1 Eylül 2017 Cuma

Barış için 1800 km pedal çevirecek Sertrans Logistics, en uzun bisiklet yolculuğuna sponsor oldu: Barış için 1800 km pedal çevirecek   Bisikletli gezgin Mahmut Gürtuna, Sertrans Logistics’in sponsorluğuyla şimdiye kadarki en uzun yolculuğuna başladı. 22 Temmuz – 6 Ağustos tarihleri arasında 1800 kilometre boyunca pedal çevirecek olan Gürtuna, İzlanda’yı baştan sona turlayacak. Tüm dünyaya sevgi, barış ve kardeşlik mesajı vermeyi amaçlayan Gürtuna, “Bisiklete binmek kendini keşfetmektir. Gezmek için emekli olmayı beklemeyin” dedi.   Ulusal ve uluslararası müşterilerine tedarik zinciri yönetiminde katma değerli lojistik hizmetler sunan Sertrans Logistics, spora destek vermeye devam ediyor. Sertrans Logistics’in sponsorluğunu üstlendiği bisikletli gezgin Mahmut Gürtuna, İzlanda’da sevgi, barış ve kardeşlik için pedal çevirecek. 22 Temmuz–6 Ağustos tarihleri arasında 1800 kilometre bisiklet yolculuğuna çıkan Gürtuna, İzlanda’yı bir uçtan diğer uca gezmiş olacak. Uzmanlara göre hava koşulları bu tarihlerde oldukça sert olacak. Daha önce dünyanın çeşitli yerlerinde bisikletle seyahat eden Gürtuna, şimdiye kadarki en uzun yolculuğunu gerçekleştirmiş olacak. 66 yaşındaki Gürtuna, İzlanda’da göstereceği başarıyla hem Türkiye’yi hem de bisiklet sporunu temsil edecek. “Özgür olmak var olmaktır” İzlanda yolculuğu öncesi önemli mesajlar veren Gürtuna, “Özgür olmak var olmaktır” dedi. Gürtuna, yolculuğunun anlamını şu cümlelerle anlattı; “Benim için bisiklete binmek kendimi keşfetmek için yaptığım yolculuğun ta kendisidir. Özgürlük ve varoluşu yudumluyorum; bisikletin üstündeyken, pedallara asılıp süzülürken zihnimin derinliğinde. Atatürk’ün dediği gibi ‘fikri hür vicdanı hür’ nesil yetiştirmek ayrıca en önemli görevdir.” Emekli olmayı beklemeyin Sevgi, saygı, fedakarlık gibi temalarla yolculuğuna anlam katan Gürtuna, “Bunu yapmak için emekli olmayı beklemeyin, yaşamak sadece emeklilere verilen bir hediye değildir. Ben bu sefer İzlanda’ya gidiyorum. Bana hak ettiğim ödülü almamda yardımcı olanlara yürek dolusu teşekkürler” diyerek yolculuğuna başladı. Sertrans Logistics Hakkında Sertrans Logistics, uluslararası parsiyel ve multimodal taşımacılık hizmetlerinin yanında, Tedarik Zinciri Yönetimi’nde verdiği katma değerli lojistik hizmetleriyle 28 yıldır ulusal ve uluslararası müşterilerinin güvenilir çözüm ortağıdır. Sertrans Logistics, sektöründe sağladığı yüksek müşteri memnuniyetini; tedarik zincirinin her aşamasında uyguladığı doğru, hızlı, hatasız, sürekli ve şeffaf iş yapma prensibiyle oluşturmuştur. Sahip olduğu deneyimli ve uzman kadrosu, güçlü araç filosu ve ekipman donanımı, ileri IS teknolojileri, yaratıcı Ar-Ge grubu, yurtiçi ve yurtdışına yayılmış ofisleri ve sahip olduğu yüksek kapasiteli depo ve antrepoları ile Sertrans Logistics, müşterilerinin dünya çapındaki lojistik ihtiyaçlarına küresel ölçekte çözüm getiren güçlü ve deneyimli bir yönetim uzmanıdır. 2013 yılı sonunda Avrupa’ya yönelik hayata geçirdiği inovatif ürünü “IQ+ SHUTTLE: Uçak Hızında Karayolu Taşımacılığı” hizmeti ile ithalatçı ve ihracatçı firmalara hız ve maliyet avantajı sunarak, Avrupa pazarında daha da rekabetçi olmalarına destek vermektedir. Avrupa’daki direkt hatlarıyla 19 ülkeye ve 80’den fazla noktaya direkt parsiyel taşımacılık hizmeti veren Sertrans Logistics, uluslararası kara-hava-deniz yolu ve multimodal taşımacılık hizmetleriyle dünyanın 200’e yakın ülkesine, 1.800’den fazla noktaya hizmet vermektedir. Ulusal ve uluslararası pek çok üyelikleri bulunan Sertrans Logistics, Avrupa’nın en büyük grupaj network sistemi “SystemAlliance Europe” üyesi olan ilk ve tek Türk şirketi olma özelliğini ise halen korumaktadır. Sektörde ilklere imza atmaya devam eden Sertrans Logistics’in 50 bin metrekare arazi üzerine kurulu Hadımköy tesisleri ve genel merkezi ise Amerikan Yeşil Binalar Konseyi tarafından verilen “GOLD LEED” sertifikasına sahip Türk lojistik sektöründeki ilk ve tek tesistir. Bu başarısına 2016 yılında Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından verilen Yetkilendirilmiş Yükümlü(AEO) belgesini ekledi.

