26 Kasım 2019 Salı

AtlasGlobal Uçuşlarını durdurdu AtlasGlobal, finansal sebeplerle tüm uçuşlarını durduruğunu açıkladı;   Değerli Yolcularımız, Havayolumuz tarafından alınan karar ile sizlere farklı bir uçuş deneyimi sunabilmek amacıyla yeniden yapılanma sürecine girmiş bulunmaktayız. 26 Kasım 2019 itibariyle 21 Aralık 2019 tarihine kadar geçici süreyle operasyonlarımıza ara verilmiştir. Bu süreçte uçuşu gerçekleştirilemeyen yolcularımızın satın aldıkları biletleriyle ilgili 15 Aralık 2019 tarihine kadar gerekli tespitler tarafımızca yapılacaktır. Siz değerli yolcularımızın iade ve değişiklik talepleri ile ilgili uygulanacak işlemler 16 Aralık 2019 tarihinde web sitemiz üzerinden duyurulacaktır. Konu ile ilgili sorularınızı ve taleplerinizi callcenter@atlasglb.com e-posta adresine PNR numarasıyla birlikte iletebilirsiniz. Web sitemizden ve diğer satış kanallarımızdan bilet satış işlemleri 16 Aralık 2019 tarihine kadar kapalı tutulacaktır. Dear Passengers, As per the decision taken by our airline, we have entered a new phase of restructuring in order to provide you a unique flight experience. As of the 26th of November 2019, we have temporarily suspended all our flights until 21st of December 2019. During this period, all flight irregularities on the tickets until the 15th of December 2019 will be assessed by our teams. All procedure regarding involuntary change and/or refund will be announced on 16th of December 2019, on our website. Please contact callcenter@atlasglb.com with your PNR and flight information should you have any further inquiries and questions. Tickets sales will be suspended until the 16th of December 2019 on all our sales channels including our web-site, mobile apps, etc. Atlasjet Havacılık A.Ş.

AtlasGlobal, finansal sebeplerle tüm uçuşlarını durduruğunu açıkladı;

 

Değerli Yolcularımız,

Havayolumuz tarafından alınan karar ile sizlere farklı bir uçuş deneyimi sunabilmek amacıyla yeniden yapılanma sürecine girmiş bulunmaktayız. 26 Kasım 2019 itibariyle 21 Aralık 2019 tarihine kadar geçici süreyle operasyonlarımıza ara verilmiştir.

Bu süreçte uçuşu gerçekleştirilemeyen yolcularımızın satın aldıkları biletleriyle ilgili 15 Aralık 2019 tarihine kadar gerekli tespitler tarafımızca yapılacaktır.

Siz değerli yolcularımızın iade ve değişiklik talepleri ile ilgili uygulanacak işlemler 16 Aralık 2019 tarihinde web sitemiz üzerinden duyurulacaktır.

Konu ile ilgili sorularınızı ve taleplerinizi callcenter@atlasglb.com e-posta adresine PNR numarasıyla birlikte iletebilirsiniz.

Web sitemizden ve diğer satış kanallarımızdan bilet satış işlemleri 16 Aralık 2019 tarihine kadar kapalı tutulacaktır.

Dear Passengers,

As per the decision taken by our airline, we have entered a new phase of restructuring in order to provide you a unique flight experience. As of the 26th of November 2019, we have temporarily suspended all our flights until 21st of December 2019.

During this period, all flight irregularities on the tickets until the 15th of December 2019 will be assessed by our teams.

All procedure regarding involuntary change and/or refund will be announced on 16th of December 2019, on our website. Please contact callcenter@atlasglb.com with your PNR and flight information should you have any further inquiries and questions.

Tickets sales will be suspended until the 16th of December 2019 on all our sales channels including our web-site, mobile apps, etc.

Atlasjet Havacılık A.Ş.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2XLR6d4
via IFTTT

