27 Ağustos 2018 Pazartesi

Tailwind, Pazarlama Personeli Alacak TWI – Pazarlama Personeli İhtiyacı Tailwind Havayolu’nun bünyesinde görevlendirilmek üzere havacılık bilgisine ve pazarlama yeteneğine sahip ekip  arkadaşı arayışı vardır. Çok iyi derecede İngilizce bilen, Seyahat engeli olmayan, İstanbul’da ikamet eden arkadaşların C.V.sini burcak.kaya@tailwind.com.tr adresine değerlendirilmek üzere göndermesini rica ederiz.  

TWI – Pazarlama Personeli İhtiyacı

Tailwind Havayolu’nun bünyesinde görevlendirilmek üzere havacılık bilgisine ve pazarlama yeteneğine sahip ekip  arkadaşı arayışı vardır.

Çok iyi derecede İngilizce bilen,

Seyahat engeli olmayan,

İstanbul’da ikamet eden arkadaşların C.V.sini burcak.kaya@tailwind.com.tr adresine değerlendirilmek üzere göndermesini rica ederiz.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PIt4v9
via IFTTT

Tailwind, Pazarlama Personeli Alacak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PIt4v9

Carlson Wagonlit Travel Amadeus’un NDC-X programına katıldı Dünyanın önde gelen global seyahat yönetim şirketlerinden Carlson Wagonlit Travel (CWT),  NDC alanında ilerleme katetmek için Amadeus ile çalışmaya başladı. Amadeus ve Carlson Wagonlit Travel (CWT), CWT’nin Amadeus’un NDC-X programına katıldığını duyurdu. Bu program kapsamında CWT, NDC  (New Distribution Capability) standardını kullanarak seyahat satış firmaları ve havayolu şirketleriyle bağlantı kurmak amacıyla Amadeus ile çalışacak. Amadeus, NDC-X programı Başkan Yardımcısı Gianni Pisanello konuyla ilgili şunları söyledi: “CWT’nin NDC-X programına katıldığını görmek çok heyecan verici. CWT gibi yenilikçi ve ileri görüşlü iş ortaklarıyla çalışmak, çözümlerimizin geniş çaplı işletme ihtiyaçları için doğru içeriği ve fonksiyonları sağlamasına yardımcı olacak. NDC ile ilerleme katetmeleri için sektörün önde gelen seyahat satış firmalarını ve havayolu şirketlerini bir araya getirdiğimiz bu yıl, ardı ardına yapılan duyurularla NDC-X programımız gerçek bir ivme kazanıyor.” NDC-X programının bir parçası olmaktan dolayı mutlu olduklarını belirten CWT Küresel Ağ ve Teknoloji Ortakları Kıdemli Başkan Yardımcısı Vince Chirico, “Bu süreci bir başarıya dönüştürmek için tüm sektör ortaklarımızla çalışmayı dört gözle bekliyoruz. GDS ile kurulan ortaklık, NDC’nin potansiyelini hayata geçirmenin en hızlı yolu; çünkü bu sayede kurumsal seyahat müşterilerimiz için geliştirilmiş seçenekler sunacağız ve yolcu deneyimlerini farklı bir seviyeye çıkaracağız.” Amadeus’un NDC-X programı, bir BT sağlayıcısı ve aggregator olarak şirketteki tüm NDC girişimlerini bir araya getiriyor. Amadeus, NDC’nin bütün sektörde benimsenmesini sağlamak amacıyla birçok havayolu ve seyahat satış firması ile ortaklaşa çalışıyor.

Dünyanın önde gelen global seyahat yönetim şirketlerinden Carlson Wagonlit Travel (CWT),  NDC alanında ilerleme katetmek için Amadeus ile çalışmaya başladı.

Amadeus ve Carlson Wagonlit Travel (CWT), CWT’nin Amadeus’un NDC-X programına katıldığını duyurdu. Bu program kapsamında CWT, NDC  (New Distribution Capability) standardını kullanarak seyahat satış firmaları ve havayolu şirketleriyle bağlantı kurmak amacıyla Amadeus ile çalışacak.

Amadeus, NDC-X programı Başkan Yardımcısı Gianni Pisanello konuyla ilgili şunları söyledi: “CWT’nin NDC-X programına katıldığını görmek çok heyecan verici. CWT gibi yenilikçi ve ileri görüşlü iş ortaklarıyla çalışmak, çözümlerimizin geniş çaplı işletme ihtiyaçları için doğru içeriği ve fonksiyonları sağlamasına yardımcı olacak. NDC ile ilerleme katetmeleri için sektörün önde gelen seyahat satış firmalarını ve havayolu şirketlerini bir araya getirdiğimiz bu yıl, ardı ardına yapılan duyurularla NDC-X programımız gerçek bir ivme kazanıyor.”

NDC-X programının bir parçası olmaktan dolayı mutlu olduklarını belirten CWT Küresel Ağ ve Teknoloji Ortakları Kıdemli Başkan Yardımcısı Vince Chirico, “Bu süreci bir başarıya dönüştürmek için tüm sektör ortaklarımızla çalışmayı dört gözle bekliyoruz. GDS ile kurulan ortaklık, NDC’nin potansiyelini hayata geçirmenin en hızlı yolu; çünkü bu sayede kurumsal seyahat müşterilerimiz için geliştirilmiş seçenekler sunacağız ve yolcu deneyimlerini farklı bir seviyeye çıkaracağız.”