Sertrans Logistics, en uzun bisiklet yolculuğuna sponsor oldu: Barış için 1800 km pedal çevirecek  

Bisikletli gezgin Mahmut GürtunaSertrans Logistics’in sponsorluğuyla şimdiye kadarki en uzun yolculuğuna başladı. 22 Temmuz – 6 Ağustos tarihleri arasında 1800 kilometre boyunca pedal çevirecek olan Gürtuna, İzlanda’yı baştan sona turlayacak. Tüm dünyaya sevgi, barış ve kardeşlik mesajı vermeyi amaçlayan Gürtuna, “Bisiklete binmek kendini keşfetmektir. Gezmek için emekli olmayı beklemeyin” dedi.  

Ulusal ve uluslararası müşterilerine tedarik zinciri yönetiminde katma değerli lojistik hizmetler sunan Sertrans Logistics, spora destek vermeye devam ediyor. Sertrans Logistics’in sponsorluğunu üstlendiği bisikletli gezgin Mahmut Gürtuna, İzlanda’da sevgi, barış ve kardeşlik için pedal çevirecek.

22 Temmuz–6 Ağustos tarihleri arasında 1800 kilometre bisiklet yolculuğuna çıkan Gürtuna, İzlanda’yı bir uçtan diğer uca gezmiş olacak. Uzmanlara göre hava koşulları bu tarihlerde oldukça sert olacak.

Daha önce dünyanın çeşitli yerlerinde bisikletle seyahat eden Gürtuna, şimdiye kadarki en uzun yolculuğunu gerçekleştirmiş olacak. 66 yaşındaki Gürtuna, İzlanda’da göstereceği başarıyla hem Türkiye’yi hem de bisiklet sporunu temsil edecek.

“Özgür olmak var olmaktır”

İzlanda yolculuğu öncesi önemli mesajlar veren Gürtuna, “Özgür olmak var olmaktır” dedi. Gürtuna, yolculuğunun anlamını şu cümlelerle anlattı; “Benim için bisiklete binmek kendimi keşfetmek için yaptığım yolculuğun ta kendisidir. Özgürlük ve varoluşu yudumluyorum; bisikletin üstündeyken, pedallara asılıp süzülürken zihnimin derinliğinde. Atatürk’ün dediği gibi ‘fikri hür vicdanı hür’ nesil yetiştirmek ayrıca en önemli görevdir.”

Emekli olmayı beklemeyin

Sevgi, saygı, fedakarlık gibi temalarla yolculuğuna anlam katan Gürtuna, “Bunu yapmak için emekli olmayı beklemeyin, yaşamak sadece emeklilere verilen bir hediye değildir. Ben bu sefer İzlanda’ya gidiyorum. Bana hak ettiğim ödülü almamda yardımcı olanlara yürek dolusu teşekkürler” diyerek yolculuğuna başladı.

Sertrans Logistics Hakkında

Sertrans Logistics, uluslararası parsiyel ve multimodal taşımacılık hizmetlerinin yanında, Tedarik Zinciri Yönetimi’nde verdiği katma değerli lojistik hizmetleriyle 28 yıldır ulusal ve uluslararası müşterilerinin güvenilir çözüm ortağıdır.

Sertrans Logistics, sektöründe sağladığı yüksek müşteri memnuniyetini; tedarik zincirinin her aşamasında uyguladığı doğru, hızlı, hatasız, sürekli ve şeffaf iş yapma prensibiyle oluşturmuştur. Sahip olduğu deneyimli ve uzman kadrosu, güçlü araç filosu ve ekipman donanımı, ileri IS teknolojileri, yaratıcı Ar-Ge grubu, yurtiçi ve yurtdışına yayılmış ofisleri ve sahip olduğu yüksek kapasiteli depo ve antrepoları ile Sertrans Logistics, müşterilerinin dünya çapındaki lojistik ihtiyaçlarına küresel ölçekte çözüm getiren güçlü ve deneyimli bir yönetim uzmanıdır.

2013 yılı sonunda Avrupa’ya yönelik hayata geçirdiği inovatif ürünü “IQ+ SHUTTLE: Uçak Hızında Karayolu Taşımacılığı” hizmeti ile ithalatçı ve ihracatçı firmalara hız ve maliyet avantajı sunarak, Avrupa pazarında daha da rekabetçi olmalarına destek vermektedir. Avrupa’daki direkt hatlarıyla 19 ülkeye ve 80’den fazla noktaya direkt parsiyel taşımacılık hizmeti veren Sertrans Logistics, uluslararası kara-hava-deniz yolu ve multimodal taşımacılık hizmetleriyle dünyanın 200’e yakın ülkesine, 1.800’den fazla noktaya hizmet vermektedir.

