28 Ağustos 2019 Çarşamba

Air Clinic en büyük havalimanından dünyaya açılıyor Atatürk Havalimanı’nda önemli işlere imza atan Air Clinic, yeni havalimanıyla hem kapasitesini büyüttü hem de araçlarını daha özellikli hale getirdi. Genel müdür Bozkır, yeni yatırımlar sonrası iki farklı ülkeden teklif aldıklarını açıkladı. Tamamlandığında 200 milyon yolcu kapasitesiyle İstanbul Havalimanı, dünyanın en büyüğü olmak adına çalışmalarını sürdürüyor. Toplumda farklı düşünceler olsa da nisan ayında başlayan taşınmanın nasıl gerçekleşeceği merak konusuydu. Belki de dünyanın en büyük ve hızlı taşınması olarak tarihe geçecek olan İstanbul Havalimanı’nda gözler sadece uçuş trafiğinde değil hizmet kalitesine de çevrilmişti. Bu konuda en hazırlıklı olan ise en fazla ihtiyaç duyulan konulardan biri olan yaşlı, hasta ve özel yardıma ihtiyaç duyulan yolcuların transferi oldu. Bu konuda Atatürk Havalimanı’nda önemli işlere imza atan Air Clinic, yeni havalimanıyla hem kapasitesini büyüttü hem de araçlarını daha özellikli hale getirdi. Air Clinic’in başında bu operasyonu ise Genel Müdür unvanıyla Özlem Bozkır yürütüyor. 21 yıldır özellikle sağlık alanında birçok kuruluşta üst düzey görevlerde bulunan Bozkır, 4 yıl önce hizmete başlayan Air Clinic’in kuruluşundan bu yana kaptanlığını üstlenmiş durumda. 2015’te İstanbul ile birlikte farklı Ankara, Antalya, İzmir, Bodrum, Dalaman gibi kentlerde 7 havalimanında da çalışmaya başlayan şirket, THY’nin yer hizmetlerini yürüten TGS’ye bağlı olarak çalışıyor. YOLCU SAYISI 2.5 KAT ARTTI Yeni havalimanına taşınmadan önce Yeşilköy’de 40 bin yolcu transferini gerçekleştirdiklerini anlatan Bozkır, “Bu sayı taşınma ile birlikte 2.5 kat arttı ve 100 bine ulaştı. Uçakta bulunan yolcu sayısı gözetilmeksizin kaç kişi olursa olsun kapı açıldığında hizmete başlıyoruz. Eğer talep edilmese bile en az 1 çalışanımız kapıda bekliyor” diye konuşuyor. Bazı coğrafyalarda örneğin ABD, Uzakdoğu Asya gibi bölgelerden uçak başına 25-30 kişi talepte bulunuyor. “Ancak asıl sorun bize bildirimlerde” diyor Bozkır. Bazen 6-7 kişilik talep jetlag, tansiyon gibi nedenlerle 25-30’a bile çıkabiliyor. 250 kişilik uçakta 65 yolcuya bile hizmet verilmiş; Bozkır’ın verdiği bilgilere göre. “BATI’DAN TEKLİF ALIYORUZ” Air Clinic’in kendine öz tasarıma sahip araçlarına vurgu yapan Bozkır, “Lastik boyutunu değiştirdik. Silikon lastiğe geçtik. Motor gücü düşüktü, yükselttik. Yeniden tasarladık. Bu hizmet ve filo nedeniyle şu anda iki farklı ülkeden teklif almış durumdayız” şeklinde konuşuyor. Bozkır’ın sır gibi sakladığı iki ülkede yer alan iki havalimanı, dünyanın en büyükleri arasında ilk 5’e girecek şekilde. Her iki havalimanı da küresel anlamda finansın en önemli noktalarına ev sahipliği yapıyor. Her iki havalimanı da on milyonlarca kişiyi taşıyor. Her iki havalimanı da dünyanın en gelişmiş, en güçlü, en modern, en fazla gelire sahip kentlerinde. Ancak yine de hizmet kalitesi ve yaratıcılık doğudan; İstanbul’dan transfer ediliyor. Tıpkı, sağlığın diğer alanları gibi. “İSTİHDAMI 250’DEN 600’E ÇIKARDIK” Yeni havalimanına taşınmadan önce; yani 6 ay evvelinde Air Clinic’in oluşturduğu istihdam sayısı 250 idi. İstanbul Havalimanı’nda sadece şu anda 101 tane akülü, 250’ye yakın manüel sandalye var. 10 adet golf aracı var. “Havalimanı büyüyünce, alanı genişleyince bu rakamı 600’e çıkardık” diye anlatıyor Bozkır. Sadece ekipman ve araçlara 2 milyon doların üzerinde yatırım yaptıklarını dile getiren Bozkır, “Çalışanların eğitimlerine de önemli dokunuşlarımız oldu. Özellikle yabancı dilde büyük gelişme kaydeden personellerimiz var. Hatta bazı çalışanlarımız, “Kursa gitmeden ve para kazanarak İngilizce, Fransızca öğreniyoruz” diyebiliyor. Neredeyse 10 çalışandan 8’i üniversite mezunu. Bozkır, “Belki de bu anlamda en yüksek şirketlerden biriyiz” diyor. Kaynak:dunya.com  

