3 Eylül 2018 Pazartesi

OKULLAR AÇILMADAN ÇOCUKLA SEYAHATİN İDEAL ADRESLERİ OKULLAR AÇILMADAN ÇOCUKLA SEYAHATİN İDEAL ADRESLERİ Yaz tatili ve bayram tatilleri derken, 17 Eylül’de okullar açılıyor. Çocuklu aileler bundan böyle en yakın Sömestre dönemi için tatil hayalleri kurabilecekler. Henüz tatil yapmamış olan veya okullar açılmadan son bir kez daha bir yerlere kaçsak mı diye düşünenler için Neredekal.com’un keşif rehberi editörleri en ideal seçenekleri derledi. İşte okullar açılmadan önce çocuğunuzla yapabileceğiniz en keyifli seyahat rotaları : 1 – Kazdağları Türkiye’nin en temiz ve bol oksijenli bölgelerden biridir Kazdağları. Yemyeşil doğası, göz alıcı manzaraları ve serin su kaynakları ile cennetin yeryüzünde şekil bulmuş halidir adeta. Tertemiz bol oksijenli bir havada çocuklarla birlikte kamp yapabilir, küçük-butik otellerde konaklayabilir veya şifalı suları, deniz tatili ile birleştiren konaklama seçeneklerini de değerlendirebilirsiniz. Doğa yürüyüşleri ve çocuklara doğayı anlatabileceğiniz en güzel yerlerden biridir. 2 –Ölüdeniz Ölüdeniz birçok aktivitenin bir arada yapılabileceği güzel bir bölgedir. Deniz olarak Türkiye’nin en dingin ve en güzel denizlerinden biridir. Jeep safari, tekne turları ve yamaç paraşütü yapma şansınız olabilir. Çocuklarınızla doğa yürüyüşleri yapıp, denize girebilir, hatta sanat kamplarına bile katılabilirsiniz. 3 – Marmaris Marmaris, çocuklu ailelerin yıllardan bu yana ilk adreslerinden biridir. Geçmişten günümüze kaliteli hizmet veren otelleri, çevrede gezilecek onlarca güzel kasabası , Türkiye’nin en güzel koylarına sahip Ege’nin incisi olarak nitelendirebileceğimiz bir turistik beldedir. Marmaris çevresinde Söğüt, Selimiye, Turgut, Bozburun gibi bölgelerde çocuğunuza doğa bilinci aşılayabilirsiniz. Arzu ederseniz her şey dahil bir otelde çocuk parkları, çocuk havuzları ve yemekte sunulan çocuk büfeleri ile halen devam eden keyifli bir yazın tadını çıkarabilirsiniz. Marmaris ayrıca Ege bölgesinde şehri baştan başa dolaşan muhteşem bir bisiklet yoluna da sahiptir. 4 – Datça Özellikle muhteşem bir doğa, tarih-kültür ve keşif tutkusu için ideal bir destinasyondur Datça. Yaz dönemlerinde de özellikle diğer bölgelere göre daha sakin oluşu ve tertemiz oksijenli bir havada tatil yapmak isteyen çocuklu ailelerin tercih ettiği keyifli bir yerdir. Eylül ayında tekne turlarına katılabileceğiniz gibi, Knidos Antik Kenti ve Eski Datça’yı da gezebilirsiniz. 5 – Belek Antalya’nın en güzel otellerinin bulunduğu ve en popüler beldelerinden biri olan Belek çocukla tatil için son derece ideal bir seçenektir. Belek’te büyük ve son derece lüks her şey dahil beş yıldızlı oteller ile tatil köyleri bulunuyor. Bu oteller çocuklar için birçok eğlence imkanı sunuyor. Aqua Park’ları, çocuk animasyon etkinlikleri, kumsal plajları ve deniz suyunun sıcaklığı çocuklar için keyifli bir tatili vaat ediyor. Belek’te, arzu ederseniz çocuklarınız ile birlikte, yakınlarda yer alan tarihi ve turistik yerleri ziyaret edip bir kültür gezisi de gerçekleştirebilirsiniz. 6 – Çıralı Bisiklet, doğada yürüyüş ve keyifli tekne turlarının yapıldığı Çıralı, çocuklu aileler için de idealdir.  Yapılacak aktiviteler ile çocuklarınız da kendi sınırlarını keşfetme şansı bulabilirler. Çocuklarınızla birlikte doğa aktiviteleri yaparak, okullar açılmadan kafanızı boşaltmak ve stresten arınmak için birebirdir. Eylül ayı içinde, henüz okullar açılmadan bu bölgelerden birinde çocuklarınızla tatil yapmayı isterseniz Neredekal.com’un onlarca otel seçeneğine bakabilir, oteller hakkında yazılan yorumları inceleyebilirsiniz. Böylelikle aynı otel için en uygun fiyata da ulaşabilirsiniz.