Ulusal ve uluslararası pek çok üyelikleri bulunan Sertrans Logistics, Avrupa’nın en büyük grupaj network sistemi “SystemAlliance Europe” üyesi olan ilk ve tek Türk şirketi olma özelliğini ise halen korumaktadır. Sektörde ilklere imza atmaya devam eden Sertrans Logistics’in 50 bin metrekare arazi üzerine kurulu Hadımköy tesisleri ve genel merkezi ise Amerikan Yeşil Binalar Konseyi tarafından verilen “GOLD LEED” sertifikasına sahip Türk lojistik sektöründeki ilk ve tek tesistir. Bu başarısına 2016 yılında Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından verilen Yetkilendirilmiş Yükümlü(AEO) belgesini ekledi.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2gp6CpL
via IFTTT

Eurowings’in İspanya’daki İlk Üssü Mallorca Oldu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2gp8vD2

Eurowings’in İspanya’daki İlk Üssü Mallorca Oldu Eurowings’in İspanya’daki İlk Üssü Mallorca Oldu Avrupa’nın bir numaralı tatil yöresi Mallorca, Eurowings’in İspanya’daki ilk üssü oldu. Eurowings Palma de Mallorca filosunu 6’ya çıkarıyor 23 farklı varış noktası, yılda 6.000 uçuş ve 1 milyon yolcu! Eurowings, Avrupa’nın en ünlü tatil yöresi Palma de Mallorca’ya uçmaya başladı. Lufthansa Grubu’na bağlı düşük maliyetli havayolu şirketi Eurowings, Almanca konuşulmayan ülkelere düzenlediği seferler kapsamında ilk kez İspanya’ya uçaklarını konuşlandırdı. Havayolu başlangıçta, dört adet Airbus A320 tipi uçağıyla Köln/Bonn, Düsseldorf, Berlin-Tegel, Stuttgart, Hannover, Dortmund, Hamburg, Münih, Salzburg, Basel başta olmak üzere Almanya, Avusturya ve İsviçre’den yirmiden fazla şehri, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri olan Mallorca’ya bağlayacak. Yolcular yalnızca 29.99 Avro’dan başlayan fiyatlarla yaz aylarının en gözde tatil yörelerinden biri olan Mallorca’ya seyahat edebilir ve çağrı merkezinden veya www.eurowings.com web sitesi üzerinden rezervasyonlarını yapabilirler. Ayrıca, yeni tur operatörü markası Eurowings Holidays aracılığıyla, Mallorca adasına en iyi fiyatlarla yüksek kaliteli tatil tur paketleri ile yerlerini ayırtabilirler. Eurowings’in CEO’su Oliver Wagner “Avrupa’nın lider havayolu şirketlerinden biri olarak yolculara, seyahatseverlere ve tatilcilere geniş bir uçuş yelpazesi sunuyoruz. Yaz sezonunun en yoğun zamanlarında Almanya- Avusturya- İsviçre ve Mallorca arasında haftada neredeyse 300 sefer düzenliyoruz. Ayrıca, bu rota için, tek seferde 300’den fazla yolcu taşıyabilen ve uzun menzil uçuşlarda kullanılan Airbus A330 tipi uçaklarımızı kullanıyoruz.” dedi. “Mallorca filomuzu, bu bölgedeki liderliğimizi sürdürmek için, en kısa süre içerisinde, 4’ten 6’ya çıkacağız. Eurowings bu bölgede büyüdükçe, adada daha fazla iş olanağı yaratılmış olacak. Havayolu olarak, İspanya’daki bu yeni lokasyonumuzda oluşturacağımız 100 kişilik ekip için daha şimdiden 2.500’ün üzerinde başvuru aldık.” diye ekledi. Mallorca uçuşları, Eurowings’in Alman havayolu şirketinden Avrupa havayolu şirketine hızlı dönüşümünün en son kanıtını oluşturuyor. Mallorca’daki geniş varlığıyla Eurowings, Avrupa’daki en hızlı büyüyen havayolu şirketi olma konumunu daha da güçlendiriyor. Ayrıca, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri Mallorca uçuşları, Eurowings’in uçuş takviminin önemli ayaklarından birini oluşturuyor. Avrupa’nın bir numaralı tatil yöresi Mallorca, Eurowings’in İspanya’daki ilk üssü oldu. Eurowings Palma de Mallorca filosunu 6’ya çıkarıyor 23 farklı varış noktası, yılda 6.000 uçuş ve 1 milyon yolcu! Eurowings, Avrupa’nın en ünlü tatil yöresi Palma de Mallorca’ya uçmaya başladı. Lufthansa Grubu’na bağlı düşük maliyetli havayolu şirketi Eurowings, Almanca konuşulmayan ülkelere düzenlediği seferler kapsamında ilk kez İspanya’ya uçaklarını konuşlandırdı. Havayolu başlangıçta, dört adet Airbus A320 tipi uçağıyla Köln/Bonn, Düsseldorf, Berlin-Tegel, Stuttgart, Hannover, Dortmund, Hamburg, Münih, Salzburg, Basel başta olmak üzere Almanya, Avusturya ve İsviçre’den yirmiden fazla şehri, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri olan Mallorca’ya bağlayacak. Yolcular yalnızca 29.99 Avro’dan başlayan fiyatlarla yaz aylarının en gözde tatil yörelerinden biri olan Mallorca’ya seyahat edebilir ve çağrı merkezinden veya www.eurowings.com web sitesi üzerinden rezervasyonlarını yapabilirler. Ayrıca, yeni tur operatörü markası Eurowings Holidays aracılığıyla, Mallorca adasına en iyi fiyatlarla yüksek kaliteli tatil tur paketleri ile yerlerini ayırtabilirler. Eurowings’in CEO’su Oliver Wagner “Avrupa’nın lider havayolu şirketlerinden biri olarak yolculara, seyahatseverlere ve tatilcilere geniş bir uçuş yelpazesi sunuyoruz. Yaz sezonunun en yoğun zamanlarında Almanya- Avusturya- İsviçre ve Mallorca arasında haftada neredeyse 300 sefer düzenliyoruz. Ayrıca, bu rota için, tek seferde 300’den fazla yolcu taşıyabilen ve uzun menzil uçuşlarda kullanılan Airbus A330 tipi uçaklarımızı kullanıyoruz.” dedi. “Mallorca filomuzu, bu bölgedeki liderliğimizi sürdürmek için, en kısa süre içerisinde, 4’ten 6’ya çıkacağız. Eurowings bu bölgede büyüdükçe, adada daha fazla iş olanağı yaratılmış olacak. Havayolu olarak, İspanya’daki bu yeni lokasyonumuzda oluşturacağımız 100 kişilik ekip için daha şimdiden 2.500’ün üzerinde başvuru aldık.” diye ekledi. Mallorca uçuşları, Eurowings’in Alman havayolu şirketinden Avrupa havayolu şirketine hızlı dönüşümünün en son kanıtını oluşturuyor. Mallorca’daki geniş varlığıyla Eurowings, Avrupa’daki en hızlı büyüyen havayolu şirketi olma konumunu daha da güçlendiriyor. Ayrıca, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri Mallorca uçuşları, Eurowings’in uçuş takviminin önemli ayaklarından birini oluşturuyor.  

