1 Mayıs 2018 Salı

Hainan Havayolları, Brezilya’lı Azul’daki hisselerinin% 20’sini sattı Hainan Havayolları, Brezilya’nın Azul Havayolu’ndaki hisselerinin% 20’sini United Continental’in iştiraki Calfinco’ya sattı. Çinli havayolu şirketi, satışın varlık yapısını optimize etmeye, varlık likiditesini korumaya ve yıllık kârını olumlu yönde etkilemeye yardımcı olacağını söylüyor. İşlemin 42 milyon dolar kâr yaratması bekleniyor. 2016 yılında Hainan Havayolları, Azul’daki % 23,7 hisse için 450 milyon dolar ödedi ve bu da Brezilya’lı havayolunun en büyük tek hissedarı olmuştu.

Hainan Havayolları, Brezilya’nın Azul Havayolu’ndaki hisselerinin% 20’sini United Continental’in iştiraki Calfinco’ya sattı.

Çinli havayolu şirketi, satışın varlık yapısını optimize etmeye, varlık likiditesini korumaya ve yıllık kârını olumlu yönde etkilemeye yardımcı olacağını söylüyor. İşlemin 42 milyon dolar kâr yaratması bekleniyor.

2016 yılında Hainan Havayolları, Azul’daki % 23,7 hisse için 450 milyon dolar ödedi ve bu da Brezilya’lı havayolunun en büyük tek hissedarı olmuştu.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rcwZot
via IFTTT

Hainan Havayolları, Brezilya’lı Azul’daki hisselerinin% 20’sini sattı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2rcwZot

Dünyanın Aktarmasız En Uzun Uçuşu Ünvanı El Değiştirecek


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2w51GSc

Dünyanın Aktarmasız En Uzun Uçuşu Ünvanı El Değiştirecek Dünyanın Aktarmasız En Uzun Yolculuğu :Singapur’dan New York’a, durmadan , havada yaklaşık 20 saat. Bu yılın sonunda, Singapur Havayolları’nın en yeni uçağı olan Airbus A350-900ULR ( Ultra Uzun Menzil ) yeni bir rekora imza atacak.  Singapur Havayolları’nın yolcuları, iki büyük metropolü birleştirerek rekor kıracak olan  dünya çapında bir uçuşta seyahat edecek. Havayolu, daha önce dört motorlu A340-500 ile bu hattı denemiş , 100 koltukla uçmuştu. Hizmetin verimsiz olduğu sebebiyle Singapur Havayolları 2013’te uçuşları iptal etti. Havayolu şu anda Airbus’ın en yeni geniş gövdesi A350-900’ü teslim alıyor. Singapur Havayolları, Airbus A350-900ULR ( Ultra Uzun Menzil ) yedi tane sipariş etti. Uçak 23 Nisan’da Fransa’nın Toulouse kentindeki montaj tesislerinde yaklaşık beş saatlik bir test uçuşu yaptı. ULR, standart A350 ‘den  1.800 mil bir farkla 11.160 mil uçabilecek. Bu da, Singapur Havayolları’na dünyanın en uzun kesintisiz uçuşunu gerçekleştirme gururunu yaşatacak. A350-900ULR Hakıkkında A350-900ULR, standart A350-900 üzerinde bir dizi gerekli değişikliği içerir. Bunlar, mevcut yakıt depolarında daha yüksek kapasiteli bir yakıt sistemi içerir ve yakıt taşıma kapasitesini 141.000 litreden 165.000 litreye çıkarır. A350-900ULR, 280 tonluk bir MTOW’a sahiptir. Genişletilmiş yakıt kapasitesi ilave yakıt depolarının montajı olmadan elde edilir ve uçaklar standart A350-900 uzun mesafe şartlarına kolayca yeniden konfigüre edilebilir. Photo : @Airbus

Havayolu Kargo Hizmeti


via Uçak Kargo | Hava Kargo | Kargo Taşımacılığı | Hava Kargo Türkiye https://ift.tt/2rd10EK

