havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
22 Şubat 2019 Cuma
Tour of Antalya’nın İlk Etabın Kazananı Mathieu Van Der Poel Oldu
Pegasus’un dijital dönüşümüne 2 ödül daha!
21 Şubat 2019 Perşembe
Havayolları en küçük müşterilerine nasıl hizmet veriyor? Havayolları en küçük müşterileri olan çocuklara nasıl hizmet veriyor? Havayolları sürekli, müşteri kazanmanın yeni yollarını bulmaya çalışıyor. Bu hiç bitmeyen yarışmada, taşıyıcılar – çoğunlukla uluslararası olanlar – şimdi dikkatlerini en küçük yolcularına, çocuklara (ve ebeveynlerine )çevirdi; oyuncak, çocuk dostu bakım malzemeleri, yemekler ve koltuk arkası eğlence gibi olanaklarla onları cezbetmeye çalışıyorlar. Emirates kısa süre önce genç yolcuları için uçağa biner binmez aldıları bir kit çıkardı. Seyahat temalı yeniden kullanılabilir bir çanta, boyama kitabı ve origami seti gibi bir el sanatı projesi içeriyor. Daha büyük çocuklar ise içinde seyahat günlüğü olan bir hayvan şeklinde çanta alıyorlar, bebekler ve küçük çocuklara ise doldurulmuş bir hayvan veriliyor. Buna ek olarak, havayolu, renkli bir tepside servis edilen geniş bir çocuk menüsüne sahiptir. Öğünler arasında doyurmak için ayrıca çocuklara bir atıştırmalık kutusu da servis edilir. Qatar Airways ise çocuklar için içinde boya kalemi, boyama kitabı, çıkartma ve bulmaca kitabı olan yeni bir aktivite paketi sunuyor. Bebeklere peluş kitap ve doldurulmuş bir oyuncak verilirken havayolu, çocuklara yönelik yeni bir koltuk arkası eğlencesi de sunuyor. Qantas, bulmacalar, kelime oyunları içeren bir aktivite kitabı, hatta bir Etch a Sketch(mekanik çizim oyuncağı) oyuncağı içeren bir kit veriyor. Bazı uçuşlarda, gençler uçakta giyebilecekleri renkli kaymaz çoraplara da sahip oluyorlar. Türk Hava Yolları’nın çeşitli teklifleri var. Çocuklara çevreci tasarıma sahip üç ahşap figürin bulunduğu bir torba ve çocuk boy bir kulaklık seti, diş seti, çoraplar ve terlikler içeren sırt çantası, aksesuar seti verilmektedir. Bebekleri olan ebeveynlere, bebek bezini değiştirmek için alt açma örtüsü, tek kullanımlık önlük, pişik kremi, bebek losyonu ve şampuanı, bir paket mendil ve bir göğüs pedinden oluşan bir kit sunuluyor. Singapore Airlines’da kabin ekibi, yaşlarına göre çocuklara oyuncaklar dağıtıyor. Örneğin, bebekler peluş bloklar alırken, okul öncesi gençler minik bulmacalar kazanıyor ve daha büyük çocuklar Monopoly Deal kart oyunu alıyorlar. İçerik:www.staradvertiser.com
Havayolları en küçük müşterileri olan çocuklara nasıl hizmet veriyor?
Havayolları sürekli, müşteri kazanmanın yeni yollarını bulmaya çalışıyor. Bu hiç bitmeyen yarışmada, taşıyıcılar – çoğunlukla uluslararası olanlar – şimdi dikkatlerini en küçük yolcularına, çocuklara (ve ebeveynlerine )çevirdi; oyuncak, çocuk dostu bakım malzemeleri, yemekler ve koltuk arkası eğlence gibi olanaklarla onları cezbetmeye çalışıyorlar.
Emirates kısa süre önce genç yolcuları için uçağa biner binmez aldıları bir kit çıkardı. Seyahat temalı yeniden kullanılabilir bir çanta, boyama kitabı ve origami seti gibi bir el sanatı projesi içeriyor. Daha büyük çocuklar ise içinde seyahat günlüğü olan bir hayvan şeklinde çanta alıyorlar, bebekler ve küçük çocuklara ise doldurulmuş bir hayvan veriliyor.
Buna ek olarak, havayolu, renkli bir tepside servis edilen geniş bir çocuk menüsüne sahiptir. Öğünler arasında doyurmak için ayrıca çocuklara bir atıştırmalık kutusu da servis edilir.
Qatar Airways ise çocuklar için içinde boya kalemi, boyama kitabı, çıkartma ve bulmaca kitabı olan yeni bir aktivite paketi sunuyor. Bebeklere peluş kitap ve doldurulmuş bir oyuncak verilirken havayolu, çocuklara yönelik yeni bir koltuk arkası eğlencesi de sunuyor.
Qantas, bulmacalar, kelime oyunları içeren bir aktivite kitabı, hatta bir Etch a Sketch(mekanik çizim oyuncağı) oyuncağı içeren bir kit veriyor. Bazı uçuşlarda, gençler uçakta giyebilecekleri renkli kaymaz çoraplara da sahip oluyorlar.
