havacılık haberleri, havayolu şirketleri ve sivil havacılık ile ilgili meraklarınızı gidermeye, bilgilerinizi güncellemeye davet ediyoruz.
1 Ağustos 2018 Çarşamba
Amadeus aggregator olarak IATA Seviye 3 NDC sertifikası aldı
Emirates, A380 Operasyonlarının 10. Yılını Kutluyor
İTO BAŞKANI AVDAGİÇ: ŞİMDİ ATAK SIRASI KONGRE TURİZMİNDE İTO ve ICVB Başkanı Avdagiç: – “2023’te turist başına 1000 dolar gelir hedefini, kongre turizmi endüstrisinde atakla yakalayacağız. Çünkü üst segment turisti büyük kongreler getirecek. Şimdi atak sırası kongre turizmindedir.” – “2019 ve 2020’ye bakınca Bahçe Bitkileri Kongresi’ne 4 bin, Gastroentoroloji Kongresi’ne 6 bin, Perinatal Tıp Kongresi’ne 3 bin 200, Uluslararası Coğrafya Kongresi’ne ise 2 bin 900 delege bekleniyor.” İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, “Bu yılın ilk yarısında Türkiye’ye gelen her turist ortalama 636 dolar harcadı. 2023’te turist başına 1000 dolar gelir hedefini, kongre turizmi endüstrisinde atakla yakalayacağız. Çünkü üst segment turisti büyük kongreler getirecek. Şimdi atak sırası kongre turizmindedir” dedi. Bu yılın ilk yarısında Türkiye’ye gelen turist sayısının yüzde 30 artışla 16 milyona ulaştığını hatırlatan Başkan Avdagiç, şöyle devam etti: “Turist sayısının yanı sıra Türkiye’nin turizm geliri de yılın ikinci çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 30.1 artarak 7 milyar doları aştı. Türkiye turist sayısında anlamlı bir başarıya imza atmıştır. Türk turizmcisi, kararlı ve rekabetçi bir tarzda hareket etmiş, muhteşem bir coğrafyayı, mükemmel bir hizmetle birleştirerek, misafirlerine güven dolu bir tatil yaşatmıştır. Bu başarı, istikrarla turizme yatırım yapan müteşebbislerimizin başarısıdır. Bu başarının alkışlanması, daha da büyümesini sağlayacaktır. İnanıyorum ki, bu ivmeyi koruduğumuz sürece, turizm Türkiye’nin kritik bir döviz kaynağı ve cari açığın önemli bir ilacı olacaktır. Yakalanan bu başarı, çalışma azmimizi daha da artırmalı. Turistlerin kişi başı 636 dolar olan ortalama harcamasını çok daha üst seviyelere çekmeliyiz. Türkiye’nin bu potansiyeli var. Geliri artırıcı çalışmalar noktasında kongre turizmi öncü olacaktır.” Avdagiç, iş dünyasının geleceğe dair planlarının en önemli göstergelerinden birinin kongre turizmi olduğunu vurguladı. Turizm Geliştirme ve Eğitim Vakfı (TUGEV) ve vakfın iktisadi işletmesi olan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu’nun (ICVB) başkanlığını yapan Şekib Avdagiç, kongre turizmi endüstrisi uzun vadeli planlamalar gerektirdiğinden, olumlu gelişmelerin istatistiklere yansımalarını önümüzdeki süreçte göreceğimizi kaydetti. Avdagiç, “İnanıyoruz ki İstanbul, iş dünyası ve turizm örgütlerinin güç birliği ile dünya kongre destinasyonları sıralamasında ilk 10’daki yerini önümüzdeki birkaç yıl içinde yeniden alacaktır” dedi. YAKLAŞAN BÜYÜK KONGRELER Türkiye’de yapılacak uluslararası kongrelere dikkati çeken Avdagiç, şu bilgileri verdi: “Bu yıl Uluslararası Haritacılar Federasyonu Dünya Kongresi’ne 2 bin 320, Uluslararası Girişimcilik Kongresi’ne ise 3 bin 800 kongre delegesi katıldı. 2019 ve 2020’ye bakınca Bahçe Bitkileri Kongresi’ne 4 bin, Gastroentoroloji Kongresi’ne (GASTRO 2019) 6 bin, Perinatal Tıp Kongresi’ne (WCPM) 3 bin 200, Uluslararası Coğrafya Kongresi’ne (IGU) ise 2 bin 900 delege bekleniyor. Öncü işaretler bize söylüyor ki, bu yıl tatile Türkiye’ye gelecek birçok yabancı misafirimiz, sonraki yıllarda kongre turizmine de olumlu etkilerde bulunacaktır. Kongrelerin hazırlık süreçlerinin ve programlarının en az birkaç yıl önceden yapıldığını düşünürsek, olumlu etkileri 2023’e kadar yayılacak bir sürece giriyoruz.”
