içeriyor. Yenilenen katalogda ayrıca, benzersiz ve bulunması zor olan Boadicea the Victorious kokuları, premium cilt bakım ürünleri markası Sea Buck Switzerland ve Emirates için özel üretilen markaların ürünleri de bulunuyor. EmiratesRED’in yeni hizmeti ile ilk ayda, gelirlerin %23 ve yolcu başına ortalama satışların %10 artması sağlandı. Uçakta satılan en gözde ürünlerden biri Apple Airpods olurken, EmiratesRED artık Apple’ın yeni lanse ettiği Powerbeats Pro’yu da satışa sundu. Emirates’in uçak içi ticari satış stratejisinde yapılan değişikliklerin en büyüklerinden birisi de yolculara, Dubai ve ötesine gerçekleşen seyahatlerin daha etkili bir şekilde planlanmasında yardımcı olarak deneyimler kazandırmak. Müşteriler, Bollywood Parks Dubai, MOTIONGATE Dubai ile bölgede bir ilk olan LEGOLAND® Park ve LEGOLAND® Su Parkı olarak üç tema parkını içeren Dubai Parks & Resorts’a Dubai IMG Worlds of Adventure’a; Dubai Rugby 7s ve Londra Emirates Havacılık Deneyimi’ne yönelik özel uygulamalardan yararlanabiliyor. EmiratesRED yolculara sadece uçak içinde değil aynı zamanda Emirates Vintage Koleksiyonu’na ait, uçakta kullanılan şarapların satın alınabileceği Le Clos’ta ya da Dubai Uluslararası Havaalanı’ndaki belirli yiyecek ve içecek mağazalarında indirim sağlıyor. Şu anda EmiratesRED’te Carolina Herrera Bad Boy and Good Girl Glorious Gold, Yves Saint Laurent, Libre, Lancôme Idôle, Guerlain Mon Guerlain Intense ve Dolce & Gabbana K gibi yeni piyasaya çıkan parfümlerin satışları da gerçekleşiyor. Emirates Resmi Mağazası’nın uçak modelleri ve oyun kartları da dahil, Emirates özel ürünleri de uçaklarda bulunabilir. Noel döneminde, 19-23 Aralık tarihleri arasında seyahat eden yolcular, EmiratesRED üzerinden gerçekleşen alışverişlerinde, 200 doların üzerinde harcama yaptıklarında, %20 indirimin keyfini sürebiliyor.

Emirates, havayolu endüstrisinin ilk alışverişe özel kanalı olan EmiratesRED TV’yi lanse etti

Emirates, EmiratesRED’i lanse ederek, uçak içi satış hizmetini yeniden şekillendirdi. Yeni hizmet, uçaktaki yolculara, sadece gümrüksüz ve vergisiz ürünlerden oluşan geniş bir seçenek sunmakla kalmıyor, Emirates Resmi Mağazası’nın benzersiz ürünlerini de satın alma imkânı sağlıyor. Yenilenen hizmetin yolcular tarafından memnuniyetle karşılandığı bir ay önceki lansmanından beri, satışlarda ki %23 artıştan anlaşılıyor.

EmiratesRED TV

Emirates ayrıca, ödüllü uçak-içi eğlence sistemi ice üzerinden, havayolu endüstrisinin ilk alışverişe özel kanalı olan EmiratesRED TV’yi lanse etti. Sunuculuğunu Andi Peters’in yaptığı alışveriş kanalı, uçakta satın alınmak üzere mevcut durumdaki ürünlerin arkasında bulunan uzmanlar tarafından tanıtılıyor. Bunlara, Roja Parfümleri’nin yaratıcısı ve kurucusu Roja Dove, Dr. Levy Switzerland’ın ortak kurucusu Julien Levy ve Boadicea the Victorious CEO’su David Crisp ile yapılan röportajlar da dahil.

1 Ekim tarihinden beri uçaklardaki yerini alan EmiratesRED kataloğu, cazip fiyatlı 150’den fazla ürün ile birlikte, dünyanın en gözde markaları ve en yeni ürünleri içeriyor. Yenilenen katalogda ayrıca, benzersiz ve bulunması zor olan Boadicea the Victorious kokuları, premium cilt bakım ürünleri markası Sea Buck Switzerland ve Emirates için özel üretilen markaların ürünleri de bulunuyor.