Eurowings’in İspanya’daki İlk Üssü Mallorca Oldu

Avrupa’nın bir numaralı tatil yöresi Mallorca, Eurowings’in İspanya’daki ilk üssü oldu. Eurowings Palma de Mallorca filosunu 6’ya çıkarıyor 23 farklı varış noktası, yılda 6.000 uçuş ve 1 milyon yolcu! Eurowings, Avrupa’nın en ünlü tatil yöresi Palma de Mallorca’ya uçmaya başladı. Lufthansa Grubu’na bağlı düşük maliyetli havayolu şirketi Eurowings, Almanca konuşulmayan ülkelere düzenlediği seferler kapsamında ilk kez İspanya’ya uçaklarını konuşlandırdı. Havayolu başlangıçta, dört adet Airbus A320 tipi uçağıyla Köln/Bonn, Düsseldorf, Berlin-Tegel, Stuttgart, Hannover, Dortmund, Hamburg, Münih, Salzburg, Basel başta olmak üzere Almanya, Avusturya ve İsviçre’den yirmiden fazla şehri, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri olan Mallorca’ya bağlayacak. Yolcular yalnızca 29.99 Avro’dan başlayan fiyatlarla yaz aylarının en gözde tatil yörelerinden biri olan Mallorca’ya seyahat edebilir ve çağrı merkezinden veya www.eurowings.com web sitesi üzerinden rezervasyonlarını yapabilirler. Ayrıca, yeni tur operatörü markası Eurowings Holidays aracılığıyla, Mallorca adasına en iyi fiyatlarla yüksek kaliteli tatil tur paketleri ile yerlerini ayırtabilirler. Eurowings’in CEO’su Oliver Wagner “Avrupa’nın lider havayolu şirketlerinden biri olarak yolculara, seyahatseverlere ve tatilcilere geniş bir uçuş yelpazesi sunuyoruz. Yaz sezonunun en yoğun zamanlarında Almanya- Avusturya- İsviçre ve Mallorca arasında haftada neredeyse 300 sefer düzenliyoruz. Ayrıca, bu rota için, tek seferde 300’den fazla yolcu taşıyabilen ve uzun menzil uçuşlarda kullanılan Airbus A330 tipi uçaklarımızı kullanıyoruz.” dedi. “Mallorca filomuzu, bu bölgedeki liderliğimizi sürdürmek için, en kısa süre içerisinde, 4’ten 6’ya çıkacağız. Eurowings bu bölgede büyüdükçe, adada daha fazla iş olanağı yaratılmış olacak. Havayolu olarak, İspanya’daki bu yeni lokasyonumuzda oluşturacağımız 100 kişilik ekip için daha şimdiden 2.500’ün üzerinde başvuru aldık.” diye ekledi. Mallorca uçuşları, Eurowings’in Alman havayolu şirketinden Avrupa havayolu şirketine hızlı dönüşümünün en son kanıtını oluşturuyor. Mallorca’daki geniş varlığıyla Eurowings, Avrupa’daki en hızlı büyüyen havayolu şirketi olma konumunu daha da güçlendiriyor. Ayrıca, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri Mallorca uçuşları, Eurowings’in uçuş takviminin önemli ayaklarından birini oluşturuyor.
Avrupa’nın bir numaralı tatil yöresi Mallorca, Eurowings’in İspanya’daki ilk üssü oldu.
Eurowings Palma de Mallorca filosunu 6’ya çıkarıyor

