6 Mart 2019 Çarşamba

Pegasus’tan dünyada bir ilk: Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2TyNF9M

SunExpress, bu yıl da ITB Berlin Fuarı’nda yerini alıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2TsOj8Z

Pegasus’tan dünyada bir ilk: Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi Türkiye’nin dijital hava yolu Pegasus, dünyada bir ilk olacak Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi’ni hayata geçirdi. 2018 yılında girdiği dijital dönüşüm çerçevesinde tüm süreçlerini dijitalleştiren Pegasus, Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi’ni, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı terminal işletmesiyle yapılan ortak çalışmayla iç hatlarda 18 Şubat 2019 tarihi itibarıyla 208B uçuş kapısında test etmeye başladı. Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi sayesinde check-in işlemini tamamlamış misafirlerine biniş kartları olmadan sadece yeni çipli kimlik kartlarıyla uçuşlarına gidebilecekleri hızlı ve kolay bir uçuşa kabul deneyimi sunmayı hedefleyen Pegasus, dünyada bir ilk olacak bu projeyi 2019 sonuna kadar Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan gerçekleşecek tüm yurt içi uçuşları için kullanılan uçuş kapılarında hayata geçirmeyi planlıyor. Pegasus Hava Yolları Hakkında: 1990 yılında havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005’te ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsedi. Türkiye’nin lider düşük maliyetli hava yolu olan Pegasus, hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna olan inancıyla ve uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeliyle misafirlerine uygun fiyatlı ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlıyor. 2018 itibarıyla “Türkiye’nin Dijital Hava Yolu” söylemiyle faaliyet gösteren Pegasus, misafirlerini 35’i yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 40 ülkede 105 noktaya ulaştırıyor; İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştiriyor. Pegasus, misafir deneyimini odak alan yaklaşımıyla onların seyahat deneyimlerini kolaylaştıracak dijital teknolojiler ve benzersiz yenilikler sunuyor.  

Türkiye’nin dijital hava yolu Pegasus, dünyada bir ilk olacak Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi’ni hayata geçirdi.

2018 yılında girdiği dijital dönüşüm çerçevesinde tüm süreçlerini dijitalleştiren Pegasus, Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi’ni, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı terminal işletmesiyle yapılan ortak çalışmayla iç hatlarda 18 Şubat 2019 tarihi itibarıyla 208B uçuş kapısında test etmeye başladı. Yeni Çipli Kimlik Kartı ile Seyahat Teknolojisi sayesinde check-in işlemini tamamlamış misafirlerine biniş kartları olmadan sadece yeni çipli kimlik kartlarıyla uçuşlarına gidebilecekleri hızlı ve kolay bir uçuşa kabul deneyimi sunmayı hedefleyen Pegasus, dünyada bir ilk olacak bu projeyi 2019 sonuna kadar Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan gerçekleşecek tüm yurt içi uçuşları için kullanılan uçuş kapılarında hayata geçirmeyi planlıyor.

Pegasus Hava Yolları Hakkında:

1990 yılında havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005’te ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsedi. Türkiye’nin lider düşük maliyetli hava yolu olan Pegasus, hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna olan inancıyla ve uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeliyle misafirlerine uygun fiyatlı ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlıyor. 2018 itibarıyla “Türkiye’nin Dijital Hava Yolu” söylemiyle faaliyet gösteren Pegasus, misafirlerini 35’i yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 40 ülkede 105 noktaya ulaştırıyor; İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştiriyor. Pegasus, misafir deneyimini odak alan yaklaşımıyla onların seyahat deneyimlerini kolaylaştıracak dijital teknolojiler ve benzersiz yenilikler sunuyor.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2TyNF9M
via IFTTT