İTO ve ICVB Başkanı Avdagiç:
– “2023’te turist başına 1000 dolar gelir hedefini, kongre turizmi endüstrisinde atakla yakalayacağız. Çünkü üst segment turisti büyük kongreler getirecek. Şimdi atak sırası kongre turizmindedir.”
– “2019 ve 2020’ye bakınca Bahçe Bitkileri Kongresi’ne 4 bin, Gastroentoroloji Kongresi’ne 6 bin, Perinatal Tıp Kongresi’ne 3 bin 200, Uluslararası Coğrafya Kongresi’ne ise 2 bin 900 delege bekleniyor.”
İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, “Bu yılın ilk yarısında Türkiye’ye gelen her turist ortalama 636 dolar harcadı. 2023’te turist başına 1000 dolar gelir hedefini, kongre turizmi endüstrisinde atakla yakalayacağız. Çünkü üst segment turisti büyük kongreler getirecek. Şimdi atak sırası kongre turizmindedir” dedi.
Bu yılın ilk yarısında Türkiye’ye gelen turist sayısının yüzde 30 artışla 16 milyona ulaştığını hatırlatan Başkan Avdagiç, şöyle devam etti:
“Turist sayısının yanı sıra Türkiye’nin turizm geliri de yılın ikinci çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 30.1 artarak 7 milyar doları aştı. Türkiye turist sayısında anlamlı bir başarıya imza atmıştır. Türk turizmcisi, kararlı ve rekabetçi bir tarzda hareket etmiş, muhteşem bir coğrafyayı, mükemmel bir hizmetle birleştirerek, misafirlerine güven dolu bir tatil yaşatmıştır. Bu başarı, istikrarla turizme yatırım yapan müteşebbislerimizin başarısıdır. Bu başarının alkışlanması, daha da büyümesini sağlayacaktır. İnanıyorum ki, bu ivmeyi koruduğumuz sürece, turizm Türkiye’nin kritik bir döviz kaynağı ve cari açığın önemli bir ilacı olacaktır. Yakalanan bu başarı, çalışma azmimizi daha da artırmalı. Turistlerin kişi başı 636 dolar olan ortalama harcamasını çok daha üst seviyelere çekmeliyiz. Türkiye’nin bu potansiyeli var. Geliri artırıcı çalışmalar noktasında kongre turizmi öncü olacaktır.”
Avdagiç, iş dünyasının geleceğe dair planlarının en önemli göstergelerinden birinin kongre turizmi olduğunu vurguladı. Turizm Geliştirme ve Eğitim Vakfı (TUGEV) ve vakfın iktisadi işletmesi olan İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu’nun (ICVB) başkanlığını yapan Şekib Avdagiç, kongre turizmi endüstrisi uzun vadeli planlamalar gerektirdiğinden, olumlu gelişmelerin istatistiklere yansımalarını önümüzdeki süreçte göreceğimizi kaydetti. Avdagiç, “İnanıyoruz ki İstanbul, iş dünyası ve turizm örgütlerinin güç birliği ile dünya kongre destinasyonları sıralamasında ilk 10’daki yerini önümüzdeki birkaç yıl içinde yeniden alacaktır” dedi.
YAKLAŞAN BÜYÜK KONGRELER
Türkiye’de yapılacak uluslararası kongrelere dikkati çeken Avdagiç, şu bilgileri verdi: “Bu yıl Uluslararası Haritacılar Federasyonu Dünya Kongresi’ne 2 bin 320, Uluslararası Girişimcilik Kongresi’ne ise 3 bin 800 kongre delegesi katıldı. 2019 ve 2020’ye bakınca Bahçe Bitkileri Kongresi’ne 4 bin, Gastroentoroloji Kongresi’ne (GASTRO 2019) 6 bin, Perinatal Tıp Kongresi’ne (WCPM) 3 bin 200, Uluslararası Coğrafya Kongresi’ne (IGU) ise 2 bin 900 delege bekleniyor. Öncü işaretler bize söylüyor ki, bu yıl tatile Türkiye’ye gelecek birçok yabancı misafirimiz, sonraki yıllarda kongre turizmine de olumlu etkilerde bulunacaktır. Kongrelerin hazırlık süreçlerinin ve programlarının en az birkaç yıl önceden yapıldığını düşünürsek, olumlu etkileri 2023’e kadar yayılacak bir sürece giriyoruz.”
