28 Ağustos 2017 Pazartesi

Türkiye’de iş jeti sayısı düşüyor


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2wCCCRK

Türkiye’de iş jeti sayısı düşüyor Türkiye’de iş jeti sayısı 78’e düştü. 2008 yılında 55 olan iş jeti sayısı 20012’de 98’e kadar çıkmıştı. Uluslararası hava taşımacılığı sektörü son on yılda yüzde 5,6 büyürken Türkiye’de bu oran yüzde 14’ü buldu. Havacılık alanında dünyanın en hızlı büyüyen ülkesi Türkiye’deki iş jetlerine olan talep beklentileri karşılamadı. Türkiye’de 2012 yılında 98 olan iş jeti sayısı, 2017 yılına gelindiğinde 78’e geriledi. 4, 8, 16 kişilik yolcu kapasiteli iş jetlerinin, genellikle zamanı kısıtlı iş adamları ve devlet yöneticileri tarafından kullanılmaktadır. Özel uçak kiralama fiyatları , tarifeli uçak bilet fiyatlarına bakıldığında çok yüksektir. Özel uçak işletmek ve istihdam etmek oldukça masraflıdır. Çünkü Türkiye’de iş jeti kullanımı diğer gelişmiş ülkelere bakıldığında istenilen düzeyde değildir. Pilot maaşları 6 bin ila 10 bin USD arasında değişmektedir. Kiralık uçakların saatlik kiralama bedelleri 3 bin ila 4 bin dolar arasında değişmektedir. Tüm işletme giderleri hesaplandığında uçakların boş kalma lüksünün olmadığı ortaya çıkıyor.  

Türkiye’de iş jeti sayısı 78’e düştü. 2008 yılında 55 olan iş jeti sayısı 20012’de 98’e kadar çıkmıştı.

Uluslararası hava taşımacılığı sektörü son on yılda yüzde 5,6 büyürken Türkiye’de bu oran yüzde 14’ü buldu. Havacılık alanında dünyanın en hızlı büyüyen ülkesi Türkiye’deki iş jetlerine olan talep beklentileri karşılamadı. Türkiye’de 2012 yılında 98 olan iş jeti sayısı, 2017 yılına gelindiğinde 78’e geriledi.

4, 8, 16 kişilik yolcu kapasiteli iş jetlerinin, genellikle zamanı kısıtlı iş adamları ve devlet yöneticileri tarafından kullanılmaktadır.

Özel uçak kiralama fiyatları , tarifeli uçak bilet fiyatlarına bakıldığında çok yüksektir.

Özel uçak işletmek ve istihdam etmek oldukça masraflıdır. Çünkü Türkiye’de iş jeti kullanımı diğer gelişmiş ülkelere bakıldığında istenilen düzeyde değildir. Pilot maaşları 6 bin ila 10 bin USD arasında değişmektedir. Kiralık uçakların saatlik kiralama bedelleri 3 bin ila 4 bin dolar arasında değişmektedir. Tüm işletme giderleri hesaplandığında uçakların boş kalma lüksünün olmadığı ortaya çıkıyor.

