havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
5 Ağustos 2019 Pazartesi
Dünyanın En Az Nüfuslu 10 Ülkesi
İşte yurt dışına 2 bin TL’nin altında gidebileceğiniz turlar!
Yale’in Travel Sentry onaylı asma kilitleriyle valizler koruma altında! Yale’in Travel Sentry onaylı asma kilitleriyle valizler koruma altında! Dünyanın en çok tercih edilen kilit markası Yale, havaalanı güvenliği tarafından zarar görmeden açılabilen kilitlerin üretim sürecini denetleyen ve onaylayan Travel Sentry ile iş birliği gerçekleştirdi. Travel Sentry onaylı Yale asma kilitler ile valiz güvenliği tamamen sağlanan yolcular rahat bir uçuş geçiriyor. Günümüzde havaalanı güvenliğinde artan önlemler nedeniyle valizlerin tümü uçaklara yüklenmeden önce kontrolden geçiriliyor. Valiz içerisinde yer alması yasak bir maddenin tespit edilmesi durumunda ise görevliler asma kilitleri açarak valizin kontrolünü yapıyor. Ancak bazı kilitler ancak kırılarak açılabildiği için bir daha kapanmıyor ve bu durum valiz güvenliği için risk oluşturuyor. Dünyanın en çok tercih edilen kilit markası Yale ise havaalanı güvenliği tarafından zarar görmeden açılabilen kilitlerin üretim sürecini denetleyen Travel Sentry asma kilitleri ile valiz güvenliğini en üst seviyeye taşıyor. Travel Sentry onaylı Yale asma kilit çeşitleri, valizlerin korunması ve yolcuların gönül rahatlığı ile seyahat etmesini sağlamak amacıyla tasarlandı. Kilit, normal kilitlerden beklenen tüm korumayı sağlıyor ve buna ek olarak, gerekli durumlarda güvenlik görevlileri tarafından hiçbir hasar olmadan açılıp yeniden kilitlenebiliyor. Hasan Mavuş: Yolcuların valiz güvenlik endişesini ortadan kaldırıyoruz Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte yolculukların arttığına dikkat çeken Yale Türkiye Genel Müdürü Hasan Mavuş, “Seyahat ve havaalanı güvenliklerinin her zamankinden daha sıkı olduğu bu zamanlarda, yolcular valiz güvenliklerini sağlama konusunda endişe yaşayabiliyor. Özellikle tipik asma kilit kullanan yolcuların valizlerinin açılması gereken durumlarda, kilit kırıldığı veya kesildiği için yolculuğun geri kalanında valiz açık kalıyor. Biz de bu endişeyi ortadan kaldırmak için Travel Sentry onaylı kilitlerimizi sunmaya başladık. Böylece herkes valizlerinin güvende olduğunu bilerek rahatlıkla seyahat edebilir. Üstelik farklı valiz türlerine uyum sağlayan geniş yelpazemizle tüm yolculara hitap ediyoruz” dedi. Kırmızı Elmas’a dikkat! Travel Sentry onaylı Yale asma kilit çeşitleri Red Diamond (Kırmızı Elmas) logosu taşıyor. Bu logo kilidin Travel Sentry onaylı olduğu anlamına geliyor. 2003 yılında kurulan Travel Sentry, ABD Ulaşım Güvenliği İdaresi (TSA) havacılık ve güvenlik kuruluşları tarafından açılabilen valiz kilitlerinin üretiminin denetlenmesi ve onaylanması için görevlendirildi. Travel Sentry sistemi günümüzde, 35 ülkede ve 650 havaalanında kabul görüyor. Travel Sentry onaylı Yale asma kilitlerin özellikle ve çeşitleri hakkında detaylı bilgi için www.yale.com.tr adresi ziyaret edilebilir. Yale Hakkında Dünyanın en eski uluslararası markalarından biri olan Yale, kilit endüstrisinde en bilinen isimdir. Yale, Amerika’da bir aile şirketi olarak kuruldu. Linus Yale Jr., Dört bin yıl önce eski Mısırlılar tarafından kullanılan bir mekanizmaya dayanan bir kilit geliştirdi. Bu kilit bugün güvenlik endüstrisinde hala en yaygın olarak kullanılan ünlü pimli kilit mekanizmasının icat edilmesini sağladı. 20. yüzyılın başlarında, şirket dünya çapında genişledi ve 12 binden fazla kişiye istihdam sağlamaya başladı. Ağustos 2000’de Yale, ASSA ABLOY Group tarafından satın alındı. Yale Türkiye Hakkında 1942 yılında resmi olarak Türkiye’nin tescilli ilk kilit markası olan Yale, kısa sürede büyük bir pazar payına sahip olmuş ve büyük ölçüde bilinirlik kazanmıştır. 1980 yılında ayrıldığı Türkiye pazarına 2007 yılında yeniden giriş yapan Yale, zengin ürün grupları ile nihai tüketiciye hizmet sunmaktadır. ASSA ABLOY Hakkında ASSA ABLOY, kapı açma çözümlerinde dünya lideridir. Güvenlik, konfor ve rahatlık için son kullanıcı ihtiyaçlarını karşılamaya adanmıştır. Kuruluş tarihi olan 1994 yılından bu yana, ASSA ABLOY bölgesel bir şirketten yaklaşık 47 bin çalışanı olan, 70’ten fazla ülkede faaliyet gösteren ve 71 milyar İsveç Kronuna (SEK) yakın satış yapan uluslararası bir gruba dönüşmüştür. Hızla büyüyen elektromekanik güvenlik segmentinde grup; erişim kontrolü, tanımlama teknolojisi, giriş otomasyonu ve otel güvenliği gibi alanlarda lider bir konuma sahiptir.