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Kl9TDw
via IFTTT
İTO BAŞKANI AVDAGİÇ: ŞİMDİ ATAK SIRASI KONGRE TURİZMİNDE
UTİKAD OSJD/FIATA TOPLANTISINA EV SAHİPLİĞİ YAPTI
UTİKAD OSJD/FIATA TOPLANTISINA EV SAHİPLİĞİ YAPTI Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği UTİKAD’ın da üye olduğu FIATA (International Federation of Freight Forwarders Associations-Uluslararası Taşıma İşleri Organizatörleri Dernekleri Federasyonu) ile OSJD (Organization for Cooperation of Railways-Demiryolları İş Birliği Örgütü) tarafından, 11-12 Temmuz 2018 tarihlerinde İstanbul Crowne Plaza Otel-Florya’da UTİKAD ev sahipliğinde Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı düzenlendi. 18 ülkeden 55 temsilcinin katıldığı ve iki gün süren toplantılarda “Avrupa-Asya-Avrupa Multimodal Taşımacılığında Yeni Olanaklar” değerlendirildi. UTİKAD ev sahipliğinde gerçekleşen ve UTİKAD’ı temsilen UTİKAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı Turgut Erkeskin, UTİKAD Yönetim Kurulu Üyesi ve FIATA Demiryolu Çalışma Grubu Üyesi İbrahim Dölen ile UTİKAD Genel Müdürü Cavit Uğur’un katıldığı toplantılarda Avrupa-Asya-Avrupa demiryolları hatları ile ilgili olarak ülkelerin devlet demiryolları temsilcileri ve özel sektör paydaşları geleceğe yönelik paylaşımlarda bulundu. FIATA ve OSJD tarafından geçen sene başlatılan ve bu yıl ikincisi düzenlenen Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı’nın bu yılki adresi İstanbul’du. 18 ülkeden 55 temsilci Avrupa-Asya-Avrupa hattındaki demiryolu taşımacılığının sorunlarını ve çözüm önerilerini değerlendirmek için 11-12 Temmuz 2018 tarihlerinde Crowne Plaza Florya Otel’de düzenlenen OSJD/FIATA Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı’nda bir araya geldi. Avusturya, Azerbaycan, Belarus, Bulgaristan, Çin, Çek Cumhuriyeti, Gürcistan, İsviçre, İtalya, Kazakistan, Litvanya, Moldova, Polonya, Rusya, Slovakya, Türkiye, Ukrayna ve Vietnam’dan devlet demiryolları temsilcileri ile özel sektör paydaşlarının katıldığı toplantılarda Avrasya coğrafyasında demiryolu taşımacılığının güncel durumu görüşüldü. OSJD/FIATA Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı 11 Temmuz’da OSJD Başkanı Zubaida Aspayeva, FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı ve UTİKAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Turgut Erkeskin ile FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı ve FIATA Demiryolu Çalışma Grubu Başkanı Dr. Ivan Petrov’un açılış konuşmaları ile başladı. Açılış konuşmalarının ardından FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı ve FIATA Demiryolu Çalışma Grubu Başkanı Dr. Ivan Petrov’un moderatörlüğünde gerçekleşen ilk panelin ana konusu “Avrasya Demiryollarında Multimodal Taşımacılık”tı. Panelde Avrasya ulaşım koridorlarının kalkınması yönündeki gerçekler ve beklentiler ortaya konurken Avrupa’dan İran’a, İran’dan ise Çin’e uzanan Güney Koridor’un güncel durumu da değerlendirildi. “Kombine ve Multimodal Taşımacılık Uygulamaları ve Beklentileri” konulu ikinci panelin moderatörlüğünü ise OSJD Yük Taşımacılığı Komisyonu Başkanı Zubaida Aspayeva üstlendi. Panelde; kombine ve multimodal taşımacılığın geliştirilmesi alanında uluslararası kuruluşların deneyimleri, Avrupa-Asya-Avrupa kombine ve multimodal taşımacılıkta zorluklar ve pratik çözümler, demiryolu işletmelerinin konteyner tren operatörleri, nakliye şirketleri