Amadeus’un NDC-X programı, bir BT sağlayıcısı ve aggregator olarak şirketteki tüm NDC girişimlerini bir araya getiriyor. Amadeus, NDC’nin bütün sektörde benimsenmesini sağlamak amacıyla birçok havayolu ve seyahat satış firması ile ortaklaşa çalışıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2P6QE3w
via IFTTT

Setur Duty Free mağazalarında Emirates Havayolları yolcularına özel kampanya Türkiye’nin en yaygın gümrüksüz satış mağazaları zinciri olan Setur Duty Free, avantajlı fiyatlarının yanı sıra yenilikler ve iş birlikleriyle müşterilerine avantajlı imkânlar sunmayı sürdürüyor. Setur Duty Free’nin gerçekleştirdiği yeni iş birliği çerçevesinde Emirates yolcularına özel boarding pass ile hak kazanacakları ve butik-aksesuar kategorisinde uygulanan %40’a varan indirimlere ek olarak %5 indirim kampanyası başladı. 30 Ekim 2018 tarihine kadar sürecek olan kampanya, Sabiha Göçken Havaalanı geliş ve gidiş terminallerde bulunan Setur Duty Free mağazalarının butik-aksesuar kategorisindeki ürünlerde geçerli olacak. Ana ve butik mağazalarda uygulanacak kampanya çerçevesinde Setur Duty Free Emirates müşterileri kullanımına açacak. SETUR HAKKINDA 1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor. Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.

Türkiye’nin en yaygın gümrüksüz satış mağazaları zinciri olan Setur Duty Free, avantajlı fiyatlarının yanı sıra yenilikler ve iş birlikleriyle müşterilerine avantajlı imkânlar sunmayı sürdürüyor. Setur Duty Free’nin gerçekleştirdiği yeni iş birliği çerçevesinde Emirates yolcularına özel boarding pass ile hak kazanacakları ve butik-aksesuar kategorisinde uygulanan %40’a varan indirimlere ek olarak %5 indirim kampanyası başladı.

30 Ekim 2018 tarihine kadar sürecek olan kampanya, Sabiha Göçken Havaalanı geliş ve gidiş terminallerde bulunan Setur Duty Free mağazalarının butik-aksesuar kategorisindeki ürünlerde geçerli olacak. Ana ve butik mağazalarda uygulanacak kampanya çerçevesinde Setur Duty Free Emirates müşterileri kullanımına açacak.

SETUR HAKKINDA

1965 yılında Koç Holding şirketlerinden biri olarak kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları, outgoing ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor. 2001 yılında Türkiye’nin en büyük online kurumsal seyahat portalı BookinTurkey.com’u bünyesine alan Setur, 2017 yılında bu platformu Seturbiz.com ismiyle yenileyerek dijital alanda da önemli bir atılım gerçekleştirdi. Setur’un 50 yılı aşkın sektör tecrübesi ve üstün hizmet kalitesiyle, kişiye özel deneyim ve macera seyahatleri sunmak üzere hayata geçirdiği markası SeturSelect, müşterilerine unutulmaz tatil deneyimleri sağlıyor.

Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin en köklü ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, tüm yurda yayılan havalimanları, kara sınır kapıları ve deniz limanlarında yaklaşık 15 bin metrekarelik alanda, 20 bölge 49 mağazasıyla gümrüksüz satış mağazaları işletmeciliği yapmaya devam ediyor.1990 yılında kurulan Setair filosunda ise 14 yolcu kapasiteli 2 adet ultra uzun menzilli 2017 Model Falcon 8X ve 2015 Model Falcon 7X tipi jet, 9 yolcu kapasiteli 2 adet çift motorlu Leonardo (Agusta Westland) AW139 tipi helikopter ve 1 adet 8 yolcu kapasiteli Cessna Grand Caravan C208 tipi deniz uçağı bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PDDgoJ
via IFTTT