25 Kasım 2019 Pazartesi

Corendon Airlines’dan TT Warsaw Fuarı’na Damga Vuran Parti


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Ohedc6

Corendon Airlines’dan TT Warsaw Fuarı’na Damga Vuran Parti Turizm Profesyonelleri Corendon Airlines’ın Partisinde Eğlenceye Doydu * Turizmciler Corendon Airlines’ın Partisinde Doyasıya Eğlendi Corendon Airlines, TT Warsaw Turizm Fuarı’nın ilk akşamında turizm profesyonellerini özel bir partiyle buluşturdu. The View Club’da düzenlenen partide Polonya’nın en ünlü DJ’lerinden Groome ve elektronik müziğin özgün ikilisi Novika ve Lex sahne aldı. Avrupa pazarındaki istikrarlı büyümesini sürdüren Corendon Airlines, Polonya’nın başkenti Varşova’da düzenlenen Uluslararası Turizm Fuarı TT Warsaw’a Türkiye Pavilyonu’ndaki standıyla katıldı. Çalışmalarını sadece fuara katılımla sınırlamayan Corendon Airlines, Varşova’nın en güzel manzarasına sahip The View Club’ın 32. katındaki roof’unda turizm profesyonellerine özel bir parti verdi. Renkli görüntülere sahne olan partiye katılanlar, Polonya’nın en ünlü DJ’lerinden, ülkesini Eurovision’da da temsil etmiş Groome’nin ardından elektronik müziğin özgün ikilisi Novika ve Lex ile müziğe ve eğlenceye doydu. Gecenin sunuculuğunu ise MTV’nin sevilen yüzlerinden Odeta Moro yaptı. Corendon Airlines, partide Polonya pazarındaki yeni yatırımları ve yeni hatlarını da tanıttı. Parti The View Club’ın muhteşem manzarası eşliğinde gecenin geç saatlerine kadar devam etti.

Turizm Profesyonelleri Corendon Airlines’ın Partisinde Eğlenceye Doydu

*

Turizmciler Corendon Airlines’ın Partisinde Doyasıya Eğlendi

Corendon Airlines, TT Warsaw Turizm Fuarı’nın ilk akşamında turizm profesyonellerini özel bir partiyle buluşturdu. The View Club’da düzenlenen partide Polonya’nın en ünlü DJ’lerinden Groome ve elektronik müziğin özgün ikilisi Novika ve Lex sahne aldı.

Avrupa pazarındaki istikrarlı büyümesini sürdüren Corendon Airlines, Polonya’nın başkenti Varşova’da düzenlenen Uluslararası Turizm Fuarı TT Warsaw’a Türkiye Pavilyonu’ndaki standıyla katıldı. Çalışmalarını sadece fuara katılımla sınırlamayan Corendon Airlines, Varşova’nın en güzel manzarasına sahip The View Club’ın 32. katındaki roof’unda turizm profesyonellerine özel bir parti verdi.

Renkli görüntülere sahne olan partiye katılanlar, Polonya’nın en ünlü DJ’lerinden, ülkesini Eurovision’da da temsil etmiş Groome’nin ardından elektronik müziğin özgün ikilisi Novika ve Lex ile müziğe ve eğlenceye doydu. Gecenin sunuculuğunu ise MTV’nin sevilen yüzlerinden Odeta Moro yaptı. Corendon Airlines, partide Polonya pazarındaki yeni yatırımları ve yeni hatlarını da tanıttı. Parti The View Club’ın muhteşem manzarası eşliğinde gecenin geç saatlerine kadar devam etti.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Ohedc6
via IFTTT