EmiratesRED’in yeni hizmeti ile ilk ayda, gelirlerin %23 ve yolcu başına ortalama satışların %10 artması sağlandı. Uçakta satılan en gözde ürünlerden biri Apple Airpods olurken, EmiratesRED artık Apple’ın yeni lanse ettiği Powerbeats Pro’yu da satışa sundu.

Emirates’in uçak içi ticari satış stratejisinde yapılan değişikliklerin en büyüklerinden birisi de yolculara, Dubai ve ötesine gerçekleşen seyahatlerin daha etkili bir şekilde planlanmasında yardımcı olarak deneyimler kazandırmak. Müşteriler, Bollywood Parks™ Dubai, MOTIONGATE™ Dubai ile bölgede bir ilk olan LEGOLAND® Park ve LEGOLAND® Su Parkı olarak üç tema parkını içeren Dubai Parks & Resorts’a Dubai IMG Worlds of Adventure’a; Dubai Rugby 7s ve Londra Emirates Havacılık Deneyimi’ne yönelik özel uygulamalardan yararlanabiliyor. EmiratesRED yolculara sadece uçak içinde değil aynı zamanda Emirates Vintage Koleksiyonu’na ait, uçakta kullanılan şarapların satın alınabileceği Le Clos’ta ya da Dubai Uluslararası Havaalanı’ndaki belirli yiyecek ve içecek mağazalarında indirim sağlıyor.

Şu anda EmiratesRED’te Carolina Herrera Bad Boy and Good Girl Glorious Gold, Yves Saint Laurent, Libre, Lancôme Idôle, Guerlain Mon Guerlain Intense ve Dolce & Gabbana K gibi yeni piyasaya çıkan parfümlerin satışları da gerçekleşiyor.

Emirates Resmi Mağazası’nın uçak modelleri ve oyun kartları da dahil, Emirates özel ürünleri de uçaklarda bulunabilir. Noel döneminde, 19-23 Aralık tarihleri arasında seyahat eden yolcular, EmiratesRED üzerinden gerçekleşen alışverişlerinde, 200 doların üzerinde harcama yaptıklarında, %20 indirimin keyfini sürebiliyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LsHRJZ
via IFTTT

