29 Mayıs 2017 Pazartesi

GEFCO Türkiye Almanya taşımalarına ağırlık veriyor GEFCO, Türkiye ve Almanya’daki ağıyla yürüttüğü yeni pazarlama kampanyasına başlıyor. Müşterilerine optimum süre ve maliyet ile lojistik hizmetleri sunan GEFCO, 2 ay sürecek bu kampanya ile Almanya taşımalarını artırmayı hedefliyor. GEFCO Türkiye, 17 Mayıs itibarı ile başlattığı Almanya Kampanyası ile direkt hizmet verdiği Türkiye-Almanya-Türkiye trafiğini arttırmak istiyor. İki ay sürmesi planlanan kampanyada özellikle ihracat taşımalarına ve ağır yük taşımacılığına ağırlık verilmesi hedefleniyor. Kampanya kapsamında haftada 6 gün tüm Almanya’ya komple ve ayrıca haftada iki gün parsiyel çıkışlar gerçekleştiriliyor. Komple taşımalar için depodan depoya 5 gün transit süresini garanti eden GEFCO Türkiye, ayrıca gümrük ve mali temsilcilik konularında da danışmanlık hizmeti veriyor. Almanya’da GEFCO Wuppertal ve Gross Gerau depolarından diğer bölgelere düzenli dağıtım hizmeti sağlanırken, tüm Türkiye genelinde de GEFCO Türkiye yurtiçi nakliye filosu tarafından yük toplama hizmeti veriliyor. Almanya – Türkiye yönünde ise haftada 6 kez komple, 4 kez ise parsiyel, depodan depoya 5 gün transit süresi garantili direkt çıkışlar düzenleniyor. GEFCO Türkiye yurtiçi nakliye filosu tarafından Türkiye genelinde dağıtım yapılıyor. Lojistik sektöründe 60 yılı aşkın tecrübesi ile hizmet veren GEFCO, hizmet standardı, rekabetçi fiyatları, tek bir bilgi işlem ağı ile birbirine bağlı ofisleri ve ortak operasyonel standartları ile müşterilerine güvenilirlik, hizmet esnekliği ve şeffaflık sağlıyor. Konuyla ilgili GEFCO Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Serkan Çelik, “Çok uluslu bir firma olmanın getirdiği avantajları da kullanarak müşterilerimize tam olarak ihtiyaç duydukları şekilde hizmet veriyoruz. Bu kampanya sayesinde Almanya ile iş ilişkileri bulunan potansiyel müşterilerimize ve hâlihazırda bizimle çalışan firmalara daha da rekabetçi bir hizmet sunmayı hedefliyoruz.” şeklinde konuştu. GEFCO Grup Hakkında GEFCO sanayi ve üretim sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşlara katma değer sağlamak ve rekabet avantajlarını artırmak için lojistik planları tasarlıyor ve uyguluyor. GEFCO’nun müşterilerine sunduğu performans son 65 senede özellikle de en karmaşık ve en talepkar sektörlerden biri olan otomotiv sektöründe edindiği uzmanlığa dayanıyor. 150 ülkede faaliyet gösteren GEFCO Avrupa’nın en büyük 10 Lojistik Grubu arasında yer alıyor. Dünyanın dört bir yanında 350’den fazla merkez ve tesiste 11.500 çalışanıyla hizmet veren GEFCO Grup, 2015 yılında 4,2 milyar € ciro yaptı. Grup, Güneydoğu Asya, Orta ve Doğu Avrupa, Balkanlar, Doğu Asya ve Güney Amerika’daki faaliyetlerini artırarak sürdürmektedir. Daha fazla bilgiye www.gefco.net’ten ulaşılabilir.

GEFCO, Türkiye ve Almanya’daki ağıyla yürüttüğü yeni pazarlama kampanyasına başlıyor. Müşterilerine optimum süre ve maliyet ile lojistik hizmetleri sunan GEFCO, 2 ay sürecek bu kampanya ile Almanya taşımalarını artırmayı hedefliyor.

GEFCO Türkiye, 17 Mayıs itibarı ile başlattığı Almanya Kampanyası ile direkt hizmet verdiği Türkiye-Almanya-Türkiye trafiğini arttırmak istiyor. İki ay sürmesi planlanan kampanyada özellikle ihracat taşımalarına ve ağır yük taşımacılığına ağırlık verilmesi hedefleniyor.

Kampanya kapsamında haftada 6 gün tüm Almanya’ya komple ve ayrıca haftada iki gün parsiyel çıkışlar gerçekleştiriliyor. Komple taşımalar için depodan depoya 5 gün transit süresini garanti eden GEFCO Türkiye, ayrıca gümrük ve mali temsilcilik konularında da danışmanlık hizmeti veriyor. Almanya’da GEFCO Wuppertal ve Gross Gerau depolarından diğer bölgelere düzenli dağıtım hizmeti sağlanırken, tüm Türkiye genelinde de GEFCO Türkiye yurtiçi nakliye filosu tarafından yük toplama hizmeti veriliyor.

Almanya – Türkiye yönünde ise haftada 6 kez komple, 4 kez ise parsiyel, depodan depoya 5 gün transit süresi garantili direkt çıkışlar düzenleniyor. GEFCO Türkiye yurtiçi nakliye filosu tarafından Türkiye genelinde dağıtım yapılıyor.

Lojistik sektöründe 60 yılı aşkın tecrübesi ile hizmet veren GEFCO, hizmet standardı, rekabetçi fiyatları, tek bir bilgi işlem ağı ile birbirine bağlı ofisleri ve ortak operasyonel standartları ile müşterilerine güvenilirlik, hizmet esnekliği ve şeffaflık sağlıyor.