Yale’in Travel Sentry onaylı asma kilitleriyle valizler koruma altında!
Dünyanın en çok tercih edilen kilit markası Yale, havaalanı güvenliği tarafından zarar görmeden açılabilen kilitlerin üretim sürecini denetleyen ve onaylayan Travel Sentry ile iş birliği gerçekleştirdi. Travel Sentry onaylı Yale asma kilitler ile valiz güvenliği tamamen sağlanan yolcular rahat bir uçuş geçiriyor.
Günümüzde havaalanı güvenliğinde artan önlemler nedeniyle valizlerin tümü uçaklara yüklenmeden önce kontrolden geçiriliyor. Valiz içerisinde yer alması yasak bir maddenin tespit edilmesi durumunda ise görevliler asma kilitleri açarak valizin kontrolünü yapıyor. Ancak bazı kilitler ancak kırılarak açılabildiği için bir daha kapanmıyor ve bu durum valiz güvenliği için risk oluşturuyor. Dünyanın en çok tercih edilen kilit markası Yale ise havaalanı güvenliği tarafından zarar görmeden açılabilen kilitlerin üretim sürecini denetleyen Travel Sentry asma kilitleri ile valiz güvenliğini en üst seviyeye taşıyor.
Travel Sentry onaylı Yale asma kilit çeşitleri, valizlerin korunması ve yolcuların gönül rahatlığı ile seyahat etmesini sağlamak amacıyla tasarlandı. Kilit, normal kilitlerden beklenen tüm korumayı sağlıyor ve buna ek olarak, gerekli durumlarda güvenlik görevlileri tarafından hiçbir hasar olmadan açılıp yeniden kilitlenebiliyor.
Hasan Mavuş: Yolcuların valiz güvenlik endişesini ortadan kaldırıyoruz
Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte yolculukların arttığına dikkat çeken Yale Türkiye Genel Müdürü Hasan Mavuş, “Seyahat ve havaalanı güvenliklerinin her zamankinden daha sıkı olduğu bu zamanlarda, yolcular valiz güvenliklerini sağlama konusunda endişe yaşayabiliyor. Özellikle tipik asma kilit kullanan yolcuların valizlerinin açılması gereken durumlarda, kilit kırıldığı veya kesildiği için yolculuğun geri kalanında valiz açık kalıyor. Biz de bu endişeyi ortadan kaldırmak için Travel Sentry onaylı kilitlerimizi sunmaya başladık. Böylece herkes valizlerinin güvende olduğunu bilerek rahatlıkla seyahat edebilir. Üstelik farklı valiz türlerine uyum sağlayan geniş yelpazemizle tüm yolculara hitap ediyoruz” dedi.
Kırmızı Elmas’a dikkat!
Travel Sentry onaylı Yale asma kilit çeşitleri Red Diamond (Kırmızı Elmas) logosu taşıyor. Bu logo kilidin Travel Sentry onaylı olduğu anlamına geliyor.
2003 yılında kurulan Travel Sentry, ABD Ulaşım Güvenliği İdaresi (TSA) havacılık ve güvenlik kuruluşları tarafından açılabilen valiz kilitlerinin üretiminin denetlenmesi ve onaylanması için görevlendirildi. Travel Sentry sistemi günümüzde, 35 ülkede ve 650 havaalanında kabul görüyor.