24 Kasım 2019 Pazar

SMS – EMNİYET(Safety) EĞİTİMLERİ YAZI: 46 SMS  –  EMNİYET(Safety) EĞİTİMLERİ Sivil havacılık SMS’le ilgili daha önceki yazılarımda emniyet eğitimlerindeki eğitmenler üzerinde durmuştum.  46. yazımda sizlere ‘Emniyet Eğitimleri’ hakkında kısaca açıklamaya çalışacağım.   Havacılık kuruluşları SMS’e yatırım yaptıklarından yaralanmaların, kazaların veya meydana gelebilecek olayların azalabileceğini bekleyebilir. Çünkü şirket yöneticileri, tüm çalışanlarına sınırlı bir bütçe dahilinde düzenli SMS eğitimi sağlar. Bunun yanısıra bazı yöneticiler yoğun SMS eğitim kurslarının tüm çalışanlar için gerekli olmadığını düşünür. Onlar için SMS eğitimleri sadece zaman kaybı ve bütçeye dokunduğunu iddia ederek  hala SMS farkındalığını anlamış değillerdir. Bunu okurken abarttığımı düşünüyorsanız o zaman bugün havaalanlarında neden bu kadar kaza ve operasyon hataları oluyor? Üstü kapalıtanlar hariç!   Kuruluş çalışanlarının çoğuna bütçe dahilinde tekrarlanan havacılık SMS eğitimi vermenin basit bir yolunu görelim. Tekrarlayan SMS eğitimini çok ucuza verdiğinizde, faydaların maliyetlerden daha ağır bastığını görebilirsiniz.  Şirket içinde SMS eğitiminin verilmesi gerektiğini belirtirken, eğitimin nasıl verilmesi gerektiğini belirten bir gereklilik ve eğitimin kalitesi ile ilgili standartlar yoktur. Standart yok derken SMS eğitimin standart altı olması gerektiğini söylemiyorum. Öncelikle emniyet programından faydalanabilmek için biraz iş yapmaya istekli olmalısınız sonra tüm çalışanlar tehlike tanımlamasını ve raporlama yapmalı. SMS programının en önemli kısımlarından biridir. Süreçler belli, tehlikelerin nerelerde olduğu bilinir. Amerika bir kere keşfedilmiştir. İki kez keşfedilemez. Yani iş yapıyoruz diyerekten tehlikeleri yeni bulunuyormuş gibi iş yapılmasın. Bu nedenle her çalışanın aşağıdaki alanlarda da eğitilmesini sağlamasınız. Yani; *Teknik iş eğitimi, *İlk SMS eğitim, * SMS Tazeleme eğitim.   Günlük operasyon süreçlerde çalışanlar için daha yapılandırılmış eğitim gerekir! Bunun yanısıra da tüm çalışanların da yoğun SMS eğitim kurslarına da ihtiyacı yoktur. Ayrıca SMS eğitiminin SMS rolüyle orantılı olduğunu unutmayın. Örneğin; Yönetim ve hat bakım çalışanları en az miktarda mı SMS eğitim almalı? Yoksa yoğun eğitim mi almalı? Ya da farklı SMS eğitimler görmeli? Yoksa web videoları yada dokümanlar mı verilmeli? Bugün şirket çalışanlarının bazılarına web üzerinden emniyet üzerine yazılar tanzim etmekte. Bu yazılar; ICAO uyumlu dört bileşeni baz alarak makalelerdir. Bunu savunanlarda var. Tartışılır da! Çünkü bunun yanısıra bazı konularda ‘Emniyet Yönetim Sistemi’ nde hala bazı ucu açık yerler var ve cevaplandırılmamış!   Eğitimlerin içeriği ve öğrenme çıktıları çalışanların görevlerine ve organizasyon içindeki durumlarına göre uygun olmalıdır. Öncelikle öğrenme çıktıları belirlenmeli. Aslında emniyet eğitimlerinin amaçları birer iletişim aracıdır(ICAO SMS).   Her emniyet yöneticisinin karşılaştığı zorluk, tüm çalışanlara sınırlı bir bütçe dahilinde düzenli SMS eğitimi sağlamaktır. Sizce sağlanıyor mu?   Mehmet Ali Ataman 24.Kasım.2019    

SMS  –  EMNİYET(Safety) EĞİTİMLERİ

Sivil havacılık SMS’le ilgili daha önceki yazılarımda emniyet eğitimlerindeki eğitmenler üzerinde durmuştum.  46. yazımda sizlere ‘Emniyet Eğitimleri’ hakkında kısaca açıklamaya çalışacağım.

 

Havacılık kuruluşları SMS’e yatırım yaptıklarından yaralanmaların, kazaların veya meydana gelebilecek olayların azalabileceğini bekleyebilir. Çünkü şirket yöneticileri, tüm çalışanlarına sınırlı bir bütçe dahilinde düzenli SMS eğitimi sağlar. Bunun yanısıra bazı yöneticiler yoğun SMS eğitim kurslarının tüm çalışanlar için gerekli olmadığını düşünür. Onlar için SMS eğitimleri sadece zaman kaybı ve bütçeye dokunduğunu iddia ederek  hala SMS farkındalığını anlamış değillerdir. Bunu okurken abarttığımı düşünüyorsanız o zaman bugün havaalanlarında neden bu kadar kaza ve operasyon hataları oluyor?

Üstü kapalıtanlar hariç!

 

Kuruluş çalışanlarının çoğuna bütçe dahilinde tekrarlanan havacılık SMS eğitimi vermenin basit bir yolunu görelim. Tekrarlayan SMS eğitimini çok ucuza verdiğinizde, faydaların maliyetlerden daha ağır bastığını görebilirsiniz.  Şirket içinde SMS eğitiminin verilmesi gerektiğini belirtirken, eğitimin nasıl verilmesi gerektiğini belirten bir gereklilik ve eğitimin kalitesi ile ilgili standartlar yoktur. Standart yok derken SMS eğitimin standart altı olması gerektiğini söylemiyorum. Öncelikle emniyet programından faydalanabilmek için biraz iş yapmaya istekli olmalısınız sonra tüm çalışanlar tehlike tanımlamasını ve raporlama yapmalı.