ve ulusal nakliye acenteleri dernekleri ile etkileşimi konuları masaya yatırıldı. OSJD/FIATA Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı’nın ikinci gününde de katılımcıların yoğun ilgisi devam etti. 12 Temmuz’da gerçekleşen “Kombine ve Multimodal Taşımacılıkta Sınır Geçişlerinin Kolaylaştırılması” konulu ilk panelin modaretörlüğünü OSJD Ulaştırma Politikası ve Kalkınma Stratejisi Uzmanı Zurab Kozmava yaptı. Panelde; bilgi teknolojilerinin kullanımı, elektronik veri değişimi, dokümanların tüm tedarik süreçlerinde kullanılması, OSJD belgelerinin kullanımından elde edilen faydalar (SMGS ve CIM/SMGS dokümanları) ve etkin lojistik çözümler için geliştirilecek stratejiler konuları tartışıldı. FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı ve UTİKAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Turgut Erkeskin’in moderatörlüğünü gerçekleştirdiği son panelde ise “Azerbaycan, Gürcistan, Kazakistan ve Gümrük İdarelerinin Demiryolları Dahil Olmak Üzere Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu Hattı’nın Yasal Statüsü” değerlendirildi. Panelde; Çin, Güney Asya, Güney-Batı ve Güneydoğu Asya’dan İpek Yolu’nun Hazar Denizi ve Karadeniz üzerinden Avrupa’ya ulaştırma kapasitesi, iş alanları ve yüklerin ek akışını sağlama umutları ile Karadeniz ve Hazar Denizi’nden geçen yolda Avrupa-Asya-Avrupa trafiği konu başlıkları gündemi belirledi. Panelde ayrıca Türkiye’nin Bakü-Tiflis-Kars hattının açılması ile beklenen transit yük trafiğine ulaşamamasının nedenleri de değerlendirildi. Çin-Avrupa arasındaki ticaret için Rusya üzerinden geçen kuzey koridorunun çok geliştiğini ve aktif olarak kullanıldığı belirtilirken; orta koridorda BTK üzerinden Türkiye’nin yerine daha çok, rotanın Hazar’dan sonra Karadeniz üzerinden Avrupa’ya ulaştığının da altı çizildi. Farklı ülkelerin temsilcileri Türkiye üzerinden geçen rotanın tercih edilmeme sebeplerini; Çin’den gelen ve Hazar Denizi veya İran üzerinden Türkiye’ye bağlanan Orta ve Güney koridorunun Van Gölü ve Marmara geçişlerinde sorunlar/gecikmeler yaşanması ve deniz/göl geçişleri nedeniyle kesintiye uğraması olarak ortaya koydu. Bu nedenle Avrupa’dan İran’a olan hattın toplam maliyetinin %30’unu Karadeniz geçişi oluşturmasına rağmen bu rotanın tercih edildiği vurgulandı. İnteraktif bir şekilde gerçekleşen paneller sonunda soru-cevap bölümlerine geçildi. Güncel durum değerlendirmelerinin ardından katılımcıların çözüm önerilerinin de alındığı koordinasyon toplantısı sonucunda oluşturulacak raporun sektör ile paylaşılacağı belirtildi. Bunun yanı sıra OSJD/FIATA tarafından her yıl düzenlenen etkinliğe UTİKAD’ın katılım sağlamasının sektör açısından faydalı olacağı belirtildi. Kaynak:https://ift.tt/2gVtzBP © Copyright 2017 utikad Bint Ajans | Yeni Nesil Web Ajansı
18 ülkeden 55 temsilcinin katıldığı ve iki gün süren toplantılarda “Avrupa-Asya-Avrupa Multimodal Taşımacılığında Yeni Olanaklar” değerlendirildi. UTİKAD ev sahipliğinde gerçekleşen ve UTİKAD’ı temsilen UTİKAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı Turgut Erkeskin, UTİKAD Yönetim Kurulu Üyesi ve FIATA Demiryolu Çalışma Grubu Üyesi İbrahim Dölen ile UTİKAD Genel Müdürü Cavit Uğur’un katıldığı toplantılarda Avrupa-Asya-Avrupa demiryolları hatları ile ilgili olarak ülkelerin devlet demiryolları temsilcileri ve özel sektör paydaşları geleceğe yönelik paylaşımlarda bulundu.