SunExpress, bu yıl da ITB Berlin Fuarı’nda yerini alıyor SunExpress, bu yıl da ITB Berlin Fuarı’nda yerini alıyor   Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, her yıl olduğu gibi bu yıl da ITB Berlin Fuarı’nda yerini alıyor. SunExpress, 6 – 10 Mart 2019 tarihleri arasında düzenlenecek olan ve seyahat endüstrisinin dünyadaki en önemli buluşma noktalarından biri kabul edilen ITB Berlin Fuarı’na yaz konsepti ile katılıyor. Her yıl, deniz, kum ve güneş temalı standı ile misafirlerin ilgisini çeken SunExpress, bu yıl da ziyaretçilerine kış mevsiminde yazın sıcaklığını yaşatacak. SunExpress standını ziyaret eden misafirler, eğlenceli oyunların yanı sıra sanal uçuş keyfi ve daha pek çok aktivite ile SunExpress dünyasını keşfedebilecekler. Tur operatörlerinden havayolu şirketlerine, otellerden turizm sektörünün tüm oyuncularına, ziyaretçi sayısıyla dünyanın en büyük turizm pazarı unvanına sahip ITB Berlin Turizm Fuarı’na katılacak misafirler, SunExpress’i 25. salon, 152 no’lu standda ziyaret edebilirler.   SunExpress Hakkında: Türk Hava Yolları ve Lufthansa’nın eşit ortaklığında 1989 yılında Antalya’da kurulan SunExpress, havacılık sektöründeki 29 yıllık tecrübesi ve tatil havayolu uzmanlığı ile Türkiye ile Avrupa arasında ve popüler tatil destinasyonları olan Kanarya Adaları, Kızıl Deniz ve Kuzey Afrika’da, 30’dan fazla ülkede 90 destinasyona uçuş gerçekleştirmektedir. Avrupa’nın en genç filolarından birine sahip olan SunExpress, merkezleri Antalya, baseleri Frankfurt, İzmir, Ankara ve İstanbul’da bulunan 4.000’den fazla çalışanı ve 70 uçaklık filosu ile her yıl 9 milyona yakın yolcu taşımaktadır.

SunExpress, bu yıl da ITB Berlin Fuarı’nda yerini alıyor

 

Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, her yıl olduğu gibi bu yıl da ITB Berlin Fuarı’nda yerini alıyor.

SunExpress, 6 – 10 Mart 2019 tarihleri arasında düzenlenecek olan ve seyahat endüstrisinin dünyadaki en önemli buluşma noktalarından biri kabul edilen ITB Berlin Fuarı’na yaz konsepti ile katılıyor. Her yıl, deniz, kum ve güneş temalı standı ile misafirlerin ilgisini çeken SunExpress, bu yıl da ziyaretçilerine kış mevsiminde yazın sıcaklığını yaşatacak. SunExpress standını ziyaret eden misafirler, eğlenceli oyunların yanı sıra sanal uçuş keyfi ve daha pek çok aktivite ile SunExpress dünyasını keşfedebilecekler.

Tur operatörlerinden havayolu şirketlerine, otellerden turizm sektörünün tüm oyuncularına, ziyaretçi sayısıyla dünyanın en büyük turizm pazarı unvanına sahip ITB Berlin Turizm Fuarı’na katılacak misafirler, SunExpress’i 25. salon, 152 no’lu standda ziyaret edebilirler.

 

SunExpress Hakkında:

Türk Hava Yolları ve Lufthansa’nın eşit ortaklığında 1989 yılında Antalya’da kurulan SunExpress, havacılık sektöründeki 29 yıllık tecrübesi ve tatil havayolu uzmanlığı ile Türkiye ile Avrupa arasında ve popüler tatil destinasyonları olan Kanarya Adaları, Kızıl Deniz ve Kuzey Afrika’da, 30’dan fazla ülkede 90 destinasyona uçuş gerçekleştirmektedir. Avrupa’nın en genç filolarından birine sahip olan SunExpress, merkezleri Antalya, baseleri Frankfurt, İzmir, Ankara ve İstanbul’da bulunan 4.000’den fazla çalışanı ve 70 uçaklık filosu ile her yıl 9 milyona yakın yolcu taşımaktadır.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2TsOj8Z
via IFTTT

Emirates Skywards’a Mükemmellik Ödülü!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Hej8Yt