SMS programının en önemli kısımlarından biridir. Süreçler belli, tehlikelerin nerelerde olduğu bilinir. Amerika bir kere keşfedilmiştir. İki kez keşfedilemez. Yani iş yapıyoruz diyerekten tehlikeleri yeni bulunuyormuş gibi iş yapılmasın. Bu nedenle her çalışanın aşağıdaki alanlarda da eğitilmesini sağlamasınız.

Yani;

*Teknik iş eğitimi,

*İlk SMS eğitim,

* SMS Tazeleme eğitim.

 

Günlük operasyon süreçlerde çalışanlar için daha yapılandırılmış eğitim gerekir! Bunun yanısıra da tüm çalışanların da yoğun SMS eğitim kurslarına da ihtiyacı yoktur. Ayrıca SMS eğitiminin SMS rolüyle orantılı olduğunu unutmayın. Örneğin; Yönetim ve hat bakım çalışanları en az miktarda mı SMS eğitim almalı? Yoksa yoğun eğitim mi almalı? Ya da farklı SMS eğitimler görmeli? Yoksa web videoları yada dokümanlar mı verilmeli? Bugün şirket çalışanlarının bazılarına web üzerinden emniyet üzerine yazılar tanzim etmekte. Bu yazılar; ICAO uyumlu dört bileşeni baz alarak makalelerdir. Bunu savunanlarda var. Tartışılır da! Çünkü bunun yanısıra bazı konularda ‘Emniyet Yönetim Sistemi’ nde hala bazı ucu açık yerler var ve cevaplandırılmamış!

 

Eğitimlerin içeriği ve öğrenme çıktıları çalışanların görevlerine ve organizasyon içindeki durumlarına göre uygun olmalıdır. Öncelikle öğrenme çıktıları belirlenmeli. Aslında emniyet eğitimlerinin amaçları birer iletişim aracıdır(ICAO SMS).

 

Her emniyet yöneticisinin karşılaştığı zorluk, tüm çalışanlara sınırlı bir bütçe dahilinde düzenli SMS eğitimi sağlamaktır. Sizce sağlanıyor mu?

 

Mehmet Ali Ataman

24.Kasım.2019

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2pNuLPL
via IFTTT

SMS – EMNİYET(Safety) EĞİTİMLERİ YAZI: 46


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2pNuLPL

LOGITRANS FUARI YOĞUN İLGİ GÖRDÜ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2XGU3vr

LOGITRANS FUARI YOĞUN İLGİ GÖRDÜ LOGITRANS FUARI YOĞUN İLGİ GÖRDÜ Bu yıl 13. kez düzenlenen Logitrans Fuarı’nda sektör paydaşları ile bir araya geldi. 13-15 Kasım 2019 tarihlerinde düzenlenen fuara yerli ve yabancı sektör temsilcileri büyük ilgi gördü. Açılışını EKO MMI Fuarcılık İdari Direktörü İlker Altun, Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Tehlikeli Mal ve Kombine Taşımacılık Düzenleme Genel Müdürü Cem Murat Yıldırım, Almanya Federal Ulaştırma ve Dijital Altyapı Bakanlığı Lojistik Bölüm Başkanı Peter Lüttjohann, Messe München Yönetim Kurulu Üyesi Gerhard Gerritzen ve UTİKAD Başkanı Emre Eldener’in yaptığı fuar, bu yıl 24 ülkeden 158 katılımcıya ev sahipliği yaptı. Fuar boyunca düzenlenen panellerde lojistik gündemine dair önemli konular değerlendirildi. Fuarın ikinci gününde ise Atlas Lojistik Ödülleri sahiplerini buldu. Kategorilerin titizlikle belirlendiği ödül töreninde; 83 aday arasından 27 firma ödül almaya layık görüldü. 13-15 Kasım 2019 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşen Logitrans Uluslararası Fuarı’nda UTİKAD hem üyeleriyle hem de sektör paydaşları ile bir araya geldi. Lojistik sektörüne yönelik yenilikçi yaklaşımların yer aldığı fuarda UTİKAD, 10. Hol 220 numaralı stantta hem üyelerini hem de sektör paydaşlarını ağırladı. UTİKAD standı üç gün süren fuar boyunca yerli ve yabancı birçok konuğun yanı sıra fuarın açılışına katılan T.C Ulaştıma ve Altyapı Bakanlığı Tehlikeli Mal ve Kombine Taşımacılık Düzenleme Genel Müdürü Cem Murat Yıldırım’ı da konuk etti. Litvanya, Fransa, Almanya, Avusturya, Irak ve İranlı lojistik sektörü temsilcilerine Türk lojistik sektörü hakkında bilgi verildi. Bunun yanı sıra uluslararası basından birçok önemli isim UTİKAD standını ziyaret etti. Asya ve Avrupa’yı birbirine bağlayacak Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu hattının önemine fuarda dikkat çekildi. Bu doğrultuda demiryolu taşımacılığı ülke temsilcileri ve firmaları ön plana çıktı. Havayollarıbı temsilen Turkish Cargo , Lufthansa Cargo , Qatar Airways cargo ve FlyDubai temsilcisi GE Havacılık standlarında hareketlilik sözkonusuydu. Hava kargo acentaları arasında DSV ve Arkas en haraketli standlardı. Ayrıca kargo yazılım şirketleri Soft, Xinerji, Ulukom ve Select firmaları fuarda standları ile müşterilerine ürünlerini tanıttılar. Xinerji ve Soft firmaları hem ekipleri hemde büyük standları ile göz doldurdu. 23 yabancı ülkeden katılım sağlanan fuarda kara ve denizyolu firmaları çoğunluktaydı.