Atatürk Havalimanı’nda önemli işlere imza atan Air Clinic, yeni havalimanıyla hem kapasitesini büyüttü hem de araçlarını daha özellikli hale getirdi. Genel müdür Bozkır, yeni yatırımlar sonrası iki farklı ülkeden teklif aldıklarını açıkladı.

Tamamlandığında 200 milyon yolcu kapasitesiyle İstanbul Havalimanı, dünyanın en büyüğü olmak adına çalışmalarını sürdürüyor. Toplumda farklı düşünceler olsa da nisan ayında başlayan taşınmanın nasıl gerçekleşeceği merak konusuydu. Belki de dünyanın en büyük ve hızlı taşınması olarak tarihe geçecek olan İstanbul Havalimanı’nda gözler sadece uçuş trafiğinde değil hizmet kalitesine de çevrilmişti. Bu konuda en hazırlıklı olan ise en fazla ihtiyaç duyulan konulardan biri olan yaşlı, hasta ve özel yardıma ihtiyaç duyulan yolcuların transferi oldu. Bu konuda Atatürk Havalimanı’nda önemli işlere imza atan Air Clinic, yeni havalimanıyla hem kapasitesini büyüttü hem de araçlarını daha özellikli hale getirdi.

Air Clinic’in başında bu operasyonu ise Genel Müdür unvanıyla Özlem Bozkır yürütüyor. 21 yıldır özellikle sağlık alanında birçok kuruluşta üst düzey görevlerde bulunan Bozkır, 4 yıl önce hizmete başlayan Air Clinic’in kuruluşundan bu yana kaptanlığını üstlenmiş durumda. 2015’te İstanbul ile birlikte farklı Ankara, Antalya, İzmir, Bodrum, Dalaman gibi kentlerde 7 havalimanında da çalışmaya başlayan şirket, THY’nin yer hizmetlerini yürüten TGS’ye bağlı olarak çalışıyor.

YOLCU SAYISI 2.5 KAT ARTTI

Yeni havalimanına taşınmadan önce Yeşilköy’de 40 bin yolcu transferini gerçekleştirdiklerini anlatan Bozkır, “Bu sayı taşınma ile birlikte 2.5 kat arttı ve 100 bine ulaştı. Uçakta bulunan yolcu sayısı gözetilmeksizin kaç kişi olursa olsun kapı açıldığında hizmete başlıyoruz. Eğer talep edilmese bile en az 1 çalışanımız kapıda bekliyor” diye konuşuyor.

Bazı coğrafyalarda örneğin ABD, Uzakdoğu Asya gibi bölgelerden uçak başına 25-30 kişi talepte bulunuyor. “Ancak asıl sorun bize bildirimlerde” diyor Bozkır. Bazen 6-7 kişilik talep jetlag, tansiyon gibi nedenlerle 25-30’a bile çıkabiliyor. 250 kişilik uçakta 65 yolcuya bile hizmet verilmiş; Bozkır’ın verdiği bilgilere göre.

“BATI’DAN TEKLİF ALIYORUZ”

Air Clinic’in kendine öz tasarıma sahip araçlarına vurgu yapan Bozkır, “Lastik boyutunu değiştirdik. Silikon lastiğe geçtik. Motor gücü düşüktü, yükselttik. Yeniden tasarladık. Bu hizmet ve filo nedeniyle şu anda iki farklı ülkeden teklif almış durumdayız” şeklinde konuşuyor.
Bozkır’ın sır gibi sakladığı iki ülkede yer alan iki havalimanı, dünyanın en büyükleri arasında ilk 5’e girecek şekilde.

Her iki havalimanı da küresel anlamda finansın en önemli noktalarına ev sahipliği yapıyor.
Her iki havalimanı da on milyonlarca kişiyi taşıyor.
Her iki havalimanı da dünyanın en gelişmiş, en güçlü, en modern, en fazla gelire sahip kentlerinde.

Ancak yine de hizmet kalitesi ve yaratıcılık doğudan; İstanbul’dan transfer ediliyor. Tıpkı, sağlığın diğer alanları gibi.