23 farklı varış noktası, yılda 6.000 uçuş ve 1 milyon yolcu! Eurowings, Avrupa’nın en ünlü tatil yöresi Palma de Mallorca’ya uçmaya başladı. Lufthansa Grubu’na bağlı düşük maliyetli havayolu şirketi Eurowings, Almanca konuşulmayan ülkelere düzenlediği seferler kapsamında ilk kez İspanya’ya uçaklarını konuşlandırdı. Havayolu başlangıçta, dört adet Airbus A320 tipi uçağıyla Köln/Bonn, Düsseldorf, Berlin-Tegel, Stuttgart, Hannover, Dortmund, Hamburg, Münih, Salzburg, Basel başta olmak üzere Almanya, Avusturya ve İsviçre’den yirmiden fazla şehri, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri olan Mallorca’ya bağlayacak.

Yolcular yalnızca 29.99 Avro’dan başlayan fiyatlarla yaz aylarının en gözde tatil yörelerinden biri olan Mallorca’ya seyahat edebilir ve çağrı merkezinden veya www.eurowings.com web sitesi üzerinden rezervasyonlarını yapabilirler. Ayrıca, yeni tur operatörü markası Eurowings Holidays aracılığıyla, Mallorca adasına en iyi fiyatlarla yüksek kaliteli tatil tur paketleri ile yerlerini ayırtabilirler.

Eurowings’in CEO’su Oliver Wagner “Avrupa’nın lider havayolu şirketlerinden biri olarak yolculara, seyahatseverlere ve tatilcilere geniş bir uçuş yelpazesi sunuyoruz. Yaz sezonunun en yoğun zamanlarında Almanya- Avusturya- İsviçre ve Mallorca arasında haftada neredeyse 300 sefer düzenliyoruz. Ayrıca, bu rota için, tek seferde 300’den fazla yolcu taşıyabilen ve uzun menzil uçuşlarda kullanılan Airbus A330 tipi uçaklarımızı kullanıyoruz.” dedi. “Mallorca filomuzu, bu bölgedeki liderliğimizi sürdürmek için, en kısa süre içerisinde, 4’ten 6’ya çıkacağız. Eurowings bu bölgede büyüdükçe, adada daha fazla iş olanağı yaratılmış olacak. Havayolu olarak, İspanya’daki bu yeni lokasyonumuzda oluşturacağımız 100 kişilik ekip için daha şimdiden 2.500’ün üzerinde başvuru aldık.” diye ekledi.

Mallorca uçuşları, Eurowings’in Alman havayolu şirketinden Avrupa havayolu şirketine hızlı dönüşümünün en son kanıtını oluşturuyor. Mallorca’daki geniş varlığıyla Eurowings, Avrupa’daki en hızlı büyüyen havayolu şirketi olma konumunu daha da güçlendiriyor. Ayrıca, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri Mallorca uçuşları, Eurowings’in uçuş takviminin önemli ayaklarından birini oluşturuyor.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2gp8vD2
via IFTTT