GMW MIMARLIK Geleceğin Havalimanlarını Analiz Etti Yurt içinde ve yurt dışında üstlendiği pek çok ödüllü havalimanı projesiyle öne çıkan GMW MIMARLIK, havacılık sektörüne dair teknoloji trendlerini ve geleceğin havalimanlarını analiz etti. Yapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kavramlarının hakimiyetini artıracağı havalimanlarında yakın gelecekte ise tüm yolcu işlem alanlarında tamamen biometrik sisteme geçiş sağlanacak. Havacılık sektörünün küresel bir endüstri haline dönüştüğüne ve önümüzdeki yıllar içinde sosyal, ekonomik, çevresel, teknolojik ve jeopolitik gelişmelere bağlı olarak ciddi bir değişim geçireceğine dikkat çeken GMW MIMARLIK, bu tetikleyiciler arasında “kritik belirsizlik” olarak kabul edilebilecek unsurların olması sebebiyle sektörün geleceğini şimdiden tam olarak tarif etmenin mümkün olmadığını belirtse de, havalimanlarında uygulanan teknolojik gelişmelerin terminal binalarını yakın gelecekte nasıl değiştireceğini yorumladı. Yakın zamanda uygulamaya geçen ve hızla yayılacağı tahmin edilen sistemlere örnek olarak 2007 yılında tamamlamış oldukları Kahire Havalimanı T3 Projesi’nde ilk defa uygulanan biometrik pasaport geçiş alanlarını gösteren GMW MIMARLIK, bu uygulamanın sadece pasaport geçişleri için değil, diğer işlemler için de yaygınca kullanılmaya başlandığını ve yakın gelecekte tamamen biometrik sisteme geçileceğini belirtiyor. Bu sayede havalimanı içinde bir yolcunun geçmesi gereken tüm işlemler çok daha hızlı tamamlanacak ve planlama aşamasında dikkate alınması gereken bekleme alanları ciddi şekilde azalacak. Artık akıllı telefonlarda bile olan biometrik uygulamalar sayesinde, insanların biometrik aşinalığının da artacağını vurgulayan mimarlar, bu sürecin beklenenden hızlı olacağını tahmin ediyor. Havayolu ulaşımında bagaj işlemlerinin, hem yolcu hem de havayolu şirketleri için en önemli konulardan biri olduğunu dile getiren GMW MIMARLIK, 4 yıl önce projesini tamamladıkları Medine Havalimanı Hac Terminali’nin planlamasında, havaalanına gelmeden önce yapılan check-in ve bagaj teslim işlemlerini öngördüklerini, bu uygulamanın otellerden ya da şehir merkezlerinden yapılacak bagaj tesliminde hızla yaygınlaşacağını vurguluyor. Ayrıca nesnelerin interneti kavramına (IoT) örnek olarak verilebilecek sürekli kullanıma uygun elektronik bagaj etiketleri ve RFID kartlar sayesinde gerçek zamanlı olarak takibi yapılabilen bagajların yolculukları çok daha sorunsuz hale getirmeye başladığının da altını çiziyor. Günümüzde çok sık duyulan yapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kavramlarının bizzat havalimanlarında da kullanılmaya başlandığını ifade eden GMW MIMARLIK’a göre, robotlar ve akıllı telefonlar ile birlikte çalışan beacon’lar, yolcuya ihtiyaç duyduğu bilgileri anında iletilebiliyor ya da biometrik tanıma sistemi sayesinde erişilen kişisel bilgilere göre özel bir hizmet sunulabiliyor. Örneğin, yolcunun o anda bulunduğu noktadan gitmek istedikleri noktaya ilişkin yönlendirmeler, kendi uçuşları ile ilgili bildirimler veya ticari alanlardaki promosyonlar ile ilgili bilgiler anlık olarak cep telefonlarına gönderiliyor. Yolcuların sanal gerçeklikle yapılmış tematik bir tünelin içinden geçmesi ile aslında biometrik sistem ile güvenlik kontrolünden geçiyor olmaları, hem yolcu memnuniyetini olumlu etkiliyor hem de zaman ve mekan kazandıracak gelişmelerin önünü açıyor. Bahsi geçen tüm bu sistemler, her zaman terminal yapı veya mimarisini ciddi anlamda etkilemese de tamamen yolcunun ihtiyaç ve zevklerine göre kişiselleştirilmiş bir hizmet vererek yolcu konforunu arttırmasının yanında, işletme giderleri ve ticari imkanlar gibi birçok farklı konuda da avantaj sağlayacak. GMW MIMARLIK penceresinden bakıldığında; gelecekte terminal tasarım prensiplerini dramatik şekilde değiştirecek konuların başında hiç şüphesiz uçak tasarımları ve havalimanlarında uygulanan teknolojik gelişmeler geliyor. Son 20 yıldır terminal tasarımını ciddi şekilde etkileyen teknolojik gelişmelerden birinin A380 tipi büyük gövdeli uçaklar olduğunu vurgulayan GMW MIMARLIK, iskele bölümündeki bekleme salonları ile bagaj alım salonunun büyüdüğüne, köprü kotlarındaki değişikliklerin kat yüksekliklerini etkilediğine ve bagaj alım salonlarına daha uzun bagaj bantları eklendiğine dikkat çekiyor. Mimari takım olarak ilk yıllarda sadece bu tip uçaklar için özel salonlar tasarlarken, sonraları farklı konfigürasyonlarla küçük gövdeli iki uçağın aynı park pozisyonunu kullanmasını sağlayarak daha efektif çözümlere gittiklerini ifade ediyorlar ve ekliyorlar: “Alternatif yakıt ve enerji kaynaklarının da kullanılmasına paralel olarak belki de piste ihtiyaç duymayan, hareket kabiliyeti gelişmiş uçaklara uygun terminal tasarımları şimdilik uzak bir gelecekte duruyor.” GMW MIMARLIK Hakkında GMW MIMARLIK 2000 yılında, 1949’da Londra’da kurulmuş olan GMW ARCHITECTS’in kıdemli ortağı Ali Evrenay Özveren önderliğinde kurulmuştur. İstanbul Nişantaşı’nda bulunan ofis, 2011 yılında Ali Evrenay Özveren’e ortak olarak katılan Dicle Demircioğlu ve Pinar Ilki tarafından yönetilmektedir. 2000 yılında gerçekleştirilen İstanbul Atatürk uluslararası Havalimanı terminal projesinin tamamlanmasının ardından GMW MIMARLIK, Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika ve Türkiye’de ulaşım sektöründe bir dizi önemli uluslararası projeyi hayata geçirmek üzere görevlendirilmiştir. Firma, havalimanı projelerinin yanı sıra tren istasyonları, ofis, alışveriş ve eğlence merkezleri gibi geniş bir proje yelpazesine imza atmıştır. Büyük ölçekli bir ulaşım projesi veya ofis iç mimari projesi söz konusu olduğunda, herhangi bir fark gözetilmeksizin kaliteden ödün verilmeden en iyi hizmetin uluslararası proje standartlarında verilmesi amaçlanır. Tasarım yönetimi ile çok sayıda mühendis ve danışmanlardan oluşan proje ekibinin etkin koordinasyonu, firmanın güçlü özelliklerinden biridir. GMWM, Avrupa’nın yirmiden fazla başkentinde yer alan mimarlık firmalarının bir araya gelerek oluşturduğu Avrupa Mimarlar Birliği’nin (EAA, European Architecture Alliance) kurucu üyelerinden biridir.