OKULLAR AÇILMADAN ÇOCUKLA SEYAHATİN İDEAL ADRESLERİ

Yaz tatili ve bayram tatilleri derken, 17 Eylül’de okullar açılıyor. Çocuklu aileler bundan böyle en yakın Sömestre dönemi için tatil hayalleri kurabilecekler. Henüz tatil yapmamış olan veya okullar açılmadan son bir kez daha bir yerlere kaçsak mı diye düşünenler için Neredekal.com’un keşif rehberi editörleri en ideal seçenekleri derledi.

İşte okullar açılmadan önce çocuğunuzla yapabileceğiniz en keyifli seyahat rotaları :
1 – Kazdağları
Türkiye’nin en temiz ve bol oksijenli bölgelerden biridir Kazdağları. Yemyeşil doğası, göz alıcı manzaraları ve serin su kaynakları ile cennetin yeryüzünde şekil bulmuş halidir adeta. Tertemiz bol oksijenli bir havada çocuklarla birlikte kamp yapabilir, küçük-butik otellerde konaklayabilir veya şifalı suları, deniz tatili ile birleştiren konaklama seçeneklerini de değerlendirebilirsiniz. Doğa yürüyüşleri ve çocuklara doğayı anlatabileceğiniz en güzel yerlerden biridir.

2 –Ölüdeniz
Ölüdeniz birçok aktivitenin bir arada yapılabileceği güzel bir bölgedir. Deniz olarak Türkiye’nin en dingin ve en güzel denizlerinden biridir. Jeep safari, tekne turları ve yamaç paraşütü yapma şansınız olabilir. Çocuklarınızla doğa yürüyüşleri yapıp, denize girebilir, hatta sanat kamplarına bile katılabilirsiniz.

3 – Marmaris
Marmaris, çocuklu ailelerin yıllardan bu yana ilk adreslerinden biridir. Geçmişten günümüze kaliteli hizmet veren otelleri, çevrede gezilecek onlarca güzel kasabası , Türkiye’nin en güzel koylarına sahip Ege’nin incisi olarak nitelendirebileceğimiz bir turistik beldedir. Marmaris çevresinde Söğüt, Selimiye, Turgut, Bozburun gibi bölgelerde çocuğunuza doğa bilinci aşılayabilirsiniz. Arzu ederseniz her şey dahil bir otelde çocuk parkları, çocuk havuzları ve yemekte sunulan çocuk büfeleri ile halen devam eden keyifli bir yazın tadını çıkarabilirsiniz. Marmaris ayrıca Ege bölgesinde şehri baştan başa dolaşan muhteşem bir bisiklet yoluna da sahiptir.

4 – Datça
Özellikle muhteşem bir doğa, tarih-kültür ve keşif tutkusu için ideal bir destinasyondur Datça. Yaz dönemlerinde de özellikle diğer bölgelere göre daha sakin oluşu ve tertemiz oksijenli bir havada tatil yapmak isteyen çocuklu ailelerin tercih ettiği keyifli bir yerdir. Eylül ayında tekne turlarına katılabileceğiniz gibi, Knidos Antik Kenti ve Eski Datça’yı da gezebilirsiniz.