Konuyla ilgili GEFCO Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Serkan Çelik, “Çok uluslu bir firma olmanın getirdiği avantajları da kullanarak müşterilerimize tam olarak ihtiyaç duydukları şekilde hizmet veriyoruz. Bu kampanya sayesinde Almanya ile iş ilişkileri bulunan potansiyel müşterilerimize ve hâlihazırda bizimle çalışan firmalara daha da rekabetçi bir hizmet sunmayı hedefliyoruz.” şeklinde konuştu.

GEFCO Grup Hakkında

GEFCO sanayi ve üretim sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşlara katma değer sağlamak ve rekabet avantajlarını artırmak için lojistik planları tasarlıyor ve uyguluyor. GEFCO’nun müşterilerine sunduğu performans son 65 senede özellikle de en karmaşık ve en talepkar sektörlerden biri olan otomotiv sektöründe edindiği uzmanlığa dayanıyor. 150 ülkede faaliyet gösteren GEFCO Avrupa’nın en büyük 10 Lojistik Grubu arasında yer alıyor. Dünyanın dört bir yanında 350’den fazla merkez ve tesiste 11.500 çalışanıyla hizmet veren GEFCO Grup, 2015 yılında 4,2 milyar € ciro yaptı. Grup, Güneydoğu Asya, Orta ve Doğu Avrupa, Balkanlar, Doğu Asya ve Güney Amerika’daki faaliyetlerini artırarak sürdürmektedir. Daha fazla bilgiye www.gefco.net’ten ulaşılabilir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rxgGoD
via IFTTT

Eurowings’in İspanya’daki İlk Üssü Mallorca Oldu Avrupa’nın bir numaralı tatil yöresi Mallorca, Eurowings’in İspanya’daki ilk üssü oldu. Eurowings Palma de Mallorca filosunu 6’ya çıkarıyor   23 farklı varış noktası, yılda 6.000 uçuş ve 1 milyon yolcu! Eurowings, Avrupa’nın en ünlü tatil yöresi Palma de Mallorca’ya uçmaya başladı. Lufthansa Grubu’na bağlı düşük maliyetli havayolu şirketi Eurowings, Almanca konuşulmayan ülkelere düzenlediği seferler kapsamında ilk kez İspanya’ya uçaklarını konuşlandırdı. Havayolu başlangıçta, dört adet Airbus A320 tipi uçağıyla Köln/Bonn, Düsseldorf, Berlin-Tegel, Stuttgart, Hannover, Dortmund, Hamburg, Münih, Salzburg, Basel başta olmak üzere Almanya, Avusturya ve İsviçre’den yirmiden fazla şehri, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri olan Mallorca’ya bağlayacak.   Yolcular yalnızca 29.99 Avro’dan başlayan fiyatlarla yaz aylarının en gözde tatil yörelerinden biri olan Mallorca’ya seyahat edebilir ve çağrı merkezinden veya www.eurowings.com web sitesi üzerinden rezervasyonlarını yapabilirler. Ayrıca, yeni tur operatörü markası Eurowings Holidays aracılığıyla, Mallorca adasına en iyi fiyatlarla yüksek kaliteli tatil tur paketleri ile yerlerini ayırtabilirler.   Eurowings’in CEO’su Oliver Wagner “Avrupa’nın lider havayolu şirketlerinden biri olarak yolculara, seyahatseverlere ve tatilcilere geniş bir uçuş yelpazesi sunuyoruz. Yaz sezonunun en yoğun zamanlarında Almanya- Avusturya- İsviçre ve Mallorca arasında haftada neredeyse 300 sefer düzenliyoruz. Ayrıca, bu rota için, tek seferde 300’den fazla yolcu taşıyabilen ve uzun menzil uçuşlarda kullanılan Airbus A330 tipi uçaklarımızı kullanıyoruz.” dedi. “Mallorca filomuzu, bu bölgedeki liderliğimizi sürdürmek için, en kısa süre içerisinde, 4’ten 6’ya çıkacağız. Eurowings bu bölgede büyüdükçe, adada daha fazla iş olanağı yaratılmış olacak. Havayolu olarak, İspanya’daki bu yeni lokasyonumuzda oluşturacağımız 100 kişilik ekip için daha şimdiden 2.500’ün üzerinde başvuru aldık.” diye ekledi.   Mallorca uçuşları, Eurowings’in Alman havayolu şirketinden Avrupa havayolu şirketine hızlı dönüşümünün en son kanıtını oluşturuyor. Mallorca’daki geniş varlığıyla Eurowings, Avrupa’daki en hızlı büyüyen havayolu şirketi olma konumunu daha da güçlendiriyor. Ayrıca, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri Mallorca uçuşları, Eurowings’in uçuş takviminin önemli ayaklarından birini oluşturuyor.      

  • Avrupa’nın bir numaralı tatil yöresi Mallorca, Eurowings’in İspanya’daki ilk üssü oldu.
  • Eurowings Palma de Mallorca filosunu 6’ya çıkarıyor

 

23 farklı varış noktası, yılda 6.000 uçuş ve 1 milyon yolcu! Eurowings, Avrupa’nın en ünlü tatil yöresi Palma de Mallorca’ya uçmaya başladı. Lufthansa Grubu’na bağlı düşük maliyetli havayolu şirketi Eurowings, Almanca konuşulmayan ülkelere düzenlediği seferler kapsamında ilk kez İspanya’ya uçaklarını konuşlandırdı. Havayolu başlangıçta, dört adet Airbus A320 tipi uçağıyla Köln/Bonn, Düsseldorf, Berlin-Tegel, Stuttgart, Hannover, Dortmund, Hamburg, Münih, Salzburg, Basel başta olmak üzere Almanya, Avusturya ve İsviçre’den yirmiden fazla şehri, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri olan Mallorca’ya bağlayacak.