“İSTİHDAMI 250’DEN 600’E ÇIKARDIK”

Yeni havalimanına taşınmadan önce; yani 6 ay evvelinde Air Clinic’in oluşturduğu istihdam sayısı 250 idi. İstanbul Havalimanı’nda sadece şu anda 101 tane akülü, 250’ye yakın manüel sandalye var. 10 adet golf aracı var. “Havalimanı büyüyünce, alanı genişleyince bu rakamı 600’e çıkardık” diye anlatıyor Bozkır. Sadece ekipman ve araçlara 2 milyon doların üzerinde yatırım yaptıklarını dile getiren Bozkır, “Çalışanların eğitimlerine de önemli dokunuşlarımız oldu. Özellikle yabancı dilde büyük gelişme kaydeden personellerimiz var. Hatta bazı çalışanlarımız, “Kursa gitmeden ve para kazanarak İngilizce, Fransızca öğreniyoruz” diyebiliyor. Neredeyse 10 çalışandan 8’i üniversite mezunu. Bozkır, “Belki de bu anlamda en yüksek şirketlerden biriyiz” diyor.

Kaynak:dunya.com

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NGZzer
via IFTTT

Air Clinic en büyük havalimanından dünyaya açılıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NGZzer

THY Atatürk Havalimanı’na dönecek mi?


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/32afeXz

THY Atatürk Havalimanı’na dönecek mi? THY Atatürk Havalimanı’na dönecek mi? İlker Aycı cevapladı Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, THY’nin seferlere başladığı Mexico City ve Cancun’un uçuşunda gazetecilerin sorularını cevaplandırdı. THY yönetiminde dikkat çeken değişiklikler! Yeni hatlar için Meksika’ya yapılan ilk uçuşta Habertürk Yazarı Güntay Şimşek, Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı’ya sordukları soruların cevaplarını köşesine taşıdı. ‘Yeni havalimanında bir kış bir yaz geçirmeden, operasyonun Atatürk Havalimanı’ndaki gibi kompakt ve mükemmel olmasını beklemeyin.’ uyarısını yapan Aycı, 18-19 dakikalara inen uçak taksi sürelerinin de yeni pistle birlikte mesele olmaktan çıkacağını belirterek, THY’den çok daha büyük oranlarda kapasite kesen şirketlerin olduğunu, bu şirketlerin sorumluluktan kaçtığını söyledi. Aycı’nın açıklamalar şöyle: Havacılık için zor bir yıl THY bu sene nasıl bir sene yaşıyor? Dünya bu sene nasıl bir sene yaşıyor? Dünyada da maalesef talep şoku yaşanıyor. Yaşanan ticaret savaşları, bölgesel gelişmeler, kur dengesizlikleri, büyümedeki zorlanma, bunların hepsi dünyada talep bakımından zayıf bir yıla işaret ediyor. Avrupa pazarında aşırı rekabet, Ortadoğu’da ciddi anlamda talep fazlası şu anda talebi aşağıya çekiyor. Bu yüzdende zor bir yıl yaşanıyor. Havayolları birbiri ardına önemli zararlar açıkladılar. Bizde kendi açımızdan zorluklarla, global zorlukları bir arada bir yılı yaşıyoruz. Rekabetten korkmuyoruz. Ama akılcıl bir rekabet istiyoruz. Bir sol bir sağ pist olsaydı daha mantıklı olurdu Dünya havacılık tarihinin en büyük taşınmasını yaşadık. Hasarsız, kazasız, belasız 12 saat sonra çatır çatır uçtuk. Havalimanı şu anki haliyle zor bir yer. İki sol pist olunca uçakların taksi yapmasında zorlanırsınız, doğal olarak. Önümüzdeki yıl sağ pist gelince taksilerde rahatlama olacaktır. Bir sol bir sağ pist olsaydı daha mantıklı olurdu, daha rahat olurdu. Ama şu anda oranın şartları gereği böyle olması gerekiyordu, böyle oldu. Ama biz şu an şikâyet etmiyoruz. Biz burada da operasyonumuzu optimize edip, verimli hale getirdik. Şimdi işletmeci, DHMİ, hava kontrolörleri ve biz oturup çalıştık. Şimdi taksi sürelerini 28-29 dakikalardan ortalama 18-19 dakikalara indirdik. Yeni havalimanı verimli mi? Bu havalimanın verimli mi, değil mi olduğunu size tek bir göstergeyle açıklıyorum. Bakın %5,6 artış var transitte. Nokta. Top ağlarda. Bunun üzerine kim ne yazarsa yazsın. Açıldığından bu yana THY’nin %5,6 artışı var. Meydan engel olsaydı bu başarı yakalanmazdı. Bu rakamları da 24 uçak eksiğimizle yaptık. Konma ve konaklama sayılarında da Atatürk Havalimanı’nı geçtik. Bir de 24 uçağımız olsaydı, 600 üzerinde kalkışla rekorları kırardık. Yeni havalimanı sert bir kış görmeli Bu kış çok sert geçmedi, yumuşak geçti. Ben sert bir kış istiyorum, operasyondaki bütün kırılganlıkları yakalayıp onları düzeltmek istiyorum. Yani hazırlık maçlarında rakibi sert istersin ki ligde iyi gidesin. Bizde ilk kışımızı yaşadık, ama çok sert bir kış değildi. Sert bir kış yaşarsak bende bir şey görürsem, öngörülemeyen her şeyi hesaplayabilirim. Operasyondaki bütün o kırılganlıkları düzeltiriz ve operasyon zor günlerde de işler. Ben bunu istiyorum yumuşak kış –yaz o kadar da bizim için eğitici olmaz öğrenmemiz lazım, tecrübe etmemiz lazım. Uçuş emniyet puanlarımızda gördünüz bu anlamıyla da dünyada en iyilerden biri olduğumuzu açıkladık. Diğer havayolları nerede? Biz yüzde 8-9 kapasite keserken iç hatlarda bizim dışımızdaki havayollarının kestiği, azalttığı rakamlar THY’den çok daha fazla. Artık iç hatlarda 50 şehre uçuyoruz. Uçtuğumuz 50 şehrin bazılarında göklerde kendimizi yalnız hissediyoruz. Diğer havayollarını da yanımızda görmek istiyoruz. Özelikle yüzde 20-25 kapasite kesenlere söylüyorum. Yüzde 30’un üzerinde kapasite kesen şirketler var. Bunu da halkımızın takdirine o uçucu arkadaşlarımızın takdirine bırakıyorum. THY ne kadar risk alıyorsa, yükü paylaşıyorsa gönlüm onların da güçleri nispetinde yükü paylaşmalarını arzu ediyor. ‘THY eski havalimanına geri dönüyormuş’ diyenler hangi veriye göre konuşuyorlar Neymiş, Eylül ayından havalimanı kapanacakmış, THY eski havalimanı geri dönüyormuş. Hangi bilimsel veriye göre konuşuyorlar. Ne konuştuğunu, hangi bilimsel veriye göre konuştuğunu, nerede yaşadığın biliyor musun? Aynı gezen ve aynı şehirde yaşıyoruz. Bir kere gurur duymak lazım. Türkiye dünyanın en büyük havalimanına sahip. Taşınmayı tamamladı, operasyonun başarıyla yürütüyor mu? Dünya tarihinde bir ilk başarıyla gerçekleştirdi mi? THY taşındıktan 5 ay sonra ikinci çeyrek rakamlarını açıkladı. Faaliyet karı 15 milyon, net kar 25 milyon dolar. Halen daha neyi spekülasyonunu yapıyorsunuz? Şirket kısa sürede karlı noktaya bilançosunu getirmeyi başardı mı? Operasyonu iyileştirmeyi başardı mı? Dimdik ayakta duruyor muyuz? Elbette böyle bir dönemlerden, imtihanlardan geçen şirketin karlılığının aynı olmasını bekleyemezsiniz. Oyunun veya meselenin adı her yıl kar değildir ki, Bazen dimdik durmak, pazara hâkim olmayı sürdürmek, dünyadaki taşıdığı unvanları hala elinde tutabiliyor olmak ve hala büyümeye devam ediyor olmak, bu havalimanın yapılıyor olmasının en büyük amacı burayı bir transit merkez haline getirmekti. Türkiye’yi transit geçiş yollarının tam merkezine oturtmaktı. Biz daha ilk birkaç ay tamamlandığında transit yolcuda %5,6’lık artışı başardıysak maksat hâsıl olmuştur. Yeni havalimanı vizyonu yerini bulmuştur. Kaynak:turizmajansi.com