5 – Belek
Antalya’nın en güzel otellerinin bulunduğu ve en popüler beldelerinden biri olan Belek çocukla tatil için son derece ideal bir seçenektir. Belek’te büyük ve son derece lüks her şey dahil beş yıldızlı oteller ile tatil köyleri bulunuyor. Bu oteller çocuklar için birçok eğlence imkanı sunuyor. Aqua Park’ları, çocuk animasyon etkinlikleri, kumsal plajları ve deniz suyunun sıcaklığı çocuklar için keyifli bir tatili vaat ediyor. Belek’te, arzu ederseniz çocuklarınız ile birlikte, yakınlarda yer alan tarihi ve turistik yerleri ziyaret edip bir kültür gezisi de gerçekleştirebilirsiniz.

6 – Çıralı
Bisiklet, doğada yürüyüş ve keyifli tekne turlarının yapıldığı Çıralı, çocuklu aileler için de idealdir.  Yapılacak aktiviteler ile çocuklarınız da kendi sınırlarını keşfetme şansı bulabilirler. Çocuklarınızla birlikte doğa aktiviteleri yaparak, okullar açılmadan kafanızı boşaltmak ve stresten arınmak için birebirdir.

Eylül ayı içinde, henüz okullar açılmadan bu bölgelerden birinde çocuklarınızla tatil yapmayı isterseniz Neredekal.com’un onlarca otel seçeneğine bakabilir, oteller hakkında yazılan yorumları inceleyebilirsiniz. Böylelikle aynı otel için en uygun fiyata da ulaşabilirsiniz.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2wBjges
via IFTTT