FIATA ve OSJD tarafından geçen sene başlatılan ve bu yıl ikincisi düzenlenen Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı’nın bu yılki adresi İstanbul’du. 18 ülkeden 55 temsilci Avrupa-Asya-Avrupa hattındaki demiryolu taşımacılığının sorunlarını ve çözüm önerilerini değerlendirmek için 11-12 Temmuz 2018 tarihlerinde Crowne Plaza Florya Otel’de düzenlenen OSJD/FIATA Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı’nda bir araya geldi.
Avusturya, Azerbaycan, Belarus, Bulgaristan, Çin, Çek Cumhuriyeti, Gürcistan, İsviçre, İtalya, Kazakistan, Litvanya, Moldova, Polonya, Rusya, Slovakya, Türkiye, Ukrayna ve Vietnam’dan devlet demiryolları temsilcileri ile özel sektör paydaşlarının katıldığı toplantılarda Avrasya coğrafyasında demiryolu taşımacılığının güncel durumu görüşüldü.
OSJD/FIATA Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı 11 Temmuz’da OSJD Başkanı Zubaida Aspayeva, FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı ve UTİKAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Turgut Erkeskin ile FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı ve FIATA Demiryolu Çalışma Grubu Başkanı Dr. Ivan Petrov’un açılış konuşmaları ile başladı.
Açılış konuşmalarının ardından FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı ve FIATA Demiryolu Çalışma Grubu Başkanı Dr. Ivan Petrov’un moderatörlüğünde gerçekleşen ilk panelin ana konusu “Avrasya Demiryollarında Multimodal Taşımacılık”tı. Panelde Avrasya ulaşım koridorlarının kalkınması yönündeki gerçekler ve beklentiler ortaya konurken Avrupa’dan İran’a, İran’dan ise Çin’e uzanan Güney Koridor’un güncel durumu da değerlendirildi.
“Kombine ve Multimodal Taşımacılık Uygulamaları ve Beklentileri” konulu ikinci panelin moderatörlüğünü ise OSJD Yük Taşımacılığı Komisyonu Başkanı Zubaida Aspayeva üstlendi. Panelde; kombine ve multimodal taşımacılığın geliştirilmesi alanında uluslararası kuruluşların deneyimleri, Avrupa-Asya-Avrupa kombine ve multimodal taşımacılıkta zorluklar ve pratik çözümler, demiryolu işletmelerinin konteyner tren operatörleri, nakliye şirketleri ve ulusal nakliye acenteleri dernekleri ile etkileşimi konuları masaya yatırıldı.
OSJD/FIATA Kombine Taşımacılık Koordinasyon Toplantısı’nın ikinci gününde de katılımcıların yoğun ilgisi devam etti. 12 Temmuz’da gerçekleşen “Kombine ve Multimodal Taşımacılıkta Sınır Geçişlerinin Kolaylaştırılması” konulu ilk panelin modaretörlüğünü OSJD Ulaştırma Politikası ve Kalkınma Stratejisi Uzmanı Zurab Kozmava yaptı. Panelde; bilgi teknolojilerinin kullanımı, elektronik veri değişimi, dokümanların tüm tedarik süreçlerinde kullanılması, OSJD belgelerinin kullanımından elde edilen faydalar (SMGS ve CIM/SMGS dokümanları) ve etkin lojistik çözümler için geliştirilecek stratejiler konuları tartışıldı.
FIATA Kıdemli Başkan Yardımcısı ve UTİKAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Turgut Erkeskin’in moderatörlüğünü gerçekleştirdiği son panelde ise “Azerbaycan, Gürcistan, Kazakistan ve Gümrük İdarelerinin Demiryolları Dahil Olmak Üzere Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu Hattı’nın Yasal Statüsü” değerlendirildi. Panelde; Çin, Güney Asya, Güney-Batı ve Güneydoğu Asya’dan İpek Yolu’nun Hazar Denizi ve Karadeniz üzerinden Avrupa’ya ulaştırma kapasitesi, iş alanları ve yüklerin ek akışını sağlama umutları ile Karadeniz ve Hazar Denizi’nden geçen yolda Avrupa-Asya-Avrupa trafiği konu başlıkları gündemi belirledi.