Emirates Skywards’a Mükemmellik Ödülü!   Emirates Skywards’a Mükemmellik Ödülü! 23 milyondan fazla üyesi ile yolcularına birbirinden özel ayrıcalık sunan Emirates Sywards, 2019 Sadakat Ödülleri’nde ‘Yönetimde Mükemmellik’ ödülüne layık görüldü. Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı Emirates Skywards, Paris’te düzenlenen 2019 Sadakat Ödülleri’nde ‘Yönetimde Mükemmellik’ ödülüne layık görüldü. 2018 yılında lansmanı yapılan, 23 milyondan fazla üyeye sahip olan sadakat programında bu zamana kadar, 1.5 milyara yakın mil kullanımı gerçekleşti. Ödül töreni, seyahat endüstrisindeki sadakat programları ve yolcu sadakati konularına odaklanarak, önde gelen bağımsız yönetim şirketi Global Flight tarafından 15. Sadakat & Ödülleri Konferansı’nda gerçekleştirildi. Art arda ikinci kez bu ödülü alan Emirates Skywards’ın ödülü, Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr. Nejib Ben Khedher tarafından teslim alındı. Emirates Skywards, 2018 yılında üye katılımı ve hizmetleri optimize etmek için veri biliminden yararlanmasından dolayı ödül almıştı. Bu sene, Emirates Skywards; Emirates.com üzerinden uçuşlarını rezerve eden üyelerine yönelik, endüstride bir ilk olan dinamik sınıf yükseltme ve Cash+Miles promosyonlarını sunarak, kişiselleştirme hizmetlerini sürekli geliştirmesi ile bu sene de ödüle layık görüldü. Erişim kolaylığı ve rezervasyon sırasında görülebilir şekilde tasarlanan hizmetler, üye sadakat durumu ve uçuş seçimi ile ilişkili 150’den fazla parametre ile yönlendiriliyor. Önümüzdeki aylarda, sistem, geliştirilmiş öngörülü modelleme ve yapay zekâ kullanılarak ve Emirates’in mobil kanallarında da kullanılabilir hale getirilerek, daha da geliştirilecek. Dr Nejib Ben Khedher konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates Skywards sadakat programını yönlendiren temel ilke, sağladığımız imkanları geliştirerek, üyelerimizin, Millerinden elde ettikleri değeri sürekli olarak arttırmak. Bunun için, Emirates.com üzerinde rezervasyon yaparken karşılarına çıkan hizmetlerimiz, üyelerimize sınıf yükseltme ve Cash+Miles biletleri alımlarında Millerini kullanmaları aşamasında cazip fırsatlar sağlıyor. 2018 yılındaki lansmanından beri, bu hizmetlerden, neredeyse 1.5 milyar Mili geri kullanarak yararlanan üyelerin katılımında önemli bir artış olduğuna tanık olduk,” dedi. Emirates Skywards şu anda, 23 milyondan fazla küresel üye tabanına sahip. Son 12 aydır program, üyelerine sunduğu hizmetleri, sadece Mil kazanmada değil, Milleri kullanmak için daha fazla alan elde etmelerini fırsat sağlayarak, önemli ölçüde genişletmiş oldu. Programın genişletilmesinin yanı sıra, Emirates Skywards, dijital mecralardaki içeriğini, üyelerine, Mil kazanma ve harcamaya yönelik fırsatları daha iyi bir şekilde duyurmak için, Emirates uygulamasını geliştirerek zenginleştiriyor. Geçtiğimiz ay, Emirates Skywards, Dubai Uluslararası Havaalanı (DXB) Terminal 3’te bulunan, Emirates Skywards Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. Yeni yolcu hizmet noktası, sadakat programının yeni ve mevcut üyelerine açık. Ayrıca bu noktaya gelen yolcular programa kaydolup, profil oluşturabilirken aynı zamanda Skywards Milleri ve hizmetleri ile ilgili bilgi alabiliyorlar. Emirates Skywards hakkında: Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı Emirates Skywards, her biri kendine özgü imtiyazlara sahip olan, dört aşamalı üyelik imkânı sunuyor: Blue, Silver, Gold ve Platinum. Emirates Skywards üyeleri, Emirates, flydubai ya da ortak havayolları ile uçtuklarında ya da programın belirlemiş olduğu oteller, araç kiralama şirketleri, finans, otel gibi ortak kuruluşlarından yararlandıklarında, Skywards Milleri kazanıyorlar. Skywards Milleri ile Emirates ve diğer Emirates Skywards ortak havayolları, uçuş güncellemeleri, otel konaklamaları, bölge gezileri ve özel alışveriş imkanları gibi, birçok ayrıcalık kazanılabiliyor. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 158 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.

 

Emirates Skywards’a Mükemmellik Ödülü!

23 milyondan fazla üyesi ile yolcularına birbirinden özel ayrıcalık sunan Emirates Sywards, 2019 Sadakat Ödülleri’nde ‘Yönetimde Mükemmellik’ ödülüne layık görüldü.

Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı Emirates Skywards, Paris’te düzenlenen 2019 Sadakat Ödülleri’nde ‘Yönetimde Mükemmellik’ ödülüne layık görüldü. 2018 yılında lansmanı yapılan, 23 milyondan fazla üyeye sahip olan sadakat programında bu zamana kadar, 1.5 milyara yakın mil kullanımı gerçekleşti.

