30 Temmuz 2018 Pazartesi

Emirates, Skytrax Ödülleri’nde, üst üste 14. kez Dünyanın En İyi Uçak İçi Eğlence Sistemi ödülünün sahibi oldu Emirates, Skytrax Ödülleri’nde, üst üste 14. kez Dünyanın En İyi Uçak İçi Eğlence Sistemi ödülünün sahibi oldu İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, aynı zamanda Ortadoğu’daki En İyi Havayolu Personeli Hizmeti ödülüne de layık görüldü. Emirates, seçkin Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri’nde Dünyanın En İyi Uçak İçi Eğlence Ödülü’nü 14’üncü kez kazanarak bir rekora imza attı. Şirket ayrıca, bu yıl, Ortadoğu’daki En İyi Havayolu Personeli Hizmeti ödülünü aldı. Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri, havayolu hizmetleri mükemmelliğinde küresel belirleyici olarak kabul ediliyor. Bu yılın sonuçları, 100 ülkeden, 20 milyonun üzerindeki yolcu ile belirlendi. Araştırma, Ağustos 2017’den Mayıs 2018’e kadar 335 havayolu şirketi üzerinde gerçekleştirildi. Emirates’in Müşteri Deneyimleri Bölüm Başkan Yardımcısı (IFEC) Patrick Brannellykonuya dair yaptığı açıklamada: “İnovasyon ve hizmet kusursuzluğu konusundaki kararlılığımızın Skytrax tarafından tanınması gurur verici. Her zaman için, yaratıcı ve geçerli kalmak ve dünyanın pek çok farklı kültüründen oluşan yolcularımıza cazip gelecek planı oluşturmaya devam etmek adına çok sıkı çalışıyoruz. Bu ödüllerin, yolcuların doğrudan geribildirimine dayanması, memnuniyet verici bir sonuç ve Emirates deneyiminin oluşturulması konusundaki yoğun çalışmalarımızın, harika bir şekilde tanınması demek oluyor,” dedi. 1992 yılında, filosundaki her uçağında bulunan her koltuğuna TV ekranları bulunduran ilk havayolu şirketi olan Emirates, her zaman için, endüstri içerisinde, yenilikçi bir kuruluş olmuştur. Şirket, günümüzde havada en kapsamlı ve son teknoloji ürünü eğlence ve bağlantı hizmetlerinden birini sunuyor. Emirates’in ödüllü uçuş-içi eğlence sistemi olan ice, artık, dünyanın her yerinden 100’den fazla çocuk kanalı ve 700’ün üzerinde film de dahil, 3,500 kanala varan eğlence imkânı sağlıyor. Eşsiz içerik çeşitliliğinin yanı sıra, Emirates, yolcularına Canlı TV imkânı sağlamak için, sürekli yatırım yapıyor. Tüm Emirates uçaklarının %70’den fazlası, Boeing 777-200LR ve 777-300ER filolarının tamamı da dahil, Canlı TV hizmeti veriyor. Canlı TV hzimeti, spor meraklılarına, Sport 24 ve Sport 24 Extra’da gösterilen, en beğenilen turnuva ve maçları izleme imkânı da sunuyor. Yolcular ayrıca, CNN, BBC World News, Sky News, Euro News, CNBC ve NHK World gibi, uluslararası haber kanallarından seçim yapma imkanına da sahip oluyor. Canlı TV; Boeing 777 filosu ve seçkin Emirates A380 filosunda bulunan 170 uçakta mevcut. Wi-Fi bağlantısı imkânı, tüm A380’ler, 777-300ER’ler ve 777-200LR’ler de dahil, filonun %98’den fazlasında bulunuyor. Tüm kabin sınıflarındaki müşteriler, 20MB ücretsiz Wi-Fi hizmetinden faydalanabiliyor ve her ay, neredeyse bir milyon yolcu, uçuş sırasında, bu bağlantı hizmetini kullanıyor. Emirates Skywards üyeleri, üyelik statülerine ve seyahat sınıfına bağlı olarak, First Class ya da Business Class’ta seyahat ederken, ücretsiz Wi-Fi da dahil, özel fırsatlardan yararlanabiliyor. Emirates’in uçuş sırasındaki hizmetleri, 135’ten fazla ülkeden gelen, 21,000 kabin ekibi ile bütünlük kazanıyor. 60’tan fazla dil konuşan ekip üyeleri, en iyi uçuş hizmeti ve Emirates uçak içi deneyimini sağlamak üzere, Dubai’de bulunan, dünya sınıfındaki eğitim tesislerinde eğitiliyor. Emirates hakkında: Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 161 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 16 uçuşu bulunuyor.