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2wCCCRK
via IFTTT

Turizm Sektöründeki Küçük İşletmelerin Tatil Dönemini En İyi Şekilde Değerlendirmelerine Yönelik 6 İpucu GoDaddy, turizm sektöründeki işletmelerin müşteri ilgisini artırmak için nasıl kolayca web sitesi kurabileceklerine yönelik 6 ipucu paylaştı. Dünyanın en büyük küçük işletme odaklı teknoloji sağlayıcısı GoDaddy, turizm sektöründeki işletmelerin işlerini büyütmeye yardımcı olacak bir web sitesini nasıl oluşturabileceklerine dair 6 ipucu paylaştı. Turizm sektöründeki bir işletmenin tatil deneyimini öne çıkaran ve müşterilerinin tatillerini planlamasını kolaylaştıran, kullanıcı dostu bir web sitesi oluşturması, rezervasyonları artırmasına yardımcı olabilir. GoDaddy EMEA Bölgesi Başkan Yardımcısı Stefano Maruzzi, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Dijital dünya, her zamankinden çok daha hızlı bir şekilde gelişiyor ve artık biliyoruz ki, online olmayan işletmelerin keşfedilmesi zor oluyor. Çoğu işletme sahibinin bilmediği şey ise, online olmanın pahalı olması ve teknoloji uzmanlarının ellerine bırakılması gerekmediği. Türkiye’de de kullanıma sunduğumuz, GoDaddy’nin yeni Web Sitesi Mimarı gibi çözümler ile bir işletme bir saatten kısa sürede profesyonel bir web sitesi oluşturabilir. Bu sayede dijital kimliklerini güçlendirebilir ve daha fazla müşteriye ulaşarak, potansiyel müşterileri müdavimlere dönüştürerek işletmelerini büyütebilirler. GoDaddy olarak Türkiye’deki işletmelere hem bunu yapmaları için gerekli olan online araçları, hem de ödüllü, Türkçe teknik destek hizmeti sunuyoruz.” GoDaddy’nin işletmelerin online ortamda büyümesine yönelik bir web sitesi kurabilmeleri için paylaştığı 6 ipucu şöyle: 1.Web sitenizin tüm cihazlarda sorunsuz çalıştığından emin olun Smart Insights’a göre Y kuşağının yüzde 97’si akıllı telefonlarına bel bağlamış durumda. Buna ek olarak, Criteo’nun 2016 yılına dair araştırması da Türkiye’deki rezervasyonların yüzde 29’unun mobil üzerinden yapıldığını gösteriyor. İnsanların, web sitenizi mobil cihazları üzerinden ziyaret etmesi çok daha yüksek bir ihtimal olduğu için, web sitenizin mobil uyumlu olduğundan emin olun. Web sitenizin hem masaüstü, hem de mobil versiyonlarını otomatik bir şekilde oluşturmanızı sağlayan, GoDaddy’nin yeni Web Sitesi Mimarı gibi ürünler sayesinde, web sitenizin mobil versiyonunu oluşturmanız için ek bir efor sarf etmeniz veya ek maliyetler gerekmiyor. 2.Eylem çağrınızı belirleyin ve sitenize formlar ekleyin Başlangıç olarak web sitenize telefon numaranızı ve adresiniz gibi iletişim bilgilerinizi ekleyerek insanlara sizi nerede bulacakları ve size nasıl ulaşacakları bilgisini verebilirsiniz. Turizm sektöründe faaliyet gösteren işletmelere faydalı olabilecek diğer eylem çağrıları, insanların soruları olduğunda arayabilecekleri bir telefon numarası paylaşmak, rezervasyon alınmasını sağlayacak iletişim formları, özel teklifler ve e-posta abonelik formları olabilir. 3.Müşteri görüşlerini toplayın ve yayınlayın Sizin yerinize, başka birilerinin işletmeniz hakkında iyi görüşler sunması, başarınızın kanıtıdır. Tnooz’a göre, seyahatçilerin yüzde 95’i rezervasyon yaptırmadan önce yorumları okuyor. Web sitenizi ziyaret eden biri, başkalarının işletmenizle ilgili iyi deneyimleri olduğunu görürse, sizinle çalışmaya daha istekli olacaktır. Müşterilerinizin görüşlerini toplamak için, onlara internet üzerinden erişebilirsiniz; bu doğrultuda işletmenizin Facebook sayfasına bırakılan yorumları inceleyin, internetteki yerel rehberlere göz atın, Google Alert’leri ve sosyal medyada kimlerin işletmenizden bahsettiğini takip edin ve bu sayede insanların işletmeniz hakkında neler söylediğini öğrenin. 4.Müşterilerinizin sizi unutmasına izin vermeyin E-posta pazarlamaya bir şans vermeniz gerektiğini gösteren bazı veriler şöyle: E-posta pazarlamanın yatırım getirisi yüzde 3800 seviyesinde. Bir Tweet’e oranla e-posta pazarlama üzerinden web sitenize tıklama alma şansınız 6 kat daha yüksek. E-posta pazarlama, bunlara ek olarak müşterilerinizin e-posta adreslerini toplamanıza ve hem mevcut, hem de potansiyel müşterilerinize yönelik daha kişiselleştirilmiş mesajlar oluşturmanıza yardımcı olur. Yaz ayları sona erdi diye pazarlama çalışmalarınız da sona ermemeli. E-posta pazarlama ile insanların aklında kalabilirsiniz ve bu sayede bir sonraki tatillerinde nereye gideceklerini düşünmeye başladıklarında akıllarına ilk siz gelebilirsiniz. GoDaddy’nin yeni Web Sitesi Mimarı’nın entegre e-posta pazarlama özelliği sayesinde kısa zaman ve enerji harcayarak e-posta pazarlama kampanyaları oluşturabilir, yönetebilir ve müşterilerinizle etkileşim halinde kalırsınız. 5.Sosyal medyayı entegre edin Forbes’a göre tüketicilerin yüzde 82’si sosyal medyada aktif olan işletmelere daha çok güveniyor. Facebook ve Twitter gibi sosyal ağları web sitenize entegre ederek, bu avantajdan faydalanabilirsiniz. İşletmeniz ve müşterileriniz arasında güven oluşup, onlar “Beğen” tuşuna basmaya başladıklarında, kendileriyle iletişime geçmek için yeni bir kapınız olur. Sosyal medyada ziyaretçilerinizin içeriğinizi paylaşmasını kolaylaştırın; bu sayede mevcut müşterilerinizin, pazarlama ekibinizi oluşturduğunu görebilirsiniz. Küçük işletmelerin bir saatten kısa sürede profesyonel bir web sitesi oluşturmasını sağlayan, GoDaddy’nin yeni Web Sitesi Mimarı hakkında daha fazla bilgi almak için http://ift.tt/2xrDFRYs/website-builder?isc=cardigan adresini ziyaret edebilirsiniz.