Havayolu Kargo Hizmeti


via Uçak Kargo | Hava Kargo | Kargo Taşımacılığı | Hava Kargo Türkiye https://ift.tt/2rd10EK

GSA Servisindeki Değişim Hava Kargo endüstrisindeki GSA’lerin konumunda ve servsilerindeki değişim ECS Gorup’tan Adrien Thominet ‘e göre; “GSA endüstrisi kesinlikle çok değişti. Daha önceleri yerel gruplar tarafından yönetilen birkaç GSA vardı. Büyük havayolları güçlendikçe, anlaşmalar küresel hale döndü. Şu anda bazı havayolları aynı GSA’ leri farklı ülkelerde kullanıyor. “ Hindistan’ı ele alacak olursak, operasyonların büyük çoğunluğu Latin Amerika ve Afrika’ya ilaç sevkıyatı şeklinde olmaktadır. Perishable ihracatı ikinci sırada ve 3. Sırada e-ticaret almaktadır. Havayolları, kapıdan kapıya servis yerine hala limandan limana servise odaklanıyor bunun da sebebi maliyet. Sektör için Hindistan en büyük marketlerden bir tanesi. Hindistan’dan çıkan kargonun %30’u ısı kontrolü gerektiren ilaç grubu ürünler, bozulabilir kargo ve e-ticaretten oluşuyor. E-ticaret sektör için büyük bir değişiklik yaratıyor. Yeni teknolojiler geliştirilmesini zorunlu kılıyor. Daha şeffaf bir sunulabilmesi büyük avantaj yaratacak. ECS Group, küçükten büyüğe dünya çapında 130 havayoluna hizmet veriyor. Dünya için hava kargo taşımacılığı vazgeçilemez bir taşıma türü. Aşılardan, akıllı telefonlara kadar tüm sektörler her gün havayolu taşımacılığını kullanıyor. ECS group dünya çapındaki operasyonlarında 2500 ton kargo taşır. Hava kargo marketi çok hızlı gelişiyor. IATA’nın tahminlerine göre 2018’deki kargo taşıması 62,5 milyon tonu bulacak.

Hava Kargo endüstrisindeki GSA’lerin konumunda ve servsilerindeki değişim

ECS Gorup’tan Adrien Thominet ‘e göre;

“GSA endüstrisi kesinlikle çok değişti. Daha önceleri yerel gruplar tarafından yönetilen birkaç GSA vardı. Büyük havayolları güçlendikçe, anlaşmalar küresel hale döndü. Şu anda bazı havayolları aynı GSA’ leri farklı ülkelerde kullanıyor. “

Hindistan’ı ele alacak olursak, operasyonların büyük çoğunluğu Latin Amerika ve Afrika’ya ilaç sevkıyatı şeklinde olmaktadır.

Perishable ihracatı ikinci sırada ve 3. Sırada e-ticaret almaktadır.

Havayolları, kapıdan kapıya servis yerine hala limandan limana servise odaklanıyor bunun da sebebi maliyet.

Sektör için Hindistan en büyük marketlerden bir tanesi. Hindistan’dan çıkan kargonun %30’u ısı kontrolü gerektiren ilaç grubu ürünler, bozulabilir kargo ve e-ticaretten oluşuyor.

E-ticaret sektör için büyük bir değişiklik yaratıyor. Yeni teknolojiler geliştirilmesini zorunlu kılıyor. Daha şeffaf bir sunulabilmesi büyük avantaj yaratacak.

ECS Group, küçükten büyüğe dünya çapında 130 havayoluna hizmet veriyor. Dünya için hava kargo taşımacılığı vazgeçilemez bir taşıma türü. Aşılardan, akıllı telefonlara kadar tüm sektörler her gün havayolu taşımacılığını kullanıyor. ECS group dünya çapındaki operasyonlarında 2500 ton kargo taşır. Hava kargo marketi çok hızlı gelişiyor.

IATA’nın tahminlerine göre 2018’deki kargo taşıması 62,5 milyon tonu bulacak.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri https://ift.tt/2jniGK1
via IFTTT