1 Aralık 2019 Pazar

SİNGAPUR HAVA YOLLARI İSTANBUL UÇUŞLARINDA  A350-900 İLE HİZMET VERMEYE BAŞLADI SİNGAPUR HAVA YOLLARI İSTANBUL UÇUŞLARINDA  A350-900 İLE HİZMET VERMEYE BAŞLADI   Singapur Hava Yolları (SIA) filosunu modernleştirmeye, Türk pazarına yeni tanıtılan ve dünyanın en modern uçaklarından biri olan A350-900’ü bünyesine katarak devam ediyor. 1 Aralık 2019 tarihinde saat 14.25’te İstanbul Havalimanı’ndan ilk seferini gerçekleştiren A350-900 zarif görünümü kadar teknolojik özellikleri ve konforu ile de göz doldurdu. Sayısız ödülün sahibi Singapur Hava Yolları yeni uçağı ile, aynı zamanda en yeni uçuş sınıfı olan Premium Economy Class’ı Türkiye’deki misafirlerine sunan ilk ve tek hava yolu şirketi olma özelliğini de elde etti.   Singapur Hava Yolları, Premium Economy Class konforunu getiren yeni uçağı A350-900’ün İstanbul’dan yapacağı ilk uçuşu nedeniyle İstanbul Havalimanı’nda renkli bir tanıtım yaptı. Aralarında İstanbul Havalimanı Mülki İdare Amiri Sayın İsmail Şanlı ve Singapur Hava Yolları Avrupa Bölge Başkanı Sayın Sek Eng Lee’nin de bulunduğu seçkin bir davetli topluluğunun katıldığı etkinlik eğlenceli anlara sahne oldu. Özellikle Anadolu temalı kareografisiyle izleyenleri büyüleyen dans gösterisi sonunda, dansçıların oluşturduğu iki kuleyi birbirine bağlayan dev kurdele ise İstanbul ile Singapur arasındaki kültür köprüsünü simgelerken, izleyicilerden de büyük alkış topladı. “Türkiye’ye güveniyoruz, Premium Economy Class’ı getiriyoruz” Singapur Hava Yolları Avrupa Bölge Başkanı Sn Sek Eng Lee, tanıtım etkinliğinin açılış konuşmasında, “En yeni ve modern uçağımız A350-900’ün hizmete girmesi ve Türkiye’de Premium Economy Class konforunu başlatmış olmamız, hava yolumuzun Türkiye’ye olan güveninin bir yansımasıdır” mesajını verdi. Sayın Lee, İstanbul’a gerçekleştirilen ilk uçuşun 29 Ekim 1987’de Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına denk geldiğini hatırlatarak, Türk müşterilerin gösterdiği büyük desteğe ek olarak yeni havalimanı için de müteşekkir olduklarını sözlerine ekledi.   Singapur Hava Yolları’na teşekkür ederim İstanbul Havalimanı Mülki İdare Amiri Sn İsmail ŞANLI, konışmasında, ‘Singapur Hava Yolları’na, İstanbul Hava Limanı’nın bölgenin en önemli bağlantı noktası olmasına katkılarından dolayı teşekkür ederim’ dedi. İlk uçuşa özel menü ve özel seyahat yastığı hazırlandı A350-900’ün Türkiye’den Singapur’a yapacağı ilk uçuşu için özel hazırlanan menüde yer alacak yemekler, Singapur Hava Yolları’nın Türkiye Facebook Sayfası’nı takip eden 100.000’den fazla kişinin oyları ile belirlendi. Business Class menüsünde Zeytinyağlı Yaprak Sarma, Adana Kebap ve Kadayıf yer alırken, Premium Economy ve Economy Class’ta uçan yolculara İmambayıldı, Adana Kebap ve Sütlaç gibi Türk Mutfağı’nın en sevilen lezzetleri sunuldu. Ayrıca her bir yolcuya ünlü Fransız modacı Pierre Balmain tarafından tasarlanan Sarong Kebaya hostes üniforma kumaşlarından dört renkte hazırlanmış seyahat boyun yastığı hediye edildi. Jetlag etkisini azaltan uçak Singapur Hava Yolları’nın Airbus 350-900 uçağında 42 Business Class, 24 Premium Economy ve 187 Economy Class olmak üzere toplam 253 koltuk bulunmaktadır. İleri teknolojisi ve üstün operasyon verimliliği ile yolculara çok daha gelişmiş bir seyahat deneyimi sunan Airbus 350-900’de daha yüksek tavan, daha geniş pencereler ve daha geniş iç gövdenin yanı sıra jetlag etkisini azaltmak üzere özel olarak tasarlanmış kabin içi aydınlatma sistemi de bulunuyor. Uçakta ayrıca Wi-Fi erişimi ve son teknoloji dokunmatik ekranlı kabin içi eğlence sistemi KrisWorld yolcuların hizmetine sunuluyor. Singapur Hava Yolları en modern uçaklardan biri olan A350’yi operasyona alarak bir önceki uçak tipine göre %25 daha az karbon salınımı ve yakıt tüketimi sağlayacak.  A350-900, daha aerodinamik bir tasarım, daha hafif malzemeler, çok daha sessiz motor ve daha geniş bir kabin alanına sahip. ‘İstanbul Hava Limanı’nın bölgenin en önemli bağlantı nolktası olmasına katkılarından dolayı teşekkür ederim’.   İstanbul Singapur Uçuş Tarifesi   Kış Tarifesi ( 27 Mart 2020 tarihine kadar geçerli) Uçuş No Sefer Günleri Kalkış Saati  Varış Saati SQ391 Istanbul – Singapur Pazartesi, Çarşamba, Cuma, Pazar 14:25 05: 45+1 SQ392 Singapur – Istanbul Pazartesi, Çarşamba, Cuma, Pazar 01:50 08:25  

SİNGAPUR HAVA YOLLARI İSTANBUL UÇUŞLARINDA  A350-900 İLE HİZMET VERMEYE BAŞLADI

 

Singapur Hava Yolları (SIA) filosunu modernleştirmeye, Türk pazarına yeni tanıtılan ve dünyanın en modern uçaklarından biri olan A350-900’ü bünyesine katarak devam ediyor. 1 Aralık 2019 tarihinde saat 14.25’te İstanbul Havalimanı’ndan ilk seferini gerçekleştiren A350-900 zarif görünümü kadar teknolojik özellikleri ve konforu ile de göz doldurdu. Sayısız ödülün sahibi Singapur Hava Yolları yeni uçağı ile, aynı zamanda en yeni uçuş sınıfı olan Premium Economy Class’ı Türkiye’deki misafirlerine sunan ilk ve tek hava yolu şirketi olma özelliğini de elde etti.