THY Atatürk Havalimanı’na dönecek mi? İlker Aycı cevapladı

Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, THY’nin seferlere başladığı Mexico City ve Cancun’un uçuşunda gazetecilerin sorularını cevaplandırdı.

THY yönetiminde dikkat çeken değişiklikler!

Yeni hatlar için Meksika’ya yapılan ilk uçuşta Habertürk Yazarı Güntay Şimşek, Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı’ya sordukları soruların cevaplarını köşesine taşıdı.

‘Yeni havalimanında bir kış bir yaz geçirmeden, operasyonun Atatürk Havalimanı’ndaki gibi kompakt ve mükemmel olmasını beklemeyin.’ uyarısını yapan Aycı, 18-19 dakikalara inen uçak taksi sürelerinin de yeni pistle birlikte mesele olmaktan çıkacağını belirterek, THY’den çok daha büyük oranlarda kapasite kesen şirketlerin olduğunu, bu şirketlerin sorumluluktan kaçtığını söyledi. Aycı’nın açıklamalar şöyle:

Havacılık için zor bir yıl

THY bu sene nasıl bir sene yaşıyor? Dünya bu sene nasıl bir sene yaşıyor? Dünyada da maalesef talep şoku yaşanıyor. Yaşanan ticaret savaşları, bölgesel gelişmeler, kur dengesizlikleri, büyümedeki zorlanma, bunların hepsi dünyada talep bakımından zayıf bir yıla işaret ediyor. Avrupa pazarında aşırı rekabet, Ortadoğu’da ciddi anlamda talep fazlası şu anda talebi aşağıya çekiyor. Bu yüzdende zor bir yıl yaşanıyor. Havayolları birbiri ardına önemli zararlar açıkladılar. Bizde kendi açımızdan zorluklarla, global zorlukları bir arada bir yılı yaşıyoruz. Rekabetten korkmuyoruz. Ama akılcıl bir rekabet istiyoruz.