Panelde ayrıca Türkiye’nin Bakü-Tiflis-Kars hattının açılması ile beklenen transit yük trafiğine ulaşamamasının nedenleri de değerlendirildi. Çin-Avrupa arasındaki ticaret için Rusya üzerinden geçen kuzey koridorunun çok geliştiğini ve aktif olarak kullanıldığı belirtilirken; orta koridorda BTK üzerinden Türkiye’nin yerine daha çok, rotanın Hazar’dan sonra Karadeniz üzerinden Avrupa’ya ulaştığının da altı çizildi. Farklı ülkelerin temsilcileri Türkiye üzerinden geçen rotanın tercih edilmeme sebeplerini; Çin’den gelen ve Hazar Denizi veya İran üzerinden Türkiye’ye bağlanan Orta ve Güney koridorunun Van Gölü ve Marmara geçişlerinde sorunlar/gecikmeler yaşanması ve deniz/göl geçişleri nedeniyle kesintiye uğraması olarak ortaya koydu. Bu nedenle Avrupa’dan İran’a olan hattın toplam maliyetinin %30’unu Karadeniz geçişi oluşturmasına rağmen bu rotanın tercih edildiği vurgulandı.
İnteraktif bir şekilde gerçekleşen paneller sonunda soru-cevap bölümlerine geçildi. Güncel durum değerlendirmelerinin ardından katılımcıların çözüm önerilerinin de alındığı koordinasyon toplantısı sonucunda oluşturulacak raporun sektör ile paylaşılacağı belirtildi. Bunun yanı sıra OSJD/FIATA tarafından her yıl düzenlenen etkinliğe UTİKAD’ın katılım sağlamasının sektör açısından faydalı olacağı belirtildi.
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2O1G5hL
via IFTTT
31 Temmuz 2018 Salı
Lojistik devlerine soruşturma Rekabet Kurulu’ndan lojistik devlerine soruşturma Rekabet Kurulu, Ekol Lojistik, Öykü Lojistik, DHL Lojistik Hizmetleri şirketlerine soruşturma açtı. Rekabet Kurulu, posta-kargo taşımacılığı hizmetleri pazarında faaliyet gösteren 32 teşebbüsle ilgili soruşturmaya 3 şirketi daha ekledi. Rekabet Kurulu, posta/kargo taşımacılığı pazarında müşteri paylaşımı yapmak suretiyle 4054 sayılı Kanun’un 4. maddesini ihlal edip etmediklerinin tespitine yönelik olarak şu şirketlere soruşturma açmıştı: Airexpress Kargo Lojistik Dış Ticaret Ltd. Şti., Aras Kargo Yurtiçi Yurtdışı Taşımacılık A.Ş.,Asilkar Lojistik Dağ. Hiz. İç ve Dış Tic. Ltd. Şti., MNG Kargo Yurtiçi ve Yurtdışı Taşımacılık A.Ş.,Paket Taşımacılık Sistemleri ve Turizm Bilgisayar Ticaret A.Ş., Solmaz Nakliyat ve Ticaret A.Ş.,STF Kargo Nakliyat Ticaret Ltd. Şti.,TNT International Express Taşımacılık Ticaret Ltd. Şti., Ünsped Paket Servisi San. ve Tic. A.Ş.Antrepo Lojistik Taşımacılık Kargo ve Kurye Hizmetleri Ticaret ve Sanayi Ltd. Şti., Aslansoy Yuba Lojistik İç ve Dış Tic. Ltd. Şti.,Asset Lojistik A.Ş., Cemal Bozaslan,CLG Express Uluslararası Taşımacılık A.Ş., Demirtaş Nakliye Tur. İnş. Gıda Canlı Hayvan Tic. Ltd. Şti., DFN Lojistik Hiz. San. ve Tic. A.Ş., DRN Lojistik A.Ş.,Eli Uluslararası Taşımacılık ve Tur. Ltd. Şti., Gama Kombine Taşımacılık A.Ş., Gonca Palanduz UDT Loj. Taş. İth. İhr. Taşımacılık, Hipex Dış Ticaret Halil İbrahim Palalı, İnter Global Kargo Ticaret Ltd. Şti., Kevser Funda Sanlıman UKGS Uluslararası Kargo Gönderim Servisleri, Serkan Çınar Çınartaş Grup, Tuncay Işıklı GSP Uluslararası Taşımacılık ve Dış. Tic.Turimex Global Lojistik Gümrükleme İç ve Dış Tic. Ltd. Şti., Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş., DHL Worldwide Express Taşımacılık ve Ticaret A.Ş.,Sürat Kargo Lojistik ve Dağıtım Hizmetleri A.Ş., Kargo Dünya Uluslararası Taşımacılık ve Dış Ticaret Ltd. Şti., ASE Asya Afrika Hızlı Kargo ve Dağıtım A.Ş.,On Ekspres Hava Kurye ve Kargo Uluslararası Taşımacılık Hizmetleri Ltd. Şti. Bu şirketlere Rekabet Kurulu’nun 5 Temmuz’daki kararı ile şu üç şirket eklendi: Ekol Lojistik A.Ş., Öykü Lojistik A.Ş., DHL Lojistik Hizmetleri A.Ş. Bu arada eski ve yeni şirketlerin soruşturma dosyaları birleştirildi. Kaynak : www.dunya.com
Rekabet Kurulu’ndan lojistik devlerine soruşturma
Rekabet Kurulu, Ekol Lojistik, Öykü Lojistik, DHL Lojistik Hizmetleri şirketlerine soruşturma açtı.