 

Singapur Hava Yolları, Premium Economy Class konforunu getiren yeni uçağı A350-900’ün İstanbul’dan yapacağı ilk uçuşu nedeniyle İstanbul Havalimanı’nda renkli bir tanıtım yaptı. Aralarında İstanbul Havalimanı Mülki İdare Amiri Sayın İsmail Şanlı ve Singapur Hava Yolları Avrupa Bölge Başkanı Sayın Sek Eng Lee’nin de bulunduğu seçkin bir davetli topluluğunun katıldığı etkinlik eğlenceli anlara sahne oldu. Özellikle Anadolu temalı kareografisiyle izleyenleri büyüleyen dans gösterisi sonunda, dansçıların oluşturduğu iki kuleyi birbirine bağlayan dev kurdele ise İstanbul ile Singapur arasındaki kültür köprüsünü simgelerken, izleyicilerden de büyük alkış topladı.

“Türkiye’ye güveniyoruz, Premium Economy Class’ı getiriyoruz”

Singapur Hava Yolları Avrupa Bölge Başkanı Sn Sek Eng Lee, tanıtım etkinliğinin açılış konuşmasında, “En yeni ve modern uçağımız A350-900’ün hizmete girmesi ve Türkiye’de Premium Economy Class konforunu başlatmış olmamız, hava yolumuzun Türkiye’ye olan güveninin bir yansımasıdır” mesajını verdi. Sayın Lee, İstanbul’a gerçekleştirilen ilk uçuşun 29 Ekim 1987’de Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına denk geldiğini hatırlatarak, Türk müşterilerin gösterdiği büyük desteğe ek olarak yeni havalimanı için de müteşekkir olduklarını sözlerine ekledi.

 

Singapur Hava Yolları’na teşekkür ederim

İstanbul Havalimanı Mülki İdare Amiri Sn İsmail ŞANLI, konışmasında, ‘Singapur Hava Yolları’na, İstanbul Hava Limanı’nın bölgenin en önemli bağlantı noktası olmasına katkılarından dolayı teşekkür ederim’ dedi.

İlk uçuşa özel menü ve özel seyahat yastığı hazırlandı

A350-900’ün Türkiye’den Singapur’a yapacağı ilk uçuşu için özel hazırlanan menüde yer alacak yemekler, Singapur Hava Yolları’nın Türkiye Facebook Sayfası’nı takip eden 100.000’den fazla kişinin oyları ile belirlendi. Business Class menüsünde Zeytinyağlı Yaprak Sarma, Adana Kebap ve Kadayıf yer alırken, Premium Economy ve Economy Class’ta uçan yolculara İmambayıldı, Adana Kebap ve Sütlaç gibi Türk Mutfağı’nın en sevilen lezzetleri sunuldu. Ayrıca her bir yolcuya ünlü Fransız modacı Pierre Balmain tarafından tasarlanan Sarong Kebaya hostes üniforma kumaşlarından dört renkte hazırlanmış seyahat boyun yastığı hediye edildi.

Jetlag etkisini azaltan uçak

Singapur Hava Yolları’nın Airbus 350-900 uçağında 42 Business Class, 24 Premium Economy ve 187 Economy Class olmak üzere toplam 253 koltuk bulunmaktadır. İleri teknolojisi ve üstün operasyon verimliliği ile yolculara çok daha gelişmiş bir seyahat deneyimi sunan Airbus 350-900’de daha yüksek tavan, daha geniş pencereler ve daha geniş iç gövdenin yanı sıra jetlag etkisini azaltmak üzere özel olarak tasarlanmış kabin içi aydınlatma sistemi de bulunuyor. Uçakta ayrıca Wi-Fi erişimi ve son teknoloji dokunmatik ekranlı kabin içi eğlence sistemi KrisWorld yolcuların hizmetine sunuluyor.