Ödül töreni, seyahat endüstrisindeki sadakat programları ve yolcu sadakati konularına odaklanarak, önde gelen bağımsız yönetim şirketi Global Flight tarafından 15. Sadakat & Ödülleri Konferansı’nda gerçekleştirildi. Art arda ikinci kez bu ödülü alan Emirates Skywards’ın ödülü, Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr. Nejib Ben Khedher tarafından teslim alındı.

Emirates Skywards, 2018 yılında üye katılımı ve hizmetleri optimize etmek için veri biliminden yararlanmasından dolayı ödül almıştı. Bu sene, Emirates Skywards; Emirates.com üzerinden uçuşlarını rezerve eden üyelerine yönelik, endüstride bir ilk olan dinamik sınıf yükseltme ve Cash+Miles promosyonlarını sunarak, kişiselleştirme hizmetlerini sürekli geliştirmesi ile bu sene de ödüle layık görüldü.

Erişim kolaylığı ve rezervasyon sırasında görülebilir şekilde tasarlanan hizmetler, üye sadakat durumu ve uçuş seçimi ile ilişkili 150’den fazla parametre ile yönlendiriliyor. Önümüzdeki aylarda, sistem, geliştirilmiş öngörülü modelleme ve yapay zekâ kullanılarak ve Emirates’in mobil kanallarında da kullanılabilir hale getirilerek, daha da geliştirilecek.

Dr Nejib Ben Khedher konuya dair yaptığı açıklamada: “Emirates Skywards sadakat programını yönlendiren temel ilke, sağladığımız imkanları geliştirerek, üyelerimizin, Millerinden elde ettikleri değeri sürekli olarak arttırmak. Bunun için, Emirates.com üzerinde rezervasyon yaparken karşılarına çıkan hizmetlerimiz, üyelerimize sınıf yükseltme ve Cash+Miles biletleri alımlarında Millerini kullanmaları aşamasında cazip fırsatlar sağlıyor. 2018 yılındaki lansmanından beri, bu hizmetlerden, neredeyse 1.5 milyar Mili geri kullanarak yararlanan üyelerin katılımında önemli bir artış olduğuna tanık olduk,” dedi.

Emirates Skywards şu anda, 23 milyondan fazla küresel üye tabanına sahip. Son 12 aydır program, üyelerine sunduğu hizmetleri, sadece Mil kazanmada değil, Milleri kullanmak için daha fazla alan elde etmelerini fırsat sağlayarak, önemli ölçüde genişletmiş oldu.

Programın genişletilmesinin yanı sıra, Emirates Skywards, dijital mecralardaki içeriğini, üyelerine, Mil kazanma ve harcamaya yönelik fırsatları daha iyi bir şekilde duyurmak için, Emirates uygulamasını geliştirerek zenginleştiriyor.

Geçtiğimiz ay, Emirates Skywards, Dubai Uluslararası Havaalanı (DXB) Terminal 3’te bulunan, Emirates Skywards Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. Yeni yolcu hizmet noktası, sadakat programının yeni ve mevcut üyelerine açık. Ayrıca bu noktaya gelen yolcular programa kaydolup, profil oluşturabilirken aynı zamanda Skywards Milleri ve hizmetleri ile ilgili bilgi alabiliyorlar.

Emirates Skywards hakkında:

Emirates ve flydubai’nin ödüllü sadakat programı Emirates Skywards, her biri kendine özgü imtiyazlara sahip olan, dört aşamalı üyelik imkânı sunuyor: Blue, Silver, Gold ve Platinum. Emirates Skywards üyeleri, Emirates, flydubai ya da ortak havayolları ile uçtuklarında ya da programın belirlemiş olduğu oteller, araç kiralama şirketleri, finans, otel gibi ortak kuruluşlarından yararlandıklarında, Skywards Milleri kazanıyorlar. Skywards Milleri ile Emirates ve diğer Emirates Skywards ortak havayolları, uçuş güncellemeleri, otel konaklamaları, bölge gezileri ve özel alışveriş imkanları gibi, birçok ayrıcalık kazanılabiliyor.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 158 noktaya taşıyor. Emirates, İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 18 uçuş gerçekleştiriyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Hej8Yt
via IFTTT

Corendon Airlines, ITB Berlin Fuarı Yolcularını Acapella Konseriyle Uğurladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2HhMnJJ