Yurt içinde ve yurt dışında üstlendiği pek çok ödüllü havalimanı projesiyle öne çıkan GMW MIMARLIK, havacılık sektörüne dair teknoloji trendlerini ve geleceğin havalimanlarını analiz etti. Yapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kavramlarının hakimiyetini artıracağı havalimanlarında yakın gelecekte ise tüm yolcu işlem alanlarında tamamen biometrik sisteme geçiş sağlanacak.

Havacılık sektörünün küresel bir endüstri haline dönüştüğüne ve önümüzdeki yıllar içinde sosyal, ekonomik, çevresel, teknolojik ve jeopolitik gelişmelere bağlı olarak ciddi bir değişim geçireceğine dikkat çeken GMW MIMARLIK, bu tetikleyiciler arasında “kritik belirsizlik” olarak kabul edilebilecek unsurların olması sebebiyle sektörün geleceğini şimdiden tam olarak tarif etmenin mümkün olmadığını belirtse de, havalimanlarında uygulanan teknolojik gelişmelerin terminal binalarını yakın gelecekte nasıl değiştireceğini yorumladı.

Yakın zamanda uygulamaya geçen ve hızla yayılacağı tahmin edilen sistemlere örnek olarak 2007 yılında tamamlamış oldukları Kahire Havalimanı T3 Projesi’nde ilk defa uygulanan biometrik pasaport geçiş alanlarını gösteren GMW MIMARLIK, bu uygulamanın sadece pasaport geçişleri için değil, diğer işlemler için de yaygınca kullanılmaya başlandığını ve yakın gelecekte tamamen biometrik sisteme geçileceğini belirtiyor. Bu sayede havalimanı içinde bir yolcunun geçmesi gereken tüm işlemler çok daha hızlı tamamlanacak ve planlama aşamasında dikkate alınması gereken bekleme alanları ciddi şekilde azalacak. Artık akıllı telefonlarda bile olan biometrik uygulamalar sayesinde, insanların biometrik aşinalığının da artacağını vurgulayan mimarlar, bu sürecin beklenenden hızlı olacağını tahmin ediyor.

Havayolu ulaşımında bagaj işlemlerinin, hem yolcu hem de havayolu şirketleri için en önemli konulardan biri olduğunu dile getiren GMW MIMARLIK, 4 yıl önce projesini tamamladıkları Medine Havalimanı Hac Terminali’nin planlamasında, havaalanına gelmeden önce yapılan check-in ve bagaj teslim işlemlerini öngördüklerini, bu uygulamanın otellerden ya da şehir merkezlerinden yapılacak bagaj tesliminde hızla yaygınlaşacağını vurguluyor. Ayrıca nesnelerin interneti kavramına (IoT) örnek olarak verilebilecek sürekli kullanıma uygun elektronik bagaj etiketleri ve RFID kartlar sayesinde gerçek zamanlı olarak takibi yapılabilen bagajların yolculukları çok daha sorunsuz hale getirmeye başladığının da altını çiziyor.

Günümüzde çok sık duyulan yapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik kavramlarının bizzat havalimanlarında da kullanılmaya başlandığını ifade eden GMW MIMARLIK’a göre, robotlar ve akıllı telefonlar ile birlikte çalışan beacon’lar, yolcuya ihtiyaç duyduğu bilgileri anında iletilebiliyor ya da biometrik tanıma sistemi sayesinde erişilen kişisel bilgilere göre özel bir hizmet sunulabiliyor. Örneğin, yolcunun o anda bulunduğu noktadan gitmek istedikleri noktaya ilişkin yönlendirmeler, kendi uçuşları ile ilgili bildirimler veya ticari alanlardaki promosyonlar ile ilgili bilgiler anlık olarak cep telefonlarına gönderiliyor. Yolcuların sanal gerçeklikle yapılmış tematik bir tünelin içinden geçmesi ile aslında biometrik sistem ile güvenlik kontrolünden geçiyor olmaları, hem yolcu memnuniyetini olumlu etkiliyor hem de zaman ve mekan kazandıracak gelişmelerin önünü açıyor. Bahsi geçen tüm bu sistemler, her zaman terminal yapı veya mimarisini ciddi anlamda etkilemese de tamamen yolcunun ihtiyaç ve zevklerine göre kişiselleştirilmiş bir hizmet vererek yolcu konforunu arttırmasının yanında, işletme giderleri ve ticari imkanlar gibi birçok farklı konuda da avantaj sağlayacak.