Emirates, Skytrax Ödülleri’nde, üst üste 14. kez Dünyanın En İyi Uçak İçi Eğlence Sistemi ödülünün sahibi oldu

İnsanları ve şehirleri birbirine bağlayan Emirates Havayolu, aynı zamanda Ortadoğu’daki En İyi Havayolu Personeli Hizmeti ödülüne de layık görüldü.

Emirates, seçkin Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri’nde Dünyanın En İyi Uçak İçi Eğlence Ödülü’nü 14’üncü kez kazanarak bir rekora imza attı. Şirket ayrıca, bu yıl, Ortadoğu’daki En İyi Havayolu Personeli Hizmeti ödülünü aldı.

Skytrax Dünya Havayolu Ödülleri, havayolu hizmetleri mükemmelliğinde küresel belirleyici olarak kabul ediliyor. Bu yılın sonuçları, 100 ülkeden, 20 milyonun üzerindeki yolcu ile belirlendi. Araştırma, Ağustos 2017’den Mayıs 2018’e kadar 335 havayolu şirketi üzerinde gerçekleştirildi.

Emirates’in Müşteri Deneyimleri Bölüm Başkan Yardımcısı (IFEC) Patrick Brannellykonuya dair yaptığı açıklamada: “İnovasyon ve hizmet kusursuzluğu konusundaki kararlılığımızın Skytrax tarafından tanınması gurur verici. Her zaman için, yaratıcı ve geçerli kalmak ve dünyanın pek çok farklı kültüründen oluşan yolcularımıza cazip gelecek planı oluşturmaya devam etmek adına çok sıkı çalışıyoruz. Bu ödüllerin, yolcuların doğrudan geribildirimine dayanması, memnuniyet verici bir sonuç ve Emirates deneyiminin oluşturulması konusundaki yoğun çalışmalarımızın, harika bir şekilde tanınması demek oluyor,” dedi.

1992 yılında, filosundaki her uçağında bulunan her koltuğuna TV ekranları bulunduran ilk havayolu şirketi olan Emirates, her zaman için, endüstri içerisinde, yenilikçi bir kuruluş olmuştur. Şirket, günümüzde havada en kapsamlı ve son teknoloji ürünü eğlence ve bağlantı hizmetlerinden birini sunuyor. Emirates’in ödüllü uçuş-içi eğlence sistemi olan ice, artık, dünyanın her yerinden 100’den fazla çocuk kanalı ve 700’ün üzerinde film de dahil, 3,500 kanala varan eğlence imkânı sağlıyor.

Eşsiz içerik çeşitliliğinin yanı sıra, Emirates, yolcularına Canlı TV imkânı sağlamak için, sürekli yatırım yapıyor. Tüm Emirates uçaklarının %70’den fazlası, Boeing 777-200LR ve 777-300ER filolarının tamamı da dahil, Canlı TV hizmeti veriyor. Canlı TV hzimeti, spor meraklılarına, Sport 24 ve Sport 24 Extra’da gösterilen, en beğenilen turnuva ve maçları izleme imkânı da sunuyor. Yolcular ayrıca, CNN, BBC World News, Sky News, Euro News, CNBC ve NHK World gibi, uluslararası haber kanallarından seçim yapma imkanına da sahip oluyor. Canlı TV; Boeing 777 filosu ve seçkin Emirates A380 filosunda bulunan 170 uçakta mevcut.

Wi-Fi bağlantısı imkânı, tüm A380’ler, 777-300ER’ler ve 777-200LR’ler de dahil, filonun %98’den fazlasında bulunuyor. Tüm kabin sınıflarındaki müşteriler, 20MB ücretsiz Wi-Fi hizmetinden faydalanabiliyor ve her ay, neredeyse bir milyon yolcu, uçuş sırasında, bu bağlantı hizmetini kullanıyor. Emirates Skywards üyeleri, üyelik statülerine ve seyahat sınıfına bağlı olarak, First Class ya da Business Class’ta seyahat ederken, ücretsiz Wi-Fi da dahil, özel fırsatlardan yararlanabiliyor.

Emirates’in uçuş sırasındaki hizmetleri, 135’ten fazla ülkeden gelen, 21,000 kabin ekibi ile bütünlük kazanıyor. 60’tan fazla dil konuşan ekip üyeleri, en iyi uçuş hizmeti ve Emirates uçak içi deneyimini sağlamak üzere, Dubai’de bulunan, dünya sınıfındaki eğitim tesislerinde eğitiliyor.