 

Yolcular yalnızca 29.99 Avro’dan başlayan fiyatlarla yaz aylarının en gözde tatil yörelerinden biri olan Mallorca’ya seyahat edebilir ve çağrı merkezinden veya www.eurowings.com web sitesi üzerinden rezervasyonlarını yapabilirler. Ayrıca, yeni tur operatörü markası Eurowings Holidays aracılığıyla, Mallorca adasına en iyi fiyatlarla yüksek kaliteli tatil tur paketleri ile yerlerini ayırtabilirler.

 

Eurowings’in CEO’su Oliver Wagner “Avrupa’nın lider havayolu şirketlerinden biri olarak yolculara, seyahatseverlere ve tatilcilere geniş bir uçuş yelpazesi sunuyoruz. Yaz sezonunun en yoğun zamanlarında Almanya- Avusturya- İsviçre ve Mallorca arasında haftada neredeyse 300 sefer düzenliyoruz. Ayrıca, bu rota için, tek seferde 300’den fazla yolcu taşıyabilen ve uzun menzil uçuşlarda kullanılan Airbus A330 tipi uçaklarımızı kullanıyoruz.” dedi. “Mallorca filomuzu, bu bölgedeki liderliğimizi sürdürmek için, en kısa süre içerisinde, 4’ten 6’ya çıkacağız. Eurowings bu bölgede büyüdükçe, adada daha fazla iş olanağı yaratılmış olacak. Havayolu olarak, İspanya’daki bu yeni lokasyonumuzda oluşturacağımız 100 kişilik ekip için daha şimdiden 2.500’ün üzerinde başvuru aldık.” diye ekledi.

 

Mallorca uçuşları, Eurowings’in Alman havayolu şirketinden Avrupa havayolu şirketine hızlı dönüşümünün en son kanıtını oluşturuyor. Mallorca’daki geniş varlığıyla Eurowings, Avrupa’daki en hızlı büyüyen havayolu şirketi olma konumunu daha da güçlendiriyor. Ayrıca, Avrupa’nın bir numaralı tatil yeri Mallorca uçuşları, Eurowings’in uçuş takviminin önemli ayaklarından birini oluşturuyor.

 

 

 



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rO3I5Z
via IFTTT

Eurowings’in İspanya’daki İlk Üssü Mallorca Oldu


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2rO3I5Z

Kazakistan’ın Aselsan’ı Türkiye’de helikopter bakımı yapacak


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2qs2H3k

Kazakistan’ın Aselsan’ı Türkiye’de helikopter bakımı yapacak Kazakistan Aselsan Engineering Genel Müdürü Kabaoğlu, “Kazakistan’daki helikopter bakım fabrikasıyla birlikte jandarma helikopter bakımı için Türkiye’ye teklif verdik.”dedi. Kazakistan Aselsan Engineering Genel Müdürü Tarık Ziya Kaboğlu, Kazakistan-Türkiye ortaklığı ile kurulan şirketin bir amacının da ülkenin sanayi ihracatını artırmak olduğuna dikkati çekerek “Kazakistan’daki helikopter bakım onarım fabrikasıyla birlikte jandarma helikopter bakım onarımı için Türkiye’ye teklif verdik. Bu yıl sözleşmeyi imzalamayı hedefliyoruz.” dedi. Kaboğlu, yaptığı açıklamada, kurulduklarından bu yana savunma sanayi alanında Kazakistan’ın önemli stratejik ortağı haline geldiklerini belirterek, “Türkiye’deki bir takım teknolojik kazanımları burada Kazak kardeşlerimizle birlikte paylaşıyoruz, üretiyoruz.” ifadelerini kullandı. Kaboğlu, 44 milyon dolarlık fabrika yatırımıyla Kazakistan’daki faaliyetlerine başladıklarını, bunun yarısını Kazak hükümeti, yarısını da Türk tarafının finanse ettiğini belirterek yatırım büyüklüğünün şu an ise 50 milyon doları bulduğu bilgisini verdi. “Ürünlerimiz Bakanlıkta test aşamasında” Kazakistan hükümetinin, teknoloji sahibi yabancı şirketlerin Kazakistan’da üretim yapmalarını sağladığına dikkati çeken Kaboğlu, böylece ülkenin teknoloji birikimini artırmaya çalıştıklarını söyledi. Kaboğlu, ülkede bulunan 25’ten fazla savunma sanayi şirketiyle iş birliği yaptıklarına işaret ederek, “Bunların çoğu Sovyetler Birliğinin 30-40 yıl önce kurdukları devlet fabrikaları ve teknolojik olarak geri kalmış. Bu fabrikaların yatırımlarını güncellemesi gerekiyor. Yoksa hepsi çok değerli şirketler.” diye konuştu. Aselsan’ın Kazak şirketleriyle T-72 tankların, Mİ-17 helikopterlerin, zırhlı araçların, keşif gözetleme sistemlerinin modernizasyonu gibi ortak projeler geliştirdiğini aktaran Kaboğlu, proje çerçevesinde üretilen ürünlerin Kazakistan Savunma Bakanlığının testinden geçmesiyle imalatlara başlayacaklarını belirtti. Kaboğlu, Türkiye ve yerel şirketlerden aldıkları ham madde ile imalat yaptıklarını, ürünün tamamen Kazakistan’a özgün olması için tasarımların da bu ülkede yapılması için çalışacaklarını söyledi. “Üretimin yüzde 70’ini ihraç etmeyi planlıyoruz” Kazak ordusunun ihtiyaçlarını karşılamanın yanı sıra bir hedeflerinin de ihracatı artırmak olduğuna dikkati çeken Kaboğlu, “Kazakistan’daki helikopter bakım onarım fabrikasıyla birlikte jandarma helikopter bakım onarımı için Türkiye’ye teklif verdik. Bu yıl sözleşmeyi imzalamayı hedefliyoruz.” şeklinde konuştu. Tarık Ziya Kaboğlu, üretimin yüzde 70’ini ihraç etmeyi planladıklarını belirterek, “Bu yıl Türkiye’ye 5,8 milyon dolarlık satış yaptık. Bunun dışında Rusya, Kırgızistan, Türkmenistan ve başka ülkelerle görüşmelerimiz devam ediyor. Ancak satışlar ülkelerin ekonomik durumuna bağlı. Dolayısıyla belki devlet kredi yardımıyla bu ülkelere satışlar yapabiliriz.” ifadelerini kullandı. Kaboğlu, ürünlerini Aselsan aracılığıyla da dünya piyasasına satmayı planladıklarını söyledi. Kazakistan’ın savunma sanayi alanının kalkınması için devletin yerli ürünleri satın alması, yurt dışı ürünler için de yerli katkı zorunluluğunun getirilmesi gerektiğinin altını çizen Kaboğlu, “Biz de diğer Kazak şirketleriyle birlikte Kazakistan’ın savunma sanayisinin gelişmesine destek oluyoruz.” dedi. Kaboğlu, fabrikadaki tüm idari ve teknik personelin Kazak vatandaşlarından oluştuğunu belirterek, Kazak üniversitelerinden öğrencilerin fabrikada staj yapmalarını sağlayarak yetişmiş mühendislere iş bulmak imkânı yaratmak için de görüşmeler yaptıklarını sözlerine ekledi. 2011 yılında eşit ortaklıkla kuruldu Kazakistan-Türkiye ortaklığı ile 2011 yılında kurulan Aselsan Engineering şirketi, Kazakistan’da gece görüş dürbünleri, termal kameralar, sabitleştirilmiş silah sistemleri, telsizler ve başka savunma sanayi sistem ve cihazlarını üretiyor. Şirket hisselerinin yüzde 50’si Kazakistan Engineering Ulusal Şirketi, yüzde 49’u Aselsan, yüzde biri de Türkiye Savunma Bakanlığı Savunma Sanayi Müsteşarlığı’na ait. Kaynak:trthaber.com