GMW MIMARLIK penceresinden bakıldığında; gelecekte terminal tasarım prensiplerini dramatik şekilde değiştirecek konuların başında hiç şüphesiz uçak tasarımları ve havalimanlarında uygulanan teknolojik gelişmeler geliyor. Son 20 yıldır terminal tasarımını ciddi şekilde etkileyen teknolojik gelişmelerden birinin A380 tipi büyük gövdeli uçaklar olduğunu vurgulayan GMW MIMARLIK, iskele bölümündeki bekleme salonları ile bagaj alım salonunun büyüdüğüne, köprü kotlarındaki değişikliklerin kat yüksekliklerini etkilediğine ve bagaj alım salonlarına daha uzun bagaj bantları eklendiğine dikkat çekiyor. Mimari takım olarak ilk yıllarda sadece bu tip uçaklar için özel salonlar tasarlarken, sonraları farklı konfigürasyonlarla küçük gövdeli iki uçağın aynı park pozisyonunu kullanmasını sağlayarak daha efektif çözümlere gittiklerini ifade ediyorlar ve ekliyorlar: “Alternatif yakıt ve enerji kaynaklarının da kullanılmasına paralel olarak belki de piste ihtiyaç duymayan, hareket kabiliyeti gelişmiş uçaklara uygun terminal tasarımları şimdilik uzak bir gelecekte duruyor.”

GMW MIMARLIK Hakkında

GMW MIMARLIK 2000 yılında, 1949’da Londra’da kurulmuş olan GMW ARCHITECTS’in kıdemli ortağı Ali Evrenay Özveren önderliğinde kurulmuştur. İstanbul Nişantaşı’nda bulunan ofis, 2011 yılında Ali Evrenay Özveren’e ortak olarak katılan Dicle Demircioğlu ve Pinar Ilki tarafından yönetilmektedir.

2000 yılında gerçekleştirilen İstanbul Atatürk uluslararası Havalimanı terminal projesinin tamamlanmasının ardından GMW MIMARLIK, Avrupa, Orta Doğu ve Kuzey Afrika ve Türkiye’de ulaşım sektöründe bir dizi önemli uluslararası projeyi hayata geçirmek üzere görevlendirilmiştir. Firma, havalimanı projelerinin yanı sıra tren istasyonları, ofis, alışveriş ve eğlence merkezleri gibi geniş bir proje yelpazesine imza atmıştır.

Büyük ölçekli bir ulaşım projesi veya ofis iç mimari projesi söz konusu olduğunda, herhangi bir fark gözetilmeksizin kaliteden ödün verilmeden en iyi hizmetin uluslararası proje standartlarında verilmesi amaçlanır. Tasarım yönetimi ile çok sayıda mühendis ve danışmanlardan oluşan proje ekibinin etkin koordinasyonu, firmanın güçlü özelliklerinden biridir.

GMWM, Avrupa’nın yirmiden fazla başkentinde yer alan mimarlık firmalarının bir araya gelerek oluşturduğu Avrupa Mimarlar Birliği’nin (EAA, European Architecture Alliance) kurucu üyelerinden biridir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2PddqXB
via IFTTT

KÜÇÜK ve DEĞERLİ PAKETLERİNİZİ DÜNYANIN HER YERİNE LOOMİS ULAŞTIRILACAK…. 50 bin dolara kadar küçük ve değerli yurtdışı paketleriniz Loomis güvencesiyle dünyanın her yerine ulaştırabilirsiniz. Uygulamaya son kullanıcılar kadar e ticaret firmaları içinde büyük fırsatlar sunuyor. Değerli eşya ve para taşımacılığında dünya devi Loomis, “Uluslararası Değerli Küçük Paket Taşıma” hizmetine başladı. Maddi değeri 50 bin dolara kadar olan küçük paketler Loomis güvencesiyle yüzde 100 sigortalı olarak dünyanın her noktasına ulaştırılacak. İş yaşamı için önemli değerli emtiaların güven içinde yurtiçi ve yurtdışına ulaştırılması sağlayan Loomis, hizmetlerine bir yenisi daha ekleyerek “Yurtdışı Değerli Küçük Paket Taşıma Hizmeti”ni başlattı. Bireysel ya da kurumsal müşteriler için geliştirilen bu özel hizmet ile ister mücevher isterse değerli bir makina parçası olsun, gönderiler kapıdan alınacak ve Loomis güvencesiyle dünyanın her yerine zamanında ulaştıracak. Maddi değeri 50.000 USD’ye kadar olan paketleri kapsayan bu hizmette. paketler yüzde 100 sigortalı olarak taşınacak, gönderinin maddi riski ortadan kalkacak. Loomis, yaklaşık 7 yıldır “değerli küçük paket taşıma hizmeti” ile maddi değeri 20.000 dolara kadar paketleri Türkiye’nin her noktasına ulaştırıyor. Büyük ilgi gören bu hizmeti, müşterilerin isteği doğrultusunda uluslararası boyuta taşıdıklarına belirten Loomis Türkiye Operasyon Direktörü A. Oğuz Tüzün” Günümüz ihracatında küçük hacimli siparişlerin payı giderek artıyor. Şirketler için değerli bu paketlerin zamanında ve güvenli bir şekilde yerine ulaştırılması büyük önem taşıyor. Biz bu hizmetle değerli küçük paketlere, yurtdışına çıkma özgürlüğü getiriyoruz. Loomis olarak sektörümüzün ihtiyaçlarına hızla cevap vermek ve çözümün bir parçası olmaktan dolayı da mutluyuz” dedi. Loomis Hakkında Dünyanın en büyük nakit yönetim ve kargolama şirketlerinden biri olan İsveç kökenli Loomis, 2011 yılından bu yana Türkiye pazarında yer alıyor. Şirket, para ve değerli eşya taşıma, işleme (sayma + ayrıştırma + paketleme) ve kasalama hizmetleri, ATM ikmal ve bakım hizmetleri, değerli küçük paket taşıma hizmeti, uluslararası hizmetler ve mücevher fuarlarına yönelik gümrükleme, taşıma ve kasalama hizmetleri vermenin yanında alternatif hizmetler adı altında akıllı kasa çözümü ve elektronik kilit çözümü sunuyor.275 zırhlı araç, 975 profesyonel personel kadrosu ile 33 şehirde, 39 şube ile faaliyet gösteren Loomis Türkiye, bugün itibariyle Türkiye’nin %90’ına hizmet ulaştırıyor.