Travel Sentry onaylı Yale asma kilitlerin özellikle ve çeşitleri hakkında detaylı bilgi için www.yale.com.tr adresi ziyaret edilebilir.
Yale Hakkında
Dünyanın en eski uluslararası markalarından biri olan Yale, kilit endüstrisinde en bilinen isimdir. Yale, Amerika’da bir aile şirketi olarak kuruldu. Linus Yale Jr., Dört bin yıl önce eski Mısırlılar tarafından kullanılan bir mekanizmaya dayanan bir kilit geliştirdi. Bu kilit bugün güvenlik endüstrisinde hala en yaygın olarak kullanılan ünlü pimli kilit mekanizmasının icat edilmesini sağladı.
20. yüzyılın başlarında, şirket dünya çapında genişledi ve 12 binden fazla kişiye istihdam sağlamaya başladı. Ağustos 2000’de Yale, ASSA ABLOY Group tarafından satın alındı.
Yale Türkiye Hakkında
1942 yılında resmi olarak Türkiye’nin tescilli ilk kilit markası olan Yale, kısa sürede büyük bir pazar payına sahip olmuş ve büyük ölçüde bilinirlik kazanmıştır. 1980 yılında ayrıldığı Türkiye pazarına 2007 yılında yeniden giriş yapan Yale, zengin ürün grupları ile nihai tüketiciye hizmet sunmaktadır.
ASSA ABLOY Hakkında
ASSA ABLOY, kapı açma çözümlerinde dünya lideridir. Güvenlik, konfor ve rahatlık için son kullanıcı ihtiyaçlarını karşılamaya adanmıştır. Kuruluş tarihi olan 1994 yılından bu yana, ASSA ABLOY bölgesel bir şirketten yaklaşık 47 bin çalışanı olan, 70’ten fazla ülkede faaliyet gösteren ve 71 milyar İsveç Kronuna (SEK) yakın satış yapan uluslararası bir gruba dönüşmüştür. Hızla büyüyen elektromekanik güvenlik segmentinde grup; erişim kontrolü, tanımlama teknolojisi, giriş otomasyonu ve otel güvenliği gibi alanlarda lider bir konuma sahiptir.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2ZHr6zP
via IFTTT
Yale’in Travel Sentry onaylı asma kilitleriyle valizler koruma altında!
Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı Türkiye’nin dijital havayolu Pegasus, çağrı merkezleri sektörünün en hızlı büyüyen şirketi Webhelp ile İzmir’de 200 kişiye istihdam yaratan yeni ‘Müşteri Deneyim Merkezi’nin kapılarını açtı. Müşteri deneyiminde en iyi olma hedefiyle yatırımlarına devam eden Pegasus, Webhelp İzmir Operasyon Merkezi’nde sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel ayrıcalıklı bir deneyim sunuyor. Pegasus CEO’su Mehmet Nane, Webhelp Türkiye CEO’su Metin Tarakçı, Pegasus Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk ve Pegasus Müşteri Deneyimi Müdürü Demet Yarkın’ın katılımı ile İzmir Gaziemir’de gerçekleşen açılışta konuşan Nane, Webhelp ile yaptıkları işbirliğinden duydukları memnuniyeti aktararak çalışanlarla keyifli bir gün geçirdi. Hedef İzmir’de 2,500 kişilik istihdam Dünya genelinde 35 ülkede 50 binden fazla çalışanı bulunan Webhelp’in Türkiye CEO’su Metin Tarakçı: “Bugün 4 binden fazla çalışanımız ile alanında lider pek çok ulusal ve uluslararası markaya hizmet veriyoruz. Pegasus’la imza attığımız bu işbirliği ile İzmir Gaziemir’deki operasyon merkezimizde 1000’i aşkın kişiye iş imkanı sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde ise İzmir’de 2,500 kişiye iş imkanı yaratmayı hedefliyoruz” dedi. Webhelp olarak Türkiye’de İstanbul, İzmir, Yozgat, Bingöl ve Van olmak üzere 5 ildeki 7 operasyon merkeziyle hizmet verdiklerini belirten Tarakçı, “Pazarda rekabete devam eden istikrarlı duruşumuz ile Webhelp olarak akıllı yatırımlar yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu. Mutlu müşteri için mutlu çalışan Merkezi Fransa’da bulunan Webhelp’in tüm dünyada başarıyla uyguladığı yeni iş modellerini Türkiye’ye taşıdıklarını belirten Tarakçı, “Temel inancımız ve mottomuz: Mükemmel bir çalışan deneyimi yaşatmadan, mükemmel bir müşteri deneyimi yaratamazsınız. Çalışanlarımızı mutlu etmek ve bağlılıklarını sağlamak için birçok aksiyon alıyoruz. Müşterilerimize en iyi hizmeti sunmanın, iyi bir çalışan deneyimiyle gerçekleştiğini düşünüyoruz. Pegasus ile olan çalışmamızda da bu motto ile hareket ettik ve tüm altyapıyı bunun üstüne