Singapur Hava Yolları en modern uçaklardan biri olan A350’yi operasyona alarak bir önceki uçak tipine göre %25 daha az karbon salınımı ve yakıt tüketimi sağlayacak.  A350-900, daha aerodinamik bir tasarım, daha hafif malzemeler, çok daha sessiz motor ve daha geniş bir kabin alanına sahip.

‘İstanbul Hava Limanı’nın bölgenin en önemli bağlantı nolktası olmasına katkılarından dolayı teşekkür ederim’.

 

İstanbul Singapur Uçuş Tarifesi

 

Kış Tarifesi ( 27 Mart 2020 tarihine kadar geçerli)
Uçuş No Sefer Günleri Kalkış Saati  Varış Saati
SQ391

Istanbul – Singapur

Pazartesi, Çarşamba, Cuma, Pazar 14:25 05: 45+1
SQ392

Singapur – Istanbul

Pazartesi, Çarşamba, Cuma, Pazar 01:50 08:25

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2DBrUMW
via IFTTT

SİNGAPUR HAVA YOLLARI İSTANBUL UÇUŞLARINDA  A350-900 İLE HİZMET VERMEYE BAŞLADI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2DBrUMW

30 Kasım 2019 Cumartesi

Emirates, Dubai Airshow 2019’u Başarılı Bir Şekilde Tamamladı Emirates Havayolu’nun en son Airbus A380 ve Boeing 777-300ER modellerini sergilediği, bu yıl 33,000’den fazla insanın ziyaretine sahne olan Dubai Airshow 2019 geride bırakıldı. Emirates’in stant ve fuar alanının yanı sıra ticari ve eğitim uçaklarının ziyaretçilere sunulduğu Dubai Airshow’un 2019 organizasyonunu da başarılı bir şekilde tamamladı. Dünyanın pek çok yerinden ziyaretçinin ağırlandığı Dubai Airshow’da Emirates’in, ezber bozan Boeing 777-300ER First Class süitinin yer aldığı sergi alanını 10,000’den fazla kişi ziyaret etti. Emirates, Dubai Airshow’un 2019 organizasyonu için, Expo’nun ’hareketlilik’ (mavi) ve ‘fırsat’ (turuncu) temaları ile en son Airbus A380 ve Boeing 777-300ER modellerini gözler önüne serdi. Emirates Uçuş Eğitim Akademisi tarafından eğitim amaçlı olarak kullanılan Cirrus SR 22 ve Embraer Phenom 100 jetleri de ziyaretçilere sunuldu. Emirates ayrıca, Abu Dhabi Veliaht Prensi ve BAE Silahlı Kuvvetleri Başkomutanı Vekili Ekselans Şeyh Mohammed bin Zayed Al Nahyan, Dubai Veliaht Prensi Ekselans Şeyh Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum ve BAE Başbakan Vekili ve Başkanlık İlişkileri Bakanı Ekselans Şeyh Mansour bin Zayed Al Nahyan’ı, Emirates A380 statik gösterisinde ağırlamanın onurunu yaşadı. Emirates, Dubai Airshow sırasında, 16 milyar dolar değerindeki 50 adet, A350-900 XWB ve 8.8 milyar dolar değerindeki 30 adet Boeing 787-9 uçağına yönelik satın alma sözleşmesini de içeren, 24.8 milyar dolar tutarındaki kesinleşen uçak siparişlerini de duyurdu. Emirates, tedarikçi ve ortaklarıyla, MRO hizmetleri, eğitim programları ve diğer destekleyici faaliyetler ve operasyonel çalışmalarla ilgili çeşitli başka anlaşmalar da imzaladı. Emirates ayrıca, Sanad Aerotech ile MRO hizmetlerine yönelik iş birliğinin yanı sıra, eğitim ve tahsis edilmiş olan onarım kabiliyetlerinin geliştirilmesi üzerine bir mutabakat imzaladı. Emirates Grup ve GE Aviation, Emirates Grup’taki BAE Vatandaşı çalışanların liderlik eğitim programları ve GE’nin genişletilmesine yönelik bir mutabakat imzaladı. Emirates Uçuş Eğitim Merkezi ve CAE’ deki pilot eğitim kapasitesini daha da büyütmek üzere, şirketin Dubai’deki eğitim merkezine yeni bir Bombardier Global 7500 tam uçuş simülatörü alındığını duyurdu. Emirates, etkinliğin ilk günündeki açılışta, Expo 2020’nin ‘sürdürülebilirlik’ temasını temsil eden yeşil renkle kaplanmış bir Airbus A380 uçuş gösterisi ve ardından BAE’nin hava gösteri ekibi Al Fursan’ın gösterisi ile ziyaretçilerine büyüleyici bir uçuş keyfi yaşattı.