GoDaddy, turizm sektöründeki işletmelerin müşteri ilgisini artırmak için nasıl kolayca web sitesi kurabileceklerine yönelik 6 ipucu paylaştı.

Dünyanın en büyük küçük işletme odaklı teknoloji sağlayıcıGoDaddy, turizm sektöründeki işletmelerin işlerini büyütmeye yardımcı olacak bir web sitesini nasıl oluşturabileceklerine dair 6 ipucu paylaştı. Turizm sektöründeki bir işletmenin tatil deneyimini öne çıkaran ve müşterilerinin tatillerini planlamasını kolaylaştıran, kullanıcı dostu bir web sitesi oluşturması, rezervasyonları artırmasına yardımcı olabilir.

GoDaddy EMEA Bölgesi Başkan Yardımcısı Stefano Maruzzi, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Dijital dünya, her zamankinden çok daha hızlı bir şekilde gelişiyor ve artık biliyoruz ki, online olmayan işletmelerin keşfedilmesi zor oluyor. Çoğu işletme sahibinin bilmediği şey ise, online olmanın pahalı olması ve teknoloji uzmanlarının ellerine bırakılması gerekmediği. Türkiye’de de kullanıma sunduğumuz, GoDaddy’nin yeni Web Sitesi Mimarı gibi çözümler ile bir işletme bir saatten kısa sürede profesyonel bir web sitesi oluşturabilir. Bu sayede dijital kimliklerini güçlendirebilir ve daha fazla müşteriye ulaşarak, potansiyel müşterileri müdavimlere dönüştürerek işletmelerini büyütebilirler. GoDaddy olarak Türkiye’deki işletmelere hem bunu yapmaları için gerekli olan online araçları, hem de ödüllü, Türkçe teknik destek hizmeti sunuyoruz.”

GoDaddy’nin işletmelerin online ortamda büyümesine yönelik bir web sitesi kurabilmeleri için paylaştığı 6 ipucu şöyle:

1.Web sitenizin tüm cihazlarda sorunsuz çalıştığından emin olun

Smart Insights’a göre Y kuşağının yüzde 97’si akıllı telefonlarına bel bağlamış durumda. Buna ek olarak, Criteo’nun 2016 yılına dair araştırması da Türkiye’deki rezervasyonların yüzde 29’unun mobil üzerinden yapıldığını gösteriyor. İnsanların, web sitenizi mobil cihazları üzerinden ziyaret etmesi çok daha yüksek bir ihtimal olduğu için, web sitenizin mobil uyumlu olduğundan emin olun. Web sitenizin hem masaüstü, hem de mobil versiyonlarını otomatik bir şekilde oluşturmanızı sağlayan, GoDaddy’nin yeni Web Sitesi Mimarı gibi ürünler sayesinde, web sitenizin mobil versiyonunu oluşturmanız için ek bir efor sarf etmeniz veya ek maliyetler gerekmiyor.