50 bin dolara kadar küçük ve değerli yurtdışı paketleriniz Loomis güvencesiyle dünyanın her yerine ulaştırabilirsiniz. Uygulamaya son kullanıcılar kadar e ticaret firmaları içinde büyük fırsatlar sunuyor.

Değerli eşya ve para taşımacılığında dünya devi Loomis, “Uluslararası Değerli Küçük Paket Taşıma” hizmetine başladı. Maddi değeri 50 bin dolara kadar olan küçük paketler Loomis güvencesiyle yüzde 100 sigortalı olarak dünyanın her noktasına ulaştırılacak.

İş yaşamı için önemli değerli emtiaların güven içinde yurtiçi ve yurtdışına ulaştırılması sağlayan Loomis, hizmetlerine bir yenisi daha ekleyerek “Yurtdışı Değerli Küçük Paket Taşıma Hizmeti”ni başlattı. Bireysel ya da kurumsal müşteriler için geliştirilen bu özel hizmet ile ister mücevher isterse değerli bir makina parçası olsun, gönderiler kapıdan alınacak ve Loomis güvencesiyle dünyanın her yerine zamanında ulaştıracak. Maddi değeri 50.000 USD’ye kadar olan paketleri kapsayan bu hizmette. paketler yüzde 100 sigortalı olarak taşınacak, gönderinin maddi riski ortadan kalkacak.

Loomis, yaklaşık 7 yıldır “değerli küçük paket taşıma hizmeti” ile maddi değeri 20.000 dolara kadar paketleri Türkiye’nin her noktasına ulaştırıyor. Büyük ilgi gören bu hizmeti, müşterilerin isteği doğrultusunda uluslararası boyuta taşıdıklarına belirten Loomis Türkiye Operasyon Direktörü A. Oğuz Tüzün” Günümüz ihracatında küçük hacimli siparişlerin payı giderek artıyor. Şirketler için değerli bu paketlerin zamanında ve güvenli bir şekilde yerine ulaştırılması büyük önem taşıyor. Biz bu hizmetle değerli küçük paketlere, yurtdışına çıkma özgürlüğü getiriyoruz. Loomis olarak sektörümüzün ihtiyaçlarına hızla cevap vermek ve çözümün bir parçası olmaktan dolayı da mutluyuz” dedi.

Loomis Hakkında

Dünyanın en büyük nakit yönetim ve kargolama şirketlerinden biri olan İsveç kökenli Loomis, 2011 yılından bu yana Türkiye pazarında yer alıyor. Şirket, para ve değerli eşya taşıma, işleme (sayma + ayrıştırma + paketleme) ve kasalama hizmetleri, ATM ikmal ve bakım hizmetleri, değerli küçük paket taşıma hizmeti, uluslararası hizmetler ve mücevher fuarlarına yönelik gümrükleme, taşıma ve kasalama hizmetleri vermenin yanında alternatif hizmetler adı altında akıllı kasa çözümü ve elektronik kilit çözümü sunuyor.275 zırhlı araç, 975 profesyonel personel kadrosu ile 33 şehirde, 39 şube ile faaliyet gösteren Loomis Türkiye, bugün itibariyle Türkiye’nin %90’ına hizmet ulaştırıyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2BPenmS
via IFTTT