Geleceğin Havalimanlarının Analizi GMW MIMARLIK Geleceğin Havalimanlarını Analiz Etti Yurt içinde ve yurt dışında üstlendiği pek çok ödüllü havalimanı projesiyle öne çıkan GMW MIMARLIK, havacılık sektörüne dair teknoloji trendlerini ve geleceğin havalimanlarını analiz etti. Yapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kavramlarının hakimiyetini artıracağı havalimanlarında yakın gelecekte ise tüm yolcu işlem alanlarında tamamen biometrik sisteme geçiş sağlanacak. Havacılık sektörünün küresel bir endüstri haline dönüştüğüne ve önümüzdeki yıllar içinde sosyal, ekonomik, çevresel, teknolojik ve jeopolitik gelişmelere bağlı olarak ciddi bir değişim geçireceğine dikkat çeken GMW MIMARLIK, bu tetikleyiciler arasında “kritik belirsizlik” olarak kabul edilebilecek unsurların olması sebebiyle sektörün geleceğini şimdiden tam olarak tarif etmenin mümkün olmadığını belirtse de, havalimanlarında uygulanan teknolojik gelişmelerin terminal binalarını yakın gelecekte nasıl değiştireceğini yorumladı.   Yakın zamanda uygulamaya geçen ve hızla yayılacağı tahmin edilen sistemlere örnek olarak 2007 yılında tamamlamış oldukları Kahire Havalimanı T3 Projesi’nde ilk defa uygulanan biometrik pasaport geçiş alanlarını gösteren GMW MIMARLIK, bu uygulamanın sadece pasaport geçişleri için değil, diğer işlemler için de yaygınca kullanılmaya başlandığını ve yakın gelecekte tamamen biometrik sisteme geçileceğini belirtiyor. Bu sayede havalimanı içinde bir yolcunun geçmesi gereken tüm işlemler çok daha hızlı tamamlanacak ve planlama aşamasında dikkate alınması gereken bekleme alanları ciddi şekilde azalacak. Artık akıllı telefonlarda bile olan biometrik uygulamalar sayesinde, insanların biometrik aşinalığının da artacağını vurgulayan mimarlar, bu sürecin beklenenden hızlı olacağını tahmin ediyor.   Havayolu ulaşımında bagaj işlemlerinin, hem yolcu hem de havayolu şirketleri için en önemli konulardan biri olduğunu dile getiren GMW MIMARLIK, 4 yıl önce projesini tamamladıkları Medine Havalimanı Hac Terminali’nin planlamasında, havaalanına gelmeden önce yapılan check-in ve bagaj teslim işlemlerini öngördüklerini, bu uygulamanın otellerden ya da şehir merkezlerinden yapılacak bagaj tesliminde hızla yaygınlaşacağını vurguluyor. Ayrıca nesnelerin interneti kavramına (IoT) örnek olarak verilebilecek sürekli kullanıma uygun elektronik bagaj etiketleri ve RFID kartlar sayesinde gerçek zamanlı olarak takibi yapılabilen bagajların yolculukları çok daha sorunsuz hale getirmeye başladığının da altını çiziyor.   Günümüzde çok sık duyulan yapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kavramlarının bizzat havalimanlarında da kullanılmaya başlandığını ifade eden GMW MIMARLIK’a göre, robotlar ve akıllı telefonlar ile birlikte çalışan beacon’lar, yolcuya ihtiyaç duyduğu bilgileri anında iletilebiliyor ya da biometrik tanıma sistemi sayesinde erişilen kişisel bilgilere göre özel bir hizmet sunulabiliyor. Örneğin, yolcunun o anda bulunduğu noktadan gitmek istedikleri noktaya ilişkin yönlendirmeler, kendi uçuşları ile ilgili bildirimler veya ticari alanlardaki promosyonlar ile ilgili bilgiler anlık olarak cep telefonlarına gönderiliyor. Yolcuların sanal gerçeklikle yapılmış tematik bir tünelin içinden geçmesi ile aslında biometrik sistem ile güvenlik kontrolünden geçiyor olmaları, hem yolcu memnuniyetini olumlu etkiliyor hem de zaman ve mekan kazandıracak gelişmelerin önünü açıyor. Bahsi geçen tüm bu sistemler, her zaman terminal yapı veya mimarisini ciddi anlamda etkilemese de tamamen yolcunun ihtiyaç ve zevklerine göre kişiselleştirilmiş bir hizmet vererek yolcu konforunu arttırmasının yanında, işletme giderleri ve ticari imkanlar gibi birçok farklı konuda da avantaj sağlayacak.   GMW MIMARLIK penceresinden bakıldığında; gelecekte terminal tasarım prensiplerini dramatik şekilde değiştirecek konuların başında hiç şüphesiz uçak tasarımları ve havalimanlarında uygulanan teknolojik gelişmeler geliyor. Son 20 yıldır terminal tasarımını ciddi şekilde etkileyen teknolojik gelişmelerden birinin A380 tipi büyük gövdeli uçaklar olduğunu vurgulayan GMW MIMARLIK, iskele bölümündeki bekleme salonları ile bagaj alım salonunun büyüdüğüne, köprü kotlarındaki değişikliklerin kat yüksekliklerini etkilediğine ve bagaj alım salonlarına daha uzun bagaj bantları eklendiğine dikkat çekiyor. Mimari takım olarak ilk yıllarda sadece bu tip uçaklar için özel salonlar tasarlarken, sonraları farklı konfigürasyonlarla küçük gövdeli iki uçağın aynı park pozisyonunu kullanmasını sağlayarak daha efektif çözümlere gittiklerini ifade ediyorlar ve ekliyorlar: “Alternatif yakıt ve enerji kaynaklarının da kullanılmasına paralel olarak belki de piste ihtiyaç duymayan, hareket kabiliyeti gelişmiş uçaklara uygun terminal tasarımları şimdilik uzak bir gelecekte duruyor.”

GMW MIMARLIK Geleceğin Havalimanlarını Analiz Etti

Yurt içinde ve yurt dışında üstlendiği pek çok ödüllü havalimanı projesiyle öne çıkan GMW MIMARLIK, havacılık sektörüne dair teknoloji trendlerini ve geleceğin havalimanlarını analiz etti. Yapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kavramlarının hakimiyetini artıracağı havalimanlarında yakın gelecekte ise tüm yolcu işlem alanlarında tamamen biometrik sisteme geçiş sağlanacak.

Havacılık sektörünün küresel bir endüstri haline dönüştüğüne ve önümüzdeki yıllar içinde sosyal, ekonomik, çevresel, teknolojik ve jeopolitik gelişmelere bağlı olarak ciddi bir değişim geçireceğine dikkat çeken GMW MIMARLIK, bu tetikleyiciler arasında “kritik belirsizlik” olarak kabul edilebilecek unsurların olması sebebiyle sektörün geleceğini şimdiden tam olarak tarif etmenin mümkün olmadığını belirtse de, havalimanlarında uygulanan teknolojik gelişmelerin terminal binalarını yakın gelecekte nasıl değiştireceğini yorumladı.