Türk Hava Yolları’nın çeşitli teklifleri var. Çocuklara çevreci tasarıma sahip üç ahşap figürin bulunduğu bir torba ve çocuk boy bir kulaklık seti, diş seti, çoraplar ve terlikler içeren sırt çantası, aksesuar seti verilmektedir. Bebekleri olan ebeveynlere, bebek bezini değiştirmek için alt açma örtüsü, tek kullanımlık önlük, pişik kremi, bebek losyonu ve şampuanı, bir paket mendil ve bir göğüs pedinden oluşan bir kit sunuluyor.
Singapore Airlines’da kabin ekibi, yaşlarına göre çocuklara oyuncaklar dağıtıyor. Örneğin, bebekler peluş bloklar alırken, okul öncesi gençler minik bulmacalar kazanıyor ve daha büyük çocuklar Monopoly Deal kart oyunu alıyorlar.
İçerik:www.staradvertiser.com
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Irqv0P
via IFTTT
Havayolları en küçük müşterilerine nasıl hizmet veriyor?
2018 YILINDA UKRAYNA YOLCU TRAFİĞİNDE ARTIŞ YAŞANDI
Türk Hava Yolları Meksika Uçuşları Başlıyor
2018 YILINDA UKRAYNA YOLCU TRAFİĞİNDE ARTIŞ YAŞANDI TÜRK HAVA YOLLARI, 2018 YILINDA UKRAYNA YOLCU TRAFİĞİNDE % 28 ARTIŞ AÇIKLADI 2018 yılı verilerine göre Türk Hava Yolları, 2017 yılına oranla yolcu trafiğinde % 28 fazla artış yaşandığını Ukrayna’ya ve Ukrayna’dan sadece kendi uçuşlarıyla 800.000’den fazla yolcuya hizmet verildiğini açıkladı. Havayolu Kiev Genel Müdürü Dinçer Sayıcı, Kiev’de düzenlediği basın toplantısında uluslararası uçuşlarda transit yolcu sayısının% 25 arttığını söyledi. Ukrayna’ya / Ukrayna’dan seyahat eden toplam yolcu sayısı % 14 arttı. Ukrayna’ya ve Ukrayna’dan yapılan uçuşlar için yük faktörü% 71 idi. En popüler noktalar İstanbul, Phuket, Guangzhou, Antalya, Miami, Pekin, Maldivler, New York ve Barselona oldu. Sayıcı , “Havayolunun Ukrayna’dan gelen navlun trafiği, ihracatta% 16, ithalatta ise% 23 artış gösterdi,” dedi. Ona göre, 2018’de Ukrayna, Türkiye’yi ziyaret eden turist sayısında yedinci sırada yer alarak bu oranı % 10 oranında artırdı. Genel olarak, 2018 yılında Türk Hava Yolları, 2017 yılına göre% 10 artarak yolcu sayısını 75,2 milyon kişiye çıkardı. Yük faktörü 1,1 puan artarak% 80,2’ye yükseldi. Yıl boyunca, havayolu 306 destinasyonda 124 ülkeye uçuş gerçekleştirdi. İçerik:open4business.com.ua
TÜRK HAVA YOLLARI, 2018 YILINDA UKRAYNA YOLCU TRAFİĞİNDE % 28 ARTIŞ AÇIKLADI
2018 yılı verilerine göre Türk Hava Yolları, 2017 yılına oranla yolcu trafiğinde % 28 fazla artış yaşandığını Ukrayna’ya ve Ukrayna’dan sadece kendi uçuşlarıyla 800.000’den fazla yolcuya hizmet verildiğini açıkladı.
Havayolu Kiev Genel Müdürü Dinçer Sayıcı, Kiev’de düzenlediği basın toplantısında uluslararası uçuşlarda transit yolcu sayısının% 25 arttığını söyledi. Ukrayna’ya / Ukrayna’dan seyahat eden toplam yolcu sayısı % 14 arttı.
Ukrayna’ya ve Ukrayna’dan yapılan uçuşlar için yük faktörü% 71 idi.
En popüler noktalar İstanbul, Phuket, Guangzhou, Antalya, Miami, Pekin, Maldivler, New York ve Barselona oldu.
Sayıcı , “Havayolunun Ukrayna’dan gelen navlun trafiği, ihracatta% 16, ithalatta ise% 23 artış gösterdi,” dedi.
Ona göre, 2018’de Ukrayna, Türkiye’yi ziyaret eden turist sayısında yedinci sırada yer alarak bu oranı % 10 oranında artırdı.
Genel olarak, 2018 yılında Türk Hava Yolları, 2017 yılına göre% 10 artarak yolcu sayısını 75,2 milyon kişiye çıkardı. Yük faktörü 1,1 puan artarak% 80,2’ye yükseldi. Yıl boyunca, havayolu 306 destinasyonda 124 ülkeye uçuş gerçekleştirdi.
İçerik:open4business.com.ua
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2tsrsf4
via IFTTT