Kazakistan Aselsan Engineering Genel Müdürü Kabaoğlu, “Kazakistan’daki helikopter bakım fabrikasıyla birlikte jandarma helikopter bakımı için Türkiye’ye teklif verdik.”dedi.

Kazakistan Aselsan Engineering Genel Müdürü Tarık Ziya Kaboğlu, Kazakistan-Türkiye ortaklığı ile kurulan şirketin bir amacının da ülkenin sanayi ihracatını artırmak olduğuna dikkati çekerek “Kazakistan’daki helikopter bakım onarım fabrikasıyla birlikte jandarma helikopter bakım onarımı için Türkiye’ye teklif verdik. Bu yıl sözleşmeyi imzalamayı hedefliyoruz.” dedi.

Kaboğlu, yaptığı açıklamada, kurulduklarından bu yana savunma sanayi alanında Kazakistan’ın önemli stratejik ortağı haline geldiklerini belirterek, “Türkiye’deki bir takım teknolojik kazanımları burada Kazak kardeşlerimizle birlikte paylaşıyoruz, üretiyoruz.” ifadelerini kullandı.

Kaboğlu, 44 milyon dolarlık fabrika yatırımıyla Kazakistan’daki faaliyetlerine başladıklarını, bunun yarısını Kazak hükümeti, yarısını da Türk tarafının finanse ettiğini belirterek yatırım büyüklüğünün şu an ise 50 milyon doları bulduğu bilgisini verdi.

“Ürünlerimiz Bakanlıkta test aşamasında”

Kazakistan hükümetinin, teknoloji sahibi yabancı şirketlerin Kazakistan’da üretim yapmalarını sağladığına dikkati çeken Kaboğlu, böylece ülkenin teknoloji birikimini artırmaya çalıştıklarını söyledi.

Kaboğlu, ülkede bulunan 25’ten fazla savunma sanayi şirketiyle iş birliği yaptıklarına işaret ederek, “Bunların çoğu Sovyetler Birliğinin 30-40 yıl önce kurdukları devlet fabrikaları ve teknolojik olarak geri kalmış. Bu fabrikaların yatırımlarını güncellemesi gerekiyor. Yoksa hepsi çok değerli şirketler.” diye konuştu.

Aselsan’ın Kazak şirketleriyle T-72 tankların, Mİ-17 helikopterlerin, zırhlı araçların, keşif gözetleme sistemlerinin modernizasyonu gibi ortak projeler geliştirdiğini aktaran Kaboğlu, proje çerçevesinde üretilen ürünlerin Kazakistan Savunma Bakanlığının testinden geçmesiyle imalatlara başlayacaklarını belirtti.

Kaboğlu, Türkiye ve yerel şirketlerden aldıkları ham madde ile imalat yaptıklarını, ürünün tamamen Kazakistan’a özgün olması için tasarımların da bu ülkede yapılması için çalışacaklarını söyledi.