2.Eylem çağrınızı belirleyin ve sitenize formlar ekleyin

Başlangıç olarak web sitenize telefon numaranızı ve adresiniz gibi iletişim bilgilerinizi ekleyerek insanlara sizi nerede bulacakları ve size nasıl ulaşacakları bilgisini verebilirsiniz. Turizm sektöründe faaliyet gösteren işletmelere faydalı olabilecek diğer eylem çağrıları, insanların soruları olduğunda arayabilecekleri bir telefon numarası paylaşmak, rezervasyon alınmasını sağlayacak iletişim formları, özel teklifler ve e-posta abonelik formları olabilir.

3.Müşteri görüşlerini toplayın ve yayınlayın

Sizin yerinize, başka birilerinin işletmeniz hakkında iyi görüşler sunması, başarınızın kanıtıdır. Tnooz’a göre, seyahatçilerin yüzde 95’i rezervasyon yaptırmadan önce yorumları okuyor. Web sitenizi ziyaret eden biri, başkalarının işletmenizle ilgili iyi deneyimleri olduğunu görürse, sizinle çalışmaya daha istekli olacaktır. Müşterilerinizin görüşlerini toplamak için, onlara internet üzerinden erişebilirsiniz; bu doğrultuda işletmenizin Facebook sayfasına bırakılan yorumları inceleyin, internetteki yerel rehberlere göz atın, Google Alert’leri ve sosyal medyada kimlerin işletmenizden bahsettiğini takip edin ve bu sayede insanların işletmeniz hakkında neler söylediğini öğrenin.

4.Müşterilerinizin sizi unutmasına izin vermeyin

E-posta pazarlamaya bir şans vermeniz gerektiğini gösteren bazı veriler şöyle:

  • E-posta pazarlamanın yatırım getirisi yüzde 3800 seviyesinde.
  • Bir Tweet’e oranla e-posta pazarlama üzerinden web sitenize tıklama alma şansınız 6 kat daha yüksek.

E-posta pazarlama, bunlara ek olarak müşterilerinizin e-posta adreslerini toplamanıza ve hem mevcut, hem de potansiyel müşterilerinize yönelik daha kişiselleştirilmiş mesajlar oluşturmanıza yardımcı olur. Yaz ayları sona erdi diye pazarlama çalışmalarınız da sona ermemeli. E-posta pazarlama ile insanların aklında kalabilirsiniz ve bu sayede bir sonraki tatillerinde nereye gideceklerini düşünmeye başladıklarında akıllarına ilk siz gelebilirsiniz. GoDaddy’nin yeni Web Sitesi Mimarı’nın entegre e-posta pazarlama özelliği sayesinde kısa zaman ve enerji harcayarak e-posta pazarlama kampanyaları oluşturabilir, yönetebilir ve müşterilerinizle etkileşim halinde kalırsınız.

5.Sosyal medyayı entegre edin

Forbes’a göre tüketicilerin yüzde 82’si sosyal medyada aktif olan işletmelere daha çok güveniyor. Facebook ve Twitter gibi sosyal ağları web sitenize entegre ederek, bu avantajdan faydalanabilirsiniz. İşletmeniz ve müşterileriniz arasında güven oluşup, onlar “Beğen” tuşuna basmaya başladıklarında, kendileriyle iletişime geçmek için yeni bir kapınız olur. Sosyal medyada ziyaretçilerinizin içeriğinizi paylaşmasını kolaylaştırın; bu sayede mevcut müşterilerinizin, pazarlama ekibinizi oluşturduğunu görebilirsiniz.