Bir sol bir sağ pist olsaydı daha mantıklı olurdu

Dünya havacılık tarihinin en büyük taşınmasını yaşadık. Hasarsız, kazasız, belasız 12 saat sonra çatır çatır uçtuk. Havalimanı şu anki haliyle zor bir yer. İki sol pist olunca uçakların taksi yapmasında zorlanırsınız, doğal olarak. Önümüzdeki yıl sağ pist gelince taksilerde rahatlama olacaktır. Bir sol bir sağ pist olsaydı daha mantıklı olurdu, daha rahat olurdu. Ama şu anda oranın şartları gereği böyle olması gerekiyordu, böyle oldu. Ama biz şu an şikâyet etmiyoruz. Biz burada da operasyonumuzu optimize edip, verimli hale getirdik. Şimdi işletmeci, DHMİ, hava kontrolörleri ve biz oturup çalıştık. Şimdi taksi sürelerini 28-29 dakikalardan ortalama 18-19 dakikalara indirdik.

Yeni havalimanı verimli mi?

Bu havalimanın verimli mi, değil mi olduğunu size tek bir göstergeyle açıklıyorum. Bakın %5,6 artış var transitte. Nokta. Top ağlarda. Bunun üzerine kim ne yazarsa yazsın. Açıldığından bu yana THY’nin %5,6 artışı var. Meydan engel olsaydı bu başarı yakalanmazdı. Bu rakamları da 24 uçak eksiğimizle yaptık. Konma ve konaklama sayılarında da Atatürk Havalimanı’nı geçtik. Bir de 24 uçağımız olsaydı, 600 üzerinde kalkışla rekorları kırardık.

Yeni havalimanı sert bir kış görmeli

Bu kış çok sert geçmedi, yumuşak geçti. Ben sert bir kış istiyorum, operasyondaki bütün kırılganlıkları yakalayıp onları düzeltmek istiyorum. Yani hazırlık maçlarında rakibi sert istersin ki ligde iyi gidesin. Bizde ilk kışımızı yaşadık, ama çok sert bir kış değildi. Sert bir kış yaşarsak bende bir şey görürsem, öngörülemeyen her şeyi hesaplayabilirim. Operasyondaki bütün o kırılganlıkları düzeltiriz ve operasyon zor günlerde de işler. Ben bunu istiyorum yumuşak kış –yaz o kadar da bizim için eğitici olmaz öğrenmemiz lazım, tecrübe etmemiz lazım. Uçuş emniyet puanlarımızda gördünüz bu anlamıyla da dünyada en iyilerden biri olduğumuzu açıkladık.

Diğer havayolları nerede?

Biz yüzde 8-9 kapasite keserken iç hatlarda bizim dışımızdaki havayollarının kestiği, azalttığı rakamlar THY’den çok daha fazla. Artık iç hatlarda 50 şehre uçuyoruz. Uçtuğumuz 50 şehrin bazılarında göklerde kendimizi yalnız hissediyoruz. Diğer havayollarını da yanımızda görmek istiyoruz. Özelikle yüzde 20-25 kapasite kesenlere söylüyorum. Yüzde 30’un üzerinde kapasite kesen şirketler var. Bunu da halkımızın takdirine o uçucu arkadaşlarımızın takdirine bırakıyorum. THY ne kadar risk alıyorsa, yükü paylaşıyorsa gönlüm onların da güçleri nispetinde yükü paylaşmalarını arzu ediyor.