kurduk. Pegasus’un müşteri deneyiminde en iyi olma hedefinin de ancak böyle gerçekleşebileceğine inanıyoruz” dedi. Sektörün 2019 istihdam hedefi 112 bin kişi Pazar büyüklüğü 6,2 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörünün, Türkiye gibi genç nüfusa sahip bir ülkede hızla büyüdüğünü belirten Tarakçı şunları kaydetti, “Geçen yılın rakamlarına göre toplamda 108 bin kişiye iş imkanı sunan sektörün, 2019 yılı sonuna ilişkin istihdam öngörüsü ise toplamda 112 bin kişi. Webhelp olarak bu yıl 4 yeni global marka ile yaptığımız işbirliği ile bu hedefe katkı sunduğumuza inanıyoruz.” 2019 ciro hedefi 300 milyon TL 2017 yılında 115 milyon TL, 2018 yılında yaklaşık 175 milyon TL ciro ile organik olarak yüzde 50 büyüdüklerini kaydeden Tarakçı, Webhelp olarak 2019 yılını ise organik ve inorganik olmak üzere yüzde 70 büyüyerek 300 milyon TL ciro ile kapatmayı öngördüklerini dile getirdi. Çalışanların yüzde 61’i kadın Webhelp’in Türkiye operasyonundaki çalışanların yaş ortalaması 25 iken, bunların yüzde 45’i üniversite mezunu. Webhelp olarak kadın istidamı konusuna önem verdiklerini dile getiren Tarakçı, Türkiye’deki 4 bin çalışanımızın ise yüzde 61’ini kadınlar oluşturuyor. Kadınların iş hayatında daha fazla yer almasını her zaman destekliyoruz” şeklinde konuştu. “Webhelp olarak her ay ortalama 15 milyon çağrı yanıtlıyoruz” İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullarda istihdama katkı sağlayarak sürdürülebilir büyümenin kolay olmadığının altını çizen Tarakçı şöyle devam etti: “Çağrı Merkezi sektörüne baktığımızda, ‘2018 yılını en hızlı büyümeyle tamamlayan’ şirket olduk. Temelde geleneksel bir yöntemle çağrı kanalı üzerinden hizmet verirken aynı zamanda e-mail, sosyal medya, chat gibi günümüzün tercih edilen dijital kanalları üzerinden de müşteri iletişimini güçlü ekiplerle yönetiyoruz. Her ay toplamda 15 milyar çağrı yanıtlıyoruz.” Metin Tarakçı, “Hepimiz zaman zaman ekonomik koşulların zorluğundan yakınabiliyoruz ancak diğer taraftan Türkiye, önünde çok fazla fırsatların olduğuna inandığımız, çok genç, güçlü ve güzel bir ülke. Webhelp olarak ülkemizin geleceği için her zaman verimli çalışarak büyümeye devam edeceğiz. Tüm odağımızı bu konuya verdik ve böyle düşündükçe de fırsatların bizi bulduğuna inanıyoruz. Bu sayede hem büyüyor hem de ülkemize bu alanda katkı sağlamaya devam ediyoruz” diyerek sözlerini tamamladı. Webhelp Hakkında Webhelp, 2000 yılında, tüketicilerin ve markaların dijital ortamda iletişim kurmalarını sağlamak ve onlara bu konuda rehberlik sunmak amacıyla iki Fransız girişimci Frederic Jousset ve Olivier Duha tarafından kuruldu. Kuruluşundan bu yana, kendisini geliştirme konusundaki ivmesini korumayı başaran Webhelp, bugün 50.000 kişiyi aşan uzman bir ekibe sahip, güçlü ve global ölçekte hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak sağlayıcısı (BPO) olarak faaliyet göstermektedir. Müşteri deneyimindeki uzmanlığını, çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra, dijital kanallarda sunulan hizmetlere de taşımış, ödeme yönetimi ve danışmanlık gibi pek çok alanda iş ortaklığını başarıyla sürdürmektedir. 19 yıllık geçmişiyle oldukça genç bir şirket olmasına karşın, Avrupa çapında gerçekleştirdiği başarılı büyüme politikası ile Frost & Sullivan tarafından verilen 2018 Avrupa Pazar Liderliği Ödülü’ne layık görülmüştür. Son yıllarda özellikle finans, e-ticaret, sağlık, seyahat ve B2B gibi sektörlerde sunduğu ayrıcalıklı hizmetlerle önemli başarılara imza atan Webhelp, coğrafi ayak izini başta Avrupa olmak üzere, tüm dünyayı kapsayacak şekilde genişletmiştir. 2008 yılında kurulan ve 2015 yılından itibaren Webhelp Group bünyesinde faaliyetlerini yürüten Webhelp Türkiye, yurtiçi ve yurtdışındaki toplam 8 farklı noktadan hizmet vermektedir. Bünyesindeki 4.000‘den fazla çalışanıyla, farklı sektörlerden 70’in üzerindeki iş ortağına, müşteri yönetimi konusunda farklı çözümler sunmaktadır.
Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı
Türkiye’nin dijital havayolu Pegasus, çağrı merkezleri sektörünün en hızlı büyüyen şirketi Webhelp ile İzmir’de 200 kişiye istihdam yaratan yeni ‘Müşteri Deneyim Merkezi’nin kapılarını açtı. Müşteri deneyiminde en iyi olma hedefiyle yatırımlarına devam eden Pegasus, Webhelp İzmir Operasyon Merkezi’nde sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel ayrıcalıklı bir deneyim sunuyor.
Pegasus CEO’su Mehmet Nane, Webhelp Türkiye CEO’su Metin Tarakçı, Pegasus Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk ve Pegasus Müşteri Deneyimi Müdürü Demet Yarkın’ın katılımı ile İzmir Gaziemir’de gerçekleşen açılışta konuşan Nane, Webhelp ile yaptıkları işbirliğinden duydukları memnuniyeti aktararak çalışanlarla keyifli bir gün geçirdi.
Hedef İzmir’de 2,500 kişilik istihdam
Dünya genelinde 35 ülkede 50 binden fazla çalışanı bulunan Webhelp’in Türkiye CEO’su Metin Tarakçı: “Bugün 4 binden fazla çalışanımız ile alanında lider pek çok ulusal ve uluslararası markaya hizmet veriyoruz. Pegasus’la imza attığımız bu işbirliği ile İzmir Gaziemir’deki operasyon merkezimizde 1000’i aşkın kişiye iş imkanı sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde ise İzmir’de 2,500 kişiye iş imkanı yaratmayı hedefliyoruz” dedi. Webhelp olarak Türkiye’de İstanbul, İzmir, Yozgat, Bingöl ve Van olmak üzere 5 ildeki 7 operasyon merkeziyle hizmet verdiklerini belirten Tarakçı, “Pazarda rekabete devam eden istikrarlı duruşumuz ile Webhelp olarak akıllı yatırımlar yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
Mutlu müşteri için mutlu çalışan
Merkezi Fransa’da bulunan Webhelp’in tüm dünyada başarıyla uyguladığı yeni iş modellerini Türkiye’ye taşıdıklarını belirten Tarakçı, “Temel inancımız ve mottomuz: Mükemmel bir çalışan deneyimi yaşatmadan, mükemmel bir müşteri deneyimi yaratamazsınız. Çalışanlarımızı mutlu etmek ve bağlılıklarını sağlamak için birçok aksiyon alıyoruz. Müşterilerimize en iyi hizmeti sunmanın, iyi bir çalışan deneyimiyle gerçekleştiğini düşünüyoruz. Pegasus ile olan çalışmamızda da bu motto ile hareket ettik ve tüm altyapıyı bunun üstüne kurduk. Pegasus’un müşteri deneyiminde en iyi olma hedefinin de ancak böyle gerçekleşebileceğine inanıyoruz” dedi.
Sektörün 2019 istihdam hedefi 112 bin kişi
Pazar büyüklüğü 6,2 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörünün, Türkiye gibi genç nüfusa sahip bir ülkede hızla büyüdüğünü belirten Tarakçı şunları kaydetti, “Geçen yılın rakamlarına göre toplamda 108 bin kişiye iş imkanı sunan sektörün, 2019 yılı sonuna ilişkin istihdam öngörüsü ise toplamda 112 bin kişi. Webhelp olarak bu yıl 4 yeni global marka ile yaptığımız işbirliği ile bu hedefe katkı sunduğumuza inanıyoruz.”