“Üretimin yüzde 70’ini ihraç etmeyi planlıyoruz”

Kazak ordusunun ihtiyaçlarını karşılamanın yanı sıra bir hedeflerinin de ihracatı artırmak olduğuna dikkati çeken Kaboğlu, “Kazakistan’daki helikopter bakım onarım fabrikasıyla birlikte jandarma helikopter bakım onarımı için Türkiye’ye teklif verdik. Bu yıl sözleşmeyi imzalamayı hedefliyoruz.” şeklinde konuştu.

Tarık Ziya Kaboğlu, üretimin yüzde 70’ini ihraç etmeyi planladıklarını belirterek, “Bu yıl Türkiye’ye 5,8 milyon dolarlık satış yaptık. Bunun dışında Rusya, Kırgızistan, Türkmenistan ve başka ülkelerle görüşmelerimiz devam ediyor. Ancak satışlar ülkelerin ekonomik durumuna bağlı. Dolayısıyla belki devlet kredi yardımıyla bu ülkelere satışlar yapabiliriz.” ifadelerini kullandı.

Kaboğlu, ürünlerini Aselsan aracılığıyla da dünya piyasasına satmayı planladıklarını söyledi.

Kazakistan’ın savunma sanayi alanının kalkınması için devletin yerli ürünleri satın alması, yurt dışı ürünler için de yerli katkı zorunluluğunun getirilmesi gerektiğinin altını çizen Kaboğlu, “Biz de diğer Kazak şirketleriyle birlikte Kazakistan’ın savunma sanayisinin gelişmesine destek oluyoruz.” dedi.

Kaboğlu, fabrikadaki tüm idari ve teknik personelin Kazak vatandaşlarından oluştuğunu belirterek, Kazak üniversitelerinden öğrencilerin fabrikada staj yapmalarını sağlayarak yetişmiş mühendislere iş bulmak imkânı yaratmak için de görüşmeler yaptıklarını sözlerine ekledi.

2011 yılında eşit ortaklıkla kuruldu

Kazakistan-Türkiye ortaklığı ile 2011 yılında kurulan Aselsan Engineering şirketi, Kazakistan’da gece görüş dürbünleri, termal kameralar, sabitleştirilmiş silah sistemleri, telsizler ve başka savunma sanayi sistem ve cihazlarını üretiyor.

Şirket hisselerinin yüzde 50’si Kazakistan Engineering Ulusal Şirketi, yüzde 49’u Aselsan, yüzde biri de Türkiye Savunma Bakanlığı Savunma Sanayi Müsteşarlığı’na ait.