‘THY eski havalimanına geri dönüyormuş’ diyenler hangi veriye göre konuşuyorlar

Neymiş, Eylül ayından havalimanı kapanacakmış, THY eski havalimanı geri dönüyormuş. Hangi bilimsel veriye göre konuşuyorlar. Ne konuştuğunu, hangi bilimsel veriye göre konuştuğunu, nerede yaşadığın biliyor musun? Aynı gezen ve aynı şehirde yaşıyoruz. Bir kere gurur duymak lazım. Türkiye dünyanın en büyük havalimanına sahip. Taşınmayı tamamladı, operasyonun başarıyla yürütüyor mu? Dünya tarihinde bir ilk başarıyla gerçekleştirdi mi? THY taşındıktan 5 ay sonra ikinci çeyrek rakamlarını açıkladı. Faaliyet karı 15 milyon, net kar 25 milyon dolar. Halen daha neyi spekülasyonunu yapıyorsunuz? Şirket kısa sürede karlı noktaya bilançosunu getirmeyi başardı mı? Operasyonu iyileştirmeyi başardı mı? Dimdik ayakta duruyor muyuz? Elbette böyle bir dönemlerden, imtihanlardan geçen şirketin karlılığının aynı olmasını bekleyemezsiniz. Oyunun veya meselenin adı her yıl kar değildir ki, Bazen dimdik durmak, pazara hâkim olmayı sürdürmek, dünyadaki taşıdığı unvanları hala elinde tutabiliyor olmak ve hala büyümeye devam ediyor olmak, bu havalimanın yapılıyor olmasının en büyük amacı burayı bir transit merkez haline getirmekti. Türkiye’yi transit geçiş yollarının tam merkezine oturtmaktı. Biz daha ilk birkaç ay tamamlandığında transit yolcuda %5,6’lık artışı başardıysak maksat hâsıl olmuştur. Yeni havalimanı vizyonu yerini bulmuştur.

Kaynak:turizmajansi.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/32afeXz
via IFTTT

DÜNYANIN EN ÜNLÜ VE HIZLI DRONE PİLOTLARI 5-8 EYLÜL’DE TÜRKİYE’DE TECH DRONE LEAGUE VE XBLADES RACING DRONE TAKIMI TDL YARIŞLARI TURU İLE DÜNYADA BİR İLKİ GERÇEKLEŞTİRİYOR Türkiye’nin drone teknolojileri, sporu alanındaki öncü markası Tech Drone League / TDL Drone Sporları Kulübü Derneği  2016 yılından bugüne yarışları, eğitimleri, Maker stüdyoları, etkinlikleri, TV programları ve konferansları ile 1.500.000 kişiye ulaştı. 2017-2019’da  80’in üzerinde etkinlik gerçekleştirdi. 5-8 EYLÜL’DE 4 GÜNDE 3 YARIŞ DÜNYANIN EN HIZLI VE ÜNLÜ DRONE YARIŞI TAKIMI XBLADES’İN PİLOTLARI TDL PİLOTLARI İLE BİRLİKTE Dünyanın bir numaralı drone yarış takımı olan Xblades Racing, dünyanın en iyi freestyle ve yarış pilotlarını bünyesine katmış olup, en son drone yarış teknolojisi ile tanıştırmış öncü bir takımdır. 3 ETAPLI TDL DRONE YARIŞLARINDA XBLADES RACING TAKIMINDAN, STAR PILOT LUKE BANNISTER / WDP Dubai Şampiyonu, DR1 Şampiyonu, DCL Şampiyonu 2016/17/18 BanniUK – MAC POSHWALD /DR1 and DCL Şampiyonu ,  HARRY PLESTED / DR1 Şampiyonası Star Pilot , LEO WHITFIELD,  / Avrupa Kupası Üçüncüsü. SHLOMO , İsrail Şampiyonu ve Drone Champions League Yıldızı TDL TAKIMINDA DA TÜRK PILOTLARIN YANI SIRA HOLLANDALI ŞAMPIYON PILOTLAR,  JEDEYE FPV,  DRONED,  SIR CRASHALOT DA YARIŞACAK. DRONE SPORLARI İÇİN FANTASTİK BİR HAFTA! Dünya şampiyonu drone yarış takımı, XBlades Racing ve Türkiye’deki drone sporlarının öncüsü Tech Drone League, birlikte ilk drone yarış etkinliğini gerçekleştiriyor. 5 ile 8 Eylül arasında, dört gün boyunca üç benzersiz pistte üç yarış yapılacak. Seyirciler, gösterileri, etkinlikleri, pist açılışlarını, drone atölyeleri, maker workshopları, robot yarışmasını, festivalleri, televizyon programlarını ve canlı yayınları dört gözle bekleyebilirler. 5-6 Eylül: Pilotlar, 150.000’den fazla ziyaretçinin katılacağı GameX Fuarı’na katılacak. 6 Eylül: Şampiyon pilotlar, Intercity Istanbul Park’ta 5000m²’lik Tech Drone League sabit pistini açacak. 7-8 Eylül: XBlades ve TDL pilotları, Antalya Muratpaşa Belediyesi Kent Meydanı’nda binlerce seyircinin önünde büyük finalde yarışacaklar. 5-6 EYLÜL GAMEX İSTANBUL Pilotlar, 150.000’den fazla ziyaretçinin katılacağı GameX Fuarı’na katılacak. Tech Drone League, 3. kez ülkemizin ve Orta Doğu’nun en büyük Uluslararası Dijtal Oyun ve Eğlence Fuarı GameX’te 1500m2 alanı ile yer alıyor. Katılımcılar 4 gün boyunca pilotların şov yarışlarının yanı sıra, teknolojik yenilikleri deneyimleyebilecekler. INTERCITY İSTANBUL PARK TDL OUTDOOR YARIŞ VE EĞİTİM PİSTİ DÜNYA ŞAMPİYONLARI İLE AÇILIYOR TDL ve XBlades pilotları 6 Eylül’de TDL’nin Intercity İstanbul Park’ta yer alan drone, maker eğitimlerinin verileceği TDL Akademi’yi, Avrupa’nın ve Türkiye’nin ilk yerleşik 5000 m2’lik outdoor pistinin açılışını şov yarışları ile gerçekleştirecekler. TDL Pilotları ve öğrencilerin kış aylarında da rahat uçabilmeleri için Intercity Istanbul Park’ta indoor bir TDL pisti daha kurulacaktır. TDL Akademi’de drone uçuş, ticari IHA0-1 ehliyetlendirme, sporcu lisans eğitimlerinin yanı sıra Robotik, Kodlama ve 3D eğitimleri de verilecektir. BÜYÜK FİNAL 7-8 EYLÜL’DE ANTALYA MURATPAŞA BELEDİYESİ’NİN DESTEKLERİ İLE KENT MEYDANI’NDA XBlades ve TDL pilotları, Antalya Muratpaşa Kent Meydanı’nda binlerce seyircinin önünde büyük finalde yarışacaklar. Kent Meydanı’nda ayrıca katılımcılar için deneyim, eğitim ve eğlence odaklı drone ve teknoloji festivali de düzenlenecek. Antalya’da ilk defa bu kapsamda düzenlenecek festivalde robotik yarışması, drone deneyim alanları ve birçok teknolojik etkinlik de yer alacaktır. 2 gün boyunca sürecek festival sırasında TDL Yarışları, MC’lerle, fenomenlerle internetten de canlı yayınlanacaktır. Yarışlar arasında canlı grup ve DJ’lerin performansları izlenecektir. İzleyicilerin yarış heyecanını yaşayabilmesi için LED ekranlarda yarış ve etkinliklerin yayını yapılacaktır. Ödül töreni ve kutlamalar ile kapanış yapılacaktır.