 

Yakın zamanda uygulamaya geçen ve hızla yayılacağı tahmin edilen sistemlere örnek olarak 2007 yılında tamamlamış oldukları Kahire Havalimanı T3 Projesi’nde ilk defa uygulanan biometrik pasaport geçiş alanlarını gösteren GMW MIMARLIK, bu uygulamanın sadece pasaport geçişleri için değil, diğer işlemler için de yaygınca kullanılmaya başlandığını ve yakın gelecekte tamamen biometrik sisteme geçileceğini belirtiyor. Bu sayede havalimanı içinde bir yolcunun geçmesi gereken tüm işlemler çok daha hızlı tamamlanacak ve planlama aşamasında dikkate alınması gereken bekleme alanları ciddi şekilde azalacak. Artık akıllı telefonlarda bile olan biometrik uygulamalar sayesinde, insanların biometrik aşinalığının da artacağını vurgulayan mimarlar, bu sürecin beklenenden hızlı olacağını tahmin ediyor.

 

Havayolu ulaşımında bagaj işlemlerinin, hem yolcu hem de havayolu şirketleri için en önemli konulardan biri olduğunu dile getiren GMW MIMARLIK, 4 yıl önce projesini tamamladıkları Medine Havalimanı Hac Terminali’nin planlamasında, havaalanına gelmeden önce yapılan check-in ve bagaj teslim işlemlerini öngördüklerini, bu uygulamanın otellerden ya da şehir merkezlerinden yapılacak bagaj tesliminde hızla yaygınlaşacağını vurguluyor. Ayrıca nesnelerin interneti kavramına (IoT) örnek olarak verilebilecek sürekli kullanıma uygun elektronik bagaj etiketleri ve RFID kartlar sayesinde gerçek zamanlı olarak takibi yapılabilen bagajların yolculukları çok daha sorunsuz hale getirmeye başladığının da altını çiziyor.

 

Günümüzde çok sık duyulan yapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kavramlarının bizzat havalimanlarında da kullanılmaya başlandığını ifade eden GMW MIMARLIK’a göre, robotlar ve akıllı telefonlar ile birlikte çalışan beacon’lar, yolcuya ihtiyaç duyduğu bilgileri anında iletilebiliyor ya da biometrik tanıma sistemi sayesinde erişilen kişisel bilgilere göre özel bir hizmet sunulabiliyor. Örneğin, yolcunun o anda bulunduğu noktadan gitmek istedikleri noktaya ilişkin yönlendirmeler, kendi uçuşları ile ilgili bildirimler veya ticari alanlardaki promosyonlar ile ilgili bilgiler anlık olarak cep telefonlarına gönderiliyor. Yolcuların sanal gerçeklikle yapılmış tematik bir tünelin içinden geçmesi ile aslında biometrik sistem ile güvenlik kontrolünden geçiyor olmaları, hem yolcu memnuniyetini olumlu etkiliyor hem de zaman ve mekan kazandıracak gelişmelerin önünü açıyor. Bahsi geçen tüm bu sistemler, her zaman terminal yapı veya mimarisini ciddi anlamda etkilemese de tamamen yolcunun ihtiyaç ve zevklerine göre kişiselleştirilmiş bir hizmet vererek yolcu konforunu arttırmasının yanında, işletme giderleri ve ticari imkanlar gibi birçok farklı konuda da avantaj sağlayacak.

 

GMW MIMARLIK penceresinden bakıldığında; gelecekte terminal tasarım prensiplerini dramatik şekilde değiştirecek konuların başında hiç şüphesiz uçak tasarımları ve havalimanlarında uygulanan teknolojik gelişmeler geliyor. Son 20 yıldır terminal tasarımını ciddi şekilde etkileyen teknolojik gelişmelerden birinin A380 tipi büyük gövdeli uçaklar olduğunu vurgulayan GMW MIMARLIK, iskele bölümündeki bekleme salonları ile bagaj alım salonunun büyüdüğüne, köprü kotlarındaki değişikliklerin kat yüksekliklerini etkilediğine ve bagaj alım salonlarına daha uzun bagaj bantları eklendiğine dikkat çekiyor. Mimari takım olarak ilk yıllarda sadece bu tip uçaklar için özel salonlar tasarlarken, sonraları farklı konfigürasyonlarla küçük gövdeli iki uçağın aynı park pozisyonunu kullanmasını sağlayarak daha efektif çözümlere gittiklerini ifade ediyorlar ve ekliyorlar: “Alternatif yakıt ve enerji kaynaklarının da kullanılmasına paralel olarak belki de piste ihtiyaç duymayan, hareket kabiliyeti gelişmiş uçaklara uygun terminal tasarımları şimdilik uzak bir gelecekte duruyor.”