2019 ciro hedefi 300 milyon TL
2017 yılında 115 milyon TL, 2018 yılında yaklaşık 175 milyon TL ciro ile organik olarak yüzde 50 büyüdüklerini kaydeden Tarakçı, Webhelp olarak 2019 yılını ise organik ve inorganik olmak üzere yüzde 70 büyüyerek 300 milyon TL ciro ile kapatmayı öngördüklerini dile getirdi.
Çalışanların yüzde 61’i kadın
Webhelp’in Türkiye operasyonundaki çalışanların yaş ortalaması 25 iken, bunların yüzde 45’i üniversite mezunu. Webhelp olarak kadın istidamı konusuna önem verdiklerini dile getiren Tarakçı, Türkiye’deki 4 bin çalışanımızın ise yüzde 61’ini kadınlar oluşturuyor. Kadınların iş hayatında daha fazla yer almasını her zaman destekliyoruz” şeklinde konuştu.
“Webhelp olarak her ay ortalama 15 milyon çağrı yanıtlıyoruz”
İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullarda istihdama katkı sağlayarak sürdürülebilir büyümenin kolay olmadığının altını çizen Tarakçı şöyle devam etti: “Çağrı Merkezi sektörüne baktığımızda, ‘2018 yılını en hızlı büyümeyle tamamlayan’ şirket olduk. Temelde geleneksel bir yöntemle çağrı kanalı üzerinden hizmet verirken aynı zamanda e-mail, sosyal medya, chat gibi günümüzün tercih edilen dijital kanalları üzerinden de müşteri iletişimini güçlü ekiplerle yönetiyoruz. Her ay toplamda 15 milyar çağrı yanıtlıyoruz.”
Metin Tarakçı, “Hepimiz zaman zaman ekonomik koşulların zorluğundan yakınabiliyoruz ancak diğer taraftan Türkiye, önünde çok fazla fırsatların olduğuna inandığımız, çok genç, güçlü ve güzel bir ülke. Webhelp olarak ülkemizin geleceği için her zaman verimli çalışarak büyümeye devam edeceğiz. Tüm odağımızı bu konuya verdik ve böyle düşündükçe de fırsatların bizi bulduğuna inanıyoruz. Bu sayede hem büyüyor hem de ülkemize bu alanda katkı sağlamaya devam ediyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.
Webhelp Hakkında
Webhelp, 2000 yılında, tüketicilerin ve markaların dijital ortamda iletişim kurmalarını sağlamak ve onlara bu konuda rehberlik sunmak amacıyla iki Fransız girişimci Frederic Jousset ve Olivier Duha tarafından kuruldu. Kuruluşundan bu yana, kendisini geliştirme konusundaki ivmesini korumayı başaran Webhelp, bugün 50.000 kişiyi aşan uzman bir ekibe sahip, güçlü ve global ölçekte hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak sağlayıcısı (BPO) olarak faaliyet göstermektedir. Müşteri deneyimindeki uzmanlığını, çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra, dijital kanallarda sunulan hizmetlere de taşımış, ödeme yönetimi ve danışmanlık gibi pek çok alanda iş ortaklığını başarıyla sürdürmektedir.
19 yıllık geçmişiyle oldukça genç bir şirket olmasına karşın, Avrupa çapında gerçekleştirdiği başarılı büyüme politikası ile Frost & Sullivan tarafından verilen 2018 Avrupa Pazar Liderliği Ödülü’ne layık görülmüştür. Son yıllarda özellikle finans, e-ticaret, sağlık, seyahat ve B2B gibi sektörlerde sunduğu ayrıcalıklı hizmetlerle önemli başarılara imza atan Webhelp, coğrafi ayak izini başta Avrupa olmak üzere, tüm dünyayı kapsayacak şekilde genişletmiştir.
2008 yılında kurulan ve 2015 yılından itibaren Webhelp Group bünyesinde faaliyetlerini yürüten Webhelp Türkiye, yurtiçi ve yurtdışındaki toplam 8 farklı noktadan hizmet vermektedir. Bünyesindeki 4.000‘den fazla çalışanıyla, farklı sektörlerden 70’in üzerindeki iş ortağına, müşteri yönetimi konusunda farklı çözümler sunmaktadır.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2KttG5L
via IFTTT