Emirates, First ve Business Class Yolcularına Dağıttığı Seyahat Kitlerini Yeniledi Emirates Havayolu, First ve Business Class yolcuları için özel olarak hazırladığı seyahat kitleri için BYREDO Skincare, Bowers & Wilkins ve Bvlgari ile iş birliği yaptı. İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, daha rahat bir seyahat deneyimi için, First ve Business Class’taki seyahat kitlerine yeni lüks ürünler ekledi. Yeni kitler, BYREDO Skincare, Bowers & Wilkins ve Emirates’in uzun süredir ortaklık yaptığı Bvlgari ile yapılan iş birliklerine dayalı olarak üretiliyor. Emirates Wellness seti için BYREDO BYREDO seyahat cilt bakımı ürünleri, özel suitlerinde, Emirates First Class yolcularını bekliyor. Yeni Alerjensiz ve Papatya Koleksiyonları, Emirates’e özel olarak uçuş sırasında dinlendirme ve nemlendirme özelliğine sahip. Avrupa’nın lüks markalarından BYREDO’nun koleksiyonu, ilk kez geçen yıl, Emirates Boeing 777’nin tamamen kapalı suitlerinde tanıtılmıştı. Bu koleksiyon artık tüm Business ve First Class uçuşlarda sunulacak. BYREDO Emirates Wellness setinde bulunan ürünler: Cilt bakımından maksimum düzeyde yararlanmanıza yarayan Yüz Temizleme Mendilleri Tazelik ve cildin gerekli su ihtiyacını sağlayan, genel cilt dokusunu iyileştiren Yüz Losyonu Göz etrafındaki hassas deriyi hafifçe nemlendiren, daha yumuşak ve esnek hale getiren Göz Kremi Rahatlamak için, nabzın ölçüldüğü noktalara sürülen Papatya Uyku Yağı Huzurlu ve rahatlatıcı bir ortam yaratmak için tekstil ürünlerine yönelik Papatya yastık spreyi Suni deri kaplı not defteri ve markalı bir kalem Bowers & Wilkins kulaklıkları Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice üzerindeki görüntüleme deneyiminin artırılması için, First Class’ta, yeni Bowers & Wilkins kulaklıkları da kullanıma sunuluyor. Bu kulaklıklar, ödüllü ses sistemleri markası olan Bowers & Wilkins tarafından tasarlandı ve Emirates First Class kabinleri için uygun hale getirilen benzersiz hibrit ses kesme teknolojisi kullanılarak, Emirates’e özel geliştirildi. Kulaklıklar hafif ve rahat takılması için alüminyum ve koyun derisi de dahil, en kaliteli malzemeden üretiliyor. Yolcular, 32-inç TV ekranında, 3.500 kanalı izlemek için bu kulaklıkları kullanabiliyor. Tüm sınıflarda ice üzerinden yayınlanan eğlence sistemi; 950 film, 400 TV kanalı ve 2,400 müzik ve internet video kanalını içeriyor. Bvlgari Hediye Kitleri Emirates, Bvlgari ile uzun zamana dayanan ortaklığını, özel yolculuk kitlerinin en son tasarımında da devam ettiriyor. Hem First hem de Business Class’a yönelik yeni kitte, Bvlgari’nin – Eau Parfumée Au Thé Vert (Yeşil Çay)- kokusunun yanı sıra, cilt bakımı için gerekli olan, yolcuların, uçuş boyunca tazelenmiş ve şımartılmış hissedeceği ürünler bulunuyor. First Class kitlerinin, suni deriden yapılan çantaları, kadın ve erkeklere yönelik yeni renkleri ile sekiz ayrı tasarım olarak sunuluyor. Business Class’ta da dördü kadınlara ve dördü de erkeklere yönelik olmak üzere fazladan sekiz tasarım daha bulunuyor. Uzun, gece boyunca süren uçuşlar için geçerli olan kitlerin tasarımları her dokuz ayda bir değiştiriliyor. Kitlerin çantaları, uçuş sonrasında, kulaklık, makyaj ürünleri ya da takıların konulması için, çok amaçlı kullanımlara yönelik tasarlanıyor. Bvlgari kitlerine ek olarak, First Class müşterilerine, uzun ve gece boyunca süren uçuşlarda, Hydra Active nemlendirici pijamalar da veriliyor. First Class deneyimi yaşamak isteyenler, Emirates Resmi Mağazalarından, Emirates pijamalarını, First Class battaniyesini ya da Bowers & Wilkins PX kulaklıklarını satın alabiliyorlar. Emirates’te kaliteli yemek hizmeti Tüm Emirates uçuşlarında, yolcular, gurme şeflerin hazırladığı ve dünyadaki en özel şarapların, şampanyaların ve alkollü içeceklerin eşlik ettiği, en kaliteli mutfakların lezzetlerinden oluşan menülerin tadını çıkarabiliyor. Emirates, son dönemde, tüm sınıflardaki alkollü içecek hizmetini yenilemiş ve Hennessy Paradis Imperial gibi özel ürünleri de eklemiş ve 15 yıl kadar bekletilmiş olan bir şarap yelpazesinden oluşan Emirates Vintage Koleksiyonunu tanıtmıştı. Emirates, Business Class’ta, bu ayın son günlerinde tüm uçuşlarda servis edilen, Moët & Chandon Rosé Imperial gibi özel şampanyaları da yolcularına sunuyor. Küresel bir uçak-içi özel ürün olan Veuve Clicquot Extra Brut Extra Old, belirli uçuş noktalarına yönelik, sınırlı bir süre için bulunacak. Emirates’in premium uçak-içi deneyimi, karada ise yeni açılan Kahire ve New York John F Kennedy Havaalanı’ndaki yenilenen Lounge’ı da dahil, 42 özel Emirates Lounge’dan oluşan ağında sunduğu konforla tamamlanıyor. First ve Business Class yolcuları ayrıca, Emirates’in en son uçuş noktası olan Santiago da dahil olmak üzere, 70’in üzerinde şehirde bulunan, Emirates’in şöförlü transfer hizmeti ile havaalanına ya da havaalanından olan yolculuklarını gerçekleştirebiliyor. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 161 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 16 uçuşu bulunuyor.

Emirates Havayolu, First ve Business Class yolcuları için özel olarak hazırladığı seyahat kitleri için BYREDO Skincare, Bowers & Wilkins ve Bvlgari ile iş birliği yaptı.

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, daha rahat bir seyahat deneyimi için, First ve Business Class’taki seyahat kitlerine yeni lüks ürünler ekledi. Yeni kitler, BYREDO Skincare, Bowers & Wilkins ve Emirates’in uzun süredir ortaklık yaptığı Bvlgari ile yapılan iş birliklerine dayalı olarak üretiliyor.