Küçük işletmelerin bir saatten kısa sürede profesyonel bir web sitesi oluşturmasını sağlayan, GoDaddy’nin yeni Web Sitesi Mimarı hakkında daha fazla bilgi almak için http://ift.tt/2xrDFRYs/website-builder?isc=cardigan adresini ziyaret edebilirsiniz.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vm6r9j
via IFTTT

Turizm Sektöründeki Küçük İşletmelerin Tatil Dönemini En İyi Şekilde Değerlendirmelerine Yönelik 6 İpucu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vm6r9j

Elon Musk, Ay yolculuğunda kullanılacak uzay giysisinin ilk görselini paylaştı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vlBO3G

Elon Musk, Ay yolculuğunda kullanılacak uzay giysisinin ilk görselini paylaştı Elon Musk, Ay yolculuğunda kullanılacak uzay giysisinin ilk görselini paylaştı Şimdilik tek kare görsel ve kısıtlı detayları paylaşılan giysinin merak edilenleri önümüzdeki günlerde netlik kazanacak. SpaceX cephesindeki çalışmalarına hız kesmeden devam eden Elon Musk ve ekibi bir yandan Falcon 9‘un teknik safha ve denemelerini gerçekleştirmeye devam ederken diğer yandan yan parçaları da bir bir tamamlamaya devam ediyor. Projeye ilgi duyanların bir süredir kafasını kurcalayan konulardan birisi olan görev sırasında kullanılacak olan kıyafetle ilgili en büyük soru işareti Elon Musk’ın resmi Instagram hesabından yaptığı paylaşımla cevap buldu. Musk tarafından ilk kez paylaşılan giysi insanların dahil olacağı yolculuk ve görevlerde kullanılanılacak. “SpaceX uzay giysisinin ilk resmi. İki kat vakum basıncı için test edildi. Estetiği ve işleviselliği dengelemek son derece zordu.” notuyla paylaşılan görselde karşımıza çıkan giysi, SpaceX’in Crew Dragon kapsülü vasıtasıyla uzaya yolcu taşıma görevlerinde aktif bir şekilde kullanılacak. Eğer her şey planlanlandığı gibi giderse, SpaceX şirketi 2018 yılında Ay’a iki kişilik bir ekibi göndererek süreci başlatmak istiyor. Önümüzdeki günler en kapsamlı ay yolculuklarından birisine sahne olacak gibi gözüküyor. Bekleyip göreceğiz. Kaynak:log.com.tr

Elon Musk, Ay yolculuğunda kullanılacak uzay giysisinin ilk görselini paylaştı

Şimdilik tek kare görsel ve kısıtlı detayları paylaşılan giysinin merak edilenleri önümüzdeki günlerde netlik kazanacak.

SpaceX cephesindeki çalışmalarına hız kesmeden devam eden Elon Musk ve ekibi bir yandan Falcon 9‘un teknik safha ve denemelerini gerçekleştirmeye devam ederken diğer yandan yan parçaları da bir bir tamamlamaya devam ediyor. Projeye ilgi duyanların bir süredir kafasını kurcalayan konulardan birisi olan görev sırasında kullanılacak olan kıyafetle ilgili en büyük soru işareti Elon Musk’ın resmi Instagram hesabından yaptığı paylaşımla cevap buldu. Musk tarafından ilk kez paylaşılan giysi insanların dahil olacağı yolculuk ve görevlerde kullanılanılacak.

SpaceX uzay giysisinin ilk resmi. İki kat vakum basıncı için test edildi. Estetiği ve işleviselliği dengelemek son derece zordu.” notuyla paylaşılan görselde karşımıza çıkan giysi, SpaceX’in Crew Dragon kapsülü vasıtasıyla uzaya yolcu taşıma görevlerinde aktif bir şekilde kullanılacak. Eğer her şey planlanlandığı gibi giderse, SpaceX şirketi 2018 yılında Ay’a iki kişilik bir ekibi göndererek süreci başlatmak istiyor. Önümüzdeki günler en kapsamlı ay yolculuklarından birisine sahne olacak gibi gözüküyor. Bekleyip göreceğiz.

Kaynak:log.com.tr



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2vlBO3G
via IFTTT

Tatil Öncesi Yaptıracağınız İşlemler Güneş Lekesine Neden Olabilir Dikkat!


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2iD9uE4