Emirates hakkında:

Dünyanın en hızlı büyüyen havayolu şirketlerinden Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Emirates, yolcularını altı kıtada, 86 ülkede 161 noktaya taşıyor. Emirates’in İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarından haftada toplam 16 uçuşu bulunuyor.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2LP1k8O
via IFTTT

Yenilenen Pegasus uçuş programı Pegasus Plus artık “Pegasus BolBol”


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OuGwSz

Yenilenen Pegasus uçuş programı Pegasus Plus artık “Pegasus BolBol” Pegasus Hava Yolları, misafirlerinin “bol bol” puan kazanmasına olanak sağlayan yeni uçuş programı Pegasus BolBol’u uygulamaya aldı. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, 24 Temmuz’dan itibaren uygulamaya koyulan yeni uçuş programı “Pegasus BolBol” ile misafirlerine daha çok avantaj sunmaya başladı. Program dönüşümü sonrası mevcut mevcut Pegasus Plus üyeleri aynı telefon numarası ve şifreleri ile Pegasus BolBol üyesi olarak devam edebiliyor; Pegasus BolBol’un yeni fonksiyonları ve özelliklerinden faydalanabiliyor. Üyeler, www.flypgs.com ve Pegasus mobil uygulaması üzerinden BolBol hesaplarıyla giriş yapıp uçuşları arattırdıktan sonra karşılarına çıkan BolPuan seçeneğini işaretleyerek, biletlerini BolPuan ile alabiliyorlar. Pegasus BolBol ile misafirler artık “bol bol” puan kazanma şansına sahip oluyor. Program kapsamında her 100 TL’lik uçak bileti harcamasına 100 BolPuan, yurt içi online check-in işlemlerinde 250 BolPuan, yurt dışı online çheck-in işlemlerinde ise 500 BolPuan kazanılıyor. Misafirler, biletlerini ve ek hizmetlerini (koltuk seçimi, bagaj, yemek, flex) puanları ile satın alabilirken isterlerse vergi ve hizmet bedellerini de puanları ile ödeyebiliyor. Ayrıca ING Pegasus BolBol kredi kartı ile yapılan alışverişlerde ve iş ortakları Budget, Avis ve Rocketmiles’dan yapılan harcamalarda da BolPuan kazanmak mümkün oluyor. ING Pegasus BolBol Premium Kart ile 100 TL harcamaya 50 BolPuan, ING Pegasus BolBol Classic Kart ile 100 TL harcamaya 20 BolPuan, Budget ve Avis’ten yapılacak araç kiralamalarında 500 BolPuan, Rocketmiles’tan yapılacak otel rezervasyonundan ise 15 bin BolPuan’a varan puan kazanılıyor. Pegasus BolBol’dan, fiziksel kart taşıma zorunluluğu olmadan cep telefonu numarası ile yararlanılabiliyor. Misafirler, Pegasus’un yeni uçuş programı ile ilgili detaylı bilgi için www.flypgs.com/bolbol sayfasını ziyaret edebilir.   Nasıl Puan Kazanırım? Nasıl Puan Kullanırım? Nasıl Puan Kazanılır ve Kullanılır? Pegasus Hava Yolları Hakkında: 1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 39’u yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 42 ülkede 109 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.

Pegasus Hava Yolları, misafirlerinin “bol bol” puan kazanmasına olanak sağlayan yeni uçuş programı Pegasus BolBol’u uygulamaya aldı.

Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, 24 Temmuz’dan itibaren uygulamaya koyulan yeni uçuş programı “Pegasus BolBol” ile misafirlerine daha çok avantaj sunmaya başladı.

Program dönüşümü sonrası mevcut mevcut Pegasus Plus üyeleri aynı telefon numarası ve şifreleri ile Pegasus BolBol üyesi olarak devam edebiliyor; Pegasus BolBol’un yeni fonksiyonları ve özelliklerinden faydalanabiliyor. Üyeler, www.flypgs.com ve Pegasus mobil uygulaması üzerinden BolBol hesaplarıyla giriş yapıp uçuşları arattırdıktan sonra karşılarına çıkan BolPuan seçeneğini işaretleyerek, biletlerini BolPuan ile alabiliyorlar.

Pegasus BolBol ile misafirler artık “bol bol” puan kazanma şansına sahip oluyor. Program kapsamında her 100 TL’lik uçak bileti harcamasına 100 BolPuan, yurt içi online check-in işlemlerinde 250 BolPuan, yurt dışı online çheck-in işlemlerinde ise 500 BolPuan kazanılıyor. Misafirler, biletlerini ve ek hizmetlerini (koltuk seçimi, bagaj, yemek, flex) puanları ile satın alabilirken isterlerse vergi ve hizmet bedellerini de puanları ile ödeyebiliyor. Ayrıca ING Pegasus BolBol kredi kartı ile yapılan alışverişlerde ve iş ortakları Budget, Avis ve Rocketmiles’dan yapılan harcamalarda da BolPuan kazanmak mümkün oluyor. ING Pegasus BolBol Premium Kart ile 100 TL harcamaya 50 BolPuan, ING Pegasus BolBol Classic Kart ile 100 TL harcamaya 20 BolPuan, Budget ve Avis’ten yapılacak araç kiralamalarında 500 BolPuan, Rocketmiles’tan yapılacak otel rezervasyonundan ise 15 bin BolPuan’a varan puan kazanılıyor.