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2C8ZBYm
via IFTTT

Geleceğin Havalimanlarının Analizi


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2C8ZBYm

DEV UÇAK KITA LOJİSTİK İÇİN GELDİ 31.08.2018 tarihinde Türkiye’den Nijer’e KITA LOJİSTİĞİN organize ettiği charter operasyonu düzenlendi. Dünyanın en büyük ikinci uçağı olan Antonov-124’ün kullanıldığı bu operasyon Tekirdağ-Çorlu Havalimanı’nda gerçekleştirilmiştir. Her biri 9400 KG olan 4 adet A1 Jet tankı ve akaryakıtın sevkini sağlayan borular taşınmıştır. Operasyon Cuma günü 14:50 de başlamış olup, 01:40’da operasyon tamamlanmıştır. Operasyonun nakliye ve paketleme kısmı da KITA LOJISTIK tarafından organize edilmiştir. Boş ağırlığı 175 ton olan ve maksimum 405 ton kalkış ağırlığına kadar ulaşabilen Antonov An-124 100 helikopter, tank, uydu ve büyük tonajlı malzemelerin uzun menzilli teslimatları için üretildi. Özel firmalar tarafından da kiralanabilen uçak sadece sayılı havayolu şirketlerinde bulunuyor ve kargo bölümü kapasitesi sayesinde çok büyük boyutlardaki nesneleri de taşıyabiliyor.   31.08.2018 tarihinde Türkiye’den Nijer’e KITA LOJISTIGIN organize ettiği charter operasyonu düzenlendi. Dünyanın en büyük ikinci uçağı olan Antonov-124’ün kullanıldığı bu operasyon Tekirdag-Corlu havalimanında gerçekleştirilmiştir. pic.twitter.com/gBrw8xnfXh — AirportIST (@AirportIST) September 3, 2018

31.08.2018 tarihinde Türkiye’den Nijer’e KITA LOJİSTİĞİN organize ettiği charter operasyonu düzenlendi.

Dünyanın en büyük ikinci uçağı olan Antonov-124’ün kullanıldığı bu operasyon Tekirdağ-Çorlu Havalimanı’nda gerçekleştirilmiştir.

Her biri 9400 KG olan 4 adet A1 Jet tankı ve akaryakıtın sevkini sağlayan borular taşınmıştır.

Operasyon Cuma günü 14:50 de başlamış olup, 01:40’da operasyon tamamlanmıştır.

Operasyonun nakliye ve paketleme kısmı da KITA LOJISTIK tarafından organize edilmiştir.

Boş ağırlığı 175 ton olan ve maksimum 405 ton kalkış ağırlığına kadar ulaşabilen Antonov An-124 100 helikopter, tank, uydu ve büyük tonajlı
malzemelerin uzun menzilli teslimatları için üretildi.

Özel firmalar tarafından da kiralanabilen uçak sadece sayılı havayolu şirketlerinde bulunuyor ve kargo bölümü kapasitesi sayesinde çok büyük
boyutlardaki nesneleri de taşıyabiliyor.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NIfwhD
via IFTTT

DEV UÇAK KITA LOJİSTİK İÇİN GELDİ


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2NIfwhD

BCD Travel, Amadeus’un NDC-X programına katılıyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Pz8TyV