Kaynak:trthaber.com



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2qs2H3k
via IFTTT

Türkiye’nin kurum kültürü karnesi açıklandı En İyi İşveren ödülleri sahiplerini buldu Great Place to Work Enstitüsü, Türkiye’nin En İyi İşverenleri araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Araştırmada 92 şirket yer aldı. Katılımcıların yüzde 45’ini kadın çalışanlar oluşturdu. Araştırmada toplam 57.000 çalışan temsil edildi. 2017 yılının En İyi İşverenlerinin açıklandığı listede, “20-50 Best Small Workplaces” kategorisinde İndus Eğitim&Yönetim Danışmalık birinci sırada yer aldı. “50-250 çalışan” kategorisinde YGA, “250-500 çalışan” kategorisinde Microsoft ilk sırada yer aldı. “500-2.000 çalışan” kategorisinde Glaxo Smith Kline, “2.000 ve üzeri çalışan” kategorisinde Hilton ipi göğüsledi.   Great Place to Work® Enstitüsü Türkiye’de beşinci kez düzenlenen Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesini açıkladı. Listede insani dokunuşu yüksek kurum kültürüne sahip 26 şirket yer aldı. Güvenilirlik, saygı, hakkaniyet, gurur ve takım ruhundan oluşan Great Place to Work modeline ait boyutların analiz edildiği çalışmada ödüller, çalışan sayısına göre 20-50, 50-250, 250-500, 500–2000 ve 2000+ olmak üzere beş kategoride verildi. Mükemmel işyeri kültürüne sahip olabilme özelliğine sahip kurumların açıklandığı çalışmada, en yüksek sonuçlar gurur boyutu başlığı altında gerçekleşti. En İyi İşverenler, yapılan işten gurur duyma, şirketten gurur duyma, takım çalışmasından gurur duyma gibi boyutlarda yüksek sonuçlar aldı. Hakkaniyet başlığı altında yer alan tarafsızlık, yöneticilerin adaletli yaklaşımları ve adil ücretlendirme kavramları ise en zayıf noktalar oldu. En İyi İşverenler’in geçen sene yüzde 79 olan Trust Index puanlarını yüzde 82’ye yükseltmiş olmaları kurum kültürüne verilen önemi gözler önüne serdi. Microsoft zirvedeki yerini korudu, iki ödül daha aldı Türkiye’nin En İyi İşverenleri 2017 araştırmasında, özel ödüllerin yanı sıra sektör ödülleri de sahiplerine takdim edildi. 250-500 kategorisinde birinci sırada yer alan Microsoft, “Yaşam Boyu Öğrenme” özel ödülüyle birlikte “IT’nin En İyi İşvereni” sektör özel ödülünü de almaya hak kazandı. Kâr amacı gütmeyen uluslararası bir sivil toplum kuruluşu olan YGA listeye girdi Hayata geçirdiği liderlik programlarıyla dikkat çeken YGA (Young Guru Academy) kâr amacı gütmeyen bir sivil toplum kuruluşu olarak 50-250 çalışana sahip şirketler kategorisinde ilk sırada yer aldı. Pharma’nın En İyi İşvereni ödülü AbbVie’nin oldu Sektör ödülleri alanında bu yıl ilk kez verilen “Pharma’nın En İyi İşvereni” ödülüne layık görülen AbbVie, aynı zamanda “Fırsat Eşitliği&Kadınların Desteklenmesi” özel ödülünü almaya hak kazandı. Şirket, kurum kültürünün benimsenmesi konusunda fark yarattı. Novartis üç ödül almaya hak kazandı İlaç sektöründen listeye girmeyi başaran Novartis, “İş&Yaşam Dengesi” özel ödülüne layık görüldü. Düzenlediği yarışmalar ve etkinliklerle çalışanlarının motivasyonunu artıran firmaya, “Kadın İstihdamında Sürdürülebilirlik” özel ödülü Danone Türkiye tarafından takdim edildi. 3M, hem listeye girdi hem de “Çalışan Sağlığı ve İş Güvenliği” özel ödülünü aldı Üretim ve İmalat sektöründe hizmet veren 3M, en iyi işveren listesine girmenin yanı sıra “Çalışan Sağlığı ve İş Güvenliği” özel ödülünün de sahibi oldu. Glaxo Smith Kline, insan ve kültür odağı ile kategorisinin lideri oldu İlaç sektöründe faaliyet gösteren Glaxo Smith Kline (GSK) çalışanlarının iş yerinde kendilerinden bir parça bulabilmelerini hedefleyen insan ve kültür odaklı programlarıyla değerlendirildi. Firma, listeye kendi kategorisinde birinci sıradan giriş yaptı. Hilton çalışanları şirketlerinden gurur duyuyor 2.000 ve üzeri çalışan kategorisinde ilk sıraya yerleşen Hilton, çalışanlarına aile ortamı yaratarak göstermiş olduğu farklılıkla “Farklı Kuşakların İşbirliği” özel ödülüne de layık görüldü. Mağazacılık sektöründen H&M, çağrı merkezinden Turkcell Global Bilgi ödül aldı 2.000 ve üzeri çalışan kategorisinde, mağazacılık sektöründen H&M ve çağrı merkezi sektöründen Turkcell Global Bilgi listeye girmeye hak kazandı. Geçen yıl listede üçüncü sırada yer alan H&M, bu yıl ikinci sıraya yükseldi. Turkcell Global Bilgi üçüncü sıradan listeye dahil oldu. Listeye giren şirketler yüzde 30 daha fazla iş başvurusu alıyor Yüksek güven kültürü oluşturmanın şirketler açısından stratejik önemde olduğunun altını çizen Great Place to Work Türkiye Genel Müdürü Eyüp Toprak, “Çalışanların güven ve bağlılık duygularının güçlenmesi, şirketlerin piyasadaki zorlu yetenek avı yarışındaki şanslarını büyük ölçüde artıyor. En iyi işveren unvanı alan şirketler, liste dışında kalan şirketlere göre yüzde 30 daha fazla iş başvurusu alıyor.” değerlendirmesinde bulundu. 2017 Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesi:   20-50 Best Small Workplaces 1. İndus Eğitim & Yönetim Danışmanlık 2. Canpa 3. Udemy 4. Hasbro Oyuncak 50-250 çalışan sayısı kategorisi 1. YGA (Young Guru Academy) 2. Gittigidiyor/Ebay 3. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. 4. La Lorraine Bakery Group Türkiye 5. Daiichi Sankyo 6. Johnson Wax 7. Adecco 8. Doğuş Müşteri Sistemleri 9. AGDAŞ Adapazarı Gaz Dağıtım A.Ş. 10. Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş. 11. Doğuş Holding 250-500 çalışan sayısı kategorisi 1. Microsoft Türkiye 2. AbbVie 3. Novartis 4. Roche 5. Fevzi Gandur Lojistik 500-2000 çalışan sayısı kategorisi 1. Glaxo Smith Kline 2. Axa Sigorta A.Ş. 3. 3M 2000+ çalışan sayısı kategorisi 1. Hilton 2. H&M Hennes & Mauritz Tekstil Ltd. Şti 3. Turkcell Global Bilgi Özel Ödüller: Yaşam Boyu Öğrenme-Microsoft Türkiye İş-Yaşam Dengesi-Novartis Çalışan Sağlığı ve İş Güvenliği-3M Fırsat Eşitliği-Kadınların Desteklenmesi-AbbVie Diversity-Gittigidiyor/Ebay Kadın İstihdamında Sürdürülebilirlik-Novartis Farklı Kuşakların İşbirliği-Hilton Sektör Özel Ödülleri: Pharma’nın En İyi İşvereni-AbbVie IT’nin En İyi İşvereni-Microsoft Türkiye Great Place to Work Hakkında: Great Place To Work Enstitüsü, kurum kültürü konusunda uzmanlaşmış, 5 kıtada ve 56 ülkedeki ofisleri ile sektör ayrımı olmadan tüm ölçeklerdeki şirketlere mükemmel işyerlerini inşa etmeleri, geliştirmeleri konusunda destek veren bir araştırma ve danışmanlık kurumudur. Great Place to Work’ün güvene dayalı felsefesi dünyanın her yerinde bulunan çalışanların iş-yaşam kalitesini artırmak amacıyla sosyal bir hareket inşa etmek üzerine odaklanmıştır. Kamu ve kâr amacı gütmeyen sektörler de dahil tüm sektörlere hizmet sunmaktadır. Bu çalışmaları sebebiyle küresel dünyadaki ekonomik yapıları ve şirket yapılarını yakından tanımakta; akademik alanda ve diğer araştırma şirketleri ile geliştirdiği işbirlikleri sayesinde de yöntemlerini sürekli geliştirmektedir. 1991 yılında kurulan Great Place to Work’ün Türkiye Ofisi 2012 yılında açılmıştır. Great Place to Work, 25 yılı aşkın süredir dünya çapındaki en iyi işverenleri belirlemekte ve sonuçlarını kamuoyu ile paylaşmaktadır. En İyi İşverenler listeleri, işveren markasının duyurulması ve güçlendirilmesi için şirketler tarafından tercih edilen ve kabul görmüş bir araştırmadır. Enstitü’nün her yıl 7 bine yakın işletme ve 16 milyondan fazla çalışanı dahil ettiği analizleri, kurum kültürü alanında dünyada gerçekleştirilen en geniş çaplı araştırma olma özelliğini taşımaktadır. Hizmet verdiği ülkelerdeki en iyi işveren listelerinin yanı sıra, 100 Best Workplaces in Europe (Avrupa’nın En İyi İşverenleri) ve World’s Best Multinationals (Dünyanın En İyi Çok Uluslu İşverenleri) listelerini hazırlamaktadır. Fortune’s 100 Best Companies To Work For listesi de Great Place to Work tarafından belirlenmektedir.