TECH DRONE LEAGUE VE XBLADES RACING DRONE TAKIMI TDL YARIŞLARI TURU İLE DÜNYADA BİR İLKİ GERÇEKLEŞTİRİYOR

Türkiye’nin drone teknolojileri, sporu alanındaki öncü markası Tech Drone League / TDL Drone Sporları Kulübü Derneği  2016 yılından bugüne yarışları, eğitimleri, Maker stüdyoları, etkinlikleri, TV programları ve konferansları ile 1.500.000 kişiye ulaştı. 2017-2019’da  80’in üzerinde etkinlik gerçekleştirdi.

5-8 EYLÜL’DE 4 GÜNDE 3 YARIŞ DÜNYANIN EN HIZLI VE ÜNLÜ DRONE YARIŞI TAKIMI XBLADES’İN PİLOTLARI TDL PİLOTLARI İLE BİRLİKTE

Dünyanın bir numaralı drone yarış takımı olan Xblades Racing, dünyanın en iyi freestyle ve yarış pilotlarını bünyesine katmış olup, en son drone yarış teknolojisi ile tanıştırmış öncü bir takımdır.

3 ETAPLI TDL DRONE YARIŞLARINDA XBLADES RACING TAKIMINDAN,

STAR PILOT LUKE BANNISTER / WDP Dubai Şampiyonu, DR1 Şampiyonu, DCL Şampiyonu 2016/17/18 BanniUK –

MAC POSHWALD /DR1 and DCL Şampiyonu ,  HARRY PLESTED / DR1 Şampiyonası Star Pilot ,

LEO WHITFIELD,  / Avrupa Kupası Üçüncüsü. SHLOMO , İsrail Şampiyonu ve Drone Champions League Yıldızı

TDL TAKIMINDA DA TÜRK PILOTLARIN YANI SIRA HOLLANDALI ŞAMPIYON PILOTLAR,  JEDEYE FPV,  DRONED,  SIR CRASHALOT DA YARIŞACAK.

DRONE SPORLARI İÇİN FANTASTİK BİR HAFTA!

Dünya şampiyonu drone yarış takımı, XBlades Racing ve Türkiye’deki drone sporlarının öncüsü Tech Drone League, birlikte ilk drone yarış etkinliğini gerçekleştiriyor. 5 ile 8 Eylül arasında, dört gün boyunca üç benzersiz pistte üç yarış yapılacak. Seyirciler, gösterileri, etkinlikleri, pist açılışlarını, drone atölyeleri, maker workshopları, robot yarışmasını, festivalleri, televizyon programlarını ve canlı yayınları dört gözle bekleyebilirler.

5-6 Eylül: Pilotlar, 150.000’den fazla ziyaretçinin katılacağı GameX Fuarı’na katılacak.