LOGITRANS FUARI YOĞUN İLGİ GÖRDÜ
Bu yıl 13. kez düzenlenen Logitrans Fuarı’nda sektör paydaşları ile bir araya geldi. 13-15 Kasım 2019 tarihlerinde düzenlenen fuara yerli ve yabancı sektör temsilcileri büyük ilgi gördü.

Açılışını EKO MMI Fuarcılık İdari Direktörü İlker Altun, Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Tehlikeli Mal ve Kombine Taşımacılık Düzenleme Genel Müdürü Cem Murat Yıldırım, Almanya Federal Ulaştırma ve Dijital Altyapı Bakanlığı Lojistik Bölüm Başkanı Peter Lüttjohann, Messe München Yönetim Kurulu Üyesi Gerhard Gerritzen ve UTİKAD Başkanı Emre Eldener’in yaptığı fuar, bu yıl 24 ülkeden 158 katılımcıya ev sahipliği yaptı. Fuar boyunca düzenlenen panellerde lojistik gündemine dair önemli konular değerlendirildi. Fuarın ikinci gününde ise Atlas Lojistik Ödülleri sahiplerini buldu. Kategorilerin titizlikle belirlendiği ödül töreninde; 83 aday arasından 27 firma ödül almaya layık görüldü.

13-15 Kasım 2019 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşen Logitrans Uluslararası Fuarı’nda UTİKAD hem üyeleriyle hem de sektör paydaşları ile bir araya geldi. Lojistik sektörüne yönelik yenilikçi yaklaşımların yer aldığı fuarda UTİKAD, 10. Hol 220 numaralı stantta hem üyelerini hem de sektör paydaşlarını ağırladı. UTİKAD standı üç gün süren fuar boyunca yerli ve yabancı birçok konuğun yanı sıra fuarın açılışına katılan T.C Ulaştıma ve Altyapı Bakanlığı Tehlikeli Mal ve Kombine Taşımacılık Düzenleme Genel Müdürü Cem Murat Yıldırım’ı da konuk etti. Litvanya, Fransa, Almanya, Avusturya, Irak ve İranlı lojistik sektörü temsilcilerine Türk lojistik sektörü hakkında bilgi verildi. Bunun yanı sıra uluslararası basından birçok önemli isim UTİKAD standını ziyaret etti.

Asya ve Avrupa’yı birbirine bağlayacak Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu hattının önemine fuarda dikkat çekildi. Bu doğrultuda demiryolu taşımacılığı ülke temsilcileri ve firmaları ön plana çıktı.
Havayollarıbı temsilen Turkish Cargo , Lufthansa Cargo , Qatar Airways cargo ve FlyDubai temsilcisi GE Havacılık standlarında hareketlilik sözkonusuydu.
Hava kargo acentaları arasında DSV ve Arkas en haraketli standlardı.
Ayrıca kargo yazılım şirketleri Soft, Xinerji, Ulukom ve Select firmaları fuarda standları ile müşterilerine ürünlerini tanıttılar. Xinerji ve Soft firmaları hem ekipleri hemde büyük standları ile göz doldurdu.
23 yabancı ülkeden katılım sağlanan fuarda kara ve denizyolu firmaları çoğunluktaydı.
No alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imagea group of people sitting at a tablea group of people sitting at a tableNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imagea group of people posing for the cameraa group of people standing around a planeNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this imageNo alternative text description for this image


from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2XGU3vr
via IFTTT