AĞUSTOS 2017 DE İHRACATIMIZ YÜZDE 11,9 ARTTI


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2wXrD5N

AĞUSTOS 2017 DE İHRACATIMIZ YÜZDE 11,9 ARTTI AĞUSTOS 2017 DE İHRACATIMIZ YÜZDE 11,9 ARTIŞLA 12 MİLYAR 439 MİLYON DOLAR OLDU   Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre Ağustos 2017 ihracatı yüzde 11,9 artışla 12 milyar 439 milyon dolar oldu. TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, “Mübarek Kurban Bayramının mutluluğuna bir de ihracatımızdaki artışın eklenmesi deyim yerindeyse çifte bayram yaşamamıza vesile oldu. İhracatçılarımız milletimize bayram şekeri hediye etti” dedi. TİM Başkanı “2016 yılı Kasım ayından bu yana, her ay olduğu gibi, Ağustos ayını da artışla kapattık. Yılın geriye kalan 4 ayında da farklı oranlarda artışlar yakalayarak 155 milyar dolarlık hedefimize ulaşacağız” dedi TİM Başkanı Büyükekşi, “Bayram tatiline rağmen İhracatımız 10 aydır artıyor. İhracat arttıkça üretim verilerinde önemli iyileşmeler yaşanıyor. Enflasyon tek haneye düştü, işsizlikte gerileme sürüyor. Tüm alanlar birbirleri ile derinden bağlantılı. İhracatımızdaki iyileşme diğer tüm alanlara önemli bir katkı sağlıyor. İkinci çeyrek büyümesinde de net ihracatın katkısı olacak” dedi. Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre Ağustos ayında ihracat bir önceki yılın aynı ayına göre %11,9 artarak 12 milyar 439 milyon dolar oldu. Yılbaşından bu yana ihracat %10,7 artış ile 102,5 milyar dolara ulaşırken, son 12 aylık ihracat da %7,8 artarak 151,8 milyar dolar oldu. TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, tüm İslam âleminin Kurban Bayramını kutlayarak “Mübarek Kurban Bayramının mutluluğuna bir de ihracatımızdaki artışın eklenmesi deyim yerindeyse çifte bayram yaşamamıza vesile oldu. İhracatçılarımız milletimize bayram şekeri hediye etti.” 2016 yılı Kasım ayında bu yana ihracatta artış açıkladıklarını kaydeden TİM Başkanı “Ağustos ayını da artışla kapattık. Yılın geriye kalan 4 ayında da ihracatımızın artarak 155 milyar dolarlık hedefimize ulaşmayı bekliyoruz.” dedi. Sadece ihracatın değil tüm makroekonomik göstergelerin iyiye gittiğini ifade eden Büyükekşi “Sayın Cumhurbaşkanımızın da ifade ettiği gibi ekonomi alanında tüm göstergeler yükselişi, gelişmeyi, ileriye doğru gidişi işaret ediyor. Daha da ileri gitmememiz için hiçbir sebep yok” dedi. İhracatın yılın ilk çeyreğinde büyümenin yarısına yakınını sırtladığını kaydeden TİM Başkanı “ikinci çeyrek büyümesi birkaç gün sonra açıklanacak. İhracatçılar olarak inşallah ilk çeyrekte olduğu gibi ikinci çeyrekte de büyümeye güçlü bir katkı vereceğiz. İhracatımız arttıkça üretim verilerinde önemli iyileşmeler yaşanıyor. Enflasyon tek haneye düştü, işsizlikte gerileme sürüyor. Tüm alanlar birbirleri ile derinden bağlantılı. İhracatımızdaki iyileşme diğer tüm alanlara önemli bir katkı sağlıyor” dedi. Almanya liderliğini koruyor Önceki aylarda olduğu gibi Ağustos ayında da en çok ihracat gerçekleştirilen ülkenin Almanya olduğunu söyleyen Büyükekşi “Almanya’ya Ağustos’ta 1 milyar 310 milyon dolar ihracat gerçekleştirildi” dedi ve sözlerine devam etti “Böylece Ağustos ayı ihracatımızın yüzde 10’dan fazlasını Almanya’ya gerçekleştirdik. Bir önceki yıla göre %11,3 oranında da bir artış yakaladık. Ağustos ayında siyaset sahnesinde yaşanan sorunların ihracatımıza yansımamış olması son derece sevindirici.” Almanya’yı Irak, İngiltere, ABD ve İspanya’nın takip ettiğini belirten TİM Başkanı “İspanya bir önceki ay ilk 5’te olan İtalya’yı geride bırakarak Ağustos’ta 5nci oldu. Bunda İspanya’ya hazır giyim ve konfeksiyon ihracatımızın %55 oranında artmasının etkisi çok büyük. Modanın başkentlerinde Türk ürünleri kullanılıyor, moda devleri sanayicilerimize güvenmeye devam ediyor” dedi. İhracatın yarısı AB’ye Ağustos ayında AB ülkelerine 5,9 milyar dolar ihracat gerçekleştirildiğini belirten Büyükekşi “AB’nin ihracatımızdaki payı %47 seviyelerinde. Ağustos ayında AB pazarına ihracatımız yüzde 12 artış gösterdi. Otomotiv ve hazırgiyim sektörleri AB pazarına yoğun ihracata devam ederken, Gemi ve Yat sektörü ile Zeytin ve Zeytinyağı sektörleri yüzde 100’ün üzerinde artış oranları yakaladı. Yaşanan siyasi gelişmelere rağmen AB pazarına ihracatımız tüm hızıyla devam ediyor” dedi. Miktar bazında artış yüzde 11 Ağustos’ta miktar bazında ihracatın yüzde 11, ilk 8 ayda ise yüzde 12,8 artış gösterdiğini kaydeden TİM Başkanı “Şunu gururla söyleyebiliriz ki, Ağustos ayında değer bazında ihracatımız, miktar bazında ihracatımızdan daha fazla artış kaydetti. Yani daha az miktarda malı, daha yüksek fiyata ihraç edebildik. Ar-Ge, İnovasyon, Markalaşma ve Tasarıma yapılan yatırımın etkileri ihracatımızda her geçen gün daha fazla hissediliyor. Daha yenilikçi, daha özgün ürünlerle yurtdışı piyasalarda boy gösteren ihracatçılarımız, hedef ülkelerde daha yüksek pazar payları yakalıyor” dedi. İlk 20’nin 16’sına ihracat arttı Ağustos ayında en çok ihracat gerçekleştirilen ilk 20 ülkeden 16 tanesinde ihracatın artış kaydettiğini belirten TİM Başkanı “En yüksek artış oranları %58,9 ile Rusya, %43,1 ile Çin ve %35,1 ile BAE’de. Rusya’ya Yaş Sebze ve Meyve, Çin’e Madencilik Ürünleri, BAE’ne ise Kimyevi Maddeler ihracatımız bu oranlarda etkili oldu” dedi. Lider Otomotiv, Artış Şampiyonu Gemi ve Yat Ağustos’ta ihracatın lideri 1,8 milyar dolarla yine otomotiv oldu. Bu sektörümüzün ihracatı Ağustos ayında yüzde 9,4 artış kaydetti. Otomotivi sırasıyla 1,7 milyar dolarla hazırgiyim ve konfeksiyon ile 1,5 miyar dolarla kimyevi maddeler sektörleri takip etti.  Ağustos ayında en fazla ihracat artışını sanayi ürünlerinde yüzde 179,4 ile Gemi ve Yat sektörü elde etti. Tarım ürünlerinde ise en fazla ihracat artışını yüzde 70,5 artış ile Zeytin ve Zeytinyağı sektörü yakaladı.    