En İyi İşveren ödülleri sahiplerini buldu

Great Place to Work Enstitüsü, Türkiye’nin En İyi İşverenleri araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Araştırmada 92 şirket yer aldı. Katılımcıların yüzde 45’ini kadın çalışanlar oluşturdu. Araştırmada toplam 57.000 çalışan temsil edildi. 2017 yılının En İyi İşverenlerinin açıklandığı listede, “20-50 Best Small Workplaces” kategorisinde İndus Eğitim&Yönetim Danışmalık birinci sırada yer aldı. “50-250 çalışan” kategorisinde YGA, “250-500 çalışan” kategorisinde Microsoft ilk sırada yer aldı. “500-2.000 çalışan” kategorisinde Glaxo Smith Kline, “2.000 ve üzeri çalışan” kategorisinde Hilton ipi göğüsledi.

 

Great Place to Work® Enstitüsü Türkiye’de beşinci kez düzenlenen Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesini açıkladı. Listede insani dokunuşu yüksek kurum kültürüne sahip 26 şirket yer aldı. Güvenilirlik, saygı, hakkaniyet, gurur ve takım ruhundan oluşan Great Place to Work modeline ait boyutların analiz edildiği çalışmada ödüller, çalışan sayısına göre 20-50, 50-250, 250-500, 500–2000 ve 2000+ olmak üzere beş kategoride verildi. Mükemmel işyeri kültürüne sahip olabilme özelliğine sahip kurumların açıklandığı çalışmada, en yüksek sonuçlar gurur boyutu başlığı altında gerçekleşti. En İyi İşverenler, yapılan işten gurur duyma, şirketten gurur duyma, takım çalışmasından gurur duyma gibi boyutlarda yüksek sonuçlar aldı. Hakkaniyet başlığı altında yer alan tarafsızlık, yöneticilerin adaletli yaklaşımları ve adil ücretlendirme kavramları ise en zayıf noktalar oldu. En İyi İşverenler’in geçen sene yüzde 79 olan Trust Index puanlarını yüzde 82’ye yükseltmiş olmaları kurum kültürüne verilen önemi gözler önüne serdi.

Microsoft zirvedeki yerini korudu, iki ödül daha aldı

Türkiye’nin En İyi İşverenleri 2017 araştırmasında, özel ödüllerin yanı sıra sektör ödülleri de sahiplerine takdim edildi. 250-500 kategorisinde birinci sırada yer alan Microsoft, “Yaşam Boyu Öğrenme” özel ödülüyle birlikte “IT’nin En İyi İşvereni” sektör özel ödülünü de almaya hak kazandı.

Kâr amacı gütmeyen uluslararası bir sivil toplum kuruluşu olan YGA listeye girdi

Hayata geçirdiği liderlik programlarıyla dikkat çeken YGA (Young Guru Academy) kâr amacı gütmeyen bir sivil toplum kuruluşu olarak 50-250 çalışana sahip şirketler kategorisinde ilk sırada yer aldı.

Pharma’nın En İyi İşvereni ödülü AbbVie’nin oldu

Sektör ödülleri alanında bu yıl ilk kez verilen “Pharma’nın En İyi İşvereni” ödülüne layık görülen AbbVie, aynı zamanda “Fırsat Eşitliği&Kadınların Desteklenmesi” özel ödülünü almaya hak kazandı. Şirket, kurum kültürünün benimsenmesi konusunda fark yarattı.

Novartis üç ödül almaya hak kazandı

İlaç sektöründen listeye girmeyi başaran Novartis, “İş&Yaşam Dengesi” özel ödülüne layık görüldü. Düzenlediği yarışmalar ve etkinliklerle çalışanlarının motivasyonunu artıran firmaya, “Kadın İstihdamında Sürdürülebilirlik” özel ödülü Danone Türkiye tarafından takdim edildi.

3M, hem listeye girdi hem de “Çalışan Sağlığı ve İş Güvenliği” özel ödülünü aldı

Üretim ve İmalat sektöründe hizmet veren 3M, en iyi işveren listesine girmenin yanı sıra “Çalışan Sağlığı ve İş Güvenliği” özel ödülünün de sahibi oldu.

Glaxo Smith Kline, insan ve kültür odağı ile kategorisinin lideri oldu

İlaç sektöründe faaliyet gösteren Glaxo Smith Kline (GSK) çalışanlarının iş yerinde kendilerinden bir parça bulabilmelerini hedefleyen insan ve kültür odaklı programlarıyla değerlendirildi. Firma, listeye kendi kategorisinde birinci sıradan giriş yaptı.