Rekabet Kurulu, posta-kargo taşımacılığı hizmetleri pazarında faaliyet gösteren 32 teşebbüsle ilgili soruşturmaya 3 şirketi daha ekledi.
Rekabet Kurulu, posta/kargo taşımacılığı pazarında müşteri paylaşımı yapmak suretiyle 4054 sayılı Kanun’un 4. maddesini ihlal edip etmediklerinin tespitine yönelik olarak şu şirketlere soruşturma açmıştı:
Airexpress Kargo Lojistik Dış Ticaret Ltd. Şti., Aras Kargo Yurtiçi Yurtdışı Taşımacılık A.Ş.,Asilkar Lojistik Dağ. Hiz. İç ve Dış Tic. Ltd. Şti., MNG Kargo Yurtiçi ve Yurtdışı Taşımacılık A.Ş.,Paket Taşımacılık Sistemleri ve Turizm Bilgisayar Ticaret A.Ş., Solmaz Nakliyat ve Ticaret A.Ş.,STF Kargo Nakliyat Ticaret Ltd. Şti.,TNT International Express Taşımacılık Ticaret Ltd. Şti., Ünsped Paket Servisi San. ve Tic. A.Ş.Antrepo Lojistik Taşımacılık Kargo ve Kurye Hizmetleri Ticaret ve Sanayi Ltd. Şti., Aslansoy Yuba Lojistik İç ve Dış Tic. Ltd. Şti.,Asset Lojistik A.Ş., Cemal Bozaslan,CLG Express Uluslararası Taşımacılık A.Ş., Demirtaş Nakliye Tur. İnş. Gıda Canlı Hayvan Tic. Ltd. Şti., DFN Lojistik Hiz. San. ve Tic. A.Ş., DRN Lojistik A.Ş.,Eli Uluslararası Taşımacılık ve Tur. Ltd. Şti., Gama Kombine Taşımacılık A.Ş., Gonca Palanduz UDT Loj. Taş. İth. İhr. Taşımacılık, Hipex Dış Ticaret Halil İbrahim Palalı, İnter Global Kargo Ticaret Ltd. Şti., Kevser Funda Sanlıman UKGS Uluslararası Kargo Gönderim Servisleri, Serkan Çınar Çınartaş Grup, Tuncay Işıklı GSP Uluslararası Taşımacılık ve Dış. Tic.Turimex Global Lojistik Gümrükleme İç ve Dış Tic. Ltd. Şti., Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş., DHL Worldwide Express Taşımacılık ve Ticaret A.Ş.,Sürat Kargo Lojistik ve Dağıtım Hizmetleri A.Ş., Kargo Dünya Uluslararası Taşımacılık ve Dış Ticaret Ltd. Şti., ASE Asya Afrika Hızlı Kargo ve Dağıtım A.Ş.,On Ekspres Hava Kurye ve Kargo Uluslararası Taşımacılık Hizmetleri Ltd. Şti.
Bu şirketlere Rekabet Kurulu’nun 5 Temmuz’daki kararı ile şu üç şirket eklendi: Ekol Lojistik A.Ş., Öykü Lojistik A.Ş., DHL Lojistik Hizmetleri A.Ş.
Bu arada eski ve yeni şirketlerin soruşturma dosyaları birleştirildi.
Kaynak : www.dunya.com
from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2Atp2TF
via IFTTT