AĞUSTOS 2017 DE İHRACATIMIZ YÜZDE 11,9 ARTIŞLA 12 MİLYAR 439 MİLYON DOLAR OLDU

 

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre Ağustos 2017 ihracatı yüzde 11,9 artışla 12 milyar 439 milyon dolar oldu. TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, “Mübarek Kurban Bayramının mutluluğuna bir de ihracatımızdaki artışın eklenmesi deyim yerindeyse çifte bayram yaşamamıza vesile oldu. İhracatçılarımız milletimize bayram şekeri hediye etti” dedi.

TİM Başkanı “2016 yılı Kasım ayından bu yana, her ay olduğu gibi, Ağustos ayını da artışla kapattık. Yılın geriye kalan 4 ayında da farklı oranlarda artışlar yakalayarak 155 milyar dolarlık hedefimize ulaşacağız” dedi

TİM Başkanı Büyükekşi, “Bayram tatiline rağmen İhracatımız 10 aydır artıyor. İhracat arttıkça üretim verilerinde önemli iyileşmeler yaşanıyor. Enflasyon tek haneye düştü, işsizlikte gerileme sürüyor. Tüm alanlar birbirleri ile derinden bağlantılı. İhracatımızdaki iyileşme diğer tüm alanlara önemli bir katkı sağlıyor. İkinci çeyrek büyümesinde de net ihracatın katkısı olacak” dedi.

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre Ağustos ayında ihracat bir önceki yılın aynı ayına göre %11,9 artarak 12 milyar 439 milyon dolar oldu. Yılbaşından bu yana ihracat %10,7 artış ile 102,5 milyar dolara ulaşırken, son 12 aylık ihracat da %7,8 artarak 151,8 milyar dolar oldu.

TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, tüm İslam âleminin Kurban Bayramını kutlayarak “Mübarek Kurban Bayramının mutluluğuna bir de ihracatımızdaki artışın eklenmesi deyim yerindeyse çifte bayram yaşamamıza vesile oldu. İhracatçılarımız milletimize bayram şekeri hediye etti.”

2016 yılı Kasım ayında bu yana ihracatta artış açıkladıklarını kaydeden TİM Başkanı “Ağustos ayını da artışla kapattık. Yılın geriye kalan 4 ayında da ihracatımızın artarak 155 milyar dolarlık hedefimize ulaşmayı bekliyoruz.” dedi. Sadece ihracatın değil tüm makroekonomik göstergelerin iyiye gittiğini ifade eden Büyükekşi “Sayın Cumhurbaşkanımızın da ifade ettiği gibi ekonomi alanında tüm göstergeler yükselişi, gelişmeyi, ileriye doğru gidişi işaret ediyor. Daha da ileri gitmememiz için hiçbir sebep yok” dedi.

İhracatın yılın ilk çeyreğinde büyümenin yarısına yakınını sırtladığını kaydeden TİM Başkanı “ikinci çeyrek büyümesi birkaç gün sonra açıklanacak. İhracatçılar olarak inşallah ilk çeyrekte olduğu gibi ikinci çeyrekte de büyümeye güçlü bir katkı vereceğiz. İhracatımız arttıkça üretim verilerinde önemli iyileşmeler yaşanıyor. Enflasyon tek haneye düştü, işsizlikte gerileme sürüyor. Tüm alanlar birbirleri ile derinden bağlantılı. İhracatımızdaki iyileşme diğer tüm alanlara önemli bir katkı sağlıyor” dedi.

Almanya liderliğini koruyor

Önceki aylarda olduğu gibi Ağustos ayında da en çok ihracat gerçekleştirilen ülkenin Almanya olduğunu söyleyen Büyükekşi “Almanya’ya Ağustos’ta 1 milyar 310 milyon dolar ihracat gerçekleştirildi” dedi ve sözlerine devam etti “Böylece Ağustos ayı ihracatımızın yüzde 10’dan fazlasını Almanya’ya gerçekleştirdik. Bir önceki yıla göre %11,3 oranında da bir artış yakaladık. Ağustos ayında siyaset sahnesinde yaşanan sorunların ihracatımıza yansımamış olması son derece sevindirici.”

Almanya’yı Irak, İngiltere, ABD ve İspanya’nın takip ettiğini belirten TİM Başkanı “İspanya bir önceki ay ilk 5’te olan İtalya’yı geride bırakarak Ağustos’ta 5nci oldu. Bunda İspanya’ya hazır giyim ve konfeksiyon ihracatımızın %55 oranında artmasının etkisi çok büyük. Modanın başkentlerinde Türk ürünleri kullanılıyor, moda devleri sanayicilerimize güvenmeye devam ediyor” dedi.