BCD Travel, Amadeus’un NDC-X programına katılıyor BCD Travel, Amadeus’un NDC-X programına katılıyor Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve işlemcilerinden Amadeus, dünyanın en büyük seyahat yönetim şirketlerinden BCD Travel’ın NDC-X programına dahil olacağını duyurdu. Küresel seyahat yönetim şirketi BCD Travel, NDC’nin endüstrileşmesi için sektör içerisinde sürdürülen çalışmalara dahil oluyor. Amadeus’un NDC-X programı, bir BT sağlayıcısı ve aggregator olarak şirket içindeki tüm NDC inisiyatiflerini bir araya getiriyor. Açık, dinamik ve bağlantılı bir Live Travel Space olma yönündeki gelişimini sürdüren Amadeus, sektörde NDC’nin benimsenmesi için çeşitli havayolları ve seyahat satış firmalarıyla çalışmalarını sürdürüyor. Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Amadeus NDC-X programı Başkan Yardımcısı Gianni Pisanello, “NDC-X ile kazandığımız ivmenin eşi benzeri bulunmuyor. Önümüzdeki yıl endüstrileşme hedefine kilitlenmiş durumdayız ve BCD Travel ile kurduğumuz ortaklık, müşterilerimizle birlikte doğru yönde ilerlediğimizi gösteriyor”  dedi. Amadeus’un lider küresel dağıtım sistemindeki geniş seyahat içeriğinin yanı sıra Amadeus’un NDC üzerinden sağlayacağı içerik, BCD Travel’ın müşterilerine esneklik ve kolaylık sağlayarak daha iyi hizmet verebilmesine yardımcı olacak. Amaçlarının müşteri programlarına değer katan rezervasyon, harcama yönetimi ve güvenlik süreçlerini oluşturan kusursuz bir müşteri deneyimi sağlamak olduğunu söyleyen BCD Travel Küresel Dağıtım ve Kanal Stratejisi Başkan Yardımcısı Thane Jackson, “Biz, tüm endüstri ile birlikte, geliştirilmiş kabiliyetler sunmak için programın dene ve öğren ortamında uygulamalı NDC kullanım durumlarına odaklanmış olmasından faydalanacağız” diye konuştu.

BCD Travel, Amadeus’un NDC-X programına katılıyor

Küresel seyahat endüstrisi için ileri teknoloji çözümlerinin önde gelen sağlayıcısı ve işlemcilerinden Amadeus, dünyanın en büyük seyahat yönetim şirketlerinden BCD Travel’ın NDC-X programına dahil olacağını duyurdu.

Küresel seyahat yönetim şirketi BCD Travel, NDC’nin endüstrileşmesi için sektör içerisinde sürdürülen çalışmalara dahil oluyor. Amadeus’un NDC-X programı, bir BT sağlayıcısı ve aggregator olarak şirket içindeki tüm NDC inisiyatiflerini bir araya getiriyor. Açık, dinamik ve bağlantılı bir Live Travel Space olma yönündeki gelişimini sürdüren Amadeus, sektörde NDC’nin benimsenmesi için çeşitli havayolları ve seyahat satış firmalarıyla çalışmalarını sürdürüyor.

Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Amadeus NDC-X programı Başkan Yardımcısı Gianni Pisanello, “NDC-X ile kazandığımız ivmenin eşi benzeri bulunmuyor. Önümüzdeki yıl endüstrileşme hedefine kilitlenmiş durumdayız ve BCD Travel ile kurduğumuz ortaklık, müşterilerimizle birlikte doğru yönde ilerlediğimizi gösteriyor”  dedi.

Amadeus’un lider küresel dağıtım sistemindeki geniş seyahat içeriğinin yanı sıra Amadeus’un NDC üzerinden sağlayacağı içerik, BCD Travel’ın müşterilerine esneklik ve kolaylık sağlayarak daha iyi hizmet verebilmesine yardımcı olacak.

Amaçlarının müşteri programlarına değer katan rezervasyon, harcama yönetimi ve güvenlik süreçlerini oluşturan kusursuz bir müşteri deneyimi sağlamak olduğunu söyleyen BCD Travel Küresel Dağıtım ve Kanal Stratejisi Başkan Yardımcısı Thane Jackson, “Biz, tüm endüstri ile birlikte, geliştirilmiş kabiliyetler sunmak için programın dene ve öğren ortamında uygulamalı NDC kullanım durumlarına odaklanmış olmasından faydalanacağız” diye konuştu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Pz8TyV
via IFTTT