Hilton çalışanları şirketlerinden gurur duyuyor

2.000 ve üzeri çalışan kategorisinde ilk sıraya yerleşen Hilton, çalışanlarına aile ortamı yaratarak göstermiş olduğu farklılıkla “Farklı Kuşakların İşbirliği” özel ödülüne de layık görüldü.

Mağazacılık sektöründen H&M, çağrı merkezinden Turkcell Global Bilgi ödül aldı

2.000 ve üzeri çalışan kategorisinde, mağazacılık sektöründen H&M ve çağrı merkezi sektöründen Turkcell Global Bilgi listeye girmeye hak kazandı. Geçen yıl listede üçüncü sırada yer alan H&M, bu yıl ikinci sıraya yükseldi. Turkcell Global Bilgi üçüncü sıradan listeye dahil oldu.

Listeye giren şirketler yüzde 30 daha fazla iş başvurusu alıyor

Yüksek güven kültürü oluşturmanın şirketler açısından stratejik önemde olduğunun altını çizen Great Place to Work Türkiye Genel Müdürü Eyüp Toprak, “Çalışanların güven ve bağlılık duygularının güçlenmesi, şirketlerin piyasadaki zorlu yetenek avı yarışındaki şanslarını büyük ölçüde artıyor. En iyi işveren unvanı alan şirketler, liste dışında kalan şirketlere göre yüzde 30 daha fazla iş başvurusu alıyor.” değerlendirmesinde bulundu.

2017 Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesi:

 

20-50 Best Small Workplaces

1. İndus Eğitim & Yönetim Danışmanlık

2. Canpa

3. Udemy

4. Hasbro Oyuncak

50-250 çalışan sayısı kategorisi

1. YGA (Young Guru Academy)

2. Gittigidiyor/Ebay

3. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.

4. La Lorraine Bakery Group Türkiye

5. Daiichi Sankyo

6. Johnson Wax

7. Adecco

8. Doğuş Müşteri Sistemleri

9. AGDAŞ Adapazarı Gaz Dağıtım A.Ş.

10. Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş.

11. Doğuş Holding

250-500 çalışan sayısı kategorisi

1. Microsoft Türkiye

2. AbbVie

3. Novartis

4. Roche

5. Fevzi Gandur Lojistik

500-2000 çalışan sayısı kategorisi

1. Glaxo Smith Kline

2. Axa Sigorta A.Ş.

3. 3M

2000+ çalışan sayısı kategorisi

1. Hilton

2. H&M Hennes & Mauritz Tekstil Ltd. Şti

3. Turkcell Global Bilgi

Özel Ödüller:

Yaşam Boyu Öğrenme-Microsoft Türkiye

İş-Yaşam Dengesi-Novartis

Çalışan Sağlığı ve İş Güvenliği-3M

Fırsat Eşitliği-Kadınların Desteklenmesi-AbbVie

Diversity-Gittigidiyor/Ebay

Kadın İstihdamında Sürdürülebilirlik-Novartis

Farklı Kuşakların İşbirliği-Hilton

Sektör Özel Ödülleri:

Pharma’nın En İyi İşvereni-AbbVie

IT’nin En İyi İşvereni-Microsoft Türkiye

Great Place to Work Hakkında:

Great Place To Work Enstitüsü, kurum kültürü konusunda uzmanlaşmış, 5 kıtada ve 56 ülkedeki ofisleri ile sektör ayrımı olmadan tüm ölçeklerdeki şirketlere mükemmel işyerlerini inşa etmeleri, geliştirmeleri konusunda destek veren bir araştırma ve danışmanlık kurumudur. Great Place to Work’ün güvene dayalı felsefesi dünyanın her yerinde bulunan çalışanların iş-yaşam kalitesini artırmak amacıyla sosyal bir hareket inşa etmek üzerine odaklanmıştır. Kamu ve kâr amacı gütmeyen sektörler de dahil tüm sektörlere hizmet sunmaktadır. Bu çalışmaları sebebiyle küresel dünyadaki ekonomik yapıları ve şirket yapılarını yakından tanımakta; akademik alanda ve diğer araştırma şirketleri ile geliştirdiği işbirlikleri sayesinde de yöntemlerini sürekli geliştirmektedir. 1991 yılında kurulan Great Place to Work’ün Türkiye Ofisi 2012 yılında açılmıştır. Great Place to Work, 25 yılı aşkın süredir dünya çapındaki en iyi işverenleri belirlemekte ve sonuçlarını kamuoyu ile paylaşmaktadır. En İyi İşverenler listeleri, işveren markasının duyurulması ve güçlendirilmesi için şirketler tarafından tercih edilen ve kabul görmüş bir araştırmadır. Enstitü’nün her yıl 7 bine yakın işletme ve 16 milyondan fazla çalışanı dahil ettiği analizleri, kurum kültürü alanında dünyada gerçekleştirilen en geniş çaplı araştırma olma özelliğini taşımaktadır. Hizmet verdiği ülkelerdeki en iyi işveren listelerinin yanı sıra, 100 Best Workplaces in Europe (Avrupa’nın En İyi İşverenleri) ve World’s Best Multinationals (Dünyanın En İyi Çok Uluslu İşverenleri) listelerini hazırlamaktadır. Fortune’s 100 Best Companies To Work For listesi de Great Place to Work tarafından belirlenmektedir.



from Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2qz0Gh1
via IFTTT

Türkiye’nin kurum kültürü karnesi açıklandı


via Aeroportist I Güncel Havacılık Haberleri http://ift.tt/2qz0Gh1