6 Eylül: Şampiyon pilotlar, Intercity Istanbul Park’ta 5000m²’lik Tech Drone League sabit pistini açacak.

7-8 Eylül: XBlades ve TDL pilotları, Antalya Muratpaşa Belediyesi Kent Meydanı’nda binlerce seyircinin önünde büyük finalde yarışacaklar.

5-6 EYLÜL GAMEX İSTANBUL

Pilotlar, 150.000’den fazla ziyaretçinin katılacağı GameX Fuarı’na katılacak. Tech Drone League, 3. kez ülkemizin ve Orta Doğu’nun en büyük Uluslararası Dijtal Oyun ve Eğlence Fuarı GameX’te 1500m2 alanı ile yer alıyor. Katılımcılar 4 gün boyunca pilotların şov yarışlarının yanı sıra, teknolojik yenilikleri deneyimleyebilecekler.

INTERCITY İSTANBUL PARK TDL OUTDOOR YARIŞ VE EĞİTİM PİSTİ DÜNYA ŞAMPİYONLARI İLE AÇILIYOR

TDL ve XBlades pilotları 6 Eylül’de TDL’nin Intercity İstanbul Park’ta yer alan drone, maker eğitimlerinin verileceği TDL Akademi’yi, Avrupa’nın ve Türkiye’nin ilk yerleşik 5000 m2’lik outdoor pistinin açılışını şov yarışları ile gerçekleştirecekler.

TDL Pilotları ve öğrencilerin kış aylarında da rahat uçabilmeleri için Intercity Istanbul Park’ta indoor bir TDL pisti daha kurulacaktır. TDL Akademi’de drone uçuş, ticari IHA0-1 ehliyetlendirme, sporcu lisans eğitimlerinin yanı sıra Robotik, Kodlama ve 3D eğitimleri de verilecektir.

BÜYÜK FİNAL 7-8 EYLÜL’DE ANTALYA MURATPAŞA BELEDİYESİ’NİN DESTEKLERİ İLE KENT MEYDANI’NDA

XBlades ve TDL pilotları, Antalya Muratpaşa Kent Meydanı’nda binlerce seyircinin önünde büyük finalde yarışacaklar.

Kent Meydanı’nda ayrıca katılımcılar için deneyim, eğitim ve eğlence odaklı drone ve teknoloji festivali de düzenlenecek. Antalya’da ilk defa bu kapsamda düzenlenecek festivalde robotik yarışması, drone deneyim alanları ve birçok teknolojik etkinlik de yer alacaktır.

2 gün boyunca sürecek festival sırasında TDL Yarışları, MC’lerle, fenomenlerle internetten de canlı yayınlanacaktır. Yarışlar arasında canlı grup ve DJ’lerin performansları izlenecektir. İzleyicilerin yarış heyecanını yaşayabilmesi için LED ekranlarda yarış ve etkinliklerin yayını yapılacaktır. Ödül töreni ve kutlamalar ile kapanış yapılacaktır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HwcjAW
via IFTTT

DÜNYANIN EN ÜNLÜ VE HIZLI DRONE PİLOTLARI 5-8 EYLÜL’DE TÜRKİYE’DE


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HwcjAW

İstanbul Havalimanı’nda PTT ofisi açıldı İstanbul Havalimanı’nda mobil şube ile hizmet vermeye başlayan PTT’nin havalimanı ofisinin açıldığı duyuruldu. İşletmeci İGA tarafından yapılan açıklamada, PTT’nin İstanbul Havalimanı’da yerleşik şube hizmetinin başladığı ve ofisinin terminal içerisinde giden yolcu katındaki A Check-in adasının arka cephesinde yer aldığı belirtildi. “İstanbul Havalimanı’nın giden yolcu katındaki “A” bilet hizmetleri adasında yer alan postane, misafirlerimizin hizmetinde” #İstanbulHavalimanı’nın giden yolcu katındaki “A” bilet hizmetleri adasında yer alan postane, misafirlerimizin hizmetinde. The post office located on ticket services block “A” on departures floor of #IstanbulAirport is at the service of our guests. pic.twitter.com/ErHNBhel2V — İGA Istanbul Airport (@igairport) August 26, 2019

İstanbul Havalimanı’nda mobil şube ile hizmet vermeye başlayan PTT’nin havalimanı ofisinin açıldığı duyuruldu.

İşletmeci İGA tarafından yapılan açıklamada, PTT’nin İstanbul Havalimanı’da yerleşik şube hizmetinin başladığı ve ofisinin terminal içerisinde giden yolcu katındaki A Check-in adasının arka cephesinde yer aldığı belirtildi.

“İstanbul Havalimanı’nın giden yolcu katındaki “A” bilet hizmetleri adasında yer alan postane, misafirlerimizin hizmetinde”



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Hwd5hc
via IFTTT