Emirates Havayolu’nun en son Airbus A380 ve Boeing 777-300ER modellerini sergilediğibu yıl 33,000’den fazla insanın ziyaretine sahne olan Dubai Airshow 2019 geride bırakıldı.

Emirates’in stant ve fuar alanının yanı sıra ticari ve eğitim uçaklarının ziyaretçilere sunulduğu Dubai Airshow’un 2019 organizasyonunu da başarılı bir şekilde tamamladı. Dünyanın pek çok yerinden ziyaretçinin ağırlandığı Dubai Airshow’da Emirates’in, ezber bozan Boeing 777-300ER First Class süitinin yer aldığı sergi alanını 10,000’den fazla kişi ziyaret etti.

Emirates, Dubai Airshow’un 2019 organizasyonu için, Expo’nun ’hareketlilik’ (mavi) ve ‘fırsat’ (turuncu) temaları ile en son Airbus A380 ve Boeing 777-300ER modellerini gözler önüne serdi. Emirates Uçuş Eğitim Akademisi tarafından eğitim amaçlı olarak kullanılan Cirrus SR 22 ve Embraer Phenom 100 jetleri de ziyaretçilere sunuldu.

Emirates ayrıca, Abu Dhabi Veliaht Prensi ve BAE Silahlı Kuvvetleri Başkomutanı Vekili Ekselans Şeyh Mohammed bin Zayed Al Nahyan, Dubai Veliaht Prensi Ekselans Şeyh Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum ve BAE Başbakan Vekili ve Başkanlık İlişkileri Bakanı Ekselans Şeyh Mansour bin Zayed Al Nahyan’ı, Emirates A380 statik gösterisinde ağırlamanın onurunu yaşadı.

Emirates, Dubai Airshow sırasında, 16 milyar dolar değerindeki 50 adet, A350-900 XWB ve 8.8 milyar dolar değerindeki 30 adet Boeing 787-9 uçağına yönelik satın alma sözleşmesini de içeren, 24.8 milyar dolar tutarındaki kesinleşen uçak siparişlerini de duyurdu.

Emirates, tedarikçi ve ortaklarıyla, MRO hizmetleri, eğitim programları ve diğer destekleyici faaliyetler ve operasyonel çalışmalarla ilgili çeşitli başka anlaşmalar da imzaladı. Emirates ayrıca, Sanad Aerotech ile MRO hizmetlerine yönelik iş birliğinin yanı sıra, eğitim ve tahsis edilmiş olan onarım kabiliyetlerinin geliştirilmesi üzerine bir mutabakat imzaladı. Emirates Grup ve GE Aviation, Emirates Grup’taki BAE Vatandaşı çalışanların liderlik eğitim programları ve GE’nin genişletilmesine yönelik bir mutabakat imzaladı. Emirates Uçuş Eğitim Merkezi ve CAE’ deki pilot eğitim kapasitesini daha da büyütmek üzere, şirketin Dubai’deki eğitim merkezine yeni bir Bombardier Global 7500 tam uçuş simülatörü alındığını duyurdu.

Emirates, etkinliğin ilk günündeki açılışta, Expo 2020’nin ‘sürdürülebilirlik’ temasını temsil eden yeşil renkle kaplanmış bir Airbus A380 uçuş gösterisi ve ardından BAE’nin hava gösteri ekibi Al Fursan’ın gösterisi ile ziyaretçilerine büyüleyici bir uçuş keyfi yaşattı.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/37REzcG
via IFTTT