İhracatın yarısı AB’ye

Ağustos ayında AB ülkelerine 5,9 milyar dolar ihracat gerçekleştirildiğini belirten Büyükekşi “AB’nin ihracatımızdaki payı %47 seviyelerinde. Ağustos ayında AB pazarına ihracatımız yüzde 12 artış gösterdi. Otomotiv ve hazırgiyim sektörleri AB pazarına yoğun ihracata devam ederken, Gemi ve Yat sektörü ile Zeytin ve Zeytinyağı sektörleri yüzde 100’ün üzerinde artış oranları yakaladı. Yaşanan siyasi gelişmelere rağmen AB pazarına ihracatımız tüm hızıyla devam ediyor” dedi.

Miktar bazında artış yüzde 11

Ağustos’ta miktar bazında ihracatın yüzde 11, ilk 8 ayda ise yüzde 12,8 artış gösterdiğini kaydeden TİM Başkanı “Şunu gururla söyleyebiliriz ki, Ağustos ayında değer bazında ihracatımız, miktar bazında ihracatımızdan daha fazla artış kaydetti. Yani daha az miktarda malı, daha yüksek fiyata ihraç edebildik. Ar-Ge, İnovasyon, Markalaşma ve Tasarıma yapılan yatırımın etkileri ihracatımızda her geçen gün daha fazla hissediliyor. Daha yenilikçi, daha özgün ürünlerle yurtdışı piyasalarda boy gösteren ihracatçılarımız, hedef ülkelerde daha yüksek pazar payları yakalıyor” dedi.

İlk 20’nin 16’sına ihracat arttı

Ağustos ayında en çok ihracat gerçekleştirilen ilk 20 ülkeden 16 tanesinde ihracatın artış kaydettiğini belirten TİM Başkanı “En yüksek artış oranları %58,9 ile Rusya, %43,1 ile Çin ve %35,1 ile BAE’de. Rusya’ya Yaş Sebze ve Meyve, Çin’e Madencilik Ürünleri, BAE’ne ise Kimyevi Maddeler ihracatımız bu oranlarda etkili oldu” dedi.

Lider Otomotiv, Artış Şampiyonu Gemi ve Yat

Ağustos’ta ihracatın lideri 1,8 milyar dolarla yine otomotiv oldu. Bu sektörümüzün ihracatı Ağustos ayında yüzde 9,4 artış kaydetti. Otomotivi sırasıyla 1,7 milyar dolarla hazırgiyim ve konfeksiyon ile 1,5 miyar dolarla kimyevi maddeler sektörleri takip etti.  Ağustos ayında en fazla ihracat artışını sanayi ürünlerinde yüzde 179,4 ile Gemi ve Yat sektörü elde etti. Tarım ürünlerinde ise en fazla ihracat artışını yüzde 70,5 artış ile Zeytin ve Zeytinyağı sektörü yakaladı.

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2wXrD5N
via IFTTT

Onur Air, Antalya – Rostock uçuşları Ekim 2017’de


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2eo0hui

Onur Air, Antalya – Rostock uçuşları Ekim 2017’de Onur Air, Ekim 2017’de Antalya – Rostock uçuşlarını Yapacak Türk havayolu şirketi Onur Air, Ekim 2017 ayı boyunca Airbus A321 uçakta 8 gidiş dönüş uçuşuyla Antalya – Rostock servisini ekledi. Planlı uçuşlar aşağıdaki gibidir. 8Q835 AYT1100 – 1355RLG 321 05OCT17/19OCT17/26OCT178Q835 AYT1630 – 1925RLG 321 13OCT17/27OCT178Q835 AYT0700 – 0955RLG 321 17OCT17/24OCT178Q835 AYT0700 – 0855RLG 32 31OCT178Q836 RLG1455 – 1940AYT 321 05OCT17/19OCT178Q836 RLG1230 – 1715AYT 321 10OCT178Q836 RLG2025 – 0110+1AYT 321 13OCT17/20OCT178Q836 RLG1055 – 1540AYT 321 17OCT17/24OCT178Q836 RLG0955 – 1540AYT 321 31OCT17  

Onur Air, Ekim 2017’de Antalya – Rostock uçuşlarını Yapacak

Türk havayolu şirketi Onur Air, Ekim 2017 ayı boyunca Airbus A321 uçakta 8 gidiş dönüş uçuşuyla Antalya – Rostock servisini ekledi. Planlı uçuşlar aşağıdaki gibidir.

8Q835 AYT1100 – 1355RLG 321 05OCT17/19OCT17/26OCT17
8Q835 AYT1630 – 1925RLG 321 13OCT17/27OCT17
8Q835 AYT0700 – 0955RLG 321 17OCT17/24OCT17
8Q835 AYT0700 – 0855RLG 32 31OCT17

8Q836 RLG1455 – 1940AYT 321 05OCT17/19OCT17
8Q836 RLG1230 – 1715AYT 321 10OCT17
8Q836 RLG2025 – 0110+1AYT 321 13OCT17/20OCT17
8Q836 RLG1055 – 1540AYT 321 17OCT17/24OCT17
8Q836 RLG0955 – 1540AYT 321 31OCT17

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2eo0hui
via IFTTT