Emirates Wellness seti için BYREDO

BYREDO seyahat cilt bakımı ürünleri, özel suitlerinde, Emirates First Class yolcularını bekliyor. Yeni Alerjensiz ve Papatya Koleksiyonları, Emirates’e özel olarak uçuş sırasında dinlendirme ve nemlendirme özelliğine sahip. Avrupa’nın lüks markalarından BYREDO’nun koleksiyonu, ilk kez geçen yıl, Emirates Boeing 777’nin tamamen kapalı suitlerinde tanıtılmıştı. Bu koleksiyon artık tüm Business ve First Class uçuşlarda sunulacak.

BYREDO Emirates Wellness setinde bulunan ürünler:

  • Cilt bakımından maksimum düzeyde yararlanmanıza yarayan Yüz Temizleme Mendilleri
  • Tazelik ve cildin gerekli su ihtiyacını sağlayan, genel cilt dokusunu iyileştiren Yüz Losyonu
  • Göz etrafındaki hassas deriyi hafifçe nemlendiren, daha yumuşak ve esnek hale getiren Göz Kremi
  • Rahatlamak için, nabzın ölçüldüğü noktalara sürülen Papatya Uyku Yağı
  • Huzurlu ve rahatlatıcı bir ortam yaratmak için tekstil ürünlerine yönelik Papatya yastık spreyi
  • Suni deri kaplı not defteri ve markalı bir kalem

Bowers & Wilkins kulaklıkları

Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice üzerindeki görüntüleme deneyiminin artırılması için, First Class’ta, yeni Bowers & Wilkins kulaklıkları da kullanıma sunuluyor. Bu kulaklıklar, ödüllü ses sistemleri markası olan Bowers & Wilkins tarafından tasarlandı ve Emirates First Class kabinleri için uygun hale getirilen benzersiz hibrit ses kesme teknolojisi kullanılarak, Emirates’e özel geliştirildi.

Kulaklıklar hafif ve rahat takılması için alüminyum ve koyun derisi de dahil, en kaliteli malzemeden üretiliyor. Yolcular, 32-inç TV ekranında, 3.500 kanalı izlemek için bu kulaklıkları kullanabiliyor. Tüm sınıflarda ice üzerinden yayınlanan eğlence sistemi; 950 film, 400 TV kanalı ve 2,400 müzik ve internet video kanalını içeriyor.

Bvlgari Hediye Kitleri

Emirates, Bvlgari ile uzun zamana dayanan ortaklığını, özel yolculuk kitlerinin en son tasarımında da devam ettiriyor. Hem First hem de Business Class’a yönelik yeni kitte, Bvlgari’nin – Eau Parfumée Au Thé Vert (Yeşil Çay)- kokusunun yanı sıra, cilt bakımı için gerekli olan, yolcuların, uçuş boyunca tazelenmiş ve şımartılmış hissedeceği ürünler bulunuyor.

First Class kitlerinin, suni deriden yapılan çantaları, kadın ve erkeklere yönelik yeni renkleri ile sekiz ayrı tasarım olarak sunuluyor. Business Class’ta da dördü kadınlara ve dördü de erkeklere yönelik olmak üzere fazladan sekiz tasarım daha bulunuyor. Uzun, gece boyunca süren uçuşlar için geçerli olan kitlerin tasarımları her dokuz ayda bir değiştiriliyor. Kitlerin çantaları, uçuş sonrasında, kulaklık, makyaj ürünleri ya da takıların konulması için, çok amaçlı kullanımlara yönelik tasarlanıyor.

Bvlgari kitlerine ek olarak, First Class müşterilerine, uzun ve gece boyunca süren uçuşlarda, Hydra Active nemlendirici pijamalar da veriliyor.

First Class deneyimi yaşamak isteyenler, Emirates Resmi Mağazalarından, Emirates pijamalarını, First Class battaniyesini ya da Bowers & Wilkins PX kulaklıklarını satın alabiliyorlar.

Emirates’te kaliteli yemek hizmeti

Tüm Emirates uçuşlarında, yolcular, gurme şeflerin hazırladığı ve dünyadaki en özel şarapların, şampanyaların ve alkollü içeceklerin eşlik ettiği, en kaliteli mutfakların lezzetlerinden oluşan menülerin tadını çıkarabiliyor. Emirates, son dönemde, tüm sınıflardaki alkollü içecek hizmetini yenilemiş ve Hennessy Paradis Imperial gibi özel ürünleri de eklemiş ve 15 yıl kadar bekletilmiş olan bir şarap yelpazesinden oluşan Emirates Vintage Koleksiyonunu tanıtmıştı.

Emirates, Business Class’ta, bu ayın son günlerinde tüm uçuşlarda servis edilen, Moët & Chandon Rosé Imperial gibi özel şampanyaları da yolcularına sunuyor. Küresel bir uçak-içi özel ürün olan Veuve Clicquot Extra Brut Extra Old, belirli uçuş noktalarına yönelik, sınırlı bir süre için bulunacak.

Emirates’in premium uçak-içi deneyimi, karada ise yeni açılan Kahire ve New York John F Kennedy Havaalanı’ndaki yenilenen Lounge’ı da dahil, 42 özel Emirates Lounge’dan oluşan ağında sunduğu konforla tamamlanıyor. First ve Business Class yolcuları ayrıca, Emirates’in en son uçuş noktası olan Santiago da dahil olmak üzere, 70’in üzerinde şehirde bulunan, Emirates’in şöförlü transfer hizmeti ile havaalanına ya da havaalanından olan yolculuklarını gerçekleştirebiliyor.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 161 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 16 uçuşu bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2wtpxI7
via IFTTT