Pegasus BolBol’dan, fiziksel kart taşıma zorunluluğu olmadan cep telefonu numarası ile yararlanılabiliyor. Misafirler, Pegasus’un yeni uçuş programı ile ilgili detaylı bilgi için www.flypgs.com/bolbol sayfasını ziyaret edebilir.

 

Nasıl Puan Kazanırım?

Nasıl Puan Kullanırım?

Nasıl Puan Kazanılır ve Kullanılır?

Pegasus Hava Yolları Hakkında:

1990 yılında charter uçuşlarla havacılık sektörüne giriş yapan Pegasus, 2005 yılında ESAS Holding tarafından satın alınarak düşük maliyetli iş modelini benimsemiştir. Pegasus, uygun ücretle ulaşım imkânı sunan, Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayoludur. Hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus, uyguladığı “low cost (düşük maliyetli hava yolu)” modeli ile misafirlerine uygun fiyatlı, zamanında kalkan ve genç uçaklarla seyahat etme imkânı sağlamaktadır. Pegasus, misafirlerini 39’u yurt içinde, 70’i yurt dışında olmak üzere toplam 42 ülkede 109 noktaya ulaştırmakta ve İstanbul Sabiha Gökçen üzerinden Türkiye ile Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Rusya, Orta Asya arasında bağlantılı uçuşlar gerçekleştirmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OuGwSz
via IFTTT

27 Temmuz 2018 Cuma

THY Kabin Memuru İlanı Yayınladı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2mPPqNY

THY Kabin Memuru İlanı Yayınladı THY Kariyer sayfasından duyurdu Türk Hava Yolları A.O.’da Kabin Memuru Olarak Görev Yapacak Bayan Çalışma Arkadaşları Arıyoruz Kariyer Sayfası için TIKLAYIN THY Kabin Memuru Alacak, bugün ilan yayınladı pic.twitter.com/CvxDAdVNqb — AirportIST (@AirportIST) July 27, 2018

THY Kariyer sayfasından duyurdu

Türk Hava Yolları A.O.’da Kabin Memuru Olarak Görev Yapacak Bayan Çalışma Arkadaşları Arıyoruz

Kariyer Sayfası için TIKLAYIN



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2mPPqNY
via IFTTT

Delta Bir Günde 652.730 Yolcuya Hizmet Vererek Bir Rekor Kırdı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OjE6pL

Delta Bir Günde 652.730 Yolcuya Hizmet Vererek Bir Rekor Kırdı 20 Temmuz 2018 günü Delta Hava Yolları için özel bir gün oldu, oldukça yoğun bir yaz sezonu geçiren havayolu, bir rekora imza attı. Yaz ayları havayolları için oldukça zorlu geçer.  Yolcular genellikle limitli olan tatil zamanlarını en iyi şekilde geçirebilmek için, hava yolunu daha fazla tercih eder ve uçaklar her zamankinden daha dolu olur. 20 Temmuz 2018 günü Amerikalı Delta Hava Yolları 1.250’den fazla uçak kullanarak, 6.087 uçuşta 652.730 yolcuya hizmet verdi. Bu aynı zamanda aşağı yukarı 5.400.000 mil katedildiği anlamına da geliyor. 80.000 çalışanın gayretiyle gerçekleştirilen operasyonda ayrıca 1179 ton kargo taşındı. Sanırım yoğun gün diye buna denir. İçerik:news.delta.com  

20 Temmuz 2018 günü Delta Hava Yolları için özel bir gün oldu, oldukça yoğun bir yaz sezonu geçiren havayolu, bir rekora imza attı.

Yaz ayları havayolları için oldukça zorlu geçer.  Yolcular genellikle limitli olan tatil zamanlarını en iyi şekilde geçirebilmek için, hava yolunu daha fazla tercih eder ve uçaklar her zamankinden daha dolu olur.

20 Temmuz 2018 günü Amerikalı Delta Hava Yolları 1.250’den fazla uçak kullanarak, 6.087 uçuşta 652.730 yolcuya hizmet verdi. Bu aynı zamanda aşağı yukarı 5.400.000 mil katedildiği anlamına da geliyor.

80.000 çalışanın gayretiyle gerçekleştirilen operasyonda ayrıca 1179 ton kargo taşındı.

Sanırım yoğun gün diye buna denir.

İçerik:news.delta.com

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2OjE6pL
via IFTTT